یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۵:۵۴May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 9 فروردین 1395 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 31 اردیبهشت 1395 عصر بانک 31 خرداد 1395 عصر بانک 31 تیر 1395 عصر بانک 31 مرداد 1395 عصر بانک 31 شهریور 1395 عصر بانک 30 مهر 1395 عصر بانک 30 آبان 1395 عصر بانک 30 آذر 1395 عصر بانک 30 دی 1395 عصر بانک 30 بهمن 1395 عصر بانک 30 اسفند 1395 عصر بانک 1 فروردین 1395 عصر بانک 2 فروردین 1395 عصر بانک 3 فروردین 1395 عصر بانک 4 فروردین 1395 عصر بانک 5 فروردین 1395 عصر بانک 6 فروردین 1395 عصر بانک 7 فروردین 1395 عصر بانک 8 فروردین 1395 عصر بانک 9 فروردین 1395 عصر بانک 10 فروردین 1395 عصر بانک 11 فروردین 1395 عصر بانک 12 فروردین 1395 عصر بانک 13 فروردین 1395 عصر بانک 14 فروردین 1395 عصر بانک 15 فروردین 1395 عصر بانک 16 فروردین 1395 عصر بانک 17 فروردین 1395 عصر بانک 18 فروردین 1395 عصر بانک 19 فروردین 1395 عصر بانک 20 فروردین 1395 عصر بانک 21 فروردین 1395 عصر بانک 22 فروردین 1395 عصر بانک 23 فروردین 1395 عصر بانک 24 فروردین 1395 عصر بانک 25 فروردین 1395 عصر بانک 26 فروردین 1395 عصر بانک 27 فروردین 1395 عصر بانک 28 فروردین 1395 عصر بانک 29 فروردین 1395 عصر بانک 30 فروردین 1395 عصر بانک 31 فروردین 1395 
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۲۳:۳۲    
محققان مرکز تحقیقاتی Raytheon Intelligence, Information and Services با الهام از اختاپوس ربات هایی را ساختند که از هوش مصنوعی توزیع شده بهره می برند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۲۳:۱۲    
قوچان نژاد می گوید حاضر است هر طور شده حتی با پای آسیب دیده ده دقیقه برابر عمان بازی کند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۲۲:۳۱    
وزیر مشاور در امور خارجه امارات در تازه ترین اظهارات خود و همسو با سیاست های رژیم سعودی، ایران را متهم کرد که چشم طمع به نفوذ در جهان عرب دوخته است و رویکرد طائفه ای را در منطقه دنبال می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۲۲:۱۳    
هنرهای محیطی چندسالی است که به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری در تهران مورد توجه قرار گرفته است. امسال پایتخت علاوه بر زیبایی های بهار هنرهای محیطی زیبایی را نیز درون خود جای داد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۲۱:۳۲    
علی دایی به دلیل برگشت خوردن چک مالیاتش از پرسپولیس شکایت کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۲۱:۳۲    
وزیر خارجه عربستان سعودی گفت ما خواهان روابط مسالمت آمیز با ایران بودیم اما با دخالت در امور داخلی مان مواجه شدیم.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۲۱:۱۱    
شبکه های اجتماعی در ساعات گذشته مملو از سلفی آنگلا مرکل با مردی شده است که شباهت بسیاری با نجم العشراوی، بمب گذار بروکسل دارد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۲۰:۳۱    
یکی از دورگه های ایرانی در اروپا ماهان است که این روزها درفوتبال هلند عملکرد جالبی داشته و آینده درخشانی برایش ترسیم می کنند؛ بازیکنی که یکی از آرزوهایش حضور در تیم های پایه ایران است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۲۰:۳۱    
برانکو و تیمش این فصل را خوب شروع نکردند اما حالا همه هواداران پرسپولیس امیدوار شده اند تا 24 اردیبهشت جشن قهرمانی را در ورزشگاه آزادی بگیرند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۲۰:۱۱    
پس از "دورهمی"، موج یافتن منبع اصلی برنامه های تقلیدی صدا و سیما، در شبکه های اجتماعی، به "خندوانه" رسید.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۹:۵۳    
بعضی ها برای اینکه بتوانند آرزوی دیگران را برآورده کنند، تمام وقت و انرژی خودشان را می گذارند، بیشتر این مادرها هستند که توانایی انجام چنین کاری را دارند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۰    
رئیس انجمن علمی فیزیوتراپی ایران با پرداختن به انواع آسیب های عضلانی در سفرهای زمینی و هوایی؛ راهکارهای پیشگیرانه در خصوص مسافرت های ایام عید را تشریح کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۹:۱۲    
بازیکنان تیم فوتبال رومانی در شرایطی مقابل اسپانیا صف آرایی کردند که در اقدامی جالب بر روی پیراهن خود از عبارات ریاضی استفاده کردند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۸:۵۱    
تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی روسیه و جام ملتهای آسیا به مصاف تیم عمان خواهد رفت تا انتظارها برای صعود مقتدرانه به مرحله نهایی به سر برسد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۸:۳۳    
پیش بینی ها حاکی از آن است که حدود 11 تا 40 درصد مشترکان اپراتورهای دنیا تا سال 2016 از شبکه های اجتماعی استفاده خواهند کرد که این موضوع می تواند کاهش جدی درآمد اپراتورهای تلفن همراه را به دنبال ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۸:۱۲    
باج افزار Locky برای اولین بار در دیماه سال گذشته در سطح اینترنت گسترش یافته است ولی گزارش های جدید حاکی از آن است که این باج افزار به سرعت در حال گسترش و آلوده کردن کاربران است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۷:۵۱    
حسین کرمی مدیر شبکه نسیم درباره شباهت میان برنامه دورهمی با یک برنامه هندی اظهار کرد که از آن برنامه اقتباس شده و ایده آنها دستکاری و به نام گروه ایرانی ثبت نشده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۳    
فیس بوک از کاربران بابت ایراد خدمات "بررسی سلامت" که پس از انفجار خونین لاهور پاکستان به کاربران سراسر جهان به اشتباه پیام ارسال کرده بود، عذرخواهی کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۷:۱۲    
قلیان ها مضرات زیادی برای سلامتی ما دارند از جمله اینکه می توانند آغازی برای سیگاری شدن افراد علاقه مند به خود باشند در ادامه به این موضوع بیشتر می پردازیم.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۱    
وضعیت فعلی بانک ها را از ایفای برخی نقش هایی که به صورت سنتی در اقتصاد ایفا می کردند عاجز کرده است
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۶:۵۵    
رییس سازمان بهزیستی کشور از افرایش بیش از 20 درصدی مستمری افراد تحت پوشش این سازمان خبر داد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۶:۵۲    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با دعوت از مردم برای حضور در ورزشگاه، گفت: تیم عمان برای بازی فردا چیزی برای از دست دادن ندارد ولی ما در صورت شکست مقابل این تیم بعضی چیزها را از دست خواهیم داد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۲    
مدیرکل هواشناسی مازندران از تداوم هوای سرد و بارانی تا پایان هفته در این استان خبر داد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۱    
نارسایی قلب را نارسایی احتقانی قلب (CHF) نیز می نامند. بیماری نارسایی قلب علل متفاوتی دارد و گاهی اوقات علت اصلی آن یافت نمی شود. بعضی از افراد مبتلا به نارسایی قلب، علائم کمی از خود نشان می دهند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۶:۰۲    
در آستانه روز زن، موسسه اعتباری کوثر با اهدای مبلغ 10 میلیارد ریال، زمینه آزادی 80 مددجوی تحت حمایت ستاد دیه را فراهم کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۳    
در اینجا شهرهای بسیار مهمی را نام خواهیم برد که در 50 سال آینده زیر آب خواهند بود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۲    
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی می گوید که در ابتدای فصل می خواست جواد نکونام را به تراکتورسازی بیاورد اما تونی اولیورا او را نخواست.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۲    
جاناتان، لاک پشت غول پیکر، بالاخره بعد از 184 سال حمام کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۲    
بانک مسقط با موافقت بانک مرکزی عمان برای گشایش دفتر در ایران، یکی از نخستین وام دهندگان خارجی خواهد بود که وارد ایران می شوند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۴:۵۲    
قیمت انواع خودروی داخلی در بازار منتشر شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲    
مخمل کوه یکی از ارتفاعات بسیار زیبای لرستان به ارتفاع بیش از یک هزار و 900 متر در شمال شرق خرم آباد است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۴:۱۲    
صرافی ها دلار را با قیمت 3476تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را با قیمت یک میلیون و 6 هزار تومان می فروشند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۳:۵۲    
تصاویر زیبایی از امکان تاریخی و دیدنی استان های فارس و اصفهان را در ایام عید مشاهده می کنید.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۳:۳۱    
صفحه پشتیبانی سونی پر از داستان هایی از کاربران گوشی هوشمند پرچم دار این شرکت است که با بروزرسانی به اندروید نسخه 6.0 دیگر نمی توانند فروشگاه پلی استور گوگل را باز کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۳:۱۳    
پل ها را می شود از زوایای مختلف دسته بندی کرد ؛ زیباترین پل های جهان ، بلندترین، معروف ترین یا طولانی ترین پل ها... در این گزارش ما به پل هایی می پردازیم که دست آشتی شده اند میان دو کشور یا قاره.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۲:۵۳    
از سوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس چگونگی سقوط بالگردی که 9 سرنشین آن حین انتقال یک مجروح جان خود را از دست دادند، تشریح شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۲:۳۳    
از هوپ سولو دروازبان تیم مجیک جک می توان به عنوان دروازبان زن موفق در دنیا نام برد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۳    
دست آورد تلگرام برای ما ایرانی ها آزادی رسانه بود و ما بدون هیچگونه عمل خاصی به لطف تکنولوژی و گسترش شبکه های اجتماعی صاحب امکانی شدیم که در آن هرکس می تواند نشریه ای برای خود و یا جریان فکری مطلوبش ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۱:۵۲    
جانداران و حشرات جالبی وجود دارند که علاقه و عشق خود را از دردناک ترین و خطرناک ترین راه ها نشان می دهند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۱:۳۲    
الاتحاد عربستان که پیش از این ورزشگاه سحیم بن حمد باشگاه قطر را برای میزبانی مقابل سپاهان انتخاب کرده بود موضع خود را تغییر داد و ورزشگاه جاسم بن حمد باشگاه السد را انتخاب کرد!
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۱:۱۱    
خانواده داماد وقتی شاباش های شب عروسی را شمردند، مبلغ نزدیک دو میلیاردی هدایا، آنها را غافلگیر کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۰:۵۷    
با خروج از فضای انتخابات مجلس دهم برخی رسانه ها گمانه زنی های خود را برای حضور سیاسیون در انتخابات 96 آغاز کرده اند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۰:۵۱    
برآوردهای منابع رسانه ای و امنیتی نشان می دهد داعش بیش از 30 هزار نیروی نظامی برای نبرد در اختیار دارد که بخش عمده آنها به کشورهای حاشیه خلیج فارس (عربستان، امارات عربی متحده ، کویت و .. ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۰:۳۴    
قیمت برخی خودروهای لوکس پرطرفدار را در بازارهای اروپایی به ارزش پولی کشورمان، در این خبر گردآوری کرده ایم و با قیمت بازار ایران مقایسه می کنیم.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۰:۲۲    
زائران مشهد مقدس اسکان در خانه مسافر ها را به هتل ها ترجیح میدهند که این امر باعث شده است که 30 تا 40 درصد هتل های مشهد خالی بمانند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۰۹:۵۱    
به نظر می رسد این بدترین زمان برای مسافرت یک شهروند اهل عربستان سعودی به ایران باشد. حالا اگر یک شهروند عربستانی به ناگهان تصمیم گرفته باشد در ایران زندگی کند ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۰۹:۳۳    
یک مجله آمریکایی در گزارشی نوشته است که تد کروز نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری این کشور با 5 زن ارتباط داشته است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۰۹:۱۲    
آنچه باعث شده هشیاری در شناخت بموقع تهدید، به خنثی سازی قطعی تهدیدها نیز منجر شود، ساختار امنیتی بسیار در هم تنیده ایران است که بر خلاف کشورهای اروپایی در چند ایستگاه خلاصه نمی شود و یک تور اطلاعاتی ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۰۸:۵۱    
مهران مدیری در اقدامی بی سابقه بر روی آنتن سیما سبیل های سروش صحت را پس از 6 سال تراشید.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۰۸:۳۱    
در این گزارش به بررسی فیلم هایی پرداختیم که در سال 94جزء پرفروشترین آثار در گشیه بودند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۰۸:۱۳    
پیش از این عربستان برای تجاوز به یمن، خواستار لشکرکشی ارتش پاکستان و استفاده از نیروی زمینی این کشور بود که پاکستان با این طرح عربستان همراه نکرد ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۰۷:۵۲    
هیلاری کلینتون برای تامین هزینه تبلیغاتی خود فرصتی را فراهم کرد تا علاقمندان با پرداخت 176.7 هزار دلار، ناهار را در کنار وی صرف کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۰۷:۳۲    
/میزان
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۰۷:۱۲    
ولیعهد بریتانیا 12 سال پیش برای بازدید از شهر زلزله زده بم به ایران سفر کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۰۰:۵۳    
فدراسیون فوتبال با همفکری مدیران این سه باشگاه درباره رای AFC تصمیم گیری خواهند کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۰۰:۳۳    
تیم های ایرانی در روزهای گذشته ، برای انتخاب میزبان بازی های شان ، کشورهایی دور از عربستان را پیشنهاد می دهند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۰۰:۱۲    
حمید سوریان در مسابقات انتخابی سهمیه المپیک مغولستان روی تشک نمی رود.