چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۰۸:۲۴May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای آراس نیوز 29 دی 1395 - arassnews.ir

آراس نیوز 31 خرداد 1395 آراس نیوز 31 تیر 1395 آراس نیوز 31 مرداد 1395 آراس نیوز 31 شهریور 1395 آراس نیوز 30 مهر 1395 آراس نیوز 30 آبان 1395 آراس نیوز 30 آذر 1395 آراس نیوز 30 بهمن 1395 آراس نیوز 30 اسفند 1395 آراس نیوز 1 دی 1395 آراس نیوز 2 دی 1395 آراس نیوز 3 دی 1395 آراس نیوز 4 دی 1395 آراس نیوز 5 دی 1395 آراس نیوز 6 دی 1395 آراس نیوز 7 دی 1395 آراس نیوز 8 دی 1395 آراس نیوز 9 دی 1395 آراس نیوز 10 دی 1395 آراس نیوز 11 دی 1395 آراس نیوز 12 دی 1395 آراس نیوز 13 دی 1395 آراس نیوز 14 دی 1395 آراس نیوز 15 دی 1395 آراس نیوز 16 دی 1395 آراس نیوز 17 دی 1395 آراس نیوز 18 دی 1395 آراس نیوز 19 دی 1395 آراس نیوز 20 دی 1395 آراس نیوز 21 دی 1395 آراس نیوز 22 دی 1395 آراس نیوز 23 دی 1395 آراس نیوز 24 دی 1395 آراس نیوز 25 دی 1395 آراس نیوز 26 دی 1395 آراس نیوز 27 دی 1395 آراس نیوز 28 دی 1395 آراس نیوز 29 دی 1395 آراس نیوز 30 دی 1395 
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۱۰    
زبان بدن، اطلاعات قابل توجهی در مورد آنچه افراد در حال فکر کردن به آن هستند، در اختیار ما قرار می دهد. البته باید بدانیم که در زبان بدن فرد مورد نظر به دنبال چه نکاتی بگردیم.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۲۲:۰۵    
استاندار خوزستان اعلام کردند: اداره کل نوسازی مدارس خوزستان یکی از سه دستگاه برتر در استان است که درسرعت بخشی ورعایت الزامات قانونی درجذب سقف اعتبارات اوراق تخصیص یافته اقدام کردند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۲:۲۰    
آراس: ایران به لحاظ استراتژیک و برخورداری از مرزهای خشکی و آبی با کشورهای همسایه، نقش مهمی را در میان کشورهای منطقه ایفا می کند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۰:۳۵    
شاید یک شب کم خوابی باعث کاهش افسردگی روز بعد شود، ولی بنا بر مطالعه ای جدید، کم خوابی مزمن رابطه ای مستقیم و جدی با افزایش شدت افسردگی در زنان جوان دارد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۵    
آخرین کنفرانس خبری باراک اوباما پیش از تحویل دولت به دونالد ترامپ برگزار شد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۰    
پوران درخشنده کارگردان سینما که یکی از کارگردان های حاضر شده در جشنواره فیلم فجر است در ارتباط با حضور پررنگ فیلم سازان جوان گفت ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۵    
گراتن بادمجان، پیش غذا یا شامی فوق العاده لذیذ و خوشمزه است که با بادمجان تهیه می شود. ترکیب طعم بادمجان با سس مارینارا و خامه و پنیر بحدی خوشمزه است که با یکبار امتحان عاشق آن خواهید شد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۰    
گروه موسیقی رستاک، حالا دوباره اثر تازه ای منتشر کرده است. آلبوم جدید این گروه هم صوتی است و هم تصویری و نامش را گذاشته اند، میان خورشیدهای همیشه .
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۵    
تا پیش از نهایی شدن حضور بنیامین بهادری در فیلم سلام بمبئی اسامی زیادی برای نقش مکمل این فیلم مطرح می شد ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۰    
به گفته شاهدان عینی پرخاش و ضرب وشتم این عضو رسانه ای استان خوزستان درحالی اتفاق افتاد که تعدادی کارمند و ارباب رجوع درمحل حادثه حضور داشتند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۰    
سرمربی فولاد خوزستان گفت: امروز اتفاقات فوتبال باعث شد که در دقایق ابتدایی گل دریافت کنیم و در ادامه نتوانیم بازی همیشگی خود را ارائه دهیم.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۰    
آراس: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در اقدامی قابل تقدیر به شهدای مدافع حرم ادای احترام کرد. به گزارش پایگاه 598، سید جلال حسینی پیش از بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل فولاد در اهواز ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۰    
محمدرضا عارف در اینستاگرام خود نوشت: سرمایه هایی که با قضاوت های نامنصفانه، عجولانه، یک سو و غیرآینده نگر از کف داده ایم.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۰    
شب گذشته عکاس ایسنا مورد حمله دو سارق قرار گرفت و در جریان این حمله زخمی شد. شب گذشته(28 دی ماه) محمد آهنگر عکاس ایسنا خوزستان مورد حمله دو سارق قرار گرفت.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۱:۳۰    
وزیر بهداشت با اشاره به موضوع پیشگیری از مرگ های ناگهانی به فوت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و گفت: ایشان 16 سال قبل آنژیو کرده بودند و 20 سال دیابت داشتند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۰:۵۵    
به گفته شاهدان عینی پرخاش و ضرب وشتم این عضو رسانه ای استان خوزستان درحالی اتفاق افتاد که تعدادی کارمند و ارباب رجوع درمحل حادثه حضور داشتند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۹:۴۰    
نمی شود تعبیر کرد که اصلاح طلبان شرط می گذارند ولی طبیعت قضیه این است که وقتی که جناحی می آیند که با تمام قدرت از یک کاندیدا حمایت کنند ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۹:۰۵    
خوزستان یک قطب تولیدی به ویژه در بحث فولاد و درگاه واردات و صادرات کالاهای زیادی مثل غلات و بنزین است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۸:۵۵    
عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به امتناع صنایع و شرکت های آلاینده از جمله شرکت نفت از پرداخت عوارض آلایندگی گفت ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۸:۵۰    
محمد آهنگر یکی از عکاسان خوزستانی سه شنبه شب در اهوازاز سوی سارقان با سلاح سرد هدف حمله قرارگرفت و به بیمارستان منتقل شد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۸:۵۰    
رییس سازمان برنامه و بودجه خوزستان گفت: کلانشهر اهواز ویترین استان است و نوع خدمات شهری که در آن ارایه می شود زیبنده این استان نیست. ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۸:۰۵    
حالا دیگر سکرانیه مرزهای شعر و شاعرانگی را درنوردیده و از نگره ای ادبی به یک سبک زندگی ارتقاء یافته است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۷:۵۵    
رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: جامعه پزشکی دومین مرجعیت اجتماعی بالا در سطح کشور بعد از اساتید و معلمان است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۷:۳۰    
بجز بخش دیالیز بیمارستان سینا در هیچ مورد مشاهده ای از ابتلا به بیماری ناشی از مصرف آب آلوده در شهرکارون گزارش نگردیده است .
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۱۵    
وکیل رییس دولت اصلاحات جزئیاتی از شکایت های موکل خود علیه برخی از مسئولان را تشریح کرد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۱۰    
صبح امروز، زنگ هوای پاک با حضور استاندار خوزستان در دبستان آزادگان اهواز نواخته شد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۰۵    
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با تلاش ماموران انتظامی ، سه دستگاه خودرو تریلر در اندیمشک حامل بیش از 60تن برنج خارجی به ارزش بیش از دو میلیارد ریال توقیف و محموله آن ضبط شد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۳۰    
آراس: معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از کمک های این سازمان به خانواده های دارای فرزند چند قلو خبرداد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۲۵    
پشت پرده آتش سوزی مرگبار شهرستان رودبار دختر 24 ساله این خانواده بود. این دختر جوان به دنبال اختلاف با نامادری اش، او و فرزندانش را به قتل رساند و خانه را آتش زد تا سرنخی از خود به جا نگذارد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۰۰    
دکتر حسین توکلی افزود: برای شرکت در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 تعداد 759 هزار و 695 داوطلب ثبت نام کرده اند که از این تعداد ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۵۵    
بر اساس گزارش های دریافتی از شبکه های لرزه نگاری مرکز لرزه نگاری کشور ، آذرماه سال 95 در مجموع 217 زمین لرزه با بزرگای بین دو و نیم تا پنج ریشتر ثبت شده است
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۵۰    
هافبک تازه وارد تیم فوتبال فولاد خوزستان در اردوی این تیم حاضر شد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۵    
محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، از برگزاری جایزه ادبی ملافاضل سکرانی در شادگان خبر داد و گفت ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۱۰    
دو سامانه غبار گیر کارخانه آسفالت همزمان با هفته هوای پاک در شهرستان اهواز به بهره برداری می رسد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۵    
به نظر می رسد جبهه مردمی در حال ایفای نقش شورای ائتلاف اصولگرایان است و حرکتشان هم در مسیر رسیدن به یک کاندیدای واحد است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۵    
تردید است شور انتخاباتی سال 92 در اردیبهشت ماه سال 96 نیز تکرار شود و ممکن است روحانی بخشی از آرا خود را را از دست داده باشد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۰    
یکی از روزنامه های استان زنجان در یادداشت خود مطلبی با عنوان "جلسات موضوعی تفسیر قرآن یا تخریب دولت منتخب مردم؟ ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۰    
شورای اتحادیه اروپا در جدیدترین تصمیم گیری خود در خصوص تحریم های اعمال شده علیه ایران و در تازه ترین دستاوردهای برجام، تعدادی شرکت ها و اشخاص ایرانی را از فهرست تحریم ها خارج کرد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۳۰    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به واکنش ها به مصاحبه اخیرش گفت که اظهاراتش به معنی انکار ضرورت تقویت صنایع موشکی نبوده است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۳۰    
هنگامی که امثال حسین شریعتمداری، هواپیمای به آن بزرگی که با شکست تحریم های 37 ساله خریداری شده است را احساس نمی کنند نباید توقع داشت که موارد رفع تحریم شده و گشایش یافته در ابعاد کوچک تر را احساس ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۰    
در پیام تسلیت و همدردی استاندار خوزستان آمده است: خانواده محترم مرحوم سید جعفر طباطبائی درگذشت مرحوم سید جعفر طباطبائی را که عبد صالح و سالک و دارای قلب خاشع و ذاکر بودند را به خانواده محترم ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۳۵    
انباشته شدن نخاله های ساختمانی باعث زشت شدن حاشیه شهرها شده و این مسأله ناراحتی مردم را به دنبال دارد ...