یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۲۱:۴۰May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 3 فروردین 1395 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 31 اردیبهشت 1395 عصر بانک 31 خرداد 1395 عصر بانک 31 تیر 1395 عصر بانک 31 مرداد 1395 عصر بانک 31 شهریور 1395 عصر بانک 30 مهر 1395 عصر بانک 30 آبان 1395 عصر بانک 30 آذر 1395 عصر بانک 30 دی 1395 عصر بانک 30 بهمن 1395 عصر بانک 30 اسفند 1395 عصر بانک 1 فروردین 1395 عصر بانک 2 فروردین 1395 عصر بانک 3 فروردین 1395 عصر بانک 4 فروردین 1395 عصر بانک 5 فروردین 1395 عصر بانک 6 فروردین 1395 عصر بانک 7 فروردین 1395 عصر بانک 8 فروردین 1395 عصر بانک 9 فروردین 1395 عصر بانک 10 فروردین 1395 عصر بانک 11 فروردین 1395 عصر بانک 12 فروردین 1395 عصر بانک 13 فروردین 1395 عصر بانک 14 فروردین 1395 عصر بانک 15 فروردین 1395 عصر بانک 16 فروردین 1395 عصر بانک 17 فروردین 1395 عصر بانک 18 فروردین 1395 عصر بانک 19 فروردین 1395 عصر بانک 20 فروردین 1395 عصر بانک 21 فروردین 1395 عصر بانک 22 فروردین 1395 عصر بانک 23 فروردین 1395 عصر بانک 24 فروردین 1395 عصر بانک 25 فروردین 1395 عصر بانک 26 فروردین 1395 عصر بانک 27 فروردین 1395 عصر بانک 28 فروردین 1395 عصر بانک 29 فروردین 1395 عصر بانک 30 فروردین 1395 عصر بانک 31 فروردین 1395 
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۲۳:۵۲    
کتله خور نام غاری باشکوه و زیبا در دل کوه های منطقه خدابنده است که با قندیل ها و جاذبه های زیبای خود منتظر گردشگران نورزی است تا زیبایی را در دل کوه ها نظاره گر باشند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۲۳:۳۱    
سرمربی تیم فوتبال صبا با انتشار عکسی نسبت به بیماری استاد شجریان واکنش نشان داد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۲۳:۱۱    
نامزد جنجالی جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: ایالات متحده باید سفارت خود در اسرائیل را از تل آویو به بیت المقدس منتقل کند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۲۲:۵۱    
در آستانه نوروز جوانان روستای ساحلی رمین در چابهار، معابر و سواحل روستای را از زباله پاکسازی کردند. ساحل رمین در چابهار، یکی از زیباترین سواحل جنوبی ایران است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۲۲:۳۰    
شاید بتوان جزیره کیش را قوی ترین نقطه ایران در حوزه تفریحات آبی برای گردشگران دانست. در سال های اخیر صاحبان کلوپ تفریحات آبی این جزیره سعی کرده اند با واردات ابزارهای تفریحی و یا ساخت آنها در داخل ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۲۲:۱۲    
با فرا رسیدن فصل بهار، مردم کشورهای آسیای جنوبی و شبه قاره از جمله هند و پاکستان مراسمی با عنوان روز بسنت برگزار می کنند و این روز را با هوا کردن بادبادک های رنگارنگ جشن می گیرند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۲۱:۵۱    
در تمرین امروز کروش برخورد گرمی با پدر و دختری که به آزادی آمده بودند داشت.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۲۱:۳۱    
ایرانیان مقیم ازبکستان عید نوروز، ولادت فاطمهٔ زهرا (س) و آغاز سال 1395 را در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در تاشکند پایتخت ازبکستان جشن گرفتند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۲۱:۱۱    
تهیه کننده و کارگردان با سابقه تلویزیون در ارزیابی اش از ویژه برنامه های تحویل سال صدا و سیما تصریح کرد: برنامه های تحویل سال تلویزیون فاقد عنصر شگفتی بودند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۲۰:۵۳    
فدراسیون جهانی والیبال با انتشار پستی در اینستاگرام با جمله ""ایستادگی می تونه شکست رو به یک پیروزی فوق العاده تغییر بده"" از سعید معروف کاپیتان ارومیه ای تیم ملی والیبال تمجید کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۲۰:۳۱    
مردمان کشورهای آسیای مرکزی هم فرا رسیدن بهار را نوروز نامیدند و از زمان های بسیار دور نیز این جشن بزرگ را گرامی می دانند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۲۰:۱۱    
در سال جدید قیمت خودروهای مدل 94 در سطح بازار خودرو کاهش می یابد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۹:۵۱    
غلامعلی فرجادی سه ویژگی خاص بیکاری را شرح داد و گفت که بیش از 70 درصد از کل شاغلان دارای آموزش عالی در سال 1390 در بخش خدمات مشغول به فعالیت بوده اند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۹:۳۱    
پس از ماه ها انتظار بالاخره اپل از اسمارت فون 4 اینچی خود رونمایی کرد؛ آیفون SE نامی است که اپل برای محصول جدید خود برگزیده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۹:۱۱    
رییس سازمان غذا و دارو ضمن اعلام نحوه فعالیت داروخانه های دولتی، خصوصی و بیمارستانی در ایام تعطیلات نوروز، گفت: 1000 داروخانه شبانه روزی در کشور در این ایام فعال هستند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۸:۵۰    
فدراسیون فوتبال ایران در سالی که گذشت نه تنها حواشی کمی نداشت بلکه با مسائلی مواجه شد که هرگز برایش قابل پیش بینی نبود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۸:۳۳    
بخش سرفاریاب از توابع شهرستان چرام با دارا بودن بیش از 200 چشمه سار و رودخانه و چند امامزاده واجب التعظیم همچون خورشید عالم تاب هرساله پذیرای گردشگران و مسافران بسیاری از اقصی نقاط کشور است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۸:۱۲    
وکیل مدافع بابک زنجانی در واکنش به بازداشت رضا ضراب شریک موکلش به اتهام همکاری با ایران در دور زدن تحریم ها گفت که خدمات زنجانی و شرکایش به ایران در زمان تحریم ها، مصداق پولشویی بین المللی است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۷:۵۲    
جانشین فرمانده ناجا گفت: لغزندگی جاده ها و سرخوردگی عامل 22 درصد تصادفات نوروزی بوده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۷:۳۲    
طی سال های گذشته اتومبیل های رقابت های اتومبیلرانی از لحاظ ظاهر و فنی تغییرات بسیاری کرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۷:۱۲    
شمار جانباختگان حوادث رانندگی در طرح نوروزی 94 گرچه نسبت به سال 93، کاهشی 10.7 درصدی داشت، اما در این بین آمار تصادفات مرگبار در 9 استان کشور افزایش داشت و پنج استان نیز بیشترین تصادفات رانندگی را به ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۷:۰۳    
در سالی که گذشت سرمایه گذاران در بانک ها بیشترین بازدهی را کسب کردند اما با توجه به اعتقاد سیاستگذاران پولی مبنی بر عدم کاهش دستوری نرخ سود آیا بازهم سرمایه گذاری در بانک جذاب خواهند ماند؟
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۶:۵۷    
با افزایش 150 هزارتومانی سقف معافیت مالیاتی حقوق نیروی کار در سال جاری، میزان معافیت 12 ماهه حقوق ها 15 میلیون و 600 هزارتومان تعیین شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۶:۵۷    
پس از فراز و نشیب های فراوان و تمدید چندباره زمان مذاکرات، بالاخره مذاکرات هسته ای ایران با قدرت های جهانی به پایان رسید و برجام اجرایی شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۶:۵۱    
محورهای مواصلاتی هراز و فیروزکوه در سومین روز از سال 1395 با بارش شدید برف و باران و نیز لغزندگی سطح جاده ها همراه است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۶:۳۱    
رضا ضراب به همراه دو کارمندش به جرم نقض تحریم های آمریکا علیه ایران متهم هستند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۶:۱۰    
همزمان با آغاز نوروز، زنان پیشمرگه کُرد میدان جنگ با داعش را برای مدت کوتاهی ترک کردند و به برگزاری جشن سال نوی خورشیدی پرداختند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۶:۰۱    
معاون اقتصادی بانک مرکزی با اشاره به اجرای سیاست های تسهیل پولی، گفت: بانک مرکزی به هیچ عنوان اعتقاد ندارد که به بهای از دست دادن دستاورد کاهش تورم، به اهداف خود (افزایش رشد اقتصادی) دست پیدا کند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۵:۵۶    
یک مقام مسوول کارگری بهترین عیدی به کارگران در سال جدید را تمدید قراردادهای کار دانست و گفت: اگر نمایندگان مجلس و اعضای هیات دولت واقعا دغدغه اشتغال و بازار کار را دارند باید موضوع امنیت شغلی کارگران ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۵:۵۳    
رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان از ریزش برف در مناطقی همانند امام زاده هاشم (ع) خبر داد و گفت: ترافیک هم اکنون در بخش های زیادی از محور هراز بسیار سنگین است و تردد را در برخی موارد متوقف کرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۵:۳۲    
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به منظور شرکت در اجلاس سالانه روسای مناطق آزاد تجاری کشور، وارد جزیره کیش شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۵:۱۱    
نامزد پیشتاز حزب جمهوریخواه در سخنرانی خود در اجلاس آیپک به توافق هسته ای ایران حمله کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۴:۵۳    
از تنیس می توان به عنوان پر بیننده ترین و پر طرفدارترین ورزش بین جوانان نام برد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۴:۳۲    
آیت الله هاشمی رفسنجانی در گفتگویی در پاسخ به سوالی در ارتباط با شرایط فرزندش در زندان توضیحاتی داد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۴:۱۷    
بانک شهر در تعطیلات ایام نوروز، مانند سابق بدون وقفه به شهروندان خدمات رسانی می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۴:۱۱    
در این خبر تصویری خلاقانه از پلیس راه را مشاهده می کنید که برای هشدار سرعت غیر مجاز نصب شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۳:۵۶    
بررسی های انجام شده در زمینه اقتصاد جهان در سال گذشته نشان می دهد که اقتصاد سال 2015 به ویژه در فصل سوم این سال ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۳:۵۳    
قیمت برخی خودروهای لوکس پرطرفدار را در بازارهای اروپایی به ارزش پولی کشورمان، در این خبر گردآوری کرده ایم و با قیمت بازار ایران مقایسه می کنیم.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۳:۳۳    
یک شرکت اسپانسر انگلیسی لباس جدیدی را مخصوص بانوان برای شنا در استخر طراحی کرده است
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۳:۱۰    
قیمت ویلاهای اجاره ای کنار ساحل در بندرانزلی منتشر شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۲:۵۳    
تصاویر دلخراشی از اعدام وحشیانه 5 زن عربستانی توسط رژیم آل سعود در سایت های خارجی بازتاب زیادی داشته است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۲:۱۱    
مسافرت پول می خواهد و نمی توان منکر مخارج سفر شد، به ویژه اگر در زمان تعطیلات قصد سفر داشته باشیم که متاسفانه همه چیز گران تر می شود ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۱:۳۵    
باستان شناسان ادعا می کنند که بناهایی در شمال کشور لهستان کشف کرده اند که مربوط به 3000 سال قبل از مسیح می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۱:۱۲    
دراین مراسم بان کی مون دبیر کل سازمان ملل، موگنس لیگتوفت رئیس مجمع عمومی سازمان ملل، آیرینا بووکوا مدیرکل یونسکو، سفرا و یا نمایندگان دیپلماتیک کشورهای افغانستان، آذربایجان، هند، عراق، قزاقستان ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۰:۵۱    
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد، کشورش با یکی از بی سابقه ترین موج های تروریستی تاریخ خود روبه روست.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۰:۴۰    
بیمه زنان خانه دار زیر 45 سال بدون سابقه بیمه ، تقسیط بدهی کارفرمایان و ... از جمله اقداماتی است که سازمان تامین اجتماعی در سال جاری انجام می دهد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۰:۳۴    
مردان هم در ایام پیش از نوروز چند وظیفه داشتند تا قبل از سال 1334 تهیه آب تازه برای آب انبار و حوض خانه و شستن حوض و آب انبار برعهده مردان بود
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۰:۲۸    
براساس تحلیل آخرین نقشه پیشیابی و داده های هواشناسی، امروز فعالیت سامانه بارشی در غرب، جنوب غرب، سواحل شمالی، دامنه های جنوبی البرز، مرکز و با شدت کمتر در شمال غرب، سبب ابرناکی، بارش باران خواهد شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۰:۰۴    
همه مردم دنیا چه فقیر و چه ثروتمند مشکل مالی دارند. بسیاری فکر میکنند، اگر پول زیادی داشته باشند مشکلات مالی آنهاتمام میشود در حالی که پول به تنهایی مشکلات مالی شما را حل نمیکند ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۹:۵۲    
هر چند کروم یک مرورگر بسیار خوب است اما آپدیت های جدید آن ممکن است مشکلاتی برای برخی کاربران ایجاد کند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۹:۳۱    
در زمان دولت محمود احمدی نژاد در همان اسفند ماه سال 1384، هیات دولت اعلام کرد که مصوبه تغییر ساعت سال 70 را ملغی کرده است و دیگر ساعت ها را جلو و عقب نخواهند برد
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۹:۱۱    
پرویز پرستویی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش در شرح آن نوشت:
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۸:۵۱    
همیشه سعی کنید برای گرفتن عکس هایی دلچسب خودتان کنترل دوربین را در دست بگیرید.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۸:۳۲    
احمدی نژاد در یکی از جلسات گفت که از نمایندگان هرکس کاغذی بردارد و راجع به یارانه ها و شیوه پرداخت آن هر طرحی که دارد بنویسد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۸:۱۱    
سیستم عامل جدید Mac به او اس ایکس معروف شده است، در صورتی که باید آن را او اس تن نامید!
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۷:۵۳    
همه ما در عین حالی که با گوشی یا دوربین های حرفه ای عکاسی می کنیم و لذت می بریم، سفیر گردشگری و ایران شناسی هستیم و از زاویه دوربین و چشم خودمان آثار فرهنگی باستانی، پارک ها، آبشارها، کوه ها ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۷:۳۳    
ایوان بلس با حساب کاربری evaleaks خود شناخته شده است. حال وی اطلاعات جدیدی را در مورد پرچمدار بعدی اچ تی سی یعنی اچ تی سی 10 فاش کرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۷:۱۲    
پایگاه نافذه تواصل متعلق به وزارت کشور در فهرست جدید خود درباره حبس شدگان در زندان های بخش تحقیقات اداره آگاهی اعلام کرد که 9 ایرانی دیگر از 20 اسفندماه تاکنون بازداشت شده اند.