دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۶:۲۵May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 14 تیر 1399 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری آنا 26 خرداد 1399 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری آنا 30 مهر 1399 خبرگزاری آنا 19 آبان 1399 خبرگزاری آنا 30 آذر 1399 خبرگزاری آنا 30 دی 1399 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری آنا 26 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 1 تیر 1399 خبرگزاری آنا 2 تیر 1399 خبرگزاری آنا 3 تیر 1399 خبرگزاری آنا 4 تیر 1399 خبرگزاری آنا 5 تیر 1399 خبرگزاری آنا 6 تیر 1399 خبرگزاری آنا 7 تیر 1399 خبرگزاری آنا 8 تیر 1399 خبرگزاری آنا 9 تیر 1399 خبرگزاری آنا 10 تیر 1399 خبرگزاری آنا 11 تیر 1399 خبرگزاری آنا 12 تیر 1399 خبرگزاری آنا 13 تیر 1399 خبرگزاری آنا 14 تیر 1399 خبرگزاری آنا 15 تیر 1399 خبرگزاری آنا 16 تیر 1399 خبرگزاری آنا 17 تیر 1399 خبرگزاری آنا 18 تیر 1399 خبرگزاری آنا 19 تیر 1399 خبرگزاری آنا 20 تیر 1399 خبرگزاری آنا 21 تیر 1399 خبرگزاری آنا 22 تیر 1399 خبرگزاری آنا 23 تیر 1399 خبرگزاری آنا 24 تیر 1399 خبرگزاری آنا 25 تیر 1399 خبرگزاری آنا 26 تیر 1399 خبرگزاری آنا 27 تیر 1399 خبرگزاری آنا 28 تیر 1399 خبرگزاری آنا 29 تیر 1399 خبرگزاری آنا 30 تیر 1399 خبرگزاری آنا 31 تیر 1399 
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۹:۵۱    
متخصص طب سنتی با بیان اینکه گلاب تقویت کننده مغز و قلب است، گفت: گلاب برای تقویت ریه، رفع بیهوشی و غش مؤثر بوده و به افرادی که افسردگی و ضعف اعصاب دارند توصیه می کنیم تا از اسپری گلاب در اتاق خود ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۲:۳۰    
انتخاب مدیرعامل و اعضا هیئت مدیره موسسه جدید معاونت امور فرهنگی و اعلام مبهم بودن سرنوشت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در سال 1399 از مهم ترین اخبار هفته چهارم تابستان بودند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۳:۳۲    
دانشجویان متقاضی دریافت خوابگاه دانشگاه خواجه نصیر از هفته جاری می توانند با در دست داشتن گواهی سلامت به مدت یک ماه در این مراکز اسکان یابند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۰۷    
در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم 928 هزار تومان، قیمت دلار 21هزار و 750 تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 9میلیون و 950هزار تومان است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۳:۲۸    
محمد یقینی در اولین جلسه چهارمین دوره هیئت مدیره مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی به عنوان مدیرعامل جدید این مجمع انتخاب شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۹:۲۰    
تدوین فیلم داستانی رؤیای نیمه تمام به تهیه کنندگی و کارگردانی امیرحسین پرنلو و نویسندگی مرتضی کوه مسکن به پایان رسید.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۶:۴۵    
رئیس سابق پارلمان رژیم صهیونیستی گفت، رئیس جمهور آمریکا طرح اشغال کرانه باختری را به حالت تعلیق در آورده است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۶:۰۶    
سید محمد بحرینیان طی یادداشتی در روزنامه رسالت بخشی از سخنان معاون اول رئیس جمهور، اسحاق جهانگیری در زمان انتخابات 96 را یادآوری کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۴:۰۳    
براساس نظرسنجی ایسپا بدون توقف پُرمخاطب ترین برنامه گفتگومحور تلویزیون شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۳:۴۲    
اعضای یک شبکه بزرگ سرقت که در قالب باند های چند نفره به منازل شهروندان دستبرد می زدند در حالی با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شدند که یک زندانی فراری سرکردگی این شبکه را به عهده داشت.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۳:۳۳    
روزنامه شرق در شماره دیروز خود در دفاع از غلامرضا تاجگردون که اکنون اعتبارنامه وی محل اعتراض بخشی از نمایندگان مجلس قرار گرفته مطلبی را منتشر کرد ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۰:۵۷    
تشابه نشانه های بیماری کرونا با برخی بیماری های تنفسی و عفونی دیگر موجب شده تشخیص این بیماری و علائم اولیه آن از دیگر بیماری ها سخت شود و میزان شیوع آن افزایش یابد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۹:۱۵    
در حال حاضر، ماسک مهم ترین سلاح ما در برابر کروناست و اتفاقاً سلاح موثری هم هست. اگر از ماسک استفاده نکنیم احتمال مرگ مان بالا میرود. آنها که در جاهای عمومی ماسک نمی زنند، توزیع کنندگان مرگ هستند ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۹:۱۵    
نگهداری از گل های سمی هیچ منعی ندارد به این شرط که نکات لازم را رعایت کنید.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۸:۲۹    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور وزیر امور خارجه آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۳:۳۵    
شورای صدور پروانه ساخت در جلسه اخیر با دو فیلمنامه موافقت کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۳:۱۴    
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و شاهین بوشهر به سود شاگردان گل محمدی به پایان رسید تا این تیم بیشتر به قهرمانی نزدیک شود ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۵۴    
ملی پوش عنوان دار کشتی فرنگی کشورمان که درگیر بیماری کرونا شده در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان مسیح دانشوری بستری شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۲:۵۳    
ترامپ در موقعیتی قرار دارد که هرچه بگوید علیه او استفاده می شود. در رسانه ها شاهد پربازدید شدن کلیپ های قدیمی از ترامپ هستیم ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۲:۴۴    
وزیر امور خارجه کشورمان درباره سابقه به جریان انداختن مکانیزم حل اختلافات برجام، مطلبی را در فضای مجازی منتشر کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۲:۳۵    
تیم فوتبال تراکتور در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال مقابل نفت آبادان به برتری رسید.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۲:۳۵    
مقامات شهر سیاتل اعلام کردند یک خودروی شخصی دو زن را از میان تظاهرکنندگانی که یکی از بزرگراه های این شهر را مسدود کرده بودند زیر گرفت.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۵۸    
فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری 14 نفر از عاملان تیراندازی مراسم عزاداری در این شهرستان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۴۶    
وزارت خارجه انگلیس به نامه اخیر وزیر خارجه ایران به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ارتباط با مکانیسم حل اختلافات در برجام واکنش نشان داد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۴۶    
مدیرعامل باشگاه استقلال از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در کادر فنی و بازیکنان این تیم خبر داد و گفت: با شرایطی که به وجود آمده است برای دیدار روز یک شنبه به شهر جم نخواهیم رفت.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۳۷    
طبق اعلام باشگاه پرسپولیس پاداش برد ها تا فردا به اعضای این تیم اهدا خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۱۶    
استاندار تهران گفت: شهروندانی که دستورالعمل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا را رعایت نکنند پس از دریافت تذکر و راهنمایی و در مرحله دوم از ورود آنها به دستگاه های اداری و حمل و نقل عمومی اعم از ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۰۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: برای موضوع ساماندهی سهام عدالت یکشنبه در کمیسیون اقتصادی با اولویت جاماندگان سهام عدالت وارد دستور می شویم.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۰۷    
عصر امروز برگزیدگان هجدهمین دوره جایزه قلم معرفی شدند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۰۷    
سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت گفت: افرادی که روش مستقیم مدیریت سهام عدالت خود اقدام کرده اند، از امروز می توانند 30 درصد ارزش سهام خود را از طریق کارگزاری های بورسی به فروش برسانند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۰:۴۶    
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی مقابل شاهین شهرداری بوشهر مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۰:۱۶    
به مدت یک هفته رمان بانوی دریاچه اثر ریموند چندلر در برنامه نقد و نمایش رادیو نمایش، بررسی می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۰:۰۴    
تیم فولاد خوزستان با داشتن 16 مورد مثبت کرونا در قرنطینه کامل قرار گرفته و منتظر نتیجه جلسه سازمان لیگ است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۰:۰۴    
متأسفانه جوانان و کودکان کمتر از ماسک استفاده می کنند. ثابت شده است که اگر 2نفر کنار یکدیگر باشند و ماسک نزنند و یکی از آنها مبتلا به کووید-19باشد ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۰:۰۰    
رئیس جمهور در پیامی به مناسبت 14 تیرماه "روز شهرداری ها و دهیاری ها"، این روز را به شهرداران و دهیاران سراسر کشور تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۹:۳۴    
باشگاه پرسپولیس تمایل دارد تا علیرضا بیرانوند هر چه زودتر برای حضور در تست های پزشکی باشگاه آنتورپ راهی بلژیک شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۹:۳۴    
هیئت رئیسه سازمان لیگ مصوبه جدیدی را با توجه به شرایط ایجاد شده به خاطر شیوع کرونا صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۹:۲۵    
روسیه اعلام کرد سفارتخانه خود را در لیبی بازگشایی خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۹:۱۳    
برنامه تلویزیونی در جریان باش با موضوعات مربوط به فعالیت های شرکت توزیع نیروی برق تهران و صرفه جویی در مصرف انرژی، طی هفته جاری از شبکه شما پخش می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۸:۵۲    
معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای در مور طرح ترافیک خبرنگاران توضیحاتی را ارائه کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۸:۴۳    
سازمان لیگ فوتبال ایران تابع سیاست های کلان ستاد مبارزه با کروناست و مصوبات این ستاد در مقابله با ویروس کرونا را پیگیری و اجرا خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۸:۳۴    
مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: پیش از بازی با فولاد به رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران نامه زدیم که اگر امکانش وجود دارد ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۸:۳۴    
کارمند ترک کنسولگری عربستان در استانبول در جریان دادگاه غیابی 20 مظنون قتل روزنامه نگار منتقد سعودی در ترکیه، اعترافاتی را مطرح کرد که به اخبار سوزانده شدن جسد وی دامن می زند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۸:۲۲    
مدیرکل روابط عمومی سیما به توئیت یک کاربر مجازی مبنی بر این که صدا و سیما به سراغ وزرات فرهنگ و ارشاد آمده است؛ تا مجوز سریال های شبکه خانگی را به دست گیرد؛ واکنش نشان داد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۸:۱۴    
بیمه مرکزی در بخشنامه جدیدی که برای شرکت های بیمه فرستاده شرایط پوشش تکمیلی افزایش ارزش وسیله نقلیه به دلیل نوسان قیمت در بیمه نامه بدنه خودرو از روز 15 تیرماه را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۸:۰۲    
تیم فوتبال استقلال به خاطر اینکه تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در این تیم دو رقمی شد از سفر به جم و بازی با پارس جنوبی انصراف داد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۸:۰۲    
رئیس هیئت دینی حزب الله لبنان به اهانت اخیر روزنامه سعودی الشرق الاوسط به آیت الله سیستانی، مرجعیت عالی قدر عراق واکنش نشان داد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۷:۵۳    
بارش شدید باران در جنوب ژاپن باعث جاری شدن سیل و رانش زمین شده و ده ها کشته و مفقود بر جای گذاشته است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۷:۴۱    
سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه هیچ گونه انفجاری در نیروگاه زرگان اهواز گزارش نشده، گفت: آتش سوزی ناشی از اتصالی یکی از ترانسفورماتورهای نیروگاه بوده که با اقدام به موقع ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۷:۲۳    
بازیکن تیم فوتبال تراکتور تبریز طبق استعلام از کمیته استیناف در هفته بیست و سوم لیگ برتر محروم نیست.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۷:۱۱    
کره شمالی اعلام کرد که تمایلی برای برگزاری چهارمین نشست رودررو میان کیم جونگ-اون و دونالد ترامپ ندارد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۷:۰۲    
نیروی دریایی تروریستی ایالات متحده آمریکا در حالی از اعزام دو فروند ناو هواپیمابر به دریای جنوبی چین خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۷:۰۲    
مهندسان ماشینی را تولید کرده اند که در مدت زمانی بسیار کوتاه تعداد زیادی از لاستیک های معیوب را خرد و آماده بازیافت می کند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۶:۵۸    
طرح میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برای زائران (امام رضا(ع)) استان های شمال غرب با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان مورد بررسی قرار گرفت.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۶:۵۳    
رئیس اداره مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: در نخستین سال ورود به برنامه توسعه ششم، گیلان با افزایش بیش از 5 هزار دانش آموز در مدارس غیردولتی به میانگین 16.5 درصد جذب دانش آموز رسید.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۶:۵۳    
تیم فوتبال استقلال در غیاب بازیکنان کرونایی خود راهی جم خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۶:۵۳    
منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آیین تجلیل از قهرمانان، مدال آوران و دست اندرکاران رویدادهای بین المللی ورزش دانشجویان در سال 98 ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۶:۵۳    
مهدی قایدی با انتشار پستی در فضای مجازی کنایه ای به برگزاری رقابت های لیگ برتر زد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۶:۴۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: در مدارس سما نگاه دانشگاه به سمتی است که علاوه بر افزایش جمعیت دانش آموزی در کنار آموزش و پرورش باشیم.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۶:۴۱    
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه شأن و منزلت معلمان در مدارس غیر دولتی باید حفظ شود، گفت: توجه به معلم موجب تلاش بیشتر وی و افزایش رضایتمندی خانواده ها از مدرسه خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۶:۴۱    
دبیر شورای نظارت و هماهنگی سمای استان گیلان از آمادگی مجموعه سما برای آموزش برخط دانش آموزان و دانشجویان در صورت ادامه دار بودن تعطیلی مدارس و دانشگاه ها خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۶:۳۳    
ضرورت دستیابی به استقلال نسبی در صنعت اسباب بازی سازی و تحقق هر دانش آموز یک کار خلاقانه در پژوهش در آستانه برگزاری نخستین استارت آپ ملی مجازی اسباب بازی سازی دانش آموزی مورد تأکید مسئولان دانشگاهی ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۶:۳۰    
رأی برائت محمدعلی کامفیرزوی در شعبه اول دادگاه تجدید نظر استان فارس صادر شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۶:۲۸    
یک شرکت فناور کانادایی عینکی ساخته که امکان بینش را برای کم بینایان و نابینایان فراهم می کند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۶:۲۱    
با توجه به پیشرفت های فناوری روز، ساعت ها هم به سطح کاملا جدیدی وارد شده اند. هنوز هم ساعت ها در قالب ساعت هوشمند، از ابزارهای قدرتمند تاثیرگذاری روی دیگران هستند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۶:۲۱    
سریال سه دونگ، سه دونگ از امروز، 14 تیرماه به یاد مرحوم سیروس گرجستانی روی آنتن آی فیلم خواهد رفت.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۶:۲۱    
رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی فاصله گرفتن از شعر را عامل دوری از اخلاق و حکمت می داند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۶:۱۲    
مرتضی شایسته تهیه کننده فیلم رقصنده به کارگردانی بهمن گودرزی خبر داد؛ مقدمات حضور این گروه سینمایی در هنگ کنگ فراهم شده و فیلمبرداری این اثر از 20 تیرماه کلید می خورد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۶:۱۲    
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: دانشگاه حل مسئله یعنی کشف مسائل از دل جامعه و پرداختن و مجهز شدن عالمانه به محورها و موضوعاتی که مسائل در آن حوزه است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۶:۰۰    
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد درخواست استقلال مبنی بر لغو بازی مقابل جم گفت: ستاد مقابله با کرونا باید در مورد این موضوع باید تصمیم بگیرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۶:۰۰    
نخستین مسابقه کسب و کارهای خانگی دارای نوآوری و فناوری در سال جهش تولید و همزمان با پاندمی ویروس کووید - 19 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۶:۰۰    
معاون پزشکی باشگاه استقلال گفت: دوستان ما در سازمان لیگ باید نسبت به افرادی که دچار کرونا شده اند پاسخگو باشند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۶:۰۰    
گروه تحقیقاتی دانشگاه توکیو موفق به تولید پهپادی به شکل اژدها شده است که می تواند در میان هوا پرواز کند و تغییر شکل دهد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۶:۰۰    
نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم به تشریح روند رسیدگی به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون در صحن علنی مجلس پرداخت.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۵۱    
نخستین جلسه دفاع مجازی از پروپوزال دانشجوی دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر در بستر سامانه آموزشی سیدا برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۵۱    
پس از برگزاری انتخابات پنجاه و هشتمین دوره شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر، روح الله عقیقی به عنوان دبیر این تشکل دانشجویی انتخاب شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۴۲    
عضو هیئت داوران دومین مهرواره شعر معتقد است مهرواره شعر آفرینش به شاعران نوجوان و جوان انگیزه می دهد تا متوجه استعداد درونی شان بشوند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۴۲    
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: تا زمانی که جلسه هیئت رئیسه برگزار نشود نمی توان درباره بازگشت کفاشیان به فدراسیون تصمیم گرفت.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۳۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار گفت: راه حل عبور از مشکلات فعلی کشور در همه زمینه ها، بازگشت به همان روحیه بسیجی، جهادی و انقلابی دفاع مقدس است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۳۰    
دانش آموزان با یادگرفتن روان خوانی در کلاس اول دبستان، این مهارت را در سال های بالاتر هم به کار می گیرند و به این ترتیب، می توانند همه متن ها و کتاب ها را خوب و آسان بخوانند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۳۰    
در کنار انصراف برخی گروه های تئاتری از اجرای نمایش های برنامه ریزی شده، دور از انتظار نیست با توجه به شدت شیوع کرونا در کشور و ارقام درگیری مردم با این ویروس، تغییری در ادامه فعالیت های هنری داده شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۲۸    
پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در قالب طرح پیغام دوست هر روز یک آیه از قرآن کریم را به همراه ترجمه و توضیحی مختصر ارائه می کند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۲۱    
همزمان با روز قلم، آیین رونمایی از سه گانه رادیو فرهنگ در پاسداشت زبان فارسی و نکوداشت دکتر اسماعیل آذر صبح امروز با حضور حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۲۱    
منابع خبری از آزادسازی سه نفت کش توقیف شده یمن به وسیله نیروهای ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان به دلیل فشارهای بین المللی خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۲۱    
سازمان سنجش آموزش کشور اصلاحیه آزمون اخذ پروانه کارشناسان دادگستری را منتشر کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۲۱    
صبح امروز پیکر زنده یاد سیروس گرجستانی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در قطعه هنرمندان بهشت زهرا بدرقه و خاکسپاری شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۱۲    
دیدارهای تیم های استقلال و فولاد خوزستان احتمالاً لغو می شود و این دو تیم به قرنطینه می روند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۱۲    
معاون آموزشی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بسیج اساتید می تواند با ارائه طرح ها و برنامه های علمی ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۱۲    
خانه نمایش دا پس از نزدیک به پنج ماه تعطیلی به دلیل شیوع کرونا با اجرای نمایش واجد شرایط آغاز به کار خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۱۲    
یازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات 21 متهم کلان ارزی صبح امروز در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۱۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی، پژمان پشمچی زاده را به عنوان معاون نظارت و بهزاد پورسید را به سمت معاون قوانین مجلس منصوب کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۱۲    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: تعامل با اداره آموزش و پرورش شهرستان بابل در راستای تعالی و پیشبرد اهداف آموزشی مدارس سما، امنیت و سلامت علمی دانش آموزان را تضمین می کند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۱۲    
رئیس ائتلاف دولت قانون، مرجعیت عالی عراق را هویت این کشور و اهانت به ایشان را عبور از تمام خطوط قرمز دانست.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۰۰    
استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان به عنوان دومین شهید مدافع سلامت استان بوشهر به همکاران شهیدش پیوست.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۴:۵۸    
یک شرکت دانش بنیان ایرانی علاوه بر تولید داخلی پرینترهای صنعتی، موفق به صادرات این محصول نیز شده است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۴:۵۱    
برنامه همرفیق با اجرای شهاب حسینی از پلتفرم های اینترنتی به پخش خواهد رسید.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۴:۳۹    
مهدی پاشازاده با عقد قراردادی سکان هدایت تیم فوتبال باشگاه سپیدرود رشت را بر عهده گرفت.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۴:۳۹    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: ترور شهید سلیمانی بزرگترین هدیه آمریکا به تروریسم تکفیری و حامیانش بود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۴:۳۰    
جلسه شورای مرکزی حزب اراده ملت با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۴:۳۰    
شهرها و روستاهایی هستند که به واسطه اندکی توجه به قطب تولید در عرصه های مختلف صنایع دستی تبدیل شده اند و به این دلیل در فهرست آثار جهانی قرار دارند اما ادامه رسیدگی به وضعیتشان می تواند به رونق و جهش ...