دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۰:۰۷May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 9 خرداد 1395 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 31 فروردین 1395 عصر امروز 31 اردیبهشت 1395 عصر امروز 31 تیر 1395 عصر امروز 31 مرداد 1395 عصر امروز 31 شهریور 1395 عصر امروز 30 مهر 1395 عصر امروز 30 آبان 1395 عصر امروز 30 آذر 1395 عصر امروز 30 دی 1395 عصر امروز 30 بهمن 1395 عصر امروز 1 اسفند 1395 عصر امروز 1 خرداد 1395 عصر امروز 2 خرداد 1395 عصر امروز 3 خرداد 1395 عصر امروز 4 خرداد 1395 عصر امروز 5 خرداد 1395 عصر امروز 6 خرداد 1395 عصر امروز 7 خرداد 1395 عصر امروز 8 خرداد 1395 عصر امروز 9 خرداد 1395 عصر امروز 10 خرداد 1395 عصر امروز 11 خرداد 1395 عصر امروز 12 خرداد 1395 عصر امروز 13 خرداد 1395 عصر امروز 14 خرداد 1395 عصر امروز 15 خرداد 1395 عصر امروز 16 خرداد 1395 عصر امروز 17 خرداد 1395 عصر امروز 18 خرداد 1395 عصر امروز 19 خرداد 1395 عصر امروز 20 خرداد 1395 عصر امروز 21 خرداد 1395 عصر امروز 22 خرداد 1395 عصر امروز 23 خرداد 1395 عصر امروز 24 خرداد 1395 عصر امروز 25 خرداد 1395 عصر امروز 26 خرداد 1395 عصر امروز 27 خرداد 1395 عصر امروز 28 خرداد 1395 عصر امروز 29 خرداد 1395 عصر امروز 30 خرداد 1395 عصر امروز 31 خرداد 1395 
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۱:۰۴    
گروه تروریستی "داعش" شیوه جدیدی را به منظور جذب نیرو و بیعت شرعی با "ابو بکر البغدادی" خلیفه خودخوانده این گروه اتخاذ کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۱:۰۱    
"دیده بان اسلام هراسی"، وابسته به دار الافتاء مصر، نسبت به راه اندازی جشنواره ای از سوی اسراییل در شهر بیت المقدس که در بردارنده نمایش های مستهجن است، هشدار داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۱:۰۱    
اچ تی سی 10 و سامسونگ گلکسی S7 از جهات بسیاری با یکدیگر رقابت دارند، اما از جهت دوام، یکی از آنها برتر از دیگری است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۰:۵۸    
شبکه ده رژیم صهیونیستی صبح امروز (یکشنبه) اعلام کرد که اسراییل در این هفته تمرین نظامی و رزمایش گسترده ای مشابه حالت جنگ با حزب الله لبنان برگزار می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۰:۳۴    
رئیس موقت مجلس دهم گفت: در برهه های مختلف آمریکایی ها ثابت کرده اند که نمی توان روی قول آنها حسابی باز کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۰:۳۴    
هواپیماهای سوری سئوالات امتحانات نهایی سوم راهنمایی را با چتر برفراز دو شهر محاصره شده فوعه و کفریا رها کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۰:۱۶    
در آستانه سفر محمد جواد ظریف به ورشو پایتخت لهستان، وزیر خارجه این کشور در سال های 2007 تا 2014 اظهاراتی خصمانه علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۰:۱۰    
رئیس پلیس شیکاگو در گفتگو با خبرنگار شبکه "ان بی سی" اعلام کرد: دستکم 3 تن در درگیری های مسلحانه آخر هفته در این شهر جان خود را از دست دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۰:۱۰    
لیونل مسی، فوق ستاره فوتبال آرژانتین و یکی از گرانترین ورزشکاران جهان سه شنبه آینده در دادگاه شهر بار
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۰:۰۱    
"حسن هانی زاده" سردبیر سابق خبرگزاری مهر، در گفتگو با شبکۀ خبری الجزیرۀ قطر پاسخ کوبنده ای به تلاش مجری این شبکه برای تخریب چهرۀ سردار سلیمانی داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۹:۵۵    
وزارت خارجه نروژ با صدور دستورالعملی تحریم ورود دانشجویان ایرانی به دانشگاه های این کشور جهت تحصیل در رشته های مرتبط با انرژی هسته ای را لغو کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۹:۵۲    
مدیرکل مشاوره و امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش گفت: امروز ایران نسبت به جمعیت خود بالاترین نرخ مهندسان دنیا را به خود اختصاص داده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۹:۳۴    
عناصر جبهة النصره، احرار الشام و الجبهة الإسلامیة به یک ایست بازرسی ارتش سوریه در شمال حماه حمله کرده و در جریان این درگیری ها 35 تروریست کشته شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۹:۳۴    
عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان سعودی با فیلیپ هاموند همتای انگلیسی خود دیدار کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۹:۱۹    
به گزارش عصر امروز یک رسانه معتبر غربی در گزارشی به موضوع رقابت علی لاریجانی با محمدرضا عارف برای ریاست مجلس دهم و تاثیرات مجلس جدید شورای اسلامی ایران بر فضای سیاست داخلی و خارجی این کشور پرداخت. ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۹:۱۶    
به گزارش عصر امروز؛ در جلسه امروز دهمین دوره مجلس شوراس اسلامی علی لاریجانی با 173 رای رئیس مجلس و محمدرضا عارف با 103 رأی ناکام ماند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۹:۱۳    
نیروهای پیشمرگه کُرد، عملیات خود برای آزادسازی تعدادی از روستاهای در شرق موصل را آغاز کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۹:۱۰    
ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی با فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس در ریاض دیدار کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۵۸    
جبهه خلق برای آزادی فلسطین اعلام کرد که هدف از طرح صلح پاریس حذف حقوق فلسطینیان از جمله حق بازگشت آوارگان به سرزمین خود است و بر این اساس از تمامی فلسطینیان خواسته می شود تا با انجام برخی فعالیت ها ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۵۲    
سفیر کشورمان در لهستان برنامه های ظریف در سفر به ورشو را تشریح کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۴۹    
پلیس رژیم صهیونیستی خواستار محاکمه همسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۴۶    
کابینه بینالی ییلدریم روز یکشنبه در نشست فوق العاده مجلس ملی ترکیه رای اعتماد گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۴۳    
عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای با بیان اینکه معامله با آمریکایی ها در مورد آب سنگین به اتمام رسیده، گفت: تا جایی که خبر دارم، واریز مبلغ به حساب سازمان انرژی اتمی در شرف انجام است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۳۷    
بعد از هجوم سنگین گروه تروریستی داعش به شهر هیت در 70 کیلومتری غرب الرمادی مرکز استان الانبار، با مداخله به موقع نیروهای عراقی ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۳۴    
آخرین برنامه نود با موضوع فینال جام حذفی و دو بازی لیگ قهرمانان دوشنبه به روی آنتن می رود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۰۷    
رئیس جمهور از اوکراین به عنوان یکی از کشورهای دوست ایران در منطقه نام برد و تاکید کرد که تهران از گسترش روابط با کیف در همه حوزه ها استقبال می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۰۴    
، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حکم خود برای بابک دین پرست قائم مقام وزیر در امور بین الملل و رئیس مرکز اطلاع رسانی آورده است: با عنایت به مراتب تعهد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۰۱    
وبگاه خبری تحلیلی میدل ایست آی در نگاهی به گذشته، 16 جمله از تحریک کننده ترین اظهارات آویگدور لیبرمن را ارائه کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۵۸    
دولت چپگرای افراطی یونان در اقدامی که گویای عمق تحولات جاری بین این کشور با رژیم اسرائیل است، خواستار کمک این رژیم برای تأسیس سازمان اطلاعات نظامی به منظور مقابله با چالشهای امنیتی پیش رو شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۵۸    
خبرنگار ارشد آمریکایی، جوبی واریک در گزارشی مفصل از تلاش داعش برای فروش زنان اسیر خویش در اینترنت خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۲۳    
وزیر امور خارجه کشورمان در آغاز سفر دوره ایش به قاره سبز، فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد ورشو ترک کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۲۳    
روزنامه نیویورک تایمز در مطلبی ضمن انتقاد از سیاست های سران عربستان نوشت که مقام های سعودی بیش از دونالد ترامپ چهره اسلام را تخریب می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۲۰    
ارتش نیجر اعلام کرد در حمله به اعضای بوکوحرام در منطقه مرزی این کشور با نیجریه، 12 نفر از تروریست ها کشته شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۲۰    
معاون تولیدات دامی وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه گوشت قرمز گرم در ماه مبارک رمضان عرضه می شود، گفت: بیش از 60 هزار تن گوشت مرغ برای ماه مبارک ذخیره سازی شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۱۷    
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دولت از ایجاد و توسعه انجمن های تخصصی روزنامه نگاری استقبال می کند، شکل گیری این انجمن ها را عامل تقویت فضای حرفه ای مطبوعات و رسانه ها دانست.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۱۴    
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت از برگزاری 130 هزار کارگاه و جلسه آموزشی مقابله با تب مالت در سال 94 خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۶:۵۱    
روزنامه سعودی عکاظ در ادامه فرافکنی های رسانه های عربستان مدعی شده، یکی از مهمترین دلایل خودداری سازمان حج و زیارت ایران از امضای توافقنامه حج امسال، برگزاری دعای کمیل بوده است!
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۶:۴۰    
الناز شاکردوست درباره حضور در حراج تهران گفت: من هر سال به اندازه توانم سعی کردم در این کار خطیر مشارکت کنم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۶:۴۰    
دانشمندان امریکایی یک نوع قرص میوه ای ساخته اند که می گویند خوردن آن باعث مقابله با چاقی، دیابت و بیماری های قلبی می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۶:۳۷    
بر اثر آتش سوزی در یک مرکز نگهداری سالمندان در نزدیکی پایتخت اوکراین، دست کم 17 تن جان خود را از دست دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۶:۳۱    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز غربی ها سال هاست که با زبان تهدید و تحریم خواسته اند، جمهوری اسلامی را از مواضع اصولی خود به عقب برانند، آنها با دستاویز قرار دادن مسائلی همچون حقوق بشر ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۶:۲۲    
منتفی شدن اعزام حجاج ایرانی به مراسم حج امسال در پی کارشکنی های عربستان در رسانه های منطقه و جهان بازتاب پیدا کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۶:۱۹    
در دیدار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مدیر اجرایی گروه هتل های اشتاینگربرگر آلمان، دو طرف برای ساخت 10 هتل در مدت 7 تا 10 سال در نقاط مختلف ایران توافق کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۶:۱۶    
کاهش قیمت جهانی نفت درحالی متوقف شده که سقوط آزاد قیمت گاز و LNG ادامه دارد و بهای این حامل انرژی به کف قیمت بازارهای منطقه ای رسیده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۵:۵۰    
عربستان سعودی علیرغم تبلیغات سوء رسانه های خود، تحت تأثیر فضای سیاسی بین دو کشور، حج را به مسائل سیاسی گره زده و بر همین مبنا متن تفاهم نامه متداول و هر ساله را تغییر داده است و لذا این دولت سعودی ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۵:۴۷    
اگرچه هک و نفوذ در بسیاری از سرویس های جهانی نیز رخ می دهد اما در مواقع حساس از جمله هک اخیر سایت های دولتی ایرانی انتظار می رفت دستگاه عریض و طویل مرکز هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای (ماهر) به ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۵:۳۵    
فردی که با استفاده از سایت های همسریابی باعث اغفال دختران نوجوان شده بود شناسایی و دستگیر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۵:۳۵    
رئیس انجمن صنفی اپتومتری ایران با اشاره به اینکه متاسفانه معضل قاچاق همچون سایر اجناس در خصوص عینک طبی نیز وجود دارد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۵:۳۵    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه هیچ مشکلی برای تأمین گوشت گوسفند مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان وجود ندارد، گفت: تولید گوشت فراوان است و هیچ افزایش قیمتی در ماه مبارک نخواهد بود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۵۸    
ناظم دباغ:نماینده اقلیم کردستان عراق در ایران گفت بر خلاف ادعای روزنامه شرق الاوسط، سپاه پاسداران هیچگونه پایگاهی نظامی در این منطقه ایجاد نکرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۵۸    
روس ها مشکلی با طرح امریکایی ها برای آزادسازی رقه ندارند اما در مقابل شرط کرده اند که امریکا با حمله روسیه به جبهه النصره در حلب و مناطق پیرامونی آن موافقت کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۵۵    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از پیروزی بر کانادا گفت: بازیکنان کانادا امروز خیلی خوب ظاهر شدند و نشان دادند تیم بزرگی هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۵۵    
دبیرکل سازمان بدر عراق با اعلام اینکه پایان داعش نزدیک است، از اعضای این گروه تروریستی خواست خود را تسلیم کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۴۶    
ائتلاف تروریستی جیش الفتح که تحت الحمایه عربستان، قطر و ترکیه است انفجارهای هفته گذشته در مناطق لاذقیه و طرطوس سوریه را انجام داده بود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۴۶    
پژمان بازغی عکس سلفی جدیدی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۴۶    
وزیر نیرو با تاکید بر اینکه سیاست های اقتصاد مقاومتی در قالب یک مجموعه منسجم ابلاغ شده است، گفت: طرح های آبرسانی روستایی باید با جدیت تمام پیگیری شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۴۳    
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه چند سالی است که آماری از خروج نخبگان در دست نداریم، گفت: چند سال پیش که آمار در اختیارمون بود بیشتر نخبگان که به خارج می رفتند از رشته ریاضی بودند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۴۳    
محمدرضا عارف پس از اعلام نتیجه انتخابات ریاست موقت مجلس دهم به علی لاریجانی تبریک گفت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۴۳    
حیوان آزاری امر نامیمونی که به عقیده کارشناسان برخورد با آن مستلزم تدوین قوانین کارآمد تری است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۴۰    
جلسه شورای عالی فضای مجازی به ریاست حسن روحانی رییس جمهوری، روز شنبه برگزار می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۴۰    
پروانه نمایش فیلم سینمایی سلام بمبئی به کارگردانی قربان محمدپور پس از گذشت یک ماه صادر و این فیلم در اکرام دوم عید فطر پس از فیلم سینمایی بارکد روی پرده سینماهای کشور خواهد رفت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۴۰    
برخلاف آنچه در هیأت رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا مطرح و مصوب شده بود، در صورتی که یک تیم از آسیا در رتبه های برتر مسابقات قرار بگیرد، تیم چهارم از هر قاره ای باشد به المپیک راه خواهد یافت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۳۷    
جوانی که متهم است با همدستی دوستش پدرش را به خاطر پول به قتل رسانده، اتهام قتل را انکار کرد و گفت اعترافاتش ساختگی بوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۳۷    
عموپورنگ به کشته شدن یک جنگلبان توسط قاچاقچیان چوب واکنش نشان داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۳۴    
مارکو روبیو نامزد سابق حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری از دونالد ترامپ در این انتخابات حمایت کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۳۴    
نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم عراق، برای مشارکت در عملیات آزادسازی فلوجه، به اطراف این شهر اعزام شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۳۱    
تظاهرات کنندگان راستگرای انگلیسی از دولت انگلیس خواستند با جدایی از اتحادیه اروپا مانع ورود مهاجران خارجی به این کشور شوند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۳۱    
شرکت های خارجی پیام رسان فعال در داخل برای ادامه فعالیت خود ملزم خواهند شد تا همه اطلاعات و فعالیت مرتبط با شهروندان ایرانی را به داخل منتقل کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۲۸    
رضا توکلی گفت: لطف خداوند است که به بنده فرصت حضور در آثار مناسبتی را عطا می کند چرا که تصمیم دارم به این وسیله به اهداف انسانی و معرفتی خود که بر دوش یک هنرمند به عنوان رسالتی قرار دارد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۲۸    
رهبر کاتولیک های جهان گفت پناهجویان نه تنها خطرناک نیستند، بلکه خود در معرض خطر هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۲۵    
منابع دیپلماتیک اعلام کردند که رایزنی های وزرای خارجه آمریکا و روسیه درباره تحولات سوریه به طور روزانه انجام می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۲۵    
پس از آنکه ارتش آل سعود گذرگاه مرزی حرض و شهر میدی را هدف قرار داد بر مرزهای یمن و عربستان آرامشی شکننده حکم فرماست.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۲۵    
دومین نمایشگاه کاریکاتور هولوکاست در حالی فردا(دوشنبه) به کار خود پایان می دهد که مانند دوره اول برگزاری این نمایشگاه ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۲۲    
محقق دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با همکاری محققی از دانشگاه شیراز با معرفی نانوکاتالیست مغناطیسی با کارایی بالا، گامی در جهت تسریع فرآیند تولید مواد اولیه داروی ضدسرطان برداشت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۲۲    
قلعه باستانی کرک دِ شوالیه که اکنون بیش از 900 سال قدمت دارد نیز آماج خشونت های جنگ سوریه قرار گرفته است ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۲۲    
رضا داودنژاد تصویری از خود در کنار عروسک جناب خان منتشر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۱۹    
تیم ملی والیبال ایران موفق شد با نتیجه 3 بر 2 کانادا را شکست دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۱۹    
پلیس می گوید کشف یک بسته مشکوک موجب تخلیه مردم از شلوغ ترین ایستگاه مترو این شهر شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۱۶    
مراسم روز ملی جمهوری آذربایجان عصر شنبه هشتم خرداد به میزبانی بنیاد حسین اف سفیر آذربایجان، دیپلمات ها و کارکنان سفارتخانه این کشور در محل این سفارتخانه در تهران برگزار شد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۱۶    
مراسم گرامی داشت سالگرد ارتحال حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی و آیت الله سیدعباس ابوترابی و همچنین تجلیل از شهدای آزاده منا و مدافع حرم با سخنرانی نماینده ولی فقیه ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۱۶    
به گزارش عصر امروز، آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید در پاسخ به استفتاء خبرگزاری فارس مبنی بر حکم معاشرت و نشست و برخاست با فرقه ضاله بهائیت و انتشار عکس بی حجاب این افراد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۱۶    
بهروز تشکر مجری صداوسیما برای مدافعان حرم مطلبی در اینستاگرام نوشت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۱۳    
نیروهای مشترک عراق در ادامه پیشروی ها در چارچوب نبرد آزادسازی فلوجه، به رود فرات در جنوب فلوجه رسیده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۱۰    
در ادامه صفحه نخست روزنامه های صبح یکشنبه نهم خرداد را مشاهده کنید:
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۱۰    
به گزارش عصر امروز، الیوت آبرامز تحلیلگر شورای روابط خارجی آمریکا در واکنش به انتخاب آیت الله احمد جنتی به ریاست مجلس خبرگان ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۱۰    
یک کارشناس اقتصاد و مدیریت دارو؛ معتقد است که حمایت از داروی تولید داخل در راستای شعار اقتصاد مقاومتی، از اولویت بالاتری برخوردار است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۰۱    
به گزارش عصر امروز،نشست علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با دستور کار انتخاب هیات رئیسه موقت مجلس دهم آغاز شد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۸:۳۵    
جام لیگ قهرمان اروپا با خودروی فوق العاده مدرن به درون ورزشگاه حمل شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۸:۲۶    
بازیکن اسبق تیم های فجرسپاسی و پدیده برای پیوستن به پرسپولیس به توافق رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۸:۱۵    
وکیل مدافع شرکت ملی نفت ایران می گوید طبق اظهارنظر کارشناسی رسمی دادگستری، ارزش دارایی های بجا مانده از زنجانی دو هزار و یکصد میلیارد ارزیابی شده است که این رقم بعد از محاسبات مربوط به یک دکل ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۸:۰۰    
روزنامه نیویورک تایمز با طرح این ادعا که نقش آفرینی ایران در عملیات آزادسازی فلوجه موجب تشدید تنش مذهبی می شود، نوشته است که واشنگتن از این مسئله نگران است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۷:۳۹    
مرحوم حضرت آیت الله العظمی بهجت می فرمود: باید مواظب بود که کار و تحمّل ابتلائات در راه حقّ، انسان را به انحراف نکشاند. بزرگانی از اهل علم دیده شده اند که تبحّرشان در علمیّت و احتیاط شان هم عجیب بود!
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۷:۱۰    
مرحوم آقای حاج سید هاشم رضوی هندی از تلامذه مرحوم آقای قاضی، می فرمود: روزی یکی را به محضر آقا قاضی آوردند که مثلا اقا دستش را بگیرد و راهنمایی اش نماید.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۶:۴۱    
به گزارش عصر امروز، محمداسماعیل سعیدی پس از بازشماری کل آراء حوزه انتخابیه تبریز با حدود 500 رأی از علیرضا منادی پیش افتاد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۶:۲۵    
به گزارش عصر امروز، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تایید هک شدن یکی از سایت های دولتی اعلام کرد که IP این هکر در اروپاست. ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۶:۱۰    
اصلاح طلبان و معارضان جمهوری اسلامی خیال اندیشی می کردند و انتخابات هیئت رئیسه مجلس خبرگان، این خیال اندیشی را باطل کرد. ریاست مجلس خبرگان به زاویه داران از جنس هاشمی نمی رسد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۵:۵۹    
در حالی که فراکسیون اصلاح طلبان از 168 نفر به 105 نفر کاهش یافته، قائم مقام ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان می گوید این فراکسیون رویش خواهد داشت نه ریزش.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۵:۴۵    
تلاش برای بستن دهان منتقد و مطلع هم ،وجه دیگر دکترین رسمی دولت یازدهم است. حملات بی سابقه و فراموش نشدنی رئیس دولت یازدهم در ماجرای برجام هنوز در یادها زنده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۴:۵۵    
اعضای هیأت رئیسه شعب 15 گانه مجلس دهم در اولین نشست شعب که عصر امروز برگزار شد، انتخاب شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۴:۳۸    
رئال مادرید با شکست همشهری خود در فینال لیگ قهرمانان اروپا برای یازدهمین بار فاتح مهمترین باشگاهی دنیا شد و جایگاه خود را به عنوان پرافتخارترین تیم رقابت ها تثبیت کرد.
  • ۱