یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۶:۴۴May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 14 فروردین 1395 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 31 اردیبهشت 1395 عصر بانک 31 خرداد 1395 عصر بانک 31 تیر 1395 عصر بانک 31 مرداد 1395 عصر بانک 31 شهریور 1395 عصر بانک 30 مهر 1395 عصر بانک 30 آبان 1395 عصر بانک 30 آذر 1395 عصر بانک 30 دی 1395 عصر بانک 30 بهمن 1395 عصر بانک 30 اسفند 1395 عصر بانک 1 فروردین 1395 عصر بانک 2 فروردین 1395 عصر بانک 3 فروردین 1395 عصر بانک 4 فروردین 1395 عصر بانک 5 فروردین 1395 عصر بانک 6 فروردین 1395 عصر بانک 7 فروردین 1395 عصر بانک 8 فروردین 1395 عصر بانک 9 فروردین 1395 عصر بانک 10 فروردین 1395 عصر بانک 11 فروردین 1395 عصر بانک 12 فروردین 1395 عصر بانک 13 فروردین 1395 عصر بانک 14 فروردین 1395 عصر بانک 15 فروردین 1395 عصر بانک 16 فروردین 1395 عصر بانک 17 فروردین 1395 عصر بانک 18 فروردین 1395 عصر بانک 19 فروردین 1395 عصر بانک 20 فروردین 1395 عصر بانک 21 فروردین 1395 عصر بانک 22 فروردین 1395 عصر بانک 23 فروردین 1395 عصر بانک 24 فروردین 1395 عصر بانک 25 فروردین 1395 عصر بانک 26 فروردین 1395 عصر بانک 27 فروردین 1395 عصر بانک 28 فروردین 1395 عصر بانک 29 فروردین 1395 عصر بانک 30 فروردین 1395 عصر بانک 31 فروردین 1395 
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۳:۳۲    
روز یکشنبه این هفته، کمپانی آلمانی بی ام و 100 سالگی خود را جشن گرفت.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۳:۱۱    
خبر کپی بودن برنامه دورهمی در شبکه نسیم دوباره بحث کپی کاری در رسانه ملی را سر زبان ها انداخت. کپی کاری هایی که در کنداکتور نوروزی رسانه ملی به اوج خود رسیده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۲:۳۳    
اکثر جوان های تیم ملی رئالی هستند و اکثر با تجربه ها بارسایی.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۲:۱۳    
قیمت برخی از آپارتمان های زیر 50 متر در مناطق مختلف تهران منتشر شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۱:۳۲    
فیزیکدان ایرانی دانشگاه اوتاوا ثابت کرده که پرتوی نوری چرخشی در خلاء سرعت کمتری نسبت به نظریه نسبیت انیشتین دارد. این دستاورد مبنای محاسبات کوانتومی را دگرگون می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۱:۱۲    
رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی گفت: با وجود بارش های اخیر، خشکسالی انباشته شده و بلندمدت همچنان در بسیاری از مناطق کشور حاکم است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۰:۳۳    
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از هشدار نیروی دریایی ارتش به ناو یکی از کشورهای عضو ائتلاف در خلیج فارس خبر داد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۰:۱۱    
بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت، 31 درصد از جمعیت جهان به کمبود روی مبتلا هستند. استفاده از مکمل های روی نیاز به تجویز پزشک دارد اما به گزارش ایرنا با مواد غذایی حاوی روی می توان کمبود این ماده ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۹:۳۰    
گروگان گیر هنگام نقد کردن چک بانکی از سوی ماموران پلیس دستگیر شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۹:۱۲    
وزیر اسبق کشور با اشاره به جنجال ایجاد شده درباره نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در اصفهان، توضیحاتی داد و پیشنهاداتی ارائه کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۸:۳۱    
داوود روشنایی قربانی اسیدپاشی در ازای گذشت از قصاص فرد اسیدپاش چند میلیارد تومان می گیرد؟
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۸:۱۱    
مجله forbes تصویر جوانان شجاعی را منتشر کرد که مانند مارک زوکربرگ، موسس فیس بوک حوزه کاری خود را حتی قبل از 20سالگی متحول کرده اند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۷:۵۷    
مصنوعات طلا که در زمان فروش براساس نرخ طلای روز به علاوه اجرت ساخت، سود فروشنده و مالیات بر ارزش افزوده محاسبه می شود، در زمان خرید از مشتری ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۷:۳۰    
ابوالفضل جلیلی - کارگردان سینما - ماه گذشته مطلبی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که حکایت از اتفاقی تلخ داشت. او حالا از رسیدگی مسئولان در این زمینه خبر داده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۷:۱۲    
یک مجله آمریکایی از کمک مالی دو میلیون دلاری یک تاجر قطری به سرپرست انتحاری های گروهک داعش خبر داد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۶:۵۸    
در حالی حداقل مزد سال 95 کارگران 812 هزارتومان تعیین شده که این رقم بدون توجه به قدرت خرید آن برای خانوار 4 نفره و تنها بر مبنای نرخ تورم اعلامی بانک مرکزی، 166 هزار و 500 تومان کسری دارد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۶:۳۱    
تصویر زیر مربوط به جایگاه سوخت گیری اختصاصی روحانیان در یکی از خیابان های اصلی شهر یزد است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۶:۱۳    
مردم می گویند عابر بانک های خالی از وجه نقد در نوروز به ویژه در شهرستان ها از دغدغه های آنها بوده تا جایی که در مواردی مجبور شده اند برای دریافت پول مورد نیاز خود به چندین خودپرداز سر بزنند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۶:۱۳    
جدول قیمت انواع سکه و ارز روز شنبه در بازار منتشر شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۵:۵۶    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه فاز اول خروج مسکن از رکود در 6 ماه ابتدایی امسال رخ می دهد، گفت ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۵:۴۴    
مدیرعامل بانک قوامین عمومی سازی خدمات بانکی را یکی از برنامه های ویژه این بانک در سال جدید دانست و تغییر دیدگاه از سرمایه گذاری در شرکت های بزرگ به بنگاه های خرد و همچنین ارائه خدمات متنوع بانکی را ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۵:۳۱    
رییس مجلس شورای اسلامی تصمیم رییس جمهور کشورمان در خصوص لغو سفرش به کشور اتریش را تصمیم درستی دانست.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۵:۲۵    
مدیرعامل بانک دی در دیدار نوروزی با کارکنان بانک دی مدیریت جهادی را نجات بخش خواند و بر محور قرار گرفتن اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۵:۰۲    
سپرده گذاری در بانک ها در 10 ماهه اول سال گذشته نسبت به همین مدت در سال 1393 از شدت بیشتری برخوردار بود. این رشد در حالی رخ داده که سودهای بانکی نسبت به قبل با کاهش همراه شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۵۶    
انواع سکه در سال 1394 در بازار آزاد نوسانات و تغییرات زیادی را پشت سر گذاشت؛ به گونه ای که شدت این تغییرات در ماه های منتهی به پایان سال شیب تندتری به خود گرفت و نرخ سکه تمام بهار به بیش از یک میلیون ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۴۱    
پیش بینی می شود که بورس تهران در سال جدید روند صعودی خود را ادامه داده و از سایر بازارها پیشی بگیرد و صنایع خودروسازی، بانکداری، حمل و نقل، پیمانکاری، لیزینگ ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۳۸    
با آخرین تغییرات ایجاد شده در ساماندهی موسسات اعتباری غیرمجاز و حرکت موسسات بزرگ در جهت فعالیتی تحت نظارت بانک مرکزی به نظر می رسد ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۳۳    
قیمت خودروهای وارداتی در بازار در سال جدید منتشر شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۱۲    
برخی رسانه ها دیروز از دستگیری هدیه تهرانی خبر دادند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۰۳    
منتخب مردم رشت در مجلس دهم شورای اسلامی از خدمات بانک شهر در ایام تعطیلات نوروز قدردانی کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۳۴    
در پی استقبال مشتریان از خدمات سامانه همبانک صادرات ایران تعداد تراکنش های این سامانه در سال 94 بالغ بر 85 میلیون مورد بوده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۳۱    
سرپرست شورای عالی صلح در ولایت غزنی در شرق افغانستان اعلام کرد که تروریست های داعش توسط بالگردهای ناشناس به برخی از شهرستانهای این ولایت انتقال یافته اند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۱۱    
عکسی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد ماشین گشت پلیس نیروی انتظامی به سانتافه مجهز شده است
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۰۶    
خلبان هواپیمایی که ترکیه ادعا می کرد وارد حریم هوایی اش شده بود پس از اینکه هواپیمایش توسط دو جنگنده اف-16 ترک ساقط شد، با چتر به بیرون پرید اما توسط شبه نظامی ها کشته شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۳۳    
این حادثه در پارک بازی میدان شهید گنجی برازجان اتفاق افتاد که واگن های این چرخ و فلک در هنگام حرکت رو به جلو به حالت اولیه برنگشت و سبب سقوط مادر 35 ساله و فرزند 4 ساله اش به پایین شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۰۲    
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: انباشته شدن مطالبات معوق بانکها و همچنین عدم پرداخت تسهیلات باعث شده تا بسیاری از آنها زیان ده شوند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۵۳    
دروازه بان تیم استقلال واکنش تندی به اظهارات سرمربی تیم تراکتورسازی نشان داد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۳۲    
رئیس پلیس فتا ناجا با اشاره به آزادی جوان موسوم به پسر جنجالی تلگرام با قرار وثیقه، آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده وی و انگیزه او از اقدام دردسرسازش را تشریح کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۲۱    
سیزده بدر 70 سال پیش را مشاهده میکنید.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۱۰    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: موسسات مالی و اعتباری از رسانه ها و روزنامه هایی که از بیت المال پول می گیرند تبلیغات خود را انجام می دهند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۵۵    
خوابیدن شاید یکی از راحت ترین و ساده ترین فعالیت ها باشد اما حقایقی پیچیده و جالب راجع به آن وجود دارد که حیرت آور است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۴۹    
در آخرین رتبه بندی انجام شده توسط مجله فوربس بیل گیتس با دارایی خالص 77٫2 میلیارد دلار، ثروتمندترین فرد جهان به شمار می آید.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۱۸    
مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیر عامل بانک توسعه صادرات با ارائه گزارشی از عملکرد سالانه این بانک خبرداد ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۱۳    
بارش برف بهاری روز جمعه سیزدهم فروردین در کرج، مردم را غافلگیر و این شهر را سفیدپوش کرد.با توجه به کاهش محسوس دما از روز پنج شنبه تا صبح شنبه ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۹:۵۰    
در اوایل سال 2014 طرح بزرگ احداث مدرن ترین مترو متشکل از 87 ایستگاه که طول شش خط آن در مجموع از 176 کیلومتر تجاوز خواهد کرد، در شهر ریاض ، پایتخت عربستان سعودی آغاز شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۹:۳۰    
رضا ضراب بازرگان جوان و حاشیه ساز ایرانی مقیم ترکیه که پیش تر در این کشور به اتهام های مالی بازداشت شده بود به تازگی نیز توسط نظام قضائی آمریکا بازداشت شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۹:۱۲    
تعطیلات سیزده روزه عید چنان که بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی گفتند؛ مثل برق و باد گذشت و سرانجام نوبت رسید به مرور آنچه در این دو هفته اتفاق افتاده بود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۸:۵۱    
وین پایتخت اتریش طی دو سال گذشته سهم بزرگی در مذاکرات هسته ای میان ایران و گروه 1+5 به عنوان مرکز گفت وگو های هسته ای داشته است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۸:۳۶    
اگر سایت مربوطه در مدت 3 ثانیه باز نشود، کاربران سراغ دیگر سایت ها می روند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۸:۱۲    
قائم مقام سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیوئی از راه اندازی سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکان تلفن سیار به نام اشخاص بر روی پورتال این سازمان خبر داد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۷:۵۱    
ریزش پل در شهر کلکته هند ده ها نفر کشته و زحمی برجای گذاشت.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۷:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی علیه رئیس فدراسیون موضع گیری کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۷:۱۳    
بگذارید از سیب دماوند شروع کنیم که بهترین محصول این منطقه محسوب می شود. اگر تابستان گذارتان به دماوند خورد حیف است بدون خرید چند کیلو سیب دماوند را ترک کنید.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۶:۵۳    
فاصله زمانی بیش از 13 ساعت بین وعده شام و وعده صبحانه روز بعد، نقش مهمی در کنترل قند خون دارد و احتمال عود سرطان سینه، انواع دیگر سرطان و بیماری های قلبی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۶:۳۲    
رفتار برخی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرم که بارها مشابه آن را در موقعیت های مختلف دیده ایم، باعث شد تا این مجری تلویزیونی با انتشار مطلبی از این شبکه اجتماعی خداحافظی کند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۶:۱۱    
با اشاره به جمله به جمله پیام می شود تاکید کرد که کارلوس کی روش به عمد نامه ای دوپهلو نوشته است. نامه ای که سبب شده هواداران تیم ملی در کامنت های آن با کی روش خداحافظی کنند ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۰:۳۴    
واکنش تند کاربران شبکه های مجازی پس از شوخی رشید پور درباره تغییر عکس حساب های کاربری به پرچم ایران این مجری را مجبور به ترک فضای مجازی کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۰:۱۰    
وزیر بهداشت گفت: قطعا من نمی توانم به آنهایی که بد فکر می کنند، کمک کنم؛ خودشان باید به خودشان کمک کنند تا مثبت نگاه کنند. من همیشه طوری عمل کرده ام که اعتقاد داشته ام ...