جمعه ۱۸ خردادساعت ۰۲:۰۶Jun 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 6 خرداد 1395 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 31 فروردین 1395 عصر امروز 31 اردیبهشت 1395 عصر امروز 31 تیر 1395 عصر امروز 31 مرداد 1395 عصر امروز 31 شهریور 1395 عصر امروز 30 مهر 1395 عصر امروز 30 آبان 1395 عصر امروز 30 آذر 1395 عصر امروز 30 دی 1395 عصر امروز 30 بهمن 1395 عصر امروز 1 اسفند 1395 عصر امروز 1 خرداد 1395 عصر امروز 2 خرداد 1395 عصر امروز 3 خرداد 1395 عصر امروز 4 خرداد 1395 عصر امروز 5 خرداد 1395 عصر امروز 6 خرداد 1395 عصر امروز 7 خرداد 1395 عصر امروز 8 خرداد 1395 عصر امروز 9 خرداد 1395 عصر امروز 10 خرداد 1395 عصر امروز 11 خرداد 1395 عصر امروز 12 خرداد 1395 عصر امروز 13 خرداد 1395 عصر امروز 14 خرداد 1395 عصر امروز 15 خرداد 1395 عصر امروز 16 خرداد 1395 عصر امروز 17 خرداد 1395 عصر امروز 18 خرداد 1395 عصر امروز 19 خرداد 1395 عصر امروز 20 خرداد 1395 عصر امروز 21 خرداد 1395 عصر امروز 22 خرداد 1395 عصر امروز 23 خرداد 1395 عصر امروز 24 خرداد 1395 عصر امروز 25 خرداد 1395 عصر امروز 26 خرداد 1395 عصر امروز 27 خرداد 1395 عصر امروز 28 خرداد 1395 عصر امروز 29 خرداد 1395 عصر امروز 30 خرداد 1395 عصر امروز 31 خرداد 1395 
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۲۰:۴۲    
یکی از بزرگ ترین شرکت های مشاوره منابع انسانی جهان به نام Mercer، با در نظر گرفتن مزایای شغلی یک کارمند و با احتساب 10 سال سابقه کاری و پنج روز کار در هفته ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۲۰:۳۹    
رئیس جمهوری روسیه امروز (پنج شنبه) در آستانه سفر به آتن اعلام کرد، مسکو و اتحادیه اروپا باید گفت وگویی برابر و عادلانه به عنوان شریک داشته باشند تا بتوانند به اختلافات فائق آیند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۲۰:۲۷    
تیم ملی فوتبال کشورمان قرار است 18 خردادماه در دیداری دوستانه به مصاف قرقیزستان برود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۲۰:۲۴    
یکی از اعضای ارشد کمیته روابط خارجی سنای آمریکا از توافق توسعه چابهار میان ایران و هند انتقاد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۲۰:۱۹    
با قرعه کشی مسابقات فوتبال پسران زیر 16 سال آسیا، حریفان ایران مشخص شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۲۰:۱۷    
سرمایه گذاری روی ارتقای سطح تحصیلات زنان در جوامع در حال توسعه رشد تولید ناخالص داخلی را سالانه حدود 0.2 افزایش می دهد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۲۰:۱۱    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:حضور من در صنعت نفت آبادان شایعه است و می خواهم در استقلال بمانم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۲۰:۰۸    
وال استریت ژورنال اعلام کرد:با وجود محدودیت مبادلات بانکی بین ایران و بانک های اروپا و آمریکا، این کشور در معامله با سایر کشورها دوباره به تهاتر کالایی زمان تحریم روی آورده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۲۰:۰۵    
معترضان خواستار اصلاح قانون کار روز پنجشنبه در پاریس، پایتخت فرانسه با پلیس درگیر شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۹:۳۸    
سرگئی لاوروف هشدار داد اختلافات ایران و عربستان سعودی نباید به عنوان دودستگی در جهان اسلام جلوه داده شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۹:۳۵    
معاون دبیرکل حزب الله لبنان ضمن تأکید بر پافشاری حزب الله بر روش مقاومت، گفت غربی ها با جنگ نرم می خواهند ما را تحت سلطه خود درآورند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۹:۲۶    
وزارت دفاع عراق اعلام کرد که مرحله دوم عملیات آزادسازی فلوجه در استان الانبار از چنگال گروه تروریستی داعش آغاز شده است و نیروهای عراقی هم اکنون به ورودی های شهر فلوجه رسیده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۹:۲۳    
سناتورهای کنگره از دولت اوباما درخواست کردند در صورتی که از سوی کشورهایی نظیر روسیه و ایران حملات سایبری صورت گرفت سیاستی برای واکنش به این اقدام اتخاذ کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۹:۲۰    
مقاومت اسلامی نُجَباء با صدور بیانیه ای از کشته شدن شماری از سرکردگان گروه تروریستی-تکفیری داعش در درگیری های شهر فلوجه خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۹:۲۰    
محمدرضا صادق مشاور رسانه ای رئیس جمهور به عنوان سفیر ایران در کرواسی انتخاب شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۹:۲۰    
وزارت خارجه چین ضمن اشاره به تحریم های تسلیحاتی بلندمدت آمریکا علیه این کشور، چنین مسأله ای را نشان از جنگ سرد در دوره کنونی دانست.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۹:۰۸    
به گزارش عصر امروز، شبکه های اجتماعی امروزه به عنوان یکی از اصلی ترین فناوری های تحت وب مورد استفاده طیف وسیعی از کاربران فضای مجازی قرار گرفته اند. به نحوی که شبکه اجتماعی فیس بوک (Facebook ) با 1 ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۸:۵۰    
بانوی کوهنورد به دلیل سقوط از یخچال جنوبی دماوند، دار فانی را وداع گفت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۸:۵۰    
وزیر نیرو گفت: وزارت نیرو اکنون 50 هزار میلیارد ریال از وزارت خانه ها مطالبات دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۸:۴۷    
در پی تهدیداتِ صرف داعش برای هدف گرفتن فلسطین اشغالی، رژیم صهیونیستی برای مقابله با حملات احتمالی این گروه تروریستی، در حال آماده باش قرار دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۸:۳۵    
شماری از اعضای کنگره آمریکا با حمله به عربستان سعودی، آل سعود را به حمایت از تروریسم، ترویج اندیشه های افراطی و تامین هزینه جنایتکاران متهم کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۸:۳۲    
بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل در نشست صلح و امنیت که در جزیره "جیجو" برگزار شد، گفت: ما باید راه بازگشت به مذاکره با کره شمالی را پیدا کنیم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۸:۳۲    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از معرفی شدن آویگدور لیبرمن بسمت وزارت جنگ رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۸:۲۹    
روزنامه آمریکایی در یادداشتی نوشت که موارد بسیار زیادی وجود دارد که آمریکا به خاطر آنها عذرخواهی نکرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۸:۲۴    
وزیر دادگستری و آزادی های مغرب گفت، آمریکا شایسته بررسی اوضاع حقوق بشر در مغرب نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۸:۰۹    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: اعزام زائران به حج منوط به پذیرش شروط ایران از سوی طرف سعودی است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۷:۳۷    
مقامات اعلام کرده اند که یک هواپیمای خطوط هوایی ترکیه که از استانبول به مقصد لندن در پرواز بود به دلیل وجود یک تبلت ثبت نشده در هواپیما، مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه بلگراد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۷:۳۱    
استفان دی میستورا، فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل، در امور سوریه اعلام کرد امروز زمان دور جدید مذاکرات صلح سوریه در ژنو را به شورای امنیت اعلام خواهم کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۷:۲۸    
عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای با اشاره به اینکه ایران دیگر در تحریم بانکی نیست، گفت: مهمترین تحریم های نفتی بر علیه ایران پس از برجام برداشته شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۷:۱۹    
مقاومت اسلامی نُجَباء از روز گذشته حملات زمینی و موشکی به خان طومان را افزایش داده است که در جریان آن، چند خودروی نظامی و زرهی تروریستها منهدم و 23 تن از آنها نیز به هلاکت رسیدند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۷:۱۹    
کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به نمایش ضعیف نمایندگان سعودی در لیگ قهرمانان آسیا تصمیم به کاهش سهمیه عربستان در آسیا را گرفته است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۷:۱۶    
حجت الاسلام صادقی نیارکی دراین خصوص اظهار کرد: بیش از 30 دختر و پسر که بدون داشتن هیچ گونه رابطه ای به بهانه شرکت در جشن فارغ التحصیلی در حال رقص و پایکوبی بودند دستگیر شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۶:۵۳    
معاون امور بین الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی کشورمان با رییس روس اتم در مورد توسعه همکاری های هسته ای با روسیه دیدار و گفت وگو کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۶:۵۳    
یگان های ارتش و نیروهای مسلح سوریه، یک گور دسته جمعی که ده ها جنازه در آن دفن بود را در اطراف فرودگاه تدمر کشف کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۶:۵۳    
یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه هجوم فرهنگی در عصر ما در همه تاریخ بی سابقه است ابراز کرد: ماهواره ها و شبکه های اجتماعی به جز بخش کوچکی از آنها تبدیل به لجن زار متعفنی شده اند و بر جامعه تاثیر می ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۶:۵۰    
قاتل ستایش از دوازده سالگی مشروب مصرف می کرده و مصرف مداوم داشته است...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۶:۴۷    
سایت سازمان آمار کل و سایت دفتر آمار عربستان سعودی یک روز پس از حمله هکری به سایت مرکز آمار ایران، هک شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۶:۴۷    
نشریه آمریکایی نوشت: اتفاق نظر فرماندهی کل قوا و سپاه که نیروهایش همان رزمندگان نبرد هشت ساله بودند مبدل به چالش آمریکا در منطقه شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۶:۰۸    
به گزارش عصر امروز اکبر رنجبرزاده منتخب مردم اسدآباد در مجلس دهم در گفت وگو با فارس گفت: نشست اعضای فراکسیون فراگیر برای تصمیم گیری نهایی درباره انتخاب ریاست مجلس دهم ساعت 18 فردا جمعه هفتم خرداد ماه ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۵:۴۴    
یکی از مراجع تقلید شیعیان بر توجه به حجاب در مراکز دولتی تأکید کرد و گفت: مسئله حجاب علاوه بر بعد دینی امروز رنگ و بوی سیاسی به خود گرفته است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۵:۴۱    
وزیر خارجه مصر اخبار برخی رسانه های خبری درباره ترتیبات سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به قاهره را تکذیب کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۵:۴۱    
رئیس جمهور آمریکا که در ژاپن حضور دارد در نشست خبری اعلام کرد آمریکا جاه طلبی های هسته ای ایران را مهار کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۵:۴۱    
ارتش رژیم صهیونیستی امروز پنج شنبه اعلام کرد که چند راکت به اراضی شهرک های صهیونیستی حومه غزه اصابت کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۵:۳۸    
در ایالت بازل لند سوئیس والدین دانش آموزانی که از دست دادن با آموزگاران زن خودداری کنند، به پرداخت تا 5 هزار فرانک جریمه محکوم می شوند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۵:۳۵    
وزیر خارجه روسیه در نشست خبری مشترک با همتای سعودی اش اعلام کرد کشورش آماده است برای حل و فصل اختلافات موجود میان کشورهای عربی و ایران میانجیگری کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۵:۱۱    
به گزارش عصر امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج شنبه) در دیدار رئیس و نمایندگان منتخب ملت در پنجمین دوره مجلس ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۲:۲۱    
وزیر دفاع گفت: امروزه، افزون بر اینکه مصرف داخلی مان را تامین می کنیم، محصولات ما ظرفیت صادرشدن به بازارهای خارجی را نیز دارند و تقاضا برای سلاح های ما بسیار زیاد است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۲:۲۱    
اعضای مجلس خبرگان رهبری، در پایان نخستین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۲:۲۱    
همزمان با پیشروی نیروهای دموکراتیک سوریه در شمال رقه سرکردگان داعش با عقب نشینی از این منطقه و انتقال تجهیزات نظامی خود به دیرالزور با خانواده هایشان به موصل عراق گریختند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۲:۱۲    
مبارزان کُرد مواضع داعش در ریف جنوبی حسکه را زیر آتش گرفته اند، در همین حال با توقف پیشروی داعش در دیرالزور خطوط تماس در این منطقه با آرامش نسبی روبرو کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۲:۱۲    
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد در نامه ای به دبیر کل این سازمان، اسامی شرکت های ترکیه ای، که به گروه تروریستی داعش مواد لازم برای تولید دستگاه های انفجاری می دهند را فاش کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۲:۰۹    
با کاهش قیمت نفت، شرکت نفتی انگلیسی-هلندی مجبور شد 12 هزار و 500 کارمند خود را اخراج کند همچنین دارایی هایی به ارزش 30 میلیارد دلار را به فروش می رساند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۱:۳۴    
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز هنوز افکار عمومی از اقدام فائزه هاشمی در دیدار با بهائیان در حیرت به سر می برد و این سئوال مردم بی پاسخ مانده است که چه شد کار خانواده آقای هاشمی به اینجا ختم ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۱:۳۴    
روزنامه الریاض به نقل از یک مقام سعودی، از دستیابی به توافق اصولی با ایران پیرامون اعزام حجاج ایرانی برای حج سال جاری خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۱:۳۱    
وجود این سلاح ها مسئله ای به عنوان تروریسم را در ایالات متحده و علیه شهروندان آمریکایی ایجاد کرده که با بی عملی دولت ها در این کشور شکلی سیستماتیک نیز به خود گرفته است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۱:۳۱    
مشاور رسانه ای فرمانده سپاه گفت: ما در پیشرفت توان موشکی هیچ توقفی نداشته ایم و این مسئله که عنوان می شود که پیشرفت موشکی کشور بایستی بیش از این می بود ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۱:۲۸    
گروهی از ضد انقلاب مدعی حقوق مردم ایران از صهیونیست های تند روی طرفدار حمله به ایران جایزه گرفتند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۱:۲۸    
شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): عضو اصلاح طلب مجلس دهم ، در خصوص خبر کنار کشیدن عارف از انتخابات ریاست مجلس به نفع لاریجانی ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۱:۲۵    
اصلاحاتی ها وظیفه ی دولت می دانند که از ریاست عارف حمایت کند حتی هجمه ی تبلیغاتی سنگینی برای این موضوع شروع کرده اند که دولت مجبور به این اقدام شود ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۱:۲۵    
پرویز سروری قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در رابطه با انتخاب هیئت رئیسه مجلس دهم، گفت: پیش بینی می شود ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۱:۲۲    
رسانه های وابسته به گروه های تروریستی غرب کشور که از همکاری های مردمی با نیروهای نظامی و انتظامی به ستوه آمده اند، برای جلوگیری از این اقدام به تهدید مردم پرداختند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۱:۱۹    
نخست وزیر عراق در دیدار با سفیران کشورهای اسلامی در این کشور، با تاکید بر اهمیت اجتناب از تفرقه افکنی، اعلام کرد که بسیج مردمی جزئی از دولت عراق بوده و از همه اتهام ها مبرا است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۱:۱۶    
معاون فرماندار داورزن گفت: طوفان شن عصر امروز( چهارشنبه) در این شهرستان در منطقه غربی استان خراسان رضوی خسارت جانی و مالی برجای گذاشت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۱:۱۶    
آمریکا در چهارچوب مبارزه ادعایی خود با تروریسم ، روز چهارشنبه دو گروه مرتبط با طالبان در پاکستان را به فهرست گروههای تروریستی اضافه کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۱:۱۳    
انقلابی بودن اگر برای همه مردم و اقشار یک خصوصیت لازم و البته تعالی بخش محسوب شود -که می شود- برای برخی افراد و اقشار یک ویژگی واجب است که نداشتن آن ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۱:۱۳    
به گزارش عصرامروز، روزنامه کیهان در قسمت گفت و شنود امروز خود با عنوان "نوکر" نوشت: گفت: بی بی سی از انتخاب آیت الله جنتی به ریاست مجلس خبرگان بدجوری گیج شده و فهمیده که اعضای خبرگان با این انتخاب ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۱:۱۳    
قانونگذاران آمریکایی در مجلس سنا روز چهارشنبه از دولت آمریکا خواستند با آنچه به ادعای آنها حملات سایبری ایران است، مقابله کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۱:۱۰    
مرحوم حضرت آیت الله العظمی بهجت می فرمود: آقای کشمیری رحمه الله دو ساعت از شب گذشته افطار می کرد، و اگر افطارش را که عبارت بود از یک بشقاب که در وسط آن یک لقمه پلو بود، برای ما بیاورند ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۱:۱۰    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نهم با اشاره به کاهش قیمت نفت، تبیین کرد: برخی مسائل سبب شد که نفت 140 دلاری به زیر 30 دلار سقوط کند و این رخداد به ما گوشزد کرد که هرچه زودتر باید در پی تحقق اقتصاد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۱:۰۷    
ایالات متحده به سازمان ملل، قوانین بین المللی یا مخالفان منتقد هیچ اعتنایی نمی کند، چرا که از نظر این کشور، این ها چیزهایی بی مصرف و بی ربط هستند ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۰:۳۷    
به گزارش عصر امروز، استفان مول ، هماهنگ کننده آمریکایی اجرای برجام در نشست استماع بامداد پنجشنبه در کمیته بانکداری مجلس سنا ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۰:۳۱    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز مسئله دیدار فائزه هاشمی با جمعی از سرکردگان بهائیتِ تازه آزاد شده از زندان و انتشار تصاویر دیدار مذکور در شبکه های اجتماعی ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۰:۰۷    
منابع آگاه نفتی روز چهارشنبه اعلام کردند: ونزوئلا علی رودریگز وزیر پیشین انرژی خود را به عنوان نامزد دبیرکل آینده سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) معرفی کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۰:۰۷    
در جهان حیوانات مختلفی وجود دارند که هر یک از ظاهر و ویژگی های جالبی برخوردارند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۰:۰۴    
گزارش ها در بامداد پنجشنبه حاکی است با درخواست تاجر ایرانی - ترکیه ای زندانی در آمریکا برای آزادی به قید وثیقه تا زمان محاکمه در دادگاه مخالفت شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۰:۰۴    
برخی دولتمردان آشکارا نقیض اقتصاد مقاومتی را به عنوان پایه های اقتصاد مقاومتی مطرح کرده و به دنبال القای این مطلب هستند که بدون وابستگی به اقتصاد جهانی (بخوانید اقتصاد غرب) امکان توسعه و اقتصاد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۰:۰۱    
عصر یکی از روزها بود. ابراهیم از سرکار به خانه می آمد وقتی وارد کوچه شد برای یک لحظه نگاهش به پسر همسایه افتاد با دختری جوان مشغول صحبت بود ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۰:۰۱    
خبرگزاری فرانسه گزارش داد: قیمت نفت در بازار جهانی روز چهارشنبه در واکنش به کاهش سطح ذخیره سازی نفت در آمریکا ، به بالاترین حد خود در سال جاری میلادی و مرز 50 دلار رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۰:۰۱    
موتور سوار معلول چهارمین سفر ایرانگردی را تحت عنوان سفیر ترویج فرهنگ اهدای خون آغاز کرد
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۹:۵۸    
کمیته امور خارجی کنگره به ریاست اد رویس عضو جمهوری خواه کنگره به توضیحات مقامات دولتی آمریکا درباره اجرای برجام گوش دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۹:۵۸    
دو شرکت خصوصی از ایتالیا و فرانسه برای کشف جعبه سیاه هواپیمای مصری سقوط کرده نزدیک جزیره یونانی مامور شده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۹:۲۱    
پلیس بلژیک می گوید چهار نفر از مظنونین به شرکت در عملیات تروریستی را دستگیر کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۹:۱۸    
متاسفانه با روی کار آمدن دولت یازدهم در سال 1392، به دلیل حاکم شدن رویکرد سیاسی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و تحریک عده ای از دانشگاهیان سرخورده و البته غیرانقلابی و با هدف انتقام گیری موضوع ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۹:۱۸    
مرد 90 ساله وقتی فهمید صاحبخانه اش پس از 26 سال با گرفتن حکم تخلیه قصد تحویل خانه را دارد محل زندگی اش را به آتش کشید و به سوی زن صاحبخانه شلیک کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۹:۱۵    
اپل که در هفته گذشته از انتشار یک بازی به نام لیلا و سایه های جنگ با توجیه مضمون سیاسی این بازی جلوگیری کرده بود، در نهایت تصمیم گرفت آن را به عنوان بازی بپذیرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۹:۱۲    
انتقاد و طرح سؤال رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از یکی از مسؤولان کشوری با تهدید مواجه شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۹:۱۲    
معاون سیاسی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گفت:در زمان انتخابات دنبال این بودند که با رأی مردم تیشه به ریشه انقلاب بزنند و حالا اینجا و آنجا نشست های شبانه می گذارند تا برای 75 درصدی که تازه وارد مجلس ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۹:۰۹    
دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با گلایه از بی توجهی برخی نهاد ها نسبت به توانمندی های داخل و دستاورد های محققان کشور عملکرد برخی مدیران خصولتی در خصوص خرید محصولات خارجی را به شدت مورد انتقاد قرار ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۹:۰۶    
در ادامه صفحه نخست روزنامه های صبح پنج شنبه ششم خرداد را مشاهده کنید:
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۹:۰۶    
خطی که مشترکاً توسط برخی از رسانه های داخلی وابسته به جریان غرب گرا و رسانه های فارسی زبان خارجی دنبال می شود زیر سؤال بردن نوع آرایی است که توسط اعضای خبرگان به آیت الله جنتی داده شده و انتخاب آیت ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۸:۲۱    
رنو در نمایشگاه ژنو 2016 از محصول جدید خود بنام رنو گراند سنیک مدل 2017 رونمایی کرد
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۸:۰۹    
معاون وزارت حج عربستان اعلام کرد که در نشست رئیس سازمان حج و زیارت ایران با وزیر حج عربستان دو طرف برای فراهم کردن ترتیبات لازم برای حجاج ایرانی به توافق مقدماتی رسیدند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۸:۰۰    
یکی از استدلال های رسانه های اصلاح طلب در مذمت رأی آوردن آیت الله جنتی به عنوان رئیس، ورود ایشان به عنوان نفر آخر منتخبان مردم تهران به مجلس خبرگان رهبری بود ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۳۱    
کارنامه دولت در بهره وری قابل قبول نیست و امسال هیچ شرکتی نتوانست نشان بهره وری دریافت کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۱۶    
یکی از افراطیون مدعی اصلاحات می گوید ذوق زدگی چند ماه قبل اصلاح طلبان درباره انتخابات نگران کننده است و اصلاح طلبان مجلس در صورت تشکیل دوقطبی مقابل اصولگرایان قادر به مبارزه نیستند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۶:۴۹    
به گزارش عصر امروز این رادیو ابتدا از قول فرنوش رام دختر عماد رام (عضو شورای مقاومت وابسته به سازمان تروریستی منافقین) فاش کرد که عماد رام بهایی بوده است ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۵:۵۶    
اصلی ترین تودهنی خورده انتخاب انقلابی خبرگان ملت، تلاش کرد با سلب مسئولیت از خود، ضربه بزرگ انتخابات هیئت رئیسه خبرگان را متوجه دیگران و مردم کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۵:۳۸    
پدرم نقل کرد: روز جمعه ای به منزل آقای قاضی رفتم بعد از اتمام روضه چند نفری نشستند و مشغول صحبت شدیم، نزدیک زوال که شد آقای قاضی فرمود: ببخشید ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۵:۱۴    
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان مقابل العین امارات شکست خورد و از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۵:۰۲    
به گزارش عصر امروز، بیانیه اختتامیه نخستین اجلاس مجلس خبرگان در دوره پنجم قرائت شد. در این بیانیه آمده است ...
  • ۱