شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۳:۳۰Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای آراس نیوز 12 دی 1395 - arassnews.ir

آراس نیوز 31 خرداد 1395 آراس نیوز 31 تیر 1395 آراس نیوز 31 مرداد 1395 آراس نیوز 31 شهریور 1395 آراس نیوز 30 مهر 1395 آراس نیوز 30 آبان 1395 آراس نیوز 30 آذر 1395 آراس نیوز 30 بهمن 1395 آراس نیوز 30 اسفند 1395 آراس نیوز 1 دی 1395 آراس نیوز 2 دی 1395 آراس نیوز 3 دی 1395 آراس نیوز 4 دی 1395 آراس نیوز 5 دی 1395 آراس نیوز 6 دی 1395 آراس نیوز 7 دی 1395 آراس نیوز 8 دی 1395 آراس نیوز 9 دی 1395 آراس نیوز 10 دی 1395 آراس نیوز 11 دی 1395 آراس نیوز 12 دی 1395 آراس نیوز 13 دی 1395 آراس نیوز 14 دی 1395 آراس نیوز 15 دی 1395 آراس نیوز 16 دی 1395 آراس نیوز 17 دی 1395 آراس نیوز 18 دی 1395 آراس نیوز 19 دی 1395 آراس نیوز 20 دی 1395 آراس نیوز 21 دی 1395 آراس نیوز 22 دی 1395 آراس نیوز 23 دی 1395 آراس نیوز 24 دی 1395 آراس نیوز 25 دی 1395 آراس نیوز 26 دی 1395 آراس نیوز 27 دی 1395 آراس نیوز 28 دی 1395 آراس نیوز 29 دی 1395 آراس نیوز 30 دی 1395 
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۴:۰۹    
مدیر پژوهشی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان از برنامه دانشگاه برای تأسیس دو پژوهشکده "بهره وری در کشاورزی" و "تنش های محیطی" خبر داد و گفت ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۳۱    
بازیگرانی که سال گذشته شانس به دست آوردن سیمرغ بلورین جشنواره ی فجر را داشتند امسال با حضور در 29 فیلم و جان بخشیدن به 42 کاراکتر سینمایی دوباره بخت خود را برای به چنگ آوردن این پرنده ی کمیاب می ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۲۳    
سخنگوی انجمن موسیقی خوزستان گفت: با توجه به این که انجمن موسیقی خوزستان سال ها به علت نداشتن مکان جهت استقرار و پیشبرد برنامه های خود با مشکلات عدیده ای روبه رو بود ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۲۹    
احمد باطبی، از امضاء کنندگان نامه به ترامپ برای افزایش تحریم ها علیه ایران، از گدایی در صدای آمریکا می گوید.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۵۹    
استاندار خوزستان گفت: صنعت حفاری در توسعه و رونق اقتصاد کشور نقش برجسته ای داشته و بی شک صدور خدمات فنی و مهندسی در این زمینه یکی از موارد ارز آور برای صنعت کشور است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۵۴    
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: با توجه به بزرگی کاری که در دوران دفاع مقدس در خوزستان انجام شد منبعی از رویدادها و خدمات استان در آن دوران نداریم و تدوین دانشنامه می ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۵۴    
استاندار خوزستان گفت: اگر چه بخش غیزانیه متصل به کلانشهر اهواز بوده و بیش از 600 چاه نفتی در آن است اما محرومیت در این منطقه نگران کننده و غیر قابل قبول است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۵۹    
آراس : در جلسه شورای منطقه خوزستان حزب اتحاد ملت ایران ٬ عبداله سلامی به عنوان تنها نامزد ریاست حزب در انتخابات تعیین رییس حزب ٬ کاندیدا شد و با رای یکپارچه ی اعضا به عنوان رییس منطقه خوزستان حزب ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۴۸    
وزیر تعاون، کار و رفاه، اجتماعی عصر روز یکشنبه در دیدار با هموطنان مسیحی به مناسبت سال نو میلادی در کلیسای سورپ گئورک تهران گفت: تلاش می کنیم یارانه سالمندان را بین 360 تا 400 هزار تومان افزایش دهیم.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۰:۵۳    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ارائه مهلت مجدد ثبت نام برای جاماندگان از آزمون کارشناسی ارشد سال 96 در اسفندماه خبر داد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۲۲    
مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران گفت: باید با پروژه قانع کردن زنان کارتن خواب، عقیم سازی صورت گیرد تا جلوی بسیاری از آسیب های اجتماعی گرفته شود.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۵۲    
جمعیت محصل دانشگاه ها حدود 2 میلیون و 200 هزار بود و امروز نزدیک به 5 میلیون نفر شده و سالانه 900 هزار دانشجو فارغ التحصیل می شوند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۴۲    
رییس جمهور در گفتگوی تلویزیونی با مردم اعلام کرد: کل شاغلین ما در سال 92 برابر 21 میلیون و 300 هزار نفر بوده. امروز کل شاغلین 23 میلیون نفر هستند ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۱:۵۲    
حسین حیدری با اشاره به اهمیت پروژه تکمیل مسیر غربی پل ششم اظهار داشت: این پروژه مکمل مسیرهای ارتباطی شرق به غرب اهواز است و در توسعه ی منطقه اهمیت شایانی دارد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۱:۵۲    
سیاست دولت تدبیر و امید این است که از همه پتانسیل ها و ظرفیت های موجود که در راستای اهداف دولت و خدمت به مردم گام برمی دارند ، استفاده نماید.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۴۱    
شهرستان شادگان در حوزه گردشگری ، صنایع دستی ، تولیدات محلی و... ظرفیت بسیار بالایی دارد و باید از این فرصت ها و ظرفیت ها به نحو مطلوب استفاده کرد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۳۶    
حسین حیدری با اشاره به اهمیت پروژه تکمیل مسیر غربی پل ششم اظهار داشت: این پروژه مکمل مسیرهای ارتباطی شرق به غرب اهواز است و در توسعه ی منطقه اهمیت شایانی دارد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۳۱    
سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان گفت: با برنامه ریزی و تزریق اعتبار، پروژه های نیمه تمام اهواز باید به سرانجام برسد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۱۵    
دستیار رییس جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: پس از رونمایی از حقوق شهروندی اولین شهری که ترجیح دادیم در آن حضور پیدا کنیم آبادان بوده است زیرا تمرکز حوزه انرژی، کشاورزی ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۱۵    
دکتر شکراله سلمان زاده عنوان کرد: داوطلبان سلامت، حلقه محکمی بین مسئولان بهداشتی کشور، دانشگاه و استان با خانواده ها هستند که این ارتباط در ارتقای شاخص های سلامت موثر است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۳۹    
سید خلف موسوی شهردار کلانشهر اهواز ضمن سپاس و قدردانی از استاندار خوزستان و مسوولان حاضر با اعلام اینکه دو سال و نیم از اجرای این پروژه می گذرد ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۲۴    
معاون اول رییس جمهور دستورالعمل اقدام نظام بانکی جهت انجام گشایش اعتبار برای واردات کالا با نرخ آزاد را ابلاغ کرد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۲۴    
مدیرکل سازمان هواشناسی خوزستان با بیان اینکه تا پایان هفته با کاهش شدید دمای استان مواجه هستیم، گفت: از امروز خوزستان شاهد بارش های پراکنده و افزایش ابر است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۱۴    
آراس: وبه نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان خوزستان، این پیکارها از پنجم تا دهم دی ماه در دهلی نو برگزار شد که سه خوزستانی در قالب تیم شوتوکان ساساکی ها به نمایندگی از ایران در این رقابت ها شرکت ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۱۴    
رییس مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به وقوع پدیده وارونگی دما در اهواز گفت: بهتر است در چنین شرایطی حداقل مهدکودک ها و مدارس دوره ابتدایی تعطیل شوند
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۰۹    
با حکم غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، بیژن عالی پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به عنوان عضو شورای توسعه صنایع تکمیلی نفت، گاز و پتروشیمی استان(شهرک صنعتی انرژی) منصوب شد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۰۴    
چشم انداز اقتصادی و ژئوپلتیک، استراتژیک و نظامی ایران در سال 2017 برای دولت ایران درخشان به نظر می رسد اما وضعیت تا زمانی که تنش های منطقه ای هنوز وجود دارد چندان مشخص نیست.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۰۴    
بامداد امروز یک پزشک عمومی با اصابت گلوله در محله عبداله بانو شهرستان شوشتر به قتل رسید.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۵۴    
زهیوی، ایرانپوریان و ابراهیم زاده همراه با دیگر ملی پوش ها به دبی می روند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۴۹    
ازمهمترین دلایل شکل گرفتن شوراهای اسلامی شهر که نهادی مدنی – حاکمیتیست ، مطابق با اصول قانون اساسی وحتی با توجه به تجربیات جهانی ، تحقق حقوق شهروندی درحوزه شهر و استان است .
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۴۴    
یکی از پزشکان اهل خوزستان سحرگاه امروز هنگام خروج از مسجد هدف گلوله یک ناشناس قرارگرفت و کشته شد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۴۴    
کودکان بهزیستی پس از اینکه به سن 18 سالگی می رسند باید خواسته و ناخواسته وارد جامعه ای شوند که در آن هیچ پشتوانهٔ عاطفی و مادی ندارند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۴۴    
قائم مقام حزب اعتمادملی پس از یک هفته سکوت نسبت به خبر استعفای از قائم مقامی دبیر کلی این حزب گفت: بنده هیچ استعفانامه ای ننوشته بودم.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۳۴    
با حکم دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان مهندس بیژن عالی پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به عنوان عضو شورای توسعه صنایع تکمیلی نفت، گاز و پتروشیمی استان(شهرک صنعتی انرژی) منصوب شد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۲۴    
سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه با حضور در جلسه امروز این فراکسیون گزارشی در مورد لایحه بودجه سال 96 کل به نمایندگان ارائه کرد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۱۹    
نشست استانداران سراسر کشور صبح فردا (دوشنبه) در سالن پیامبر اعظم(ص) وزارت کشور برگزار می شود.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۱۴    
امروز صبح 12دی 1395کلنگ حد فاصل بلوار آریا تا بلوار گلستان به دستان استاندار خوزستان و شهردار اهواز و هئیت همراه بر زمین زده شد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۰۹    
استاد دانشگاه تهران گفت: اگر به تمامی سخنرانی های چندماه اخیر سعید جلیلی گوش کنید، مشاهده خواهید کرد او هیچ گاه بر زبان نیاورده است که به عنوان رییس جمهور چه برنامه و چشم اندازی برای اقتصاد ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۰۹    
رییس دفتر رییس جمهوری، افزایش مقطعی ارزش دلار را ناشی از عوامل روانی دانست و تاکید کرد: بالا رفتن نرخ دلار در برابر ریال در چند هفته اخیر ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۳    
برخی برنامه های مهم که روز یکشنبه دوازدهم دی 1395در خوزستان خبری می شوند، به شرح زیر است