یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۲۲:۵۹May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 15 فروردین 1395 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 31 اردیبهشت 1395 عصر بانک 31 خرداد 1395 عصر بانک 31 تیر 1395 عصر بانک 31 مرداد 1395 عصر بانک 31 شهریور 1395 عصر بانک 30 مهر 1395 عصر بانک 30 آبان 1395 عصر بانک 30 آذر 1395 عصر بانک 30 دی 1395 عصر بانک 30 بهمن 1395 عصر بانک 30 اسفند 1395 عصر بانک 1 فروردین 1395 عصر بانک 2 فروردین 1395 عصر بانک 3 فروردین 1395 عصر بانک 4 فروردین 1395 عصر بانک 5 فروردین 1395 عصر بانک 6 فروردین 1395 عصر بانک 7 فروردین 1395 عصر بانک 8 فروردین 1395 عصر بانک 9 فروردین 1395 عصر بانک 10 فروردین 1395 عصر بانک 11 فروردین 1395 عصر بانک 12 فروردین 1395 عصر بانک 13 فروردین 1395 عصر بانک 14 فروردین 1395 عصر بانک 15 فروردین 1395 عصر بانک 16 فروردین 1395 عصر بانک 17 فروردین 1395 عصر بانک 18 فروردین 1395 عصر بانک 19 فروردین 1395 عصر بانک 20 فروردین 1395 عصر بانک 21 فروردین 1395 عصر بانک 22 فروردین 1395 عصر بانک 23 فروردین 1395 عصر بانک 24 فروردین 1395 عصر بانک 25 فروردین 1395 عصر بانک 26 فروردین 1395 عصر بانک 27 فروردین 1395 عصر بانک 28 فروردین 1395 عصر بانک 29 فروردین 1395 عصر بانک 30 فروردین 1395 عصر بانک 31 فروردین 1395 
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۲۳:۵۲    
ارز مبادله ای در حال پیوستن به تاریخ است. این ارز که مخلوق دولت احمدی نژاد بود، حالا به دست دولت روحانی در حال پیوستن به تاریخ است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۲۳:۳۱    
دیشب یک ایرانی تماشاگر بازی ال کلاسیکو بود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۲۳:۱۱    
شهرها هم دست آخر به دریا می ریزند! این را اگر در ساحل خزر راه رفته باشید به خوبی دیده اید، ساختمان ها تا فاصله چند متری از آب هم ادامه دارند، این جا ساحل دیگر آن قدرها معنی ندارد ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۲۳:۱۱    
اسپایکر کمپانی هلندی تولیدکننده خودروهای خاص است که در محصولات خود از انواع آلیاژهای کمیاب و قطعات مرتبط با صنعت هوانوردی استفاده می کند ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۲۲:۵۳    
پدر پائولو مالدینی و سرمربی پیشین تیم فوتبال میلان و تیم ملی ایتالیا بامداد امروز یکشنبه در سن 84 سالگی درگذشت.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۲۲:۳۳    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی خبر داد سه گلوله انفجاری از جنگ قره باغ به نزدیکی یکی از روستاهای شهرستان خدا آفرین اصابت کرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۲۲:۱۳    
رئالی ها هر چقدر از گل رونالدو شادمان باشند، باید مدیون واکنش خیره کننده کیلور ناواس مقابل ضربه مسی باشند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۲۱:۵۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: از قسمت فوقانی سر یک کارگر ایرانی 24 ساله، میلگردی وارد و پشت گونه راست قرار گرفته بود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۲۱:۳۲    
رویارویی بارسلونا و رئال مادرید سوژه جدیدی برای طنز و کاریکاتور شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۲۱:۱۲    
خطای راموس روی مسی در نیمه اول مشخص بود اما این خطا پنالتی نبود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۲۰:۵۱    
هزینه تماس از ایران با تلفن ثابت کشور سن مارتین Saint-Martin به دقیقه ای 9 هزار ریال و با تلفن همراه این کشور به دقیقه ای 10 هزار ریال افزایش یافت.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۲۰:۳۳    
تو منبع الهام من بودی، تا همیشه بابت مرگ تو متاسف و غصه دار خواهم بود. این تنها یکی از هزاران نوشته ای است که با هشتگ زها حدید در شبکه های اجتماعی منتشر شده است ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۲۰:۱۲    
قدرت بالای نفوذپذیری موسیقی باعث شده تا سیاسیون در سراسر جهان، گاه به گاه جامه سیاست بر تن موسیقی کنند و بهره برداری تبلیغاتی از موسیقی ها و موزیسین های محبوب داشته باشند اما سوای این بهره برداری ها ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۹:۵۲    
سر بریدن در تهران! ... ظهر روز ششم فروردین نود و پنج، اولین جنایت سال کشور، در تهران، رقم خورد؛ آن هم از جنس سر بریدن در تهران! .. ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۹:۳۱    
مدیرکل دفتر موسیقی اعلام کرد که تمام تلاش خود را برای برداشتن موانع فعالیت محمدرضا شجریان می کند تا آثار او به دست مخاطبانش برسد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۹:۱۱    
پزشکان، دست مرد برزیلی را به شکمش دوختند تا با این کار مانع از قطع شدن دستش بشوند. این مرد می گوید: اینکه بخواهی انگشتانت را داخل شکمت تکان دهی، حس عجیبی به آدم می دهد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۸:۵۱    
عضو کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی در مجلس شورای اسلامی گفت: رضا ضراب همکار و همدست و شریک بابک زنجانی است. از این رو وجود وی برای حل شدن پرونده بابک زنجانی ضروری است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۸:۳۱    
برخی رسانه های اصلاح طلب از جابجایی در وزارت ورزش و جوانان خبر می دهند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۸:۱۱    
پژوهش جدید محققان دانشگاه لوند در سوئد نشان داد یک لیوان آب تمیز حاوی 10 میلیون باکتری خوب است که احتمالا در تصفیه آب و ایمن نگهداشتن آن سودمند هستند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۸:۰۲    
هیچ بانکی تاکنون ریالی سود دریافت و بین سپرده گذاران تقسیم نکرده است. آنچه اتفاق افتاده پرداخت رانت به گیرندگان تسهیلات بوده و به همین دلیل نیز صف تقاضای وام، پایان ناپذیر است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۷:۵۳    
همسر پیشین ابوبکرالبغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش، پس از فرار از مناطق تحت اشغال این گروه تکفیری خاطرات خود از بودن زیر یک سقف با خطرناکترین مرد دنیا را بیان کرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۷:۴۱    
یکی از ابزارهای مهم استفاده از تکنولوژی برتر و داشتن بروزترین نرم افزارها برای صنعت بیمه می باشد که بیمه مرکزی می تواند با مشاوره گرفتن از اساتید متخصص این رشته در داخل و خارج ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۷:۳۰    
بسیاری از افراد با شروع فصل بهار دچار اختلال خواب شده و بیشتر دچار پرخوابی می شوند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۷:۱۲    
نتایج یک تحقیق نشان داد تا پایان قرن حاضر میلادی ممکن است دمای هوا در منطقه حاشیه خلیج فارس به سطحی برسد که سکونت در برخی از مناطق غیرممکن شود و چالش های جدی ای برای مراسم حج در عربستان به وجود بیاید.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۷:۰۶    
در صورت تحقق پیش بینی ها مبنی بر رشد چهار درصدی اقتصاد در سال جاری تولید ناخالص داخلی ایران در سال آینده به رقم تولید ناخالص داخلی ایران در سال 1390 نزدیک خواهد شد .
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۷:۰۱    
پس از موافقت وزارت ارشاد با پیشنهاد شهرداری تهران در انتقال مکان نمایشگاه کتاب به شهر آفتاب ، شهرداری موافقت ارشاد برای تغییر بانک عامل این نمایشگاه را هم جلب کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۶:۵۲    
722 هزار خانوار شهری در 3سال اخیر شاغلان خود را از دست دادند و حالا تقریبا 26 درصد خانوارهای ساکن شهرها با جمعیت 13.8 میلیون نفر بدون فرد شاغل اداره می شوند و منبع درآمدی آنها مشخص نیست
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۶:۳۲    
رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه روند کاهش نرخ تورم ادامه خواهد داشت گفت: نرخ سود بانکی نمی تواند فاصله زیادی با این نرخ داشته باشد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۶:۳۲    
جدول قیمت انواع سکه و ارز روز یک شنبه در بازار منتشر شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۶:۱۲    
گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان برای شما مخاطبان گرامی مجموعه ای از اتومبیل های اسپرت را فراهم آورده که نظر شما عزیزان را به آن جلب می کنیم.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۵:۵۲    
شما می توانید با این 4 راهکار ساده سرعت رایانه خود را افزایش دهید.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۵:۳۱    
زنان ارتشی از آمادگی و توانایی های به خصوصی برخوردارند و همانند نیروهای مرد ارتش توانایی انجام ماموریت های خطیر و بسیار حساس را دارند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۵:۱۱    
شما می توانید با استفاده از این ترفندها تصاویر به نمایش درآمده در صفحه قفل ویندوز 10 را ذخیره کنید.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۴:۵۶    
طرح کارت اعتباری خرید کالا که از مهر سال گذشته مطرح شد و در نهایت تا پایان این سال به مرحله اجرا نرسید، قرار است که در سال جاری با تغییراتی در شرایط آن ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۴:۵۰    
/مشرق
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۴:۴۲    
بانک ایران زمین در راستای تسهیل دسترسی مشتریان و ارائه خدمات نوین بانکداری الکترونیک، اولین اتوبانک خود را در شهرستان فردوس استان خراسان جنوبی راه اندازی نمود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۴:۴۲    
با توجه به افزایش نرخ دیه در سال جدید از 165 میلیون به 190 میلیون تومان برای ماه های غیر حرام و از 220 میلیون به 253 ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۴:۳۶    
مشتریان بانک صادرات ایران در سال 94 افزون بر 144 میلیون تراکنش موفق از طریق سامانه اینترنت بانک را انجام دادند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۴:۳۳    
قیمت انواع خودروی داخلی در بازار منتشر شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۴:۳۰    
عصربانک پلاس یکی از نوآوری های پایگاه آموزشی خبری عصربانک برای معرفی خدمات و محصولات، آموزش استفاده و دانلود خدمات بانکی، با توجه به نیاز مشتریان است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۴:۱۳    
جاده هایی که پا در آن می گذاریم می تواند زیبایی مضاعفی را به سفر ما ببخشند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۳:۵۸    
مدتی است که گفته می شود مردم ایران به خریدن جنس تقلبی اما ارزان عادت کرده اند. این مساله را می توان از برند سازی های نزدیک به نام اصلی در بازار لوازم خانگی و حتی تلفن همراه و خرید پوشاک و کیف و کفش ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۳:۵۲    
مهمانداران ایرفرانس استفاده از پوشش حجاب را هنگام توقف در تهران رد کردند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۳:۳۲    
پسربچه کوچک پس از شنیدن صدای GPS که می گوید خرس سمت راست است می ترسد و از وحشت گریه می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۳:۱۱    
در صورتی که جزو اشخاصی باشید که هنگام سفر با هواپیما ترجیح می دهید صندلی شما در کناریکی از پنجره ها باشد، احتمالا تا کنون متوجه سوراخ کوچکی در قسمت تحتانی پنجره های هواپیما شده اید ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۵۱    
برنامه دورهمی واکنش های تندی از سوی مردم در شبکه های اجتماعی داشت که سحر ولدبیگی به آنها پاسخ داد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۳۳    
شما به عنوان مدیر، باید به تیمتان کمک کنید تا از بیان ناگفتنی هایی که پس از مطرح شدن و حل شدن می توانند به پیشبرد اهداف گروه کمک کنند، نهراسند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۱۳    
لیونل مسی آرژانتینی، بهترین بازیکن جهان در سال 2015 که به اعتقاد برخی کارشناسان بهترین فوتبالیست تاریخ است ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۱:۵۲    
عادل فردوسی پور گلزنی پیکه را بهانه کرد و یادی از همسر سرشناسش هم داشت!
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۱:۳۱    
یک سازمان موفق به منبع استعداد بزرگی نیاز دارد؛ اما افراد استخدام شده با استعداد تنها به سازمان هایی می پیوندند و برای آنها موثر کار می کنند که انتظار دارند در آنها تیم برنده باشند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۱:۲۰    
پس انداز به طور کلی به پولی گفته می شود که از روی حقوق یا درآمد ماهیانه کنار گذاشته شده تا بعدا بتوان با آن کاری کرد. این پول را می توان درون بالش خود و یا در بانک نگه داری کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۱:۱۱    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به صلاح سیستم بانکی نیست که در شرایط رکودی موجود مورد رتبه بندی قرار گیرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۱:۱۱    
تصویر زیر محل های درد هنگامی که حمله قبلی رخ می دهد را نشان می دهد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۰:۵۹    
روابط عمومی بیمه پارسیان بعنوان برترین روابط عمومی صنعت بیمه از دید اصحاب رسانه انتخاب شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۰:۵۹    
عصربانک پلاس یکی از نوآوری های پایگاه آموزشی خبری عصربانک برای معرفی خدمات و محصولات، آموزش استفاده و دانلود خدمات بانکی، با توجه به نیاز مشتریان است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۰:۵۱    
گمرک جمهوری اسلامی ایران در تازه ترین گزارش خود در مورد کارنامه تجارت خارجی سال 94 در حالی به کاهش 50 درصدی واردات خودروهای سواری در سال 94 اشاره کرده که این موضوع را ناشی از سیاست موفق دولت در ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۰:۳۳    
در زیر تصویری از تاب ابتکاری یک عشق ماشین را مشاهده می کنید.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۰:۱۳    
سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت خارجه با حضور در برنامه گفت وگوی ویژه خبری به تشریح آخرین تحولات پس از اجرای برجام پرداخت.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۰:۰۴    
احتمالا عادت دارید برای انجام امور بانکی شال و کلاه کنید و به یکی از شعب بانک مورد نظر مراجعه کنید، نوبت بگیرید ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۹:۵۲    
ما با بعضی از مکان ها آشنا هستیم که در قسمت های مختلف کره زمین وجود دارند اما بعضی مکان ها هم هستند که آشنایی چندانی با آن ها نداریم.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۹:۳۱    
تصور اخراج کسی که سال ها با او کار کرده اید (بالاخص اگر آن شخص را به خوبی بشناسید و به او احترام بگذارید) دلهره آور است اما نباید اجازه دهید که کشمکش درونی تان که یک مساله شخصی است چنین گفت وگویی را ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۹:۱۰    
قائم مقام معاون سیما به خبرگزاری صدا و سیما گفت: با رفتار تنبیه آمیز مجری شأن میهمانان برنامه نادیده گرفته شده است که این موضوع را بررسی کردیم و بلافاصله به عوامل برنامه تذکر جدی داده شد تا نسبت به ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۹:۰۱    
طی مراسمی با حضور رئیس اداره روابط عمومی بانک اقتصادنوین و مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور، کلنگ یازدهمین مدرسه بانک اقتصادنوین در شهرستان زیرکوه در خراسان جنوبی به زمین زده شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۸:۵۶    
کمیسیون تلفیق بودجه 95، معیار های حذف 6 گروه از یارانه بگیران پر در آمد، شامل 24 میلیون نفر را تعیین کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۸:۵۳    
تیم فوتبال رئال مادرید در ورزشگاه نوکمپ برابر بارسلونا پیروز شد و به شکست ناپذیری این تیم پایان داد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۸:۴۴    
بانک های بزرگ نشان داده اند که به دلیل جریمه های سنگین گذشته از سوی آمریکا، برای ورود به ایران نیاز به زمان دارند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۸:۳۳    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با بیان ویژگی های روحی مردم ایران در طول تاریخ گفت: مردم ایران که سابقه ای درخشان در تمدن و فرهنگ دارند، به جای دریافت یارانه ی ماهیانه ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۸:۱۲    
یک ماشین عروس با تزئینات زیبا و محلی در شیراز
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۷:۵۳    
دو شغله بودن در زندگی امروزی ها خیلی چیز عجیب و غریبی نیست؛ همه ما در دور و بری های خودمان افرادی را می بینیم که دوشغله و گاهی حتی چندشغله هستند تا بتوانند خرج زندگی خود و خانواده شان را تامین کنند ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۷:۳۲    
مراسم ازدواج در یکی از روستاهای خوزستان همراه با آئیین های سنتی مردم عرب استان برگزار شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۷:۱۱    
عدد پی به قدری بزرگ است که نماد هیچ فرهنگ خاصی نباشد، اما هنوز هم استفاده های مخصوص به خود را دارد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۶:۵۳    
خودروی لوکس ملکه الیزابت دوم 4 سال پس از تولید اکنون به حراج گذاشته شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۶:۳۲    
اوباما درباره ترامپ گفت که نشان داد او چیزی از سیاست خارجی نمی داند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۶:۱۱    
شرکت اپل اول آوریل 40 ساله شد. این شرکت فعالیت خود را در سال 1976 درگاراژی خانگی آغاز و در چهار دهه دنیای ارتباطات را سخت متحول کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۰:۱۱    
طراحان پوسترهایی درباره زنان، می گویند این تصاویر هر بیننده ای را شوکه می کنند چراکه نشان می دهند چه کلمات تحقیرآمیزی در اینترنت درباره زنان جستجو می شود.