یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۸:۲۸May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 23 فروردین 1395 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 31 اردیبهشت 1395 عصر بانک 31 خرداد 1395 عصر بانک 31 تیر 1395 عصر بانک 31 مرداد 1395 عصر بانک 31 شهریور 1395 عصر بانک 30 مهر 1395 عصر بانک 30 آبان 1395 عصر بانک 30 آذر 1395 عصر بانک 30 دی 1395 عصر بانک 30 بهمن 1395 عصر بانک 30 اسفند 1395 عصر بانک 1 فروردین 1395 عصر بانک 2 فروردین 1395 عصر بانک 3 فروردین 1395 عصر بانک 4 فروردین 1395 عصر بانک 5 فروردین 1395 عصر بانک 6 فروردین 1395 عصر بانک 7 فروردین 1395 عصر بانک 8 فروردین 1395 عصر بانک 9 فروردین 1395 عصر بانک 10 فروردین 1395 عصر بانک 11 فروردین 1395 عصر بانک 12 فروردین 1395 عصر بانک 13 فروردین 1395 عصر بانک 14 فروردین 1395 عصر بانک 15 فروردین 1395 عصر بانک 16 فروردین 1395 عصر بانک 17 فروردین 1395 عصر بانک 18 فروردین 1395 عصر بانک 19 فروردین 1395 عصر بانک 20 فروردین 1395 عصر بانک 21 فروردین 1395 عصر بانک 22 فروردین 1395 عصر بانک 23 فروردین 1395 عصر بانک 24 فروردین 1395 عصر بانک 25 فروردین 1395 عصر بانک 26 فروردین 1395 عصر بانک 27 فروردین 1395 عصر بانک 28 فروردین 1395 عصر بانک 29 فروردین 1395 عصر بانک 30 فروردین 1395 عصر بانک 31 فروردین 1395 
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۲۳:۳۱    
خبر مهاجرتم جوک و شوخی است و امکان ندارد این اتفاق بیفتد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۲۲:۳۲    
ظهر امروز یک خودرو پراید با 3 سرنشین به یک پایه بتنی برق برخورد کرد که همه سرنشینان این خودرو مصدوم و به بیمارستان انتقال داده شدند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۲۲:۱۳    
ایرانی ها همان طوری که حدس می زنید اپلیکیشن تلگرام را بیشتر از بقیه اپ های رایگان دانلود و نصب می کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۲۲:۱۳    
روزنامه شهروند در شماره امروز خود به بررسی شیوه صبحانه خوردن ایرانیان در 500 سال اخیر پرداخته و نکات جالبی را از تاریخ استخراج کرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۲۱:۳۱    
سخنگوی دستگاه قضا اعلام کرد طلب سرمایه گذاران موسسه ثامن الحجج تا سقف 35 میلیون تومان پرداخت می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۲۱:۱۰    
افزایش تبلیغات ایرانی در شبکه های جِم تی وی (GEM) از جمله تبلیغ برخی فیلم های سینمایی و تأثیرگذاری این تبلیغات بر افزایش تعداد مخاطبان سینماهای کشور، دستمایه مطلب طنزی به قلم آید ین سیارسریع شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۲۰:۳۱    
رئیس پارک ملی دریاچه ارومیه گفت: به دنبال بالا آمدن سطح آب دریاچه ارومیه، دو فروند از قایق های گشت و کنترل پارک ملی دریاچه ارومیه بعد از چهار سال به آب انداخته شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۲۰:۱۱    
بسیاری از افراد در سراسر جهان از احساس خستگی مداوم رنج می برند. این حالت معمولا پس از خوابیدن و استراحت کافی نیز وجود دارد ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۹:۵۰    
یک کارشناس بازار کار با معرفی مشاغل مناسب و درآمدزا برای جویندگان کار در سال 95 معتقد است: تنها کسانی از شغل خود رضایت کامل دارند که با استعدادها، قابلیتها و مهارتهای آنها سازگار باشد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۹:۳۰    
در روزهای آتی با توجه به اتمام شماره گذاری خودروهای تهرانی با شماره 99، عدد 10 جایگزین این عدد شده و بر روی پلاک خودروها خودنمایی خواهد کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۹:۱۳    
متخصص تغذیه با اشاره به نشانه های گوشت سالم هنگام خرید، گفت: ماهی سالم باید دارای بوی طبیعی، ظاهری درخشنده بوده و آبشش آن قرمز روشن و عاری از ماده لزج باشد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۹:۰۱    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: حضور نخست وزیر ایتالیا در ایران می تواند با پایه گذاری روابط بانکی منظم، بزرگترین مانع توسعه روابط اقتصادی بین دو کشور را از پیش رو بردارد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۸:۵۲    
آیا از ناتوانی جنسی رنج می برید؟ پماد چهارکاره افزایش قوای جنسی و... اگر خدای ناکرده یکی از چندین کانال تلویزیونی ماهواره فارسی را برای فرار از سریال ها و برنامه های شبکه های داخلی روشن کنید ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۸:۳۱    
وزیر رفاه دولت نهم که نخستین وزیر برکنار شده از سوی محمود احمدی نژاد است انتقادهای فراوانی را به عملکرد وی دارد ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۸:۱۰    
روز گذشته عکسی در شبکه های اجتماعی مبنی بر اینکه جان کری قالیچه اهدایی مقامات دولت وحدت ملی را بازگردانده منتشر شد اما واقعیت حاکی از این است که این عکس مربوط به سال 2011 بوده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۸:۰۱    
هم اکنون 29 بانک عضو سوئیفت هستند و سه بانک صادرات، مهر اقتصاد و انصار همچنان تحریم هستند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۷:۵۸    
بررسی تجربه ترکیه در حوزه کاهش نرخ تورم نشان می دهد این کشور در یک سیزده توانسته است نرخ تورم را از بالای 50 درصد به کمتر از 10 درصد کاهش دهد .
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۷:۵۲    
عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور زنجان گفت: سلولهای عصبی برای برقراری ارتباط از سیگنالهای الکتریکی با جریان و ولتاژ بسیار پایین استفاده میکنند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۷:۳۱    
مدیرعامل سابق استقلال می گوید در داربی جنجالی ای که در سال 73 برگزار شد به دلیل میزان بالای حساسیت این دیدار، بدنش متورم شده بوده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۷:۲۲    
مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مهر اقتصاد از برگزاری همایش سراسری معاونین و روسای ادارات امور شعب استان های این بانک خبر داد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۷:۰۳    
پست بانک ایران اعلام کرد روابط کارگزاری این بانک با استفاده از سیستم سوئیفت(SWIFT) با هالک بانک ترکیه برقرار و حساب بانکی به ارزهای لیر و یورو نزد بانک مذکور فعال شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۶:۵۱    
منابع آبی تجدیدپذیر عربستان کمتر از یک بیستم ایران است و این کشور جزو خشک ترین کشورهای دنیا محسوب می شود اما با این حال سعودی ها توانسته اند با شیرین سازی آب دریا مشکل کمبود آب را حل کنند به نحوی که ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۶:۳۳    
در آستانه سفر پادشاه عربستان به ترکیه هتل محل اقامت وی قرق شد و مسئولان عربستانی 500 خودروی مرسدس بنز را برای این سفر اجاره کردند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۶:۱۳    
درحالی که پادشاه سعودی امروز دوشنبه وارد پایتخت ترکیه می شود، مقامات سعودی برای جابجایی شاه و همراهانش درخواست 500 خودروی مرسدس بنز لوکس کردند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۶:۰۲    
در حالی در مجموع رقم حدود 95 هزار میلیارد تومانی معوقات بانکی در سال گذشته تکان نخورده و کمتر نشده است که تازه ترین گزارش دستگاه قضا از آمار قابل ملاحظه ای خبر می دهد ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۵:۵۳    
برخی افراد خطوطی بر کف یکی از دستان خود دارند که شبیه به حرف انگلیسی M است و نشانگر این است که این افراد خصوصیات خاص و منحصر به فردی دارند که گاهی خود از آن بی خبر هستند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۵:۵۰    
ششمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی با حضور و مشارکت بانک ها و موسسات اعتباری، دانشگاه ها و مراکز علمی- پژوهشی و سایر شرکت های فعال در این زمینه در روزهای 27 و 28 تیرماه سال 1395 در مرکز ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۵:۳۲    
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اسفندماه سال گذشته داعش به مرزهای ما نفوذ کرد، اما از همان ابتدا 2 تروریستی که با جلیقه های انتحاری وارد شده بودند توسط نیروی زمینی ارتش نابود شدند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۵:۲۳    
بورس اوراق بهادار تهران بعد از جهش های خیره کننده در ماه های پایانی سال گذشته اکنون روند طبیعی و منطقی را طی می کند که به گفته یک فعال بازار سرمایه در صورت افزایش قیمت های جهانی، رشد اقتصادی ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۵:۱۷    
13 بانک و یک موسسه در یک سال و 2 بانک در 9 ماه، 70 هزار و 952 میلیارد تومان سود به سپرده گذاران پرداخت کرده و 77 هزار و 310 میلیارد تومان سود تسهیلات دریافت کرده اند و همچنین سود حاصل از سرمایه گذاری ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۵:۱۱    
دختر 25 ساله ساکن می سی سی پی آمریکا پس از عمل جراحی با کاهش وزن 240 کیلوگرمی به وزیر متعادلی دست یافت ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۵:۰۸    
دکتر حسین محمدپورزرندی، مدیرعامل بانک شهر در دویست و چهل و نهمین جلسه غیرعلنی شورای شهر، با ارائه گزارشی از عملکرد بانک شهر در دو سال اخیر ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۵:۰۲    
روابط کارگزاری پست بانک ایران با استفاده از سیستم سوئیفت(SWIFT) با هالک بانک ترکیه برقرار و حساب بانکی به ارزهای لیر و یورو نزد بانک مذکور فعال شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۵:۰۰    
استاندار اصفهان از عملکرد و رویکردهای مطلوب بانک صادرات ایران در زمینه اجرای سیاست های اعتباری در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تقدیر به عمل آورد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۴:۵۱    
المانیتور در گزارشی به بررسی وضع سلامت محمدرضا شجریان و احتمال لغو ممنوعیت خوانندگی وی پرداخت.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۴:۳۰    
یک عکاس با گرفتن تصاویری بسیار شگفت انگیز از شهرش معنای عشق و تعصب واقعی را نسبت به عکاسی نشان داد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۴:۱۲    
عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی معتقد است مصرف کنندگان ایرانی به دنبال تنوع هستند به همین دلیل سراغ خودروهای چینی که ظاهر به روزتر هستند و آپشن های بیشتری دارند، می روند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۵۱    
در تصاویر زیر به روش ماکرو، آدمک ها و اشیا سوژه عکاسی شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۳۳    
متخصص تغذیه نکات بهداشتی و تغذیه ای میوه های نوبرانه گوجه سبز و چغاله بادام را مطرح کرد و گفت: مصرف زیاد این میوه ها برای زنان باردار ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۱۳    
قیمت انواع خودروهای وارداتی در بازار منتشر شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۰۱    
درحالی که بانک های آمریکا سال 2016 را با بدترین وضعیت از زمان بحران مالی 2008 آغاز کرده اند کارشناسان وال استریت پیش بینی می کنند که این سال برای بانک های آمریکایی ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۲:۵۳    
دختر 25 ساله ای در هند زندگی می کند که به دلیل ضعف استخوان ها، طی یک دهه گذشته حدود 61 سانت از قد او کاسته شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۲:۳۲    
نه پدرشان مشخص است و نه مادرشان توانایی و صلاحیت نگهداریشان را دارد؛ آنها یا در شیرخوارگاه ها بزرگ می شوند و یا به بهای 2 میلیون تومان فروخته می شوند تا کودکان کار آینده باشند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۲:۱۲    
غربی ها که انسان های دیگر را کم تر از انسان می دانستند، رنگین پوستان و بومیان کشورهای مستعمره خود را برای سرگرمی در باغ وحش هایی کنار حیوانات دیگر نگه داری می کردند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۵۷    
دبیرکل خانه اقتصاد ایران گفت: برای شکوفایی تولید و حمایت از آن لازم است تا نظام بانکی در خدمت تولید باشد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۵۷    
از ویژگی های مهم تسهیلات بانک کارگشایی عدم وجود مطالبات معوق برای بانک و دریافت فوری تسهیلات برای متقضیان است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۵۱    
تجربیات گذشته، نشانگر خوبی برای عملکرد آینده هستند. در واقع تجربیات گذشته، نشانگر ضعیفی برای عملکرد هستند ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۴۲    
دریافت الحاقیه بیمه شخص ثالث از سوی شرکت های بیمه، سودهای میلیاردی را نصیب آنها کرد و بیمه گران با فروش الحاقیه سودهای کلان به جیب زدند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۳۳    
بازیگوشی پسر پنج ساله روی بالابر، مرگ تلخی برای او رقم زد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۱۰    
اخیرا فهرستی از مکان های دیدنی تهران در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود، فهرستی صدتایی از جاذبه های تاریخی، طبیعی، تفریحی و حتی بازارها و پاساژ ها ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۰۴    
خدمت شارژ خودکار به صورت آنلاین سیم کارت های اعتباری ایرانسل از طریق نت بانک سامان بانک سامان، با استقبال هموطنان روبه رو شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۰:۵۰    
هر فناوری جدید، برای اینکه عملکردی عالی و قیمتی مناسب پیدا کند، به یک فرآیند تکامل رفت وبرگشتی و صرفه مقیاس نیاز دارد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۰:۳۲    
شاید برایتان جالب باشد که بدانید دو آپارتمان 60 متری نوساز در یافت آباد و سعادت آباد 576 میلیون تومان اختلاف قیمت دارند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۰:۱۱    
پایگاه خبری سی.ان.ان یکشنبه به نقل از گروه تروریستی طالبان، هدف انفجار های شامگاه گذشته در کابل را جان کری وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۹:۵۱    
شماره جدید فصلنامه توسعه بانکداری و مالیه اسلامی با محوریت تجربه بانکداری اسلامی از سوی بانک دی تدوین و چاپ شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۹:۵۱    
تصادف یک تیبا با مینی بوس در جاده ماسال به طاهرگوراب باعث کشته شدن راننده 23 ساله تیبا شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۹:۳۱    
تا چند ماه دیگر کنفرانس WWDC اپل برگزار می شود؛ کنفرانسی که در آن نسخه جدید سیستم عامل iOS معرفی می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۹:۲۲    
اگر دوست دارید هزینه خرید انواع کالا و خدمات را با لبخند زدن در برابر دوربین گوشی بپردازید تنها باید یک سال دیگر صبر کنید، زیرا اپل، گوگل ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۹:۱۳    
رییس جمهور ادوار گذشته آمریکا ضمن انتقاد از عملکرد هیلاری کلینتون، خواهان دوستی واشنگتن با ایران شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۹:۰۱    
نتایج یک گزارش سیاستی که از سوی پژوهشکده پولی و بانکی منتشر شده، حاکی از این است که تفوق بخش مالی-بانکی نیز می تواند در کنار سلطه مالی به استمرار تورم مزمن و مقابله با تورم تک رقمی منجر شود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۸:۵۵    
هر چه بانک مرکزی احیای نظام تک نرخی را به زمان انتخابات نزدیک کند، احتمال اجرایی نشدن آن بیشتر می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۸:۵۳    
مدیرعامل شرکت پست: با تصویب مصوبه جدید در هیات مدیره پست مشکلات یاتا حل می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۸:۳۳    
اگر پوست صورت خود را دوبار در روز می شویید، سعی کنید اینکار را در شب انجام دهید و از یک پاک کننده عاری از صابون استفاده کنید. از محصولاتی که حاوی الکل هستند استفاده نکنید ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۸:۱۳    
متن پیامک که به مازنی نوشته شده و معنی اش این طور می شود: داداش ما اگه مدعی قهرمانی نشیم من فوتبال رو کنار می گذارم عروسی به کوچه ما هم میاد
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۷:۵۳    
معاون برنامه ریزی و هماهنگی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: میانگین سن ازدواج در مردان 28 و پنج دهم درصد سال و در زنان بالای 30 سال است که متاسفانه در حال حاضر ازدواج در کشور در سن بالا انجام ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۷:۳۲    
علی مطهری نماینده تهران در مجلس اعلام کرد برای نائب رئیسی مجلس آینده نامزد خواهد شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۷:۱۱    
در چرخ عقب سمت شاگرد خودرو Bmw ایکس 6 از لاستیک باریک استفاده شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۶:۵۳    
مانور نظامی دریایی با مشارکت 30 کشور در خاورمیانه برگزار می شود. آمریکا رهبری این مانور را برعهده دارد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۶:۳۰    
سال 94 مجوزی را از مجلس گرفتیم که حسابرسی های دولتی به روز شود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۶:۱۳    
اداره کل روابط عمومی وزارت نفت با صدور اطلاعیه ای انتشار اخباری به نقل از وزیر نفت را در مورد افزایش قیمت بنزین تکذیب کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۰:۵۱    
تیرگی زیر آب باعث شده که عکاس بتواند با فلش تصویری شگفت انگیز را در جزیره کایمن (مجموعه جزایر کارائیب) به ثبت برساند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۰:۳۰    
قدیر نصری استاد اندیشه سیاسی دانشگاه خوارزمی در گفتگویی، چرایی عدم پذیرش تمدن از سوی تکفیری ها را مورد بررسی قرار داد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۰:۱۲    
گمان می رود که "دریاچه آبی" -جزیره جنوبی،نیوزیلند- شفاف ترین آب جهان باشد.