جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۴:۴۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 1 دی 1395 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 31 فروردین 1395 عصر امروز 31 اردیبهشت 1395 عصر امروز 31 خرداد 1395 عصر امروز 31 تیر 1395 عصر امروز 31 مرداد 1395 عصر امروز 31 شهریور 1395 عصر امروز 30 مهر 1395 عصر امروز 30 آبان 1395 عصر امروز 30 آذر 1395 عصر امروز 30 بهمن 1395 عصر امروز 1 اسفند 1395 عصر امروز 1 دی 1395 عصر امروز 2 دی 1395 عصر امروز 3 دی 1395 عصر امروز 4 دی 1395 عصر امروز 5 دی 1395 عصر امروز 6 دی 1395 عصر امروز 7 دی 1395 عصر امروز 8 دی 1395 عصر امروز 9 دی 1395 عصر امروز 10 دی 1395 عصر امروز 11 دی 1395 عصر امروز 12 دی 1395 عصر امروز 13 دی 1395 عصر امروز 14 دی 1395 عصر امروز 15 دی 1395 عصر امروز 16 دی 1395 عصر امروز 17 دی 1395 عصر امروز 18 دی 1395 عصر امروز 19 دی 1395 عصر امروز 20 دی 1395 عصر امروز 21 دی 1395 عصر امروز 22 دی 1395 عصر امروز 23 دی 1395 عصر امروز 24 دی 1395 عصر امروز 25 دی 1395 عصر امروز 26 دی 1395 عصر امروز 27 دی 1395 عصر امروز 28 دی 1395 عصر امروز 29 دی 1395 عصر امروز 30 دی 1395 
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۳۳    
در حالی دولت درخواست برداشت 1.5میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای ایجاد 70 هزار شغل را دارد که وزیر کار اخیرا گفته است، "ابتدا صبر می کنیم شغل ایجاد شود و سپس تسهیلات را پرداخت می کنیم."
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۸:۳۳    
آزادی حلب و نشست 3 جانبه ایران و روسیه و ترکیه، بدون حضور آمریکا انجام گرفت و این به معنای آن است که اوباما اهرم قدرت قابل ملاحظه ای در بحران سوریه ندارد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۲۹    
به گزارش عصر امروز به نقل از حلقه وصل، صدری نیا درباره مستند قائم مقام گفت: بررسی حوادث و اتفاقات مربوط به ایشان از همان دوران تا حوادث فتنه سال 88 در این مستند بررسی شده است. ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۳:۵۰    
به دنبال انتشار سخنان ظریف در جلسه دوشنبه گذشته کمیسیون امنیت ملی که در آن به صراحت به اشتباه خود در ماجرای برجام و مذاکرات هسته ای اعتراف کرده بود اظهارنظرهای مختلفی از سوی نمایندگان و رسانه ها صورت ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۸:۵۷    
نفیسه روشن با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۵۲    
همزمان با بررسی برنامه خطرناک ششم - که در بسیاری از مواد متأثر از مفاهیم کهنه و ناکارآمد توسعه غربی است- سه نکته را یاد آور می شویم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۳۸    
با دستگیری دو نفر دیگر از کارکنان شهرداری بناب پرونده فساد در شورای اسلامی و شهرداری این شهر قطورتر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۲:۲۸    
به گزارش عصر امروز، یکی از همیاران علاقه مند به محیط زیست و از قرق بانان محیط زیست اردکان به نام حسین کارگر در محدوده کوه زاغو که در همجواری پناهگاه حیات وحش دره انجیر می باشد برای اولین بار موفق به ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۲:۲۰    
حالا ترافیک چندین ده کیلومتری معابر پایتخت یک پای ثابت موضوعات شهری شده است و در این میان برخی دستگاه های متولی با کم کاری و ناکارآمدی خود خواسته و ناخواسته درصدد هستند تا خود را در گسترش در گیری این ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۱:۲۶    
روز سه شنبه عکسی جنجالی در شبکه های اجتماعی منتشر شد. عکسی که در آن در بنری نصب شده در خیابان، از معترضین به شهرداری خواسته شده بود تا در آخرین سه شنبه هر ماه در حرکتی اعتراضی در مقابل مجلس ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۱:۱۱    
به گزارش عصر امروز امسال حال و هوای طولانی ترین شب سال در خانواده شهدای مدافع حرم، جور دیگری رقم خورد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۰:۳۵    
سال آینده باز هم بومی از ژانرهای مختلف و کارگردان های صاحب سبک های متفاوت را می بینیم .
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۰:۰۴    
به گزارش عصر امروز، جان کربی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه گفت عدم دعوت از آمریکا برای حضور در مذاکرات مسکو در مورد سوریه، به معنی منزوی شدن واشنگتن نیست. ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۰:۳۷    
در حالی که دلار دیروز از مرز 4 هزار تومان گذشت، یک روزنامه حامی دولت از حواله دلار 4070 تومانی خبر داده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۰:۰۱    
جریانی طی روزهای گذشته سعی دارد با به راه انداختن یک خط سیاسی و رسانه ای در صدد تقلیل گرایی افراطی نسبت به اهداف و وظایف قوه قضائیه برآید این جریان به صورت همزمان در داخل و خارج از کشور با مقاصد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۴۰    
به گزارش عصر امروز، اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد اظهار داشت: عصر امروز و در پایان جلسه هیئت رئیسه، به همراه دکتر لاریجانی در حال خروج بودیم که آقایان کریمی قدوسی ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۳۱    
سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان تکذیبیه منتشر شده به نقل از وی درباره خبر فارس را جعلی خواند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۲۸    
پارک یک عضو واحد شکار دوربین های مخفی شهر سئول است که تماما زن هستند در خط مقدم مبارزه علیه مولکا یا پورنوگرافی دوربین های مخفی قرار دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۱۹    
هیئت های اروپایی در دیدار با اعضای تیم انتقالی ترامپ، هشدار داده اند که اگر تشدید تحریم ها علیه ایران به بر هم خوردن توافق هسته ای منجر شود، همه واشنگتن را مقصر خواهند دانست.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۱۶    
تیم فوتبال استقلال در شرایطی بازی برده برابر نفت را با شکست عوض کرد و از جام حذفی کنار رفت که اتفاقات قبل از بازی در رقم خوردن این نتیجه تاثیر مستقیم داشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۱۶    
مجمع باشگاه استقلال که سه شنبه هفته آینده برگزار می شود، احتمالا تغییرات وسیع مدیریتی را در این باشگاه با خود به همراه خواهد داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۱۳    
برانوش نیک بین به عنوان مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش انتخاب شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۱۰    
به گزارش عصر امروز محمود صادقی نماینده جنجالی اصلاح طلب این روزها باید پاسخگوی تحرکات مختلفی که در حوزه قضایی علیه قوه قضائیه انجام داده، باشد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۱۰    
صلیب سرخ جهانی لحظاتی پیش از پایان عملیات خروج افراد زخمی و بیمار از شرق حلب خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۰۴    
بر اساس گزارش رسانه ها شمار تلفات ارتش ترکیه در شهر الباب سوریه به 8 کشته و 23 مجروح رسیده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۵۵    
رئیس چمهور ترکیه، قاتل سفیر روسیه در آنکارا را وابسته به گروه تروریستی فتح الله گولن اپوزسیون آمریکانشین عنوان کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۵۵    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن اذعان تلویحی به ترور مهندس پهپادی حماس، تاکید کرد این رژیم هرکاری را که منافعش را تامین کند، انجام خواهد داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۵۵    
یک منبع قضایی تونس از دستور قاضی تحقیقات در خصوص حبس سه مظنون از جمله یک زن در رابطه با پرونده ترور مهندس محمد الزواری خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۱۵    
معاون شرکت ملی نفت با بیان اینکه اولین مناقصه بین المللی نفتی ایران در سال 2017 برای توسعه میدان نفتی آزادگان برگزار می شود، گفت: ایران با شرکت های خارجی قراردادهای 20 ساله امضا خواهد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۱۲    
معاون دادستان تهران از وزارت ارشاد خواست تا از نمایش یک فیلم در حال اکران به دلیل تبلیغات در شبکه های معاند جلوگیری کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۱۲    
باوجود افزایش قیمت ها در بازار لوازم خانگی و تایید این موضوع از سوی اتحادیه های تولید و فروش، وزیر صنعت ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۹:۰۵    
رئیس جمهور بر تلاش مسئولان ایران و ارمنستان در راستای ارتقای هر چه بیشتر سطح مناسبات و همکاری های همه جانبه میان دو کشور تاکید کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۹:۰۵    
رسانه های نزدیک به رئیس جمهور مستعفی یمن دوباره مدعی شده اند که یک افسر ایرانی در یمن کشته شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۹:۰۵    
نمایندگان در نشست عصر امروز پارلمان طی گعده ای در گوشه از صحن خانه ملت اظهارات وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی مجلس را استماع کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۹:۰۲    
درحالی که قیمت دلار صبح امروز رکورد 4000 تومان را زده بود، از ساعتی قبل با طی مسیر صعودی به نرخ 4030 تومان هم رسیده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۸:۵۹    
دکتر شاهین آخوند زاده افزود: جلسات متعددی در دانشگاه های علوم پزشکی در کمیته های اخلاق برگزار و تصمیماتی در این زمینه گرفته شد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۸:۵۹    
رییس جمهوری اسلامی ایران شامگاه چهارشنبه به وقت محلی و پس از انجام برنامه های سفر رسمی به کشور ارمنستان، عازم قزاقستان شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۸:۲۹    
پیش بینی کاهش سطح ذخیره سازی نفت در آمریکا سبب شد قیمت نفت در ساعت های نخست معاملات امروز (چهارشنبه اول دی ماه) افزایش یابد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۸:۲۶    
دبیر کل کنونی سازمان ملل که آخرین روزها را در این سمت می گذراند، خبر داد حاضر است برای دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری وطنش، کره جنوبی، نامزد شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۸:۲۶    
خبرنگار المیادین از سقوط سه خمپاره به مرکز پایتخت سوریه خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۸:۲۳    
تلویزیون برای آخر هفته خود به سراغ فیلم های اکشن و هیجانی خارجی چون پلیس بورلی هیلز جان سخت 4 رفته است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۵۹    
به گزارش عصر امروز ، بیست و یکمین نشست دادستانی تهران با موضوع اجرای احکام، روز سه شنبه (30/9/95) جاری با حضور معاونان دادستان، سرپرستان نواحی دادسرای تهران ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۴۱    
منابع خبری اعلام کردند که آمریکا پهپهادهای انتحاری زیادی به تروریست های حاضر در جنوب سوریه داده و ارتش سوریه موفق شده است تا امروز 11 فروند از این پهپادها را سرنگون کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۴۱    
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران با تأکید بر تسریع در فراهم شدن زمینه خروج مجروحان و سالخوردگان از فوعه و کفریا ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۳۲    
سایت خبری تحلیلی جهان نیوز که نزدیک به 6 ماه قبل با شکایت دولت و رأی هیأت نظارت بر مطبوعات توقیف شده بود امروز با حکم قاضی پرونده رفع توقیف شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۳۲    
نام علیرضا بیرانوند در فهرست پرسپولیس برای مسابقه با سیاه جامگان قرار گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۲۹    
رییس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا در گفت وگویی اختصاصی با یک نشریه آمریکایی به رییس جمهور منتخب این کشور درباره عواقب پاره کردن برجام هشدار داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۲۹    
جلسه علنی نوبت عصر مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش پایان یافت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۵    
در این گزارش با روند تولید سربازهای پلاستیکی آشنا می شویم و تعدادی از عکس های خلاقانه از آنها را می بینیم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۵    
بحرین تا به امروز سه دوره را در بیداری اسلامی طی کرده است. دوره اول با آغاز بیداری اسلامی در این کشور شکل گرفت و تا تخریب میدان لؤلؤ ادامه داشت ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۲    
شب گذشته درحالی مردم کشورمان مراسم شب یلدا را با دور هم نشینی اعضای خانواده به جای آوردند که امروز اخباری مبنی بر وجود شب یلدا برای امشب به دلیل بلند ترین شب سال مطرح شده است .
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۲    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان سخنان منتسب به ظریف در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس را رد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۲    
یک عضو کمیسیون فرهنگی با اشاره به بررسی لایحه برنامه ششم توسعه در جلسات علنی مجلس گفت: برنامه ششم در بحث و مقوله فرهنگ ضعف دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۲    
دبیر شورای نگهبان با ابراز خشنودی از رونق صله رحم در شب یلدا گفت: بسیاری از مردم، طی گردهمایی ها و مراسم دیشب محیط گرم و صمیمانه ای در خانواده ها داشتند که جای خوشحالی دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۵۹    
محمد بحرانی صدا پیشه جناب خان امشب با رامبد جوان یک گفتگوی مفصل خواهد داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۴۷    
یک متخصص طب سنتی گفت: اگر چای سیاه را به درستی مصرف نکنیم مشکلات فراوانی را برای بخشهای مختلف بدن به وجود خواهد آورد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۲۲    
با توجه به اینکه ارزش دلار آمریکا از بالاترین رقم 14 سال گذشته که در روز گذشته رقم خورد، فاصله گرفته است، قیمت طلا در معاملات امروز افزایش یافت و خسارات اول صبح را جبران کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۲۲    
نمایندگان مجلس دولت را مجاز کردند در جهت گسترش نظام جامع تأمین مالی و تسویه بدهی های خود اقدام کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۱۹    
رئیس جمهور بر تلاش مسئولان ایران و ارمنستان برای استفاده از فرصت های متقابل در راستای توسعه و تقویت همه جانبه همکاری های فی مابین تاکید کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۱۹    
مدیران جدید صندوق ذخیره فرهنگیان، تمام مدیرانی که از مفسدان اقتصادی شکایت کرده بودند و با طرح تحقیق و تفحص مجلس همکاری کرده بودند را می خواهند حذف کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۱۶    
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: آمریکا امروز با بازیگران جدید امثال تکفیری ها و ایجاد جنگ نیابتی در منطقه، نقض برجام و جنگ نرم که مخاطب اصلی آن جوانان کشور است به جنگ خود ادامه می دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۱۶    
قرارگاه حضرت زینب (س) در اطلاعیه ای نحوه جذب و هدایت کمک های مردمی به جبهه مقاومت سوریه را اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۱۶    
بازنشستگان کشوری که در حقوق آذرماه امسال، حق عائله مندی و اولاد دریافت نکرده اند، اطلاعات کد ملی افراد تحت تکفل خود را هرچه سریعتر به دستگاه اجرایی زمان خدمتشان اعلام کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۱۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آقای ظریف در جلسه کمیسیون امنیت ملی به اشتباه خود در اعتماد به حرف وزیر خارجه آمریکا اعتراف کرد و تصریح کرد که مسئولیت این اشتباه را می پذیرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۶    
پزشک زن شب گذشته در بیمارستان رودسر درگذشت و تحقیقات برای مشخص شدن علت مرگ او از سوی پلیس آغاز شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۳    
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از دستیابی به رکورد صادرات نفت به میزان 7.1 میلیون بشکه در روز، طی سال جاری خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۳    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اعترافات وزیر امور خارجه بیانگر آن است که باید فاتحه برجام را خواند و امضاکنندگان و مجریان برجام در کشور باید به مردم پاسخ دهند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۰    
رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: مشکل کنونی کشور پول نیست، بلکه ضعف مدیریت و بروکراسی اداری است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۰    
روند تجارت ایران با 15 کشور همسایه خود در بررسی اجمالی نشان می دهد که صادرات در یک دوره 10 ساله از سال 1384 الی 1394 به جز سال 1392 روند صعودی داشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۳۷    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش چشمگیر قیمت ماهی در بازار نسبت به هفته قبل خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۳۴    
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی استان و همکاری سران و ریش سفیدان با پلیس عاملان قتل مرد 34 ساله در زاهدان شناسایی و دستگیر شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۳:۰۴    
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در این دانشگاه که قرار بود با سخنرانی "حسن عباسی" برگزار شود، با بهانه تراشی از سوی مسئولان دانشگاه لغو شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۲:۴۳    
باشگاه ذوب آهن تصمیم گرفت در ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط از حریف عربستانی خود میزبانی کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۴    
به گفته دادستان سالتزبورگ یک جوان 25 ساله مراکشی که متهم به برنامه ریزی برای حملات تروریستی در این شهر اتریش بود دستگیر شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۲:۲۵    
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور پرداخت. رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور پرداخت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۲:۱۳    
آبان ماه امسال تولید چهار مدل وانت در خودروسازان داخلی متوقف شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۲:۰۴    
به گزارش عصر امروز، یکی از بزرگترین واگذاریهای دولتی و نیز معاملات تاریخ بورس با بازگشایی نماد معاملاتی مخابرات با قیمت پایه هر سهم 337 تومان و 9 ریال در روز 5 مهر 1388 آغاز شد تا اینکه در نهایت هر ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۱:۵۵    
به گزارش عصر امروز روزنامه گل تیتر یک امروز خود را به شکست استقلال و البته منصوریان اختصاص داد و به جای علیرضا منصوریان نوشت: علیرضا مردودیان
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۱:۴۴    
یک روزنامه اصلاح طلب از دستکاری آمار رشد اقتصادی با نزدیک شدن به انتخابات خبر داده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۱:۳۴    
استقلال این روزها با مربیگری منصوریان حال و روز خوشی ندارد و گویی آبی های پایتخت با مربیگری علی منصور به بن بست تاکتیکی رسیده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۱:۰۳    
ارتش ترکیه طی بیانیه ای از تسلط کامل نظامیان این کشور و نیروهای تحت حمایت آنها بر جاده راهبردی واصل دو شهر الباب و حلب خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۰:۵۴    
این روزها شاهدیم که در برخی محافل، زنان به عنوان خواننده حضور دارند؛ اما حکم شرعی این موضوع چیست.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۰:۴۵    
به گزارش عصر امروز، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به روند بررسی سازوکارهای انتخابات الکترونیک در این شورا ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۰:۳۳    
نوذر رودنیل کارشناس داوری می گوید داور بازی استقلال تهران با نفت دو اشتباه تاثیرگذار داشت است .
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۰:۲۱    
آقای روحانی از برخی جهات نتوانسته واقعا حمایتی را که 24 خرداد 92 وجود داشته، نگه دارد. برخی اقشار امروز از نتیجه بخش بودن عملکرد دولت بر زندگی شان ناامید شده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۰:۱۲    
فوتبال در اروپا با برگزاری دیدارهایی در نقاط مختلف این قاره پیگیری شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۴    
در حالی که برخی خرده فروشی های سطح شهر حتی در جنوبی ترین نقطه پایتخت برنج درجه یک ایرانی را کیلویی 14 هزار تومان می فروشند ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۰۹:۴۸    
نشریه آمریکایی آتلانتیک در مطلبی با تأکید بر لزوم پیگیری انتخابات سال آینده ریاست جمهوری ایران نوشت: انتظار می رود روحانی برای بار دوم پیروز شود .
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۰۹:۴۲    
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز رییس جمهور روحانی در همایش حقوق ملت در قانون اساسی با تمجید عملکرد تیم اقتصادی خود و نجات اقتصاد ایران اظهار داشت: نجات اقتصاد وعده من به ملت بود ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۰۹:۴۲    
مدافع سابق استقلال گفت: با این شیوه ای که استقلال جلو می رود موفقیت در لیگ و آسیا خیلی سخت است و نوعی مرگ تدریجی است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۰۹:۳۰    
معاون وزیر خارجه روسیه گفت که تحریم های جدید امریکا در مورد اتباع و شرکت های روسیه بدون پاسخ نمی ماند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۰۹:۱۸    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به اظهارنظرهای برخی مقام های ترکیه مبنی بر دست داشتن این کشور در عملیات ترور سفیر روسیه در آنکارا، گفت چنین موضوعی قطعا مضحک است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۰۸:۵۴    
رئیس جمهوری به منظور سفر به سه کشور آسیایی ارمنستان، قزاقستان و قرقیزستان؛ تهران را به مقصد ایروان ترک کرد.