دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۳:۵۶May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 25 خرداد 1395 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 31 فروردین 1395 عصر امروز 31 اردیبهشت 1395 عصر امروز 31 تیر 1395 عصر امروز 31 مرداد 1395 عصر امروز 31 شهریور 1395 عصر امروز 30 مهر 1395 عصر امروز 30 آبان 1395 عصر امروز 30 آذر 1395 عصر امروز 30 دی 1395 عصر امروز 30 بهمن 1395 عصر امروز 1 اسفند 1395 عصر امروز 1 خرداد 1395 عصر امروز 2 خرداد 1395 عصر امروز 3 خرداد 1395 عصر امروز 4 خرداد 1395 عصر امروز 5 خرداد 1395 عصر امروز 6 خرداد 1395 عصر امروز 7 خرداد 1395 عصر امروز 8 خرداد 1395 عصر امروز 9 خرداد 1395 عصر امروز 10 خرداد 1395 عصر امروز 11 خرداد 1395 عصر امروز 12 خرداد 1395 عصر امروز 13 خرداد 1395 عصر امروز 14 خرداد 1395 عصر امروز 15 خرداد 1395 عصر امروز 16 خرداد 1395 عصر امروز 17 خرداد 1395 عصر امروز 18 خرداد 1395 عصر امروز 19 خرداد 1395 عصر امروز 20 خرداد 1395 عصر امروز 21 خرداد 1395 عصر امروز 22 خرداد 1395 عصر امروز 23 خرداد 1395 عصر امروز 24 خرداد 1395 عصر امروز 25 خرداد 1395 عصر امروز 26 خرداد 1395 عصر امروز 27 خرداد 1395 عصر امروز 28 خرداد 1395 عصر امروز 29 خرداد 1395 عصر امروز 30 خرداد 1395 عصر امروز 31 خرداد 1395 
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۳:۳۸    
تیم ملی فوتبال مجارستان در شرایطی که کمتر از اتریش 10 نفره حمله کرد 2 بر صفر برنده شد و به 3 امتیاز ارزشمند رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۳:۲۶    
نیروهای عراقی توانستند در شهر فلوجه، سد روی رود فرات و همچنین منطقه مجتمع های مسکونی را از دست تروریست های داعش آزاد کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۰:۳۰    
دیدار رمضانی مسئولان و کارگزاران نظام با رهبر انقلاب آغاز شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۰:۳۰    
معاونان وزیر خارجه کشورمان با معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در شهر اسلو دیدار و گفت وگو کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۰:۲۷    
پسر شاه عربستان گفت که کشورش مثل همه انتخاباتهای گذشته آمریکا، امسال هم بخشی از هزینه تبلیغات دو حزب آمریکایی از جمله 20 درصد هزینه تبلیغات هیلاری کلینتون را پرداخت می کند؛ سپس این خبر حذف شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۰:۰۷    
سرلشکر علی مملوک رییس دفتر امنیت ملی سوریه خبر سفر رییس اطلاعات فرانسه به دمشق را بی پایه و کذب دانست.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۹:۴۷    
سفیر انگلیس در آلمان ادعا کرد، صدر اعظم آلمان آماده است تا علی رغم ناکامی ترکیه در برآورده کردن خواسته های اتحادیه اروپا به دولت آنکارا تسلیم شده و امتیاز سفر بدون روادید را به 75 میلیون شهروند ترکیه ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۹:۴۴    
عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: گرشاسبی نمی تواندبرای فوتبال تصمیم گیری کند، انتقال نفت به انزلی غیرقانونی است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۹:۲۶    
در حالیکه 9 روز تا برگزاری همه پرسی در انگلستان باقی مانده تا مردم این کشور درباره ادامه عضویت کشورشان در اتحادیه اروپا تصمیم گیری کنند ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۹:۲۳    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آمریکا روی کاغذ تحریم ها را برداشته است اما باید نقش بسیار فعالتری در رفع جو روانی حاصل از تحریم ها ایفا کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۹:۲۰    
اجع برکات العیساوی عضو کمیته امنیتی شورای استان الانبار گفت: نیروهای عراقی ظهر امروز به وقت محلی موفق به آزاد سازی الجفه و العصریه در 14 کیلومتری غرب فلوجه از داعش شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۸:۵۲    
عناصر گروه تروریستی داعش، 4 جوان عراقی را در موصل به بهانه روزه خواری گردن زدند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۸:۵۲    
در حالی که اعتصاب ها و اعتراضات عمومی در فرانسه در مخالفت با اصلاح قانون کار همچنان ادامه دارد، وبسایت برج ایفل اعلام کرد: برج ایفل امروز سه شنبه به خاطر اعتصاب ملی بسته شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۸:۱۹    
وزیر راه با اشاره به این که توافق با بوئینگ در آینده اعلام می شود، گفت: دست تمام دلالان را در خرید هواپیما قطع کردیم پیش از وزارت من برای خرید 6 هواپیما توافقی صورت گرفت که با رقم مورد توافق اخیر ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۸:۱۳    
رسانه های غربی خبر دادند که هانسجورگ هابر نماینده اتحادیه اروپا در ترکیه استعفا داده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۵۰    
یک مبلغ مصری مدعی شد بیمه عمر حرام است زیرا با ایمان به تقدیر الهی، در تناقض است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۴۴    
پیش از انجام برگزاری دیدار تیم های روسیه و انگلیس در یورو 2016 و پس از آن، هواداران دو تیم باهم درگیری هایی داشتند که در آن بسیاری از هواداران دو تیم زخمی و راهی بیمارستان شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۳۵    
رئیس جمهور ترکیه با ارسال پیامی برای همتای روسی خود، "روز ملی روسیه" را تبریک گفت!
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۳۲    
ایالات متحده آمریکا به شایعه کشته شدن أبوبکر البغدادی سرکرده ارشد داعش واکنش نشان داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۲۴    
اتاق صنایع استانبول در تفاهم نامه ای که با اتاق ایران به امضا رساند، قرار است شهرک صنعتی در ایران احداث کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۲۱    
وزارت کشور مغرب از بازداشت یک داعشی ایتالیایی در یکی از فرودگاه های این کشور خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۱۸    
مسئولان امنیتی آمریکایی در دیدارهای مختلف با شخصیت های عراقی تجزیه عراق به سه اقلیم را شرط اساسی برای غلبه بر داعش دانسته اند و در همین راستا جلسات متعددی در ترکیه برگزار شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۳۳    
الازهر مصر ضمن محکوم کردن حمله تروریستی اورلاندو، درباره سوء استفاده چهره های سیاسی از این حادثه هشدار داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۳۳    
دادگاه اداری بحرین حکم توقف فعالیت جمعیت الوفاق و بستن دفترهای آن را صادر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۳۰    
وزیر نفت مخالفان قراردادهای جدید نفتی را مخالف سرمایه گذاری خارجی در بخش نفت خواند و گفت: من موافق سرمایه گذاری خارجی هستم با سرمایه گذاری خارجی شرکت های داخلی را تقویت و به روز می کنیم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۲۷    
مردی آلمانی با تفنگ بادی از پنجرۀ آپارتمان خود یک دختربچۀ پنج ساله و یک نوجوان 18 ساله را در اردوگاه پناهجویان هدف قرار داده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۲۴    
مردم ما روغن نباتی خور نبودند و با تغییر فرهنگ غذایی، ملتی سالم و با نشاط به سمت بیماری سوق داده شد. شگردهای تبلیغاتی مانند گذاشتن سکه طلا و انتشار دلایل به ظاهر علمی در نشریات برای خواص نداشته روغن ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۲۱    
باراک اوباما، رئیس جمهور امریکا، می گوید هیچ مدرکی دال بر اینکه مهاجم مسلح عامل کشتار 49 نفر در باشگاهی شبانه در شهر اورلاندو توسط یک گروه خارجی تحریک شده باشد، وجود ندارد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۱۹    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس، خبر سقوط دختر جوان از طبقه هشتم یک مجتمع مسکونی را در پردیس تأیید کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۱۹    
رئیس کانون بانک های خصوصی از توافق داوطلبانه بانک ها برای کاهش نرخ سود سپرده به 15 درصد از اول تیر ماه خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۱۶    
اتحادیه اروپا هفته آینده تمدید 6 ماهه تحریم های اقتصادی اعمال شده علیه روسیه را بررسی می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۱۶    
این حمله که بعد از حوادث فرانسه و بلژیک در اروپا مرگبارترین نوع حادثه تروریستی محسوب می شود فرمایش مقام معظم رهبری در آتش گرفتن دامان تولید کنندگان و حامیان تروریست افراطی و داعش را ثابت کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۱۴    
دارنده مدال طلای پیکارهای کشتی قهرمانی سال 1990 ژاپن گفت: جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا تنها مسابقه ای در مسیر آماده سازی تیم ملی ایران در المپیک بود و نباید به نتیجه قهرمانی آن دل ببندیم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۱۱    
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ما در هیئات مذهبی که بزرگترین شبکه مردمی است فعالیت داریم و باید از ظرفیت تشکل های مذهبی برای حل آسیب های اجتماعی استفاده شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۱۱    
محققان آکادمی آمریکایی طب خواب می گویند خواب خوب در کودکان، آنها را چابک تر و خوش اخلاق تر می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۰۸    
استاندار هرمزگان گفت: پرداخت به موقع مالیات افزایش رفاه مردم را در پی خواهد داشت و موجب توسعه نظام سلامت، آموزش و کاهش فقر در جامعه می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۰۸    
آژانس بین المللی انرژی* اعلام کرد: سالیانه حدود 6.5 میلیون مرگ زودرس در جهان را می توان به آلودگی هوا نسبت داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۰۵    
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 تهران گفت: قطع هفت اصله درخت در محدوده چهارراه ولیعصر(عج) با رأی کمیسیون ماده هفت سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران انجام و مقرر شد که به جای درختان ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری اسپوتنیک نوشت: محمد بن سلمان بن عبدالعزیز جانشین ولیعهد عربستان در بحبوحه تنش ها بر سر نفت و توافق هسته ای ایران و نیز رسوایی بر سر انتشار اطلاعاتی درباره ارتباط احتمالی اعضای خانواده سلطنتی ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۰۲    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از افزایش ساعات کاری ادارات مالیاتی برای پاسخگویی و راهنمایی مودیان در روزهای پایانی خردادماه خبرداد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۰۲    
سرپرست هیات باستان شناسی محوطه ریوی خراسان گفت: دستاوردهای جدید پژوهش های باستان شناسی در محوطه ریوی نشان می دهد دشت سملقان یکی از مناطق مهم پادشاهی ماد در شمال شرق ایران بوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۳:۵۹    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با هشدار نسبت به برگزاری جلسات عرفان کیهانی در استان، گفت: برخی از مراکز مختلفی نظیر پارک های بانوان برای برگزاری این جلسات استفاده می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۳:۵۹    
حسن بنیانیان گفت: شاید اینکه مقام معظم رهبری هر سه قوه را عضو شورای انقلاب فرهنگی می دانند و در راس آن رئیس جمهور را می گذارند انتظار دارند که نخبگان این شورا مطالبه گری جدی داشته باشند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۳:۵۹    
خزانه دار کل کشور در بخشنامه ای، موسسات و نهادهای عمومی غیر دولتی را ملزم کرد مطالبات و بدهی های خود را به وزارت امور اقتصادی و دارایی ارسال کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۳:۵۶    
نماینده مجلس دهم بر ضرورت ورود شورای عالی بیمه برای اجرایی شدن قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری تاکید کرد و گفت: اگر دولت این قانون را تصویب کند، می توان امید به تزریق اعتبار داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۳:۵۳    
کمیته راهبری تدوین برنامه های راهبردی ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز در توسعه صنعت اسباب بازی تشکیل شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۳:۵۰    
نایب رییس کارگروه واکسن ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از انتقال فناوری واکسن های مورد نیاز ایران از دیگر کشورها به ایران خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۳:۵۰    
نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی بر لزوم پرداخت بیمه بیکاری به جوانانی که موفق به یافتن شغل نشدند تاکید کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۳:۴۵    
تصمیم وزارت صنعت، معدن و تجارت برای اعطای تسهیلات احیاگر به صنایع کوچک و متوسط در حال اجرایی شدن است، در حالی که تولید کنندگان بخش خصوصی از گرانی تسهیلات دولت و بانک مرکزی به شدت گله مند هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۳:۴۲    
5 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست تحقیق و تفحص از روند مبارزه با قاچاق کالا را تهیه و تقدیم هیات رئیسه مجلس کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۳:۴۲    
خانواده شهدا در اعتراض به طرح ساماندهی قبور روبروی شورای شهر تجمع کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۳:۳۳    
فردا چهارشنبه ساعت 24، یارانه خردادماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۳:۳۰    
همسر جمشید مشایخی با اشاره به شایعاتی که در فضای مجازی مطرح می شود و تماس های مکرر با وی را در بر دارد بیان کرد دعا می کند خداوند شایعه سازان را بر سر عقل آورد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۳:۱۶    
سخنگوی دولت اعلام کرد :تعطیلی شنبه به جای پنج شنبه تا الان در دستور کار دولت نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۳:۱۳    
وکیل مدافع بقایی از صدور حکم محکومیت برای اشرفی اصفهانی خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۳:۱۰    
پیش تولید فیلم سینمایی قاتل اهلی به کارگردانی مسعود کیمیایی دوباره از سرگرفته شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۲:۵۸    
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: نشست مشترک قوای مقننه و مجریه به میزبانی دولت؛ 13 تیر آینده برگزار می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۲:۰۵    
مسئول نمایندگی محیط زیست شهرستان خنداب گفت: حفظ تالاب آق گل بدلیل وجود گونه های متعدد پرندگان و همچنین موقعیت جغرافیایی آن بعنوان استراحتگاه میان راهی پرندگان مهاجر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۲:۰۲    
من خیال تو نیستم دیدنی و فهمیدنی است. ابتدا و بسیار عمیق، از بیننده اش خنده می گیرد و در انتها، او را با چشم هایی نمناک از اشک شوق و عشق، به خانه اش می فرستد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۲:۰۲    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه برای بررسی میزان پرداخت هایی که به نوعی تبعیض آمیز قلمداد شده است تیم ویژه ای در سازمان بازرسی کل کشور تشکیل می شود ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۵۹    
برخی مدیران دولتی و روسای بانک ها از پروژه "چند حسابی" برای دریافت حقوق و مزایای خود بهره می برند. موضوعی که قطعا کار دستگاه های نظارتی را در بررسی روند حقوق های نجومی با مشکل مواجه خواهد کرد و بدون ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۵۹    
فرمانده انتظامی الیگودرز از کشف 500 گرم تریاک از شکم یک مسافر قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۵۳    
بار دومی که آمد، رفت با صدام صحبت کرد که اسرای ما را آزاد کند. خیلی مشهور و قابل احترام بود و باعث شد جمعی از اسیران ما آزاد شوند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۵۳    
جنایت در این سطح نمی تواند اتفاقی باشد و مسئولان سعودی مقصر اصلی این فاجعه تلخ هستند؛ مسئولان سیاست خارجی وظیفه سنگین و خطیری در این پرونده دارند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۵۳    
یک مقام مسئول کارگری با ابراز تاسف از تعطیلی برخی کارخانه ها در کشور گفت: وقتی که سنگ قبر چینی وارد می کنیم نباید انتظار سرپا ماندن کارخانه هایمان را داشته باشیم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۴۱    
با اینکه تعداد بیکاران مطلق کشور 2.7 میلیون نفرند، اما 2.1 میلیون نفر هم در مرز بیکاری قرار داشته و شاید هر لحظه شغلشان از دست برود؛ در عین حال، 1.6 میلیون نفر از یافتن شغل ناامید شده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۰۲    
نماینده ارومیه در مجلس با انتقاد از ابلاغیه اخیر رئیس جمهور درباره حداقل و حداکثر حقوق ها، گفت: در وزارت بهداشت درآمدهای نیم میلیاردی و 2 میلیاردی به صورت ماهانه وجود دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۰۲    
به گزارش عصر امروز، با شروع به کار وزارت علوم در دولت یازدهم و با حاشیه های فراوانی که در این وزارتخانه ایجاد شد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۵۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به کف زدن نمایندگان در صحن مجلس، گفت: نمایندگان باید شأن مجلس را طبق آیین نامه داخلی رعایت کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۵۹    
مجمع عمومی سازمان ملل متحد برای اولین بار نماینده اسرائیل را به عنوان رئیس یکی از شش کمیته مهم این نهاد در امور حقوقی تعیین کرد؛ اقدامی که با محکومیت فلسطین و کشورهای عربی همراه شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۵۶    
به گزارش عصر امروز، مهدی محمدی کارشناس سیاسی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: معنای دیدارهای مکرر با جان کری این است که دولت آقای روحانی هنوز امید دارد از طریق مکانیسم "مذاکره" امریکا را وادار به اجرای ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۵۶    
به گزارش عصر امروز روسیا الیوم نوشت: پایگاه میدل ایست آی روز دوشنبه مقاله ای را به نقل از خبرگزاری پترا اردن پیرامون تامین هزینه های تبلیغات انتخاباتی هیلاری کلینتون از سوی عربستان منتشر کرد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۲۲    
دروازه بان تیم ملی ایتالیا پس از پیروزی مقابل بلژیک در حالی خوشحالی بود که سرنگون شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۲۲    
صفحه نخست روزنامه های سه شنبه 25 خرداد را در ادامه مشاهده می کنید.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۲۲    
به دنبال انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر سقوط یک فروند هواپیمای ملخی در کوه های داراب استان فارس و بروز آتش سوزی در ارتفاعات این شهرستان، فرماندار داراب گفت: مساله سقوط هواپیما در دست بررسی است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۲۲    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز زهره طبیب زاده ، در گفتگو با خبرنگار ما، کانون اصلی همه تحرکات اجتماعی سازمان یافته مانند فتنه 88 و 78 را خواص دانست و اظهار کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۱۹    
اکنون آنچه بی پاسخ می ماند حل تناقض رخ داده پیرامون شیوه تکنوکراسی دولت در اعمال برابری حقوق و مزایای مدیران دولتی با مدیران بخش خصوصی برابر معضل ضریب جینی کشور و راه حل دستوری دولت برای کاهش اسمی ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۱۶    
مشاور رهبر انقلاب گفت: بشار اسد دشمن اصلی اسرائیل در منطقه است و به خاطر همین است که می خواهند او را کنار بگذارند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۱۶    
آقای گل لیگ برتر پیش از پیوستن به یک تیم اسپانیایی به زیارت امام رضا(ع) رفت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۱۶    
ارتش سوریه با تصمیم برای آزادسازی الرقه از کنترل داعش این پیام مهم را به دشمنان می رسد که معادله فدرالی کردن و تجزیه سوریه شکست خورده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۱۳    
مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور گفت: تا پایان سال 96 برای خانواده هایی که در محدوده روستا با دو عضو معلول و بیشتر زندگی می کنند 3 هزار و 619 واحد مسکن ساخته می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۱۳    
معاون وزیر ارتباطات با تاکید بر کاهش 100 درصدی میزان قاچاق مکالمات در سال گذشته از ماهانه دو میلیون دلار ضرر قاچاق VOIP خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۱۰    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه روز گذشته در گفتگو با روزنامه "حریت" از ایجاد روابط ویژه سیاسی با آمریکا ابراز پشیمانی کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۱۰    
متقاضیان مسکن مهر به اظهاران فاجعه آمیز آخوندی وزیر راه و شهرسازی واکنش نشان دادند، شماری از آنها برای چندمین بار خواستار استعفای وی شدند و فاجعه را گماشتن یک فرد سیاسی در یک وزارتخانه اقتصادی دولت ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۰۷    
زهرا هر بار درباره رؤیا با من حرف می زند، بغض راه گلویش را می بندد. چشمان سیاهش پر از اشک می شود: پنجشنبه بود. آه چه پنجشنبه سیاهی. ساعت ها کنارش بودم. رؤیا که همیشه ناله می کرد، آن روز خوابیده بود ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۰۷    
همزمان با تکذیب های بی حاصل رسانه های وابسته به گروه تروریستی تکفیری داعش مبنی بر عدم ورود نظامیان عراقی به محلات داخلی فلوجه ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۰۴    
با گذشت سه هفته از به شکست کشیده شدن دور جدید مداکرات میان دولت سوریه و هیئت نمایندگی معارضان سوری موسوم به ژنو 3 ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۰۴    
به گزارش عصرامروز، روزنامه خراسان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: بر اساس ابلاغیه دولت به وزارت خانه های صنعت و اقتصاد، مقرر شده به استناد ماده 8 قانون ساماندهی مبادلات مرزی ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۰۱    
اقدام خودجوش بانک ها برای کاهش نرخ سود سپرده ها درحالی کماکان ادامه دارد که یکی از دلایل پشت پرده این تصمیم جلوگیری از ورود شورای پول و اعتبار به نرخ گذاری ها به ویژه نرخ سود تسهیلات است!
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۰۱    
در حالی وزیر راه و شهرسازی دیروز باز هم مسکن مهر را مورد تفقد قرار داد که وی در سخنانش مقابل نمایندگان مجلس شورای اسلامی نشان داد آمار دقیقی از میزان موجودی مسکن در سراسر کشور ندارد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۵۸    
نهمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش آغاز شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۵۸    
روحانی با گذر از سال سوم به فکر انتخابات دوره بعد بوده و با انبوهی از مشکلاتی که براساس تبلیغات انتخاباتی قرار بود صد روزه حل شوند و امروز تشدید شده اند مواجه است و از سوی دیگر نیز برجام به عنوان ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۵۵    
گروه تروریستی تکفیری داعش با انتشار بیانیه خبر از هلاکت ابوبکر البغدادی سرکرده این گروه تروریستی در خلال حملات هوایی روز پنجم ماه مبارک رمضان ائتلاف غربی به اصطلاح ضد داعش به شهر رقه، خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۵۵    
درحالی صفایی رئیس تعاون روستایی در نامه رسمی به شرکت بازرگانی دولتی از فروش نرفتن 45درصد برنج های سبد کالا در چند ماه گذشته خبر داد که مدیرکل این سازمان اعلام پایان انقضای برنج در نامه صفایی را ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۸:۰۳    
23 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دهم انتخاب شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۶:۲۲    
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: درست است که قهرمان جام جهانی شدیم، اما در بحث فنی قافیه را باختیم چون کشتی گیران ما حتی یک زیر خوب هم مقابل حریفان شان نگرفتند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۶:۰۳    
عباس عبدی می گوید: اغلب بازداشتی های پس از خرداد 1388 بالا شهری بودند و اصلاح طلبان به تدریج زندگی شان عوض شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۵:۲۸    
به گزارش عصر امروز عباس آخوندی که دیروز برای ترسیم چشم انداز وزارتخانه متبوعش در حوزه مهر و نقد، و مسکن و شهرسازی در مجلس حضور پیدا کرده بود ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۴:۰۴    
یک سایت وابسته به ضد انقلاب با اظهار افسردگی نسبت به سرانجام انتخابات خبرگان و مجلس نوشت: جمهوری اسلامی دارای مکانیزم تعادل و ثبات در پس همه تلاطم هاست.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۲:۲۰    
آتزوری با عملکرد زیبا و تماشایی خود تیم پرستاره بلژیک را شکست داد.
  • ۱