دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۳:۲۲May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 16 خرداد 1395 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 31 فروردین 1395 عصر امروز 31 اردیبهشت 1395 عصر امروز 31 تیر 1395 عصر امروز 31 مرداد 1395 عصر امروز 31 شهریور 1395 عصر امروز 30 مهر 1395 عصر امروز 30 آبان 1395 عصر امروز 30 آذر 1395 عصر امروز 30 دی 1395 عصر امروز 30 بهمن 1395 عصر امروز 1 اسفند 1395 عصر امروز 1 خرداد 1395 عصر امروز 2 خرداد 1395 عصر امروز 3 خرداد 1395 عصر امروز 4 خرداد 1395 عصر امروز 5 خرداد 1395 عصر امروز 6 خرداد 1395 عصر امروز 7 خرداد 1395 عصر امروز 8 خرداد 1395 عصر امروز 9 خرداد 1395 عصر امروز 10 خرداد 1395 عصر امروز 11 خرداد 1395 عصر امروز 12 خرداد 1395 عصر امروز 13 خرداد 1395 عصر امروز 14 خرداد 1395 عصر امروز 15 خرداد 1395 عصر امروز 16 خرداد 1395 عصر امروز 17 خرداد 1395 عصر امروز 18 خرداد 1395 عصر امروز 19 خرداد 1395 عصر امروز 20 خرداد 1395 عصر امروز 21 خرداد 1395 عصر امروز 22 خرداد 1395 عصر امروز 23 خرداد 1395 عصر امروز 24 خرداد 1395 عصر امروز 25 خرداد 1395 عصر امروز 26 خرداد 1395 عصر امروز 27 خرداد 1395 عصر امروز 28 خرداد 1395 عصر امروز 29 خرداد 1395 عصر امروز 30 خرداد 1395 عصر امروز 31 خرداد 1395 
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۲۳:۴۴    
به گزارش عصر امروز، مجلس دهم وارد دومین هفته کاری خود شده است و نمایندگان مجلس شورای اسلامی کمیسیون های تخصصی دلخواه خود جهت عضویت در طول چهار سال نمایندگی را انتخاب کرده اند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۲۳:۱۵    
به گزارش عصر امروز این دو کشور که در جنوب شرقی آسیا قرار دارند، شاید مانند دبی یا دیگر مقاصد مسافرتی شیک و لوکس نباشند، اما مانند بهشت طبیعت دوستان و افراد علاقه مند به گشت و گذار ، می باشند ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۲۰:۵۵    
عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: برخی از آقایان احکامی دارند که نمی توانند رئیس هیات فوتبال باشند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۲۰:۵۲    
معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره تاکید کرده که سرنوشت سوریه باید توسط مردم و اراده آن کشور تعیین شود و بحران سوریه راه حل نظامی ندارد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۲۰:۴۹    
موسسات خصوصی اندونزی برای ازدواج وام های تا سقف 7400 دلاری با نرخ سود حداکثر 2.2 درصد پرداخت می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۲۰:۳۴    
سخنگوی وزارت خارجه خبر منتشر شده در برخی از رسانه ها مبنی بر نامه فدریکا موگرینی به محمدجواد ظریف در ارتباط با برجام را تکذیب کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۲۰:۳۱    
رژیم صهیونیستی خبرنگار شبکه خبری العالم در جولان اشغالی را بعد از چند روز بازداشت، به قید پرداخت غرامت و حبس خانگی آزاد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۲۰:۲۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با رهبر معظم انقلاب ضمن یادآوری مسئولیت سنگین مجلس در دفاع از دژ انقلاب، گفت: استراتژی مجلس دهم و اولویت های آن را هر چه سریع تر تدوین می کنیم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۹:۴۰    
همه آدم ها دوست دارند عاشق شوند و حتی گاهی دل شان تنگ عاشقی می شود، اما عاشق شدن به نوعی رسوایی نیاز دارد که شاید شجاعت پذیرفتن آن را نداشته باشیم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۹:۴۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه احمد متوسلیان و 3 دیپلمات دیگر زنده هستند، از اقدامات خوب امنیتی و اطلاعاتی سپاه پاسداران برای آزادی حاج احمد متوسلیان و 3 دیپلمات دیگر خبرداد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۹:۱۲    
معاون وزیر دفاع روسیه تأکید کرد، تلاش غرب در سوءاستفاده از برنامه هسته ای کره شمالی به عنوان بهانه ای برای تغییر توازن نظامی و سیاسی در این منطقه کاملا غیرقابل قبول است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۹:۰۶    
جسد مرد مسنی با شکم پاره شده در ارتفاعات دربند کشف شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۸:۵۴    
زاینده رود پس از ماه ها جریان و افزایش حجم آب رها شده برای کشت بهاره کشاورزان، بار دیگر بر گل نشست و خشکی را بر خود دید.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۸:۳۳    
آیا روزه هایی که به علت بیماری و ناتوانی جسمی گرفته نشده، قضا و کفاره دارد؟
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۸:۳۳    
یک منبع امنیتی در استان الانبار از پیشروی نیروهای عراقی از سمت جنوب فلوجه برای آزادسازی این شهر خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۸:۱۸    
ایحه کاهش ساعات کار بانوان شاغل دارای شرایط خاص مصوب جلسه 21 اردیبهشت ماه 95 مجلس شورای اسلامی در جلسه 12 خردادماه 95 شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که نظر این شورا به شرح زیر اعلام می گردد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۸:۱۸    
براساس گزارش ها گروه تروریستی داعش در حال دسیسه چینی برای انجام حملاتی در لندن و دیگر شهرهای اروپا در طول برگزاری مسابقات فوتبال جام ملت های اروپا است ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۷:۴۲    
روزنامه آمریکایی در گزارشی با هشدار درباره درگیری های مسلحانه در شیکاگو، تاکید کرده که خشونت مسلحانه در این شهر، عادی شده و تنها در سه روز اخیر به 64 نفر شلیک شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۷:۴۲    
رئیس اتحادیه میوه و سبزی از افزایش 100 تومانی قیمت هندوانه در سه روز اخیر خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۷:۴۰    
دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، قانون جرم سیاسی را برای اجرا به وزارت کشور و وزارت دادگستری ابلاغ کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۷:۱۰    
وزیر خارجه کشورمان در خصوص تعاملات بانکی پس از اجرای برجام با بیان اینکه گام اول برای تعاملات بانکی برداشته شده ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۷:۱۰    
وکیل مدافع قاتل ستایش قریشی دختربچه شش ساله افغانستانی از پایان دومین جلسه تحقیقات مقدماتی دادگاه در خصوص اتهام دوم موکلش (تجاوز به عنف) خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۷:۰۷    
رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان در مراسم روز ملی روسیه در تهران با بیان اینکه این کشور در دوران سخت در کنار ایران ایستاد گفت: ما هرگز دوستانمان را فراموش نمی کنیم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۶:۳۷    
فرمانده نیروی زمینی ارتش ، با بیان اینکه گروه های تروریستی در منطقه، با حمایت استکبار جهانی و آمریکا راه فتنه انگیزی را در پیش گرفته اند، گفت: گروه های تروریستی مانند داعش ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۶:۳۴    
مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از ورود گرد و غبار برخاسته از کشور عراق به نواحی غربی کشور خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۶:۳۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: احتمال تک دوره ای بودن ریاست جمهوری روحانی را زیاد نمی دانم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۶:۳۱    
براساس گزارش تجارت خارجی در دو ماه نخست سال جاری به نسبت مدت مشابه سال قبل واردات از کشورهای اروپایی و آمریکا افزایش یافت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۶:۱۳    
فعالان شبکه های اجتماعی در کشورهای عربی، هشتگی را برای مخالفت با اسراف در ماه مبارک رمضان به راه انداختند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۶:۱۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان آش و حلیم از تعیین قیمت 12 هزار تومانی برای هر کیلوگرم حلیم معجون با مخلفات و 10 هزار تومان برای آش رشته در ماه مبارک رمضان خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۶:۰۵    
وکیل بابک زنجانی با اشاره به اینکه پرونده موکلم در دیوان عالی در حال رسیدگی است، گفت: مسئولان دیوان شعبه رسیدگی کننده به پرونده را محرمانه خوانده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۵:۵۳    
به گزارش عصر امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس دهم با تأکید بر لزوم حفظ اقتدار ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۵:۴۵    
لازم است برخی مسئولان کشور که عامدانه یا جاهلانه در برنامه پسابرجامی غرب برای ادغام اقتصاد ایران در اقتصاد جهانی و تصرف منابع آن و بلعیده شدن آن در هاضمه اقتصادی مستکبران عالم مشارکت می کنند از خواب ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۵:۴۲    
معاون وزیر نفت با اشاره به برنامه ساخت خط لوله جدید نفتی بصره و آبادان از کاهش تردد نفتکش های عراقی با ساخت این خط لوله مشترک نفتی بین ایران و عراق خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۵:۳۹    
پلیس هند از شناسایی باند تجارت غیرقانونی کلیه های انسان در یکی از بیمارستان های خصوصی پایتخت این کشور خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۵:۳۹    
در ضرورت سیاست و برنامه کلان هیچ تردیدی نیست، اما به نظر می رسد هنوز نقطه تعادل خود را نیافته ایم. به احتمال زیاد در برابر عمل گرایی افراطی سال هایی که آن هم یک ضرورت زمانی و مکانی بوده ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۵:۳۶    
آقای دکتر حجت میان آبادی دکترای دیپلماسی آب در گفت و گو با صبح نو به ابعاد مختلف طرح انتقال آب در کشور می پردازد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۳۴    
رییس جمهور همگان را به حفظ طبیعت سرزمینی ایران و محیط زیست کره زمین فرا خواند و اطمینان داد که دولت یازدهم به عنوان دولت محیط زیست همه تلاش خود را برای حفظ محیط زیست و حرکت برنامه ها در مسیر هماهنگی ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۳۴    
کانون وکلای دادگستری مرکز به لیست حامیان همایش بین المللی بهینه سازی قراردادهای بالادستی نفت و گاز پیوست.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۲۶    
معاون منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: تبدیل شالیزار به باغ سبب ضرر کشاورزان می شود و باید از این روند جلوگیری شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۲۶    
شهردار تهران درباره مهلت 20 روزه برای تجدید نظر حکم دارالقرآن اکباتان، گفت: شهرداری تهران پیگیر است و از فرصت تجدید نظر در دادگاه استفاده خواهد کرد
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۲۳    
خالد البکراوی عامل انتحاری مترو بروکسل و مسئول تدارکات حمله تروریستی پاریس، درست پیش از حمله پاریس توسط پلیس بلژیک بازداشت اما به دلیل کافی نبودن شواهد، آزاد شده بود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۲۳    
دبیر کارگروه زیست پالایی آب و خاک ستاد توسعه زیست فناوری، گفت: امسال با هدف سالم سازی آب آشامیدنی، طرح پایلوت حذف بیولوژیکی نیترات از منابع آب آشامیدنی اجرا می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۲۰    
'الکساندر گاوولند' معاون رئیس حزب افراطی 'آلترناتیوی برای آلمان' (آ اف د) تنها چند روز بعد از توهین به 'ژروم بواتنگ' بازیکن سیاهپوست تیم ملی فوتبال آلمان ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۱۷    
یک هواپیمای آموزشی دقایقی قبل در حوالی منطقه زفرقند از توابع شهرستان اردستان اصفهان سقوط کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۱۷    
سرهنگ قلابی ناجا که از اتباع خارجی سرقت می کرد، با همدستش پس از 65 فقره سرقت دستگیر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۱۴    
حجت الاسلام علوی گفت: نخبگان و فرهیختگان جامعه باید در عرصه اطلاعات نهایت همکاری ها را داشته باشند تا کار اطلاعاتی دانش بنیان با همکاری آنان شکل بگیرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۱۴    
آیت الله مکارم شیرازی با صدور بیانیه ای حوادث اخیر پاکستان را محکوم کرد و ظلم به شیعیان پاکستان را قابل تحمل ندانست.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۱۴    
نمایندگان نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آخرین ماه های عمر بهارستان نهم طرح "جرم سیاسی" را به تصویب رساندند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۱۱    
اعلام باز نشدن چرخ های هواپیمای شرکت قشم ایر به مقصد فرودگاه ارومیه خبرساز شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۱۱    
فرهنگ شهروندی مفهوم بنیانی زندگی شهری در جامعه مدنی است، براین اساس شهروندی در جامعه مدنی عضویت در جامعه ملی است که مجموعه ای از حقوق برابر مبتنی برعدالت را در بر می گیرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۵۶    
وزیر اطلاعات سانسور و خودسانسوری را از آسیب های جدی تحلیل های امنیتی عنوان کرد و گفت: خودسانسوری امری جدی است که تصمیم گیران کشور را از درک حقایق باز داشته و صرفا به توجیه افکار سوق می دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۵۳    
رئیس امارات که از 2 سال پیش و پس از سکته در محافل عمومی ظاهر نشده است به مکانی نامعلوم سفر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۴۷    
منابع خبری کُرد و برخی سیاستمداران عراقی مدعی شدند ابوبکر البغدادی سرکرده خودخوانده گروه تروریستی تکفیری داعش ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۰۲    
رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز با رهبر معظم انقلاب دیدارکردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۲:۵۹    
پیامک های تبلیغاتی اعطای مدرک دانشگاهی از طرق مختلف وجود دارد و در جدیدترین پیام تبلیغاتی اعلام می کنند که در ازای سابقه کاری مدرک دانشگاهی اعطا می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۲:۵۹    
بخشی از پرونده کرسنت در شعبه ششم دادگاه کیفری یک به ریاست قاضی مدیر خراسانی مطرح رسیدگی است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۲:۵۹    
به دنبال درج برخی اخبار منتشره در خصوص اعلام سهمیه لیگ قهرمانان آسیا 2018-2017، دپارتمان بین الملل اطلاعیه ای صادر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۲:۵۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی، در واکنش به بیانیه اخیر وزارت امور خارجه آمریکا گفت: این بیانیه هیچ تأثیری در سیاست جمهوری اسلامی ایران در دفاع از ملت های منطقه ندارد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۲:۵۰    
خبرگزاری رسمی امارات (وام) روز شنبه در خبر نادری اعلام کرد شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان رئیس دولت امارات، این کشور را ترک کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۲:۳۸    
تروریست های داعش 13 فرد غیر نظامی عراقی را که تلاش می کردند از فلوجه فرار کنند در رودخانه فرات غرق کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۲:۳۸    
یک مقام روس اعلام کرد که روسیه قصد دارد نیروهای زمینی اش را به سوریه بازگرداند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۲:۳۲    
نمایندگان مجلس دهم پس از استماع گزارش معاون پژوهشهای اقتصادی مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی و محسن جلال پور رئیس اتاق بازرگانی به دیدار رهبر انقلاب رفتند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۲:۳۲    
اخیراً و همزمان با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و در پناه عدم برخورد سریع و به موقع مسئولان امر، کانالی با هدف ترویج روزه خواری و شکستن قبح گناه روزه خواری ایجاد شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۲:۳۲    
موفقیت ارتش عراق در فلوجه، صدای اعتراض شاهزادگان سعودی را درآورد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۲:۲۹    
پوریا احمدی مهاجم 23 ساله ایرانی که در سوپر لیگ فوتبال ولز می درخشد، به عنوان سومین گلزن برتر ایرانی اروپا انتخاب شد. با این اوصاف تاکنون از سوی کادر فنی تیم های ملی مورد شناسایی واقع نشده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۲:۲۹    
پس از آنکه سرکرده سابق شاخه نظامی گروه تروریستی احرار الشام نپذیرفت که با گروه تروریستی جبهه النصره وارد جنگ شود، ابو عبد الله الشامی جایگزین او شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۳۹    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت که کشورش خواهان بهبود روابط با ترکیه است اما مسئولان این کشور برای بهبود این رابطه باید اولین گام را بردارند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۱۲    
یک شرکت آمریکایی چتر هوشمندی را طراحی کرده که قادر به اعلام زمان بارندگی است
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۰۹    
استاد دانشگاه تبریز گفت: اقتصاد مقاومتی، اقتصاد مقابله ای نیست و اقتصاد مقاومتی در یک جمله به معنای تقویت اقتصاد ملی است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۰۹    
معاون آموزش نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی تحت سیطره زر و زور نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۰۹    
موسس و مدیرعامل فیس بوک نخستین گفتگوی زنده را از سایت خود با فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی انجام داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۳۹    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۳۹    
نماینده مردم تهران نسبت به اینکه در جلسه روز سه شنبه مجلس به وی فرصت داده نشد تا رسماً انصراف خود را اعلام کند، گفت: رویه را می دانید کسی که انصراف داده آرای او باطل است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۳۶    
مرتضی میرباقری معاون سیما در حکمی علیرضا برازش را به عنوان مدیر شبکه یک سیما منصوب کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۳۳    
وزیر امور خارجه آمریکا امروز (یکشنبه) تاکید کرد، واشنگتن هرگونه ایجاد منطقه دفاع هوایی چین بر فراز دریای چین جنوبی را یک اقدام بی ثبات کننده و تحریک آمیز تلقی می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۳۳    
فقط دو روز تا ماه مهمانی خدا باقی مانده و تلویزیون در تمام شبکه ها با برنامه های ویژه ترکیبی و نمایشی آماده میزبانی از روزه داران است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۳۰    
دو آدم ربا که جوان 28 ساله ای را گروگان گرفته بودند برای آزادی اش 260 میلیون تومان پول نقد خواستند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۲۷    
به گزارش عصر امروز، مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکر آیین نامه ای گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۲۷    
وزیر امور خارجه آمریکا روزهای 19 و 20 خرداد به امارات و عربستان سعودی سفر می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۲۴    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شناسایی 73 ایراد و اشکال در بحث آلودگی هوا خبر داد و گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته و گزارش تهیه شده، 10 وزارتخانه و سازمان باید پاسخگوی آلودگی هوا باشند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۲۱    
رئیس جمهوری ترکیه گفت که کشورش اتهاماتی مبنی بر اینکه امپراتوری عثمانی در جنگ جهانی اول مرتکب "نسل کشی" علیه ارامنه شده باشد، نمی پذیرد و آن را ابزاری برای "اخاذی" از آنکارا می داند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۲۱    
در شرایطی که در ماه های گذشته بانک ها با تعریف تسهیلات جدید برای پرداخت به شهروندان، علاقه خود به وام دهی را نشان داده اند ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۱۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکری گفت: وزیر نفت برای ارائه گزارش در خصوص قراردادهای جدید نفتی به مجلس دعوت خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۱۸    
معاون مرکز پژوهش های اسلامی مجلس اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی به منظور کاهش بار بودجه عمومی کشور ناشی از کسری بودجه اجرا شد اما در عمل هیچ باری از بودجه عمومی کشور برداشته نشد و در عین حال رقمی بیش از ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۱۸    
به عقیده رئیس ستاد مشترک ارتش انگلیس، در مقابله با داعش بیش از اندازه بر مولفه نظامی تمرکز شده است و این مقابله صرفا نظامی با یک مشکل ایدئولوژیک می تواند خطرناک باشد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۱۵    
کنفرانس بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت عنوان امام خمینی(ره) و وضعیت زنان' عصر روز یکشنبه در مرکز اسلامی انگلیس در لندن برگزار شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۱۵    
موسی ابومرزوق نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین( حماس) در راس هیاتی از این جنبش با ژنرال عباس ابراهیم مدیرکل امنیت عمومی و کمیل ضاهر مدیر امنیت ارتش لبنان به طور جداگانه دیدار و گفت وگو ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۱۲    
نیروهای ارتش و مردمی عراق موفق شدند که کنترل ساختمان های دولتی شمال فلوجه را به دست بگیرند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۰۹    
تکلیف کمیسیون های مجلس شورای اسلامی باید در هفته جاری روشن شود، این در حالی است که بیشترین درخواست ها برای کمیسیون امنیت ملی و کمترین تقاضا برای کمیسیون شوراها و قضایی است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۰۶    
محمد بن نایف ولیعهد سعودی در نشست با فرماندهان امنیتی مراسم حج، طرح های امنیتی برای برگزاری این مراسم را مورد بحث و بررسی قرار داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۰۶    
صنعت خودرو به عنوان دومین صنعت بزرگ کشور در لابه لای اظهارات بعضا متناقص و همچنین تصمیمات نابه جای برخی از نمایندگان نه تنها در مواردی دچار آسیب های جدی شد بلکه برخی خودروسازان دخالت در امور داخلی ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۰۶    
منابع یمنی از تعلیق جلسات مستقیم کمیته اسرا و بازداشت شدگان در مذاکرات صلح یمن به دلیل افزایش اختلافات میان اعضای این کمیته خبر دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۰۳    
به گزارش عصر امروز، وزرای امور خارجه گروه 1+5 به همراه خانم موگرینی طی نامه ای به محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان مدعی شدند " ما به همه تعهداتمان طبق برجام عمل کردیم و اگر هنوز برای شما مشکلی ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۰۳    
وزیر دفاع آمریکا می گوید دولت چین با اقدامات نظامی خود در دریای چین جنوبی در حال انزوای خود در جامعه جهانی است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۰۳    
خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از منابع ویژه گزارش داد که هواپیمای جمهوری چک حامل کمک های بشردوستانه امروز (یکشنبه) وارد دمشق خواهد شد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۹:۵۲    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز فریبا داود مهاجری که زمانی در دولت اصلاحات مشاور خاتمی فتنه گر بود و بعدا به دامان اربابانش مهاجرت نمود در حال حاضر از مسلمان بودن خودش نیز پشیمان شده است! ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۹:۱۳    
باراک اوباما در پیامی خصوصی محمدعلی کلی بوکسور مسلمان و مشهور آمریکایی را تحسین کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۸:۵۰    
سوئیسی ها امروز برای همه پرسی درباره دریافت یارانه 2500 فرانکی به پای صندوق رای می روند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۸:۳۵    
اگر در دقیقه 90 نام مدافع راست جدید استقلال به مهدی شیری تغییر کرد تعجب نکنید. این مدافع به احتمال فراوان جذب استقلال منصوریان خواهد شد در حالی که پیش تر خبر از جذب وریا غفوری داده شده بود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۸:۱۳    
ملی پوشان والیبال ایران با پیروزی مقابل ونزوئلا در یک بازی پنج سته به کار خود در مسابقات انتخابی المپیک پایان دادند.
  • ۱