دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۵:۵۶May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 19 فروردین 1395 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 31 اردیبهشت 1395 عصر بانک 31 خرداد 1395 عصر بانک 31 تیر 1395 عصر بانک 31 مرداد 1395 عصر بانک 31 شهریور 1395 عصر بانک 30 مهر 1395 عصر بانک 30 آبان 1395 عصر بانک 30 آذر 1395 عصر بانک 30 دی 1395 عصر بانک 30 بهمن 1395 عصر بانک 30 اسفند 1395 عصر بانک 1 فروردین 1395 عصر بانک 2 فروردین 1395 عصر بانک 3 فروردین 1395 عصر بانک 4 فروردین 1395 عصر بانک 5 فروردین 1395 عصر بانک 6 فروردین 1395 عصر بانک 7 فروردین 1395 عصر بانک 8 فروردین 1395 عصر بانک 9 فروردین 1395 عصر بانک 10 فروردین 1395 عصر بانک 11 فروردین 1395 عصر بانک 12 فروردین 1395 عصر بانک 13 فروردین 1395 عصر بانک 14 فروردین 1395 عصر بانک 15 فروردین 1395 عصر بانک 16 فروردین 1395 عصر بانک 17 فروردین 1395 عصر بانک 18 فروردین 1395 عصر بانک 19 فروردین 1395 عصر بانک 20 فروردین 1395 عصر بانک 21 فروردین 1395 عصر بانک 22 فروردین 1395 عصر بانک 23 فروردین 1395 عصر بانک 24 فروردین 1395 عصر بانک 25 فروردین 1395 عصر بانک 26 فروردین 1395 عصر بانک 27 فروردین 1395 عصر بانک 28 فروردین 1395 عصر بانک 29 فروردین 1395 عصر بانک 30 فروردین 1395 عصر بانک 31 فروردین 1395 
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۳:۵۲    
میزان آب ذخیره شده در پشت سدهای تامین کننده آب تهران نسبت به سال گذشته 194 میلیون مترمکعب افزایش یافت.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۳:۳۲    
در برخورد تونی کروس با ویرینیا دندان این بازیکن پرتغالی شکست.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۳:۱۲    
نتیجه حاصل شده از انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان و حذف برخی چهره های شاخص موجب شده در مورد هیات رئیسه دوره جدید گمانه زنی هایی بشود ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۲:۵۱    
بر اساس آگهی واحدهای نوساز و زیر 100 متر آگهی شده در منطقه یک تهران، ارزان ترین مربوط به واحدی 50متری در محله دارآباد و گران ترین مربوط به واحدی 100متری در محله ولنجک است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۲:۳۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که در پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر نتایج قابل قبولی با این تیم گرفته است قراردادش را به مدت دو سال دیگر با سرخپوشان تهرانی تمدید کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۲:۱۱    
اشرف پهلوی خواهر دوقلوی محمدرضا پهلوی بود که با وابستگی به رانت های قدرت و ثروت، فعالیت های گسترده اقتصادی داشت؛ چنان که در زمان سلطنت محمدرضا دردسرهای زیادی هم برای او به بار می آورد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۱:۵۰    
گاهی باید قواعد معمول برای کارهای هنری را بر هم زد و از ایده های تازه بهره گرفت.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۱:۳۲    
داور ایتالیایی دیدار ولفسبورگ - رئال مادرید، در یک تصمیم جنجالی گل رونالدو را آفساید اعلام کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۱:۱۱    
جوان 29 ساله در اقدامی جنون آمیز، نامزد جوان خود را به همراه پدر و مادرش به قتل رساند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۰:۵۳    
عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: قیمت خودروهای داخلی در سال جاری نباید افزایش یابد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۰:۳۲    
یکی از قانونگذاران آمریکایی طرحی را به مجلس سنا ارائه کرده که در صورت تصویب، رئیس جمهور آمریکا را به تحریم اشخاص ایرانی به بهانه حملات سایبری ملزم می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۰:۱۱    
دهه شصتی بود؛ آن هم 67. در روستای چاه نلی به دنیا آمد؛ 300 متری قتلگاهش. با آن شرایط و امکانات، درس خواند تا برای خودش کسی شود. درسش را خواند و به روستا برگشت ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۹:۵۱    
رییس جمهور گفت: اندیشه اعتدال به ما می گوید رویکردمان باید رویکردی معتدل باشد؛ هم باید با دنیا سخن بگوییم و هم باید برای خود اتکایی خود تلاش کنیم.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۹:۳۳    
گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران در ادامه نظارت بر عرضه اغذیه در رستوران های کن، با رستورانی که آبگوشت و میرزا قاسمی یخ زده را پس از گرم کردن مجدد عرضه می کرد، برخورد کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۹:۱۲    
اگر نتوانیم تصمیم بگیریم، عمل هم نخواهیم کرد و در این صورت همه کارها روی هم جمع می شود تا پایان یک پروژه فرا برسد؛ زمانی که انجام آنها بسیار پیچیده تر و پرهزینه تر می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۸:۵۲    
در روزی که جاده های کهگیلویه وبویراحمد باز هم شاهد مرگ 5 نفر از مردم این استان بودند جنازه های فوت شدگان بجای آمبولانس با ماشین نیسان حمل شد تا سناریوی بی توجهی به جان انسان ها در این استان تکمیل شود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۸:۳۱    
مدیرکل امور هویتی ایرانیان خارج از کشور، 10 نام خانوادگی نخست کشور از حیث فراوانی را اعلام کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۸:۱۳    
تمساحی که گاو های یک مزرعه را طعمه خود قرار می داد به هلاکت رسید.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۷:۵۸    
ایران در یک روز معادل یک میلیون و 173 هزار و 299 دلار دستگاه کارتخوان وارد کرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۷:۳۰    
این بازیگر مشهور برای اینکه پوست بهتری داشته باشد روش دردناکی را انتخاب کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۷:۲۷    
بحث بیمه های درمان به دلیل حساسیت فوق العاده سلامتی انسان از مسائلی است که در غالب کشورها چند و چون آن و نوع نظامهای حاکم بر آن موجبات دغدغه دولتها را فراهم آورده است .
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۷:۱۲    
گیاهان و در واقع دمنوش های تهیه شده از آن ها باعث پاکسازی بدن میشود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۷:۱۲    
با نزدیک شدن به هفته های پایانی لیگ برتر جذابیت و هیجان به اوج خود رسیده است، به خصوص حالا که 2 تیم پرطرفدار پایتخت در کورس هستند و رقابت نزدیکی با هم دارند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۶:۵۱    
فلامینگویی که سال 1367 زمانیکه جوجه بوده در دریاچه ارومیه حلقه گذاری شده بود امسال پس از 28 سال به زادگاه خود بازگشت اما با نامهربانی شکارچیان متخلف مواجه شده و جان خود را از دست داد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۶:۳۰    
تیم ملی فوتبال ایران در جدیدترین رده بندی تیم های ملی جهان با دو پله صعود در مکان نخست آسیا و رتبه چهل ودوم جهان قرار گرفت.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۶:۱۰    
فریب داور یا شیرجه برای گمراه کردن داور از جمله ابزار هایی است که بازیکنان در هنگام ناکامی مقابل داور به آن متوسل می شوند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۲    
شاید رویا هر شخصی این باشد که بعد از اتمام دوران دانش آموزی خود به یکی از برترین دانشگاه های جهان راه یابد و تحصیلات خود را در بالاترین سطح ممکن ادامه دهد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۵:۳۱    
سوسکهای اپومیز برای زنده ماندن از دوزیستان تغذیه می کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۵:۱۱    
بین 32 تیم برتر آسیا در لیگ قهرمانان آسیا تنها 2 تیم بالاتر از تراکتورسازی قرار گرفته اند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۴:۵۳    
در سال جدید تعرفه بیمه شخص ثالث خودروها افزایش یافته و به دنبال آن برخی خودروسازان نیز قیمت محصولات خود را افزایش دادند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۴:۳۳    
خبر ازدواج آسان با دختران روس، موجی از بازتاب ها را در رسانه های عرب زبان به همراه داشت.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۴:۱۲    
صدای انفجار مهیبی عصر دیروز در مشهد موجب ترس شدیدی درمناطق هاشمیه ، اب و برق صیاد شیرازی شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۳:۵۱    
دلار آمریکا با روند کاهشی نسبت به روز گذشته 3478 تومان و سکه تمام طرح جدید یک میلیون و 21 هزار تومان عرضه می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۳:۳۶    
عصر بانک ؛به گزارش روابط عمومی واموربین الملل بیمه پارسیان؛ پیرو اطلاعیه مورخ 26/12/1394 با توجه به لزوم افزایش رقم تعهدات مالی و جانی در بیمه نامه های شخص ثالث و همچنین آغاز ماه حرام (قمری) از تاریخ ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۳:۳۳    
علت عمده نامیدن شهر بروجرد به نام "پاریس کوچولو" تمدن غنی و آب و هوای مطبوع آن است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۳:۲۴    
بانک صادرات ایران به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در استانهای سیستان و بلوچستان و بوشهر جهت تصدی شغل بانکدار و بانکیار ( تحویلدار) از بین داوطلبان واجد شرایط مبادرت به جذب کارمند می نماید.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۳:۱۲    
برادر حسینیان رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی : اگر احمدی نژاد در انتخابات سال 96 حضور پیدا کند 75 درصد در مقابل روحانی شانس پیروزی دارد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۲:۵۱    
اگر شما این امکان را فراهم نکنید تا مشتریان، انتقادات و پیشنهادات خود را با شما مطرح کنند، آنها مجبور می شوند شکایات خود را از طریق اینترنت به گوش شما و سایر مشتریان برسانند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۳    
عکس روز نشنال جئوگرافیک به یک پلیکان سفید اختصاص پیدا کرده است. پرنده ای که شاید بعضی ها آن را زیبا ندانند اما با طول بلند بالهایش مشهور است و می تواند کیلومترها پرواز کند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۲:۱۲    
لپ تاپ اسپکتر اچ پی با داشتن ضخامتی به اندازه 10.4 میلی متر نام پوستی ترین لپ تاپ را برای خود برگزیده است تا دوستداران ظرافت و زیبایی را به خود جذب کند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۲:۰۶    
کلیه شعبه های بیمه آسیا در سراسر کشور به منظور صدور الحاقیه بیمه نامه شخص ثالث در روز های پنج شنبه و جمعه فعال هستند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۱:۵۲    
وقتی به عنوان کسب وکار قبل از راه اندازی کمپین گسترده اجرای طرحی مقدماتی را در نظر داشته باشید، در حین اجرای کمپین اصلی با مشکل مدیریت زمان و بی نظمی ها روبه رو نخواهید شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۱:۳۲    
خبرنگاران در بازدید از بانک مرکزی، فعال بودن سوئیفت را تایید کردند اما...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۱:۱۱    
موناکو برای نهمین سال پیاپی با 1 میلیون دلار برای 17 متر مربع عنوان گرانترین گزینه بازار جهانی مسکن را به خود اختصاص داده است ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۳    
شهر سینترا جواهر فرهنگی و تاریخی کشور پرتغال محسوب می شودکه در سال تعداد کثیری گردشگر به این شهر سفر کرده و از این بناهای تاریخی دیدن می کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۰:۳۳    
تصمیم به لغو این توافق نامه باعث بازگشت ایران به برنامه تولید سلاح هسته ای می شود، امری که بسیاری از تحلیلگران معتقدند نتیجه آن رقابت تسلیحاتی در منطقه خواهد بود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۰:۱۲    
خشکسالی، کار را از دست مردان سیستان گرفته و حالا زنان شهر زابل به جای مردان وظیفه گرداندن چرخ زندگی را به عهده دارند آنها با خیاطی و راه انداختن سالن زیبایی می خواهند زندگی شان را بزک کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۹:۵۱    
یکی از بانک های خصوصی در سال 90 حدود 330 میلیارد تومان سود را که باید بین سپرده گذاران تقسیم می کرد، با حساب سازی اعلام نکرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۹:۴۵    
آی پی یا خود پرداخت برای اولین بار در ایران ، خدمات متنوع و جدیدی را برای پرداخت موبایلی ارائه میکند...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۹:۳۴    
دادگاه عمومی جعفرآباد در شهرستان بیله سوار مغان متهم پرونده سگ کشی را به تحمل 74 ضربه شلاق و حضور یک بار در هفته در نمایندگی حفاظت محیط زیست به مدت یک سال و فراگیری نحوه برخورد با حیوانات و رعایت ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۹:۱۱    
امروزه اندروید به عنوان پر کاربرترین پلتفرم گوشی و تبلت های هوشمند به حساب میآید. این موضوع باعث میشود که هکر ها تمرکز اصلی خود را بر روی این پلتفرم بگذارند و کاربران اندرویدی هدف شماره ی یک این ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۹:۰۰    
به اعتقاد کارشناسان، سیاست کاهش نرخ سود بانکی کنونی، با نگاه کوتاه مدت و براساس مقتضیات روز شکل گرفته است و با نزدیک بینی موجود، نمی توان بر چالش های ساختاری بانک ها غلبه کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۸:۵۱    
ایران در سال های گذشته به دلیل برخی سیاست های غلط در عرصه سیاست خارجی تبدیل به کشوری شده بود که دوستان چندانی نداشت
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۸:۳۴    
نیروهای ویژه تیپ 65 نیروی زمینی ارتش ایران در شهرک الحاضر سوریه.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۸:۱۲    
تیم رئال مادرید مقایل ولفسبورگ شکست خورد. از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و در دیدار رفت تیم های رئال مادرید و ولفسبورگ در فولکس واگن آره نا به دیدار هم رفتند که مادریدی ها در این دیدار با 2 گل ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۷:۵۱    
میرر با اشاره به پوشش بارسایی ها نوشت که گویا در هتل محل اقامت کاتالان ها آینه ای وجود نداشته است.به گزارش آی اسپورت بیشترین هدف این سایت نحوه پوشش مسی بود که او را سوژه خود کرده بود و نوشت ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۷:۳۴    
از اماکن آمدند و با اشاره به وجود عکس قلب بر روی جلد دو کتاب، آنها را ترویج فرهنگ غرب خواندند؛ درحالی که موضوع هر دو سبک زندگی ایرانی-اسلامی و ازدواج بود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۷:۱۱    
بالگرد "k-52” معروف به تمساح از نظر تسلیحاتی، امکان درگیری با اهداف هوایی، سرعت و طول پرواز، ایمنی کادر پروازی و برخورداری از صندلی های پرتاب شونده از آپاچی گوی سبقت را ربوده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۰:۳۲    
در پی تشریح یک سر خرگوش زنده در یکی از دبیرستان های پسرانه شهر همدان، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از اشد برخورد قانونی با دبیر و مدیر این دبیرستان خبر داد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۰:۱۲    
شهاب جعفرنژاد با انتشار این کاریکاتور از شخصیت های مختلفی که مدیری در این سالها بازی کرده، روز تولد او را تبریک گفته است.