دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۳:۳۸May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 14 خرداد 1395 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 31 فروردین 1395 عصر امروز 31 اردیبهشت 1395 عصر امروز 31 تیر 1395 عصر امروز 31 مرداد 1395 عصر امروز 31 شهریور 1395 عصر امروز 30 مهر 1395 عصر امروز 30 آبان 1395 عصر امروز 30 آذر 1395 عصر امروز 30 دی 1395 عصر امروز 30 بهمن 1395 عصر امروز 1 اسفند 1395 عصر امروز 1 خرداد 1395 عصر امروز 2 خرداد 1395 عصر امروز 3 خرداد 1395 عصر امروز 4 خرداد 1395 عصر امروز 5 خرداد 1395 عصر امروز 6 خرداد 1395 عصر امروز 7 خرداد 1395 عصر امروز 8 خرداد 1395 عصر امروز 9 خرداد 1395 عصر امروز 10 خرداد 1395 عصر امروز 11 خرداد 1395 عصر امروز 12 خرداد 1395 عصر امروز 13 خرداد 1395 عصر امروز 14 خرداد 1395 عصر امروز 15 خرداد 1395 عصر امروز 16 خرداد 1395 عصر امروز 17 خرداد 1395 عصر امروز 18 خرداد 1395 عصر امروز 19 خرداد 1395 عصر امروز 20 خرداد 1395 عصر امروز 21 خرداد 1395 عصر امروز 22 خرداد 1395 عصر امروز 23 خرداد 1395 عصر امروز 24 خرداد 1395 عصر امروز 25 خرداد 1395 عصر امروز 26 خرداد 1395 عصر امروز 27 خرداد 1395 عصر امروز 28 خرداد 1395 عصر امروز 29 خرداد 1395 عصر امروز 30 خرداد 1395 عصر امروز 31 خرداد 1395 
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۲۳:۵۱    
اصناف برای مسافران و افرادی که عذر شرعی دارند و نمی توانند روزه بگیرند مکانهایی برای عرضه غذا پیش بینی کنند و این مکانها حتما باید از دید مردم پوشیده باشد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۲۳:۳۹    
عاشق شدن با تعدادی واکنش شیمیایی در بدن همراه است و این واکنش ها نقش موثری در فعل و انفعالات دستگاه عصبی و ترشحات هورمونی دارند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۲۳:۳۰    
ارتش سوریه عملیات گسترده خود به سمت الرقه را با به کنترل در آوردن 10 کیلومتر که از محور اثریا خناصر در حومه شرقی حماه آغاز می شود، آغاز کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۲۳:۱۵    
در حالی که آمریکا علناً از رژیم های حامی و مولد تروریسم در سطح منطقه حمایت می کند و هنوز خاطره سرنگونی هواپیمای مسافربری بر فراز خلیج فارس از یادها نرفته ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۲۳:۰۳    
به گزارش عصر امروز، بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام روح الله، آن مؤمن، متعبد، انقلابی امروز با سخنرانی امام خامنه ای و حضور جمع کثیری از آحاد مختلف مردم و مسئولان نظام برگزار شد که در ادامه ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۲۲:۵۱    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی می گوید کار این نهاد برای راستی آزمایی درباره تعهدات برجامی ایران هنوز در میانه راه مانده و کار زیادی برای پایدار کردن این توافق باقی است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۲۲:۰۶    
مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) صبح امروز جمعه با حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر امام راحل در حال برگزاری است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۲۱:۴۵    
پدیده فصل گذشته استقلال ادعا می کند چند پیشنهاد خاجی به دستش رسیده است و منتظر روشن شدن شرایطش است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۲۱:۳۶    
باشگاه استقلال بعد از انتخاب سرمربی جدید قصد دارد با قدرت وارد بازار نقل و انتقالاتی شده و تا قبل از آغاز دور جدید تمرینات کادر بازیکنانش را تکمیل کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۲۱:۲۱    
پیشنهاد مالی سیدجلال حسینی به پرسپولیس یکی از سوژه های این روزهای فوتبال ایران است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۲۱:۰۹    
نفت برنت روز جمعه پس از اینکه نشست اوپک برای توافق درباره سقف تولید به نتیجه نرسید، در حدود 50 دلار در هر بشکه ایستاد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۲۰:۴۵    
سایت اخبار ورزشی روسیه انتقال سردار آزمون به تیم بنفیکای پرتغال را منوط به رضایت باشگاه روبین کازان دانست.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۲۰:۳۱    
هافبک تازه وارد باشگاه استقلال اعلام کرد مدتها منتظر استقلالی شدن بوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۲۰:۱۶    
سفیر آمریکا در مسکو اعلام کرد که تنها برخی از تحریم های روسیه، آن هم پس از اجرای موفق توافق مینسک قابل لغو خواهد بود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۲۰:۰۴    
آیت الله جنتی در مراسم نماز جمعه امروز تهران، پیش از شروع نماز از عطر استفاده کردند که جزو مستحبات نماز است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۹:۵۰    
ارنست مونیز می گوید زیر پا گذاشته شدن توافق هسته ای توسط دولت بعدی آمریکا به نفع اعضای 1+5 نیست و باید هر طور که شده، ایران را به توافق هسته ای پایبند نگاه داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۹:۴۱    
با کناره گیری تد کروز از ادامه رقابت های انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا، دونالد ترامپ گفت که تمایل دارد از این پس نام مستعار تد دروغگو را برای هیلاری کلینتون استفاده کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۹:۲۶    
احمد الاسدی سخنگوی حشدالشعبی عراق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که از زمان آغاز عملیات 15 شعبان علیه تکفیری ها نزدیک به 665 تروریست داعش کشته شده و حدود 2000 نفر در فلوجه باقی مانده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۹:۰۹    
وحید امیری پس از بازی دوستانه با مقدونیه به ایران برگشت و باید دید کدام تیم را انتخاب می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۸:۵۵    
به گزارش عصر امروز، شب گذشته، بیش از 70 نفر در رستورانی واقع در فرحزاد (امیر ریش) توسط پلیس دستگیر شدند. برپایه این گزارش، در بین دستگیرشدگان، مردان و زنان مست و تعدادی دوجنسه حضور داشتند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۸:۴۰    
بازیکن پیشین تیم تراکتورسازی تبریز با عقد قراردادی 2 ساله به تیم فوتبال استقلال پیوست.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۸:۳۴    
پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی و وضعیت جوی جاده های کشور را برای امروز (جمعه) را تشریح کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۵:۳۶    
نیروهای دموکراتیک سوریه با تصرف دو روستای تحت اشغال داعش، به 12 کیلومتری شهر مَنبِج در شمال استان حلب رسیدند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۵:۲۱    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح اعلام کرد ما آماده ایم در نبرد واقعی و مستقیم، بشریت را از شر سیاست های جنگ طلبانه و سلطه گرانه آمریکا نجات دهیم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۵:۰۹    
ایران میزبان جام های جهانی کشتی فرنگی و آزاد در سال 2017 میلادی شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۴:۵۵    
به گزارش عصر امروز، هیلاری کلینتون در ایالت کالیفرنیا گفت: من به عنوان نامزد ریاست جمهوری هیچ چیز را به اندازه امنیت ملی جدی نمی گیرم ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۴:۴۱    
به گزارش عصر امروز، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضور پیدا کرده به ایراد سخنرانی ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۴:۲۹    
به گزارش عصر امروز، حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت امروز تهران در خطبه های نماز جمعه پایتخت با اشاره به 14 خرداد سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۴:۲۴    
همزمان با آغاز پیشروی های نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه برای بازپس گیری رقه از گروه تروریستی تکفیری داعش، عناصر این گروه همچنان به جنایات خود علیه ساکنین این شهر ادامه می دهند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۴:۱۵    
رسانه های عراقی با انتشار تصاویری از جان یک رزمنده ارتش این کشور در پی اصابت گلوله تک تیرانداز داعش به تلفن همراه وی خبر داده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۴:۰۰    
مانشافت به عنوان پرسابقه ترین تیم در مرحله نهایی جام ملت های اروپا همچنین به عنوان قهرمان آخرین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال (برزیل 2014) راهی یورو 2016 می شود تا با استفاده از نسل جدید و جوان ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۳:۵۱    
قیمت انواع خودروهای چینی را در جدول اقتصادنیوز می توانید مشاهده کنید:
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۳:۳۴    
دو جنگنده آمریکایی در دو حادثه مختلف در ایالت ایلینوی و کلرادو در یک روز سقوط کردند که خلبان یکی از جنگنده ها جان خود را از دست داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۳:۱۹    
مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل صبح جمعه چهاردهم خرداد با سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۳:۱۳    
عکسی کمتر دیده شده از حضور آیت الله خامنه ای در مراسم تشییع امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی در بهشت زهرا(س) در خرداد 1368؛ این عکس را "کاوه کاظمی" برداشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۵۹    
تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از یک فصل کابوس بار خیلی زود اقدام به تکمیل تیم آینده اش کرده و می توان این تیم را یکه تاز نقل و انتقالات نامید ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۴۴    
یکی از خریدهای استقلال با علیرضا منصوریان احتمالا پادووانی برزیلی خواهد بود. مدافعی که در لیگ چهاردهم با نفت منصوریان نمایشی خیره کننده داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۳۵    
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: تحت هیچ عنوان سئوالات آزمون آمادگی دفاعی پیش از برگزاری امتحان افشا نشده بود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۱۴    
تیم قهرمان لیگ پرتغال خواستار به خدمت گرفتن مهاجم جوان تیم ملی ایران شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۰۲    
عبد المحسن موسی فرمانده تیپ 14 ارتش عراق اعلام کرد که نیروهای عراقی موفق شدند تمامی خطوط امداد رسانی به داعش را در فلوجه قطع کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۰:۲۶    
به گزارش عصر امروز، ماجرای نگهبانی حضرت امام به جای مهدی خندان بسیار عجیب بود. این ماجرا بعدها نقل محافل مختلف شد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۰:۱۴    
دبیرکل سازمان ملل متحد با انتقاد شدید از ائتلاف نظامی عربستان، گفت که این ائتلاف در لیست سیاه نیروهایی که حقوق کودکان را در جریان جنگ نادیده می گیرند، قرار گرفته است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۰:۰۰    
حبیب الله صادقی گفت: اتاقک شیشه ای را با پارچه سبز و گل های رنگارنگ آماده کردیم و من آخرین کسی بودم که پیکر امام را تحویل گرفتم و داخل اتاقک شیشه ای گذاشتم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۹:۴۶    
مراسم بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش در حرم امام راحل آغاز شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۹:۱۰    
هفت بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان با مسئولان تیم قهرمان به توافق رسیدند و قرار است در لیگ شانزدهم نیز در این تیم حضور یابند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۸:۵۴    
علی دایی آرزوی کودک بیمار را بر آورده کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۸:۳۹    
عکسی که امام خمینی برای رهبر انقلاب امضا کردند و هنوز روی دیوار خانه حضرت آیت الله خامنه ای قرار دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۸:۳۰    
داعش از این زندان های مخفی برای نگهداری زنان ایزدی استفاده می کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۸:۱۵    
افراد با داشتن برخی ویژگی ها نباید ازدواج کنند چرا که در غیر این صورت در زندگی مشترک حتما با مشکلات عدیده ای روبه رو می شوند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۸:۰۶    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: طرح تبدیل زندان اوین به پارک عمومی قابل اجراست؛ اما باید موافقت قوه قضاییه را به همراه داشته باشد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۷:۴۹    
باید از حسن روحانی، معاون اول، وزیر اقتصاد، رئیس کل بانک مرکزی و به ویژه سخنگو و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ریاست جمهوری سؤال کرد که چرا ترمزدستی رشد حجم نقدینگی در کشور را نمی کشند و چرا این ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۷:۳۵    
به گزارش عصر امروز حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در آخرین سفر استانی خود به استان آذربایجان غربی گفت: اصولاً، احداث فرودگاه، کشیدن خط آهن ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۷:۲۰    
تیم ملی فوتبال ولز با صعودی قابل تامل و به نوعی قدرتمندانه به رقابت های جام ملت های اروپا توجه کارشناسان فوتبال جهان را به خود جلب کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۷:۱۱    
دادستانی کل بحرین 18 شهروند بحرینی را به آنچه آن را به زعم خود "جاسوسی" برای ایران و حزب الله لبنان با هدف "ایجاد ناآرامی" در بحرین خواند، متهم کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۶:۵۶    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان اصولگرا در مجلس شورای اسلامی غالب هستند و ان شاء الله این موضوع در کمیسیون های مجلس اینگونه پیش می رود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۶:۳۹    
سنگ قبر "گرانی" در داخل بک مغازه
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۶:۳۰    
با سیطره نیروهای ارتش، بسیج و پلیس عراق بر مناطق جدید در محور جنوبی شهر فلوجه زندان مرکزی داعش کشف شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۶:۱۶    
27 سال پیش در چنین روزهای بزرگترین آرمان خواه دوران اسلامِ بعد از غیبت درگذشت. عصر خمینی پرونده کوچکی است برای دنبال کردن تیری که او 37 سال پیش پرتاب کرد و هنوز به زمین ننشسته است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۶:۰۴    
نقاشیان گفت:حضرت امام (ره) را بر زمین گذاشتم چند ثانیه آقا به من نگاه کرد. اما من دست خودم نبود. برای این که حفاظت درست انجام شود ایشان را بغل کردم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۵:۵۰    
وساطت نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس باعث شد تا بخشی از خسارت مسافران پرواز ایران ایر مسیر تهران - ارومیه به آنها پرداخت شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۵:۳۵    
آن هنگام که ما مدعیان تمدن، با دستان بی مبالاتی خویش زباله بی فرهنگی خود را نثار محیط مان می کنیم تنها قامت یک انسان را خم نمی کنیم بلکه شاید ریشه محبت یک پدر ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۵:۲۳    
در پایان پنجمین روز والیبال انتخابی المپیک تیم ایران در حالی با شکست دادن چین به یک قدمی المپیک ریو رسید که فرانسه و استرالیا هم از سد حریفان خود گذشتند و لهستان نیز صعود خود را به ریو قطعی کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۵:۱۱    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران روز پنجشنبه در ادامه سفر به شرق و شمال اروپا با ورود به کشور لتونی با ریموندس ویونیز رئیس جمهوری این کشور دیدار و گفت و گو کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۵:۰۵    
به گزارش عصر امروز مجموعه عکس های زیر منتخبی از عزاداری مردم ایران در روزهای پرسوز و گذار خرداد 1368 را نشان می دهد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۴:۵۶    
به گزارش عصر امروز، حجت الاسلام حیدر مصلحی شامگاه پنجشنبه در مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت در شهرضا با اشاره به 14 خرداد ماه و رحلت حضرت امام (ره)، گفت: به 3 حادثه بزرگ یعنی رحلت امام خمینی (ره) ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۴:۴۴    
تیم ملی بسکتبال ایران در آخرین بازی خود در مسابقات غرب آسیا مقابل میزبان پیروز شد و به قهرمانی رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۴:۲۹    
دیدار تدارکاتی تیم های ملی ایران و مقدونیه با برتری تیم ملی کشورمان به پایان رسید.