دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۸:۵۱May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 26 خرداد 1395 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 31 فروردین 1395 عصر امروز 31 اردیبهشت 1395 عصر امروز 31 تیر 1395 عصر امروز 31 مرداد 1395 عصر امروز 31 شهریور 1395 عصر امروز 30 مهر 1395 عصر امروز 30 آبان 1395 عصر امروز 30 آذر 1395 عصر امروز 30 دی 1395 عصر امروز 30 بهمن 1395 عصر امروز 1 اسفند 1395 عصر امروز 1 خرداد 1395 عصر امروز 2 خرداد 1395 عصر امروز 3 خرداد 1395 عصر امروز 4 خرداد 1395 عصر امروز 5 خرداد 1395 عصر امروز 6 خرداد 1395 عصر امروز 7 خرداد 1395 عصر امروز 8 خرداد 1395 عصر امروز 9 خرداد 1395 عصر امروز 10 خرداد 1395 عصر امروز 11 خرداد 1395 عصر امروز 12 خرداد 1395 عصر امروز 13 خرداد 1395 عصر امروز 14 خرداد 1395 عصر امروز 15 خرداد 1395 عصر امروز 16 خرداد 1395 عصر امروز 17 خرداد 1395 عصر امروز 18 خرداد 1395 عصر امروز 19 خرداد 1395 عصر امروز 20 خرداد 1395 عصر امروز 21 خرداد 1395 عصر امروز 22 خرداد 1395 عصر امروز 23 خرداد 1395 عصر امروز 24 خرداد 1395 عصر امروز 25 خرداد 1395 عصر امروز 26 خرداد 1395 عصر امروز 27 خرداد 1395 عصر امروز 28 خرداد 1395 عصر امروز 29 خرداد 1395 عصر امروز 30 خرداد 1395 عصر امروز 31 خرداد 1395 
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۲۱:۴۳    
کارلوس لاتوف، کاریکاتوریست برزیلی در تازه ترین کاریکاتور خود به موضوع حادثه شهر اورلاندوی آمریکا پرداخته و اشاره ای به شعارهای اسلام هراسی ترامپ دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۲۱:۴۰    
گزارش علل کاهش تولید و راهکارهای پیشنهادی از جمله کاهش تدریجی نرخ سپرده گذاری و کاهش سود تسهیلات در نظام بانکی متناسب با نرخ تورم، در جلسه کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید ارائه شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۲۱:۳۷    
باشگاه استقلال مذاکره با 4 بازیکن را تکذیب کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۲۱:۳۷    
وزارت خارجه روسیه روز چهارشنبه سفیر فرانسه در مسکو را به دلیل بازداشت گروهی از تماشاگران روس در فرانسه، احضار کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۲۱:۲۲    
3 بازیکن باشگاه پرسپولیس که در این فصل از جمع قرمزپوشان جدا شده اند در انتظار دریافت طلب های خود از سوی مدیریت باشگاه است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۲۱:۲۲    
فرماندار تهران از تعطیلی 95 درصدی معادن شن و ماسه منطقه 18 تهران خبر داد و گفت: به زودی تمامی معادن این منطقه تعطیل می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۲۱:۱۳    
یک منبع در وزارت نفت و منابع طبیعی سوریه از قطعی خط لوله گاز جیرود بر اثر عملیات بمب گذاری تروریست ها خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۲۱:۱۰    
باشگاه ذوب آهن با ارسال نامه ای پاسخ درخواست باشگاه استقلال برای جذب حدادی فر را داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۲۱:۱۰    
سخنگوی رسانه ای ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه، گفت: کرملین معتقد است که پاسخگویی به پیام رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه، نیاز نیست .
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۲۰:۴۷    
نتایج نظرسنجی موسسه گالوپ نشان می دهد که اکثریت مردم آمریکا امیدشان را به نهادهای بنیادین آمریکا از دست داده اند و به نظر می رسد این کشور در لبه پرتگاه نابودی قرار گرفته است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۲۰:۴۴    
با افزایش تعداد خودروها در پایتخت کره شمالی، رانندگی تاکسی در این شهر به سرعت به شغلی پرطرفدار تبدیل شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۲۰:۴۴    
پایگاه امنیتی المجد گزارش داد که اخیرا چند کارمند موسسات بین المللی در داخل نوار غزه به دلیل جاسوسی علیه مقاومت فلسطین بازداشت شده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۲۰:۴۴    
دبیرکل حزب الله لبنان جمعه هفته آینده در مراسم چهلم شهید مصطفی بدرالدین سخنرانی می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۲۰:۰۳    
تیم ملی فوتبال روسیه در دومین تجربه یورو 2016 خود برابر اسلواکی تن به شکست دو بر یک داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۲۰:۰۰    
به گزارش عصر امروز، سپاه ثارالله استان کرمان طی اطلاعیه ای با تاکید بر اینکه نازنین زاغری در پروژه های براندازی مشارکت داشته است ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۹:۴۵    
به گزارش سرویس تاریخ و حماسه عصر امروز، سخن از ام المومنین حضرت خدیجه کبری (علیها السلام)، سخن از یک دنیا وفا، عظمت، بزرگواری، ایثار و استقامت در راه بارور کردن نهال نوپای اسلام است ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۹:۱۶    
سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه امروز چهارشنبه در سخنانی تاکید کرد: ما هیچ طرح ابتکاری برای بازگشت به گروه 8 نداریم و هیچ تمایلی نیز برای برداشتن گام هایی با هدف برگشتن به گروه 8 نخواهیم داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۹:۱۳    
سنادی فاش شده که نشان می دهد هیلاری کلینتون در دورانی که به عنوان وزیر خارجه آمریکا فعالیت می کرده، یادداشتی دریافت کرده که حمایت دولت باراک اوباما از القاعده که بعدها به داعش تبدیل شده است را نشان ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۹:۱۳    
تعدادی از قانون گذاران اروپایی طی درخواستی از اتحادیه اروپا خواستند برای بهبود روابط با تهران شرط بگذارد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۹:۱۰    
بعد از کش و قوس های فراوان بانکی ها برای عدم پرداخت وام 10 میلیونی ازدواج، بانک مرکزی در بخشنامه ای به نظام بانکی اعلام کرد که این وام را در اولویت قرار دهند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۹:۱۰    
کرمانشاه با 23.1 درصد بالاترین نرخ بیکاری را داشته و بعد از آن ، استان کهگیلویه و بویر احمد با 22.9 درصد قرار گرفته است. از سوی دیگر پایین ترین نرخ بیکاری با 7.4 درصد مربوط به استان سمنان است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۹:۰۷    
علیرغم تصریح برجام درباره حق ایران برای دارا بودن 300 کیلوگرم ذخایر اورانیوم 3.67 درصدی، آمریکا بنا دارد با نقض عهدی روشن، این میزان را به رقمی بسیار نازلتر کاهش دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۸:۴۲    
بیش از 10 راننده در خدمت رئیس جمهور روسیه هستند. آنها رانندگان حرفه ای و درجه یک هستند و یک بار در هفته تمرینات ویژه را انجام می دهند. یکی از شرایط کار ، تیراندازی هنگام حرکت خودروست.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۸:۴۲    
یکی از فعالان شبکه های فمینیستی که دارای تابعیت ایرانی- ایرلندی و کانادایی است، توسط ضابطین قضایی دستگیر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۸:۳۹    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: مقام معظم رهبری در مورد برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که در امنیت تمام برگزار شد از ما تشکر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۸:۳۹    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با هشدار صریح به 1+5 گفت: شرایط ایران در استفاده از سانتریفیوژهای پیشرفته بسیار خوب است و آمادگی داریم در صورت عمل نکردن طرف مقابل به تعهداتش ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۸:۳۶    
قیمت نفت برای پنجمین روز در معاملات امروز کاهش یافت که طولانی ترین زنجیره کاهشی از ماه فوریه به شمار می رود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۸:۳۶    
وزارت امور خارجه آمریکا با انتشار بیانیه ای ضمن تائید دیدار ظریف و کری در حاشیه اجلاس اسلو اعلام کرد: دو طرف در این دیدار در خصوص روند اجرای برجام گفت وگو کرده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۸:۰۹    
شهردار لندن روز سه شنبه تبلیغات حاوی تصاویر برهنه یکر زن در مترو این شهر را ممنوع اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۸:۰۹    
7 خوردنی که در اینجا به شما معرفی می شود را حتما در افطارهای خود قرار دهید تا ماه مبارک رمضان را با وجود روزهای طولانی و گرمی هوا راحت تر بگذرانید.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۸:۰۶    
به گزارش عصرامروز، نرخ بهره یکی از اصلی ترین فاکتورهای تعیین کننده در هر اقتصادی است و دولتمردان در همه جای دنیا برای دستیابی به اهداف اقتصادی ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۸:۰۶    
نیروهای عراقی در ادامه پیشروی خود از محور جنوبی فلوجه موفق شدند دو محله الرساله و الخضراء را آزاد کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۷:۴۸    
سریال تلویزیونی معمای شاه این هفته به روایت اختلاف های میان مصدق و کاشانی می پردازد و سپس آشتی میان این دو شخصیت تاریخی را به تصویر می کشد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۷:۴۶    
با تصمیم هیأت نظارت بر مطبوعات، سایت خبری جهان نیوز توقیف شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۷:۴۶    
یک تروریست عضو داعش، در استان نینوای عراق، سر پدر و مادر خود را برید.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۷:۲۲    
آدم ها وقتی از عزیزی دور هستند تصویرش را در جیب شان می گذارند تا هر وقت که دلتنگی اذیت شان کرد یا خواستند قوت قلبی بگیرند با لحظه ای نگاه کردن به آن عکس دلشان قرار بگیرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۷:۱۳    
در طول هشت شبی که از ماه مبارک رمضان و پخش ماه عسل از شبکه سه سیما می گذرد، نظرات متفاوتی به سمت این برنامه روانه شده که از آن میان پیام علی ربیعی و عباس آخوندی به عنوان وزرای دولت دهم شایان توجه است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۷:۱۳    
اعضای 9 کمیسیون تخصصی و 2 کمیسیون خاص مجلس شورای اسلامی تاکنون تعیین تکلیف شدند اما هنوز تکلیف کمیسیون های فرهنگی، شوراها، قضایی و کشاورزی مشخص نشده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۷:۱۰    
چند ساعت پس از این که باراک اوباما از دونالد ترامپ برای صحبت علیه مسلمانان و پیشنهاد او برای ممنوعیت ورود و مهاجرت مسلمانان به تندی انتقاد کرده بود ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۶:۳۷    
رئیس جمهور در پایان نشست مشترک سران سه قوه به میزبانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: امسال باید اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنیم و این یکی از اهداف ماست.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۶:۳۷    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز در جنگ یمن، جبهه مؤمنین در برابر استکبار قرار گرفته و آل سعود به نمایندگی از آمریکا و اسرائیل با مردم یمن می جنگد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۶:۱۱    
کاوه رضایی که این روز ها به مرد اول فصل نقل و انتقالات در بازار تابستانه تبدیل شده بود با مدیران پرسپولیس توافق کرد .
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۵:۴۵    
هیأت رئیسه مجلس در جلسه ای که با نمایندگان معترض به عملکرد رؤسای شعب در خصوص ترکیب کمیسیون های مجلس داشت آنها را نسبت به تصمیمات شعب قانع کرد اما برخی از نمایندگان تاکید کردند که شکایت خود را پیگیری ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۵:۴۳    
پزشکان معتقدند مصرف تمشک قرمز می تواند خطر ابتلا به آلزایمر را در افراد کاهش دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۵:۴۳    
مردم روستای دره تفی یکی از روستاهای اطراف دریاچه زریوار(کُردی زریبار) مریوان سالهاست از لک لک های این منطقه نگه داری می کنند ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۴:۳۰    
یکی از نمود های بارز دخالت غرب در انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری، عملکرد هماهنگ این رسانه ها در مقاطع مختلف ، حین و پس از انتخابات برای کسب اهداف مد نظرشان بود ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۴:۲۷    
نمایشی برای رونمایی انواع قتنه گران 88 و انواع شال ها و روبندهای سبز بوده تا در حرکتی مضحکانه نشان شجاعت را به حنا مخملباف ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۴:۲۴    
دبیرکل موتلفه با بیان اینکه برخی اطرافیان موسوی با اصل نظام مشکل داشتند، گفت: این افراد خیلی به او فشار آوردند و در نهایت توانستند وی را سوار بر موجی کنند که خودشان آن را ساخته بودند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۴:۲۱    
محمد رضا عارف که امید اول اصلاح طلبان برای ریاست مجلس بود پس از شکست در مقابل علی لاریجانی گفته می شود رئیس مرکز پژوهشهای مجلس خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۴:۲۱    
حسن روحانی سرانجام دستور مبارزه با حقوق های چند صد میلیونی مدیران دولت را خطاب به اسحاق جهانگیری معاون اولش که مسئولیت ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی را بر عهده دارد، صادر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۴:۲۱    
آرامشی که در کشور و ثبات و امنیتی که در نظام وجود داشت به وسیله این فتنه...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۴:۱۸    
به گزارش عصرامروز چند روزی است که بعد از افشای فیش های حقوقی کلان و بی قاعده تعدادی از مدیران دولتی، تکاپوی چشمگیری در دولت و مجلس و قوه قضائیه برای بررسی این موضوع و مقابله با بی قانونی و بی عدالتی ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۴:۱۸    
با گذشت چندین سال از فتنه 88 برخی مسوولین و نمایندگان مجلس حاضر نیستند به واکاوی حوادث و اتفاقات فتنه 88 ورود کرده و در گفتگو با رسانه ها _با توجه به جایگاهی که دارند_ به تحلیل حوادث انتخابات 88 ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۴:۱۲    
اگر توجه کنید امروز افراد مختلف به خاطره گویی از امام روی آورده اند و یک امام جعلی را به جای امام واقعی معرفی می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۳:۳۸    
محققان دانشگاه میامی به این نتیجه رسیده اند که زنان نقش مهمی در تأمین ارتباط بین اعضای داعش و تبلیغ و رواج متون تبلیغاتی این گروه تروریستی در شبکه های اجتماعی دارند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۳:۲۰    
محیط بانانی که تا پای دار رفتند می گویند از سازمان محیط زیست انتظارشان بیشتر بود. یکی می گوید دیگر حاضر نیست به پاسگاه محیط بانی برود و دیگری می گوید باز هم شکارچی ببیند کوتاه نخواهد آمد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۳:۲۰    
مدتی است که در خیابان های پایتخت شاهد فعالیت افرادی هستیم که به گفته خودشان برای همین سازمان های خیریه از مردم کمک های مالی دریافت می کنند ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۳:۱۱    
جانشین سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی از ارائه تسهیلات جدید به مشمولان و سربازان متاهل در راستای خوشایندسازی خدمت سربازی خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۳:۰۸    
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به برخی از اخبار غیررسمی مبنی بر اینکه یکسری از گوشی های تلفن همراه قاچاق توقیف شده، در اختیار برخی مدیران و کارکنان ستاد قرار گرفته، واکنش نشان داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۲:۳۲    
ده ها هزار نفر روز سه شنبه در اعتراض به قوانین کار در خیابان های پاریس دست به تظاهرات زدند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۲:۲۹    
مهاجم ملی پوش برزیلی به خاطر حرف هایی که بعد از حذف تیم ملی کشورش از کوپا آمه ریکا به زبان آورد از هموطنانش عذرخواهی کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۲:۲۶    
پسر نوجوانی که به جرم قتل در آستانه اعدام قرار داشت، با نظریه کمیسیون پزشکی قانونی از مرگ رهایی یافت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۲:۲۶    
اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس بعدازظهر سه شنبه و بعد از جلسه روسای روسای شعب پانزده گانه با رئیس مجلس شورای اسلامی مشخص شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۲:۲۳    
وزیر کار، خبر توزیع برنج های تاریخ مصرف گذشته در سبد کالای محرومان را تکذیب کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۲:۱۴    
مقام های محلی ولایت ننگرهار واقع در شرق افغاانستان اعلام کردند که در جریان عملیات نیروهای امنیتی و دفاعی در این ولایت بیش از 79 عضو داعش کشته و زخمی شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۲:۱۱    
وجود ابلاغ بخشنامه افزایش وام ازدواج به 10 میلیون تومان نه تنها شعب نسبت به پرداخت این تسهیلات اقدام نمی کنند بلکه پاسخ های قابل تاملی نیز به متقاضیان وام ازدواج می دهند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۲:۰۸    
نشست سران قوا به میزبانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۲:۰۸    
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران گفت: در پارکینگ های خودروهای توقیفی قاچاقچیان موادمخدر خودروهای مختلفی از پراید تا مازراتی وجود دارد و سال گذشته نیز چند پورشه توقیفی از قاچاقچیان ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۲:۰۵    
معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: 14 استان کشور درگیر مسئله ریزگردها و در مرحله هشدار هستند، تعداد این استان ها رو به افزایش است و احتمال انتقال آلودگی های میکروبی از این طریق وجود دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۱:۳۸    
برای استجابت این دعا باید چه کنیم؟ باید به زیردستمان کمک کنیم. اگر وضع مالی کسی خوب است، برای دختران دم بخت مستحق جهاز تهیه کند ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۱:۲۹    
به گزارش عصر امروز تأکید بر خدعه گر، غیرمنطقی، ناصادق و فریبکار بودن طرف مقابل در مذاکرات هسته ای از جمله مواردی بود که رهبر معظم انقلاب در طول مذاکرات، پیش و پس از آن همواره بدان اصرار داشتند ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۰:۴۲    
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز پیش از سال 88 و پس از آن برخی از افراد که این روزها از آنان با نام کاسبان فتنه نام برده می شود سعی کردند تا در وضعیت اقتصادی کشور موج هرج و مرج ایجاد کنند تا به ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۰:۳۶    
وزرای امور خارجه ایران و آمریکا امروز در نروژ با یکدیگر دیدار می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۰:۳۰    
یک عنصر داعشی در استان نینوای عراق بخاطر مخالفت والدینش با پیوستن پسر دیگرشان به این گروه تروریستی آنها را با چاقو سربرید.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۰:۳۰    
نیروهای عراقی توانستند در شهر فلوجه، سد روی رود فرات و همچنین منطقه مجتمع های مسکونی را از دست تروریست های داعش آزاد کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۰:۲۷    
رویترز گزارش داد که هکرهای دولتی روسی به سایت کمیته ملی دموکراتیک آمریکا نفوذ کرده و اطلاعات این کمیته درباره تحقیقات از دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه را سرقت کرده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۰:۲۴    
قیمت گذاری زمین 10 هکتاری کارخانه ارج می تواند دنباله رو چند مولفه گوناگون باشد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۰:۲۴    
سخنگوی قوه قضائیه از برگزاری دادگاه متهمان پرونده حمله به سفارت عربستان در 28 تیر امسال خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۰:۱۹    
به گزارش عصرامروز ؛ به دنبال تعطیلی پی در پی کارخانه های تولیدی مطرح و بنام کشور، خبرها حکایت از این دارد که کارخانه گروه ملی صنعتی فولاد ایران نیز تعطیل شد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۰:۱۳    
سفیر عربستان سعودی در سازمان ملل در نامه ای به بان کی مون از او خواسته منابع گزارش اولیه این سازمان درباره جنگ یمن را افشا کند؛ گزارشی که سبب شد ریاض برای مدت کوتاهی در لیست سیاه قرار گیرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۰:۱۳    
مدیر روزنامه شورش اگر چه فاقد مدرک دانشگاهی بود، اما از آنجا که در خانواده ای فقیر به دنیا آمده بود، رنج های مردم ، بی عدالتی ها و ظلم و ستم دربار پهلوی را با تمام وجودش احساس می کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۰:۱۰    
وجود فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام ، به خاطرقابلیت به اشتراک گذاری تصاویر و متن، باعث شده است که گویا تب تند فحاشی و هتاکی به سلبریتی ها درجامعه دیده شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۰:۱۰    
سال گذشته گشایش اعتبارات اسنادی ریالی بانک صنعت و معدن منفی 39.4 درصد و گشایش اعتبارات اسنادی ارزی (میلیون دلار) منفی 94.3 درصد بوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۰:۰۷    
به گزارش عصرامروز، روزنامه خراسان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: بر اساس ابلاغیه روز های اخیر یک مسئول ارشد اجرایی به محمدجواد ظریف و علی طیب نیا ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۰:۰۷    
به گزارش عصرامروز، روزنامه خراسان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: بر اساس ابلاغیه جدید هیئت دولت به وزارت امور اقتصادی و دارایی ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۰:۰۴    
صفحه نخست روزنامه های چهارشنبه 26 خرداد را در ادامه مشاهده می کنید.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۰:۰۴    
به گزارش عصرامروز، خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد پلیس روسیه ماری گان کنسول آمریکا در شهر ولادی وستوک روسیه را هنگام اسب سواری نزدیک روستای رازدالنی در شبه جزیره کامچاتکا بازداشت کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۰:۰۱    
ماه عسل این بار دو نفر از کسانی را دعوت کرد که مثل جناب خان بارها و بارها به خواستگاری رفتند و هربار جواب رد گرفتند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۰۹:۵۸    
به گزارش عصرامروز، کیهان در ستون گفت و شنود خود با عنوان "حافظه" نوشت: گفت: وزیر مسکن طرح مسکن مهر را فاجعه آمیز خواند. گفتم: ایشان سال گذشته هم طرح مسکن مهر را مزخرف نامیده بود! ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۰۹:۵۵    
یک کارشناس آموزش و پرورش گفت: هم اکنون شاهد ولنگاری در بحث آموزش زبان هستیم به گونه ای که سفارتخانه کشورهای خارجی نیز به این موضوع وارد شده اند و با محتوای مدنظر خود اقدام به آموزش زبان می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۰۹:۵۰    
چیزی از غوغای وام 25 میلیونی خودرو نگذشته بود که مطلع شدیم یک بانک تا سقف 100 میلیون تومان وام خرید خودرو می پردازد!
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۰۹:۵۰    
محمد القذافی از سرکرده های شاخه گروه تروریستی داعش در لیبی از پا درآمد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۰۹:۴۷    
تیتر روزنامه های ورزشی چهارشنبه 26 خرداد
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۰۹:۴۱    
اینکه ایران برجام را نقض نمی کند گواهی است بر اینکه ما پای قراردادی که بسته ایم هر چند مطلوب کامل مان نباشد می ایستیم، اما اگر طرف مقابل نخواهد پای عهد خود بایستد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۰۹:۳۳    
وزیر دادگستری می گوید؛ حقوق های چند ده میلیونی در حوزه نهادهای تحت تملک دولت رخ داده نه در دولت!
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۰۹:۳۰    
حجت الاسلام مصباحی مقدم گفت وگو با برخی رسانه ها و اعلام آمادگی برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری را تکذیب کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۰۹:۲۷    
به دنبال شکایت های متعدد دولت از کیهان، روز گذشته حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه با حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه درباره شکایت های مطروحه تفهیم اتهام شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۰۹:۰۴    
روزنامه هایی که باادبیاتی پوپولیستی برجام را موجب رونق اقتصادی معرفی می کردند، پس از چند ماه سکوت اجباری اذعان می کنند هیچ اتفاقی پس از برجام نیفتاده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۰۹:۰۱    
به گزارش عصر امروز، در حالی که مقامات ایران از بد قولی آمریکا در برجام سخن می گویند، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس خبری تاکید کرده که مشخص شدن رفع تحریم ها به تغییر مواضع منطقه ای ایران مرتبط ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۰۰:۴۷    
مفتی امارات بر تفاوت زمان طلوع و غروب خورشید برای ساکنان طبقات مختلف برج خلیفه تاکید کرد.
  • ۱