دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۳:۴۴May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 4 خرداد 1395 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 31 فروردین 1395 عصر امروز 31 اردیبهشت 1395 عصر امروز 31 تیر 1395 عصر امروز 31 مرداد 1395 عصر امروز 31 شهریور 1395 عصر امروز 30 مهر 1395 عصر امروز 30 آبان 1395 عصر امروز 30 آذر 1395 عصر امروز 30 دی 1395 عصر امروز 30 بهمن 1395 عصر امروز 1 اسفند 1395 عصر امروز 1 خرداد 1395 عصر امروز 2 خرداد 1395 عصر امروز 3 خرداد 1395 عصر امروز 4 خرداد 1395 عصر امروز 5 خرداد 1395 عصر امروز 6 خرداد 1395 عصر امروز 7 خرداد 1395 عصر امروز 8 خرداد 1395 عصر امروز 9 خرداد 1395 عصر امروز 10 خرداد 1395 عصر امروز 11 خرداد 1395 عصر امروز 12 خرداد 1395 عصر امروز 13 خرداد 1395 عصر امروز 14 خرداد 1395 عصر امروز 15 خرداد 1395 عصر امروز 16 خرداد 1395 عصر امروز 17 خرداد 1395 عصر امروز 18 خرداد 1395 عصر امروز 19 خرداد 1395 عصر امروز 20 خرداد 1395 عصر امروز 21 خرداد 1395 عصر امروز 22 خرداد 1395 عصر امروز 23 خرداد 1395 عصر امروز 24 خرداد 1395 عصر امروز 25 خرداد 1395 عصر امروز 26 خرداد 1395 عصر امروز 27 خرداد 1395 عصر امروز 28 خرداد 1395 عصر امروز 29 خرداد 1395 عصر امروز 30 خرداد 1395 عصر امروز 31 خرداد 1395 
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۱:۰۷    
گروه تروریستی داعش علاوه بر جنایات بسیار دردناک خود در بدعت گذاری در اسلام نیز کم نگذاشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۱:۰۴    
وزیر امور خارجه روسیه گفت که کشورش آماده هماهنگی با ائتلاف ضد داعش به فرماندهی آمریکا برای آزادسازی شهر رقه در سوریه است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۱:۰۲    
وزارت امور خارجه هند روز دوشنبه با صدور بیانیه ای هر نوع سفر شهروندانش به لیبی را باتوجه به تهدیدات امنیتی دراین کشور ممنوع کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۱:۰۲    
وزیر دفاع گفت: آنچه که امروز در سوریه و در عراق در حال جریان است یک توطئه عمیق آمریکایی و صهیونیستی است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۱:۰۲    
منابع خبری غربی گزارش کردند که تعدادی بالگرد و خودروهای نظامی روسیه در پایگاه نظامی این کشور در سوریه در آتش سوخت و از میان رفت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۰:۵۹    
7 تن از مزدوران عربستان، امروز سه شنبه، به دنبال ناکامی در پیشروی به سمت "الباحث" و "کوه ایبر" در منطقه الغیل در استان الجوف در شمال شرق یمن، کشته شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۹:۲۹    
هیات ریاض که پیش از این با خروج از مذاکرات صلح یمن در کویت، آن را به بن بست کشانده بود، این بار با طرح پیش شرط های یک طرفه مذاکرات را با شکست مواجه کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۹:۲۳    
فرماندار کبودرآهنگ با اعلام جزئیات جدید از خبر سقوط جنگنده میگ 29 از اعزام خلبان مجروح این حادثه به تهران خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۹:۲۳    
وزیر خارجه عربستان در گفت وگو با روزنامه قطری العربی الجدید مدعی شد کشورش کمک زیادی به آوارگان سوری کرده و افزود تنها راه حل بحران آوارگان سوری کناره گیری اسد از قدرت است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۹:۲۰    
نارندرا مودی نخست وزیر هند دوشنبه شب پس از امضای 12 سند همکاری در زمینه اقتصادی ،سیاسی ،فرهنگی و علمی و دیدار با رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری با دست پر تهران را به سوی دهلی نو ترک کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۹:۲۰    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: اعضای این کمیسیون طی دو روز گذشته با ظریف و دهقان وزرای امور خارجه و دفاع دیدار کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۹:۱۷    
رویترز نوشت: به باور کارشناسان، تا زمانیکه تحریم های بین المللی علیه اشخاص و سازمان های ایرانی لغو نشود، مردم این کشور به طور کامل از مزایای توافق هسته ای بهره مند نخواهند شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۸:۴۵    
هیئت سازمان حج و زیارت کشورمان به دعوت وزیر جدید حج عربستان سعودی و به منظور انجام مذاکرات نهایی برای حج تمتع 95 ظهر امروز سه شنبه عازم جده در عربستان شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۸:۴۵    
معاون سخنگوی رئیس جمهور افغانستان در حالی از پیچیده شدن مذاکرات صلح پس از مرگ ملا اختر منصور خبر داده که هنوز این موضوع بطور کامل تایید نشده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۸:۴۲    
سرهنگ علی پاکدل اظهار داشت: وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح در شهرستان بجنورد در روز یکم خردادماه به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش شد و بلافاصله مأموران گشت کلانتری 14 ولایت به محل اعزام شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۸:۲۷    
ترکیه به پذیرش پناهجویان سوری که شرایط بهتری دارند و فرستادن هزاران پناهجوی بیمار و بی سواد به اروپا متهم شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۸:۲۴    
حجت الاسلام روحانی در پیامی درگذشت همسر شهید سرافراز سرلشکر خلبان عباس بابایی را تسلیت گفت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۸:۲۱    
نیروهای دموکرات سوریه حمله خود به رقه، مقر خلافت خودخوانده داعش را با پشتیبانی ائتلاف تحت امر آمریکا آغاز کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۸:۱۸    
هیأت ریاض که در مذاکرات صلح یمن در کویت حضور دارد، به کارشکنی های خود در این مذاکرات ادامه می دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۸:۱۵    
اظهارات تند مقامات فدرال رزرو در جلسه گذشته که ارزش دلار را به بالاترین رقم در 2 ماه گذشته در برابر سبدی از ارزها رساند، قیمت طلا به کمترین رقم 3 هفته و نیم اخیر کاهش یافت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۷:۵۴    
وزارت دفاع عراق در بیانیه ای اعلام کرد که خالد العبیدی، وزیر دفاع عراق در دفترش با ثامر السبهان، سفیر عربستان در عراق دیدار کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۷:۵۱    
دولت فنلاند از سفر وزیر خارجه کشورمان به این کشور خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۷:۳۶    
لبنان، تنها چند ساعت پس از اعلام آغاز عملیات آزادسازی فلوجه از سوی نخست وزیر عراق، بیانیه های نیروهای شرکت کننده در این نبرد حاکی از پیشروی سریع آنها و به سر رسیدن روزهای حضور داعش در این شهر بود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۷:۳۳    
دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری، با بیان اینکه جنگ به شیوه گذشته از کشور ما دور شده و نگاه دشمن به داخل کشور ما و تغییر در داخل است ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۷:۳۳    
یک نوجوان سوری با انتشار ویدیویی به زبان سوئدی، دولت و رسانه های سوئد را به سبب بایکوت خبری فاجعۀ کشتار 150 سوری در شهرهای طرطوس و جبله، "بزدل" خواند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۷:۳۰    
رئیس سازمان ثبت احوال گفت: نام فاطمه در ایران و میان ایرانیان خارج از کشور بیشترین فراوانی را در بین نام خانم ها دارد و در بین اسامی آقایان نیز امیرعلی در صدر نام ها است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۷:۲۴    
قیمت نفت در معاملات امروز به علت تقویت دلار آمریکا کاهش یافت اما کاهش ها با احتمال افزایش ذخایر نفت خام و بنزین آمریکا محدود شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۷:۱۲    
در حالی که یک منبع در سازمان پزشکی قانونی مصر از احتمال وقوع انفجار در هواپیمای سانحه دیده خطوط هوایی مصر خبر داده بود؛ رئیس سازمان پزشکی قانونی این کشور این ادعا را رد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۷:۰۶    
عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: امسال عید فطر در همه کشورهای اسلامی در یک روز خواهد بود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۷:۰۳    
رییس اداره جوانان دفتر سلامت وزارت بهداشت گفت: آمار طلاق در کشور رشد 53 درصدی داشته است و نسبت ازدواج به طلاق در سال 85 تا 93 بیانگر این است که طلاق بر ازدواج فزونی یافته است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۷:۰۰    
یک روزنامه آمریکایی به نقل از تحلیلگران گزارش کرد که انتخاب احمد جنتی بعنوان رئیس جدید مجلس خبرگان رهبری، نمایانگر موانع جدیدی است که ائتلاف اصلاح طلبان و اعتدالگران ایران با آن روبرو خواهد بود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۶:۵۷    
رئیس جمهوری ترکیه، ترکیب دولت جدید این کشور به نخست وزیری بینالی یلدیریم را تأیید کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۶:۴۸    
خبرگزاری رویترز اعلام کرد که در پی هک بانک مرکزی بنگلادش، سوئیفت در صدد است برنامه جدیدی برای بهبود امنیت شبکه خود راه اندازی کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۶:۳۹    
در حادثه ریزش معدن در میانمار دست کم 13 تن جان خود را از دست دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۶:۱۴    
نتایج یک تحقیق جدید در انگلیس نشان می دهد چهار نفر از هر 10 فردی که در یک خانواده مسیحی پرورش یافته اند، اکنون دست از مذهب کشیده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۶:۱۱    
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: در صورت استفاده از ظرفیت های موجود می توانیم یک و نیم تا دو میلیارد دلار وام از بانک جهانی برای بنگاه های کوچک و متوسط دریافت کنیم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۶:۰۸    
مردم عراق می گویند گروه تروریستی داعش تسلیحات شیمیایی خود را در آزمایشگاه های مخوفی در حومۀ شهر روی زندانیان خود امتحان می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۶:۰۵    
رئیس سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه اجازه واردات خودرو از کشور ثالث نمی دهیم گفت: ثبت سفارش خودرو متوقف نشده است اما واردات خودرو باید از طریق کمپانی های اصلی و با خدمات پس از فروش صورت گیرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۵:۵۶    
براساس گزارش ها سرکردگان ارشد گروه پیکارجوی طالبانِ افغانستان در حال رایزنی برای انتخاب جانشینِ ملا اختر محمد منصور، سرکردۀ کشته شدۀ گروه خود هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۵:۵۳    
محاسبات بانک مرکزی نشان می دهد که نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به اردیبهشت ماه 1395 معادل 10.4 درصد است. مرکز آمار نیز اخیرا از تورم 10.2 درصدی خبر داده بود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۵:۵۰    
روسیه اعلام کرد در پی پرواز یک فروند هواپیمای جاسوسی امریکا بر فراز دریای ژاپن در نزدیکی مرزهایش، وابسته نظامی امریکا را فرخوانده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۵:۴۷    
معاون وزیر صنعت گفت: چین برای باقیماندن به عنوان شریک نخست تجاری ایران باید موانع بانکی را از پیش رو بردارد، در افزایش کیفیت کالاهای خود بکوشد و در ایران سرمایه گذاری کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۴:۳۳    
معاون وزیر بهداشت گفت: طبق آمار جهانی، 51 میلیون نفر از کودکان و نوجوانان در دنیا دچار اضافه وزن و چاقی هستند که این موضوع یک تهدید جدی برای چند سال آینده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۴:۳۰    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خواسته من برای تمدید قرارداد با پرسپولیس این است که بازی کنم و اگر شرایط بخواهد به همین منوال باشد در این تیم باقی نمی مانم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۴:۲۷    
انفجار بمب دست ساز در دانشکده ادبیات دانشگاه صنعا منجر به کشته شدن 3 دانشجو و زخمی شدن چهار تن دیگر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۳:۴۹    
Instant Apps طرح جدید گوگل برای پیوند زدن برنامه های همراه و وب است تا کاربران از نصب برنامه های مختلف بی نیاز شوند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۳:۲۸    
شبه نظامیان وابسته به رئیس جمهور مستعفی یمن که تلاش کردند در استان البیضاء پیشروی کنند با مقاومت نیروهای ارتش یمن مواجه شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۳:۱۹    
مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: برنامه های سال جاری این سازمان در زمینه های استانداردهای بین المللی،استانداردهای داخلی متناسب با سال اقتصاد مقاومتی تدوین شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۳:۱۶    
در حاشیه اختتامیه نهمین دوره مجلس شورای اسلامی
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۳:۱۳    
دادگاه ویژه نیروی دریایی پاکستان 5 تن از افسران این نیرو را که در عملیات تروریستی 6 سپتامبر 2014 با داعش همکاری کردند به اعدام محکوم کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۳:۱۰    
تداوم موج گرما در هند که رکورد جدیدی در این کشور به حساب می آید موجب ذوب شدن آسفالت جاده ها در برخی از شلوغ ترین شهرهای آن شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۴۸    
انتخابات هفتم اسفند را شاید بتوان یکی از مناقشه انگیزترین انتخابات های تاریخ مجلس شورای اسلامی دانست ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۴۸    
به گزارش عصرامروز هر لحظه که می گذرد یک گام به سوی افتتاح مجلس دهم، نزدیک تر می شویم و همین مسئله موجب شده تا طیف اصولگرا و اصلاح طلب دست از کلی گویی در رابطه با ریاست مجلس دهم بردارند و به بیان ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۴۵    
الیاس حضرتی فعال سیاسی و مطبوعاتی اصلاح طلب در خصوص ریاست آقای عارف در مجلس آینده گفت: قطعاً آقای عارف برای ریاست مجلس کاندیدا خواهند شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۴۲    
نمایندگان مجلس مصادیق مشاغل حساس را امروز در صحن علنی تعیین کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۳۹    
نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل با اعلام علی لاریجانی رئیس مجلس پایان یافت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۳۹    
رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: پس از 25 سال در تابستان امسال سطوح تک رقمی تورم را تجربه می کنیم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۳۶    
سرمربی پیشین تیم سپاهان گفت: اگر در مورد سپاهان صحبت کردم به خاطر این بود که نویدکیا به دنیا نیامده بود من مربی این تیم بودم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۲۷    
رسانه های رژیم صهیونیستی از سفرهای محرمانه روسای موساد به ریاض و ورود کالاهای ساخت رژیم اسرائیل به عربستان در راستای بهبود گسترده روابط دو طرف خبر دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۲۵    
برنامه ریزی برای جایگزینی روش های جدید شناسایی هویت در گوشی های اندرویدی در حال انجام است تا شیوه های بیومتریک جایگزین کلمات عبور شوند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۲۵    
نتایج تازه ترین نظرسنجی نشان می دهد که دونالد ترامپ نامزد جنجالی جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از هیلاری کلینتون نامزد پیشتاز دموکراتها پیشی گرفته است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۱۹    
موضوع شرکت های بازاریابی شبکه ای مدتی است که در بین جوانان رایج شده، اما با مهروموم چند شرکت در همدان مشخص شد که این شرکت ها خارج از قاعده کاری و در قالب گلدکوئیستی فعالیت می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۱۹    
معاون وزیر صنعت با اشاره به اینکه طرح های نیمه تمامی که مشمول دریافت وام از دولت می شوند باید تا پایان 95 تکمیل شوند، گفت: این واحدها به لحاظ مدیریت بازار نباید مشکل داشته باشند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۱۶    
وزیر دفاع درخصوص وضعیت 4 دیپلمات ربوده شده ایرانی گفت: رژیم صهیونیستی باید پاسخگو باشد و مدارکی را ارائه کند که این افراد را به شهادت نرسانده اند و اگر این 4 ایرانی به شهادت رسیده اند باید مسئولیت آن ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۱۳    
به گزارش عصرامروز آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی با 65 رای و آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی با 63 رای نواب رئیس مجلس خبرگان رهبری شدند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۱۳    
معتقدم اول باید فیلم هایی ساخته شود و آنگاه به فکر جشنواره و جریان سازی در مورد آن باشیم.بازیگر فیلم کفشهایم کو با بیان اینکه من مخلص مدافعین حرم هستم در خاتمه برای دست اندرکاران این جشنواره آرزوی ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۱:۴۸    
ارتش و نیروهای مردمی عراق پس از آزادسازی چندین منطقه در شهر فلوجه واقع در استان الانبار همچنان به پیشروی های خود در این شهر ادامه می دهند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۱:۴۵    
سرگئی کورالینکو از استقرار شمار زیادی از نیروهای گروه تروریستی جبهه النصره در حومه حلب برای محاصره ارتش سوریه خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۱:۳۹    
یک فعال حوزه ازدواج گفت: هزینه های مراسم عروسی دغدغه اصلی جوانان در ازدواج است اما زوجین باید متناسب با توانایی مالی خود خرج کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۱:۰۹    
نماینده کره شمالی در سازمان ملل متحد، پیشنهاد دونالد ترامپ برای دیدار با رهبری پیونگ یانگ را نوعی تبلیغات سیاسی و ژستی برای انتخابات ریاست جمهوری توصیف کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۱:۰۶    
سازمان جهانی کار با اعلام تشدید فقر در کشورهای اتحادیه اروپا، نسبت به افت مشاغل با کیفیت در کشورها هشدار داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۰:۵۴    
وی از نخستین کسانی بوده که به خانه مرتجعین و مخالفان مشروطه بمب می انداخته است. او در دوران مشروطیت با انتشار مقاله های پر سرو صدا علیه شاه، مورد حمایت مشروطه خواهان قرار گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۰:۵۴    
مختاری با اشاره به اینکه 4 نفر از خانم های آرایشگر در این زمینه دستگیر شدند، گفت: در برخی از آرایشگاه های زنانه، آرایشگرهای مرد حضور داشته اند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۰:۵۴    
به گفته مقام های آمریکایی، باراک اوباما حمله پهپادی که به کشته شدن ملا اختر منصور منجر شد، تایید کرده و در توجیه آن گفته است این رهبر طالبان به دنبال انجام حملات جدیدی علیه اهداف آمریکایی در کابل ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۰:۵۱    
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در یادداشتی در صفحه اینستاگرام شخصی خود به ذکر خاطره ای منتشر نشده از سالروز فتح الفتوح خرمشهر پرداخت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۰:۴۸    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تعیین شرط برای فلسطینی اعلام کرد که تل آویو آماده مذاکره با فلسطینی ها بدون هر گونه پیش شرط از سوی آنها است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۰:۴۸    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز سیاست خارجی کشور روسیه پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و تشکیل این کشور دارای فراز و فرود های زیادی بوده است و رویکردهای مختلفی از جمله سیاست مصالحه با غرب را تجربه ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۰:۴۵    
مراسم افتتاحیه اولین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری دوره پنجم امروز سه شنبه چهارم خردادماه در ساعت 9 صبح در مجلس قدیم شورای اسلامی برگزار شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۰:۲۳    
به گزارش عصر امروز حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز بکار پنجمین دوره ی مجلس خبرگان، ضمن تبریک به اعضای این مجلس بخاطر دستیابی به اعتماد و انتخاب ملت ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۹:۴۷    
به گزارش عصرامروز؛ روزنامه شرق در ادامه نوشته است: تعدادی از احزاب و چهره های اصلاح طلب، وی را شایسته ریاست مجلس و نشانه تغییر مورد نظر مردم در رأی قوه مقننه می دانند ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۹:۴۴    
به گزارش عصرامروز پس از افشای فیش های حقوق مدیران ارشد بیمه مرکزی، دیوان محاسبات کشور به عنوان نهاد ناظر بر دستگاه های دولتی در اطلاعیه ای از تکرار تخلف حقوق های چند ده میلیونی در میان مدیران چند ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۹:۴۱    
کتاب آخرین خنده نوشته ی دی. اچ. لارنس و ترجمه ی سعید سعیدپور را سه شنبه 4 خرداد از برنامه فرآهنگ بشنوید.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۹:۴۱    
تیم فوتبال سپاهان در فصلی که گذشت نتوانست انتظارات همیشگی هوادارانش را برآورده کند و در نهایت با بازی های ضعیف و کسب جایگاهی در جدول که هیچ کس انتظارش را نداشت فصل را به پایان برد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۹:۳۸    
نامزد جمهوریخواه انتخابات آمریکا گفت معلمان آموزش دیده باید حق حمل سلاح را در کلاس داشته باشند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۹:۳۸    
رونده تماس های تصویری که بیش از دو سال است ارائه قانونی آنها به زمان تصویب پیوست فرهنگی موکول شده، در نهایت بسته شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۹:۳۸    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از امروز موج جدید بارش ها در نیمه شمالی کشور آغاز می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۹:۳۵    
روزنامه استقلال جوان با انتشار عکسی از آندرانیک تیموریان روی جلد خود از چراغ سبز آندو برای حضور دوباره در جمع آبی پوشان خبر داده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۹:۳۵    
ارتش اندونزی 8 دستگاه از 61 دستگاه تانک سفارش داده شده مدل Leopard 2RI را از آلمان تحویل گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۹:۳۲    
همزمان با آخرین روز کاری نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 10 نماینده مجلس، نقاط ضعف و قوت مجلس نهم را تحلیل و تشریح کردند و به آن نمره دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۹:۳۲    
پرویز پرستویی صفحه اینستاگرام خود را با موضوع آزادسازی خرمشهر به روز رسانی کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۹:۲۹    
حسین کعبی که در برنامه نود حضور داشت، به دلیل نوع آرایشش امکان پخش تصویرش فراهم نشد!
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۹:۲۰    
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با بیان اینکه هدف از اجرای طرح نگارخانه ای به وسعت یک شهر این است که 10 روز شهر را از تبلیغات آزاردهنده خارج کنیم ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۹:۲۰    
پایگاه خبری الوسط به نقل از منابع پزشکی سوریه گزارش داد که شمار تلفات چندین انفجار در منطقه جبله واقع در شهر ساحلی لاذقیه و منطقه الکرجات الجدیده در بند طرطوس به 145 نفر رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۹:۲۰    
در سه ماهه اول سال 2016، فروش گوشی های هوشمند در سراسر جهان 3.9 درصد رشد داشت، فروشندگان گوشی های هوشمند چین 17 درصد از سهم بازار را کسب کردند و اپل اولین افت دو رقمی را شاهد بود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۹:۱۷    
در ادامه صفحه نخست روزنامه های صبح سه شنبه چهارم خرداد را مشاهده کنید:
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۹:۱۷    
وزیر امور خارجه عربستان مدعی شد همه کاری که جامعه بین المللی در سوریه انجام می دهد، فراهم کردن آسایش کسانی است که درآن جا درمعرض کشتار قرار دارند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۹:۰۹    
به گزارش عصر امروز حضرت آیت الله خامنه ای، مردم افغانستان را مردمی شجاع، غیور و با هوش خواندند و افزودند ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۸:۵۴    
یکی از مسئولان نیروهای داوطلب مردمی عراق از حمله جنگنده های نیروی موسوم به ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا به نیروهای داوطلب مردمی طی عملیات آزادسازی فلوجه خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۸:۵۱    
به گزارش عصر امروز، خطوط تولید فیوزهای راکت های فجر 3، 5، فلق 1 و 2 و فاتح، همچنین فیوزهای بمب های هوایی 250 تا 500 پوندی از نوع فیوزهای ضربه ای و فیوزهای مجاورتی و فیوزهای الکترونیکی ویژه سلاح های ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۸:۱۶    
به گزارش عصر امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (دوشنبه) در دیدار آقای نارندرا دامورداس مودی نخست وزیر هند ...
  • ۱