جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۱۴:۲۴May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای آناج 7 آذر 1396 - anaj.ir

آناج 29 اسفند 1394 آناج 30 آبان 1396 آناج 30 دی 1396 آناج 30 بهمن 1396 آناج 1 اسفند 1396 آناج 1 آذر 1396 آناج 2 آذر 1396 آناج 3 آذر 1396 آناج 4 آذر 1396 آناج 5 آذر 1396 آناج 6 آذر 1396 آناج 7 آذر 1396 آناج 8 آذر 1396 آناج 9 آذر 1396 آناج 10 آذر 1396 آناج 11 آذر 1396 آناج 12 آذر 1396 آناج 13 آذر 1396 آناج 14 آذر 1396 آناج 15 آذر 1396 آناج 16 آذر 1396 آناج 17 آذر 1396 آناج 18 آذر 1396 آناج 19 آذر 1396 آناج 20 آذر 1396 آناج 21 آذر 1396 آناج 22 آذر 1396 آناج 23 آذر 1396 آناج 24 آذر 1396 آناج 25 آذر 1396 آناج 26 آذر 1396 آناج 27 آذر 1396 آناج 28 آذر 1396 آناج 29 آذر 1396 آناج 30 آذر 1396 
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۲:۰۰    
وزیر خارجه آمریکا بار دیگر گفت که بحران سوریه باید از طریق راهکاری سیاسی حل شود که نقشی برای بشار اسد در قدرت قائل نشود.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۳:۱۰    
سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور گفت: ایران اسلامی در طول انقلاب اسلامی و دوران طلایی دفاع مقدس حدود 4 هزار شهید روحانی را به این خاک و آب تقدیم کرده که از این میان شهدای روحانی اهل تسنن سهم قابل ...
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۱:۴۶    
سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور با بیان اینکه سخنان مطروحه در جلسات شهدا صرفا سخنرانی نیست گفت: ولایت مداری بهترین سخنرانی ها در جلسات و یادواره های شهدا می باشد چرا که شهدا بارها در وصیت نامه ...
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۴۶    
اسامی داوران قضاوت کننده در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال اعلام شد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۳۶    
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می گوید تیمش مقابل تراکتورسازی فارغ از دوستی ها به دنبال بازی جذاب و به دور از حاشیه خواهد بود.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۰۶    
تراکتورسازان به سازمان لیگ پیشنهاد داده اند تا سهمیه تیم های آسیایی در نقل و انتقالات نیم فصل افزایش یابد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۸:۴۶    
جانشین فرماندهی سپاه عاشورا گفت: دشمنان از طریق فضای مجازی درصدد القای نظرات، تفکرات و باورهای مورد قبول خود برای رسیدن به اهداف است.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۸:۴۱    
نخستین جشنواره فعالان فضای مجازی استان با هدف شناسایی ظرفیت های مردمی در تبریز آغاز به کار کرد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۸:۳۱    
سیفی ضعف درحوزه ی فضای مجازی را ناشی از عدم شناخت این عرصه عنوان کرد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۸:۱۱    
سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: پیروزی مقابل گل گهر سیرجان کمترین حق ما بود.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۲۱    
مسئله قطار ارومیه ، موضوعی است که چندین سال مردم این شهر را در گیر خود نموده ولی در چند سال اخیر به وعده های مسئولینی تبدیل گشته که هیچگاه به مقصد نرسیده است.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۱۶    
شاگردان یحیی گل محمدی پس از یک روز استراحت صبح امروز در کمپ اختصاصی تمرین کردند.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۰۱    
فینالیست های ماده های 100 متر پروانه، 50 متر قورباغه، 50 متر آزاد، 200 متر مختلط انفرادی و 4 در 50 متر آزاد تیمی مسابقات شنای بین المللی مسافت کوتاه پسران "جام سرداران شهید آذربایجان" در تبریز معرفی ...
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۱    
در حساس ترین دیدار هفته دهم لیگ برتر والیبال، بانک سرمایه و شهرداری تبریز دو تیم مدعی و بدون باخت این مسابقات برابر هم صف آرایی می کنند.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۱    
حسن استوارآذر گفت: در جلسه آینده، مسئولان اشتغال و تعاون نیز در کمیته بیماران خاص حضور یابند و چاره ای اساسی در این حوزه اندیشیده شود.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۰۲    
یک نشریه آمریکایی نوشت سیاست تفرقه بیانداز و حکومت کن عربستان در خاورمیانه، هیچ توفیقی برای این کشور در برابر ایران به همراه نداشته است.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۰۲    
وحید مجیدی گفت: 3 هزار و 84 نفر از بیماران خاص این استان تحت پوشش بیمه سلامت آذربایجان شرقی قرار گرفتند.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۴:۵۲    
آغاز امامت حضرت حجت(ع) نوید روشنی است برای رسیدن به جامعه ای که در آن عدالت راستین برقرار باشد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۴:۵۲    
نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) مبارک باد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۴:۲۷    
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اهمیت نیروی دریایی فرمودند: نیروی دریایی در خط مقدم دفاع از کشور است و مناطق مهمی همچون مکران ...
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۴:۱۲    
امام جمعه تبریز گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم و وظایفی در قبال آن ها داریم که باید انجام بدهیم.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۵۲    
در روزهایی که کادر پزشکی تیم فوتبال تراکتورسازی از دسترس خارج است، هافبک این تیم از مصدومیت شدید خود در دیدار با سپیدرود رشت خبر داد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۳۷    
براساس تفاهمنامه همکاری فی مابین صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر و اتحادیه سراسری تعاونی های تولیدکننده فرش دستباف شهری و روستایی ایران، بافندگان چند پیشه حوزه صنایع دستی اعم از قالی ...
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۳۷    
وزیر دفاع از آماده شدن تانک کرار برای تحویل به نیروهای مسلح خبر داد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۳۲    
نعمتی در خصوص افزایش قیمت ملک گفت: مشاورین املاک دراین باره هیچ نقشی ندارند و با کاهش قیمت ملک نیز مواجه هستیم.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۵۷    
کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال اسامی محرومان هفته چهاردهم را اعلام کرد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۴۲    
خلعت پوشان؛ برجی که نشان از آداب و رسوم زمانی دارد که دیگر خبری از آن مراسم ها نیست و کمتر کسی پیدا می شود که حتی نام خلعت پوشان را بداند .
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۴۲    
احزاب مخالف ارمنستان دولت این کشور را به خروج از بلوک سیاسی-نظامی و اقتصادی تشکیل شده از سوی روسیه فراخواند.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۳۲    
نخستین جشنواره فعالان فضای مجازی استان با هدف شناسایی ظرفیت های مردمی در تبریز برگزار می گردد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۱۲    
سعید نیکوخصلت در اولین گردهمایی اساتید اروپایی - آسیایی علوم ورزشی که در ترکیه برگزار شد، به عنوان نایب رئیس این اتحادیه انتخاب شد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۱۲    
امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی که در مراسم گرامیداشت دولین سالگرد شهدای نارداران در مسجد امام صادق (ع) شرکت کرده بود ...
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۰۷    
رئیس هیات شنای شهرستان تبریز گفت: تمامی تمهیدات برای میزبانی مسابقات شنای بین المللی مسافت کوتاه پسران و پسران "جام سرداران شهید آذربایجان" در تبریز مهیاست.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۰۲    
مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی گفت: سید عزت الله ضرغامی، رئیس اسبق رسانه ملی میهمان و سخنران ویژه مراسم اختتامیه جشنواره بزرگ رسانه ای جایزه ابوذر خواهد بود.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۵۲    
رئیس هیات شنای آذربایجان شرقی در جلسه فنی و کنگره مسابقات شنا بین المللی جام سرداران شهید آذربایجان گفت: این مسابقات پیش درآمدی برای رقابت های مهم شنا در 2018 خواهد بود.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۵۲    
نبود پل هوایی و چراغ راهنمایی رانندگی در محل عبور عابرین پیاده چایکنار موجب ایجاد مشکلات و گلایه شهروندان در این منطقه شده است.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۴۷    
حجت الاسلام سعیدی از علما و روحانیون خواست در برابر ارتجاع سکوت نکنند و از تحریف و تصرف در مبانی انقلاب جلوگیری نمایند.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۳۷    
باید این کفش ها را به موزه سپرد، تا آیندگانی که برجام و فرجام مستضعفان در تاریخ انقلاب اسلامی را مطالعه می کنند، آنها را فراموش نکنند و جنس این کفش ها را خوب بشناسند!
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۳۷    
یک سال از حادثه قطار گذشته است و ظاهرا برخی نمایندگانی که در روزهای اول حادثه از احقاق حق مردم به نفع دولت کنار کشیدند امروز مدعی پیگیری مجازات مسببان این حادثه شده اند.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۳۲    
دیدار بن علی ییلدیریم با ترزا می در انگلستان و دستگیری ممدوح چیکماز مهمترین عناوین روزنامه های امروز ترکیه بوده اند.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۰۲    
فرمانده سپاه عاشورا گفت: با سیستم بروکراتیک امروزی نمی توان کار انقلابی انجام داد، دولت هر چقدر درآمد دارد صرف حقوق کارمندان می شود با این حساب چگونه می توان در پروژه های عمرانی کاری انجام داد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۵۲    
رؤسای جمهور آمریکا و فرانسه طی گفت وگویی تلفنی بر ضرورت مقابله با به اصطلاح فعالیت های بی ثبات کننده ایران در سوریه تأکید کرده اند.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۵۲    
دادگاه نیویورک اعلام کرد امروز نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات معاون بانک خلق ترکیه را به اتهام دور زدن تحریم های ایران برگزار می کند.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۲۲    
دبیری گفت: اینکه بگوییم 560 میلیارد تومان بودجه فرهنگی شهرداری تبریز در طول 4 سال اخیر به اشتباه هزینه شد و همه چیز را زیر سوال ببریم منصفانه نیست.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۰۷    
چند روزی است برخی از اصحاب رسانه شهرستان میانه پیرامون مسائل خبری و انتقادی، فضای مجازی و کانال های تلگرامی را از مطالب مختلفی پر کرده اند.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۰۲    
موسوی با تشکر از همیاری مردم و اعتماد آنان به هلال احمر، از کمک 270 میلیارد تومانی مردم آذربایجان شرقی به مردم زلزله زده کرمانشاه در کنار ارسال سایر کمک های مادی خبر داد.