دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۳:۴۶May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 31 خرداد 1395 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 31 فروردین 1395 عصر امروز 31 اردیبهشت 1395 عصر امروز 31 تیر 1395 عصر امروز 31 مرداد 1395 عصر امروز 31 شهریور 1395 عصر امروز 30 مهر 1395 عصر امروز 30 آبان 1395 عصر امروز 30 آذر 1395 عصر امروز 30 دی 1395 عصر امروز 30 بهمن 1395 عصر امروز 1 اسفند 1395 عصر امروز 1 خرداد 1395 عصر امروز 2 خرداد 1395 عصر امروز 3 خرداد 1395 عصر امروز 4 خرداد 1395 عصر امروز 5 خرداد 1395 عصر امروز 6 خرداد 1395 عصر امروز 7 خرداد 1395 عصر امروز 8 خرداد 1395 عصر امروز 9 خرداد 1395 عصر امروز 10 خرداد 1395 عصر امروز 11 خرداد 1395 عصر امروز 12 خرداد 1395 عصر امروز 13 خرداد 1395 عصر امروز 14 خرداد 1395 عصر امروز 15 خرداد 1395 عصر امروز 16 خرداد 1395 عصر امروز 17 خرداد 1395 عصر امروز 18 خرداد 1395 عصر امروز 19 خرداد 1395 عصر امروز 20 خرداد 1395 عصر امروز 21 خرداد 1395 عصر امروز 22 خرداد 1395 عصر امروز 23 خرداد 1395 عصر امروز 24 خرداد 1395 عصر امروز 25 خرداد 1395 عصر امروز 26 خرداد 1395 عصر امروز 27 خرداد 1395 عصر امروز 28 خرداد 1395 عصر امروز 29 خرداد 1395 عصر امروز 30 خرداد 1395 عصر امروز 31 خرداد 1395 
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۳:۳۲    
هیات مدیره "کنور" که در سال مالی منتهی به پایان اسفند 94 با زیان عملیاتی 7 میلیارد و 733 میلیون و 800 هزار تومانی مواجه بوده در مجمع امسال پاداش 120 میلیون تومانی را به تصویب سهامداران رسانده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۹    
به گزارش عصر امروز به نقل از شبکه خبری المنار، حزب الله لبنان در بیانیه ای سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم روحانی برجسته بحرینی را محکوم کرد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۶    
به گزارش سرویس تاریخ و حماسه عصر امروز، امام حسن مجتبی (ع) نیمه ماه مبارک رمضان سال سوم هجری در مدینه چشم به جهان گشود. ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۳:۱۵    
به گزارش عصر امروز به نقل از المیادین، ملت بحرین در اعتراض به سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم در منطقه الدراز واقع در غرب منامه پایتخت این کشور تظاهرات گسترده ای بر پا کردند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۹    
به گزارش عصر امروز، وزارت امور خارجه ایران درباره سلب تابعیت از آیت الله شیخ عیسی قاسم بیانیه ای را صادر کرده است که به شرح زیر است: ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۹    
به گزارش عصر امروز، این ائتلاف با صدور بیانیه ای تاکید کرد که رژیم آل خلیفه اینگونه اقدام ها را به دستور اربابان آمریکای و انگلیسی انجام می دهد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۰    
به گزارش عصر امروز، بیانیه فرمانده سپاه قدس به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم مردم مسلمان و مظلوم بحرین مدت طولانی و سالهای مدیدی است تحت ظلم، تبعیض، بی عدالتی، تحقیر و اقدامات خشن ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۱    
منابع بحرینی امروز (دوشنبه) به شبکه العالم اعلام کردند که نیروهای امنیتی عصر امروز به محل تجمع مردم معترض به لغو تابعیت شیخ قاسم در منطقه الدراز حمله کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۸    
سخنگوی دولت گمانه زنی های مربوط به تغییرات در کابینه را تکذیب کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۸    
روز یک شنبه سی خرداد جلسه ای با حضور تعدادی از معاونان دادستان، سرپرستان دوایر نظارت و قضات ناظر زندان دادسرای عمومی و انقلاب تهران در دادستانی تهران برگزار شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۵    
سفیر عربستان در عراق مدعی شد که حملۀ رسانه ای و مستقیم علیه سفارت عربستان در بغداد شکل گرفته و عملیات جهت دار و حساب شده علیه او در روزهای اخیر شدت یافته است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۵    
رسانه های آمریکایی روز دوشنبه جزئیات جدیدی از تیراندازی در باشگاه شبانه در شهر اورلاندو آمریکا منتشر کرده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۵۷    
واردات خودرو با ارزش بالای یکصد هزار دلار ممنوع شد تا بدین ترتیب ممنوعیت واردات بر حسب حجم موتور برداشته شود و تغییراتی اساسی در ورود خودروهای خارجی به کشور صورت گیرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۵۴    
ایران در طی هفته های اخیر نفت بیشتری با قیمت بالا فروخته است. این کشور در هفته منتهی به 10 ژوئن هر بشکه نفت سبک خود را به رقم 47 دلار و 58 سنت فروخت که یک دلار و 93 سنت بالاتر از هفته قبل بود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۵۴    
مقامات بحرین تابعیت شیخ عیسی قاسم مرجع تقلید شیعیان بحرین و روحانی برجسته این کشور را لغو کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۵۱    
رییس قوه قضاییه گفتار، روش و منش مقام معظم رهبری در مواجهه عزتمندانه و حکیمانه با نظام سلطه را الگویی عملی برای همه مسئولان دانست و گفت: استقلال، امنیت و پیشرفت کشور حول محور ولایت فقیه است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۶    
در شب ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام)، جمعی از اهالی فرهنگ، شعر و ادب فارسی با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۶    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: تهران و اسلام آباد روابط راهبردی داشته و زمینه همکاری های دو کشور همواره رو به گسترش بوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۷    
دادستانی بحرین یک روحانی وابسته به جمعیت های معارض این کشور را به جمع آوری پول به نفع طرف هایی در ایران و عراق متهم کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۴    
در درگیری با سارقان مسلح در بندر امام یک مأمور نیروی انتظامی ماهشهر شهید و دو مأمور دیگر مجروح شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۴    
جهان به طرز عجیب و بی سابقه ای وارد وضعیت اضطراری شده است. این هشدار جدی گروهی از دانشمندان علوم زیست محیطی است که بازتاب قابل توجهی در رسانه های خبری سراسر دنیا داشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۱    
با تشدید درگیری ها در سوریه، سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عازم این کشور شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۱۸    
در حادثه تصادف یک مینی بوس مسافربری با یک قطار در ترکیه 9 نفر کشته شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۹    
استاد دانشگاه بیرمنگام انگلستان گفت: دلیل موفقیت ترامپ وجود تفرقه میان جمهوریخواهان بود و وی توانست روی حمایت محکم اقلیتی که در انتخابات مقدماتی و درون حزبی شرکت کرده بودند حساب باز کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۹    
وزیر دفاع نیوزلند از تمدید حضور نظامیان خود در عراق تا نوامبر سال 2018 خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۸    
تهدید گروه تروریستی داعش مبنی بر حمله به اهداف آمریکایی در کره جنوبی، موجب شده تا این کشور آسیایی تحت تدابیر شدید امنیتی قرار بگیرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۵    
راحیل شریف فرمانده ارتش پاکستان برای سفری دو روزه وارد برلین شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۲    
وزیر بهداشت گفت: نباید به این موضوع درکشور دامن زده شود زیرا مردم آگاه بوده و این موضوعات را مسایل سیاسی می دانند ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۹    
کمالوندی با تاکید بر این که پرونده PMD از سوی آژانس رسیدگی شده است و در عمل خط بطلانی بر آن کشیده شده است افزود ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۶    
این کشور توانست با موفقیت قدرتمندترین ابررایانه جهان را بدون کمک گرفتن از آمریکا و استفاده از فناوری های آن کشور بسازد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۱    
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه می گوید وزارت دفاع این کشور اکنون آمادۀ ساخت ناوهای هواپیمابرِ پیشرفته است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۳    
طبق یک گزارش، نیروهای دولتی سوریه در روزهای اخیر حدود 170 تروریست تکفیری را در درگیری ها در استان حلب در شمال سوریه به هلاکت رسانده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۰    
براساس اعلام منابع امنیتی افغان، انفجار در بازاری در شمالِ شرق افغانستان و انفجار یک مینی بوس در کابل، پایتخت این کشور در مجموع 22 کشته به جا گذاشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۴    
رئیس اتحادیه نیروی کار فرانسه طی اظهاراتی رفتار آتش افروزانه نخست وزیر فرانسه در قبال طرح اصلاح قانون کار را به باد انتقاد گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۱    
طرح ملی ارتقای کیفیت چادرهای نماز مساجد و اماکن متبرکه شب گذشته در رواق شرقی مصلای امام خمینی (ره) رونمایی شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۸    
افت ارزش دلار و کاهش نگرانی ها درباره خروج انگلستان از اتحادیه اروپا قیمت نفت را امروز دوشنبه افزایش داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۸    
بر اساس توافق مقامات پاکستان و افغانستان، نه فقط در مرز تورخم بلکه در سایر نقاط مرزی بین دو کشور باید تأسیسات و گیت مرزی ایجاد شود تا بتوان از قاچاق کالا و تردد تروریست ها جلوگیری کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۸    
یک روزنامه فرامنطقه ای گزارش داد که واشنگتن به رهبر حزب سوسیالیست ترقی خواه لبنان روادید نمی دهد و این مسئله را کاردار آمریکا در بیروت به اطلاع وی رسانده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۶    
وزیر امور خارجه روابط تهران - اسلام آباد را راهبردی دانست و گفت: زمینه همکاری های دو کشور رو به گسترش است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۶    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به نیاز کشور به تأمین مالی پروژه های بزرگ، اظهار کرد: بازار سرمایه نشان داده است که پول زیادی دست مردم قرار دارد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۳    
نامزد حزب جمهوری خواهِ انتخابات ریاست جمهوری امریکا می گوید ایالات متحده باید در مواجهه با مسلمانان پیش داوری نژادی را در اجرای قانون افزایش داده و رویکردی همچون اسرائیل در پیش بگیرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۹    
رئیس کمیته دفاعی مجلس نهم گفت:ادعای مطرح شده از سوی مجله وال استریت ژورنال پیرامون کشف ذرات اورانیوم به منظور دسترسی ایران به سلاح های هسته ای در دولت گذشته صحت ندارد و یک ادعای بی اساس است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۹    
جانشین اداره سرمایه های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح به برخی از سوالات و ابهامات درباره جریمه ریالی سربازی پاسخ داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۶    
معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تاکید بر ضرورت حرکت به سمت پرونده های کلان قاچاق از برخورد وزارت اطلاعات با 21 پرونده کلان قاچاق به ارزش بیش از 2 هزار و 800 میلیارد تومان در سال 94 خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۶    
رئیس سازمان محیط زیست گفت: جنگ و ناامنی در عراق از جمله علت های ایجاد کانون های ریزگردها است و متأسفانه شرایط ناپایدار دولت عراق ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۶    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بهره برداری از قطعه یک آزادراه تهران شمال در بهار 96، گفت: برای نخستین بار در ساخت این آزادراه به معماری جاده توجه شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۳    
اعضای هیات رئیسه کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۳    
به نظر می رسد ریاست 10 کمیسیون مجلس هنوز زیر پرچم اصولگرایان قرار دارد که این مسئله از ناکامی فراکسیون امیدی ها خبر می دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۹    
تصاویر برگزیده خبرگزاری رویترز از دو بازی ابتدایی تیم های حاضر در دور مقدماتی یورو 2016 را تماشا می کنید.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۶    
اظهارات اخیر مشاوران محیط زیست در خصوص آسیب یادمان های شهدا برای محیط زیست واکنش تعدادی از نمایندگان مجلس، کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۶    
از همان آغاز به کار دولت تدبیر و امید بسیاری از کارشناسان به همراه نمایندگان بخش خصوصی فریاد برآوردند که دیوانسالاری دولتی و انبوه بی شمار مجوزها و مقررات قیمت گذاری مانع بزرگی بر سر راه بهبود فضای ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۶    
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: من اهل بازارگرمی نیستم اما از خارج پیشنهادهایی دارم که مدیر برنامه هایم مشغول بررسی آنها است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۵    
شعبان بی مخ سرکرده زورگیران شمال پایتخت در تعقیب و گریز پلیسی تسلیم قانون شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۲    
حضور به موقع و سرعت عمل مامور کلانتری شهر کیان، جان دوباره به زندگی اعضای یک خانواده داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۹    
نماینده مردم ورامین در خصوص حاشیه سازی های مسئولان دولتی اظهار داشت: ما توصیه می کنیم به همه ی اعضای دولت که به جای حاشیه سازی و حاشیه پردازی و ملاقات های بیهوده ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۹    
رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی می گوید: عده ای که سررشته ای از صنعت و تولید ندارند و یک شبه به منابع اقتصادی دست یافته اند با یک تلفن از هر نقطه دنیا جنس ارزان و انبوه وارد کشور می کنند و نمی ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۶    
باتصمیم جدید دولت، 220دستگاه خودروی شورلت آمریکایی ثبت سفارش شده می توانند وارد بازار ایران شوند، این درحالی است که مقام معظم رهبری خردادماه مخالفت صریحی با واردات این نوع خودروها داشته اند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۰    
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد:سلسله بمب گذاری هایی در مناطق متعدد در عمق کشور و به طور مشخص برای مناسبت های پیش رو تدارک دیده شده بود که خنثی و تروریست ها بازداشت شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۷    
مراسم ضیافت افطار تحت عنوان افطار بین ادیان با حضور جمع کثیری ازمسلمانان و سایر پیروان ادیان ابراهیمی به اهتمام موسسه سیتی سرکل و کلیسای سنت جیمز شامگاه یکشنبه در قلب لندن برگزار شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۷    
لوزانو،اسامی 14 بازیکن برای حضور در سه دیدار هفته دوم لیگ جهانی را اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۳    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز پس از انتخابات سال 88 کاندیدای اصلی اصلاح طلبان که نتوانسته بود اعتماد مردم را کسب کند و رای لازم را بیاورد حاضر نشد در یک روند دموکراتیک شکست را بپذیرد و دست به اعتراض ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۲    
پس از آزاد شدن تاج زاده از زندان، تصاویر مختلفی از دیدار اشخاص و فعالان سیاسی با وی در شبکه های اجتماعی منتشر شد، تصاویری که حکایت از دیدار حسین فریدون برادر رئیس جمهوری ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۲    
اردوی 11 روزه تیم ملی فوتبال ایران در ارمنستان با تصمیم کادر فنی لغو شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مواضع رهبری درباره نقض و آتش زدن برجام کریمانه و شجاعانه بود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۹    
یکی از اصلی ترین تهدیدات نفوذ می تواند نفوذ فرهنگی باشد که با تحت الشعاع قرار دادن تفکرات فرهنگی نسل جوان و نوجوان ضمن تغییر باورهای دینی و اعتقادی آنها ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۶    
یک مسیحی کاتولیک از کشور پرتغال طی مراسمی در حرم مطهر رضوی حضور یافت و به دین اسلام و مذهب تشیع گروید.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۳    
مقام های کنونی و سابق آمریکایی ادعا کردند که دولت اوباما به این نتیجه رسیده است که اورانیوم کشف شده سال گذشته در یک پایگاه نظامی سری ایران احتمالا مربوط به فعالیت های قبلی هسته ای بوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۱    
مصطفی در ایام حضورش در آمریکا با زنی به نام تامسن آشنا می شود که بعدا نامش به پروانه تغییر پیدا می کند. از تامسن اطلاع زیادی در دست نیست. جز اینکه ازدواج آنها به تاریخ 1340 بوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۱    
سرمربی تیم ملی به حرف های برانکو واکنش نشان داد و بیانیه ای شدید الحن منتشر کرد: من می خواهم به این عده بگویم که شما می توانستید احترام مرا داشته باشید اما از حالا به بعد فقط بی تفاوتی مرا خواهید ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۸    
نماینده مجلس نهم با تاکید براینکه اگر این خرید ها به شکل فاینانس و غیر دولتی باشد بلامانع است، گفت: اگر خود دولت بخواهد مستقیم هواپیما خریداری کند ضرورتی ندارد و از نیاز های اولویت دار ایران نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۸    
به گزارش عصرامروز مهدی قانع پور کارگر کارخانه ذوب آهن گفت: با وجود گرمای 1400 درجه حاصل از ذوب شمش جهت تولید آرماتور ، به روزه داری و عبادت نیز مشغول هستم. ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۲۱    
نماینده تهران در مجلس هشتم گفت: کشور های استعماری، در حال حاضر به دنبال این هستند تا با استفاده از صادرات کالاهای آلوده خود به داخل کشور و با استفاده از پدیده بیو تروریسم صدمات جبران ناپذیری را متوجه ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۱۸    
مدیر دفتر حفاظت منابع آب شرکت آب منطقه ای تهران از مسلوب المنفعه شدن هزار و 556 حلقه چاه غیرمجاز در استان تهران در سال 94 خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۱۸    
خوانندهٔ پیشکسوت موسیقی انقلابی گفت: با تهاجمی که دشمنان انقلاب در حوزه فرهنگ بر علیه ملت ایران آغاز کرده اند ضرورت پرداختن به اینگونه موسیقی انقلابی بیشتر احساس می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۱۵    
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت:م تاسفانه در خود نهاد ریاست جمهوری افرادی را داریم که اگر فیش های حقوقیشان منتشر بشود، مردم متوجه میشوند که ریشه کجاست.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۶    
رییس کل دادگستری لرستان گفت: با توجه به آمار های موجود، اضافه شدن 4 هزار 300 خانم مطلقه در هر سال یک فاجعه استانی است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۶    
هفته ی گذشته، رییس جمهوری طی دستوری از معاون اول خود خواست تا در اسرع وقت همه موارد تخلف و هرگونه سوء استفاده در خصوص حقوق و پاداش های پرداختی به مدیران در دستگاه های اجرایی را شناسایی کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۳    
در برخی سایت های خبری آمده بود که اعضای جامعه مدرسین با ارسال نامه محرمانه ای به رئیس جمهوری نوشته اند چنانچه دولت در زمینه نگرانی ها اقدامی نکند، نامه محرمانه علنی خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۸    
روز گذشته تصاویری از حضور رئیس دولت اصلاحات در یک مراسم عروسی در شبکه های اجتماعی منتشر شد و سر و صدای زیادی به راه انداخت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۸    
انتصاب حسین امیرعبداللهیان به عنوان مشاور وزیر امور خارجه در حالی انجام می شود که از مدت ها پیش در محافل رسانه یی و سیاسی خبری منتشر شده بود که بر اساس آن وی به عنوان سفیر جدید ایران در پادشاهی عمان ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۲    
دفتر آیت الله مکارم شیرازی در اطلاعیه ای، درخصوص دعوت مناظره هیات کبار علمای سعودی با عقلای شیعه توضیح داد و اعلام کرد: این طرز دعوت که متکبرانه و غیر مودبانه است نشان می دهد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۴    
به گزارش عصرامروز ، روزنامه خراسان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: بر اساس ابلاغیه جدید یک مقام مسئول به تعدادی از ادارات و سازمان های دولتی ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۴    
موضوع حقوق های نجومی از اوایل اردیبهشت ماه سال جاری با انتشار فیش های مدیران بیمه مرکزی شروع شد، و با چند فیش از مدیران دولتی ادامه یافت اما در این میان واکنش روزنامه های مدعی اصلاح طلبی با شعار ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۱    
3فضانورد که مأموریت شان در ایستگاه فضایی به پایان رسیده بود از فضا به زمین بازگشتند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۸    
تصویری از محموله صادراتی شرکت ارج به مقصد پایتخت اردن که در سال هزار و سیصد و چهل و یک خورشیدی، کامیون های طرف قرارداد محصولات این شرکت را از تهران به عمان می برند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۳    
رسانه های نزدیک به ارتش سویه تصاویر جدیدی از نبردهای سنگین جاری در محور جنوبی شهر حلب میان نظامیان سوری و گروه های هم پیمان آن با تروریستهای تکفیری عضو ائتلاف جیش الفتح منتشر کرده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۲۷    
به گزارش عصر امروز در یونان باستان به برگه ای که اعتبار ویژه ای برای یک شخص به صورت رسمی به اثبات می رسانید، می گفتند دیپلماسی ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۲۱    
رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در جمع خبرنگاران در کویت گفته که آزادسازی استان نینوا از دست داعش جهان را غافلگیر و فضای سیاسی عراق را باز خواهد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۱۸    
مرزبانان ترکیه ای با شلیک گلوله به برخی پناهجویان سوری چندین زن و کودک را کشتند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۱۲    
سخنگوی وزارت کشور از انتخاب غلامرضا شریعتی به عنوان استاندار جدید خوزستان در جلسه دیروز هیئت دولت خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۹    
به گزارش عصر امروز ، با ورود سامانه بارشی به استان آذربایجان شرقی، شهر تبریز از ظهر دیروز بارش شدید باران همراه با رعدوبرق و وزش باد را تجربه کرده است. ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۳    
سخنگوی مرکز بررسی جرایم سازمان یافته سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فردی که اخیراً سایت های دولتی ایران را هک کرد توانست اطلاعات مربوط به بانک های اطلاعاتی دستگاه ها را در اختیار بگیرد و از ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۰    
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سیاه جامگان یک سایت یونانی با درج تصویری از مهدی طارمی، نام تیم آینده این مهاجم را اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۸:۵۷    
به گزارش عصر امروز علیرضا مافی در گفت وگو با فارس، از شکایت مسئولان 9دی به دادگاه نسبت به حکم توقیف این هفته نامه خبر داد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۸:۵۴    
به گزارش عصر امروز روزنامه کیهان در سرمقاله شماره امروز خود به قلم حسین شریعتمداری نوشت: 1- اواخر دهه 70 ...