یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۸:۲۷May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 2 فروردین 1395 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 31 اردیبهشت 1395 عصر بانک 31 خرداد 1395 عصر بانک 31 تیر 1395 عصر بانک 31 مرداد 1395 عصر بانک 31 شهریور 1395 عصر بانک 30 مهر 1395 عصر بانک 30 آبان 1395 عصر بانک 30 آذر 1395 عصر بانک 30 دی 1395 عصر بانک 30 بهمن 1395 عصر بانک 30 اسفند 1395 عصر بانک 1 فروردین 1395 عصر بانک 2 فروردین 1395 عصر بانک 3 فروردین 1395 عصر بانک 4 فروردین 1395 عصر بانک 5 فروردین 1395 عصر بانک 6 فروردین 1395 عصر بانک 7 فروردین 1395 عصر بانک 8 فروردین 1395 عصر بانک 9 فروردین 1395 عصر بانک 10 فروردین 1395 عصر بانک 11 فروردین 1395 عصر بانک 12 فروردین 1395 عصر بانک 13 فروردین 1395 عصر بانک 14 فروردین 1395 عصر بانک 15 فروردین 1395 عصر بانک 16 فروردین 1395 عصر بانک 17 فروردین 1395 عصر بانک 18 فروردین 1395 عصر بانک 19 فروردین 1395 عصر بانک 20 فروردین 1395 عصر بانک 21 فروردین 1395 عصر بانک 22 فروردین 1395 عصر بانک 23 فروردین 1395 عصر بانک 24 فروردین 1395 عصر بانک 25 فروردین 1395 عصر بانک 26 فروردین 1395 عصر بانک 27 فروردین 1395 عصر بانک 28 فروردین 1395 عصر بانک 29 فروردین 1395 عصر بانک 30 فروردین 1395 عصر بانک 31 فروردین 1395 
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۳:۳۴    
در 48 ساعت اخیر عابر بانک های تعداد قابل توجهی از شعب بانکی استان گیلان پولی برای عرضه به مشتریان خود نداشتند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۳:۱۱    
علی کریمی با انتشار عکسی در اینستاگرام از بازیکن مورد علاقه اش در دنیای فوتبال رونمایی کرده است.او که در بازی ستارگان ایران و جهان و در ورزشگاه آزادی به میدان رفت از لوئیز فیگو به عنوان بازیکن مورد ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۲:۳۵    
این مرد با ایجاد برش بر روی سطح درخت و روشن کردن لامپ های کوچک در اطراف درختان در حال گرفتن شیره است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۲:۱۲    
اگر چه والیبال ایران در سال 1394 نتوانست افتخارات سال های قبل را تکرار و انتظارات را برآورده کند، اما فدراسیون با اعمال تغییراتی هدفمند تیم ملی را به کسب سهمیه المپیک سال 1395 نزدیک تر کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۱:۳۶    
فریدون زندی همچنان با تیم جوانان سنت پائولی کار می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۱:۱۲    
968 نفر، این نخستین عدد سه رقمی از جانباختگان نوروزی حوادث رانندگی در یک دهه اخیر است و حالا بسیاری امیدوارند که شمار قربانیان ارابه آهنی، در طرح 20 روزه نوروز امسال به عددی کمتر از 968 برسد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۰:۳۴    
بارش برف و باران در کنار سرما مسافران چهارمحال و بختیاری را غافلگیر کرد به طوری مسافران از برپایی چادر نا امید شده و به مراکز اسکان نوروزی روی آوردند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۰:۱۳    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در صفحه اینستاگرام خود با انتشار دو بیت شعر سال نو را تبریک گفت.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۹:۳۴    
بهشهر - عباس آباد بهشهر با داشتن جاذبه های بکر و تاریخی و مهم ترین باغ غیر کویری ایران به عنوان نگین گردشگری در مازندران می درخشد و برای گردشگران آغوش گشوده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۹:۱۳    
فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به وجود ترافیک روان در محورهای مواصلاتی استان، گفت: هم اکنون جاده های کوهستانی مازندران پوشیده از برف است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۸:۳۴    
جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از واژگونی و حریق مرگبار یک دستگاه بنز پلیس راهنمایی و رانندگی در جنوب تهران خبر داد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۸:۱۱    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به وقوع 43 درصد از تصادفات نوروزی بر اثر واژگونی ناشی از خستگی و خواب آلودگی، ساعات مرگ در جاده های کشور را اعلام کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۷:۵۱    
یک روزنامه لبنانی اعلام کرد نام بیماری زوال عقل و نام مریض ملک سلمان بن عبدالعزیز داستانی که از سال 2008 میلادی شروع شده و اکنون یکی از بزرگترین رازهای آل سعود است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۷:۳۶    
در 20 کیلومتری شهر دهدشت و 3 کیلومتری چرام باغی زیبا و دلنواز به نام چشمه بلقیس مسافران و گردشگران نوروزی را به سوی خود فرا می خواند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۷:۱۳    
جانشین پلیس راهور ناجا گفت: تصادفات در ایام تعطیلات نوروز نسبت به نوروز گذشته تاکنون کاهش داشته ولی واژگونی خودروها ناشی از خستگی رانندگان که 40 درصد تصادفات را به خود اختصاص می دهد، نگران کننده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۶:۵۲    
معاون شهردار تهران گفت: امسال گردشگران نوروزی در شهر تهران با فضای جدیدی رو به رو می شوند به طوری که می توان گفت تهران امسال حتی با تهران سال گذشته هم متفاوت است و دیدنی تر شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۶:۳۵    
قیمت ویلاهای اجاره ای کنار ساحل در بابلسر منتشر شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۶:۱۱    
رامبد جوان تصویری جالب از خود در صفحه اینستاگرام شخصی اش منتشر کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۵:۵۱    
مسئول عملیات سالن مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در محور های چالوس، هراز و آزادراه تهران کرج خبر داد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۵:۳۴    
تصویری از هفت سین نوروزی آیت الله هاشمی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۵:۱۱    
رادیوی ملی آمریکا با انتشار گزارشی به بررسی تاریخچه و دلایل اجرای تغییر ساعت تابستانی در کشورهای جهان پرداخت.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۴:۵۱    
در حالی نرخ بلیت پرواز چارتری کیش-تهران طی روز جاری 9900 تومان است که قیمت همین مسیر پروازی برای ششمین روز سال جدید 400 هزار تومان است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۴:۳۶    
صفحه منتسب به معاون اول رئیس جمهور تصویری متفاوت از وی را در کنار مادر در اولین روز از سال نو منتشر کرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۴:۱۲    
در دنیا افراد زیادی هستند که به دلایل مختلف برای خودشان کلکسیونی از سلاح های کشنده را جمع آوری می کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۳:۳۶    
رامبد جوان در پیامی قابل تامل خبر ازدواجش با نگار جواهریان را در برنامه سه ستاره احسان علیخانی اعلام کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۳:۱۰    
در داستان های عجیب فوتبالی امروز به مسابقه ای می پردازیم که در آن همه بازیکنان و داوران مسابقه نام خانوادگی مشابه داشتند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۲:۵۳    
باتوجه به ورود سامانه جدید بارشی به کشور بارش باران به همراه کاهش دما سراسر کشور را در بر می گیرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۲:۳۵    
بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با مانع کنار جاده 5 نفر دچار مصدومیت شدند و یک نفر نیز جان خود را از دست داد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۲:۱۲    
یک شرکت استرالیایی روباتی را طراحی کرده است که می تواند به صورت خودکار پیتزا را درب منازل مشترکین رستوران ها برساند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۲:۰۱    
استان همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران، در غرب کشور قرار گرفته است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۱:۵۲    
ثبت نام استخدام پست بانک ایران با توجه به تعطیلات نوروزی تمدید شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۱:۳۵    
متا دیتا یا EXIF دیتا در هر فایل عکس شما جاسازی شده که حاوی اطلاعاتی مانند مدل و کشور ساخت دوربین شما، ساعت و تاریخ عکس های گرفته شده و حتی اگر عکس هایی که با دوربین یا گوشی گرفته اید ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۱:۱۲    
فرمانده نیروی انتظامی فیروزآباد استان فارس از دستگیری قاتل فراری پس از دو سال خبر داد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۰:۳۳    
تیم ملی کشتی آزاد ایران تمام 6 سهمیه لازم برای حضور در مسابقات المپیک را به دست آورد. اما تیم کشتی فرنگی ایران برای تکمیل 6 سهمیه خود همچنان دوسهمیه المپیک کم دارد و باید خودش را آماده آماده نگه دارد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۰:۱۳    
اکنون از پزشکان معالج استاد محمدرضا شجریان نقل شده که این چهره برجسته موسیقی ایران زمین به سرطان پیشرفته کلیه مبتلا است و متأسفانه ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۰۹:۳۴    
سایت فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا تولد شهریار فوتبال ایران را تبریک گفت و علی دایی را اسطوره زنده فوتبال ایران معرفی کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۰۹:۱۱    
گاهی اوقات شاهد آن هستیم که ممکن است آیفون جدیدتان هم آنقدری که باید سریع نیست. پس از چند ماه بر روی چنین دستگاهی حس کند شدن بیشتر به شما منتقل می شود و این موضوعیست که دارندگان موبایل های هوشمند ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۰۸:۳۴    
هرچند کفاشیان می تواند مدعی شود که تا قبل از مسائل مطرح شده در جریان تایید یا عدم تایید دولت قرار نداشته اما به هر حال او این روزها به خوبی می داند که ریاست اش قانونی نیست و باز هم به کارش ادامه می ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۰۸:۱۱    
با آغاز سفر های نوروزی و تردد خودرو ها طبق اعلام مرکز مدیریت راه ها محورهای ورودی و خروجی استان تهران و کرج - قزوین از ترافیک روان و محور کرج - چالوس محدوده شد کرج ترافیک سنگین دارد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۰۷:۵۳    
اداره کل هواشناسی استان البرز، برای روز دوشنبه و سه شنبه احتمال آب گرفتگی معابر عمومی، بارش برف در محور کرج - چالوس و اختلال تردد در جاده های کوهستانی استان را پیش بینی کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۰۷:۴۲    
دهها پناهجوی ایرانی و افغانی در جشن نوروز در کلیسای هرز جسو برلین شرکت کردند. این جشن از سوی انجمنی محلی ترتیب داده شده بود. در این جشن سفره هفت سین و میز شام چیده شد