پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۲۱:۴۹May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 13 خرداد 1395 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 31 فروردین 1395 عصر امروز 31 اردیبهشت 1395 عصر امروز 31 تیر 1395 عصر امروز 31 مرداد 1395 عصر امروز 31 شهریور 1395 عصر امروز 30 مهر 1395 عصر امروز 30 آبان 1395 عصر امروز 30 آذر 1395 عصر امروز 30 دی 1395 عصر امروز 30 بهمن 1395 عصر امروز 1 اسفند 1395 عصر امروز 1 خرداد 1395 عصر امروز 2 خرداد 1395 عصر امروز 3 خرداد 1395 عصر امروز 4 خرداد 1395 عصر امروز 5 خرداد 1395 عصر امروز 6 خرداد 1395 عصر امروز 7 خرداد 1395 عصر امروز 8 خرداد 1395 عصر امروز 9 خرداد 1395 عصر امروز 10 خرداد 1395 عصر امروز 11 خرداد 1395 عصر امروز 12 خرداد 1395 عصر امروز 13 خرداد 1395 عصر امروز 14 خرداد 1395 عصر امروز 15 خرداد 1395 عصر امروز 16 خرداد 1395 عصر امروز 17 خرداد 1395 عصر امروز 18 خرداد 1395 عصر امروز 19 خرداد 1395 عصر امروز 20 خرداد 1395 عصر امروز 21 خرداد 1395 عصر امروز 22 خرداد 1395 عصر امروز 23 خرداد 1395 عصر امروز 24 خرداد 1395 عصر امروز 25 خرداد 1395 عصر امروز 26 خرداد 1395 عصر امروز 27 خرداد 1395 عصر امروز 28 خرداد 1395 عصر امروز 29 خرداد 1395 عصر امروز 30 خرداد 1395 عصر امروز 31 خرداد 1395 
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۳:۱۴    
به دنبال اقدام پارلمان آلمان در تصویب لایحه نسل کشی ارامنه، آنکارا سفیر خود در برلین را برای مشورت فراخواند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۳:۰۵    
نیروهای ارتش سوریه از صبح امروز با پشتیبانی نیروهای ویژه شاهین صحراء و نیروهای دفاع ملی و با کمک مستشاران روس عملیات خود را از جنوب شرق استان حلب به سمت شهر الرقه آغاز کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۲:۵۰    
به گزارش عصر امروز، سردار حسین سلامی عصر امروز در همایش بیداری اسلامی در اندیشه امام خمینی (ره) طی سخنانی اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران توانست در عین محاصره و تحریم که در چند جبهه از لحاظ سیاسی ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۲:۳۵    
علی ربیعی با بیان اینکه نخستین بسته حمایت غذایی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان تحویل خانوارهای نیازمند قرار می گیرد کالاها و اقلام پیش بینی شده در این سبد را متناسب با نیاز افراد دانست .
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۲:۲۶    
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز این روزها برخی از رجال و جریانات سیاسی مخصوصا اصلاح طلبان روی به تحریف امام(ره) بزرگوار آورده ند تا به این وسیله به دنبال استحاله آرمانهای انقلاب اسلامی باشند ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۲:۲۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور از افزایش دمای کشور در روزهای آتی خبر داد و گفت: آسمان تهران در روز جمعه 14 خرداد، مصادف با رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۲:۰۹    
قیمت سکه بعد از چند روز مجددا به کانال یک میلیون تومانی بازگشت و در بازار تهران سکه طرح جدید با 3500 تومان افزایش یک میلیون و 2500 تومان به فروش رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۲:۰۰    
تعجب نکنید! اینجا سازمان جاسوسی نیست و کدها و عددها هم هیچ ارتباطی به ماموران مخفی سازمان های اطلاعاتی ندارد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۱:۵۱    
علیرغم هشدار دولت ترکیه، پارلمان آلمان لایحه به رسمیت شناختن نسل کشی ارامنه در سال 1915 را تصویب کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۱:۳۶    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با بیان اینکه محموله آب سنگین ایران ظرف هفته های آینده وارد این کشور می شود به ابهام های پیرامون اجرای قرارداد فروش این محصول افزود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۱:۲۱    
مدیر فروس ایرباس می گوید بانک ها می ترسند خرید 118 هواپیمای ایران را تأمین مالی کنند و اگر ایران فکری برای بندهای مالی قرارداد خود نکند، فروش هواپیما لغو خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۱:۱۳    
وزیر امور خارجه گفت: بدترین دشمن حقوق بشر، استفاده سیاسی از این موضوع برای رسیدن اهداف سیاسی است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۱:۱۳    
مهران رجبی بازیگر طنز این عکس را در ایسناگرام خود قرار داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۱:۱۳    
کشور سوئد همواره به تحقق مساوات میان زنان و مردان شهرت دارد؛ با این وجود اینک شاهد تحولی در تعادل جمعیتی شده است به گونه ای که دیگر کشورهای اروپایی را بهت زده کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۰:۳۸    
بازار نفت افزایش جزوی قیمتی را که صبح امروز پیش از آغاز مذاکرات اعضای اوپک به دست آورده بود، پس از شکست اعضای این سازمان برای توافق بر سر تعیین سقف تولید، از دست داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۰:۳۲    
این روزها کیف ها جزو ملزومات اصلی خانم ها محسوب می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۰:۲۹    
ترانه علیدوستی در صفحه توئیترش از بیماری حادی که دچار شده، سخن گفت و اذعان کرد به خاطر این بیماری به ندرت می تواند سوار مترو یا اتوبوس شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۰:۲۶    
روزنامه تایمز چاپ انگلیس در گزارشی به بررسی اوضاع شهر فلوجه و برخورد گروه تروریستی داعش با مردم این شهر پرداخت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۰:۲۰    
پس از خروج نمازگزاران سوری از مسجدی در محله "دعتور" شهر لاذقیه، انفجاری تروریستی به وقوع پیوست.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۰:۱۴    
شبکه سی ان ان در گزارشی به بالا گرفتن جنگ لفظی میان نامزدهای پیشتاز انتخابات ریاست جمهوریِ آمریکا پرداخت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۹:۴۴    
امام رضا(ع) فرمود: ای اباصلت! روزهای ماه شعبان سپری شدند و اینک آخرین جمعه آن فرا رسیده...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۹:۳۰    
یووال اشتاینیتز وزیر انرژی اسرائیل که رابطه نزدیکی با بنیامین نتانیاهو دارد، در سخنانی تاکید کرد: باید بگویم که ما با موفقیت حدود 90 درصد موضوعات در توافق آشتی با ترکیه را نهایی کرده ایم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۹:۳۰    
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در جریان یک سخنرانی تلویزیونی گفت: جهان چیزی فراتر از پنج عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل است که در خصوص سرنوشت بشر تصمیم می گیرند ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۹:۳۰    
بازیگر سینما و تلویزیون ,در اینستاگرام از ابتلایش به بیماری ام اس خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۹:۲۷    
روز پنجشنبه امروز ارتش مصر اولین ناو بالگردبر میسترال فرانسه را از این کشور دریافت کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۹:۲۷    
سابقه نشان داده که بازی هایی که ایران در خارج از کشور برگزار می کند و البته سالن پر می شود مسوول سانسور پر کار می شود. مخصوصا که هوا گرم تر شده و روی پوشش مردم تاثیر می گذارد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۹:۲۷    
وزنه بردار دسته فوق سنگین ایران ابراز امیدواری کرد با مدال طلای المپیک جواب زحمات کادر پزشکی که از او در مدت مصدومیتش حمایت کامل داشتند را بدهد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۸:۵۶    
باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا در گفت وگو با شبکه ی خبری پی.بی.اس اظهار کرد، آمریکا نباید در دوران پس از قذافی روی دیگر اعضای ائتلاف حساب می کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۸:۵۳    
یک منبع در استان الانبار عراق امروز پنجشنبه از فرار ده ها نفر از عناصر گروه تروریستی داعش از روستاهای زوبع به داخل شهر فلوجه در سایه پیشروی ارتش خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۷:۵۶    
فرودگاه های تهران صبح روز جمعه 14 خرداد برای چهار ساعت هیچ پروازی نخواهند داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۷:۵۶    
وزیر امور خارجه ایران در ادامه برنامه کاری خود در ریگا، پایتخت لتونی، با رییس پارلمان این کشور دیدار و درباره تقویت همکاری های دو کشور در همه زمینه ها به ویژه پارلمانی گفت وگو کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۷:۱۵    
در حالی طی هفته اخیر خبر جنجالی طلاق امبر هرد از جانی دپ رسانه های جهان را پر کرده است که موارد مشابه ازدواج های جنجالی در عالم هنر کم نیست یکی از مشهورترین آنها آرتور میلر و مرلین مونرو در سال های ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۷:۰۳    
آخوندی در حالی از نفوذ فضای مرکانتیلیستی به اقتصاد کشور گله کرده که رشد او در دهه های گذشته مربوط به همین فضای رانتی و غیر شفاف بوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۷:۰۳    
تنش ها بین عربستان و ایران از نکات برجسته چند نشست اخیر اوپک از جمله نشست دسامبر 2015 بوده که در جریان آن اوپک برای اولین بار در سال های گذشته بر سر یک سقف تولید مشخص به توافق برسد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۷:۰۳    
عناصر تروریستی الشباب بعدازظهر چهارشنبه به هتل امبسادور در پایتخت سومالی حمله کردند و 10 نفر از جمله دو نماینده پارلمان را کشتند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۷:۰۰    
دکتر احمد راسم النفیس اعلام کرد: تصمیم مسئولان فرودگاه قاهره مبنی بر لغو سفر من به ایران غیر قانونی است و هیچ توجیه قانونی ندارد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۶:۵۷    
جان کربی گفت: انتظار ما این است که آب سنگین ایران در هفته های آینده به آمریکا برسد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۶:۵۷    
وزیر نفت در اجلاس اوپک گفت: بدون تعیین سقف تولید برای تک تک کشورها اوپک نمی تواند بازار نفت را کنترل کند، سهم ایران در این میان باید 14.5 درصد کل تولید اوپک باشد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۶:۵۷    
سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در شهرستان شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) با جمعی از پاسداران سپاه فجر فارس در سالن همایش امام علی (ع) دیدار کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۵:۵۴    
مدیرکل فرودگاه مهرآباد با تاکید بر این که هیچ هواپیمایی در فرودگاه مهرآباد دچار سانحه نشده است، گفت: امسال تعداد پروازها در فرودگاه مهرآباد 20 درصد افزایش یافته است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۵:۳۴    
مفتی عربستان عدم موافقت ایران با شروط عربستان در حج امسال را محکوم و اتهاماتی علیه تهران مطرح کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۵:۳۱    
روزنامه "المصری الیوم" امروز از دستگیری یک پلیس سعودی به اتهام تعرض به یک دختر 10 ساله مصری خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۵:۳۱    
معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه کشورمان خبر منتشر شده درباره اعزام میانجی از عربستان به تهران در خصوص حل بحران یمن را صحیح ندانست.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۵:۱۶    
اگر قرار باشد بعد از ائمه اطهار به کسی احترام بگذاریم جزء امام خمینی کسی را سراغ نداریم
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۵۹    
به گزارش عصر امروز دلواپسان در 14خرداد آرام هستند... برنامه تندروها برای حرم امام لو رفت! این تیتر یک یکی از روزنامه های زنجیره ای در روز گذشته است که در آن تلاش کرد این بار به بهانه برگزاری مراسم ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۲۳    
در آخرین رده بندی اعلام شده از سوی فیفا، جایگاه فوتبال ایران در رتبه اول آسیا و 39 جهان به ثبت رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۱۵    
دولت ارمنستان از لغو روادید سفر میان ایران و کشورش خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۰۰    
بیژن زنگنه لحظاتی قبل پیش از آغاز اجلاس صبح به وقت وین در جمع خبرنگاران گفت: ایران از دبیرکلی نماینده نیجریه در اوپک حمایت می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۴۵    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز هفته گذشته شادی صدر، فعال فتنه گر، در صفحه اجتماعی فیس بوک و اینستاگرامش ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۲:۱۱    
دولت هند می گوید با آمریکا برای ساخت 6 راکتور هسته ای برای مصارف صلح آمیز در این کشور به توافق رسیده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۲:۰۸    
سایت فدراسیون جهانی والیبال تنها دقایقی پس از برد حساس و سرنوشت ساز ایران دز گزینشی المپیک در ژاپن، تصاویری زیبا از رقص و پایکوبی لوزانو همراه شاگردانش در زمین مسابقه روی خروجی خود قرار داد که سوژه ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۲:۰۵    
وزیر امور خارجه کشورمان و هیات اقتصادی همراه در ادامه سفر به شمال و شرق اروپا وارد ریگا پایتخت لتونی شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۲:۰۵    
کاخ ریاست جمهوری روسیه (کرملین) توافق سرّی بین مسکو و واشنگتن برای مبارزه با داعش در سوریه را تکذیب کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۲:۰۲    
تعدادی از سایت متعلق به وزارت خارجه و سفارتخانه های ایران در جهان توسط هکرهای استخدامی سعودی ها هک شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۵۳    
شبکه المیادین به نقل از منابع آگاه از تصمیم روسیه برای تکمیل روند تحویل سامانه اس300 به ایران تا پایان سال جاری میلادی خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۵۰    
سرپرست جهاد کشاورزی پلدختر از پیش بینی تولید 9000 تن جو در این شهرستان خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۵۰    
شهرها و استان های یمن روز چهارشنبه شاهد برگزاری تظاهرات گسترده ای در اعتراض به حضور نیروهای آمریکایی در جنوب یمن و ادامه تجاوزات علیه کشورشان بودند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۴۴    
برنامه تلویزیونی هفت ، با اظهارت تند و گاه هنجارشکن منتقدِ ثابتش، مسعود فراستی، در روزهای گذشته واکنش و اعتراض فیلم سازان و اهالی سینما را برانگیخته است ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۴۴    
در حالی بازار خودرو همسو با رویکرد خودروسازان هیچ گونه سیگنالی به مصوبه شورای رقابت مبنی بر افزایش قیمت خودروهای داخلی نشان نداده است که خبرها حکایت از ابلاغ قیمت های جدید تولید کنندگان پس از ماه ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۴۱    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرده است که بر خلاف سخنان دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 امریکا ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۴۱    
با گذشت سه روز از آغاز عملیات ارتش و نیروهای مردمی عراق برای آزادسازی شهر فلوجه نخست وزیر این کشور "برای دفاع از جان غیرنظامیان" عملیات در این شهر استراتژیک در استان الانبار را موقتا متوقف کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۲۶    
پیکر پاک شهید والامقام علی قربانی از مدافعان حرم روز پنجشنبه بر روی دستان امت حزب الله در محمدشهر استان البرز با شکوه خاصی تشییع شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۲۳    
جنگنده های ترکیه بامداد پنجشنبه با تجاوز به خاک عراق، هفت هدف متعلق به پ.ک.ک در منطقه متینا در شمال عراق را بمباران کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۲۰    
در حالی که پاریس فردا(جمعه) میزبان نشستی بین المللی درباره فلسطین است، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر مخالفت خود با طرح فرانسه برای برگزاری کنفرانس مذکور تاکید و اعلام کرد راخه حل درگیری ها مذاکره ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۱۴    
کاهش سطح هوشیاری پادشاه به حدی رسیده است که پزشکان به پسرانش پیشنهاد داده اند تا به منظور جلوگیری از افشای وضعیت جسمانی سلمان، از حضور وی در میان عموم خودداری کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۱۴    
تیم ملی والیبال ایران با برتری برابر چین راه خود را برای صعود به المپیک هموار کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۱۱    
با پایان یافتن رقابت بر سر انتخابات هیات رییسه مجلس دهم، روشن شد که از 12 کرسی هیات رییسه مجلس دهم، 5 کرسی به اصلاح طلبان و مابقی به اصولگرایان و مستقل ها اختصاص پیدا کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۰:۵۹    
رییس ستاد خارجی مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) گفت: در این همایش می خواهیم در کنار اندیشه امام(ره) تمرین برادری و اخوت و این پرچم را در بین صفوف مسلمانان برافراشته کنیم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۵۷    
وزیر امور خارجه کابینه رئیس جمهور منتخب فیلیپین گفت که مانیل از متحدان امنیتی طولانی مدت خود فاصله نمی گیرد، اما نوکر آن ها و هیچ قدرتی نخواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۰:۳۸    
مخالفان سوری از سازمان ملل خواستند تلاش کند تا در طول ماه مبارک رمضان در تمام خاک این کشور به جز مناطق تحت سیطره داعش آتش بس برقرار شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۰:۳۵    
رژیم صهیونیستی متهم ردیف اول جنایت به آتش کشیده شدن منزل خانواده "دوابشه" در کرانه باختری را که منجر به شهادت نوزاد 18 ماهه این خانواده و پدر و مادرش شد، آزاد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۰:۳۵    
یکی از سخنگویان ارتش آمریکا اعلام کرد: پس از انتخاب یک محافظه کار به عنوان رهبر جدید طالبان بعید است که به زودی مذاکره با طالبان برای پایان جنگ افغانستان صورت بگیرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۰:۳۵    
کاخ سفید اعلام کرد، رئیس جمهوری آمریکا با میزبانی از نخست وزیر سنگاپور در واشنگتن، سالروز آغاز روابط دیپلماتیک دو کشور را جشن خواهد گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۰:۱۲    
این شبکه پاسخی به این سوال نمی دهد که چگونه ممکن است یک سند که بی بی سی فارسی برای ارائه آن از چند روز گذشته جنجال خبری بپا کرده و مدعی بالا بودن سطح اهمیت آن می باشد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۰:۱۲    
یک هیات گردشگری سوئیسی درحالی هفته گذشته به ایران سفر کردند که اخبار حاکی از برنامه ریزی این کشور برای بازار گردشگران ایرانی است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۰:۰۶    
یک محقق ایرانی موفق به تولید آجر بازیافتی از ته سیگار با کاهش 58 درصدی مصرف انرژی شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۰:۰۳    
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: ثبت نام در آزمون دوره های دکتری تخصصی Ph.D رشته های پزشکی از دهم خرداد شروع شده و تا بیستم این ماه ادامه دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۰:۰۰    
رئیس مرکز بررسی های اسلامی گفت: برهم زدن جلسات در تضاد با نظرات ولایت فقیه و خلاف شرع مقدس اسلام می باشد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۵۷    
گزارش تحقیقی دو تن از اساتید دانشگاه های انگلیس که شامگاه چهارشنبه در نشستی دانشگاهی در لندن ارایه شد، نشانگر آن است که اکثریت ایرانیان مقیم انگلیس افرادی تحصیل کرده و دارای مدارک عالی دانشگاهی هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۵۷    
سازمان تحقیقات زمین شناسی آمریکا بامداد پنجشنبه از وقوع زمین لرزه ای به قدرت 6.5 ریشتر در جزیره سوماترا در غرب اندونزی خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۵۴    
تیراندازی در دانشگاه مشهور یو سی ال ای ، روز چهارشنبه به کشته شدن دو نفر منجر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۵۱    
در پی موافقت دولت سوریه برای ورود کاروان های حامل کمک های بشر دوستانه به چند منطقه، شورای امنیت سازمان ملل فردا (جمعه) نشست فوق العاده ای را در خصوص پرتاب کمک ها از آسمان به مناطق محاصره شده سوریه ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۵۱    
وزرای خارجه روسیه و آمریکا در تماسی تلفنی در خصوص احتمال اقدام نظامی مشترک علیه جبهه النصره رایزنی کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۴۲    
وزیر نفت درباره افزایش تولید نفت خام کشور گفت: ایران در ماه می حدود دو میلیون و 23 هزار بشکه نفت خام صادر کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۴۲    
جزایر کوک مجموعه ای متشکل از 15 جزیره است که جنوب اقیانوس آرام واقع هستند و در مجموع منطقه ای به وسعت هند را تشکیل می دهند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۳۶    
کانال سیاست خبرگزاری مهر، پیامک علی مطهری به نمایندگان را در شب قبل از رأی گیری نائب رییسی مجلس را منتشر کرده است، پیامک تبلیغاتی و درخواستی علی مطهری برای رأی گرفتن از نمایندگان.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۱۵    
بازیکن تیم ملی فوتبال مغرب، پس از پیوستن به داعش، در سوریه کشته شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۰۶    
افزایش حقوق بازنشستگان، جذب 30 درصدی مربیان فنی و حرفه ای و رونمایی از بازار مجازی تعاون مهمترین خبرهای این هفته را به خود اختصاص داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۸:۵۴    
خالد العبیدی وزیر دفاع عراق گفت: داعش بعد از محاصره شدن در فلوجه نفس های آخر خود را می کشد و ارتش عراق مواضع محکمی را برای تدابیر جنگی لازم و دفع هر گونه پاتکی از سوی داعش گرفته است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۸:۳۹    
سردار اسدی مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آن روز چهارشنبه ای که داعش داشت به بغداد نزدیک می شد اگر این سرباز ولایت برادر عزیزم آقای حاج قاسم سلیمانی به بغداد نمی رفت نجف و کربلا از دست می رفت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۸:۰۹    
یک مسئول عالی رتبه در اقلیم کردستان عراق از کشف "نامه محرمانه "ای از رهبر داعش توسط نیروهای پیشمرگ خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۷:۵۷    
به گزارش عصر امروز با تأیید رأی شورای نگهبان توسط هئیت عالی حل اختلاف قوا مبنی بر رد صلاحیت و ابطال آرای مینو خالقی، پرونده این کاندیدا مختومه شد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۷:۳۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی اظهاراتی مضحک و بی پایه و اساس مدعی شد: قدس همچنان پایتخت یکپارچه اسرائیلی ها خواهد بود و تا ابد هم بدین شکل باقی خواهد ماند!
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۷:۲۲    
در ادامه صفحه نخست روزنامه های صبح پنجشنبه سیزده خرداد را مشاهده کنید:
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۷:۱۱    
به گزارش عصر امروز، دو نماینده جمهوری خواه در مجلس سنای آمریکا به تازگی طرحی ارائه کرده که با متهم کردن ایران به نقض مفاد کنوانسیون ژنو در ماجرای دستگیری 10 تفنگدار آمریکایی متجاوز به آبهای سرزمینی ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۶:۵۹    
دولت و وزارت راه و شهرسازی با کوتاهی در به اتمام رساندن پروژه مسکن مهر، موجب دو برابر شدن هزینه این پروژه برای متقاضیان و خریداران شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۶:۴۷    
حقیقتاً خدا می داند که آن بزرگوار [امام خمینی (ره)] در این دنیای تاریک ظلمانی، مثل یک خورشید، چند صباحی آمد درخشید و رفت، تا مردم بدانند که خورشیدی هم هست ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۲:۰۶    
به گزارش عصر امروز، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای در نشست خبری پس از بازدید 3روزه رئیس قوه قضائیه و مسئولان عالی قضایی از حوزه قضایی استان تهران و سازمان های تابعه دستگاه قضایی در این استان در ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۱:۳۶    
به گزارش عصر امروز، مرکز بررسی جرایم سازمان یافته سایبری، به تعدای از استودیوهای عکاسی که نقش موثری در چرخه مجرمانه مدلینگ ایفا می کنند، تذکر جدی داد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۱:۱۲    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: شخصیت، مکتب و راه امام خمینی(ره) در معرض خطر تحریف است و افرادی درصدد تحریف شخصیت امام هستند که ما باید هوشیار باشیم.
  • ۱