جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۱۵:۳۲May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای آناج 30 آذر 1396 - anaj.ir

آناج 29 اسفند 1394 آناج 30 آبان 1396 آناج 30 دی 1396 آناج 30 بهمن 1396 آناج 1 اسفند 1396 آناج 1 آذر 1396 آناج 2 آذر 1396 آناج 3 آذر 1396 آناج 4 آذر 1396 آناج 5 آذر 1396 آناج 6 آذر 1396 آناج 7 آذر 1396 آناج 8 آذر 1396 آناج 9 آذر 1396 آناج 10 آذر 1396 آناج 11 آذر 1396 آناج 12 آذر 1396 آناج 13 آذر 1396 آناج 14 آذر 1396 آناج 15 آذر 1396 آناج 16 آذر 1396 آناج 17 آذر 1396 آناج 18 آذر 1396 آناج 19 آذر 1396 آناج 20 آذر 1396 آناج 21 آذر 1396 آناج 22 آذر 1396 آناج 23 آذر 1396 آناج 24 آذر 1396 آناج 25 آذر 1396 آناج 26 آذر 1396 آناج 27 آذر 1396 آناج 28 آذر 1396 آناج 29 آذر 1396 آناج 30 آذر 1396 
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۴    
اگر کسی به مقامی رسید که خدای متعال به او توجه پیدا کرد و متوجه او شد و او هم متوجه خدا شد، این شخص به مرحله آرامش می رسد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۲:۵۴    
وجود برخی مکان ها از نظر علمی غیرممکن هست و هیچ توضیح علمی درباره آن ها نمی توانیم بدهیم، اما کاملا واقعی هستند!
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۲:۱۴    
خوشرو با بیان اینکه آمریکا هیچ احترامی برای حقوق مشروع فلسطینی ها از جمله حق تعیین سرنوشت قائل نیست، این کشور را مانع تلاشهای بین المللی در جهت یافتن راه حلی برای مسئله فلسطین خواند.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۱:۱۵    
داوود کشاورزیان گفت: ما نمی توانیم محدودیتی را برای ایجاد تعاونی ها اعمال کنیم چرا که در همه زمینه ها و بخش ها ظرفیت های زیادی ایجاد شده از همین رو باید افراد بتوانند از توان خود را در این بازار ...
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۸:۱۵    
شهودی در تازه ترین شعر خود موضوع شب یلدا را درون مایه شعرش قرار داده و به شیوه طنز به استقبال آخرین شب فصل پاییز رفته است.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۰    
شهردار تبریز با بیان این که بی هیچ تعارف و شعاری، مردم را ولی نعمت خود می دانیم، تاکید کرد: همه با اراده و خواست خود وارد مسئولیت اجرایی شده ایم و باید فرصت خدمت را قدر بدانیم.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۰    
استاندار تهران گفت: شهر تهران با جمعیت 5/5 میلیون دیشب شرایط سختی داشت به سازمان های مربوطه برای حضور در شرایط اضطرار در شهر و شهرستان های استان تهران آماده باش اعلام شد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۵    
یک منبع مسئول در موسسه بنادر دریای سرخ ضمن تکذیب خبر حضور قایق انفجاری متعلق به ایران، تأکید کرد که نهادهای حقوق بشری در راستای توقف این جنایات و لغو محاصره زمینی ...
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۰    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد اکنون در مورد برنامه موشکی ایران میان آمریکا و جامعه بین المللی اتفاق نظر وجود دارد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۰    
رئیس جمهور آمریکا تهدید کرده است که کمک های مالی به کشورهایی را که در حمایت از پیش نویس قطعنامه شورای امنیت درباره قدس اشغالی رای داده اند، قطع خواهد کرد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۰    
در حالی که شمال افغانستان حوزه استحفاظی نیروهای آلمانی محسوب می شود، ظاهرا اقدام یکجانبه اشرف غنی برای برکناری عطامحمد نور از ولایت بلخ سبب نگرانی مقامات آلمانی شده است.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۰    
نخست وزیر منطقه کردستان خطاب به نخست وزیر عراق اعلام کرد که اربیل خواستار مذاکره ای است که در آن یک طرف در موضع قدرت و طرف مقابل در موضع ضعف نباشد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۰    
دبیرکل حزب الله لبنان، هیأتی از جبهه مردمی برای آزادی فلسطین را به حضور پذیرفت و در این دیدار اعلام کرد اکنون که محور مقاومت دستاوردهایی در مقابله با تروریسم داشته ...
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۵    
رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به ضرورت بهره برداری از ظرفیت های فراوان سیاسی، فرهنگی و اقتصادی جهان اسلام در راستای گسترش رفاه و آسایش امت اسلامی ...
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۵    
تظاهرات مردمی در شهر رانیه از توابع استان سلیمانیه اقلیم کردستان عراق بار دیگر آغاز شد و در شهرهای چمچمال و کویه و حلبچه ...
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۰    
ایندیپندنت در مطلبی به همکاری عربستان با اسرائیل و آمریکا و دست داشتن این کشور در اقدام علیه قدس شریف پرداخت.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۰    
اردوغان برای پیروزی در انتخابات از تاکتیک دوقطبی اردوغان-قلیچدار استفاده خواهد کرد. اردوغان با هدف قرار دادن قلیچدار اوغلو باعث قدرتمند شدن وی در داخل حزب جمهوریت خلق می شود و دوست دارد قلیچدار اوغلو ...
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۵    
کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی ضمن عذرخواهی از هواداران تیمش اعلام کرد روز یکشنبه برای جبران شکست به مصاف استقلال خوزستان می رود.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۱    
مردم شهرستان اسکو نیز خود را مهیای برگزاری بلندترین شب سال با آداب و رسوم و خاص آن می کنند.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۱    
جمعی از کارکنان مجتمع های سلامت خصوصی تبریز چند ماهی است که حقوق نگرفته اند و نه دانشگاه علوم پزشکی و نه وزرات بهداشت پاسخگوی این مساله نبوده است.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۱    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان شرقی توسعه کمربند سبز کلانشهر تبریز را راهکاری برای پیشگیری از حاشیه نشینی و آلودگی هوا مطرح کرد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۵    
حجت الاسلام نیکوکار گفت: اگر مراد از اینکه به زور نمی شود مردم را مسلمان کرد این باشد که ما حق و باطل را نشان ندهیم و بگوییم انسان ها آزادند دست به هرکاری ببرند، این غلط است.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۰    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اولا هر حرفی زمان خودش را دارد و باید بدانیم در چه برهه ای سخن می گوییم، ثانیاً نمایندگان عصاره فضائل ملت هستند نه شورای نگهبان.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۰:۲۵    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امنیت حاکم بر فرودگاه تبریز و سفرهای ایمن را ناشی از تلاش پایوران سپاه حفاظت هواپیمایی آذربایجان شرقی دانست.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۰:۲۵    
عصیان مردم کرد علیه بی کفایتی های بارزانی در اقلیم شمال عراق و واکنش تند اردوغان به اظهارات وزیر خارجه امارات متحده عربی مهمترین تیتر اخبار روزنامه های امروز ترکیه بوده اند.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۵    
امام خامنه ای در پیامی به اجلاس سراسری نماز تاکید کردند:مسئولان مؤمن در نظام اسلامی باید امکانات گسترده ی خود را در خدمت این دعوت بگذارند ...
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۵    
شهردار تبریز با اشاره به مشکلات شهرک شهید صیاد شیرازی گفت: با شناختی که از این شهرک داریم امیدواریم با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و سایر دستگاه های اجرایی و شبکه های خدمات رسان ...
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۳۵    
نماینده مرند و جلفا گفت: محل هزینه یارانه ها مبهم است و دولت نیز پاسخگو نیست و نمی خواهد شفاف سازی کند.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۲۰    
خوب است امروز را سری به پدربزرگ ها و مادر بزرگ ها بزنیم و ساعاتی را با آنان باشیم، شاید این لحظات دیگر تکرار نشوند.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۱:۲۰    
زلزله ای به بزرگی 5.2 ریشتر ساعتی پیش شهر تهران را لرزاند.این زمین لرزه تاکنون خسارت مادی و جانی نداشته است.