پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۱۶:۳۵May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 10 اسفند 1395 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 31 فروردین 1395 عصر بانک 31 اردیبهشت 1395 عصر بانک 31 خرداد 1395 عصر بانک 31 تیر 1395 عصر بانک 31 مرداد 1395 عصر بانک 31 شهریور 1395 عصر بانک 30 مهر 1395 عصر بانک 30 آبان 1395 عصر بانک 30 آذر 1395 عصر بانک 30 دی 1395 عصر بانک 30 بهمن 1395 عصر بانک 1 اسفند 1395 عصر بانک 2 اسفند 1395 عصر بانک 3 اسفند 1395 عصر بانک 4 اسفند 1395 عصر بانک 5 اسفند 1395 عصر بانک 6 اسفند 1395 عصر بانک 7 اسفند 1395 عصر بانک 8 اسفند 1395 عصر بانک 9 اسفند 1395 عصر بانک 10 اسفند 1395 عصر بانک 11 اسفند 1395 عصر بانک 12 اسفند 1395 عصر بانک 13 اسفند 1395 عصر بانک 14 اسفند 1395 عصر بانک 15 اسفند 1395 عصر بانک 16 اسفند 1395 عصر بانک 17 اسفند 1395 عصر بانک 18 اسفند 1395 عصر بانک 19 اسفند 1395 عصر بانک 20 اسفند 1395 عصر بانک 21 اسفند 1395 عصر بانک 22 اسفند 1395 عصر بانک 23 اسفند 1395 عصر بانک 24 اسفند 1395 عصر بانک 25 اسفند 1395 عصر بانک 26 اسفند 1395 عصر بانک 27 اسفند 1395 عصر بانک 28 اسفند 1395 عصر بانک 29 اسفند 1395 عصر بانک 30 اسفند 1395 
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۸:۳۳    
کسبه طبقه 12 ساختمان پلاسکو که 30 دی ماه امسال آتش گرفت و فروریخت، به پلیس آگاهی تهران احضار شدند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۶:۰۳    
جوانان یونانی در شهر ساحلی گالاکسیدی برای ساعاتی به دوران کودکی خود برگشتند و با پودرهای رنگی به یکدیگر حمله کردند. قدمت این مراسم سنتی به بیش از یک قرن پیش برمی گردد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۷:۳۴    
دوست دارید تا عید لاغر شوید و به سایز ایده آلتون برسید؟ پس به چالش لاغری 40 روزه بپیوندید. آدرس کانال رو برای هرکسی که سلامتیش براتون مهمه بفرستید.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۰۷:۳۴    
در عکس ها کلیان کانوی مشاور ترامپ دیده می شود که دو زانو روی مبل نشسته و موبایلش را در دست دارد در حالیکه ترامپ و عده ای در حال عکس گرفتن هستند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۴    
بازار آزاد ارز در منطقه میدان فردوسی و خیابان منوچهری در روزهای ابتدایی اسفند برخلاف دیگر بازارها که در کنار آن فعالیت دارند پرجنب جوش نیست.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۵    
کمپانی روبوریس از نخستین خودروی خودران مسابقه ای در کنگره جهانی موبایل در بارسلون رونمایی کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۰    
نشست صمیمی مدیران ارشد بانک ایران زمین با اصحاب رسانه10اسفندماه در هتل بزرگ تهران برگزار شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۵    
شایعات دربارۀ قوانین عجیب و سخت گیرانه در کرۀ شمالی زیاد است. در این نوشتار شما را با اقدام هایی آشنا می کنیم که اگر در آن کشور از شما سر بزند با خطر اعدام مواجه خواهید شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۵    
علت عمده اقبال مردم به مصرف غذاهای آسان دسترس را باید از ابعاد مختلفی مورد توجه قرار داد که عمده ترین دلایل آن استفاده بهینه از روان شناسی نور و طعم می باشد که در هر محل سرو آنها مشاهده می گردد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۵    
ترافیک یا حجم اینترنت که به مجموع میزان دانلود و آپلود شما در اینترنت باز میگردد یکی از مسائل مهم و حیاتی برای کاربران ایرانی است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۵    
اس ان 1987ای ( SN 1987A) آخرین ابرنواختری بود که توسط بشر با چشم غیر مسلح رصد شد. یان شلتون، اخترشناسی که در رصدخانه لاس کامپاناس کار می کرد، این ابرنواختر را در سال 1987 در ابر ماژلانی بزرگ کشف کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۵    
وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه در میان مسئولان مختلف اتفاق نظر در خصوص شیوه فیلترینگ وجود دارد، گفت ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۹:۰۵    
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس برای برانکو ایوانکوویچ جشن تولد گرفتند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۸:۳۵    
هر چند که وضعیت خرید و فروش در مورد خودروهای ایران خودرو و سایپا بهتر و بیشتر بوده است ولی خودروهای چینی نیز با عرضه شرایط های فروش اقساطی و مدل های زیاد توانسته اند بخشی از بازار را به دست بگیرند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۸:۰۵    
این اولین تاخت و تاز پژو در سرزمین مفهومی ها نیست. یک هاچبک داغ 500 اسب بخاری، کوپه سوپر با موتور v12 یا کراس هیبریدی با محرک حرکت چهار چرخ با قدرتی بیش از یک بی ام و M3 از دیگر مانورهای این ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۷:۳۵    
ترامپ نه از طریق توییتز بلکه در مصاحبه با یک وب سایت حامی خود گاف پیش آمده در مراسم امسال اسکار را به رخ دست اندکاران این مراسم کشید.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۶:۳۵    
آمارهای جالب از کاربران یوتیوب منتشر شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۶:۰۵    
موضوع استفاده از وسایلی مثل گاز اشک آور، شوکر و... توسط شهروندان عادی چند سالی است که مطرح شده و جرم تلقی می شود ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۳:۳۵    
مردی که با طراحی سناریوی فیلمبرداری مستهجن از یک زن قصد تمدید صیغه نامه را داشت، دستگیر شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۳:۰۵    
اما برگ نهایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری تازه به تخت نشسته آمریکا برای فروشنده رو نمود وقتی با قانون جدید مهاجرتی (که اساسا اجرایی هم نشد ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۲:۳۵    
پیش از تمام شدن غذا، فرزندتان میز را رها می کند و می رود؟ با این که به مدرسه می رود هنوز بزرگ ترها باید اتاقش را تمیز کنند و زباله ها را بیرون ببرند؟ شاید وقتش شده است که به ژاپن بروید!
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۲:۱۵    
در پی انتشار خبری کذب در رسانه ای داخلی روابط عمومی آسان پرداخت طی اطلاعیه ای اعلام کرد این موضوع هیج ربطی به مجموعه آپ نداشته و نسبت دادن به این شرکت بازی رسانه ای بیش نبوده است و توضیح ضروری ذیل ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۵    
شرکت لنوو لپ تاپ جدیدی از سری لپ تاپ های یوگا عرضه کرده که از زمان عرضه اولین سری تا سال 2012 تا به حال مورد توجه بوده و با استقبال مواجه شده اند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۱:۳۵    
شرکت انرجایزر که بیشتر به علت تولید باتری های مختلف شهرت دارد، یک گوشی هوشمند عرضه کرده که عمر باتری قابل توجهی دارد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۱:۰۵    
شرکت آمازون در تلاش برای ارتقای کیفیت و امکانات بلندگوی هوشمند خود موسوم به الکسا است و قرار است ابزار پیشرفته ای برای تشخیص صدا به آن اضافه شود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۰:۳۵    
دستگاه دیپلماسی آمریکا به کارگردان ایرانی منتقد ترامپ از بابت دریافت جایزه اسکار تبریک گفت اما بلافاصله حرفش را پس گرفت!
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۰:۰۵    
رودخانه تورن که در شمال سوئد و فنلاند قرار دارد به عنوان پاکیزه ترین رودخانه جهان نام گذاری شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۹:۳۵    
شرکت بوستون دینامیک موفق به تولید رباتی شده که از انعطاف فراوانی در حین حرکت برخوردار است و به عنوان مثال می تواند در حین حرکت روی سطحی مرتفع تر بپرد و به حرکت خود ادامه دهد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۹:۰۵    
با اینکه زمین های صاف و آسمان آبی در دنیا زیاد است، اما بعضی ها هستند که ترجیح می دهند خیلی هم در آرامش و آسایش زندگی نکنند و حتی محل های متفاوتی را انتخاب می کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۵    
نوکیا چهار گوشی جدید را در کنگره جهانی موبایل به نمایش گذاشته که یکی از آنها یعنی نوکیا 3310 خاطره بازی با یکی از گوشی های محبوب و قدیمی این شرکت است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۷:۳۵    
منظره برفی زیباترین بزرگراه جهان که در چین قرار دارد موجب حضور عکاسان خبرگزاری های مختلف دنیا به این منطقه شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۷:۰۵    
یک لاک پشت در تایلند به دلیل بلعیدن سکه هایی که گردشگران به رودخانه می اندازند بیمار شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۳۰    
در اینفوگرافیک زیر با اوراق رهنی و ساختار آن بیشتر آشنا می شوید.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۰۶    
الون ماسک رئیس کمپانی تسلا و برایان جانسون رئیس کمپانی کرنل اعلام کرده اند که به زودی فناوری هایی برای بهبود عملکرد مغز انسان عرضه خواهند کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۲۶    
بانک صادرات ایران در آستانه فرا رسیدن نوروز با توجه به برخورداری از شبکه گسترده بانکی به منظور خدمات رسانی مطلوب تر به مشتریان ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۱۱    
لی هین لونگ نخست وزیر سنگاپور از اجرای طرحی کلان در این کشور برای دسترسی دیجیتال به کلیه خدمات ارائه شده در بخش دولتی و خصوصی به منظور رفع نیازهای شهروندان خبر داد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۶    
اخراج رامین رضائیان و علی علیپور از پرسپولیس با حمایت اکثر هواداران این تیم روبرو شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۶    
رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی یکی از چالش های سیستم بانکی در شرایط فعلی را روی آوردن بانک ها به بازی پانزی دانست و گفت: چالش های سیستم بانکی بازار پول را از تعادل خارج کرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۱    
کاربران فضای مجازی به دست نوشته سخنگوی دولت در نشست خبری روز گذشته واکنش نشان دادند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۳۱    
اگر قصد خرید لپ تاپ دارید، این گزارش را تا انتها بخوانید.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۶    
پویش اینترنتی گروه نجات برای بخشش اعدامیان این بار هم به ثمر نشست و آنها توانستند با مشارکت 4000کابر اینترنت ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۲:۳۶    
رزمی کار معروف فیلم های اکشن امسال با حرکتی نمادین در مراسم اسکار حضور داشت.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۶    
در سومین کنفرانس بین المللی هلدینگ و گروه شرکت ها و دومین جشنواره ملی هلدینگ های برتر و شرکت های پیشرو، عنوان هلدینگ پیشرو به گروه سرمایه گذاری مسکن تعلق گرفت.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۱    
عکس زیر، تیپ قدیمی اصغر فرهادی - کارگردان مطرح سینمای ایران در دهه 1360 را نشان می دهد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۱    
وقتی نسبت به گذشته خودت احساس خوبی داشته باشی، اعتماد به نفس تو به اطرافیانت منتقل خواهد شد. هر کسی از تو بپرسد که چرا در کارت وقفه پیش آمده ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۱    
مزیت رقابتی در بانک در حال عوض شدن است یعنی اگرچه گستردگی و تعداد زیاد شعب و سیستم اتوماسیون یکپارچه در سال های قبل مزیت های رقابتی بانک ها محسوب می گردید، اما این قابلیت دیگر برای بانک ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۰:۰۵    
اگر فردی عاشق کار کردن در زمینه هایی چون کتاب های خنده دار، آموزش زبان انگلیسی، کمک به کودکان، بازی های ویدئویی و چیزهایی از این دست هستید هم خواهید توانست پس از مدتی به پول و درآمد دست یابید و برای ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۵    
شرکت کارت اعتباری ایران کیش موفق به اخذ تقدیرنامه 2 ستاره در چهاردهمین جایزه ملی تعالی سازمانی شد .این جایزه در روزنهم اسفندماه در همایش ملی تعالی سازمانی و با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیرصنعت ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۹:۳۵    
بعد از کشمکش های فراوان بین برانکو و کی روش، به نظر سرمربی تیم ملی از بازیکنان پرسپولیس برای ادامه بازی های مقدماتی جام جهانی دعوت خواهد کرد.