دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۰:۵۳May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 5 خرداد 1395 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 31 فروردین 1395 عصر امروز 31 اردیبهشت 1395 عصر امروز 31 تیر 1395 عصر امروز 31 مرداد 1395 عصر امروز 31 شهریور 1395 عصر امروز 30 مهر 1395 عصر امروز 30 آبان 1395 عصر امروز 30 آذر 1395 عصر امروز 30 دی 1395 عصر امروز 30 بهمن 1395 عصر امروز 1 اسفند 1395 عصر امروز 1 خرداد 1395 عصر امروز 2 خرداد 1395 عصر امروز 3 خرداد 1395 عصر امروز 4 خرداد 1395 عصر امروز 5 خرداد 1395 عصر امروز 6 خرداد 1395 عصر امروز 7 خرداد 1395 عصر امروز 8 خرداد 1395 عصر امروز 9 خرداد 1395 عصر امروز 10 خرداد 1395 عصر امروز 11 خرداد 1395 عصر امروز 12 خرداد 1395 عصر امروز 13 خرداد 1395 عصر امروز 14 خرداد 1395 عصر امروز 15 خرداد 1395 عصر امروز 16 خرداد 1395 عصر امروز 17 خرداد 1395 عصر امروز 18 خرداد 1395 عصر امروز 19 خرداد 1395 عصر امروز 20 خرداد 1395 عصر امروز 21 خرداد 1395 عصر امروز 22 خرداد 1395 عصر امروز 23 خرداد 1395 عصر امروز 24 خرداد 1395 عصر امروز 25 خرداد 1395 عصر امروز 26 خرداد 1395 عصر امروز 27 خرداد 1395 عصر امروز 28 خرداد 1395 عصر امروز 29 خرداد 1395 عصر امروز 30 خرداد 1395 عصر امروز 31 خرداد 1395 
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۲۰:۴۵    
رمزی عزالدین رمزی، معاون استفان دی میستورا، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه در دیدار با امیرعبداللهیان، معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه پیرامون آخرین تحولات سوریه گفت وگو کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۲۰:۳۹    
دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد باید به یاد داشته باشیم که اسرائیل دشمن واقعی و اصلی است و بزرگترین تهدیدی است که در کمین ما نشسته و برخی ها تلاش دارند تا آن را به یک همپیمان تبدیل کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۲۰:۳۹    
معاون وزیر کار با تاکید بر اینکه وزارت کار به دنبال توانمندسازی نیروی کار است، گفت: ایجاد ارزش افزوده از مؤلفه های اقتصاد مقاومتی است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۲۰:۳۶    
مرگ مهرداد اولادی و دلایلش همچنان جنجال ساز است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۹:۵۹    
"سعودی ها حمله ای کوچک به یکی از سایت های دست چندم ایرانی کرده اند، سوال اینجاست که آیا این به معنای آغاز یک جنگ سایبری عربستان با ایران است و آیا سعودی ها توان دفاع از خود در مقابل حملات گسترده ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۹:۴۴    
عضو ارشد کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه گفت که کشورش نباید از وضع تحریم های جدید علیه ایران خجالت بکشد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۹:۳۵    
مهدی ترابی با حضور در تیم ملی به چهره ای شاخص تبدیل شده و اکنون نیز شاه ماهی نقل و انتقالات لقب گرفته است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۹:۳۵    
شهردار مشهد از اقدام محمدرضا حسینی بای برای برگزاری مراسم عقدش در اسایشگاه جانبازان ثارالله تهران تقدیر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۹:۲۹    
هماهنگ کننده آمریکایی برجام در یک جلسه استماع مقابل کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا گفت که ایران ده ها اقدام برای محدود کرد برنامه هسته ای خود انجام داده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۹:۰۸    
کارشناس و تحلیلگر سوری مقیم روسیه با اشاره به عملیات آزادسازی الرقه از سوی نیروهای دموکراتیک کرد، هدف واقعی آمریکا از این عملیات را تبیین کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۸:۵۹    
منصور سهراب پور درباره خبر احضار خود به دادسرا سخن گفت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۸:۵۶    
علی طیب نیا در معارفه رئیس کل جدید بیمه مرکزی به فیش های حقوقی نجومی مدیرانش در بیمه مرکزی اشاره کرد و گفت: این نابسامانی ها میراث به جا مانده از دولت احمدی نژاد است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۸:۵۳    
منتخب مردم تهران در مجلس دهم تاکید کرد: وظیفه ام کاندیداتوری جدی برای ریاست مجلس دهم است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۸:۳۳    
با نظر هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان نعیم سعداوی به عنوان سرمربی این تیم در لیگ برتر شانزدهم انتخاب شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۷:۴۲    
مدیرکل حوزه ریاست سازمان پزشکی قانونی ضمن بیان آنکه شیوع مصرف و اختلال الکل در کشور حدود یک درصد است، اظهار کرد: 0.7 درصد این افراد دچار وابستگی و 0.3 درصد آنان دچار سوء مصرف الکل هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۷:۳۹    
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با نظر اعضای شورا، رییس شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۷:۲۷    
رئیس اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا گفت: مجرمان حرفه ای قرعه کشی گرین کارت اقامت(لاتاری) را بهانه ای برای کلاهبرداری قرار می دهند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۷:۲۴    
زیاده خواهی و فرصت طلبی برخی فجایعی مانند برجام را به وجود آورد به طوریکه امروز می بینیم آمریکایی ها دو میلیارد دلار از کشور را به یغما برده و قانونی می خواهند مصوب کنند که حق رزمایش در خلیج فارس ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۷:۲۱    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: عامل کشتار و سلاخی سگ سانان با تلاش یگان حفاظت محیط زیست و نیروی انتظامی آذربایجان شرقی شناسایی و دستگیر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۷:۲۱    
بان کی مون دبیر کل سازمان ملل روز چهارشنبه (امروز) در پاسخ به سوالاتی پیرامون احتمال شرکت در انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور، پاسخ واضحی نداد و گفت فعلا بر مسئولیت کنونی خود تمرکز دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۷:۰۰    
نخست وزیر تایلند به دخالت های سفیر آمریکا در بانکوک واکنش نشان داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۶:۵۷    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه گرایش دولت به سمت بزرگ ها، بنگاه های بزرگ اقتصاد، سرمایه داران و ثروتمندان را می توان حس کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۶:۵۷    
تعدادی موتور سوار در محوطه فرودگاه حضور پیدا کردند و آنها با حالتی تهدیدآمیز باعث شدند که مازیار فلاحی با اولین پرواز به تهران بازگردد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۶:۵۴    
برخی از مقامات ارشد طالبان اعلام کردند که احتمال اتحاد و تقویت طالبان پس از مرگ ملا منصور وجود دارد و رهبر جدید نیز جنگ را ادامه خواهد داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۶:۴۶    
شاید اولین کلمه ای که با شنیدن نام محمدرضا عارف به ذهن می رسد، اخلاق است. معاون اول دولت اصلاحات از جمله سیاستمدارانی به حساب می آید که پایبندی به اصول اخلاقی را از مهمترین اولویت های خود می داند و ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۶:۳۷    
مقام های ارشد دولت آمریکا به دولت این کشور نسبت به فروش و تامین سیستم های فوق حساس تسلیحات اتمی به پاکستان که می تواند تهدیدی علیه امنیت ملی آمریکا و سایر کشورها چون هند باشد، هشدار داده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۶:۳۴    
به گزارش عصر امروز، حجت الاسلام والمسلمین سیدعباس نبوی از اساتید حوزه و دانشگاه و موسسان دفترتحکیم وحدت، طی نامه ای خطاب به آیت الله هاشمی رفسنجانی ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۶:۳۱    
کارگردان فیلم سینمایی رسوایی 2 گفت: کسانی که از من انتقاد می کنند فروش تمام فیلم هایشان را جمع بزنید به اندازه فروش یک فیلم من هم نشده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۶:۲۸    
وزارت دفاع روسیه از تعلیق موقت حملات هوایی خود به مواضع گروه تروریستی جبهه النصره در سوریه خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۶:۱۶    
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) از آمادگی این کشور برای مداخله نظامی در اوضاع لیبی خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۶:۱۳    
در مراسم افتتاحیه 8 کرسی متعلق به حوزه های انتخابیه، بندرلنگه، اهر، مراغه، 4 کرسی در تبریز و یک کرسی در اصفهان خالی خواهد بود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۶:۱۳    
درپی امضای توافقی میان سران 2 حزب لیکود و اسرائیل بیتونا، آویگدور لیبرمن به سمت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی معرفی شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۶:۱۰    
نیروهای امنیتی یک عامل انتحاری را که قصد داشت خود را در شهر الکاظمیه منفجر کند، بازداشت کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۶:۰۱    
قاتل ستایش دختر بچه شش ساله نی ریزی امروز دادگاهی و به اعدام محکوم شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۵:۵۸    
وزیر اقتصاد با بیان اینکه در دهه 40 رشد اقتصادی سالیانه 20 درصدی را تجربه کردیم، به بیان دو شاخصه اصلی اقتصاد بیمار ایران پرداخت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۵:۵۵    
یک تحلیلگر عراقی تاکید کرد عربستان سعودی نقش زیادی در شعله ور کردن آتش اختلافات سیاسی در عراق دارد، می خواهم این نکته را با قاطعیت اعلام کنم که اگر سعودی(آل سعود) نبود، هرگز تروریسمی هم وجود نداشت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۴:۳۵    
پلیس فرانسه با هجوم به دفتر مرکزی گوگل در شهر پاریس تحقیقات خود در مورد عملکرد مالیاتی این شرکت را آغاز کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۴:۲۹    
مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان می گوید که مسئولان باشگاه خونه به خونه بابل به دنبال خرید امتیاز این تیم بودند، اما او به آنها پاسخ منفی داده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۴:۲۳    
طالبان افغانستان اعلام کرد که جسد ملا اختر منصور را دیروز را تحویل گرفته و آنرا در قبرستان سپین بولدک در افغانستان دفن کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۴:۲۰    
رنو در نمایشگاه ژنو 2016 از محصول جدید خود بنام رنو گراند سنیک مدل 2017 رونمایی کرد
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۴:۰۳    
یکی از مراجع تقلید گفت: 90 تا 95 درصد شبکه های اجتماعی غربی دنیا را به لجن زار تبدیل کرده و رمضان ماهی است که باید با تبلیغات در برابر آن ایستاد و جوانان را بیمه کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۴:۰۰    
کامران نجف زاده عکس سلفی از خودش و جواد ظریف را منتشر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۳:۵۷    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: تأسف بار است که بگوییم در دنیای نوین سن تجربه سیگار به 11 سالگی و کمتر از آن رسیده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۳:۵۴    
دست اندرکاران برگزاری مراسم افتتاحیه مجلس دهم در حال آماده سازی فضای مجلس و بهارستان برای برگزاری مراسم افتتاحیه هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۳:۵۱    
بعد از ابلاغ قانون بودجه به دولت و دستگاه های دولتی، سامانه ثبت نام ازدواج از امروز نسبت به ثبت نام وام 10 میلیونی ازدواج بارگذاری شد، ولی هیچ بانکی در این سامانه وام 10 میلیونی را نمی پذیرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۳:۳۱    
فرماندهی پلیس بغداد امروز (چهارشنبه) از دستگیری یک عامل انتحاری در ورودی منطقه کاظمین واقع در شمال بغداد خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۳:۳۱    
آیت الله سیستانی در پیامی به رزمندگان شرکت کننده در عملیات آزاد سازی فلوجه، آنها را به رعایت آداب جهاد در این عملیات مهم فراخواند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۳:۰۴    
اصلاحات همیشه حیات خود را در یک دو قطبی سازی تعریف می کند و سعی می کند با تند شدن فضای سیاسی منافع خود را تامین کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۲:۵۶    
اولین جلسه محاکمه متهم آزار و قتل ستایش دختر 6 ساله نی ریزی صبح امروز برگزار شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۲:۵۳    
فناوری جدیدی ابداع شده که تمام خودروها از جمله خودروهای قدیمی را به حسگر پارک بی خطر مجهز می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۲:۵۳    
2 زمین لرزه پیاپی منطقه قلعه تل در استان خوزستان را لرزاند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۲:۲۴    
گروه های تروریستی داعش و جبهه النصره با دامن زدن به اقدام های تروریستی در مناطق ساحلی سوریه تلاش می کنند تمرکز ارتش سوریه را در نبرد با تکفیری ها در جبهه های گوناگون بر هم زنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۲:۲۱    
همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، مرکز بین المللی تحقیق و توسعه فناوریهای پیشرفته مخابراتی و اطلاعاتی با همکاری شرکت توسعه اعتماد مبین و انستیتو تحقیقات و فناوری کشور کره جنوبی ( ETRI) راه اندازی شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۲:۲۱    
مدیر تیم ملی فوتبال ایران علت غیبت بازیکن تیم ملی را اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۲:۲۱    
پیکر پاک صدیقه حکمت همسر شهید امیر سرلشکر خلبان عباس بابایی معاون عملیات نیروی هوایی ارتش در دوران هشت سال دفاع مقدس روزچهارشنبه با حضور اقشار مختلف مردم ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۲:۱۸    
در هفته های اخیر برخی رسانه ها از غیبت حسین فریدون دستیار ویژه رئیس جمهور در جلسات هیات دولت خبر می دهند. دلایل این غیبت تاکنون بیان نشده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۱:۴۸    
آقای هاشمی باید به این سوال مهم فکر کنند که چه شده است که پایگاه اجتماعی شان از طیف روحانیت انقلابی سنتی به مردم بالا شهر تهران با نظام ارزشی کاملا متفاوت تغییر پیدا کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۱:۴۸    
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز شنیده شده است که دو روز پیش سازمان زیبا سازی شهرداری تهران در اقدامی عجیب تصاویر گالری موزه ها را بر روی تصاویر شهدای حرم نصب کرده است. ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۱:۴۵    
قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: چنانچه آقای هاشمی در انتخابات هیئت رئیسه خبرگان رهبری کاندید می شد، یک شکست به شکست های ایشان اضافه می شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۱:۴۲    
وام ازدواج برای هر یک از زوجین از 3 میلیون تومان به 10 میلیون تومان با دوره بازپرداخت 4 ساله افزایش یافته اما مشکل آنجاست که برای دریافت وام 10 میلیون تومانی باید به مانند وام های گذشته از هفت خان ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۱:۳۹    
عدم دخالت نظامی علیه سوریه یعنی اذعان دوباره یکی از مهمترین چهره های آمریکایی برای اینکه آمریکا دیگر در موقعیت جنگی نمی تواند قرار بگیرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۱:۳۹    
رکود علمی در دانشگاه های کشور یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری است و در شرایطی که شتاب علمی ایران به رتبه 16 رسیده ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۱:۳۶    
به عکس آنچه سعی می شود در افکار عمومی متصور شود احمدی نژاد و روحانی دو روی یک سکه اند و لازم و ملزوم هم؛ هیچکدام بدون دیگری جایگاهی در افکار عمومی ندارند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۱:۱۵    
از چند ماه قبل از انتخابات 7 اسفند جریان ها و احزاب گوناگون برای کسب کرسی های بیشتر در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان وارد عرصه انتخابات شدند و از رسانه هایشان برای کسب آرای بیشتر به هر نحوی استفاده ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۱:۰۶    
معاملات روز گذشته بورس در شرایطی دنبال شد که همچون روزهای اخیر شاهد توجه بیشتر سهامداران به تک سهم های فعال در بازار سهام بودیم ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۰:۴۰    
مرد 48ساله ای که در پی نزاع بر سر ارتباط خیابانی با یک زن، جوانی را با ضربات چاقو کشته بود، سپیده دم روز گذشته پای چوبه دار رفت و بدین ترتیب ارتباط خیابانی به طناب دار گره خورد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۰:۳۷    
دانش آموزان منطقه ژانگ جیوان در جنوب چین برای مدرسه رفتن باید از یک نردبان چوبی و خطرناک که روی صخره ای به ارتفاع نزدیک به 800 متر و با شیب 90 درجه، بالا بروند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۰:۳۱    
شهر 'باتمانس بای' در ایالت 'نیو ساوت ولز' استرالیا با ورود بیش از 100 هزار خفاشی که به 'روباه پرنده' معروف است ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۰:۲۸    
رسانه های محلی اسلواکی از کاندیداتوری وزیر امور خارجه ی این کشور برای دبیر کلی سازمان ملل متحد خبر دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۰:۲۵    
وزیران دارایی منطقه یورو پس از مذاکرات فشرده در بروکسل بامداد چهارشنبه به یک توافق حیاتی در مورد آزاد سازی3 ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۰:۲۵    
آقای گل 35 ساله لیگ ستارگان قطر برای تیم ملی فوتبال ایران خط و نشان کشید و گفت: بازی برابر ایران دشوار است اما از بازی جلوی 100 هزار تماشاگر ایرانی ترسی نداریم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۰:۱۹    
به رغم ادعای تغییرات اساسی در دیدگاه های روحانیت شیعه و تن دادن آنها به نوعی عرفی گرایی به اصطلاح ناشی از جبر زمانه ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۰:۱۹    
خبرگزاری رویترز در مقاله ای به تبعات احتمالی برنامه های اصلاحات و مدرن سازی شاهزاده محمد بن سلمان پرداخته و با اشاره به ناخوش آمدن این اقدامات به کام بخشی از نهاد قدرت ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۰:۱۶    
بر اساس ابلاغیه یک مقام مسئول به تعدادی از سازمانها و ادارات دولتی تاکید شده است که با توجه به وصول گزارش هایی در خصوص ارائه و استفاده از تجهیزات برخی دستگاهها و ادارات ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۰:۱۶    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز این روزها اصلاح طلبان در سردرگمی عجیبی به سر می برند زیرا مانده اند که نسبت به دروغی که به طرفداران خود بعد از انتخابات 7 اسفند گفته اند چه پاسخی باید بدهند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۰:۱۶    
این تصویر خیالی مربوط به جن کابوس یا بختک است که در کتاب البلهان، کتابی دستنویس به زبان عربی و مربوط به قرون 4 هجری و 15میلادی که شامل تصاویر و مطالبی از طالع بینی، ستاره شناسی و پیش گویی است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۰:۱۴    
یک گروه 70 تایی از کوسه های ببری یک نهنگ کوهان دار 36 تنی را مورد حمله قرار دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۹:۵۹    
عامل فراری جنایت برج آ3 سعادت آباد با پای خود به اداره آگاهی رفت و تسلیم شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۹:۵۹    
نیروهای عراقی توانستند تمامی راه ها و روستاهای حد فاصله الکرمه تا ورودی فلوجه را از عناصر داعش پاکسازی کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۹:۵۶    
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: دو رویکرد مهم در حفاظت از اراضی دنبال می شود نخست سامانه ملی 113 که در تمام نقاط کشور راه اندازی شده و رویکرد دوم استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۹:۵۳    
هشت پس لرزه بعد از زمین لرزه 4.8 ریشتری سه شنبه شب بجنورد تا ساعت یک بامداد امروز روی داده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۹:۵۳    
رییس جمهور اسبق آمریکا گفت ذخایر بزرگی از نژادپرستی زیر خاک آمریکا پنهان است که در حال حاضر بخشی از آن دوباره ظهور کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۹:۵۰    
وقتی وزیر خارجه آمریکا از یک چارچوب صلح درباره سوریه می گوید، به این نکته می رسیم که آمریکا و کشورهای عربی و ترکیه، تمایل دارند در سایه نشست های سیاسی، جنگ و ناآرامی سوریه همچنان ادامه یابد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۹:۴۷    
یک نماینده پارلمان عراق هدف سعودی ها از ایجاد وابسته نظامی در بغداد را حمایت سردمداران عربستان از داعش عنوان کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۹:۴۷    
'بان کی مون' دبیرکل سازمان ملل روز سه شنبه از رهبران کشورهای قدرتمند جهان به دلیل حضور نیافتن در نشست عالی انساندوستی در استانبول ترکیه انتقاد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۹:۴۴    
العین حریف امروز ذوب آهن بعد از تقابل با شاگردان یحیی گل محمدی خیلی زود به خانه باز می گردد تا مثل حریفش آماده حضور در یک فینال گردد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۹:۴۲    
جدا از بدنه اجتماعی، تشکیک در کارآمدی راهبرد همگرایی جریان اصلاح طلب با اصولگرایان اصطلاحا میانه رو، در سطح نخبگان جریان اصلاحات یکی از مهم ترین پیامد های ریاست آیت الله جنتی بر مجلس خبرگان رهبری است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۹:۳۹    
70 هزار هوادار پرشور تبریزی بعد از مدت ها ورزشگاه یادگار امام تبریز را پر کردند و شاهد برد تلخ 3-1 تراکتورسازی مقابل النصر امارات بودند، بردی که به حذف تراکتور از اسیا منجر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۹:۳۹    
روزنامه های ورزشی چهارشنبه 5 خرداد
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۹:۳۰    
شهرداری مسکو، ساختمانی را که مرکز تجمع افسران اطلاعاتی و جاسوسان سازمان کا.گ.ب در زمان جنگ سرد روسیه بود را به تازگی تبدیل به یک رستوران کرده است ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۸:۳۶    
عضو هیئت رئیس پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: امیدواریم رسانه های بیگانه و بدخواهان این ملت پیام انتخاب آیت الله جنتی بر ریاست را گرفته باشند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۷:۵۵    
به گزارش عصر امروز بیش از یک هفته از رسانه ای شدن بازداشت یکی از کادرهای ارشد سازمان تروریستی مجاهدین خلق (منافقین) گذشته است ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۷:۰۰    
همکار فراری نشریات زنجیره ای که هم اکنون با بی بی سی و رادیو فردا همکاری می کند می گوید مأموریت فائزه هاشمی شکستن خطوط قرمز است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۶:۴۳    
انتخاب شخصیت انقلابی مبغوض انگلیس و آمریکا به ریاست مجلس خبرگان از سوی خبرگان منتخب ملت با واکنش های جالب در میان مخاطبان سایت ها مواجه شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۶:۳۱    
عضو مرکزیت یک حزب فعال در فتنه 88 جمله امام خمینی(ره) درباره هاشمی را تحریف کرد. این چندمین بار است که حامیان فتنه تعبیر امام در ماجرای ترور آقای هاشمی راتحریف می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۶:۱۳    
به گزارش عصر امروز انتخاب حضرت آیت الله جنتی با توجه به هیاهوی تبلیغاتی گسترده و پرحجمی که دشمنان بیرونی و برخی از جریانات آلوده و بدسابقه و یا فریب خورده داخلی علیه ایشان به راه انداخته بودند ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۵:۴۷    
فرماندار بجنورد گفت: زلزله 4.8ریشتری شامگاه سه شنبه برخی از سقف و دیواره های منازل روستایی این شهرستان را تخریب کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۵:۳۵    
به گزارش عصر امروز، آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در ضیافت شام اعضای خبرگان که امشب در محل این مجلس برگزار شد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۵:۳۲    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: در دیدار مقابل النصر عدالت رعایت نشد و داور در 2 بازی 3 پنالتی ما را نگرفت و امروز یکی از روزهای بد زندگی ام است.
  • ۱