دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۰:۴۷May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 18 اردیبهشت 1403 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 26 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1400 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1401 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1402 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1403 خبرگزاری آنا 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1403 
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۰    
معاون صنایع دستی و هنر های سنتی کشور از ابلاغ بیمه هنرمندان صنایع دستی خبر داد و گفت: امیدواریم این مراحل کنترل و نظارتی تا اوایل خردادماه انجام شود که بتوانیم در این ماه شاهد عقد قرارداد بیمه این ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۰۰    
سازمان توسعه تجارت مجوز تاسیس و فعالیت مرکز تجاری جمهوری اسلامی ایران در کشور نروژ، شهر اسلو را صادر کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۵    
پوپک عظیم پور، صفرعلی محمد زاده و شهرزاد مبرهن انتخاب آثار نخستین جشنواره سراسری خیمه شب بازی را بر عهده گرفتند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۵    
فرهاد قائمیان، مدیر بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی-هنری امام رضا (ع) پیامی به مناسب برگزاری این رویداد نوشت.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۵    
آیین افتتاحیه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد با حضور جمعی از مدیران حوزه هنری، مسئولان شهرستان بافق و گروه های تئاتری شرکت کننده در این جشنواره در گلزار شهدای گمنام شهرستان بافق برگزار ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۴۵    
سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان ملل متحد در نامه ای به شورای امنیت ادعاهای رژیم صهیونیستی علیه ایران را رد کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۱۱    
ششمین جشنواره پروژه های دانش آموزی فرهیختگان جوان با رقابت 2 هزار و 100 دانش آموز امروز 19 اردیبهشت آغاز شد و تا 21 اردیبهشت ادامه دارد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۰:۵۶    
معاون شهردار تهران گفت: تحولاتی که در شهر در حوزه های مختلف شاهد آن هستیم باید به درستی برای مردم تبیین شود و نباید اجازه داد برخی شیطنت های رسانه ای محل استناد قرار گیرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۹:۰۷    
این گزارش به تبیین چگونگی کاربست سنن الهی در عرصه حکمرانی می پردازد. به عبارت دیگر، سؤال اصلی اینگونه تعریف می شود که چگونه می توان از سنن الهی در عرصه حکمرانی استفاده کرد؟
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۹:۰۰    
دبیر ستاد ملی جمعیت با بیان این که دولت تمام تلاش خود را برای حمایت از جامعه مامایی به کار خواهد بست، از استخدام بیش از 1570 ماما در سال گذشته خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۳:۲۷    
باشگاه سپاهان از سخنان زشت یک کمدین تلویزیونی در رسانه رسمی پرسپولیس شکایت می کند
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۲۷    
رئیسی جمهور وعده صادق را جلوه بسیار روشن عقلانیت انقلابی دانست و افزود: این عملیات ثابت کرد ایران قوی می تواند سایه جنگ را از سر کشور بردارد و می تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۰۵    
معاون فناوری سنگ آهن مرکزی ایران گفت: حوزه معدن اگر می خواهد به حیات خود ادامه دهد باید در آن سرمایه گذاری شود و تجهیزات امکانات با نوآوری و فناوری وارد این حوزه شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۰۰    
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت: شرکت های خلاق و دانش بنیان دو بازوی جوامع انسانی را شکل می دهد
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۱:۳۵    
همزمان با تشدید حملات رژیم صهیونیستی به رفح، یک منبع غربی عصر امروز (سه شنبه) از چراغ سبز آمریکا به این رژیم برای اجرای عملیات محدود در این شهر خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۱:۰۰    
مدیرکل آژانس با بیان اینکه مذاکرات با ایران همچنان ادامه دارد ادعا کرد که پیشنهادهای مطرح شده درباره نحوه اجرای توافق اسفند 1401 ملموس است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۰:۴۵    
کایهان تورکمن اوغلو رئیس گروه دوستی پارلمانی ترکیه و هیئت همراه عصر امروز با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۰:۲۰    
باتری موتور یکی از قطعات حیاتی موتور سیکلت است که وظیفه تامین برق سیستم الکتریکی را بر عهده دارد. خراب شدن باتری می تواند باعث از کار افتادن اجزای مختلفی مانند استارت ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۰:۲۰    
طبق آمارهای منتشر شده توسط پلتفرم های آموزش خصوصی برای درس فیزیک، تقاضای معلم خصوصی در این درس رو به افزایش است ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۵۰    
رئیس هجدهمین جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی با اشاره اینکه یکی از روش های تأمین سرمایه مالی برای شرکت ها ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۵۰    
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلفات صورت گرفته در دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان صادر کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۴۵    
این سرویس های DNS با پشتیبانی از IPv4 و IPv6 ارائه می شوند و معمولاً دارای زمان پاسخ خیلی کمی هستند که برای بازی های آنلاین بسیار مهم است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۲۵    
نشست منطقه ای برنامه ریزی چهارمین دوره جشنواره علمی فرهنگی و هنری امامت و مهدویت ، گروه 5 متشکل از واحدهای دانشگاهی پردیس ، فیروزکوه ، رودهن ، شهر قدس ، ملارد و صفادشت ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۲۰    
در نشست مسئولان حوزه حج و زیارت با فرماندهان پلیس فرودگاه های کشور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت لزوم حفظ حرمت حجاج را یادآور شد و تاکید کرد: حرمت مومن از حرمت کعبه بالاتر است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۲۰    
ماجرای اسناد رفسنجان در جزیره قشم یکی از بزرگ ترین مشکلات مربوط به مردم بومی قشم است که سالها با آن درگیر بودند ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۰۷    
وزیر خارجه سلطنت عمان طی تماس تلفنی با وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص موضوعات روابط دوجانبه و تحولات اخیر در غزه گفت وگو و رایزنی کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۰۳    
در جریان درگیری بین نیروهای مرزبانی قرقیزستانی با چوپان های تاجیکستان، یک نفر زخمی شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۰۳    
رئیس پارک فناوری پردیس گفت: شاخص های کلیدی برای سنجش اکوسیستم فناوری و نوآوری شامل 6 مورد می شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۵۵    
دبیر ستاد ملی جمعیت گفت: از هنرمندان، فرهیختگان و افراد توانمندی که درباره جوانی جمعیت تلاش و فعالیتی داشته باشند، حمایت می کنیم.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۴۵    
با عاملیت بانک کشاورزی و در راستای حمایت از اجرای کشاورزی قراردادی در کشور، در چهار ماهه پایانی سال 1402 فرآیند اعتبارسنجی و تخصیص اعتبار تضمین تعهدات برای بیش از 204 هزار نفر از کشاورزان معرفی شده ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۴۵    
رئیس هئیت مدیره موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد با حضور در مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگر از اهمیت کارگران در اقتصاد هر کشوری گفت.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۳۵    
عضو هیئت علمی دانشگاه تأکید کرد که باید ماما ها را برای زایمان طبیعی، فیزیولوژیک و ایمن تقویت کنیم.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۲۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت تأکید کرد که رویداد صدرا بهترین فرصت برای تبادل اندیشه دانشجویان و صاحبان صنایع است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۰۵    
رئیس جدید دبیرخانه همکاری های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکم مدیر حوزه های علمیه و رئیس دانشگاه آزاد معرفی شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۰۰    
دبیر ستاد فناوری های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: سهم ایران در اقتصاد خلاق زیر یک درصد و کمتر از 4 میلیارد دلار است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۵۵    
مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه کشور گفت: حوزه علمیه و دانشگاه آزاد اسلامی دو نهاد فاخر علمی و فرهنگی در نظام جمهوری اسلامی و عرصه بین الملل هستند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۵۵    
یهودیان ساکن در آمریکا در تظاهرات علیه نسل کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی، پرچم این رژیم را تکه تکه کردند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۵۰    
تیم بانوان رویینگ دانشگاه آزاد اسلامی همچون مردان پاروزن دانشگاه، با شایستگی قهرمان لیگ برتر باشگاه های کشور شدند و جواز حضور در رقابت های بین المللی روسیه را به عنوان نماینده ایران به دست آوردند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۴۵    
قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه تعداد 10 دبیرستان معارف اسلامی در واحد های دانشگاهی فعالیت می کنند از راه اندازی مدارس سعادت در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۴۰    
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت: امسال، میزان فروش محصولات دانش بنیان کشور به 530 هزار میلیارد تومان رسیده است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۰    
مسئول واحد تحقیق و توسعه یک شرکت تولیدی لبنی از انعقاد تفاهم نامه همکاری علمی پژوهشی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۲۵    
برگزیدگان سیزدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی با حضور عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی وزارت علوم معرفی و تقدیر شدند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۲۵    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران گفت: ایران و روسیه همکاری های گسترده ای دارند، اما برخی از کشور های غربی و همچنین اسرائیل علاقه مند به روابط نزدیک تهران و مسکو نیستند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۲۵    
در اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی 120 نفر برگزیده شدند و در این میان دانشجویان از نبود حضور وزاری علوم و بهداشت در جمع جامعه دانشگاهی گلگی کردند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۲۵    
دانشجویان دانشگاه های اسپانیا هم به جنبش جهانی دانشجویی برای حمایت از فلسطین پیوستند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۱۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر، جزئیاتی از تفاهم نامه این دانشگاه با شرکت کارگزاری پویش البرز را تشریح کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۱۰    
معاون اول رئیس جمهور گفت: باید بدون هرگونه اما و اگر برای رفع نقاط حادثه خیز و کاهش تلفات جاده ای تلاش کنیم چرا که حفظ سلامت و جان مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نمی توان از این موضوع مهم به ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۰۵    
3 محصول نوآورانه و خلاق در زمینه پزشکی، رباتیک، صنایع پلاستیک در مراسم افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس رونمایی شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۰۰    
معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور برنامه های این نهاد در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران را تشریح کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۵۵    
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: ستاد پروژه مهر در ابتدای فرآیندها و امور سال تحصیلی پیش رو تشکیل می شود که یکی از مهم ترین فعالیت ها ثبت نام دانش آموزان است و نگاشت مدرسه ای سند تحول را ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۵۰    
مدیر کل ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش گفت: شعار ثبت نام؛ ثبت نام مطلوب و خانواده مداری است که باید در اقصا نقاط کشور فضای آموزشی را داشته باشیم.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۴۵    
دبیر علمی همایش حجاب، عفاف و زیست عفیفانه از ارسال 50 مقاله به دبیرخانه این همایش و در نهایت پذیرش 10 مقاله پس از داوری خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۴۰    
شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی در جلسه اخیر با ساخت 4 فیلم نامه موافقت کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۳۰    
سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس 2024 با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در پارک فناوری پردیس افتتاح شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۳۰    
کمربند کویپر و ابر اورت به دلیل جاذبه خورشید شکل گرفته اند و بنابراین باید آنها را در رده منظومه شمسی در نظر گرفت اما کمتر به آنها اشاره ای می شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۲۵    
حزب الله لبنان اعلام کرد که با پهپاد های انتحاری یک سامانه گنبد آهنین را در جنوب مقر راموت نفتالی مورد هدف قرار داده و موجب از کار افتادن این سامانه شده است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۲۵    
مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس لایحه خود در ارتباط با پرونده بازیکن هلندی پیشینش را برای دادگاه داوری ورزش ارسال کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۲۵    
مدیرکل مدارس سمای خمینی شهر اعلام کرد که 90 ایده به دبیرخانه جشنواره ایده شو دانش آموزی ارسال شد و از این تعداد 23 ایده به مرحله نهایی راه یافت.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۲۵    
رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه پیام نور گفت: بیش از 550 مقاله و چکیده به دبیرخانه همایش ارسال شده و در حال بررسی آثار هستیم.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۲۰    
قائم مقام وزیر علوم و رئیس مرکز هیئت امنا و هیئت های ممیزه در نامه ای به روسای دانشگاه ها، دستورالعمل اجرایی اعطای پایه های استحقاقی اعضای هیئت علمی مشمول بند (ب) ماده (10) قانون برنامه ششم توسعه را ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۱۵    
آژانس فضایی هند برای دهه ها به آرامی و پیوسته در حال رشد بوده و همسو با فعالان این صنعت پیش رفته تا به روز هایی دست یابد که به یکی از کشور های مهم این عرصه تبدیل شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۱۵    
دبیر نمایشگاه اینوتکس2024 با بیان اینکه اینوتکس در دوره سیزدهم میزبان 400 شرکت دانش بنیان است، گفت: بیش از 40 رویداد در این نمایشگاه برگزار می شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۱۰    
رویداد صدرا امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد آغاز به کار کرد و تا 20 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۰    
نوجوان 14 ساله کشورمان در دور دوم مسابقات بین المللی شطرنج پلیس امارات توانست با شکست حریف قدرتمند خود شگفتی ساز شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۰    
نهمین کنفرانس مکانیک سنگ ایران به همت انجمن مکانیک سنگ و دانشگاه صنعتی امیرکبیرو همکاری دانشگاه ها، وزارتخانه ها و سازمان های ذیربط صبح امروز با حضور ریاست دانشگاه امیر کبیر ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دانشجویان فعالیت در نشریات دانشجویی و قلم زدن در این عرصۀ نسبتاً محدود را مقدمه و تمرینی برای یادگیری فعالیت رسانه ای در آینده و در سطح ملی و بین المللی بدانند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۵    
وزیر علوم گفت: رونق نشریات دانشجویی در سال های اخیر و ورود محتوایی آنها در عرصه های مختلف در ساحت نشریات مکتوب و مجازی ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۵    
شماری از دانش آموزان 11 مدرسه در سراسر شهر بوستون، از کلاس های درس خود خارج شدند و به تجمع و تحصن ضد صهیونیستی دانشجویان دانشگاه MIT ملحق شدند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۵    
معاپن فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در اختتامیه جشنواره تیتر 13 خطاب به دانشجویان نشریات دانشجویی گفت: خواهشمندم خط قرمز های خودساخته بنده و سایر مسئولان را کنار بگذارید و طاقت و تحمل خود را بالا ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۰    
رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: جشنواره هایی نظیر نشریات دانشجویی یا جشنواره تیتر باید بتواند با قلم دانشجویان معامله بازی و مدیریت دانشگاه را بهم بزند و به هیئت رئیسه دانشگاه ها نقشه راه ها نشان دهد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۰    
رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: با توجه به آئین نامه حمایت از سکو ها و کسب و کار های اقتصاد دیجیتال اعطای وام به کسب و کار های حقیقی، حقوقی و صنفی فعال روی سکو های داخلی مشمول انجام می شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۴۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از پذیرش دانشجو در رشته های جدید کارشناسی ارشد آسیب شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی گرایش تمرینات اصلاحی ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۳۰    
نمایشگاه بر فراز دشت در حالی به پایان رسید که استقبال هنردوستان از برپایی آن، چشمگیر بود و بیش از 37 هزار نفر با حضور در موزه هنرهای معاصر تهران از این نمایشگاه دیدن کردند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۲۵    
مدیر اجلاس سراسری گروه های معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی، جزئیاتی از فعالیت 4 کارگروه تخصصی اجلاس سراسری معماری و شهرسازی را تشریح کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۲۰    
مسئول مسابقات لیگ برتر گفت: باشگاه پرسپولیس برای بازی با هوادار اصلا درخواستی برای حضور تماشاگر نداشته که بخواهم در موردش حرف بزنم.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۲۰    
کنسرت بندری آوای موج اولین اجرای خود را در روز های سه شنبه و چهارشنبه 18 و 19 اردیبهشت از ساعت 21 در سالن اصلی برج آزادی اجرا می کند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۲۰    
یووال استاینیتز، عضو ارشد حزب لیکود اسرائیل گفت: باید دیروز وارد رفح می شدیم. هیچ شهروند غیردرگیر (بی گناه) در آنجا نیست. باید وارد آنجا بشویم و بکُشیم، بکُشیم، بکُشیم...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۲۰    
محمداسماعیل اکبری، رئیس انجمن آموزش پزشکی ایران گفت: نباید از خط و خطوط جوانی جمعیت عبور کنیم. سیاست های دولتی و حاکمیتی در این عرصه دلسوزانه و تعبدی است که باید در میدان عمل هم نتیجه بدهد و همه ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۵    
نمایشگاه گروهی تصویرسازی آفرینش تو برای ما مهم است... با ارائۀ آثار تصویرسازی دانش آموزان دبستان دخترانۀ آفرینش تهران، 21 اردیبهشت ماه، در برج آزادی تهران افتتاح خواهد شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۰    
مدیرکل سرمایه گذاری و بومی سازی فناوری پارک فناوری پردیس گفت: از بین دو هزار و 500 محصول، 25 محصول بر اساس شاخص های متعدد مورد ارزیابی قرار گرفته و انتخاب شده اند تا به عنوان طرح های برتر در نمایشگاه ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۰۰    
رئیس سازمان اوقاف کشور گفت: فناوری منزلت می آورد و مانع خروج ارز از کشور و ارزآوری به داخل می شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۴۵    
دانشمندان استرالیایی موفق شدند با استفاده از نانوسیم های باکتریایی از رطوبت هوا، برق تولید کنند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۴۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه تأکید کرد: امنیت، اقتدار و عزت جمهوری اسلامی حاصل فداکاری مجموعه عظیم و قدرتمند سپاه پاسداران و سایر نیرو های مسلح است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۴۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس اقلیم کردستان عراق گفت: برای امنیت ایران و عراق و باورهایی که داریم خون جوانان دو کشور ریخته شده است و روزهای سختی را گذرانده ایم و اکنون فرصت هایی برای توسعه ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۴۰    
فن بازار تخصصی معدن با انعقاد تفاهم نامه ای بین شبکه فن بازار ملی ایران و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ایجاد می شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۴۰    
هوش مصنوعی مانند جی پی تی-4 می تواند ربات ها را برای انجام کار های پیچیده در دنیای واقعی بسیار موثرتر از انسان ها آموزش دهد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۳۰    
رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران گفت: دخالت نابجا در حوزه سلامت امروز از هر زمان دیگری گسیخته شده و از دست وزارت بهداشت خارج شده است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۵    
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه حمله رژیم اشغالگر صهیونیستی به منطقه مرزی رفح در جنوب نوار غزه را شدیدا محکوم کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۵    
پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در روزهای بیست و چهارم و بیست و پنجم اردیبهشت ماه با پیام رهبر معظم انقلاب و سخنرانی رییس جمهور و سه تن از مراجع تقلید برگزار می شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۰    
بر اساس بخشنامه جدید اداره اشتغال اتباع خارجی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میزان جریمه کارفرمایانی که از خدمات اتباع خارجی غیرمجاز و فاقد پروانه کار استفاده کنند ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۰    
رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای تأمین داروی بیماران خاص اعمال نمی شود از رشد خوب میزان تولید و واردات داروی بیماران تالاسمی خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۱۵    
رئیس پارک فناوری پردیس گفت: ایجاد سازمان های سرمایه گذاری مختص پارک های علم و فناوری از جمله مواردی است که در قانون جهش تولید دانش بنیان ها پیگیری و به تصویب رسیده است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۱۰    
ششمین جشنواره پروژه های دانش آموزی فرهیختگان جوان با رقابت 2 هزار و 100 دانش آموز فردا 19 اردیبهشت آغاز می شود و تا 21 اردیبهشت ادامه دارد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۱۰    
سازمان خواربار و کشاورزی سازمان ملل متحد (فائو) در جمهوری اسلامی ایران و وزارت جهاد کشاورزی اخیراً پروژه ای را با هدف اطمینان از اصالت غذا و مدیریت زنجیره تامین مواد غذایی امضا کرده اند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۰۵    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: آموزش و پرورش اولویت مهم شورای عالی انقلاب فرهنگی است بیشترین توجه و بیشترین مصوبات شورا در دوره اخیر برای آموزش و پرورش بوده است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۰۵    
حرکات صفحات پوسته، زمین را به مکانی پویا و دائم التغییر تبدیل کرده است!
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۰۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حمید نیلی احمدآبادی را به عنوان مدیر کل هنرهای نمایشی منصوب کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۵۵    
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی گفت: جشنواره نشریات دانشجویی اتفاقی است که از آن دانشگاه، مطبوعات، وزارت علوم و وزارت ارشاد سود می برند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۵۰    
بازسازی صحنه درگیری اراذل و اوباش صبح امروز با حضور سرهنگ سعید راستی معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس و با حضور شاکی و متهم در نازی آباد برگزار شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۵۰    
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: معلم، با آموختن به یک انسان کلید بهره برداری از گنجینه ای تمام نشدنی را به او می دهد و شما فرهنگیان می توانید بازوی تقویتی ما در فراهم سازی زمینه تحول و اجرایی ...