چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۰:۲۰May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 2 اردیبهشت 1403 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 26 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1400 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1401 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1402 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1403 خبرگزاری آنا 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 19 اردیبهشت 1403 
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۰۵    
مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا به امروز دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 حدود 327 هزار داوطلب کارت ورد به جلسه نوبت اول کنکور را دریافت کردند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۲۵    
تیم ملی والیبال دانش آموزی ایران در دومین بازی گروهی خود به پیروزی دو بر صفر مقابل آلمان دست یافت.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۲۵    
رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی گفت: عملیات وعده صادق موجب صلح در منطقه است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۱۰    
بازار سرمایه پس از رشدی که در دو روز گذشته تجربه کرد، امروز (3 اردیبهشت) معاملات خود را با رشد 4 هزار واحدی به پایان رساند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۱۰    
معاون فناوری های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با روش های داده کاوی 140 شرکت دارای رفتار مشکوک به شرکت های صوری با 100 هزار میلیارد تومان فاکتور صادر شده، شناسایی شدند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۳۱    
اعضای انجمن داروسازان ایران طی نامه ای به رئیس جمهوری از تصویب آیین نامه جدید توسط وزارت ارتباطات و بهداشت درباره نحوه توزیعی اینترنتی دارو، گلایه و درخواست کردند که با تشکیل کمیته ای تخصصی ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۵    
نحوه پرینت و رفع نقص کارت شرکت در نوبت اول کنکور سراسری سال 1403 اعلام شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۰۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان گفت: برهم خوردن مصونیت پروژه سیاسی رژیم صهیونیستی، تضعیف اراده و اعتماد آنها به آینده این رژیم در سرزمین فلسطین و تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی از اهداف عملیات ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۵    
یک متخصص جنین شناسی گفت: تغییر سبک زندگی، مشکلات ژنتیکی و زندگی های مجردی از مهم ترین عوامل آمار کاهش موالید به شمار می رود که برخی از آنها حتی در آمار های ناباروری به شمار نمی روند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۰    
نمایش یاخته به کارگردانی میثم نویریان از 5 اردیبهشت ماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری به روی صحنه می رود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۱    
مراسم قرعه کشی پخش برنامه های تبلیغاتی نامزد های دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، با حضور نمایندگان نامزد های انتخابات و جمعی از مدیران رسانه ملی برگزار شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۲۱    
پیش ثبت نام اولیه حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) از 3 اردبیهشت ماه و از طریق سایت نمایشگاه امکان پذیر است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۱۰    
سازمان هواشناسی کشور برای 17 استان هشدار نارنجی صادر کرد و از بارش شدید باران، آبگرفتگی معابر، سیلاب، طغیان رودخانه ها، صاعقه، تگرگ و خسارت به کشاورزان خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۱۰    
جلسه هماهنگی هیات اجرایی دبیرخانه دائمی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت با ستاد های استانی این رویداد ملی برگزار شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۸:۴۵    
شهردار منطقه 12 از مشارکت با مالک زمین 5 هزار متری بلااستفاده در خیابان لاله زار در راستای ساماندهی پارک موتورسیکلت خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۷:۵۰    
دانشگاه آزاد اسلامی یزد موفق به کسب دو مقام Best design ربات پرنده و خودرو خودران در هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۱:۱۰    
پیشخوان روزنامه های ورزشی دوشنبه 3 اردیبهشت 1403 را مشاهده کنید.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۳:۵۰    
منابع خبری یکشنبه شب از حمله پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شمال شرق سوریه خبر دادند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۲:۳۵    
وزیر امور خارجه کشورمان بر علقه و علاقه دیرینه و اشتراکات مختلف فرهنگی و اجتماعی و دینی بین دو کشور به عنوان سرمایه ای ارزشمند در روابط فی مابین تاکید کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۰:۲۴    
رئیس جمهور با بیان اینکه موضوع عفاف و حجاب تکلیفی شرعی، قانونی و سیاسی است که در توجه به آن هیچ گونه تردیدی وجود ندارد، از همه خواست عمل به وظایف محوله را مطابق آنچه در این قانون قطعی شده است ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۰:۱۵    
رئیس جمهور اوکراین به دنبال تصویب کمک ها به کی یف در مجلس نمایندگان آمریکا، گفت که اوکراین با حمایت ایالات متحده، افغانستان دوم نخواهد شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۹:۴۰    
رئیس سازمان دامپزشکی درباره وضعیت بیماری تب برفکی در کشور گفت: این بیماری از سال 1402 افزایش معناداری در کشور نداشته و وضعیت به خصوص در استان سیستان و بلوچستان تحت کنترل است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۹:۲۰    
رئیس دستگاه قضا گفت: تاکید می کنیم هیچ مانعی وجود ندارد که نمایندگان مجلس به صورت مشخص و موردی اعلام کنند که اقدام مرجع قضائی در منع تعقیب پرونده ی مرتبط با فلان گزارش کمیسیون اصل 90، غلط است ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۹:۱۰    
قرار است ناسا پیرامون نخستین مأموریت فضاپیمای سرنشین دار متعلق به شرکت بوئینگ نشست رسانه ای برگزار کند و جزئیات این پرواز و اهداف اجرای آن را شرح دهد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۹:۰۰    
عصر امروز یکشنبه زلزله ای با شدت 3.2 ریشتر خرم آباد در استان لرستان را لرزاند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۸:۵۵    
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با استناد به آیین نامه جدید از کاهش ساعت کاری معلمان مدارس غیردولتی و افزایش حقوق آنها خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۸:۴۵    
سفر خارجی برای هر فرد شامل هزینه های گوناگون است. سفر شما با هر هدفی که باشد، مانند: گردشگری، اقامت، زیارت یا درمان پزشکی باید عوارض آن را پرداخت کنید.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۸:۴۵    
رئیس سازمان انرژی اتمی جزئیات جدیدی از ساخت نیروگاه های برق هسته ای ایران بیان کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۸:۴۰    
دروازه بان تیم استقلال گفت: هر اقدامی که در اراک انجام دادم فقط در راستای حفظ آرامش و جلوگیری از تنش بود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۸:۴۰    
دوربین های سونی به عنوان یکی از پیشروهای صنعت عکاسی و فیلمبرداری با توانایی ها و ویژگی های برتر خود، همواره توجه علاقه مندان به هنر عکاسی را به خود جلب کرده اند ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۸:۳۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تازه ترین لفاظی خود علیه نیروهای مقاومت، آنها را به افزایش فشارهای سیاسی و نظامی برای آزادی گروگان های صهیونیستی تهدید کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۸:۲۵    
طبیعت با کسب پیروزی مقابل تیم نفت آبادان در بازی پنجم یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال به نیمه نهایی این دوره از رقابت ها صعود کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۵۷    
رقابت های کشتی فرنگی کسب سهمیه المپیک پاریس صبح امروز (یکشنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد که نمایندگان کشورمان دو سهمیه باقی مانده المپیک را نیز از آن خود کردند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۴۵    
اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره 2) آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال 1403 منتشر شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۴۵    
عضو کابینه جنگ رژیم اسرائیل با اذعان به عدم تحقق اهداف ارتش این رژیم در جنگ علیه غزه، اعتراف کرد که مسئولان اسرائیلی ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۲۵    
حزب الله لبنان تجهیزات جاسوسی جدید استقراریافته در موضع صهیونیستی مسکاف عام واقع در شمال سرزمین های اشغالی را هدف قرار داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۲۰    
مسئولیت سخنگوی فدراسیون کشتی به ابراهیم مهربان واگذار شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۰۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با بیان اینکه بیش از یک هزار و 500 نفر در آزمون سراسری شرکت می کنند، عنوان کرد: همه چیز برای برگزاری موفق آزمون سراسری دانشگاه آزاد آباده مهیاست.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۰۵    
رئیس جمهور روسیه به دولت دستور داده است تا پیشنهاد هایی را برای تسهیل تجارت غلات با سایر کشور ها از جمله هند و چین ارائه کند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۰۰    
سقف تراکنش های بانکی بانک رفاه کارگران از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال در هر روز افزایش یافت.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۵۵    
با گذشت تنها 8 ماه از آغاز فعالیت سامانه جدید تسهیلات غیرحضوری بانک کشاورزی با نام آسان بالغ بر 43 هزار فقره تسهیلات به مبلغ 55 هزار میلیارد ریال از طریق این سامانه پرداخت شده است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۵۰    
سردار طلایی نیک گفت: علت برتری امروز قدرت دفاعی ایران در منطقه، علاوه بر روحیه جهادی، دانش پایه بودن نظام دفاعی کشور است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۳۵    
دو دیدار آخرین روز از هفته بیست و چهارم لیگ برتر برگزار شد که تیم های اصفهانی برنده شدند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۳۵    
شرکت ارتباطات زیرساخت در 1402 با هدف ایجاد ظرفیت های جدید در بخش ترانزیت ارتباطات و پیاده سازی دیپلماسی تجاری خود، حضور مؤثری در عرصه های بین الملل داشت.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۲۰    
هشتمین کنفرانس و پنجمین دوره جایزه ملی انرژی های تجدیدپذیر ایران، با هدف بررسی سیاست ها و برنامه های دولت در توسعه انرژی های تجدید پذیر برگزار می شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۵    
معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه تکامل فرهنگی در بستر جغرافیا شکل می گیرد، اهمیت توریسم در ابعاد محلی، ملی و جهانی را بررسی کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۰    
دبیر جشنواره ملی عکس نیکوکاری عنوان کرد: فراخوان جشنواره از هم اکنون داده شده و در کنار عکس، چاپ کتاب، نمایشگاه، آموزش عکاسی، کارگاه و تکمیل پروژه عکاسی را نیز در قالب این جشنواره خواهیم داشت.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۰    
این هفته، وزیر خارجه آمریکا با یک هشدار و یک مطالبه عازم چین می شود؛ هشدار درباره تغذیه ماشین جنگی روسیه و درخواست برای اعمال نفوذ پکن بر ایران جهت کاستن از حجم تنش های خاورمیانه.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۰۵    
همزمان با ادامه اکران فیلم سینمایی آپاراتچی ، پوستر جدید این فیلم منتشر شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۰۵    
استاد تمام گروه جغرافیای دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) با تأکید بر عضویت استادان کارگروه جغرافیا در کمیته های ارتقای اساتید، محور های 10 گانه خروج از ساختار معیوب جغرافیا را مطرح کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۰۰    
مرکز اطلاع رسانی پلیس در اطلاعیه ای اعلام کرد: لینک های منتشر شده در خصوص ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب از جانب پلیس نیست.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۸    
رئیس دادگستری شهرستان شاهرود گفت: آماده ایم تا با فراهم کردن بستر های لازم، زمینه حضور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را در محیط دادگستری برای علم آموزی عملی فراهم کنیم.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۵    
رویداد ملی علوم و فناوری های شناختی کاگنوپل با هدف گسترش فعالیت های تحقیق، توسعه و تمرکز برفناوری های شناختی در کشور برگزار می شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۳    
رئیس فرهنگستان علوم ضمن دیدار و گفت وگو با وزیر آموزش و پرورش گفت: گفتمان سازی در حوزه های علوم پایه و مهندسی باید از سنین پایین در مدارس مدنظر باشد تا جهت گیری علمی متناسب در کشور ایجاد شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۵    
مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل ونقل بین المللی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: بیش از 14 میلیون و 750 هزار تن کالا توسط ناوگان ایرانی و خارجی حمل ونقل بین المللی جاده ای از قلمرو جمهوری اسلامی ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۵    
دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان برای ساخت مسکن کارکنان با بانک مسکن تفاهم نامه امضا کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۵    
رئیس موسسه تحقیقات آب کشور از پیش بینی وقوع سیلاب در 15 استان کشور خبر داد و گفت: پیش بینی می شود در استان های کرمان، یزد و مازندران در مدت نزدیک به 60 ساعت، 70 تا 90 میلی متر بارندگی را شاهد باشیم.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۵    
معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره حواشی ایجاد شده و ممانعت از برگزاری کنسرت در استان بوشهر توضیحاتی داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۰    
سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج و دبیر مجمع گفت: 13 کاندیدا در مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج ثبت نام کردند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۰    
فیلم سینمایی حبس مجرد به کارگردانی محمدحسام حدادیان در جشنواره لیفت آف توکیو پیدا می کند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان بر ضرورت ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی تأکید کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۱۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد اعلام کرد که یک رشته دکتری در این دانشگاه به تصویب رسیده و هفت رشته دیگر در مراحل نهایی تصویب قرار دارد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۱۰    
جان استوارت میل معتقد بود که ما باید از اوقات فراغت خود عاقلانه استفاده کنیم و خود را برای رشد و تبدیل شدن به آدمی بهتر به چالش بکشیم.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۵    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه با یادآوری جنگ ویتنام، به آمریکا هشدار داد که در جنگ ترکیبی علیه مسکو که در آن جان اوکراینی ها را وجه المصالحه قرار داده است، چیزی جز تحقیر عایدش نمی شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۰    
سخنگوی وزارت امورخارجه نوشت: مقابله با فجایع طبیعی زیست محیطی و پیامد های مخرب آنها، مستلزم همکاری های مشترک منطقه ای و بین المللی است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۰    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی از امضای توافق نامه تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط زیست خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۵۰    
نشست محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با شورای معماری امروز ، دوم اردیبهشت ماه منتج به نتایجی چون تشریح جایزه ملی معماری و فراخوان آن، انتصاب رئیس دبیرخانه ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۵۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده عنوان کرد: اقدام مقتدرانه غیورمردان سپاه در حمله موشکی و پهپادی اخیر به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی بار دیگر موجب غرور و شعف ملت ایران و مسلمانان جهان شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۴۵    
دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی با کسب مدال برنز مسابقات روئینگ جواز حضور در المپیک را به دست آورد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۳۰    
معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت: جایگاه حوزه سلامت در برنامه های درسی خالی است که امیدواریم با بازنگری در برنامه های درسی ملی انجام شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۲۵    
در دومین جلسه معاون اول رئیس جمهور با هیئت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران که صبح امروز (یکشنبه) برگزار شد ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۲۰    
رئیس جمهور پس از پایان سفر به پاکستان، صبح چهارشنبه به دعوت رسمی رانیل ویکرمسینگه رئیس جمهور سریلانکا سفری یک روزه به این کشور جنوب شرق آسیا خواهد داشت.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۱۵    
رئیس شاخه هنری فدراسیون ژیمناستیک گفت: برای ثبت حرکت ابداعی ابتدا باید فیلم آزمایشی به فدراسیون جهانی ارسال شود ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۱۵    
این مقاله توضیح می دهد که، توجه به این نکته ضروری است که پیشرفت های فناورانه به سرعت در حال بر هم زدن نسبت وظایف میان انسان ها و ماشین هستند و بازار های جهانی کار در حال سپری کردن تحولات عمد ه ای ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۱۰    
سردیس امیر سپهبد شهید سید محمد ولی قرنی اولین رئیس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران و اولین شهید ترورپس از پیروزی انقلاب اسلامی در مدرسه دارالفنون، محل تحصیل این شهید رونمایی شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۰۵    
وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته سلامت پیامی صادر کردند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۰۲    
رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با قدردانی از لحاظ شدن تدبیر در اقدامات نیروهای مسلح گفتند: حوادث گوناگون با هزینه و دستاورد همراه هستند و مهم آن است که با تدبیر ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۰۰    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به احتمال زیاد با تنبیهی شبیه بازیکن سپاهان روبه رو می شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۰۰    
جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده کل قوا دیدار کردند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۵۶    
همزمان با برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی هنر های قرآنی روایت باران از آلبوم مرقع دولت قرآن اثر یدالله کابلی رونمایی شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۵۵    
معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گفت: آیین نامه شورای ارزشیابی هنرمندان صنایع دستی، هنر های سنتی و میراث داران تمدنی که در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است؛ برای اجرا ابلاغ شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۵۵    
تور کنسرت های عقل و جنون با آهنگسازی و خوانندگی داود آزاد و با همراهی گروه دف نوازان حیران از اوایل اردیبهشت کار خود را آغاز می کند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۴۵    
سازه های نامرئی عنوان نمایشگاه چیدمان لی لی عامری است که از 31 فروردین تا چهاردهم اردیبهشت در گالری والی به نمایش درآمده است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۴۵    
مدیر تماشاخانه سنگلج در خصوص تخریب ساختمان مجاور این تماشاخانه با بیان این که نگران جان سنگلج هستیم واکنش نشان داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۴۵    
معاون سرمایه انسانی سازمان توسعه همکاری های علمی و فناورانه بین المللی گفت: تاسیس شرکت دانش بنیان از سوی ایرانیان خارج کشور حمایت می شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۴۰    
پردیس تئاتر شهرزاد در اردیبهشت ماه میزبان سه نمایش متفاوت است. نمایش های چه کسی جوجه تیغی را کشت ، نمایش موزیکال بیژن و منیژه و نمایش آن ها دروغ می گویند در این مجموعه روی صحنه می روند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۴۰    
یک شرکت کشتی سازی نروژی قرار است با ساخت بزرگ ترین کشتی هیدروژنی جهان، 120 خودرو را در طولانی ترین مسیر دریایی این کشور جابه جا کند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۳۰    
جدیدترین پیشرفت های درمان سرطان های دستگاه ادراری، در بیست و هفتمین کنگره سالیانه جامعه اورولوژی ایران ارائه می شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۲۵    
معاون پرستاری وزارت بهداشت از تدوین بسته ماندگاری پرستاران در پی دستور رئیس جمهور خبر داد و گفت: این موضوع حاکی از عزم دولت برای ارتقای جایگاه پرستاران در نظام سلامت است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۲۰    
سکه تمام بهار آزادی امروز (یک شنبه، 2 اردیبهشت) با افزایش دویست و هشتاد هزار تومانی نسبت به روز گذشته به 43 میلیون و 388 هزار تومان رسید.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۲۰    
سخنگوی وزارت خارجه پاکستان گفت: رئیس جمهور ایران برای بازدیدی سه روزه فردا به اسلام آباد سفر می کند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۱۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تلاشمان این است که نرخ گذاری قیمت اجرا های صحنه ای بنا به شرایط کمتر از یک میلیون تومان باشد و روز های آتی نرخ اجرا ها اعلام خواهد شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۵    
بانک مرکزی اعلام کرد: بر اساس اصلاحیه دستورالعمل ناظر بر گواهی اعتبار مولد (گام) و ضوابط کنترل و مدیریت اوراق گام امکان استفاده از اوراق گام برای پرداخت بدهی به دستگاه های اجرایی توسط متقاضی دوم و ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۰    
کنفدراسیون فوتبال آسیا از سرمربی تیم ملی بزرگسالان و مدیر فنی فدراسیون (تکنیکال دایرکتور) برای حضور در همایش دعوت کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۵    
معاون هماهنگ کننده ارتش در پیامی تأکید کرد: وحدت ارتش و سپاه عزت، همدلی و همراهی ارزشمندی را در بازوان اقتدار نظام اسلامی ایجاد کرده است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۴۵    
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: در این سال ها حرف هایی زده شده که یک سر سوزن به فوتبال ما کمک نکرده و می تواند لطمه های بیشتری بزند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۳۵    
دبیر ستاد توسعه زیست فناوری و پزشکی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از تامین مالی 60 پروژه توسعه فناوری زیستی خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۳۰    
فرمانده انتظامی ملارد از دستگیری 4 نفر از افرادی که در یک فقره درگیری اقدام به تیراندازی کرده بودند خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۳۰    
در نشست علنی امروز مجلس، کلیات طرح تقویت و توسعه علوم، پژوهش و نوآوری دفاعی کشور (طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری سپند) با رأی مثبت نمایندگان مجلس تصویب شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۵    
در روش شناسی رئالیسم انتقادی کوشش می شود مکانیسم های مولد زیربنایی که مستقل از آگاهی، معنابخشی و تفسیر انسانی وجود دارند و همین سازوکار ها علت اصلی صورت بندی واقعیت ها و رویداد های انسانی و اجتماعی ...
  • ۱