شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۰:۲۳Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر خودرو 29 آبان 1397 - asrekhodro.com

عصر خودرو 29 اسفند 1393 عصر خودرو 2 اردیبهشت 1394 عصر خودرو 30 اسفند 1395 عصر خودرو 29 اسفند 1396 عصر خودرو 31 فروردین 1397 عصر خودرو 31 اردیبهشت 1397 عصر خودرو 31 خرداد 1397 عصر خودرو 31 تیر 1397 عصر خودرو 31 مرداد 1397 عصر خودرو 31 شهریور 1397 عصر خودرو 30 مهر 1397 عصر خودرو 30 آذر 1397 عصر خودرو 30 دی 1397 عصر خودرو 1 بهمن 1397 عصر خودرو 1 اسفند 1397 عصر خودرو 1 آبان 1397 عصر خودرو 2 آبان 1397 عصر خودرو 3 آبان 1397 عصر خودرو 4 آبان 1397 عصر خودرو 5 آبان 1397 عصر خودرو 6 آبان 1397 عصر خودرو 7 آبان 1397 عصر خودرو 8 آبان 1397 عصر خودرو 9 آبان 1397 عصر خودرو 10 آبان 1397 عصر خودرو 11 آبان 1397 عصر خودرو 12 آبان 1397 عصر خودرو 13 آبان 1397 عصر خودرو 14 آبان 1397 عصر خودرو 15 آبان 1397 عصر خودرو 16 آبان 1397 عصر خودرو 17 آبان 1397 عصر خودرو 18 آبان 1397 عصر خودرو 19 آبان 1397 عصر خودرو 20 آبان 1397 عصر خودرو 21 آبان 1397 عصر خودرو 22 آبان 1397 عصر خودرو 23 آبان 1397 عصر خودرو 24 آبان 1397 عصر خودرو 25 آبان 1397 عصر خودرو 26 آبان 1397 عصر خودرو 27 آبان 1397 عصر خودرو 28 آبان 1397 عصر خودرو 29 آبان 1397 عصر خودرو 30 آبان 1397 
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۹/۰۴ - ۱۴:۵۳    
عصر خودرو- آنچه در زیر می آید قیمت روز خودروهای صفر بازار تهران طی آبان ماه 97 است که بین 500میلیون تا 1 میلیارد تومان در سطح بازار قیمت خورده که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۲:۴۹    
عصر خودرو- رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: با فعالیت کارخانه پاسارگارد باطری گرمسار، استان سمنان به خودکفایی 93 درصدی تولید باطری خودرو رسید.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۳۴    
عصر خودرو- مهندسان انگلیسی اخیرا موتور سیکلت الکتریکی پشرفته ای ساخته اند که ظرف 3.1 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۴۳    
عصر خودرو- در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:00 تا 24:00 روز جمعه 97/09/02 و همچنین از ساعت 13:00 تا 24:00 روز یکشنبه 97/09/04 از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۳    
عصر خودرو- سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از تصویب طرح الحاق یک تبصره به ماده 28 قانون رسیدگی به تخلفات رانندکی در کمیسیون شوراها خبر داد که بر اساس آن وزارت ارتباطات و فناوری موظف است طبق ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۲    
عصر خودرو-هر چند وقت یک بار تولیدکنندگان خودروهای مفهومی و تجاری دست به خلاقیت زده و فرمان خودروها را متحول می کنند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۶    
عصر خودرو- روزنامه شهروند در گزارش امروز خود(چهارشنبه) از بهبود کیفیت هوای تهران نسبت به آبان پارسال و پاسخ به این سوال چه نهادهایی برای کاهش آلودگی هوا به وظایفشان عمل و چه نهادهایی کوتاهی کردند ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۶    
عصر خودرو- ماکسیم، اولین سامانه درخواست خودرو که امکان عقد قرارداد با مؤسسات اتومبیل کرایه و سایر شرکت های حمل ونقلی را دارد ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۶    
عصر خودرو- معاون پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در سه ماه اخیر روزانه 10 تا 13 میلیون لیتر سوخت کشور، قاچاق شده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۱    
عصر خودرو- ترمز ضد قفل یا (ABS) یک سامانهٔ ایمنی برای ترمز در خودرو ها است که مانع قفل شدن چرخ های اتوموبیل در هنگام ترمز گرفتن توسط راننده می شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۳۱    
عصر خودرو- مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ممنوعیت ها و محدودیت های ترافیکی ویژه تعطیلات آخر هفته را اعلام کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۳:۴۶    
عصر خودرو- رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر صنعتی کاوه، از واژگونی تانکر سوخت در محور قدیم ساوه - تهران خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۳:۲۱    
عصر خودرو- نمایندگان مجلس در نشست امروز فراکسیون اشتغال بر ضرورت حمایت از صادرات برای توسعه تولید و اشتغال در کشور تاکید کردند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۳:۱۶    
عصر خودرو- نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس از بررسی مشکل واردات لاستیک کامیون داران در نشست امروز کمیسیون خبر داد و گفت ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۳:۰۶    
عصر خودرو- وزیر صمت: خودرو هایی که فروش قطعی بوده با قیمت تعیین شده در قرارداد واگذار می شود، مشتریان نگران نباشند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۳:۰۱    
عصر خودرو- اعضای کمیته ماده 12 در نشسشت اخیر خود بر ضرورت اصلاح قانون ناظر بر فعالیت شرکت های حمل ونقل هوشمند شهری تاکید کردند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۲:۲۱    
عصر خودرو- ادعای مدیر یک پیام رسان داخلی برای جایگزینی کارت سوخت در حالی مطرح شده است که سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی می گوید از این موضوع اطلاعی نداریم و تاکنون جلسه ای در این باره برگزار ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۱:۰۰    
عصر خودرو- عصر امروز در یکی از نمایندگی های چری تیگو 7 جدید با آپشن های جدیدتر رونمایی شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۰:۵۰    
عصر خودرو- به هم خوردن بازار خودرو و هجوم نقدینگی به این بازار به دنبال نوسانات شدید در بازار ارز در کنار بروز چالش های ناشی از تحریم ها و افزایش قیمت مواد اولیه ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۵:۲۹    
عصر خودرو- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:وزارت صنعت با افزایش قیمت خودرو ها به شرط افزایش کیفیت موافقت می کند ولی کمیسیون صنایع و معادن مجلس موافق افزایش قیمت نبوده و نیست.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۷:۰۹    
عصر خودرو- معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه در مواقع بارش برف 1175 خودرو به شهروندان خدمت رسانی می کنند ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۶:۵۹    
عصر خودرو- مدیر اجرایی رالی جاده ابریشم سمنان با بیان اینکه حضور 100 خودروی دو دیفرانسیل در رالی جاده ابریشم سمنان قطعی است، گفت: این مسابقات در دو روز به میزبانی استان برگزار می شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۶:۵۹    
عصر خودرو- در معاملات امروز بورس تهران خودرویی ها کاهش قیمت را تجربه کردند، اما نماد شرکت های پتروشیمی سعی کردند شاخص کل را تقویت کنند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۶:۵۴    
عصر خودرو- رییس انجمن صنایع همگن قطعه سازی هشدار داد: صنعت خودروسازی و قطعه سازی در شرف نابودی قرار دارند و دولت باید هر چه سریع تر برای جلوگیری از این بحران اقدام کند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۶:۵۴    
عصر خودرو- سرپرست دفتر مقررات، صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت، اخبار منتشر شده مبنی بر باز شدن ثبت سفارش خودروهای خارجی و ترخیص خودروهای در گمرک مانده را تکذیب و تاکید کرد که تغییرات انجام شده در ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۶:۲۴    
عصر خودرو- خط تولید و تحویل دهی خودرو زرهی طوفان به نیروی زمینی سپاه توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز سه شنبه با حضور وزیر دفاع و فرمانده مرزبانی رونمایی و افتتاح شد .
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۶:۱۹    
عصر خودرو- قطعی شدن بازگشت کارت سوخت حالا دیگر به معنای قطعی شدن سهمیه بندی بنزین تلقی می شود .
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۴:۵۴    
عصر خودرو- بحث قیمت گذاری خودرو این روزها به یک چالش مهم در جامعه تبدیل شده که برای متضرر نشدن هر دو طرف عرضه و تقاضا در بازار به یک اقدام کارشناسی نیاز دارد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۵:۳۹    
عصر خودرو- سخنگوی اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران گفت: اگر مسئولین گمرک در بنادر مختلف همت کرده و به فوریت قطعات را ترخیص کنند بنده با اطمینان اعلام می کنم که قیمت ها 50 درصد کاهش می یابد ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۵:۲۹    
عصر خودرو- نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: باید اجازه دهیم ایران خودرو و سایپا به صورت خصوصی اداره شوند، اقتصاد دولتی در هیچ کجای دنیا موفق نبوده در ایران نیز موفق نمی شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۵:۲۹    
عصر خودرو- گروه خودروسازی سایپا از پیش فروش نقدی تیبا خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۴    
عصر خودرو- وزیر کشور با بیان اینکه سوخت یکی از کالاهای اساسی است، به افزایش قیمت ارز اشاره کرد و گفت ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۵:۰۴    
عصر خودرو- در پی تشدید عملیات بازرسی و گسترش نظارت بر چگونگی ارائه کالا و خدمات در سطح بازار به مردم، بازرسان این سازمان ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۵:۰۴    
عصر خودرو- عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی می گوید مرحله بعدی احیای کارت سوخت، اعلام سهمیه بنزین است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۴:۴۹    
عصر خودرو- گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش یک تا دو میلیون تومانی قیمت پژو207 اتوماتیک و پژو پارس در بازار دارد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۴:۴۴    
عصر خودرو- معاون شهردار تهران گفت: از ابتدای آذر مخازن شن و ماسه مخصوص برف در نقاط مختلف جانمایی می شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۴:۲۴    
عصر خودرو- رئیس پلیس راهور ناجا درخصوص حادثه تصادف رانندگی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و علت تصادف آن سخن گفت.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۴:۱۹    
عصر خودرو- طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت تولید انواع خودرو در مهر ماه امسال با کاهش 39.8 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه بوده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۴:۱۴    
عصر خودرو- رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت : خوشبختانه خروج سوخت همچون نفت و گازوئیل رو به کاهش است به طوری که نسبت به گذشته روزانه دو تا سه میلیون لیتر کاهش قاچاق سوخت داشته ایم.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۹    
عصر خودرو- بوی یک خودروی نو برای بسیاری از مردم آزار دهنده است و این مقوله در کشور چین به معضل بزرگی تبدیل شده است. از این رو فورد در فکر راه چاره ای درصد حذف بوی خودروهای جدید برای فروش در چین است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۳:۴۹    
عصر خودرو- رئیس اتحادیه کامیون داران البرز از ساماندهی یدک کش ها و جرثقیل های جاده چالوس زیر نظر این اتحادیه خبر داد و گفت: نرخ گذاری خدمات جرثقیل ها براساس مسافت ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۳:۳۹    
عصر خودرو- مستند مسروقه روایتی تصویری از چگونگی سرقت خودرو توسط سارقان در به اضافه مستند امروز به روی آنتن می رود.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۳:۳۹    
عصر خودرو- در این گزارش تصویری نگاهی به خودروهای مختلف با درهایی که به صورت غیرعادی ساخته شده اند داریم ؛
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۳:۳۴    
عصر خودرو- یکی از کاربران وبسایت گروه خودروسازی تسلا، به نام دانیل الف گزارش کرده که بدون هیچ دلیل خاصی و بی واسطه به 1.5 میلیون حساب کاربری تسلا دسترسی پیدا کرده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۳:۱۹    
عصر خودرو- در اولین جلسه علنی دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در اصفهان به اتهامات فردی به احتکار لوازم یدکی خودرو به ارزش بیش از 47 میلیارد ریال، رسیدگی شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۲:۵۹    
عصر خودرو- معاون مبارزه با سرقت وسایط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری گروهی از سارقین حرفه ای خودرو موسوم به سندنمره کار و کشف بیش از 20 دستگاه خودرو مسروقه از آنان خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۲:۵۹    
عصر خودرو- یک سرویس جدید در فروشگاه ها و فرودگاه های آمریکایی به افراد اجازه می دهد به کمک یک ربات حتی از 6 ماه قبل برای خود جای پارک رزرو کنند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۲:۵۹    
عصر خودرو- افتتاح خط تولید و رونمائی از خودرو زرهی ضدمین و ضدکمین طوفان ساخت سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جهت انجام ماموریت های پشتیبانی رزمی و تردد در مناطق جنگی و عملیاتی با ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۲:۴۹    
عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان البرز محدودیت های ترافیکی محور کرج - چالوس در روزهای پایانی هفته و تعطیلات پیش رو را اعلام کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۲:۴۹    
عصر خودرو- رییس پلیس راهور ناجا از کاهش 6 درصدی کشته شدگان حوادث درون شهری در شش ماهه ابتدایی سال 97 نسبت به سال گذشته خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۲:۴۴    
عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به ویژگی های خاص رانندگی در هوای بارانی، در مورد لغزندگی جاده های استان در آخر هفته هشدار داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۲:۴۴    
عصر خودرو- رییس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه استفاده از کمربند ایمنی برای سرنشینان عقب خودروها الزامی است گفت: هنوز مشخص نشده سرنشینان در تصادف خودروی رییس تامین اجتماعی کمربند بسته بودند یا خیر.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۲:۳۹    
عصر خودرو- کم سن ترین راننده آفرود جهان در قزوین چشم انتظار حمایت مسئولان برای ثبت نام خود در گینس و انتخاب به عنوان نماینده کودکان در یونسکو است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۲:۳۹    
عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا خواستار اصلاح عرض برخی از پیاده روها به منظور کاهش آمار مرگ عابران پیاده در حوادث رانندگی شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۲:۲۹    
عصر خودرو- تعویق اعمال جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی در پایتخت آن هم برای چندمین بار توسط پلیس البته کاری پسندیده و با هدف کاستن از مشکلات مردم است که مورد اقبال عمومی قراردارد اما آیا متولیان نمی ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۱:۳۹    
عصر خودرو- سهام شرکت نیسان موتورز پس از انتشار خبر دستگیری مدیرعامل رنو نیسان به اتهام فرار مالیاتی امروز 6 درصد کاهش پیدا کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۱:۲۴    
عصر خودرو- در حالی که نوسانات ارزی اخیر موجب افزایش قاچاق سوخت از کشور شده است، پلیس می گوید اجازه نخواهد داد عده ای سودجو با خرید و فروش کارت سوخت امنیت اقتصادی جامعه را مخدوش کنند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۱:۲۴    
عصر خودرو- از حدود یک سال قبل، سایپا اقدام به مونتاژ نسل دوم سراتو با پیشرانه ی 1.6 لیتری کرد. مدتی بعد، نسخه ی 2 لیتری این خودرو به سبد محصولات سایپا اضافه شد و حالا ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۰:۵۹    
عصر خودرو- سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: بر اثر وقوع سه سانحه رانندگی جاده ای در محورهای شهرستان ساوه، 12 نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۰:۴۹    
عصر خودرو -مرسدس بنز یک شرکت خودروساز کهنه کار محسوب می شود که از تاریخ 28 ژوئن 1926 خودرو های خود را به بازار عرضه کرده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۰:۴۴    
عصر خودرو- معاون ساخت و توسعه آزادراه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل معتقد است در صورتی که قیر مورد نیاز پروژه های ازادراهی به موقع تامین می شد ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۰:۳۴    
عصر خودرو- رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه حدود 15 درصد تصادفات در خارج از شهرها مربوط به سبقتهای غیرمجاز است، گفت: 80 درصد جاده های برون شهری جداکننده ندارند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۰:۲۴    
عصر خودرو- آگهی مزایده تعدادی از خودرو و موتورسیکلت های بابک زنجانی منتشر شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۰:۱۴    
عصر خودرو- شرکت لکسوس در اقدامی بی سابقه تولید آگهی تبلیغاتی تلویزیونی جدید خودروی خود را به هوش مصنوعی ابررایانه واتسون شرکت آی بی ام سپرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۹:۳۴    
عصر خودرو- عضو کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: اطلاعیه اخیر شرکت سایپا با موضوع پیشنهاد دریافت پراید به جای خودروی ثبت نامی اختیاری است و متقاضیان بنا به تصمیم خود در این خصوص عمل می کنند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۹:۲۴    
عصر خودرو- تحریم های این دوره با دوره گذشته تفاوت های زیادی دارد که اکنون صنعت خودروسازی و قطعه سازی با چالش های جدی روبه رو شده اند ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۹:۰۹    
عصر خودرو- جدیدترین آمار تولید خودروهای داخلی در شرایطی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام شد که طبق آن، تیراژ ماهانه محصولات سواری خودروسازان افزایش یافته است ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۹:۰۹    
عصر خودرو- شنبه گذشته دو جلسه در دو نوبت صبح و بعدازظهر برای بررسی قیمت نهایی خودرو برگزار شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۰:۲۹    
عصر خودرو- در بررسی خودروهای هیوندای وارداتی، قیمت خودروهای صفر این برند را بررسی کرده ایم. به گزارش پایگاه خبری عصر خودرو، ارزانترین هیوندای ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۰:۲۹    
عصر خودرو- سیستم روشنایی وسایل نقلیه موتوری که شامل چراغ جلو، فلاشرهایی که در قسمت جلو، عقب و کنار خودرو و در بعضی موارد روی سقف خودرو قرار دارد می باشد.