پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۰۵:۵۳May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 22 اسفند 1395 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 31 فروردین 1395 عصر بانک 31 اردیبهشت 1395 عصر بانک 31 خرداد 1395 عصر بانک 31 تیر 1395 عصر بانک 31 مرداد 1395 عصر بانک 31 شهریور 1395 عصر بانک 30 مهر 1395 عصر بانک 30 آبان 1395 عصر بانک 30 آذر 1395 عصر بانک 30 دی 1395 عصر بانک 30 بهمن 1395 عصر بانک 1 اسفند 1395 عصر بانک 2 اسفند 1395 عصر بانک 3 اسفند 1395 عصر بانک 4 اسفند 1395 عصر بانک 5 اسفند 1395 عصر بانک 6 اسفند 1395 عصر بانک 7 اسفند 1395 عصر بانک 8 اسفند 1395 عصر بانک 9 اسفند 1395 عصر بانک 10 اسفند 1395 عصر بانک 11 اسفند 1395 عصر بانک 12 اسفند 1395 عصر بانک 13 اسفند 1395 عصر بانک 14 اسفند 1395 عصر بانک 15 اسفند 1395 عصر بانک 16 اسفند 1395 عصر بانک 17 اسفند 1395 عصر بانک 18 اسفند 1395 عصر بانک 19 اسفند 1395 عصر بانک 20 اسفند 1395 عصر بانک 21 اسفند 1395 عصر بانک 22 اسفند 1395 عصر بانک 23 اسفند 1395 عصر بانک 24 اسفند 1395 عصر بانک 25 اسفند 1395 عصر بانک 26 اسفند 1395 عصر بانک 27 اسفند 1395 عصر بانک 28 اسفند 1395 عصر بانک 29 اسفند 1395 عصر بانک 30 اسفند 1395 
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۷:۳۴    
نیما کرمی با انتشار عکسی مربوط به 16 سال پیش با هومن حاجی عبدالهی، به طنز نوشت: خدا رو شکر الان هر دو بزرگ شدیم و قیافه هامون قابل دیدنه.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۸:۳۵    
گروه خونی O به عنوان دهنده همگانی نیازی به آزمایش های سازگاری قبل از تزریق ندارد و در اورژانس پیش بیمارستانی در بیماران با خونریزی وسیع می تواند نقش اساسی در جلوگیری از مرگ ومیر در این گروه از ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۵    
در این گزارش تصاویر دردناکی از مصرف کنندگان این مواد مشاهده می کنید.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۵    
پودرهای سفید کننده دندان از ماده سیلیس استفاده می شود استفاده بیش از حد از آن به مرور زمان سبب سایش بیش از حد مینای دندان خواهد شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۵    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور در خصوص مرگ یک خانم جوان مسجدسلیمانی که در برخی پایگاه ها خبری علت آن تزریق پنی سیلین ذکر شده بود توضیحاتی ارائه داد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۳۵    
سکته مغزی با نشانه هایی قابل پیش بینی است که در صورت دانستن آنها در زمان طلایی می توان از مرگ افراد جلوگیری کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۵    
دوربین های مداربسته با رواج اینترنت و تسهیل اتصال به این شبکه پاسخی مناسب برای نیاز بشر امروزی به مدیریت اماکن و نظارت بر آنها هستند ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۵    
آغاز این هفته (شنبه 21 اسفند)، ساختمان مرکزی کاسپین در سعادت آباد میزبان تجمع سپرده گذارانی بود که چادر زدند و تا نیمه های شب در خیابان ماندند ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۲۰    
براساس بخشنامه های امور شعب و نمایندگان و همچنین امور درمان بیمه پارسیان در راستای تسریع وتسهیل درارائه خدمات موردنیازبه بیمه گذاران گرامی خاصه مسافران نوروزی که درایام تعطیلات نوروز نیاز به خدمات ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۵    
شکست خفت بار چهارشنبه گذشته تیم پاری سن ژرمن فرانسه در برابر بارسلونا اسپانیا، سبب شد که یک جوان گابنی جان خود را از دست بدهد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۳۵    
در زیر تصاویری از سگ هایی را مشاهده می کنید که برای رقابت با یکدیگر و انتخاب سگ برتر در بریتانیا دور هم جمع شده اند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۰۵    
بانک گردشگری در راستای توسعه فضای کسب و کار و رونق تولید اقتصادی، تسهیلات آنی با نرخ تک رقمی پرداخت می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۰۵    
گروهی از محققان بین المللی روش جدیدی را برای ذخیره سازی اطلاعات بر روی یک اتم واحد ابداع کرده اند. آنان به این منظور از خواص مغناطیسی اتم برای کدگذاری داده ها استفاده کرده اند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۷:۳۵    
در بررسی های دقیق مشخص شد فک تمساح نمی تواند حرکت افقی داشته باشد و فقط این قابلیت را دارد که به صورت عمودی و از بالا به پایین باز و بسته شود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۷:۰۰    
مگس سارق در تمام مسیر پرواز خود، شکار را در نقطه مرکزی میدان دید قرار می دهد و زاویه پرواز را به گونه ای مشخص می کند که هدف از میانه میدان دید خارج نشود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۶:۳۰    
در آینده نزدیک علاوه بر مکالمه تلفنی، شاهد انجام مکالمه ویدئویی از طریق تلگرام خواهیم بود اما فعلا مدیران ترجیح داده اند تا همه چیز در سکوت جلو رود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۶:۰۵    
ناحیه گردن و شانه از ساختارهایی کوچک اما مهم بسیاری شکل گرفته است. اغلب، گردن درد و/یا درد گردن و دست با برخی انواع مشکل که در ستون فقرات گردنی شکل گرفته اند، مرتبط هستند ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۳:۳۱    
تشخیص اینکه در زمان لاگین در یک سایت، فرد تلاش کننده برای این کار یک انسان است یا یک ربات برنامه ریزی شده، کار ساده ای نیست. اما گوگل برای حل این مشکل راه حل جدیدی یافته است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۳:۰۱    
تسنیم به نقل از رئیس اتاق اصناف ایران نوشت: صدور پروانه تپ سی هنوز کامل نشده است اما شرکت اسنپ تقریبا پرونده اش کامل شده اما یک مسئله امنیتی دارد که در حال رسیدگی و برطرف کردن آن است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۰۱    
با روی کار آمدن نرم افزارهای خاص برای درج آگهی، افراد در کمترین زمان ممکن می توانند کالای مستعمل خود را فروخته یا بدون فوت وقت جنس مورد نیاز خود را جست و جو کرده و در صورت نیاز خریداری کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۱:۳۱    
محققان بر اساس آخرین یافته های علمی خود ادعا می کنند که همه مردم می توانند توانایی حافظه خود را مانند افراد نخبه و باهوش بالا ببرند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۱:۰۱    
ورزشکار بروجردی کشورمان تمرینات آماده سازی خود را طی می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۱    
کارگردان شکرستان عروسکی گفت: مخاطبان در نوروز هم روزهای یکشنبه، سه شنبه و جمعه می توانند شکرستان را از شبکه نسیم ببینند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۰:۰۱    
تیم های باشگاهی ایران درحالی عنوان پرتماشاگرترین را از دست داده اند که عوامل زیادی در این افت تاثیرگذار است. از بی توجهی به نیازهای تماشاگران تا مسئولان بی تفاوت.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۵۶    
براساس قرارداد منعقده میان سازمان آتش نشانی و شرکت بیمه کارآفرین، دیه 16 آتش نشان ساختمان پلاسکو پس از تعیین وراث قانونی پرداخت می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۰۱    
دانشمندان موفق شده اند از لحظه ورود پلاستیک به بدن پلانکتون ها فیلم برداری کنند که در نهایت به غذای انسان راه می یابد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۱    
مروری بر تعرفه اپراتورهای تلفن همراه گویای آن است که هر دقیقه مکالمه موبایلی بر اساس نوع سیم کارت هزینه ای بین 499 تا 929 ریال به همراه دارد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۱    
حامد لک در شش بازی، هفت کلین شیت کرده است ؛ این جمله ای است که این روزها به نقل از گزارشگر دیدار استقلال و سایپا در شبکه های مجازی دست به دست می شود ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۱    
افراد مبتلا به دیابت برای حفظ سلامت و جلوگیری از تشدید عوارض بیماری باید رژیم غذایی ویژه ای را رعایت کنند اما می توان با صرف کمی وقت و سیلقه شیرینی و خوراکی های کم شیرین و سالم برای پذیرایی از آنها ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۱    
همه آدم ها در هرجایی که زندگی می کنند، ممکن است دست به اشتباه هایی بزنند که در مواردی روی زندگی انسان های زیادی تاثیرگذار خواهد بود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۱    
همزمان با روز شهیدمدیر عامل و جمعی از مدیران وکارکنان بیمه دی با حضور در آسایشگاه جانبازان ثارالله با یادگاران هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۵۱    
مسأله اینست که آیا خدمات بیشتر در بانکداری موبایل باعث رضایت بیشتر مشتریان از بانکها می شود؟
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۱    
مدیرعامل فرابورس نرخ اوراق اسنادخزانه را که این روزها مورد انتقادبسیار واقع می شود، متأثر از سود بین بانکی دانست و گفت: 60برابر حجم معاملات اسناد خزانه در مؤسسات مالی غیرمجاز معامله می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۱    
در این خبر تصاویری از سقوط پلی در بزرگراه را مشاهده می کنید.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۶    
به نظر می رسد که برخی افراد فقط شعار حمایت از کارگران را می دهند در حالی که همیشه قدرت آن را داشتند که مانع از تضییع حقوق کارگران در دولت پیش شوند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۱    
یک منبع نزدیک به خانواده ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید از تولد فرزندان دوقلوی او در آینده ای نزدیک خبر داده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۱    
در روز توزیع اسکناس نو در بانک ها بازار اسکناس فروش ها هم فضایی متفاوت دارد. رفت وآمدها بیشتر، قیمت ها نازل تر ،چانه زنی ها بالاتر و البته رنگ اسکناس های چمدان ها هم برگشته است ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۱    
شرکت بیمه دانا در اجلاس سراسری یکصد برند برتر و ارزش آفرین سال 1395 به عنوان برند برتر ایرانی معرفی شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۱    
شرور معروف به غول در مشهد دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۱    
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز گفت: استفاده از فاینانس بانک شهر در تحرک پروژه های عمرانی شهرداری شیراز در سال 95 بسیار موثر بوده به نحوی که هیچ یک از پروژه های شهرداری متوقف نشده است.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۱    
معاون وزیر بهداشت با اشاره به اینکه علت 35درصد سرطان ها چاقی است، درباره مصرف چای داغ که یکی از مهمترین عوامل خطر بروز سرطان مری است، هشدار داد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۱    
مراسم معارفه قبل از عرضه سهام شرکت به پرداخت ملت با حضور مدیران ارشد بانک ملت و جمعی از سرمایه گذاران ، کارگزاران ،فعالان و سهامداران بورس برگزار شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۲۱    
با راه اندازی امکان ثبت اطلاعات تجارت کارت در سامانه پیوند، امنیت تراکنش های مبتنی برUSSD افزایش یافت .
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۶    
پیشرفت تکنولوژی موجب ایجاد دنیایی آنلاین و در ارتباط با صنایع مختلف شده است و مشتریان بانک ها نیز انتظار دارند که در بخش خدمات مالی نیز این سبک از دسترسی را تجربه کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۱    
عیدی آخر سال کارگران برای سال جاری بر اساس قانون کار تعیین می شود.کارگران مشمول قانون کار، اعم از اینکه در بخش خصوصی و یا دولتی شاغل باشند، از دو ماه عیدی و پاداش آخر سال برخوردار میشوند.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۱    
مدرنترین و مجهزترین ورزشگاه ایران که در شهر مشهد در حال ساخت می باشد روزهای پایانی کار خود را سپری می کند و احتمالا در اوایل سال 96 افتتاح خواهد شد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۱    
بانک سامان در آستانه سال جدید، اسامی شعب فعال خود در تعطیلات نوروز 1396 را اعلام کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۶    
با مجوز بانک مرکزی در روزهای پایانی سال و در ایام نوروز سقف برداشت از خودپردازهای بانک سپه تا 500 هزار تومان افزایش یافت.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۱    
یکی از ویژگی های دهه حاضر سرعت در رویدادها است که نیاز به واکنش های سریع را افزایش می دهد، به گونه ای که در همین زمینه بیل گیتس معتقد است در دوران کسب و کار با سرعت اندیشه به سر برده و این مهم ترین ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۳۱    
مدیران تازه کاری که از طریق ارتقای درون سازمانی به مقام مدیریت یک شرکت یا سازمان می رسند، علاوه بر چالش های مشترک بین تمام مدیران تازه کار و بی تجربه با چالشی به نام ادامه روابط با همکاران دیروز و ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۱    
بانک ایران زمین به منظور ارزش آفرینی هرچه بیشتر برای مشتریان گرامی، اسامی شعب کشیک این بانک در تعطیلات نوروز 1396 را اعلام کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۰۲    
آیا تا به حال رویدادی را تجربه کرده اید که جلسه آشنایی پیش از آن به خوبی پیش نرفته باشد؟ همان طور که یک جلسه فوق العاده می تواند مسیر را برای یک رویداد فوق العاده هموار سازد ...
عصر بانک   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۰۲    
آخرین آمارهای بانک مرکزی نشان می دهد که میزان بدهی بانک ها به بانک مرکزی در دی ماه سال جاری به 109 هزار میلیارد تومان رسیده است ...