سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۱:۰۵May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 11 خرداد 1395 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 31 فروردین 1395 عصر امروز 31 اردیبهشت 1395 عصر امروز 31 تیر 1395 عصر امروز 31 مرداد 1395 عصر امروز 31 شهریور 1395 عصر امروز 30 مهر 1395 عصر امروز 30 آبان 1395 عصر امروز 30 آذر 1395 عصر امروز 30 دی 1395 عصر امروز 30 بهمن 1395 عصر امروز 1 اسفند 1395 عصر امروز 1 خرداد 1395 عصر امروز 2 خرداد 1395 عصر امروز 3 خرداد 1395 عصر امروز 4 خرداد 1395 عصر امروز 5 خرداد 1395 عصر امروز 6 خرداد 1395 عصر امروز 7 خرداد 1395 عصر امروز 8 خرداد 1395 عصر امروز 9 خرداد 1395 عصر امروز 10 خرداد 1395 عصر امروز 11 خرداد 1395 عصر امروز 12 خرداد 1395 عصر امروز 13 خرداد 1395 عصر امروز 14 خرداد 1395 عصر امروز 15 خرداد 1395 عصر امروز 16 خرداد 1395 عصر امروز 17 خرداد 1395 عصر امروز 18 خرداد 1395 عصر امروز 19 خرداد 1395 عصر امروز 20 خرداد 1395 عصر امروز 21 خرداد 1395 عصر امروز 22 خرداد 1395 عصر امروز 23 خرداد 1395 عصر امروز 24 خرداد 1395 عصر امروز 25 خرداد 1395 عصر امروز 26 خرداد 1395 عصر امروز 27 خرداد 1395 عصر امروز 28 خرداد 1395 عصر امروز 29 خرداد 1395 عصر امروز 30 خرداد 1395 عصر امروز 31 خرداد 1395 
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۰:۴۱    
مدیرکل سیاسی و امنیت بین المللی وزارت امور خارجه ایران با بیان اینکه خصومت ایران و آمریکا با برجام حل نمی شود، گفت: اقدامات متقابل ایران، آمریکایی ها را پشیمان می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۰:۴۱    
رسانه های خبری آمریکایی در تحلیل هایی ضمن اشاره به انتخاب مجدد علی لاریجانی در سمت ریاست مجلس شورای اسلامی به پیروزهای محدود جناح رقیب، اصلاح طلبان و میانه روها اشاره کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۰:۰۸    
رییس سازمان امور مالیاتی کشور امروز فهرست مصادیق خدمات معاملات و تسویه اوراق بهادار و کالا در بورس ها و بازارهای خارج از بورس موضوع بند 11 ماده 12 قانون مالیات بر ارزش افزوده در زمینه معافیت مالیاتی ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۰:۰۵    
وزیر راه و شهرسازی گفت: مذاکرات ایران برای نهایی کردن قرارداد خرید هواپیما با ایرباس همچنان ادامه دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۹:۳۳    
تروریست های حاضر در ادلب سوریه از شب گذشته با 100 موشک و خمپاره شهرکهای محاصره شده فوعه و کفریا را زیر آتش گرفته اند تا بدین صورت مانع حملات ارتش سوریه به خود شوند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۹:۳۳    
"بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رزیم صهیونیستی با تعیین "اویگدور لیبرمن" تندرو به عنوان وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، اقدامات تروریستی خود را در سرزمین های اشغالی به پیش می برد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۹:۰۱    
س از اینکه داعش برخی از مناطق تحت کنترل خود را در سوریه و عراق از دست داد، میزان درآمدهایش به حدود 30 درصد کاهش یافت ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۹:۰۱    
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با رئیس جمهور فنلاند دعوتنامه رسمی روحانی برای دعوت از رئیس جمهور این کشور جهت سفر به تهران را تقدیم وی کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۸:۴۳    
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه ملاقات های خود در هلسینکی با خانم ماریا لوهلا رئیس پارلمان فنلاند دیدار و در خصوص تقویت روابط دو کشور به ویژه در حوزه همکاری های پارلمانی گفت وگو کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۸:۴۰    
قیمت طلا پس از سقوط به کمترین قیمت 3 ماه و نیم اخیر در جلسه گذشته، امروز افزایش یافت اما همچنان در مسیر ثبت بیشترین کاهش ماهانه از نوامبر قرار دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۸:۳۷    
جنگنده های سعودی روز سه شنبه (امروز) دست کم چهار بار به پایگاه نظامی العمالقه در غرب یمن حمله کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۸:۲۸    
تیم ملی والیبال ایران در چهارمین مسابقه خود در رقابت های انتخابی المپیک برابر ژاپن قرار خواهد گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۸:۲۵    
"سرگئی لاوروف" وزیر امور خارجه روسیه خطر شعله ور شدن آتش جنگ جهانی سوم را بعید دانست.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۸:۲۳    
رئیس جمهور از اختصاص تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: باید سالانه یک میلیون نفر در کشور وارد بازار کار شوند و ما بنا داریم بیش از یک میلیون نفر را در آینده وارد بازار کنیم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۸:۲۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه صندوق های بازنشستگی موتور محرک اقتصاد کشور هستند، گفت: رتبه فضای کسب وکار ایران با ارتقای 34 پله ای، به 118 رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۸:۰۸    
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: کشور شیلی خواهان سرمربیگری کی روش در این تیم شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۸:۰۵    
دادستان تهران گفت: در پرونده بابک زنجانی حدود دو هزار میلیارد تومان از اموالش از طریق وکالت جابه جا شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۷:۵۹    
کارشکنی آل سعود در مذاکرات مربوط به حج امسال، در حالی منتج به تصمیم منطقی کشورمان مبنی بر عدم حضور در این مراسم شد که این کارشکنی ها اختلافات زیادی را در دربار سعودی در پی داشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۷:۵۳    
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز وقتی ماه شعبان به نیمه رسید دلهای عاشقانش هم به لب رسید که امسال هم باید در غربت نبود یار، جشن میلادش را برگزار نمایند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۷:۴۵    
برخی کشورهای عرب حاشیۀ خلیج فارس، بدون اطلاع ملت های خود، به منظور بازگرداندن امید به "اسرائیل" قراردادهایی چند صد میلیون دلاری با این رژیم امضا کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۷:۴۲    
رئیس جمهور کشورمان که در بیست و هشتمین سفر استانی خود به آذربایجان غربی سفر کرده بود، بعدازظهر امروز ارومیه را ترک کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۷:۲۴    
در دیدار و گفتگوی هیات مدیره انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم با معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی تاکید شد که حمایت دولت از دوبله با کیفیت، زیر زمینی ها را حذف می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۷:۲۱    
دکارت، پدر فلسفۀ جدید می گوید وقتی جوان بودم، رفتار و باورهای مردمِ بیگانه در نظرم احمقانه و عجیب بود تا اینکه روزی از خود پرسیدم شاید رفتار وباورهای ما نیز از نظر آن ها احمقانه باشد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۷:۰۹    
آیت الله قزوینی رئیس شبکه جهانی ولایت گفت: لازم است بخشی از برنامه های ماه رمضان به فرهنگ غدیر اختصاص یابد و به این پرسش ها پاسخ داده شود که هدف پیامبر در غدیر چه بود؟
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۷:۰۹    
رئیس اتاق اصناف ایران گزارش وضعیت حوزه اصناف و بازار را به معاون اول رئیس جمهور ارائه کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۷:۰۶    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اجلاس ملی زکات با بیان اینکه باید آیات و روایات در مورد عقوبت ندادن زکات برای مردم خوانده شود، گفت: زکات ندادن مساوی است با خریدن غضب خدا.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۷:۰۳    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: کشورهای اروپایی برای خرید 20 تن آب سنگین اعلام نیاز کرده اند ضمن این که ما سالانه توان تولید 20 تن آب سنگین را داریم و برای این کالای استراتژیک مشتری هم داریم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۷:۰۳    
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در سال 94 از مجموع 800 هزار رای صادره تنها 14 درصد مورد اعتراض قرار گرفته است و از این تعداد هم تنها 10 درصدش آرا نقض شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۵۱    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز این روزها فتنه گران فراری و عوامل اصلاحات چی داخلی آنان مدام به نامه پراکنی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی مشغول هستند و در این راه حتی از تحریم علیه مردم خود نیز استقبال ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۳۹    
به گزارش سازمان عفو بین الملل، بیش از یک میلیون و 200 هزار افغان ناچار شده اند در سه سال گذشته به خاطر خشونت های موجود در این کشور خانه های خود را ترک کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۳۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دومین روز از سفر استانی رئیس جمهور به آذربایجان غربی در پیرانشهر گفت: شخصاً پیگیر وضعیت بچه های شین آباد هستم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۳۰    
در پی بالا گرفتن نگرانی برخی کشورهای اروپایی درباره تهدید بالقوه تجاوز نظامی مسکو، ناتو از طرحی به منظور استقرار نیروهای خود در مرزهای روسیه به صورت چرخشی خبر داده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۲    
در پی حکم دادگاه تجدیدنظر بحرین و افزایش مجازات حبس شیخ علی سلمان، دبیرکل جنبش الوفاق، مردم بحرین در سراسر کشور تظاهرات کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۰۹    
خواهرم از منزل مادرمان با من تماس گرفت و گفت برادرم در حال دعوا کردن با او و مادرم است، من به سرعت خودم را به اینجا رساندم ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۰۶    
این قطعی است که عملیات در رقه برای به ثمر نشستن در انتخابات ریاست جمهوری امریکا در نظر گرفته نشده و یا باید احتمال آنرا ضعیف دانست یعنی گامهای اولیه در قبال رقه و داعش مقدمه سیاستهای نظامی گرانه ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۰۰    
یک روزنامه ترکیه ای در یادداشتی احمد داووداغلو را پدر ایدئولوژیک سیاست های سوریه ای آنکارا خوانده که علی رغم پیش بینی هایش خود از قدرت کنار رفت نه بشار اسد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۵:۵۸    
عربستان سعودی به دلیل کسری بودجه 100 میلیارد دلاری متوسل به خرج کردن ذخایر ارزی خود شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۵:۵۵    
دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین در اولین اظهارات خود پس از افزایش مجازاتش به 9 سال زندان اعلام کرد موضوع مهم برای وی خوب بودن حال مردمش است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۵:۴۶    
سران چند حزب اپوزیسیون ژاپن با انتقاد از سیاست های اقتصادی حزب حاکم گفتند به نخست وزیر این کشور رای عدم اعتماد می دهند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۵:۴۳    
کمتر از دو هفته مانده به برگزاری مسابقات فوتبال جام ملت های اروپا موسوم به یورو 2016، اعتصاب های پیاپی در خطوط ریلی و هوایی فرانسه و همچنین اعتراضات خیابانی روند برگزاری این مسابقات را تهدید می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۵:۴۳    
بن کارسن، نامزد سابق حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 امریکا می گوید اگر دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور انتخاب نشود، امریکا درگیر مرگ و کشتار خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۴:۱۸    
آخرین برنامه نود فصل با حضور پرویز مظلومی ، یحیی گل محمدی و رشید مظاهری برگزار شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۳:۵۴    
مصطفی کواکبیان با کسب 11 رای از آراء نمایندگان پایین تر از آراء باطله و سفید مجلس در انتخابات ریاست مجلس دهم قرار گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۳:۵۱    
مروری بر مستندات از جمله مطلب منتشر شده در روزنامه اصلاح طلب وقایع اتفاقیه نشان می دهد که انتشار تصاویر بی حجاب مینو خالقی ماحصل دعوای درون گروهی اصلاح طلبان بوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۳:۴۸    
عوام جامعه هم از هرگونه برخورد احساسی و غیرمعقول مثل رفتاری که در حمله به سفارت عربستان انجام شد پرهیز کنند که اتفاقاً دشمنان ما منتظر تبدیل این تهدیدها به فرصت ها هستند؛
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۳:۲۴    
یکی از چهره های سرشناس جریان اصلاحات با ارسال پیامی به حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور، از او می خواهد که در برابر حاج قاسم سلیمانی موضع بگیرد و وی را متهم به ورود به عرصه سیاسی نماید.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۳:۲۱    
رییس پلیس آگاهی ناجا با اساره به اینکه تنها یک مدل خودرو 70 درصد سرقت ها را به خود اختصاص داده است، گفت: پراید پر سرقت ترین خودروی کشوراست.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۳:۲۱    
هر روز خبرهای جدیدی از آلودگی قلیان ها می آید، پیش از این اضافه کردن مواد شیمیایی و خطرناک به تنباکوها مطرح می شد، حالا روانگردان ها هم به آن اضافه شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۳:۱۸    
حضرت آیت الله صافی در پاسخ به چند سئوال احکام شرعی مربوط به دیه در سوانح رانندگی که منجر به قتل می شود را بیان کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۳:۱۸    
هواپیماهای جنگی عربستانی صبح امروز (سه شنبه ) طی چند نوبت ٬ اردوگاه العمالقه واقع در شهر حرف سفیان استان عمران و وادی الضیق در شهر صراوح استان مارب را هدف قرار دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۳:۱۸    
نمایندگان کارگران در نامه ای به معاون وزیر کار، خواستار اجرای وظایف این وزارتخانه در امور روابط کار، قراردادها، تعیین دستمزد واقعی،حذف شرکت های پیمانکاری و تعیین مدت اشتغال موقت شاغلان شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۳:۰۶    
سرمربی پیشین تیم فوتبال سپاهان اصفهان واکنش تندی به صحبتهای محرم نویدکیا داشت و گفت: بهتر بود نویدکیا به جای اینکه خودش را در خانه حبس کند و با پرنده هایش سرگرم شود، با خود من صحبت می کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۳:۰۶    
نمایندگان مجلس دهم صبح امروز (سه شنبه) در سومین جلسه کاری خود اعضای هیات رییسه را برای سال اول فعالیت مجلس انتخاب کردند ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۳:۰۶    
مقامات محلی ولایت قندوز با اشاره به آزاد شدن 45 نفر از 200 مسافر ربوده شده در نزدیکی شهر قندوز از کشف جسد 5 مسافر و عدم آگاهی از سرنوشت دیگر مسافران خبر دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۳:۰۳    
استقلال در اکثر هفته های لیگ پانزدهم طوری بازی نکرد که هوادارانش دوست داشتند.حالا هم کاسه و کوزه های شکست در فینال جام حذفی سر بازیکن جوانی شکسته که فرصت چندانی برای نشان دادن توانایی هایش نداشت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۲:۲۶    
مهدی المشاط عضو هیات ملی یمن در گفت وگوهای کویت گفت: تشدید حملات عربستان و مزدورانش طی روز های اخیر و نقض مکرر آتش بس ٬ به هدف اعمال فشار بیشتر بر هیات مذاکره کننده یمن در کویت است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۲:۲۶    
نمایندگان مردم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دبیران هیئت رئیسه دائم نهاد قانونگذاری را انتخاب کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۲:۲۳    
"پدرم درباره فاطمیون می گفت این ها فوق العاده مظلوم هستند. سردار سلیمانی نیز گفت که اگر فاطمیون نبودند، سوریه هم نبود. فاطمیون غیرتی می جنگند و شجاعت دارند ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۲:۲۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری انتخابات هیات رئیسه مجلس با همگرایی و وفاق و دوستی موجب خواهد شد مجلسی آرام و کارآمد داشته باشیم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۲:۲۰    
بیش از 28 روز از ارسال نامه معاون قوه قضاییه به وزیر صنعت برای اصلاح تعرفه واردات مواد اولیه صنعت پروفیل می گذرد اما هنوز وزارت صنعت اراده ای برای اصلاح تصمیم غلط خود ندارد و به دستور نعمت زاده هم ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۲:۱۷    
در معاملات امروز بازار طلا و ارز قیمت سکه یه بالای یک میلیون تومان صعود کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۱:۵۴    
مجلس دهم از بُعد نظارتی خود غافل نشود
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۱:۳۹    
در حالی کمتر از یک هفته به آغاز ماه مبارک رمضان باقی مانده که تب و تاب خرید در بازار کالاهای اساسی و اقلام پرمصرف این ماه بالا گرفته و قیمت برخی کالاها هم گران شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۵۰    
لاریجانی در رای گیری ریاست دائم مجلس شورای اسلامی با 237 رای رئیس مجلس شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۵۰    
پلیس فدرال عراق اعلام کرد که بیش از 28 منطقه از زمان آغاز عملیات آزادسازی فلوجه آزاد شده است، علاوه بر اینکه راه های امدادرسانی به داعش بسته و حلقه محاصره آن تنگ تر شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۴۱    
خزاعی، معاون طیب نیا در اقدامی عجیب پیگیری طلب 3 هزار میلیاردی از سودان و اردن را از دستور کار سازمان سرمایه گذاری خارجی خارج کرد!
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۳۵    
پرچم جمهوری ایران اسلامی توسط رزمندگان عراقی به اهتزاز درآمد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۳۵    
این دو عکس از دو رزمنده لشکر 10 سید الشهدای تهران برداشته شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۳۲    
بی بی سی فارسی امشب خبر کناره گیری "محمد علوش" از مذاکرات مخالفین با سوریه را پوشش داد. چند بار از علوش نام برد و همواره با تاکید بر اینکه او "رهبر هیئت مذاکره کننده مخالفین دولت سوریه" است ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۳۲    
در مراسم دانش آموختگی افسران دانشگاه امام حسین(ع) بلاغت این گونه اقتضا می کرد فرمانده کل قوا حالت نظامی میدان را به هم بزند و با ایجاد فضایی صمیمی تر جدای از گفتار در رفتار نیز نشان دهد که امروز به ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۲۹    
کتابِ عکس روایت سفر به سوریه که شامل بیش از 200 قطعه عکس از آثار محمد تاجیک است، روز گذشته با حضور خانواده ی معظم شهدا و فعالان عرصه ی هنر و ادبیات پایداری، در فرهنگسرای اندیشه رونمایی گردید.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۲۹    
درخت های حرم مطهر امام خمینی(ره) با باد بهاری که در صحن پیچیده خاک ها را از تن سبزشان می تکانند. کارگران حرم مانند ساکنین خانه ای که در آستانه پذیرایی از میهمانند سخت مشغول کار کردن هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۲۶    
روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال انتخاب آیت الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان را مانع تحقق وعده های مقام های دولت اوباما برای نفوذ به مناسبات سیاست داخلی ایران از طریق برجام عنوان کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۲۶    
معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: حجم واردات اسباب بازی از کشور چین به کشورمان 11 میلیارد و 200 میلیون تومان است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۲۳    
حضور دو بانوی تیم ملی دوومیدانی ایران در رقابت های آذربایجان با حاشیه همراه شد و آنها در حالی قهرمان شدند که اصلا هیچ رقیبی نداشتند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۲۰    
درحالی که هیات وزیران برای سال 95 افزایش 10 درصدی تعرفه های پزشکی را تصویب کرده است، عضو هیات رئیسه مجلس می گوید که این کار تنها بدهی دولت را بیشتر می کند و بیمه ها توانایی پرداخت این میزان افزایش را ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۲۰    
محمد خوش چهره اقتصاددان برجسته کشور معتقد است موساد در یک برنامه ریزی دقیق، کشاورزی ایران را هدف گرفته و قصد دارد با نابودی کامل روستاها علاوه بر تضعیف کشاورزی ایران، تضعیف عقاید مردم را عملی کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۲۰    
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه هدف شیطنت های عربستان خلع سلاح و خارج کردن مدیریت حج از دست ایران است، گفت: مردم از کشورهای همسایه برای رفتن به حج اقدام نکنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۱۷    
چندی پیش ورود محموله تریاک آلوده به سرب به کشور، مسمومیت تعداد زیادی از معتادان مصرف کننده تریاک به صورت خوراکی را در پی داشت ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۱۷    
کارگردان مجموعه انیمیشن های دیرین دیرین اعلام کرد که مخاطبان از تابستان امسال شاهد فصل جدید این مجموعه با کاراکترها و فضاسازی های جدید خواهند بود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۱۴    
اوحدی با بیان اینکه اولویت زائران عمره نیز حفظ خواهد شد تاکید کرد: بر اساس تفاهم نامه ای که با بانک ملت امضا شده است ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۱۴    
اگر چه آمریکا تاکنون نتوانسته در رقه دستاورد قابل ذکری داشته باشد اما با فرض اینکه این کشور بتواند پس از ویران سازی این شهر آن را آزاد کند امور آن را به گروه های مسلح مخالفی خواهد داد که از نظر ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۱۱    
وضعیت اکران فیلم ایستاده در غبار در جلسه امروز شورای صنفی نمایش مشخص شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۱۱    
حسن دانایی فر با بیان این که این کشور از نظر نیروهای مسلح و تعداد نفرات جنگجو نیازی به کشورهای خارجی ندارد تأکید کرد: هیچ نیروی رزمنده ای از جمهوری اسلامی ایران به عراق وارد نشده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۱۱    
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن یک فروند موشک بالستیک از نوع "قاهر 1" را به منطقه نجران در خاک عربستان شلیک کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۱۱    
اعتبارنامه قاضی پور نماینده ارومیه تصویب شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۰۸    
به راستی چیدن یک سفره افطار ساده و سالم برای یک خانواده ایرانی چه میزان هزینه دربردارد؟
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۰۸    
سومین جلسه علنی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش آغاز شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۰۵    
در ادامه صفحه نخست روزنامه های صبح سه شنبه یازدهم خرداد را مشاهده کنید:
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۹:۵۹    
روزنامه گل تیتر یک خود را به جلسه مخفیانه سیدمهدی رحمتی با علیرضا منصوریان اختصاص داده، البته از قرار معلوم این خبر را رجبی به آنها داده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۹:۴۱    
به گزارش عصر امروز ابوالفضل قناعتی در گفت وگو با تسنیم، با اشاره به اجرای طرح نگارخانه ای به وسعت یک شهر توسط شهرداری تهران، اظهار داشت: بین مدیران شهری ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۸:۴۱    
وقتی محضر آقای قاضی می رفتیم چنان انبساط روحی و بشاشت و ابتهاج به ما دست می داد که تمام مشکلات و سختی ها و ناملایمات زندگی روزمرّه را از جان و تن ما می زدود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۸:۲۹    
در روزه سه روز آخر ماه شعبان برای کسی که تمام آن را روزه نداشته فضیلتی است که برای مراقب سزاوار نیست آن را رها کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۸:۱۴    
نیروهای عراقی از کشته شدن یکی از معاونان البغدادی سرکرده داعش، وزیر جنگ و شماری از فرماندهان این گروه تروریستی خبر دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۷:۴۵    
وزیرجنگ مستعفی رژیم اشغالگرقدس گفت مرزهای بسیاری از کشورهای منطقه خاورمیانه باید تغییر کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۷:۲۵    
سرانجام پس از ماه ها فضاسازی رسانه ای جریان اصلاحات درباره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس دهم شورای اسلامی، نتیجه به دست آمده درباره ترکیب هیئت رئیسه این دو نهاد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۷:۱۴    
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت که وزن اصلاح طلبان در مجلس همان 103 رأی عارف است و نباید تصور در دست گرفتن اکثریت هیئت رئیسه برای اصلاح طلبان ایجاد می شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۶:۵۲    
به گزارش عصر امروز، برنامه 90 شب گذشته روی آنتن رفت و به اتفاقات فوتبالی هفته اخیر و قهرمانی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در فینال جام حذفی با شکست استقلال پرداخت. ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۶:۳۷    
حسین شریعتمداری در یادداشت روز کیهان نوشت: 1- می گویند بسیاری از کسانی که امضاهای پیچیده دارند، در حساب های بانکی خود پول چندانی ندارند و پیچیدگی امضای آنها ناشی از وقت کافی برای نقاشی است ...
  • ۱