شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۶:۲۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 19 دی 1396 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 30 اسفند 1395 عصر بانک 31 فروردین 1396 عصر بانک 31 اردیبهشت 1396 عصر بانک 31 خرداد 1396 عصر بانک 31 تیر 1396 عصر بانک 31 مرداد 1396 عصر بانک 31 شهریور 1396 عصر بانک 30 مهر 1396 عصر بانک 30 آبان 1396 عصر بانک 30 آذر 1396 عصر بانک 30 بهمن 1396 عصر بانک 29 اسفند 1396 عصر بانک 1 دی 1396 عصر بانک 2 دی 1396 عصر بانک 3 دی 1396 عصر بانک 4 دی 1396 عصر بانک 5 دی 1396 عصر بانک 6 دی 1396 عصر بانک 7 دی 1396 عصر بانک 8 دی 1396 عصر بانک 9 دی 1396 عصر بانک 10 دی 1396 عصر بانک 11 دی 1396 عصر بانک 12 دی 1396 عصر بانک 13 دی 1396 عصر بانک 14 دی 1396 عصر بانک 15 دی 1396 عصر بانک 16 دی 1396 عصر بانک 17 دی 1396 عصر بانک 18 دی 1396 عصر بانک 19 دی 1396 عصر بانک 20 دی 1396 عصر بانک 21 دی 1396 عصر بانک 22 دی 1396 عصر بانک 23 دی 1396 عصر بانک 24 دی 1396 عصر بانک 25 دی 1396 عصر بانک 26 دی 1396 عصر بانک 27 دی 1396 عصر بانک 28 دی 1396 عصر بانک 29 دی 1396 عصر بانک 30 دی 1396 
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۸:۰۲    
اینتل در مراسم افتتاحیه سی ای اس رویای ما را به خودروهای هوایی نزدیک تر کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۵    
تورم ونزوئلا در سال گذشته میلادی به 2600 درصد رسید. ونزوئلا در شرایط بسیار سخت اقتصادی به سر می برد و با تورم بالا، رشد اقتصادی پایین ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۷:۰۵    
جزئیات فنی آسیب پذیری هایی که به تازگی روی تراشه های اینتل پدیدار شده نشان می دهد این آسیب پذیری های سخت افزاری پردازنده های مهم را تحت تاثیر قرار می دهند و می توانند به مهاجمان امکان سرقت داده های ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۶:۰۵    
دریاچه های رنگی زیبای بسیار زیادی در سراسر جهان وجود دارد که رنگ آن ها با رنگ معمولی آب کاملاً متفاوت است. تنوع رنگ ها ابعادی جدید به مناظر طبیعی پیرامون این دریاچه ها اضافه می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۹:۳۴    
سه مأمور پلیس به اتهام مباشرت در قتل پسری جوان در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستادند اما هر سه منکر اتهام قتل شدند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۷:۰۴    
بیشتر بیماری ها و اختلالات غیر عفونی در آمریکا ناشی از مواد شیمیایی موجود در مواد غذایی و دارو ها است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۵:۳۴    
بانک مسکن به منظور حفاظت از حقوق دارندگان دسته چک در مقابل انواع جعل و سوءاستفاده و از طریق سامانه صیاد(صدور یکپارچه الکترونیک دسته چک) ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۴:۰۴    
گرانترین هتل های دنیا دارای ویژگی های خاص و منحصر بفردی هستند که آن ها را از هتل های هم رتبه ی خود بالاتر برده و باعث قرار دادن آن ها در لیست لوکس ترین هتل های دنیا شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۳:۰۴    
در پی اجرای طرح شناسه دار کردن تلفن های همراه، کاربرانی که گوشی های آنها ثبت نشده باشد، پیامک غیر فعال شدن آن را دریافت خواهند کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۱:۰۴    
خبر خوش اینکه بالاخره سونی این سری را دوباره احیاء کرد و گوشی اکسپریا ال 2 را به صورت رسمی معرفی نمود؛ یک محصول مقرون به صرفه با دوربین سلفی زاویه باز و اسکنر اثر انگشت.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۹:۰۵    
حواشی مؤسسات اعتباری از جمله موضوعات داغ اقتصادی چند سال گذشته بوده، اینکه این مؤسسات چه بودند و چگونه آغاز به کارکردند سوالی است که در این اینفوگرافیک به آن پاسخ داده شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۹:۰۵    
دانستن نکاتی درباره فرهنگ مردم کشورهای مختلف می تواند به شما کمک کند بتوانید رفتار درست تری در برابر آنها داشته باشید.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۸:۳۵    
عکس روز نشنال جئوگرافیکیک روباه قطبی را در جستجوی شکار در میان برف نشان می دهد. روباه های باهوش در این مناطق با دقت به تعقیب خرس های قطبی می پردارند تا از باقیمانده غذای آن ها تغذیه کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۸:۰۵    
در سال های اخیر شارژرهای بی سیم متعددی روانه بازار شده اند که هر یک مزایا و معایبی دارند؛ ولی هیچ کدام با همه گوشی های موجود سازگاری ندارند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۷:۰۵    
در این نمای باشکوه از تلسکوپ فضایی هابل، یکی از بزرگ ترین خوشه های کهکشانی عالم را می بینید. خوشه کهکشانی El Gordo در فاصله 7٬200٬000٬000 سال نوری از ما واقع شده و بزرگ ترین ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۶:۳۵    
روزی نام تازه ترین ربات امنیتی تولید شده برای استفاده در منازل است که از هوش مصنوعی بالایی برای حفاظت از افراد برخوردار است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۶:۰۵    
یک کارشناس با بیان اینکه سرورهای شبکه پیام رسان داخلی در دسترس است، اما تنها با حکم قضایی امکان رصد آنها وجود دارد و قاضی هم به راحتی حکم نمی دهد ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۳:۳۵    
حبیب محبیان خواننده موسیقی پاپ مدت ها به عنوان خواننده اصطلاحا لس آنجلسی در خارج از ایران فعالیت می کرد و چند سال قبل با وعده برخی مسئولان کشور به ایران بازگشت اما مجوز فعالیت نگرفت ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۳:۰۵    
سامسونگ اپلیکیشینی موسوم به "SmartThings" ارائه کرده است که بسیاری از وسایل هوشمند خانه را به هم متصل می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۲:۳۵    
فوتبال، چیزی فراتر از زندگی است. این را وقتی می شود فهمید که فوتبال دوستان در هر شرایط زمانی و مکانی فوتبال بازی می کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۲:۰۵    
دو نوع صندلی راحتی در عمارت باغ نارنجستان وجود دارد که براساس زمان ساخت مجموعه قوام که بین سال های 1257 و 1267 و مقارن با حکومت ناصرالدین شاه است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۱:۰۵    
یک استارتاپ در جریان نمایشگاه علم و تکنولوژی CES 2018 از یک گجت هوشمند جدید رونمایی کرده است که به کاربران این امکان را می دهد تا بتوانند کلیدهای گمشده خود را بیابند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۱:۰۵    
شرکت لنوو با تولید لپ تاپی با عمر باتری 20 ساعته خبر داده که Miix 630 نام دارد و با استفاده از یک تراشه جدید شرکت کوالکوم ساخته شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۹:۰۵    
یک دندانپزشک در خصوص علل حساس شدن دندان ها پس از ترمیم و عصب کشی توضیحاتی را ارائه داد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۸:۰۵    
در جریان زلزله 7ریشتری کوماموتوی ژاپن تنها جایی که این زلزله را به خوبی پشت سر گذاشته و هیچ آسیبی ندید ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۷:۰۰    
چند وقتی است که سپرده گذاران با توجه و دقت خود در سپرده گذاری، درس عبرتی از کسانی گرفته اند که روزهای متمادی برای گرفتن اصل پول و نه سودهای موهومی که موسسات مالی غیرمجاز ارایه می دادند ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۶:۵۵    
ایرنا به نقل ازسخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس نوشت: بر اساس مصوبه امروز این کمیسیون، عوارض خروج از کشور 220 هزار تومان تعیین شد، همچنین بر اساس این مصوبه عوارض خروج از کشور برای زائران عتبات عالیات(عراق ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۶:۵۰    
مرتضی ایمانی راد در کانال تلگرام موسسه مطالعات اقتصادی بامداد نوشت:امیدوارم بانک مرکزی با رسمیت دادن به این ارزها در کشور، گامی اساسی در اتصال بازار ایران به بازار ارزهای رمز پایه در جهان بردارد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۶:۴۵    
قرار است مقامات چینی با بکارگیری دستور العمل جدید برای توسعه دهندگان بیت کوین در این کشور، فعالیت آنها را به تدریج از میان بردارند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۶:۳۵    
یک کارشناس حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در حال حاضر هیچ پیام رسانی نمی تواند جایگزین تلگرام شود و حتی اگر بخواهد به جایی برسد که مانند و در سطح تلگرام فعالیت کند، بسیار زمان بر خواهد بود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۶:۰۵    
یک گردشگر ایرانی در سفری به قبیله انسان های بدوی که در دنیا معروف به آدمخوارها هستند، توانسته است زندگی آنان را در قالب مشاهدات و حتی آوردن وسایل شکارشان به تصویر بکشد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۶:۰۵    
بانک کشاورزی از نسخه جدید همراه بانک با قابلیت های ویژه رونمایی کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۵:۵۰    
علی رغم تکلیفی که توسط ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به وزارت صنعت، معدن و تجارت و نیز بانک مرکزی به منظور اجرای طرح جدید کارت اعتباری خرید کالای ایرانی در سال 1396 ابلاغ شد ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۵:۱۰    
در صورت تصویب نهایی و اجرای طرح تهاتر بدهی دولت به پیمانکاران و بانک ها، بدهی بانک ها به بانک مرکزی، مطالبات معوق بانک ها و بدهی بانک ها به بانک مرکزی به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۴:۳۵    
در راستای تسهیل در ارائه خدمات ویژه به نابینایان، سیستم ارایه خدمات بانکی نابینایان برای نخستین بار در سرپرستی منطقه 5 بانک شهر( البرز) راه اندازی شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۴:۱۰    
در راستای تاکید برنامه های توسعه پنج ساله کشور بر تحقق دولت الکترونیک و نقش غیرقابل انکار نظام بانکی در این زمینه ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۳:۰۵    
اصطلاح هوش مصنوعی در سال 1956 مطرح شد ولی امروزه این مقوله به دلیل افزایش مقدار داده ها، وجود الگوریتم های پیشرفته، ارتقای سطح توان محاسباتی و نیز امکان ذخیره سازی اطلاعات در حجم بالا ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۱:۰۵    
در تصاویر زیر بارش برف در منطقه اشکورات رحیم آباد استان گیلان را می بینید.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۰:۰۵    
چگونه شرکت ها و اپلیکیشن هایی با میلیون ها نفر کاربر و صدها نفر کارمند و برنامه نویس هنوز روش مشخصی برای درآمدزایی ندارند یا حداقل مدل درآمدزایی آنها از بیرون چندان مشخص نیست؟
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۰:۰۵    
مهم نیست ایده را چه کسی مطرح کرده، مادامی که عملی شود و نتیجه مثبت داشته باشد. این جمله در بعضی مواقع درست است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۰۵    
استقبال مشتریان از سامانه همراه بانک صادرات ایران طی یک سال منتهی به پایان آذر ماه سال جاری 102 درصد بیشتر شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۳۵    
پنجمین درخواست رسمی برای اضافه شدن بیت کوین به سبد صندوق های قابل معامله در بورس (ETFs)، منجر به تشکیل پرونده ای با همین موضوع در بورس نیویورک شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۱۰    
تلگرام محیط کاربری جدید خود را تحت شبکه ارزهای رمزنهاد راه اندازی خواهد کرد و ارز دیجیتالی با نام گرام را برای خرید و فروش در محیط این اپلیکیشن پدید خواهد آورد.