جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۶:۳۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر بانک 27 دی 1396 - asrebank.ir

عصر بانک 29 اسفند 1394 عصر بانک 30 اسفند 1395 عصر بانک 31 فروردین 1396 عصر بانک 31 اردیبهشت 1396 عصر بانک 31 خرداد 1396 عصر بانک 31 تیر 1396 عصر بانک 31 مرداد 1396 عصر بانک 31 شهریور 1396 عصر بانک 30 مهر 1396 عصر بانک 30 آبان 1396 عصر بانک 30 آذر 1396 عصر بانک 30 بهمن 1396 عصر بانک 29 اسفند 1396 عصر بانک 1 دی 1396 عصر بانک 2 دی 1396 عصر بانک 3 دی 1396 عصر بانک 4 دی 1396 عصر بانک 5 دی 1396 عصر بانک 6 دی 1396 عصر بانک 7 دی 1396 عصر بانک 8 دی 1396 عصر بانک 9 دی 1396 عصر بانک 10 دی 1396 عصر بانک 11 دی 1396 عصر بانک 12 دی 1396 عصر بانک 13 دی 1396 عصر بانک 14 دی 1396 عصر بانک 15 دی 1396 عصر بانک 16 دی 1396 عصر بانک 17 دی 1396 عصر بانک 18 دی 1396 عصر بانک 19 دی 1396 عصر بانک 20 دی 1396 عصر بانک 21 دی 1396 عصر بانک 22 دی 1396 عصر بانک 23 دی 1396 عصر بانک 24 دی 1396 عصر بانک 25 دی 1396 عصر بانک 26 دی 1396 عصر بانک 27 دی 1396 عصر بانک 28 دی 1396 عصر بانک 29 دی 1396 عصر بانک 30 دی 1396 
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۸    
معاون بازاریابی و فروش بیمه ملت کارت اعتباری این شرکت را جایگزینی مناسب برای چک تضمین در خریدهای اقساطی دانست و مزایای آن را تشریح کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۷:۰۵    
ماشینی فناورانه ای که می بینید دکمه 1 دقیقه ای، 3 دقیقه ای و 5 دقیقه ای دارد که بسته به انتخاب شما یکی از آنها فشرده می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۵:۰۵    
اگر گوشی هوشمند شروع به داغ شدن کند، ممکن است به طور خودکار برخی قابلیت ها را غیرفعال سازد، فلش دوربین را خاموش کند یا قدرت پردازشی گوشی را کاهش دهد تا زمانی که دوباره دما به وضعیت نرمال برسد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۰۰    
شما می توانید تنها با مصرف 8 عدد توت فرنگی در طول روز، کل نیاز بدن تان به ویتامین ث را تامین کنید.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۱۵    
مقررات پارک ماشین در نیویورک یکی از سخت ترین قوانین پارک در دنیاست.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۰۵    
اگر از سرما گریزان هستید و یا از بیماری های روحی و جسمی رنج می برید، به کویر لوت بروید و حمام شن بگیرید!
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۳۰    
دبیر مرکز ملی پایش محیط کسب و کار گفت که در شرایط فعلی صدور مجوز برای بانک و یا صرافی در ایران شرایط آسان تری نسبت به ایجاد یک آرایشگاه دارد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۵    
میرسلیم: موافق فیلتر تلگرام بودم این اظهار نظر سوژه امین منتظری در بی قانون شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۳۵    
مشاهدات اخیر نشان داده است که شماری از وب سایت های داخلی و خارجی با سوءاستفاده از توان پردازشی رایانه بازدیدکنندگان خود اقدام به کسب بیت کوین یا سایر ارزهای مجازی می کنند که البته با بسته شدن صفحه وب ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۰۵    
هیات دولت گزارش مرکز ملی فضای مجازی درخصوص اقتصاد مجازی را بررسی کرد این گزارش حاکی از آن است که تاکنون 132 هزار و 834 شغل توسط 21 استارتاپ در ایران ایجاد شده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۰۵    
یکی از گجت های جذاب نمایش داده شده در شوی لاس وگاس / CES 2018 چمدان هوشمند Travelmate بود که پا به پای شما با سرعت 11 کیلومتر بر ساعت به صورت خودران هرجا بروید؛ می آید.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۸:۲۵    
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: پایین ترین حقوق ها 18 درصد افزایش پیدا می کند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۷:۰۵    
دنیای اقتصاد جدول زیر را منتشر کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۶:۰۵    
اگر از گفتگوی ویدئویی دو بعدی با استفاده از برنامه های مختلف تلفن همراه خسته شده اید، می توانید امیدوار باشید که در سال های آتی بتوانید با گوشی خود به طور سه بعدی مکالمه تصویری داشته باشید.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۳:۰۵    
شرکت خودروسازی "بی.ام.و" به امید مقابله با ترافیک شهری یک اپلیکیشن پارک خودرو خریداری کرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۲:۴۰    
به پرداخت ملت با شعار " همراه توسعه کسب و کار شما" به عنوان حامی الماس، هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت که دوم و سوم بهمن ماه در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می شود ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۲:۲۰    
پست بانک ایران به عنوان کارگزار بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای انجام خدمات شعبه ای حساب های دولتی تعیین گردیده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۲:۱۰    
دکتر مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی، روح الله خدارحمی را به سمت رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی منصوب کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۱:۰۵    
با این ظرف سیلیکونی تا شدنی و قابل حمل می توانید در هر جای دلخواه غذایتان را درون آن گرم کنید.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۰:۰۵    
دکتر صائبی به عنوان مخترعی در جهان شناخته می شود که توانسته یک "سیستم سازه ساختمانی کاملا جدید ضد زلزله" ابداع کند که می توان این خانه ها را در کمتر از 24 ساعت ساخت و آماده سکونت کرد و علاوه بر ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۹:۰۵    
نخستین سفرشان بود اما آخرین سفرشان شد. مقصد، کره جنوبی بود؛ مقصدی که هرگز نرسیدند و در نیمه راه بازماندند. پوریا و سجاد دو پسرخاله، دو هم دانشگاهی، دو رفیق و دو همکار بودند ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۰۵    
کن راسک یک کانادایی است که در فاصله سال های 1971 تا 1973 به همراه خانواده در ایران زندگی کرده و عکس های بسیاری گرفته است ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۷:۰۵    
مجسمه سازان با ساختن بیش از 2200 آدم برفی موجب جذب هزاران گردشگر برای تماشای جشنواره امسال هاربین شدند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۶:۵۰    
کمیسیون تلفیق مقرر کرد سپرده گذاری کلیه دستگاه های اجرایی در بانک ها برای دریافت سود ممنوع شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۶:۳۰    
با وحشت سرمایه گذاران از احتمال این که قانون گذاران، تجارت ارزهای دیجیتال را ممنوع کنند، بیت کوین به افت 24 ساعت اخیر خود ادامه داد و روز چهارشنبه بیش از 7 درصد سقوط کرد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۶:۲۵    
یک مقام ارشد بانک مرکزی چین گفته است که باید وجود مراکز تجارت ارزهای دیجیتال را ممنوع کرده و تجارت هایی که چنین خدماتی ارائه می دهند را هم، از این کار منع نمود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۶:۱۰    
در حال حاضر حدود 53 هزار و 500 میلیارد تومان اسکناس و سکه در شبکه بانکی موجود است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۶:۰۵    
بسیاری افراد با وجود تیزهوشی و در اختیار داشتن فرصت مناسب برای مطالعه، زمان امتحان به مشکل بر می خورند و نمره های بدی کسب می کنند، رمز درس خواندن موفق نیاز به آموزش و اجرا دارد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۵:۵۰    
به گفته یکی از مقامات رسمی بانک صادرات مکزیک، هکرها و مجرمان سایبری به منظور سرقت اطلاعات و پول، وب سایت این بانک دولتی را هک کردند اما موفق به سرقت نشده اند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۵:۴۵    
خرید کردن در فضای مجازی امروزه جدای از اینکه افراد را از رفتن و گشتن در بازار بی نیاز می کند به دلیل گسترده تر کردن قدرت انتخاب برای کاربران جذابیت بالایی پیدا کرده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۵:۴۰    
بررسی های جدید نشان می دهد سالمندان دانمارکی با فاصله زیادی از سالمندان سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا، از خدمات بانکی آنلاین استفاده می کنند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۵:۳۵    
پنج بخش عامل رقم خوردن رشد اقتصادی 4.5 درصدی در نیمه اول امسال بوده اند."نفت"همچنان بالاترین سهم را در بین سایر بخش های اقتصادی دارا است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۵:۰۰    
با اضافه شدن بانک سامان، با سکه از مبدا 18 بانک کارت به کارت کنید.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۳۵    
اهالی 4 روستای ایلام هرگونه دودی را از خود دور و عنوان پاک ترین روستاهای کشور را کسب کرده اند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۳۵    
مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر آغاز تحولات بنیادین در این بانک گفت: با توجه به تدوین راهبردها و برنامه ریزی های صورت گرفته، این بانک به یک بانک مدرن ...
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۲۰    
مردم با نصب اپلیکیشن پرداخت پات و کسب امتیاز در آن قادر خواهند بود جزو 50 نفری باشند که از طریق ایران کیش به همراه پژمان جمشیدی با هواپیما به جام جهانی روسیه می روند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۳:۵۰    
شرکت کاسپین بار دیگر موفق به کسب رتبه اول شورای عالی انفورماتیک در کلیه شاخص ها در سال مالی 96-97 گردید.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۳:۴۰    
بدهی بخش دولتی که بزرگترین بدهکار بانکی است، در هشت ماهه امسال 2541.3هزار میلیارد ریال است که نسبت به آبان ماه سال 95 به میزان 21.6درصد و نسبت به اسفندماه سال گذشته 15.6رشد نشان می دهد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۳:۳۵    
جانورشناسان از مدتها پیش می دانند که هر یک از اصواتی که توسط حیوانات مختلف از دهانشان خارج می شود، معنا و مفهومی خاص دارد. ولی درک آنها برای دانشمندان ساده نبوده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۵۵    
هفتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت در تاریخ های دوم و سوم بهمن ماه 96 در برج میلاد تهران برگزار می شود.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۳۵    
چگونه اطمینان یابیم که کارمندان فضای باز اداری را دوست خواهند داشت؟
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۵    
برخی شرکت های بزرگ فعال در حوزه فناوری اطلاعات از قبیل آی بی ام، آمازون و مایکروسافت از ناتوانی خود برای شناسایی و استخدام نیروهای کاری ماهر و باتجربه خبر داده اند.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۳۰    
بسیاری متعجب بودند که آیا اپلیکیشن Zelle می تواند با محصول محبوب پی پال به نام Venmo رقابت کند؟!
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۰۰    
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در جمع کارکنان بانکداران اجتماعی و روسای شعب استان مازندران گفت: بانکداری اجتماعی یکی از اهداف کلان بانک است و استان مازندران این مسیر را به خوبی پیموده است.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۸:۴۵    
رئیس کل بانک مرکزی ریشه موسسات غیرمجاز را به دهه 70 منسوب کرد. در آن زمان مجوز فعالیت صندوق های قرض الحسنه ازسوی نیروی انتظامی و مجوز فعالیت موسسات تعاونی اعتبار از سوی وزارت تعاون صادر می شد.
عصر بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۸:۳۰    
تلگرام می گوید پلت فرم جدیدش با عنوان TON قابل مسدود شدن نیست.