شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۶:۰۳Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر خودرو 28 آبان 1397 - asrekhodro.com

عصر خودرو 29 اسفند 1393 عصر خودرو 2 اردیبهشت 1394 عصر خودرو 30 اسفند 1395 عصر خودرو 29 اسفند 1396 عصر خودرو 31 فروردین 1397 عصر خودرو 31 اردیبهشت 1397 عصر خودرو 31 خرداد 1397 عصر خودرو 31 تیر 1397 عصر خودرو 31 مرداد 1397 عصر خودرو 31 شهریور 1397 عصر خودرو 30 مهر 1397 عصر خودرو 30 آذر 1397 عصر خودرو 30 دی 1397 عصر خودرو 1 بهمن 1397 عصر خودرو 1 اسفند 1397 عصر خودرو 1 آبان 1397 عصر خودرو 2 آبان 1397 عصر خودرو 3 آبان 1397 عصر خودرو 4 آبان 1397 عصر خودرو 5 آبان 1397 عصر خودرو 6 آبان 1397 عصر خودرو 7 آبان 1397 عصر خودرو 8 آبان 1397 عصر خودرو 9 آبان 1397 عصر خودرو 10 آبان 1397 عصر خودرو 11 آبان 1397 عصر خودرو 12 آبان 1397 عصر خودرو 13 آبان 1397 عصر خودرو 14 آبان 1397 عصر خودرو 15 آبان 1397 عصر خودرو 16 آبان 1397 عصر خودرو 17 آبان 1397 عصر خودرو 18 آبان 1397 عصر خودرو 19 آبان 1397 عصر خودرو 20 آبان 1397 عصر خودرو 21 آبان 1397 عصر خودرو 22 آبان 1397 عصر خودرو 23 آبان 1397 عصر خودرو 24 آبان 1397 عصر خودرو 25 آبان 1397 عصر خودرو 26 آبان 1397 عصر خودرو 27 آبان 1397 عصر خودرو 28 آبان 1397 عصر خودرو 29 آبان 1397 عصر خودرو 30 آبان 1397 
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۲    
عصر خودرو- سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی می گوید مخالف دو نرخی شدن بنزین است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۴:۴۹    
عصر خودرو- اگر دو واژه "ابر" و "شاسی بلند" را در در دنیای خودروها ترکیب کنید، قطعا نام "اروس" لامبورگینی در ذهن تداعی می شود ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۴:۱۴    
عصر خودرو -مزدا 3 جدید، در روزهای آینده در نمایشگاه خودرویی لس آنجلس به نمایش در خواهد آمد، اما همچنان انتشار برخی از تصاویر غیر رسمی از این هاچبک اشتهای ما برای دیدن این خودرو را سیری ناپذیر می کند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۳:۳۹    
عصر خودرو- معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز از پیگیری تحویل 22 دستگاه خودروی آمبولانس جدید برای ناوگان زمینی اورژانس استان فارس خبرداد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۹:۲۴    
عصر خودرو- اقدام جدیدی در دولت شکل گرفته تا کارت های بانکی که دست مردم است به کارت سوخت تبدیل شده و نیاز به صدور کارت های سوخت جدید نباشد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۳:۰۴    
عصر خودرو-عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از برگزار نشدن نشست مشترک این کمیسیون و کمیسیون برنامه و بودجه مجلس که قرار بود برای رسیدن به تصمیمی قاطع برای مدیریت سوخت کشور تشکیل شود، خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۱۴    
عصر خودرو- بر اثر یک سانحه اتفاقی نزدیک بود مدافع تیم پرسپولیس زیر اتوبوس تیم پیکان برود.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۹:۴۵    
عصر خودرو- مدیر روابط عمومی وزارت صنعت ضمن تکذیب تعیین قیمت خودرو 5 درصد کمتر از حاشیه بازار ، گفت: هنوز هیچ تصمیمی در رابطه با قیمت خودرو اتخاذ نشده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۸:۵۵    
عصر خودرو- مدیرعامل اتحادیه سازمان های حمل و نقل همگانی، با اشاره به اینکه برخی افراد برای دریافت معاینه فنی از کاتالیست اجاره ای یا موقت استفاده می کنند ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۸:۳۰    
عصر خودرو- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اتصال کارت سوخت به کارت های بانکی خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۸:۳۰    
عصر خودرو- عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه با نصب و راه اندازی 2000 دوربین ثبت تخلف سرعت در جاده های مواصلاتی کشور، به روش BOT موافقت کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۷:۴۰    
عصر خودرو- شرکت نیسان اعلام کرد کارلوس گون، مدیر اجرایی این شرکت به دلیل برخی تخلفات مالی از سمت خود اخراج و دستگیر شده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۶:۲۰    
عصر خودرو-شش سال پیش در چنین روزی عضو سابق انجمن قطعه سازان ایران گفت: افزایش قیمت قطعات خودرو طی ماه های گذشته اجتناب ناپذیر بوده و به دلیل افزایش نرخ مواد اولیه حاصل شده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۶:۵۰    
عصر خودرو- نخستین آگهی مزایده اموال بابک زنجانی منتشر شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۶:۴۵    
عصر خودرو- دولت هند با هدف کاهش آلودگی هوا قصد دارد تولید خودروهای گازسوز در این کشور را افزایش دهد و تا 2030 نصف خودروهای فروش رفته در این کشور گازسوز باشند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۶:۴۵    
عصر خودرو- به گفته رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران؛ خرید اتوبوس دست دوم، هزینه غیر منطقی را به شهرداری تهران تحمیل می کند و می توان به جای آن، اتوبوس نو وارد ناوگان کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۶:۴۰    
عصر خودرو- تصویری از نخستین خودروی سواری کارخانه آلمانی BMW را مشاهده خواهید کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۶:۴۰    
عصر خودرو- مدیران خودرو شرایط فروش تیگو 7 جدید را اعلام کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۶:۳۰    
عصر خودرو- حاجی رضا شاکرمی با بیان اینکه ریختن عمدی گازوئیل در محور کرج – چالوس صحت ندارد با ارائه توضیحاتی دراین باره از برخورد قاطع قضایی با افرادی که به نشر اکاذیب دراین باره اقدام می کنند ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۶:۲۰    
عصر خودرو- پرچم دار نسل بعدی کمپانی بنز در فضای جدیدی از توسعه و پیشرفت فناورانه مونتاژ می شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۶:۲۰    
عصر خودرو- اعلام زیان خودروسازان به دلیل پایین بودن قیمتها، نوسان های ارزی و پیامدهای آن بر وضعیت قطعه سازان در کنار سوءاستفاده دلالان از بازار کنونی خودرو ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۶:۱۵    
عصر خودرو- اخیراً یک رسانه دولت مدعی شده قرار است قیمت مصوب خودرو 5درصد کمتر از حاشیه بازار شود که این امر با سکوت وزارت صنعت روبه رو شده و بازار خودرو را بلاتکلیف تر از روزهای گذشته کرده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۶:۰۵    
عصر خودرو- مأموران گمرک پرویزخان، یک اتوبوس خروجی حامل 3هزار و 400 لیتر گازوئیل قاچاق را کشف و ضبط کردند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۵:۴۰    
عصر خودرو- یک کارشناس خودرو درباره تعیین قیمت خودرو توسط سازمان حمایت از مصرف کننده و ستاد تنظیم بازارگفت: این که کجا این موضوع بررسی شود تفاوتی ندارد ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۵:۲۰    
عصر خودرو – شنیده ها حاکی از آن است که با توجه به فشار دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت جهت عرضه تایر از سوی تولید کنندگان این بار قرعه به دو شرکت یزدتایر و گلدستون رسیده که پس از حدوده 2 ماه ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۵:۱۵    
عصر خودرو- شهرام آدم نژاد مدیرعامل شهر فرودگاه امام خمینی امروز به عنوان معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی معرفی شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۵:۰۰    
عصر خودرو- امین وند مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران از توزیع 12 هزار و 332 حلقه تاکسی با نرخ دولتی به تاکسیرانان خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۴:۵۵    
عصر خودرو- مدیرعامل گروه صنعتی بارز از تولید محصولات جدید در این گروه صنعتی خبر داد و گفت: خبرهای خوبی در راه است و به زودی محصولات جدید بارز به بازار عرضه می شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۴:۵۵    
عصر خودرو- سخنگوی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: حدود 12 سال بود که با وجود افزایش جمعیت و اتومبیل شاهد کاهش مرگ و میر جاده ای بودیم، اما امسال با افزایش مرگ و میر و تعداد مصدومان مواجه شدیم.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۴:۳۵    
عصر خودرو- گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش یک میلیون تومانی قیمت دنا در بازار دارد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۴:۳۵    
عصر خودرو- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس لازمه رقابت پذیری را آزادسازی واردات خودرو دانست و گفت: محدود کردن واردات خودرو در بلندمدت موجب عدم ارتقای کیفیت می شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۴:۲۵    
عصر خودرو- یک کارشناس حوزه انرژی با تاکید بر ضروت احیای هر چه سریعتر کارت سوخت گفت: دولت احتمالا در سال آینده تصمیم جدی تری خواهد گرفت و کایاب که نوعی کارت انرژی است و سازوکار عادلانه تری محسوب می ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۴:۱۵    
عصر خودرو- دستورالعمل نحوه تست صدای منتشره از اگزوز وسایل نقلیه در مراکز معاینه فنی، از جمله موضوعات پیگیری شده در کمیته کنترل و پایش آلودگی صوتی شهر تهران است که به کاهش آلودگی صوتی شهر منجر خواهد ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۴:۱۰    
عصر خودرو- رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از پرداخت یارانه بلیط اتوبوس توسط دولت خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۳:۵۵    
عصر خودرو- بخشدار آسارا از فراهم شدن مقدمات لازم برای راه اندازی پیست دیزین خبر داد و گفت: این پیست برای شروع فعالیت به یک بارش برف دیگر نیاز دارد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۳:۴۰    
عصر خودرو- شرکت کرمان موتور با صدور دعوت نامه ای از مشتریان درخواست کرد نسبت به تکمیل وجه برای تحویل خودرو جک S3 با موعد آذر ماه اقدام کنند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۳:۳۵    
عصر خودرو- شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام کرد: به منظور جلوگیری از قاچاق بنزین، تصمیم بر این شده که تحویل بنزین به خودروها و موتورسیکلت ها، از تاریخی که متعاقباً اعلام خواهد شد ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۳:۲۵    
عصر خودرو- خودروهایی که در تهران تردد می کنند و واجد اخد معاینه فنی هستند از روز شنبه 3 آذر به وسیله تمامی دوربین های ثبت تخلفات یعنی دوربین های نصب شده در تقاطع ها ، دوربین های کنترل سرعت ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۳:۲۰    
عصر خودرو- در حالی که برخی رسانه ها از تصمیم وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تعیین قیمت خودرو در حد 5 درصد پایین تر از نرخ های حاشیه بازار خبر داده اند ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۳:۰۰    
عصر خودرو- استاندار گلستان با اشاره به اینکه استفاده شخصی از خودروهای دستگاه های اجرایی ممنوع است گفت: 130 دستگاه خودروی سنگین و سبک به دستگاه های مختلف اجرایی در استان گلستان واگذار شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۵۵    
عصر خودرو- سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس، گفت: به دلیل افزایش بی رویه قیمت خودرو که در جلسات روز گذشته با فعالان صنعت خودرو در این زمینه تصمیماتی گرفته شده است تقاضای طرح سوال از وزیر ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۵۵    
عصر خودرو- مدیرروابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از وقوع تصادف زنجیره ای در محور قصرشیرین_سرپل ذهاب خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۴۵    
عصر خودرو- سازمان حفاظت محیط زیست: از ابتدای فروردین سال 98 خودرو های فاقد استاندارد یورو 5 شماره گذاری نمی شوند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۳۵    
عصر خودرو- طبق اعلام سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس برای نشست امروز، از وزرای نفت، امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان برنامه و بودجه دعوت شده تا درباره مدیریت مصرف سوخت تصمیم گیری شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۳۰    
عصر خودرو- مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید گفت: پس از اتمام پروژه در حال انجام خطوط پیاده، دوچرخه و خودروهای برقی در محور اختصاصی تخت جمشید، ورود خودروهای بنزینی به این محور ممنوع می شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۲۰    
عصر خودرو- مدیر شرکت بخش فراورده های نفتی استان البرز گفت: این استان مشکلی در تأمین سوخت و فرآورده های نفتی ندارد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۰۰    
عصر خودرو- رییس اداره تاکسیرانی منطقه چهار تهران از تجهیز 2200 دستگاه تاکسی به کارتخوان بانکی تا پایان سال جاری خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۰۰    
عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از فعالیت 6 مرکز معاینه فنی خودرو در استان خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۰:۵۰    
عصر خودرو- بنابر گفته مدیرکل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور آن دسته از رانندگانی که خودروی آنها به سن فرسودگی رسیده ولی شرایط نوسازی ناوگان در کشور فراهم نیست می توانند در سامانه نوسازی ناوگان ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۰:۲۰    
عصر خودرو- اگر خودکار رئیس جمهوری بچرخد قیمت خودرو 5 درصد کمتر از حاشیه بازار خواهد شد. از روزی که قیمت ارز افزایش پیدا کرد و تحریم ها آغاز شد مدیران خودروسازی از افزایش قیمت ها صحبت کردند ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۰:۱۵    
عصر خودرو- به منظور انجام برخی تعمیرات تونل حیران امروز و فردا مسدود است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۰:۱۰    
عصر خودرو- نخستین چرخ تیتانیومی خودرو که با پرینتر سه بعدی ساخته شده، رونمایی شد. این نوع چرخ ها سبک تر هستند و در مقایسه با نمونه های آلومینیومی در مدت زمان کوتاهتری ساخته می شوند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۰:۰۵    
عصر خودرو- نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس، گفت: هیچ تصمیمی در مجلس و دولت برای سهمیه بندی سوخت اخذ نشده و تصمیم گیری درباره قیمت سوخت در دور صفر کیلومتر است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۳۰    
عصر خودرو- این روزها بحث اخذ معاینه فنی خودورها با اجرای فاز دوم طرح کاهش مورد توجه قرار گرفته است اما سودجویانی در بازار وجود دارند که با اجاره کاتالیست، سعی در دور زدن معاینه فنی دارند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۳۰    
عصر خودرو- سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی صبح امروز (دوشنبه 28 آبان ماه) را تشریح کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۲۵    
عصر خودرو- گروه خودروسازی دایملر در سال 1899 تأسیس و از چند شرکت زیر مجموعه تشکیل شده است که توانسته موفقیت های فراوانی را به دست آورد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۲۵    
عصر خودرو- رییس گروه سلامت هوا و تغییرات اقلیمی وزارت بهداشت، آلودگی هوا را چهارمین علت مرگ و میر و دومین علت بیماری هایی نظیر سکته های قلبی و مغزی و سرطان های ریوی خواند و گفت ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۲۰    
عصر خودرو- نیک آیین با اعلام اینکه ساماندهی بازار قطعات یدکی خودرو نیازمند نظارت جدی مسئولان و البته عرضه قطعه به بازار است ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۱۵    
عصر خودرو- معاون بازاریابی و فروش سایپا گفت: تا پایان این هفته، به 12 هزار نفر از 48 هزار خریدار خودروهای خانواده رنو اطلاع می دهیم که مشمول دریافت این خودروها تا پایان سال می شوند و برای مابقی ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۰:۴۵    
عصر خودرو- سه ماه دیگر، طرح ابر پروژه اسقاط خودروهای سنگین یکساله می شود. در طرح یاد شده قرار بود 202 هزار دستگاه خودروی فرسوده سنگین تا پایان عمر دولت دوازدهم از رده خارج شود ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۰:۴۰    
عصر خودرو- این روزها در سکوت محض خودروسازان، این قطعه سازها هستند که پرچم آزادسازی قیمت را در دست گرفته و به واسطه برگزاری جلسات مختلف با مسوولان مربوطه، به دنبال افزایش قیمت خودروهای داخلی هستند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۰:۲۰    
عصر خودرو- فیلتر هوای کابین در تمامی فصول به ویژه در فصل هایی که محیط مملو از عامل های آلرژی زا هست کاربرد چندانی دارد ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۰:۱۵    
عصر خودرو- میتسوبیشی بعد از یک وقفه با دست پر به ایران بازگشت و محصولاتی مانند اوتلندر، لنسر، ASX و میراژ را به بازارعرضه کرد.