جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۸:۴۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آراس نیوز 14 دی 1395 - arassnews.ir

آراس نیوز 31 خرداد 1395 آراس نیوز 31 تیر 1395 آراس نیوز 31 مرداد 1395 آراس نیوز 31 شهریور 1395 آراس نیوز 30 مهر 1395 آراس نیوز 30 آبان 1395 آراس نیوز 30 آذر 1395 آراس نیوز 30 بهمن 1395 آراس نیوز 30 اسفند 1395 آراس نیوز 1 دی 1395 آراس نیوز 2 دی 1395 آراس نیوز 3 دی 1395 آراس نیوز 4 دی 1395 آراس نیوز 5 دی 1395 آراس نیوز 6 دی 1395 آراس نیوز 7 دی 1395 آراس نیوز 8 دی 1395 آراس نیوز 9 دی 1395 آراس نیوز 10 دی 1395 آراس نیوز 11 دی 1395 آراس نیوز 12 دی 1395 آراس نیوز 13 دی 1395 آراس نیوز 14 دی 1395 آراس نیوز 15 دی 1395 آراس نیوز 16 دی 1395 آراس نیوز 17 دی 1395 آراس نیوز 18 دی 1395 آراس نیوز 19 دی 1395 آراس نیوز 20 دی 1395 آراس نیوز 21 دی 1395 آراس نیوز 22 دی 1395 آراس نیوز 23 دی 1395 آراس نیوز 24 دی 1395 آراس نیوز 25 دی 1395 آراس نیوز 26 دی 1395 آراس نیوز 27 دی 1395 آراس نیوز 28 دی 1395 آراس نیوز 29 دی 1395 آراس نیوز 30 دی 1395 
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۲:۳۸    
در وانفسای ظهور هرروزه گروه های موسیقی تلفیقی در بازار موسیقی ایران، اینکه گروهی بتواند مخاطبان را به یکباره جذب خود کند ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۵۸    
این روزها تلویزیون تقریبا در همه شبکه ها یک برنامه صبحگاهی دارد. اتفاقی که چندسالی می شد از آن دور بودیم و بجز یکی دو برنامه محدود هیچ برنامه ای در غالب صبحگاهی روی آنتن نمی رفت.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۴۳    
محمد یعقوبی در دوره ای از حیات فرهنگی تئاتر ایران معرفی شد و بالید که عنوان نمایش نامه نویس- کارگردان بسیار حایز اهمیت بود ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۶:۱۶    
مهندس درویشعلی کریمی از تخصصی شدن و سرعت در پیشرفت پروژه های آب و فاضلاب بعنوان نقطه عطف تاسیس این شرکت ها نام برد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۵:۵۱    
گاهی بعضی دسرها و مخصوصا ژله ها را میبینید و با خودتان فکر می کنید که درست کردن این ها خیلی باید سخت باشد و شما از پس آن برنمی آیید. اما باید به شما بگوییم که اینطور نیست ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۳۵    
براساس اخبار منتشر شده سلسله جلسات کارشناسی تعیین حداقل دستمزد 96 از 15 آذرماه آغاز شده و این ستاد تخصصی به منظور بررسی و تجزیه و تحلیل واقع بینانه و علمی شرایط برای اتخاذ تصمیمات منطقی تعیین مزد در ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۵:۲۳    
آراس: یک چهره ورزشی به دلیل بدهی بانکی مشهور بازداشت شد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۲۸    
سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری خوزستان با تاکید بر ضرورت تکمیل طرح شهرک ترافیکی اهواز گفت: این طرح اکنون در فاز دوم مطالعاتی خود قرار دارد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۳:۱۱    
وکیل آرش صادقی از به مرخصی آمدن گلرخ ایرایی خبرداد و گفت: امشب آرش صادقی نیز برای درمان به بیمارستان منتقل خواهد شد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۱:۵۶    
جمعی از نخبگان شهرستان کارون در نامه ای خطاب به آقای دکتر شریعتی ضمن تقدیر از استاندار خوزستان حمایت خود را از انتصاب خانم دکتر خنفری به عنوان فرماندار شهرستان کارون اعلام کردند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۳۱    
فرماندار اهواز گفت: متاسفانه در هنگام تعمیرات اتفاقی افتاد و تاسیساتی که فرسوده بودند، دچار مشکل شدند...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۳۶    
برخی از آمارها نشان می دهد که حدود 40 درصد جمعیت کشور زیر خط فقر زندگی می کنند ، اگر این آمار صحیح باشد نشان دهنده این است که ما حتی به خوبی نتوانسته ایم جمعیت را مدیریت کنیم.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۷:۴۰    
در قانون برنامه ششم توسعه اجرای طرح مناطق آزاد تصویب شده است و با یک تبصره نمی توان آن را منحل کرد و این یک حرف غیرکارشناسی است و کسانی که این حرف را می زنند اطلاعی از قوانین و مقررات ندارند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۷:۲۰    
رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران، علی مطهری را یکی از گزینه های تشکل متبوعش برای انتخابات ریاست جمهوری 96 اعلام کرد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۷:۱۵    
از قرار معلوم اوائل هفته آینده در مدیران کل یکی از ادارات زیر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی تغییر و تحولی صورت می گیرد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۷:۱۵    
به گفته بسیاری از صاحبنظران و کارشناسان و همچنین برخی از دولتمردان سوریه، اگر کمک های ایران نبود، امروز امکان حکومت داعش در دمشق وجود داشت.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۶:۲۴    
اندرویدهای 2.2، 2.3 و 3.0 زین پس تحت پشتیبانی تلگرام قرار نخواهند گرفت.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۶:۱۳    
دکتر غلامرضا شریعتی که با هدف بررسی وضعیت تاسیسات تصفیه خانه آب شماره دو اهواز وارد این تصفیه خانه شده بود از اختصاص یک ردیف جدید در بودجه سال آینده برای طرح های آب و فاضلاب در استان خبر داد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۵۵    
جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: با تلاش ماموران پلیس اعضای یک باند حرفه ای سرقت وسایل منزل با 63 فقره سرقت در اهواز شناسایی و دستگیر شدند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۵۰    
همزمان با اعترافات سرکرده باند غیراخلاقی ماساژورهای اینترنتی و کشف فیلم های مستهجن، ابعاد گسترده تری از فسادهای اخلاقی اعضای این باند در مشهد فاش شد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۴۵    
سروش حیدری هنرمند مشهدی به خاطر همکاری با گروه تئاتر مردم ، در مسابقه طراحی هویت بصری گروه های نمایشی سی و پنجمین جشنواره بین المللی فجر حضور می یابد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۳۵    
فستیوال صدا و تصویرِ صت که سال گذشته آغاز به کار کرده بود امسال هم از سر گرفته می شود. این رویدادِ مستقل از شنبه 18 دی ماه آغاز به کار می کند و هر هفته میزبان دو هنرمند است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۳۰    
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان اسامی دعوت شده به اردوی تیم ملی را اعلام کرد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۲۰    
کامران شیردل (مستندساز)، از پشت صحنه مستند سمفونی زاینده رود بازدید کرد؛ تولید جدید شبکه مستند که قرار است به اصفهان و زاینده رود آن از زوایای گوناگون بپردازد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۱۵    
مراسم تودیع و معارفه محمدحمزه زاده و عبدالحمید قره داغی با حضور رئیس حوزه هنری و جمعی از مدیران ستادی این نهاد انقلابی و مدیران و کارکنان نشر سوره مهر سه شنبه 14 دیماه در حوزه هنری برگزار شد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۱۵    
صمد مرفاوی در تمرین صبح امروز تیم فوتبال صبای قم با بازیکنان این تیم خداحافظی کرد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۱۵    
رضا لعل ریاحی پیشکسوت عرصه نقاشی و مجسمه سازی و خالق مجسمه کوهنورد که در دربند تهران نصب است در سن 98 سالگی در بروکسل درگذشت.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۱۰    
با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و بنیاد بین المللی غدیر، اندیشه های غدیر و سبک زندگی علوی در جهان ترویج می شود.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۵    
در سال گذشته میلادی بیش از 17 میلیون گردشگر خارجی از شهر مسکو دیدن کردند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۵    
بازیکنان مورد نظر علیرضا منصوریان حاضر به امضای قرارداد با این تیم نیستند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۰    
به گزارش آراس، محمدرضا خلعتبری امروز با باشگاه سایپا توافق کرد و به زودی با این تیم قرارداد امضا می کند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۵۵    
کی روش سر مربی تیم ملی فوتبال بازیکنان پرسپولیس را به ایران بازگرداند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۵۰    
سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان از تدوین سند راهبردی عمرانی استان در آینده ای نزدیک خبر داد
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۳۵    
استقلال خوزستان قهرمان فصل پیش و مدافع عنوان قهرمانی ، در نیم فصل اول سال 95 ، عملکرد چشمگیر سال قبل را تکرار نکرد و با 18 امتیاز ، کارنامه ای متوسط از خویش به نمایش گذاشت .
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۳۰    
مدیرکل امور حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: بنیاد شهید موضوع زورگیری، ضرب و شتم و سرقت خودروی جانباز 65 درصد را به صورت جدی پیگیری می کند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۳:۴۵    
پیمان عباسی (فیلمنامه نویس) در مراسم افتتاحیه فیلم از نگارش فیلمنامه ما همه گناهکاریم براساس زندگی واقعی دخترش خبر داد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۳:۴۰    
فرهنگ سینما - فیلم سینمایی آبجی به کارگردانی مرجان اشرفی زاده در بخش مسابقه چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم داکا در بنگلادش نمایش داده می شود.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۳:۳۵    
در نخستین برنامه از سلسله آیین بزرگداشت هنرمندان انقلاب اسلامی اوج هنر از ربع قرن تلاش گلعلی بابایی در ثبت تاریخ دفاع مقدس تجلیل به عمل می آید.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۰۰    
برای اینکه تعریف روشن تری از ماهیت و دامنه جامعه شناسی شهری بدست دهیم می توانیم بگوئیم که تجربه وتحلیل شهر بعنوان یک واقعیت اجتماعی ، موضوع جامعه شناسی شهری است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۰۰    
رئیس اسکودا اظهار کرد: در تعریف و تعیین مصادیق خشونت علیه زنان با مشکل روبرو هستیم. تعریف خشونت علیه زنان و مصادیق آن با مشکل روبروست
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۵۵    
در شرایطی که مخالفان دولت می گویند ادبیات روحانی در قبال منتقدان مناسب نیست، قالیباف با لحن عجیبی به برخی صاحب نظران ترافیک تهران تاخته است ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۵۰    
این سه شخصیت همسو با دولت تدبیر و امید از اصلاح طلبان و اعتدالیون خوزستان خواستند ضمن حمایت از انتصابات استاندار پرتلاش و اصلاح طلب خوزستان ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۴۵    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تا 10 روز آبنده باران چشمگیری در کشور نداریم.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۴۰    
آراس: در حالی که تا خردادماه امسال، میزان کل اشتغال ایجاد شده در سه ساله دولت یازدهم، 1 میلیون شغل اعلام شده بود، دکتر مسعود نیلی، هفت ماه بعد، یعنی ششم دی ماه ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۲۰    
نماینده مردم قزوین با تاکید براینکه نباید نسبت به مسئله زنان آسیب پذیر بی تفاوت بود، گفت: در صورتی که عقیم سازی با رضایت خود فرد صورت گیرد و پیش از آن ملاحظات و مسائل شرعی مربوط به این رویکرد دیده ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۰:۲۰    
گزارش تصویری بازدید فریدون حسنوند رئیس کمسیون انرژی ونماینده مردم شهرستان اندیمشک در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیر کل وکادرفنی ‘اجرای نوسازی مدارس همچنین فرماندارو اعضاءشورای اداری شهرستان از پروژه ...