پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۸:۱۶May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 21 فروردین 1395 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 31 اردیبهشت 1395 عصر بانک 31 خرداد 1395 عصر بانک 31 تیر 1395 عصر بانک 31 مرداد 1395 عصر بانک 31 شهریور 1395 عصر بانک 30 مهر 1395 عصر بانک 30 آبان 1395 عصر بانک 30 آذر 1395 عصر بانک 30 دی 1395 عصر بانک 30 بهمن 1395 عصر بانک 30 اسفند 1395 عصر بانک 1 فروردین 1395 عصر بانک 2 فروردین 1395 عصر بانک 3 فروردین 1395 عصر بانک 4 فروردین 1395 عصر بانک 5 فروردین 1395 عصر بانک 6 فروردین 1395 عصر بانک 7 فروردین 1395 عصر بانک 8 فروردین 1395 عصر بانک 9 فروردین 1395 عصر بانک 10 فروردین 1395 عصر بانک 11 فروردین 1395 عصر بانک 12 فروردین 1395 عصر بانک 13 فروردین 1395 عصر بانک 14 فروردین 1395 عصر بانک 15 فروردین 1395 عصر بانک 16 فروردین 1395 عصر بانک 17 فروردین 1395 عصر بانک 18 فروردین 1395 عصر بانک 19 فروردین 1395 عصر بانک 20 فروردین 1395 عصر بانک 21 فروردین 1395 عصر بانک 22 فروردین 1395 عصر بانک 23 فروردین 1395 عصر بانک 24 فروردین 1395 عصر بانک 25 فروردین 1395 عصر بانک 26 فروردین 1395 عصر بانک 27 فروردین 1395 عصر بانک 28 فروردین 1395 عصر بانک 29 فروردین 1395 عصر بانک 30 فروردین 1395 عصر بانک 31 فروردین 1395 
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۳:۳۲    
ضرب و شتم یک زن به دست خواننده سرشناس آمریکایی بیرون یک کازینو در لاس وگاس، نیکلاس کیج را وارد درگیری کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۳:۱۱    
حاشیه های به وجود آمده از اظهارنظرهای عجیب و غریب در صفحات مجازی سیاسیون و بعد تکذیب رسمی آنها این سوال را به وجود می آورد که پس چه کسی این صفحات را اداره می کند؟
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۱    
عکس روز نشنال جئوگرافیک به تصویری از منطقه ای برف گرفته از فنلاند اختصاص پیدا کرده است. جایی که آسمان پرستاره و شفق قطبی شب آن را جادویی کرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۲:۳۱    
در جامعه فقرزده یکی از مخاطرات پوپولیست است که با دادن وعده های دروغین به توده های مردم فقیر سعی می کند به قدرت برسد و وقتی به قدرت رسید عملا به مردم پشت کرده و به زیانشان عمل می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۲:۱۳    
نیکی کریمی برای شرکت در جشنواره فیلم استانبول به ترکیه سفر کرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۱:۵۲    
رئیس جمهوری آمریکا می گوید اظهارات عجیب نامزدهای حزب جمهوریخواه به ضرر آنها تمام می شود و قرار نیست که بعد از وی پای مدعیان حزب رقیب به کاخ سفید باز شود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۱:۳۱    
حمید علیدوستی، سرمربی تیم ملی نوجوانان با حضور در پشت صحنه سریال شهرزاد عکسی به یادگار با دختر خود گرفته است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۱:۱۳    
حوضه آبریز خزر با 355 میلیمتر بارش و حوضه مرزی شرق با 81 میلیمتر، بیشترین و کمترین بارندگی سال آبی جاری را داشته اند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۰:۵۲    
فیس بوک روزگاری محل اصلی به اشتراک گذاری لحظات ناب شخصی، تصاویر کودکان و ... بود اما این روزها پست های شخصی در این شبکه اجتماعی رو به کاهش گذاشته که این موضوع باعث نگرانی مدیران شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۰:۳۰    
تیم ملی عربستان در صورت همگروهی با ایران برای بازی با تیم ملی به تهران می آید و درخواست بازی در کشور ثالث را نمی دهد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۰:۱۲    
کارگر امانتدار فضای سبز شهرداری کوهسار ساوجبلاغ که با پیدا کردن کیف میلیاردی آن را به صاحبش بازگردانده بود با بیان اینکه رسم امانتداری را از پدر و مادرش آموخته است گفت اگر 100 بار دیگر در این مسیر ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۹:۵۲    
ایجاد کانال آبی از خزر تا خلیج فارس طی چند صد سال اخیر جزو خواسته های کلیدی روس ها بوده است و اخیرا نیز دور جدیدی از تلاش ها را با استفاده از ابزار دیپلماسی رسانه ای برای تحقق آن کلید زده اند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۹:۳۱    
گوگل در سال 2013 با عرضه ابزاری موسوم به اندروید استودیو طراحی و ساخت برنامه های همراه برای استفاده بر روی گوشی ها را تسهیل کرد و حال این نرم افزار را به روز کرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۹:۱۱    
یک سال از آگهی اعلام فروش خانه ای که مایکل جکسون بیش از 15 سال در آن اقامت داشت، می گذرد؛ با این حال هنوز فروش نرفته است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۸:۵۶    
مساله حذف یارانه 24 میلیون نفر در حالی در مجلس مطرح شده که به گفته اعضای کمیسیون تلفیق درآمد بالای 35 میلیون در سال و شغل افراد معیار حذف یارانه هاست ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۸:۵۱    
تلفن همراه در هزاره سوم آنتن ندارد، بیمارستانی نزدیک نیست، دیوار خانه ها خشت و گلی است و با گردبادی آوار می شود. این روایت زندگی برخی هموطنان ماست که حوادث، ما را متوجه شرایط سختشان می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۸:۳۳    
رئیس کمیته تصویربرداری دستگاه گوارش سی و دومین کنگره رادیولوژی ایران گفت: سرطان های دستگاه گوارش شامل سرطان های معده، روده بزرگ، مری، کبد و لوزالمعده ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۸:۱۲    
مادر چهار بچه قد و نیم قد بود که یک بازیگر سینما هووی او شد و حالا 25 سال می شود میهمان همیشگی راهروهای دادگاه خانواده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۸:۰۳    
بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی بر جبران خسارات احتمالی صاحبان سهام و مشتریان ناشی از عملیات بانکی تأکید مجدد کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۷:۵۷    
با حذف محدودیت پرداخت حق اولاد به دو فرزند، انتظار می رود دریافتی مشمولان قانون کار دارای بیش از دو اولاد در سال جاری، به ازای هر فرزند ماهیانه 81216 تومان افزایش یابد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۷:۵۱    
جدول قیمت انواع سکه و ارز روز شنبه در بازار منتشر شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۷:۴۵    
اولین روز از ماه حرام فرا رسید و اگر دارنده وسائل نقلیه ای نسبت به خرید الحاقیه اقدام نکرده باشد و در جریان یک حادثه باعث فوت فردی شود، مابه التفاوت دیه باید از جیب وی پرداخت شود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۷:۳۹    
بانک صادرات ایران به مناسبت حلول ماه مبارک رجب به منظور افزایش رفاه حال بازنشستگان، صدور کارت های اعتباری به منظور خرید کالای ایرانی برای بازنشستگان را در دستور کار قرار داد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۷:۳۳    
روز گذشته در صفحه اینستاگرام آیت الله سیداحمد علم الهدی، به این پرسش که "بدحجابی بدتر است یا اختلاس؟" پاسخ داده شد. به گفته امام جمعه مشهد، بدحجابی گناهی بدتر از اختلاس است ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۷:۱۲    
اکبر ترکان می گوید: مهم این است که تفکر احمدی نژادی در انتخابات حضور داشته باشد حال این که این تفکر را چه فردی نمایندگی کند، در درجه بعدی اهمیت قرار می گیرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۵۲    
شرایط میشائیل شوماخر همچنان بحرانی است و روند بهبودی او به کندی در حال پیشرفت است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۳۲    
دوندگانی از 30 کشور در تخت جمشید گرد هم آمده اند تا در یک ماراتن، امنیت ایران را انعکاس جهانی دهند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۱۱    
منابع سوری از هلاکت یکی از خطرناک ترین سرکردگان جبهه تروریستی النصره در عملیات منحصر به فرد ارتش سوریه خبر دادند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۰۲    
رئیس اتحادیه وارد کنندگان دارو گفت: بعضا افرادی که اصلا نمی دانند سوئیفت چیست درباره آن اظهارنظر می کنند ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۵۷    
طرح فروش اقساطی کالاهای داخلی در حالی توسط دولت مورد بازنگری قرار گرفته که قرار است تعداد اقساط بازپرداخت این وام افزایش یابد، اما تغییری در نرخ سود تسهیلات ایجاد نخواهد شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۵۱    
قطارهای گلوله ای براق ژاپن با چنان سرعتی حرکت می کنند که به سختی دیده می شوند، اما از سال 2018 به بعد دیگر حتی در زمان توقف نیز به سختی دیده خواهند شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۴۰    
رییس شورای هماهنگی بانک ها ابراز داشت: با توجه به مشکلات فعلی بودجه ای و تنگنای مالی موجود، تنها راه تامین سرمایه بانک های دولتی استفاده از محل حساب مازاد حاصله از ارزیابی خالص دارایی های خارجی بانک ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۳۱    
آزادکار وزن 97 کیلوگرم کشورمان شاید به دلیل مصدومیت نتواند در مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۱۱    
یک راهنمای ایرانی فعال در بازار ترکیه گفت: تعداد گردشگران ایرانی که نوروز امسال به آنتالیا سفر کردند، در مقایسه با سال گذشته به نصف رسید.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۰۲    
حذف دو تبصره بانکی از لایحه پیشنهادی بودجه 1395، اتفاق تلخی برای بانک ها بود. رئیس شورای هماهنگی بانک ها در این باره معتقد است باید با استفاده از منابع ناشی از تسعیر نرخ ارز ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۵۶    
یک عضو هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و چین با توضیحاتی درباره واردات کالاهای کم کیفیت و بی کیفیت چینی، اظهار کرد: واردات کالای بی کیفیت یا باکیفیت انتخاب خود واردکنندگان ما بوده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۵۳    
خانواده ای در روستای فیروزه 36 سال است که با مارها زندگی می کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۳۳    
نوبهار زنجانی، یکی از خواهران بابک زنجانی در گفت وگویی به تشریح روند بازداشت برادرش تا صدور حکم پرونده پرداخت.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۱۲    
امیر کربلایی زاده بازیگر استند آپ کمدی برنامه "خندوانه" در اینستاگرام خود عکسی از گریم متفاوتش منتشر کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۹    
عصربانک پلاس یکی از نوآوری های پایگاه آموزشی خبری عصربانک برای معرفی خدمات و محصولات، آموزش استفاده و دانلود خدمات بانکی، با توجه به نیاز مشتریان است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۳:۵۱    
کی روش در تیم ملی ماندنی شد و در جلسه فردا صبح اعضای هیات رئیسه حرف از رفتن نخواهد زد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۳:۳۱    
اختراع تلفن یکی از رویدادهای مهم تاریخ بشریت به شمار می آید؛ 140 سال پیش در چنین روزهایی الکساندر گراهام بل موفق به ثبت این اختراع مهم و برقراری اولین تماس تلفنی شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۳:۱۱    
رییس کل بانک مرکزی ترکیه اعلام کرد بانک ملت ایران در ترکیه فعال شده و محدودیت سوئیفت برای شعب این بانک برداشته شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۳:۱۱    
با این ترفنداطلاعات اکانت فعلی تلگرام خود را به شماره جدید خود انتقال دهید .
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۳:۰۸    
رئیس مرکز تجارت جهانی ایران با اشاره به عدم تناسب سوابق و تحصیلات بسیاری از مدیران و اعضای هیئت مدیره بانک ها با مسئولیتشان گفت ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۵۹    
مدیرعامل بانک شهر از افزایش پیشخوان های شهرنت در سراسر کشور در سال جدید خبر داد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۵۳    
گفته می شود، ازدواج با دختران روس پای برخی جوانان ایرانی را به سفارت روسیه در تهران باز کرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۳۲    
با توجه به حضور گسترده خودروهای چینی در کشور، برخی کارشناسان اقتصادی بر این باورند که کیفیت این خودروها در ایران از نمره قابل قبولی برخوردار نیست.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۱۱    
هشتمین همایش تحول در نگاه دی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بانک دی در شهر مشهد مقدس برگزار شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۱۱    
یکی از عناصر گروه تروریستی داعش مقابل اجساد قربانیان به صلیب کشیده شده در رقه سوریه سلفی گرفت.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۵۳    
تجربه یکی از مهم ترین فاکتورهای شکل دهنده شخصیت رهبران سازمانی است. اما باید توجه داشت که ارزیابی تجربه امری بسیار دشوار است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۴۵    
عصربانک پلاس یکی از نوآوری های پایگاه آموزشی خبری عصربانک برای معرفی خدمات و محصولات، آموزش استفاده و دانلود خدمات بانکی، با توجه به نیاز مشتریان است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۴۳    
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از رایزنی برای افزایش مبلغ بیمه عمر بازنشستگان کشوری خبر داد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۳۳    
کیش یکی از مقاصدی بوده که توانسته با افزایشی 17درصدی، گردشگران بیشتری را در ایام نوروز به خود جذب کند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۱۲    
دو شرکت بزرگ با همکاری یکدیگر اسباب بازی شبیه به تبلت ساختند که تکه تکه از هم باز می شود و در نهایت تبدیل به یک آدم آهنی می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۰۳    
یک اقتصاددان معتقد است که کاهش نرخ کارمزد بانک ها موجب به تعادل رسیدن اقتصاد داخلی و توسعه تولیدات درون مرزی خواهد شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۵۱    
اقتصاد بریتانیا در میان کشورهای جهان در رتبه پنجم قرار دارد. روند سریع صنعتی شدن در این کشور چنان بوده که بریتانیا را به یکی از قدرتمندترین کشورهای صنعتی جهان مبدل کرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۳۱    
میشل اوباما در اقدامی که بیشتر رنگ و بوی سیاسی و تبلیغاتی دارد در کاخ سفید با گذشت بیست روز از نوروز سفره سبزی پلو و ماهی پهن کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۱۲    
با گذشت یک سال از توافق هسته ای رهبران کشورهای عربی همچنان نزد آمریکا گلایه می کنند که ایران به آزمایش های موشکی خود ادامه داده، به یمن سلاح می فرستد و فعالیت خود در سوریه را افزایش داده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۹:۵۲    
برای امروز تصمیم داریم به معرفی کوپه هایی بپردازیم که به اصطلاح خوش قیمت هستند و مالکیت آنها بیش از 30 هزار دلار هزینه نخواهد داشت.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۹:۴۴    
ثبت نام کنندگان در آزمون استخدامی پست بانک ایران برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون می توانند طی روزهای 24، 25 و 26 فروردین ماه سال جاری با مراجعه به وب سایت این بانک به نشانی؛www.postbank ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۹:۳۲    
وزیر خارجه آمریکا؛ آماده همکاری با ایران در زمینه مسائل منطقه ای هستیم
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۹:۱۱    
در پایان قرن نوزدهم، عکاسی دردنیای هنر که برخی آن را جز هنر نمی دانستند سختی ودشواری های خاصی داشت.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۸:۵۴    
امکان برداشت تا سقف 500 هزار تومان در روز با یک کارت بانکی که از نیمه اسفندماه سال قبل با مجوز بانک مرکزی فراهم شده بود همچنان پابرجاست و تا تصمیم گیری مجدد درباره آن ادامه دارد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۸:۵۱    
عده ای که نگاه آیت الله هاشمی را قبول ندارند، اگر تمام مردم ایران هم به ایشان رای بدهند، همچنان حاضر نیستند از مخالفت با ایشان دست بکشند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۸:۳۲    
تخفیف مجازات متهم، تلاش برای جبران خسارت وارده است در حالی که موکل از دو سال پیش این تلاش را انجام داده به طوری که پس از بازداشت و قبل از اینکه حکمی قطعی صادر شود ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۸:۱۸    
برنامه راهبردی بانک کارآفرین که سال گذشته تدوین شد امسال اجرایی می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۸:۱۳    
متن "خبر در خصوص ویزای ازدواج و دریافت تابعیت روسیه صحت ندارد" که بر روی درب سفارت روسیه در تهران نصب شده در پی واکنش به خبر ازدواج با دختران روسی بوده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۷:۵۱    
بر اساس آمارهای وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه، تعداد ورود گردشگر به این کشور در ماه فوریه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل با 10.32 درصد کاهش به 1.24 میلیون نفر رسید.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۷:۳۱    
استقلال خوزستان به صدرجدول لیگ برتر رسید. با آغاز هفته بیست و پنجم لیگ برتر از روز جمعه 4 دیدار لیگ برتر برگزار شد که در مهمترین دیدار استقلال بالانشین خوزستانی لیگ برتر استقلال قعرنشین اهوازی را ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۷:۱۰    
این میلیاردرهای بخش انرژی شامل 41 آمریکایی و 18 روسی و بقیه از سایر کشورها هستند. دامنه سنی این میلیاردرها از "کیریل شامالوف" پسر خوانده 33 ساله ولادمیر پوتین تا وارث 100 ساله "راک فلر" را دربر می ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۰:۳۱    
ماکارونی یکی از فرآورده های مهم گندم است که به شکل های مختلف در جهان کاربرد دارد. فرآیند تولید ماکارونی در نوع خود پیچیده و دیدنی است ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۰:۱۱    
کمترین زمان صرف شده در شبانه روز در میان ایرانیان مربوط به گروه فعالیت داوطلبانه و خیریه برابر با 2 دقیقه بوده است.