یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۲۱:۳۱May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 31 فروردین 1395 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 31 اردیبهشت 1395 عصر بانک 31 خرداد 1395 عصر بانک 31 تیر 1395 عصر بانک 31 مرداد 1395 عصر بانک 31 شهریور 1395 عصر بانک 30 مهر 1395 عصر بانک 30 آبان 1395 عصر بانک 30 آذر 1395 عصر بانک 30 دی 1395 عصر بانک 30 بهمن 1395 عصر بانک 30 اسفند 1395 عصر بانک 1 فروردین 1395 عصر بانک 2 فروردین 1395 عصر بانک 3 فروردین 1395 عصر بانک 4 فروردین 1395 عصر بانک 5 فروردین 1395 عصر بانک 6 فروردین 1395 عصر بانک 7 فروردین 1395 عصر بانک 8 فروردین 1395 عصر بانک 9 فروردین 1395 عصر بانک 10 فروردین 1395 عصر بانک 11 فروردین 1395 عصر بانک 12 فروردین 1395 عصر بانک 13 فروردین 1395 عصر بانک 14 فروردین 1395 عصر بانک 15 فروردین 1395 عصر بانک 16 فروردین 1395 عصر بانک 17 فروردین 1395 عصر بانک 18 فروردین 1395 عصر بانک 19 فروردین 1395 عصر بانک 20 فروردین 1395 عصر بانک 21 فروردین 1395 عصر بانک 22 فروردین 1395 عصر بانک 23 فروردین 1395 عصر بانک 24 فروردین 1395 عصر بانک 25 فروردین 1395 عصر بانک 26 فروردین 1395 عصر بانک 27 فروردین 1395 عصر بانک 28 فروردین 1395 عصر بانک 29 فروردین 1395 عصر بانک 30 فروردین 1395 عصر بانک 31 فروردین 1395 
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۳:۵۱    
اعضای هیات مدیره استقلال امروز با بازیکنان و کادر فنی تیم ناهار خوردند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۳:۳۳    
قیمت رهن و اجاره مغازه در تهران منتشر شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۳:۱۳    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مصاحبه ای با یک شبکه تلویزیونی از پرسپولیس و زندگی در ایران گفت.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۲:۵۲    
کسانی که قصد کم کردن وزن شان را دارند همیشه سرشان در حساب و کتاب میزان کالری دریافتی بدن شان و میزان کالری است که مصرف می کنند یا می سوزانند ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۲:۳۲    
پدر مهرداد اولادی درگذشت پسر خود را باور نمی کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۲:۱۲    
میرجلال الدین کزازی در مراسم رونمایی از کتاب سخنگوی گلستان فارسی، این زبان را گرانمایه ترین هدیه ایرانیان به جهانیان برشمرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۱:۵۱    
سرمربی صبا پیامی را به مناسبت درگذشت مهرداد اولادی منتشر کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۱:۴۵    
برانکو گفت: کاش خبر درگذشت مهرداد اولادی واقعیت نداشته باشد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۳    
مرکز تماس اتاق تهران با شماره چهار رقمی 1866 یک روز مانده به پایان فروردین همراه با اعضای هیات رییسه اتاق تهران و خبرنگاران در موسسه نیکوکاری رعد الغدیر افتتاح شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۱:۲۷    
کاپیتان سابق تیم ملی از مرگ مهرداد اولادی بهت زده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۱:۱۲    
فقیه نصیری می گوید که از زمان بازی در سریال شمعدونی به کارگردانی سروش صحت متوجه بیماری خود شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۰:۵۲    
علی کریمی با انتشار عکسی از مهرداد اولادی در صفحه اینستاگرام خود، به این خبر واکنش نشان داد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۰:۴۶    
ورزش سه نوشت:هم تیمی سابق مهرداد اولادی اولین کسی بود که خود را به بیمارستان شهدای تجریش رساند تا با همبازی سابقش وداع کند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۰:۳۱    
بازاریان و کسبه همیشه به دنبال یک سند معتبر برای معامله می گردند، واقعا کدام سند در قانون جمهوری اسلامی ایران معتبر تر است و چه کنیم سرمان کلاه نرود؟
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۰:۲۸    
دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی همزمان با سفر ریاست محترم جمهور و کاروان تدبیر و امید به استان سمنان ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۰:۲۵    
عده ای از اهالی و هواداران فوتبال مقابل بیمارستان شهدای تجریش تجمع کرده اند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۳    
46 درصد کاربران تلگرام، ایرانی هستند . این خبری است که این روزها زیاد درباره آن سخن گفته شده و حالا سوژه یک کاریکاتور تازه هم شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۴    
شرایط ثبت نام و نحوه دریافت بُن کارت های دانش آموزی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اعلام شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۶    
مهرداد اولادی همین 10 روز قبل با پرسپولیسی ها عکس یادگاری گرفت.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۴    
انتشار خبر آغاز فعالیت 7000 نیروی نامحسوس پلیس در نخستین ساعات روز گذشته، انعکاس گسترده ای در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی داشت.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۹:۲۵    
مهرداد اولادی و هادی نوروزی زمانی بازیکن پرسپولیس قائمشهر بودند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۹:۱۳    
مد و زیبایی، یکی از دغدغه ی مهم زنان امروزی است؛ از لوازم آرایشی گرفته تا جراحی های زیبایی و تزریق ژل برای جوان سازی پوست، از جمله کارهایی است که بسیاری از زنان جوان و حتی افراد مسن ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۸:۴۷    
مهرداد اولادی امروز در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۵    
پل ورسک در زمان جنگ جهانی دوم به دلیل نقشی که در کمک رسانی به اتحاد جماهیر شوروی محاصره شده توسط آلمان هیتلری ایفا کرد ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۸:۲۹    
مهرداد اولادی شب گذشته آخرین عکس خود را در اینستاگرام منتشر کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۸:۲۶    
قیمت نفت بعد از شکست طرح "فریز نفتی"،اگرچه رو به کاهش گذاشته اما این روند ناپایدار خواهد بود؛بازار آبستن حوادث دیگری است که در روزهای آینده رخ خواهد داد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۸:۱۱    
محققین استرالیایی هواپیمای بدون سرنشینی ساخته اند که قادر به رساندن محموله های پستی به نقاط مختلف است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۳    
جای خالی شان بدجوری توی چشم می زند. بردند، دیگر بردند. معلوم نیست چی شدند. من که می گویم کار حرفه ای هاست وگرنه دزد معمولی که نمی تواند کاشی های به این محکمی را جابه جا کند ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۷:۳۵    
لیگ برتر فوتبال ایران به سرعت در حال برگزاری است و هر کدام از پنج تیم پرسپولیس، استقلال خوزستان، استقلال تهران، تراکتورسازی و نفت تهران چهار بازی دیگر تا قهرمانی در پیش دارند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۱    
در حال حاضر از مجموع حجم 205 میلیون مترمکعبی مخزن این سد حدود 185 میلیون مترمکعب آب پشت این سد ذخیره شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۶    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان گفت: به دستور دادستانی و در پی فوت یک کودک شش ساله به دلیل نبودِ حفاظ و درپوش روی کانال و چاه های ایجادشده در منطقه ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۶    
نخست وزیر سابق قطر گفت :باید به یک چیز اعتراف کنم و آن این است که ایرانیان باهوش تر و صبورتر از ما بوده و مذاکره کنندگان بسیار خوبی هستند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۲    
عصر بانک؛ به نقل از ان بی سی نیوز؛ تصاویر خبری جالب روز سه شنبه 31 فروردین عبارت اند از: تمیز کردن مجسمه برنزی "سجونگ کبیر،" چهارمین پادشاه خاندان چوسان در قرن 15 ، کره جنوبی ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۱    
معاون اول رئیس جمهور در واکنش به اظهارات رئیس بانک مرکزی گفت: رئیس بانک مرکزی خود باید پاسخگوی این سؤال باشد اما ایران همان طور که با قدرت پای میز مذاکره رفت با همان قدرت نیز برجام را اجرا می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶    
سرویس انتقال دانش آموزان دختر در یکی از شهرهای ایران هر روز دست به اقدامی عجیب و غیرمجاز می زند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۲    
بازتاب های اختلالی که از هفته پیش در شبکه پیام رسان تلگرام اتفاق افتاده،موید اهمیت شبکه مذکور در لایه های اجتماعی است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۱    
نایب رئیس انجمن علمی شنوایی شناسی ایران با تشریح بدترین هدفون ها برای شنوایی گفت: اگر افراد بیش از 7 دقیقه در مواجه با صدای بیشتر از 120 دسی بل قرار گیرد دچار آسیب شنوایی می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۰    
مدیرکل اداره عملیات ارزی بانک مرکزی، دوران سخت نقل و انتقالات پول بین ایران و خارج از کشور به دلیل مدیریت نادرست داخلی و قطعنامه های خارجی علیه ایران در زمان دولت قبل را روایت کرده است ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۰    
سکه تمام طرح جدید با کاهش قیمت نسبت به روز قبل یک میلیون و 28 هزار تومان عرضه می شود و دلار آمریکا 3459 تومان قیمت دارد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۴    
سید مهدی رحمتی در بین دو نیمه دربی راهی رختکن پرسپولیس شده بود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۸    
با توسعه زیرساخت های توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و همسو با بانکداری نوین، حجم تراکنش های دستگاه های کارت خوان بانک سامان در سال گذشته به حدود500 میلیون تراکنش رسید.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۱    
یکی از سایت های کشور کرواسی مطلبی را راجع به برانکو ، مربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس منتشر و اعلام کرده است که برانکو در حال ستاره شدن در کشور ایران است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۲    
به دنبال استقبال گسترده هموطنان از کارت های هدیه صادره توسط بانک صادرات ایران تعداد کارت های صادره توسط بانک متبوع در پایان اسفندماه سال گذشته به مرز 11 میلیون کارت رسید.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۶    
در حالی بسته جدید دستمزد سال 95 شاغلان اجرایی می شود که آنها امسال تغییرات چندانی را در فیش های حقوق خود احساس نخواهند کرد و حداقل بگیران برای هر ساعت کار نهایتا 3693تومان می گیرند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۳    
قیمت انواع خودروهای داخلی به شرح جدول زیر است:
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۸    
برترام بروسارد مدیر دفتر اقتصاد و صنعت ایالت باواریا با غلامرضا پناهی عضو هیأت مدیره و معاونت امور ارزی و بین الملل بانک دیدار و گفت وگو کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۵    
تماشاگران برنامه نود شب گذشته شاهد اتفاق جالبی بودند و 24 شگفت انگیز برای خانواده نوروزی بار دیگر شگفتی آفرید.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۳    
شرکت خدمات تجارت موفق به دریافت گواهینامه ISO 9001 و ISO 14001 و گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۱۲    
اگر کسی با شما تماس تلفنی گرفت و خواست که با شما صحبت کند در ابتدای مکالمه خود با آن فرد به طور شفاف مشخص کنید که چقدر از وقت تان را می توانید صرف صحبت کردن با او کنید.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۳    
مدیرعامل بانک دی از استاد مصطفی اسداللهی گرافیست برجسته کشور که چندی پیش نشان مفاخر هنرهای تجسمی ایران(طوبای زرین) را دریافت کرده بود، تقدیر کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۴    
کارشناسان اقتصادی بر این باورند که کاهش نرخ به صورت دستوری موجب می شود سپرده ها از نظام بانکی خارج شود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۱    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در سال 92 برای دیدار با مقامات لبنانی به این کشور سفر کرده بود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۲    
کشمکش و درگیری میان فدراسیون فوتبال عربستان و عراق بر سر میزبانی تهران بالا گرفته است. درهمین حال برخی از روزنامه نگاران و خبرنگاران سعودی دربرنامه های تلویزیونی در واکنش به تصمیم قاطع عراق برای ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۶    
خستین جلسه ارتباط مستقیم سال 95 بانک شهر با حضور سرپرست معاونت اداری و توسعه منابع انسانی در سامانه نظارت و ارتباطات مردمی 8655 برگزار می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۶    
با لغو تحریم های اتحادیه اروپا علیه بانک رفاه و قرار گرفتن بانک در شرایط پسا برجام و اتصال مجدد شبکه جهانی سوییفت به عنوان مهم ترین زیر ساخت تعاملات و ارتباطات بانکی فراملی ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۱    
شما به خاطر حسن نیت و ابتکاری که در کارتان داشتید اخراج نشدید، بلکه به خاطر نادیده گرفتن مدیر مستقیم تان و دور زدن او اخراج شدید.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۱    
در تصویر زیر نخستین پول کاغذی جهان را می بینید که 1400 سال پیش در چین ساخته شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۳    
پروفسور سمیعی با برنامه نود گفت و گوی جالبی انجام داد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۲    
مراسم استقبال از اولین پرواز ایرفرانس پس از راه اندازی مجدد خط پروازی پاریس-تهران شب گذشته در فرودگاه امام خمینی (ره) برگزار شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۲    
در سراسر جهان ریسک نقدینگی، ارزیابی مدیریت بدهی و راه حل آن بالاترین امتیاز را در رتبه بندی های ریسک به خود اختصاص داده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۲    
رضا پهلوی (زادهٔ 24 اسفند 1256 خورشیدی در آلاشت، مازندران - درگذشتهٔ 4 مرداد 1323 در ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی) معروف به لقب های رضاخان، رضاخان میرپنج، رضاخان سردارسپه و پس از آن رضاشاه ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۱    
صنعت رو به رشد IT و بخش های مرتبط به آن توانسته اند از پیچ و خم رکود اقتصادی سال های اخیر به خوبی عبور کنند ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۲    
ایران در حال حاضر در وضعیتی قرار دارد که با غرب بر سر برنامه هسته ای خود مذاکره کرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۲    
/ایلنا
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۱۱    
زمزمه خداحافظی 3 وزیر از وزرای دولت روحانی از کابینه دولت شنیده می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۵۳    
تصادف سرنشینان یک خودروی فورد داج با تریلی در رشت این روزها در سایت ها و نشریات استان گیلان خبر ساز شده است ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۳۲    
انتشار اظهارنامه مالیاتی ولادیمیر پوتین دو هفته پس از آغاز رسوایی اسناد پاناما صورت گرفت.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۱۲    
سرمربی پرسپولیس در برنامه تلویزیونی دورهمی حضور پیدا کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۷:۵۲    
به نقل از شینهوا کارشناسان سلامت در انگلیس هشدار دادند که مواردی از بیماری های مقاربتی مقاوم به آنتی بیوتیک در لندن تشخیص داده شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۷:۳۱    
گران ترین واحد فروشی خانه های زیر 100 متر در منطقه سه تهران، واحدی 100متری و نوساز در محله جردن است که با قیمت 1.4 میلیارد تومان آگهی شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۷:۱۲    
گوگل ساخت شهر اختصاصی دیجیتالی خود را به زودی شروع می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۶:۵۱    
آن چیزهایی که در فیلم های علمی-تخیلی دیده شده اند به تدریج به واقعیت تبدیل می شود. به گزارش ایسنا،دانشجویان دانشگاه علوم و فناوری چین ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۶:۳۳    
دربی 82 و تقابل استقلال و پرسپولیس چند تماشاگر خارجی داشت، مهمان هایی که از ترکیه آمده بودند تا بازیکنان سرخابی را زیر نظر بگیرند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۶:۱۰    
با وجود پیشرفت های فراوان هنوز باورهایی در امور پزشکی میان برخی وجود دارد که بعضی از آنها پایه و اساس علمی ندارند. دویچه وله به چند مورد از آنها پرداخته است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۵۰    
جک دورسی، مدیرعامل توئیتر، سال گذشته حقوق نگرفت اما توئیتر بیش از 68 هزار دلار برای حفاظت از او خرج کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۳۰    
بیماری EB یا پروانه ای بیماری دردناک و نادری است که مانند باقی جهان، در کشور ما نیز وجود دارد. بیماری که فرد مبتلا به آن با دشواریهای زیادی در زندگی روبرو خواهد بود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۱۲    
سرپرست باشگاه پرسپولیس به فاصله یک روز پس از دربی 82 که با برتری 4 بر 2 سرخپوشان مقابل استقلال همراه بود به محل تمرین تیم رفت تا از پرسپولیسی ها تقدیر کند.