دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۱:۵۴May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 25 فروردین 1395 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 31 اردیبهشت 1395 عصر بانک 31 خرداد 1395 عصر بانک 31 تیر 1395 عصر بانک 31 مرداد 1395 عصر بانک 31 شهریور 1395 عصر بانک 30 مهر 1395 عصر بانک 30 آبان 1395 عصر بانک 30 آذر 1395 عصر بانک 30 دی 1395 عصر بانک 30 بهمن 1395 عصر بانک 30 اسفند 1395 عصر بانک 1 فروردین 1395 عصر بانک 2 فروردین 1395 عصر بانک 3 فروردین 1395 عصر بانک 4 فروردین 1395 عصر بانک 5 فروردین 1395 عصر بانک 6 فروردین 1395 عصر بانک 7 فروردین 1395 عصر بانک 8 فروردین 1395 عصر بانک 9 فروردین 1395 عصر بانک 10 فروردین 1395 عصر بانک 11 فروردین 1395 عصر بانک 12 فروردین 1395 عصر بانک 13 فروردین 1395 عصر بانک 14 فروردین 1395 عصر بانک 15 فروردین 1395 عصر بانک 16 فروردین 1395 عصر بانک 17 فروردین 1395 عصر بانک 18 فروردین 1395 عصر بانک 19 فروردین 1395 عصر بانک 20 فروردین 1395 عصر بانک 21 فروردین 1395 عصر بانک 22 فروردین 1395 عصر بانک 23 فروردین 1395 عصر بانک 24 فروردین 1395 عصر بانک 25 فروردین 1395 عصر بانک 26 فروردین 1395 عصر بانک 27 فروردین 1395 عصر بانک 28 فروردین 1395 عصر بانک 29 فروردین 1395 عصر بانک 30 فروردین 1395 عصر بانک 31 فروردین 1395 
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۳:۳۱    
رئیس اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا در خصوص جدیدترین شگرد هکرها جاسوسی با اپلیکیشن های تلفن های هوشمند به شهروندان هشدار داد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۳:۳۱    
مهدی طارمی گفت که پرسپولیس نمی تواند دربی را ببرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۳:۱۳    
استفاده از هتلی در کویت برای ساخت یک فیلم غیراخلاقی، جنجال برانگیز شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۲:۵۲    
دو تیم استقلال و پرسپولیس برای دقایق 9، 11 و 24 دربی برنامه ریزی خاصی کرده اند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۲:۳۲    
غالبا احکام دادگاه ها را با جزای نقدی، حبس،شلاق و حکم های این چنینی می شناسیم؛ اما گاهی با احکام متفاوتی مثل ارائه مقاله علمی یا دادن گل به همسر برخورد می کنیم. داستان این احکام جالب چیست؟
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۲:۱۲    
مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی مبنی بر قسطی شدن خرید خدمت سربازی، سوژه کاریکاتور تازه نعیم تد ین شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۵۱    
یک رسانه آمریکایی ادعا می کند که سه نماینده کنگره در نامه ای خطاب به وزیر امور خارجه ایران بر خواست خود مبنی بر سفر به تهران اصرار کرده اند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۳۳    
به تازگی دوربین جدیدی با توان تهیه تصاویر 360 درجه ساخته شده که از 17 دوربین مجزا تشکیل شده و این دوربین ها با ترکیب تصاویر تهیه شده می توانند دو ساعت ویدئوی 360 درجه تهیه کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۳۰    
فیس بوک به توسعه دهندگان خود امکان داده تا از ابزار جدیدی برای دسترسی بهتر به کاربران و تعامل با آنها استفاده کنند که از جمله آنها می توان به ابزار تحلیلی جدید و روشی تازه برای لاگین کردن اشاره کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۱:۱۳    
دو برادر تبهکار در زندگی پنهانی شان به زورگیری های خشن و مسلحانه دست می زدند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۰:۵۲    
در شب صعود تحسین برانگیز کهکشانی ها به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اتفاقی برای سرمربی فرانسوی رئال رخ داد که برخلاف نتیجه برای او چندان خوشایند نبود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۰:۳۱    
آقا معلم بدون لحظه ای درنگ، خود را به وسط خیابان رساند و دانش آموز را از مقابل خودرویی که با سرعت بالا، او را نشانه گرفته بود، دور کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۰:۱۱    
معلم پایه ششم مدرسه ای در مشهد که دانش آموزش را به شدت مجروح کرده بود، تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۹:۵۱    
محسن ترکی به عنوان داور دیدار استقلال و پرسپولیس انتخاب شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۹:۳۰    
متخصص تغذیه مصرف میان وعده را در روز توصیه کرد و گفت: بیماران دیابتی، قلبی و افرادی که دچار اضافه وزن هستند در مصرف نوع و میزان این میان وعده ها دقت کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۹:۱۰    
دلایل رد صلاحیت دو نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فو تبا ل مشخص شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۲    
نمایندگان مجلس به دولت اجازه دادند وجوه حاصل از واگذاری باقیمانده سهام دولت در بانک ها و بیمه های مشمول واگذاری را به افزایش سرمایه بانک های دولتی و پست بانک ایران اختصاص دهد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۸:۵۳    
بر اساس قانون تجارت الکترونیک جزای محکومان در بستر مبادلات الکترونیکی حبس از یک تا سه سال و پرداخت جزای نقدی معادل مال مأخوذه است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۸:۳۲    
گرچه برخی از مهمترین آثار در شهر تاریخی پالمیرا در سوریه از بین رفته، اما برخی دیگر از یورش تکفیری ها جان سالم به در برده اند و متخصصان امیدوارند این تخریب ها را تا حد امکان مرمت و بازسازی کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۸:۱۲    
مهاجم پر سپولیس معتقد است تیمی که پیروز داربی شود به احتمال 90 درصد می تواند قهرمانی لیگ برتر را هم به دست بیاورد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۸:۰۳    
مشکل مغایرت مانده حساب مشتریان بانک تجارت در پیامک ها، امروز برطرف می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۵۸    
دولت های مختلف از سال 80 سعی کردند پایگاه های اطلاعاتی را تجمیع کنند اما این کار در دولت یازدهم موفقیت آمیز اجرا شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۵۲    
مصرف ماءالشعیر در سال های گذشته در کشورمان روبه افزایش بوده و این نوشیدنی تا حدودی جای خود را در سبد غذایی خانوار باز کرده است ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۴۳    
نخست وزیر ایتالیا از امضای قراردادی بین بانک یونیت کردیت به عنوان نخستین بانک غربی با مقامات ایرانی خبر داد و گفت: قرار است این بانک شعبه هایی را در اروپا و حتی ایران تأسیس کند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۴۳    
بیمه مرکزی اعلام کرد: مرتبط کردن افزایش قیمت خودرو های صفرکیلومتر به بیمه بی معنی است و موضوعیت ندارد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۳۱    
سارقان مسلح به بانک رفاه کارگران شیراز دستبرد زدند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۰۱    
چهار چهره اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس کل بانک مرکزی درخواست کردند بانک مرکزی ، بانک های خارجی را که در پسابرجام با بانک های ایرانی همکاری می کنند، معرفی کند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۷:۰۱    
رئیس کنفدراسیون صادرات از بخشنامه بیمه مرکزی برای ممنوعیت بیمه کالاهای وارداتی ورود موقت خبر داد و گفت: از این پس ورود موقت کالا مشمول بیمه نشده و تنها باضمانت نامه بانکی امکان پذیر است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۶:۵۲    
محمد الابار، رئیس شرکت ساخت و ساز عمار دوبی می گوید قصد دارد بلندترین ساختمان جهان را بنا نهد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۶:۳۴    
در پی کاهش 12 دلار و 60 سنتی بهای اونس، سکه طرح جدید در بازار تهران با 11 هزار تومان کاهش یک میلیون و 33 هزار تومان معامله شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۶:۱۳    
یک متخصص پوست، توده ای گوشتی را از شکم مردی آمریکایی خارج کرده که شباهت زیادی به مغز انسان دارد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۵:۵۳    
میزان توان تشعشعی از یک مودم یا روتر WiFi به صورت معکوس با مجذور فاصله از آنتن متناسب است، بدین معنی که با دوبرابر شدن فاصله از آنتن میزان تشعشع 4برابر کاهش می یابد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۵:۳۳    
شرکت یاماها ژاپن که سابقه طولانی در ساخت موتور سیکلت دارد، این بار از محصول مفهومی خود در نمایشگاه موتورهای مفهومی ویتنام رونمایی کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۵:۱۳    
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به موضوع استعفای سرمربی تیم ملی ایران با بیان اینکه کی روش در تیم ایران می ماند، گفت: ما نیز قول دادیم تا امکانات را برای کی روش را فراهم کنیم.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۶    
سرانجام بعد از حدود هفت ماه از وعده توزیع کارت های اعتباری خرید کالای ایرانی، برخی بانک ها از صدور و توزیع این کارتها خبر دادند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۰    
برخی گزارش ها درباره کمک های آمریکا به داعش با هلیکوپتر "شینوک" وجود دارد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۴:۳۱    
دوست مقتول در اظهارات جدیدش جزییات تازه ای از قتل همسر فوتبالیست را فاش کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۴:۱۶    
خبرهای بانکی- اولین دوره مسابقه پول؛ ارز؛ رسانه با تأکید بر محورهای بیست و ششمین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی با قدردانی از خبرنگاران فعال حوزه اقتصادی برگزار می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۴:۱۳    
تصاویر زیر مربوط به رستوران های عجیب و خطرناک در سراسر دنیاست.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۴:۱۳    
بانک ملت به صورت فعال در دهمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک با رویکرد توریسم الکترونیک شرکت می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۳:۵۳    
اگر قبلا در نرم افزار تلگرام از گروهی خارج شده اید و دوباره قصد دارید به گروه باز گردید این ترفند را بخوانید.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۳:۳۲    
در دوران مدرن،ابزارهای بسیاری برای دفاع ساخته شده است که اسلحه از پرکاربردترین آن ها محسوب می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۳:۱۲    
هرچند قرعه کشی مسابقات مقدماتی جام جهانی، ایران و عربستان را دو گروه مجزا قرارداد اما خبر برگزاری بازی های عراق در ایران موج جدیدی را به راه انداخت.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۳:۰۰    
رئیس کل بانک مرکزی درحالی امشب تهران را به مقصد نیویورک ترک خواهد کرد که احتمال می رود وی در جریان سفر به آمریکا و شرکت در اجلاس بهاره صندوف بین المللی پول پای میز مذاکراه با مقامات بین المللی برای ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۲:۵۷    
صندوق بین المللی پول اعلام کرد نرخ تورم ایران در سال گذشته بیشتر از 179 کشور جهان بوده است و کشورهای جنگ زده عراق و لیبی در این سال تورم کمتری نسبت به ایران داشته اند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۲:۵۴    
بیمه های درمان به دلیل حساسیت فوق العاده سلامتی انسان از مسائلی است که در غالب کشورها چند و چون آن و نوع نظامهای حاکم بر آن موجبات دغدغه دولتها را فراهم آورده است .
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۲:۵۱    
گاهی بوی عطر غذاهای خوشمزه و گاهی هم بوی فاضلاب در محله بومی های این جزیره تجملاتی و در کوچه پس کوچه های تنگ و باریکش می پیچید.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۲:۳۳    
عصربانک پلاس یکی از نوآوری های پایگاه آموزشی خبری عصربانک برای معرفی خدمات و محصولات، آموزش استفاده و دانلود خدمات بانکی، با توجه به نیاز مشتریان است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۲:۳۰    
محیط های کاری امروز نیازمند اصلاحات است و ما به سرعت به سوی آینده ای می رویم که انقلاب صنعتی چهارم هم فرصت های تازه ایجاد می کند و هم فرصت های قدیمی را از بین می برد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۲:۱۸    
نمایندگان شرکت رویترز در دیدار با مدیران بانک مسکن آمادگی خود را برای همکاری با این بانک اعلام کردند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۲:۱۲    
بحث فعالیت سایت های همسریابی مدت هاست که در جامعه ی ما مطرح بوده و در این مدت واکنش های متفاوتی را به همراه داشته است؛ اما آنچه باعث شده این روزها به این موضوع پررنگ تر از قبل پرداخته شود ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۲:۰۳    
با توجه به احیای روابط کارگزاری بانک ملی ایران پس از برجام، این بانک برای صدور انواع ضمانتنامه های ارزی مورد نیاز فعالان اقتصادی در حوزه واردات و صادرات اعلام آمادگی کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۵۱    
یک غول ساختمان ساز در امارات متحده عربی اعلام کردکه تصمیم به ساخت یک برج با ارتفاعی بیش از 830 متر گرفته است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۴۸    
بانک صادرات ایران ضمن صدور کارت های اعتباری با هدف خرید کالاهای ایرانی برای بازنشستگان توزیع و تحویل کارت ها را در سراسر کشور آغاز کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۳۳    
تعامل، بهترین و کامل ترین و پیشرفته ترین راهبرد مذاکره به حساب می آید.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۳۳    
اشکان می گوید دوست دارد یک روز در آزادی تماشاگری بازی استقلال و پرسپولیس باشد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۱۳    
کروش می گوید مسی و فیگو نسبت به رونالدو بیشتر در خدمت تیم هستند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۵۱    
حس خوب را می توان در کوچه باغ های سنگی این مزرعه تجربه کرد. با عبور از جاده ای خاکی و گذر از یخچال معروف قرید در منطقه ی سرهنگ آباد ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۳۱    
در لیست اسامی بازیکنانی که در دو تیم استقلال و پرسپولیس به صورت متوالی توپ زده اند، نام 14 بازیکن به چشم می خورد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۲۵    
" موبایل بانک " یکی از خدمات بانکداری الکترونیک بانک سرمایه است که از طریق تلفن همراه به مشتریان محترم بانک ارائه می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۰:۱۳    
مرد هزار چهره با بهانه های چندگانه به فریب طعمه های خود پرداخته و با پول های بادآورده زندگی مجللی داشت.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۵۳    
رامبد جوان در صفحه اینستاگرامش، چند تصویر جالب از برنامه شب گذشته خندوانه به اشتراک گذاشت.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۳۵    
عصربانک پلاس یکی از نوآوری های پایگاه آموزشی خبری عصربانک برای معرفی خدمات و محصولات، آموزش استفاده و دانلود خدمات بانکی، با توجه به نیاز مشتریان است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۳۲    
نمایندگان پارلمان ایتالیا از بالاترین میزان حقوق نسبت به سایر کشورها برخوردارند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۱۲    
سرانجام روز موعود فرا رسید و قرعه کشی مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی 2018روسیه در منطقه آسیا در مالزی برگزار شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۸:۵۱    
برای مشاهده نرخ سود بانکی روی عکس زیر کلیک کنید:
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۸:۵۱    
دانشمندان بریتانیایی در آزمایشی که برای اولین بار در جهان انجام می گیرد، عوارض ناشی از مصرف داروهای روان گردان را بر مغز انسان به تصویر کشیدند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۸:۳۳    
سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد: یارانه فروردین ماه 95 پنج شنبه ساعت 24 به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۸:۱۲    
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۷:۵۱    
پهنای باند داخلی اکنون تا حد چهار هزار گیگ بر ثانیه افزایش پیدا کرده و امیدواریم این رقم تا پایان سال جاری دو تا سه برابر شود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۷:۳۳    
بارش تگرگ با دانه هایی بزرگتر از توپ بیسبال در یکی از شهر های شمال ایالت تکزاس آمریکا بنام وایلی خسارات سنگینی به خانه و و خودرو های ساکنین این شهر وارد ساخت و موجب تعطیلی سراسری مدارس در آن شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۷:۱۲    
62 درصد از دارندگان ساعت اپل، نمونه جدید آن را خریداری خواهند کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۶:۵۲    
پارک بازیکن سابق تیم ملی کره جنوبی جزو میهمان های اصلی مراسم قرعه کشی است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۶:۳۱    
این حقیقت که تقریبا هر کاری را به صورت آنلاین انجام می دهیم ردیابی و ثبت می شود، تقریبا انکارناپذیر است ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۶:۱۱    
سالانه جشنواره ها و مسابقات مختلفی در حوزه های مختلف علمی، هنری، ورزشی و فرهنگی برگزار می شود که جوایز چشمگیری برای برندگان دارند. اما این مسابقات کدامند؟
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۰:۵۲    
زن جوان که مردی را به دلیل مصرف شیشه در خانه اش به قتل رسانده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۰:۳۱    
حسن بیادی که از حامیان روی کار آمدن احمدی نژاد در انتخابات 84 بود و بعداً از وی جدا شد، حالا می گوید حجم تخلفات دولت های نهم و دهم آنقدر زیاد بود که مجلس و قوه قضاییه نباید در مقابل آن سکوت می کردند ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۰:۱۰    
پارک آبی ها یکی از پرطرفدارترین انواع پارک ها در جهان هستند و سرسره های آبی نیز محبوبترین وسیله این پارک ها هستند که هیجان خاصی به مهمانان می بخشند.