چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۵:۵۸May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای آراس نیوز 26 دی 1395 - arassnews.ir

آراس نیوز 31 خرداد 1395 آراس نیوز 31 تیر 1395 آراس نیوز 31 مرداد 1395 آراس نیوز 31 شهریور 1395 آراس نیوز 30 مهر 1395 آراس نیوز 30 آبان 1395 آراس نیوز 30 آذر 1395 آراس نیوز 30 بهمن 1395 آراس نیوز 30 اسفند 1395 آراس نیوز 1 دی 1395 آراس نیوز 2 دی 1395 آراس نیوز 3 دی 1395 آراس نیوز 4 دی 1395 آراس نیوز 5 دی 1395 آراس نیوز 6 دی 1395 آراس نیوز 7 دی 1395 آراس نیوز 8 دی 1395 آراس نیوز 9 دی 1395 آراس نیوز 10 دی 1395 آراس نیوز 11 دی 1395 آراس نیوز 12 دی 1395 آراس نیوز 13 دی 1395 آراس نیوز 14 دی 1395 آراس نیوز 15 دی 1395 آراس نیوز 16 دی 1395 آراس نیوز 17 دی 1395 آراس نیوز 18 دی 1395 آراس نیوز 19 دی 1395 آراس نیوز 20 دی 1395 آراس نیوز 21 دی 1395 آراس نیوز 22 دی 1395 آراس نیوز 23 دی 1395 آراس نیوز 24 دی 1395 آراس نیوز 25 دی 1395 آراس نیوز 26 دی 1395 آراس نیوز 27 دی 1395 آراس نیوز 28 دی 1395 آراس نیوز 29 دی 1395 آراس نیوز 30 دی 1395 
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۵:۴۸    
03 حالا نه این که دوره ADSL سر آمده باشد اما دور دور اینترنت های همراه و رقابت خونین اپراتورهای تلفن همراه برای جذب کاربر بیشتر است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۱:۴۸    
وقتی بدون مطالعه و ارزیابی زیست محیطی اقدامی در عرصه های منابع طبیعی صورت می گیرد معلوم نیست که چقدر باید هزینه و وقت صرف شود تا عرصه به حالت اول برگردد؟!
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۵:۳۳    
زنان باید در دوران های مختلف زندگی به تغذیه و انتخاب های غذایی خود توجه نمایند. کمبودهایی مانند کمبود آهن و تراکم پایین استخوانی در زنان شایع هستند و زنان باید بیشتر توجه نمایند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۰:۲۵    
بیشتر خانم ها تا چند روز قبل از دوران قاعدگی دچار یکسری دردها مثل سر درد، بدن درد، بدن پف کرده و... می شوند ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۰:۰۰    
اگر کمی به فلسفه علاقه مند باشید، حتما در سال های اخیر نام آلن دو باتن به گوش تان خورده. این نویسنده تلاش کرده فلسفه را به زبان ساده شرح دهد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۳۵    
آزاده صمدی از فیلم های سینمایی که به تازگی بازی کرده و همچنین همکاری با مهران مدیری و پیمان قاسم خانی توضیحاتی میدهد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۵:۴۰    
نمایش "سرگذشت نابهنگام زنی که مدام می خندید" با مشارکت حوزه هنری خوزستان در بخش مسابقه ایران (مرور) سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور پیدا می کند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۵:۲۰    
در حال حاضر علم ثابت کرده است فقط به خاطر این که خانه تان تمیز و شیک است بدین معنا نیست که شما در آن احساس آرامش و صلح داشته باشید.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۵۵    
نوع جدیدی از عکس های سلفی که به سلفی مرگ شهرت یافته است، بازدیدکنندگان زیادی را در میان کاربران شبکه های اجتماعی به خود جلب کرده است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۱:۲۰    
با حکمی از سوی مدیر موزه ها و مرکز اسناد صنعت نفت مومنی به عنوان جانشین مدیر موزه ها در شرکت پالایش و پخش منصوب شد
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۳:۲۵    
مسابقات انتخابی کونگ فو و هنرهای رزمی خوزستان برگزار شد و طی آن برترین های این رقابتها معرفی شدند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۵۰    
یادگار امام با اشاره به مراسم هفتمین روز درگذشت آیت الله هاشمی گفت: سالها بود که چنین تراکمی را در جلسه ای ندیده بودم. رییس و مرؤوس هم نداشت ، همه روی پای هم نشسته بودند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۴۵    
هافبک تیم ملی ازبکستان با امضای قراردادی اولین خرید منصوریان در نیم فصل شد. رسمی؛ چپاروف به استقلال پیوست
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۰    
مهدی طارمی را می توان تنها بازیکنی دانست که در بین بازیکنان حاضر در صدر جدول ارزشمندترین ها، موفق به اثرگذاری شد، او در هفته اول دور برگشت لیگ، گل حساس و سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۳:۱۷    
نماینده عالی دولت درخوزستان در خصوص تعویض سیستم آبرسانی بخش غیزانیه گفت: 23 کیلومتر آن از شیبان تا صفیره به وسیله دستگاه های ذیربط از محل صندوق توسعه تامین خواهد شد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۵۲    
جمعی از فعالان فرهنگی- اجتماعی استان برای مدیر عامل جدید سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اهواز پیام تبریکی ارسال کردند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۶:۲۸    
ریاست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مسجد سلیمان به همراه همکاران و ریاست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجد سلیمان با خانواده های شهدا دیدار نمودند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۶:۲۳    
آراس: سیدمهران رفیعی فرماندارهندیجان درجلسه ستاد تنظیم بازارگفت هندیجان یکی ازمناطق مهم تجاری واقتصادصیادی است که این بندرازلحاظ تجارت وصیادی حرف اول رادراستان خوزستان وکشورمی زند باتوجه به بازارچه ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۶:۰۳    
دکتر احمد سلطانی آینده جامعه را در گرو تولد فرزندان سالم دانست و عنوان کرد: هر فرزند ناقص 500میلیون هزینه برای جامعه به دنبال دارد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۶:۰۳    
تهران ؛ میزبان مسابقات شنای بزرگسالان کشور
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۵:۵۳    
آراس: استاندار خوزستان گفت: طرح آب رسانی پایدار به شهرهای بهبهان، امیدیه، آقاجری، هندیجان، شهر چمران، ماهشهر و بندر امام از سد کوثر در حال پیگیری است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۵:۳۷    
همه می دانیم که تاکنون هیچ حق آبه ای از مخزن سد کرخه برای هورالعظیم رهاسازی نشده است پس آقای مدیر کل محیط زیست خوزستان این آبی که شما از آن دم می زنید و آن را از رودخانه کرخه عنوان می کنید که 62 درصد ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۵:۱۲    
اجرای طرح ترابردپذیری شماره ها که امکان تغییر اپراتور تلفن همراه بدون تعویض شماره مشترک را فراهم می کند، در سیم کارت های اعتباری حدود سه و در سیم کارت های دائمی حدود پنج روز زمان می برد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۴:۴۲    
سعادت نیا ادامه داد: از جانب مدیران استانی و نقدهایی که به اوضاع می کنند نیت سوئی را نمی بینم بلکه نوع نگاه و برخورد با این مسائل را باید که اصلاح کنیم زیرا هر نقدی به معنای تخریب نیست و باید از ان ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۴:۳۲    
بدمینتون کار خوزستانی در مسابقات بدمینتون پیشکسوتان آقایان کشور مقاوم سوم را کسب کرد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۴:۲۲    
آراس: اهواز با اکران 20 فیلم از 16 تا 27 بهمن ماه میزبان سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در استان خوزستان شد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۳۲    
تا زمانی که ارز در ایران دو نرخی یا سه نرخی است، رانت خواران با بهره گیری از امتیازات ویژه ارز را به نرخ ارزان می خرند و با نرخ گران می فروشند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۳۲    
بانک مرکزی در توضیحاتی اعلام کرد: دستورالعمل بررسی و رسیدگی به تراکنش های بانکی مشکوک، صرفا ناظر بر راستی آزمایی اظهارنامه های مالیاتی بوده و اطلاعات حساب سپرده ای اشخاص، محرمانه است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۳۲    
در این میان برخی از شرکت ها سفارشاتی را به کارخانجات می دهند و بنا به دلایل مالی یا تغییر استراتژی های خود سفارش خود را تغییر می دهند ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۲۲    
آئین اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگ و رسانه و آموزش عمومی در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی برگزار می شود. فرهنگ کتاب
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۲۲    
خانه ماپار اهواز به دلیل استفاده نا مناسب و وجود کتابخانه حافظ در زیر زمین آن در سال های گذشته به شدت آسیب دیده است و دچار موریانه، رطوبت شدید و شوره شده است که نیازمند مرمت فوری است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۱۷    
فریدون آسرایی گفت: آرزو دارم جشنواره موسیقی در تمام شهرهای ایران برگزار شود. چرا که من به عنوان یک کرجی حق اجرای کنسرت در شهر خودم را ندارم و فکر می کنم این درست نیست و آرزو دارم در شهر خودم بخوانم.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۱۷    
ملاک های داوری بخش طراحی لباس ششمین جشنواره فجر در فراخوان این رویداد هنری منتشر شده است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۱۱    
خندوانه روزهای خوبی را نمی گذراند و یکی از دلایل اصلی آن جداشدن از یار دیرینه اش، جناب خان، است. از این موضوع بارها گفتیم اما دلایل عدم موفقیت این برنامه در حال حاضر شاید به تحلیل جزیی تری نیاز دارد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۱۱    
رضا رضایی گفت : در دهه مبارک فجر 53 پروژه در شهرستا نها ‘بخش ها و روستاهای استان با اعتباری بالغ بر 21میلیارد تومان افتتاح میگردند
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۱۱    
بعضی مواقع، بازیگران در بهترین شرایط، با بهترین کارگردان ها و بهترین فیلمنامه کاری را شروع کرده اند و به امید این که فیلمی خوب و قابل دفاع از آب دربیاید،جلو رفته اند اما نهایتا نتیجه کار ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۱۱    
در روزهایی که استقلال در آستانه خرید چند بازیکن از جمله آندو تیموریان، سرور جپاروف و سجاد شهباززاده قرار دارد و هواداران این تیم به آینده آبی پوشان تهرانی در نیم فصل دوم امیدوار شده اند ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۱۱    
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: عقیم سازی زنان کارتن خواب به لحاظ انسانی، اخلاقی و شرعی درست نیست،ما برای این افراد برنامه های حمایتی ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۱۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رسیدگی به مواد ارجاعی از کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم توسعه با دو هفته مرخصی تشویقی برای پدران موافقت کردند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۱۱    
وقتی دربارۀ حقوق حیوانات صحبت می کنیم، در درجۀ اول دربارۀ یک حق صحبت می کنیم: حقِ دارایی کسی نبودن3. دلیلش هم این است که اگر حیوانات ازلحاظ اخلاقی دارای اهمیت هستند و اگر حیوانات صرفاً شیء نیستند ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۱۱    
یکی از بیشترین لباس هایی که در فصل های سرد سال به تن می کنیم، پالتوست. هر ساله پالتوهای مدل جدیدی به بازار می آیند، اما آیا می دانید که امسال چه مدل هایی بیشترین طرفداران را دارد؟
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۱۱    
پای شپرد یک غذای کامل و بسیار سالم است. همه چیز را می توانید در این وعده غذایی پیدا کنید از کربوهیدرات تا پروتئین و چربی سالم همگی کنار هم گرد آمدند تا وعده ای فوق العاده را بسازند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۱۱    
فکرت را تغییر بده تا زندگیت را عوض کنی این شعار را خیلی ها بلد هستند اما مشکل اینجاست که اغلب ما اصلا از افکار منفی که در ذهنمان جریان دارند ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۱۱    
داستان زندگی شهید بهنام محمدی در کتابی به نام قصه ای برای نخوابیدن با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان منتشر شد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۱۱    
رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری از کشته و زخمی شدن 3 نفر در حادثه رانندگی شهرکرد به خوزستان خبرداد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۱۱    
آراس: مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به کاهش ارتفاع پدیده اینورژن در اهواز گفت: این پدیده میزان آلاینده ها در هوا را افزایش خواهد داد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۱۱    
35 فیلمساز مهم سینمای امروز را در اینجا انتخاب کرده ایم و درباره پروژه های آینده شان نوشته ایم. برای یک عشق به سینما، هیچ تجربه ای همچون انتظار کشیدن برای تماشای پروژه تازه فیلمساز محبوب اش نیست ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۱۱    
رئیس پلیس راه خوزستان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110مبنی بر یک فقره واژگونی در محور شوش - اهواز، بلافاصله ماموران پلیس و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۱۱    
معاون اجتماعی پلیس خوزستان از مرگ یک نفر در پی تعقیب و گریز پلیس با دو معتاد در اهواز خبرداد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۵۸    
قهرمان المپیک 2012 لندن به استفاده ابزاری از نام و تصویرش برای تبلیغ ماری جوانا واکنش نشان داد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۵۳    
وکلای حقوقی باشگاه پرسپولیس برای رسیدگی به پرونده مانوئل ژوزه راهی خارج از کشور شدند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۴۸    
2 بازیکن مصدوم استقلال در بازی با همنام اهوازی نیز غایب خواهند بود.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۴۳    
برای دولت تدبیر و امید، همچنان صدا و سیما رسانه ای است که صدا و تصویرش را نمی رساند. به خصوص که پای برجام هم در میان باشد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۲۸    
عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام تاکید کرد: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام باید فردی باشد که مورد تأیید همه جناح های سیاسی باشد و در دعواهای سیاسی نباید برچسب داشته باشد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۹:۵۸    
سیدزین العابدین موسوی:دانش آموخته دکتری حقوق بین الملل و مدرس دانشگاه یکسری شاخصها، باید درحکمرانی موجود باشند تا آن را،مطلوب جلوه نمایند ...