یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۶:۴۶May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 6 فروردین 1395 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 31 اردیبهشت 1395 عصر بانک 31 خرداد 1395 عصر بانک 31 تیر 1395 عصر بانک 31 مرداد 1395 عصر بانک 31 شهریور 1395 عصر بانک 30 مهر 1395 عصر بانک 30 آبان 1395 عصر بانک 30 آذر 1395 عصر بانک 30 دی 1395 عصر بانک 30 بهمن 1395 عصر بانک 30 اسفند 1395 عصر بانک 1 فروردین 1395 عصر بانک 2 فروردین 1395 عصر بانک 3 فروردین 1395 عصر بانک 4 فروردین 1395 عصر بانک 5 فروردین 1395 عصر بانک 6 فروردین 1395 عصر بانک 7 فروردین 1395 عصر بانک 8 فروردین 1395 عصر بانک 9 فروردین 1395 عصر بانک 10 فروردین 1395 عصر بانک 11 فروردین 1395 عصر بانک 12 فروردین 1395 عصر بانک 13 فروردین 1395 عصر بانک 14 فروردین 1395 عصر بانک 15 فروردین 1395 عصر بانک 16 فروردین 1395 عصر بانک 17 فروردین 1395 عصر بانک 18 فروردین 1395 عصر بانک 19 فروردین 1395 عصر بانک 20 فروردین 1395 عصر بانک 21 فروردین 1395 عصر بانک 22 فروردین 1395 عصر بانک 23 فروردین 1395 عصر بانک 24 فروردین 1395 عصر بانک 25 فروردین 1395 عصر بانک 26 فروردین 1395 عصر بانک 27 فروردین 1395 عصر بانک 28 فروردین 1395 عصر بانک 29 فروردین 1395 عصر بانک 30 فروردین 1395 عصر بانک 31 فروردین 1395 
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۲۳:۱۱    
علی کریمی می گوید او برای بازگشت به فوتبال بعد از دوران بازی، نیاز به تجربه دارد و مشاور بودن در تیم خونه به خونه برایش فرصتی بزرگ است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۲۲:۳۵    
بی شک بزرگترین پرونده قضایی سال 94 را می توان برگزاری دادگاه های بابک زنجانی، متهم بزرگ نفتی دانست.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۲۲:۱۲    
جدول داخل متن قیمت رهن و اجاره برخی از مغازه ها در مناطق مختلف را نشان می دهد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۲۱:۳۶    
انتقادهای تند باراک اوباما از عربستان سعودی همچنان با واکنش تندِ رسانه های سعودی مواجه است به طوری که ارزیابی می شود این واکنش ها، بر سفرِ ماه آیندۀ رئیس جمهوری آمریکا به عربستان تاثیر منفی بگذارد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۲۱:۱۲    
ماجرای خرید 118 فروند آن قدر عجیب بود که در ابتدا برخی آن را اشتباه در گزارش می دانستند و بعضی دیگر اعتقاد داشتند که ماجرا صرفاً یک توافق اولیه است و با اجرایی شدن فاصله زیادی خواهد داشت.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۲۰:۳۶    
استقلال بازی با هاما بی در استکهلم را غافلگیر کننده آغاز کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۲۰:۱۲    
وقتی ما یکی از صنایع دستی را می خریم تقریبا مطمئن هستیم که سود اصلی متعلق به فروشنده است و تولیدکننده سهم کمی از این سود دارد اما حالا گروه دستاست محصولات دستی را بدون واسطه عرضه می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۹:۴۸    
شهرستان ساوه میزبان جاذبه های تاریخی متعددی است که نشان از قدمت آن دارد و شهر زیرزمینی آوه به عنوان یکی از مناطق نمونه گردشگری این شهرستان، بزرگترین محوطه تاریخی استان مرکزی است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۹:۱۲    
گوگل خدمات هوشمندی ارائه کرده که با استفاده از آن می توان مدل هایی برای پیش بینی آینده طراحی کرد. این کار به صاحبان مشاغل امکان می دهد تا برای کسب و کار خود بهتر برنامه ریزی کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۸:۳۶    
در دیداری دوستانه شب گذشته تیم ملی ایتالیا مقابل اسپانیا اتفاق خنده داری افتاد که در نوع خود منحصر به فرد است زیرا کمک داور بازی سرمربی ماتادورها را به زمین زد!
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۸:۱۲    
سرتاسر خیابان سی تیر را کنده اند؛ از ابتدای جمهوری تا انتهای توپخانه.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۷:۳۴    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از احتمال ایجاد توده گرد و خاک در استان های غربی طی دوروز آینده و ورود یک سامانه بارشی جدید از سوی مدیترانه از روز شنبه،خبر داد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۷:۱۱    
خلوت شدن معابر در ایام نوروز ممکن است این وسوسه را برای برخی رانندگان ایجاد کند که با سرعتی بیشتر از حد مجاز در معابر پایتخت رانندگی کنند ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۷:۰۲    
بانک ملت در اطلاعیه ای 17 فروردین ماه سهامداران خود را به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده دعوت کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۶:۵۰    
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه صندوق های سرمایه گذاری بانک ها عملا به راهکاری برای جذب منابع بیشتر توسط بانک ها دور زدن مصوبه نرخ سود تبدیل شده است ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۶:۳۸    
در بازار امروز (ششم فروردین ماه) قیمت دلار با کمی افزایش به 3480 تومان رسیده و در بقیه ارزها نیز نوسان اندکی را شاهد هستیم.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۶:۳۵    
می خواهیم در مورد انواع ویتامین ها بیشتر بدانیم چه باورها و شایعاتی در مورد مصرف انواع ویتامین ها در بین مردم رایج است در این مطلب به برخی از آن ها اشاره می کنیم.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۶:۳۲    
معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی از فراهم شدن امکان اجرای ماده 46 قانون تأمین اجتماعی و تقسیط بدهی های معوقه کارگاه های مشمول قانون تأمین اجتماعی خبر داد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۶:۲۷    
بر اساس نظرسنجی صورت گرفته با تلاش بی وقفه مجموعه بانک شهر در خدمات دهی به شهروندان از آغاز تعطیلات سال نو تا کنون، بیش از 95درصد مراجعه کنندگان از این خدمات، اعلام رضایت جردند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۶:۲۴    
مانده تسهیلات اعطایی بانک ها و موسسات اعتباری کشور در پایان دیماه 94 به 687 هزار میلیارد تومان رسید که سهم وام های قرض الحسنه تنها 5.1 درصد بوده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۶:۲۱    
گروه تروریستی داعش برای انتخاب محل بعدی عملیات خود اقدام به نظر سنجی کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۶:۲۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی می گوید کاهش شدید و پیش بینی نشده قیمت نفت و طولانی شدن فرآیند مذاکرات، انجام تفاهم و اجرایی شدن توافق هسته ای موجب شد تا آثار مثبت اجرای سیاست های مذکور تا حدی کاهش یابد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۵:۳۴    
ناسا این بار از پر سرعت ترین جت خود رونمایی کرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۵:۱۱    
طبق بررسی های انجام شده دو سوم از افراد چاق یا دارای اضافه وزن در کشور را بانوان تشکیل می دهند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۴:۳۵    
صفحه اینستاگرام نشنال جئوگرافیک با عکسهای بسیار زیبا از طبیعت، مکان های دیدنی و حیوانات به روز شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۴:۱۱    
پلیس بلژیک اولین تصاویر از مخفیگاه تروریست های بروکسل را منتشر کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۳:۳۴    
داستان عجیب فوتبالی امروز، در مورد بازگشت عجیب تیم 10 نفره و پیروز شدن در یک مسابقه است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۳:۱۰    
براساس آمار بودجه سال 2015 داعش مبلغی معادل دو میلیارد دلار همراه با مازاد بودجه ای بالغ بر 250 میلیون دلار بوده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۲:۳۵    
تخت جمشید یکی از بزرگترین و زیباترین مناطق گردشگری در ایران است که هرساله و همزمان با ایام عید نوروز پذیرای مسافران نوروزی و گردشگران است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۲:۱۱    
کرایف اسطوره فوتبال جهان درگذشت. ستاره فوتبال هلند و بازیکن سابق تیم بارسلونای اسپانیا دقایقی پیش فوت کرد. مرد اسطوره ای فوتبال جهان که 68 سال داشت در اثر ابتلا به سرطان جان داد ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۱:۳۵    
عصر بانک ؛ جذاب است.با نمونه هایی .از جالب ترین سرگرمی های شناخته شده ی حال حاضر آشنا شوید: آستیووازنیاک اوقات فراغت خود را به سِگوی پولو می پردازد آستیو وازنیاک ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۱:۱۱    
کریستیانو رونالدو فوق ستاره کهکشانی ها که همیشه با انواع تیپ ها و مدل های شیک در محافل حاضر می شود درباره شغل آینده خود بعد از خداحافظی از فوتبال پرده برداشت.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۰:۵۹    
مجموعه راهبری و پایش خودپردازهای بانک دی برای بهره مندی هرچه بیشتر هموطنان با برنامه ریزی محاسبه شده و مدون در کلیه ایام تعطیل نوروز در دو شیفت به صورت تمام وقت پاسخگوی مراجعین بودند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۰:۵۳    
عصر بانک ؛سران اروپایی و آمریکایی اغلب عقاید و اختلاف نظرات زیادی با یکدیگر دارند اما آنچه میان آن ها مشترک است، داشتن حیوانات خانگی است. پوتین در حال برف بازی با "یومه" و "بافی" ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۰:۳۶    
در تازه ترین واکنش استاد شهرام ناظری با ارسال یک دست نوشته برای استاد محمدرضا شجریان، برای او آرزوی سلامتی کرد ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۰:۱۳    
سامسونگ امسال ظرفیت باتری گلکسی اس 7 و اس 7 اج را افزایش داد و می توان با توجه به افزایش اندازه ی گلکسی اس7 اج ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۹:۵۲    
با برگزاری دیدارهای دور ماقبل پایانی انتخابی جام ملت های آسیا و جام جهانی روسیه 16 تیم راه یافته به جام ملت های آسیای 2019 امارات مشخص شدند ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۹:۳۴    
دارالحجر، نام قصری در نزدیکی شهر صنعا، پایتخت کشور یمن است که بر روی یک صخره مرتفع ساخته شده است.قدمت این قصر به قرن نوزدهم میلادی بازمی گردد و یکی از جاذبه های گردشگری کشور یمن به حساب می آید.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۹:۱۱    
عصر بانک؛ امیرحسین خوشبین 13 ساله مبتلا به سرطان است که آرزوداردروزی عضو یگان ویژه پلیس باشدکه این آرزوبا همکاری انجمن همیاران زندگی وباهماهنگی سرهنگ یحیایی فرمانده یگان ویژه مازندران تحقق یافت.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۸:۵۲    
ابد و یک روز که با کسب 9 سیمرغ از جشنواره ی فجر موفق ترین فیلم این جشنواره بود، دیگر فیلم اکران نوروزی است که تا کنون 570 میلیون تومان فروش داشته است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۸:۴۶    
2 ایرانی در میان زخمی های انفجارهای سه شنبه بروکسل هستند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۸:۱۳    
نیمار، ستاره بارسلونا، که خبرهای زیادی پیرامون قراردادش با این تیم، مشکلات مالیاتی و انتقالش به غول های اروپا شنیده می شود، ساق بند خاصی به پای خود می بندد ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۷:۱۲    
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون فرانس 24، وزیر کشور فرانسه پس از حملات تروریستی بروکسل و در جریان بررسی وضعیت امنیتی یکی از فرودگاه های این کشور ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۶:۱۱    
اپل در آپدیت 9.3 سیستم عامل iOS ویژگی شیفت شب را اضافه کرده است. بسیاری این ویژگی را مهمترین تغییر در آی فون یا آی پد خود می دانند. این قابلیت اما چرا اضافه شده و از لحاظ علمی چه فایده ای دارد؟
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۰:۱۱    
امسال نخستین عید نوروزی است که هادی نوروزی در کنار خانواده اش نیست.