دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۴:۵۹May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 12 خرداد 1395 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 31 فروردین 1395 عصر امروز 31 اردیبهشت 1395 عصر امروز 31 تیر 1395 عصر امروز 31 مرداد 1395 عصر امروز 31 شهریور 1395 عصر امروز 30 مهر 1395 عصر امروز 30 آبان 1395 عصر امروز 30 آذر 1395 عصر امروز 30 دی 1395 عصر امروز 30 بهمن 1395 عصر امروز 1 اسفند 1395 عصر امروز 1 خرداد 1395 عصر امروز 2 خرداد 1395 عصر امروز 3 خرداد 1395 عصر امروز 4 خرداد 1395 عصر امروز 5 خرداد 1395 عصر امروز 6 خرداد 1395 عصر امروز 7 خرداد 1395 عصر امروز 8 خرداد 1395 عصر امروز 9 خرداد 1395 عصر امروز 10 خرداد 1395 عصر امروز 11 خرداد 1395 عصر امروز 12 خرداد 1395 عصر امروز 13 خرداد 1395 عصر امروز 14 خرداد 1395 عصر امروز 15 خرداد 1395 عصر امروز 16 خرداد 1395 عصر امروز 17 خرداد 1395 عصر امروز 18 خرداد 1395 عصر امروز 19 خرداد 1395 عصر امروز 20 خرداد 1395 عصر امروز 21 خرداد 1395 عصر امروز 22 خرداد 1395 عصر امروز 23 خرداد 1395 عصر امروز 24 خرداد 1395 عصر امروز 25 خرداد 1395 عصر امروز 26 خرداد 1395 عصر امروز 27 خرداد 1395 عصر امروز 28 خرداد 1395 عصر امروز 29 خرداد 1395 عصر امروز 30 خرداد 1395 عصر امروز 31 خرداد 1395 
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۰:۴۸    
مدیر کل سیاسی و امنیت بین الملل وزارت امور خارجه گفت: برجام یک توافقنامه اقتصادی نبود بلکه هدف از برجام لغو تحریم ها و برداشتن موانع از مسیر کشور بوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۰:۴۸    
مدیرکل سیاسی و امنیت بین المللی وزارت امور خارجه با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی تنها یک شعار نیست و حاصل تجربیات نظام است،گفت: مقاومت ملت ایران در برابر تحریم ها و تهدیدها 5+1 را پای میز مذاکره کشاند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۰:۳۶    
دونالد ترامپ نامزد پیشرو جمهوری خواهان، پس از همه پرسی انگلیس برای افتتاح یک زمین گلف به این کشور سفر می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۰:۰۱    
وزیر بهداشت در یادداشتی درباره علت سفرش به پیرانشهر و دیدار با بچه های شین آباد نوشت: رفته بودم بازدیدشان را پس بدهم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۹:۵۸    
نبرد فلوجه در حالی از سوی نیروهای عراقی با وجود دشواری های فراوان ادامه دارد که برخی حامیان تکفیری ها از قطع شدن سرافعی تروریسم داعش در فلوجه ناخرسند هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۹:۰۷    
سرور دانش معاون دوم رئیس جمهور افغانستان می گوید که احکام اعدام بیش از 700 نفر که به دلیل ارتکاب جرایم مختلف از سوی محاکم این کشور صادر شده، در انتظار دستور محمد اشرف غنی رئیس جمهور این کشور می باشد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۹:۰۷    
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با اشاره به دیدار مقابل ژاپن گفت: مقابل ژاپن خوب بازی نکردیم ولی برنده شدیم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۹:۰۴    
لایحه جدید کنگره آمریکا، دولت اوباما را موظف می کند تا جزئیات مربوط به پرداخت 1.7 میلیارد دلاری به ایران را افشا کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۵۸    
علیرضا منصوریان به آرزویی که پارسال از آن یاد کرده بود رسید و سرانجام به طور رسمی سرمربی تیم فوتبال استقلال شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۵۸    
سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات از راهیابی محمداسماعیل سعیدی به مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر و همچنین ابطال انتخابات در حوزه انتخابیه اهر و هریس خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۵۵    
فلوجه در حالی این روزها صحنه عملیات گسترده نظامی علیه گروه تروریستی داعش است که با در نظر گرفتن وضعیت کنونی این گروه و فشارهای موجود بر آن، نبرد فلوجه به مثابه نبرد مرگ و زندگی برای داعش است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۴۹    
به گزارش عصر امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت همسر گرامی و صبور شهید سرلشگر عباس بابایی را تسلیت گفتند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۴۶    
به گزارش عصر امروز به نقل از اینفووار، رسانه های خارجی به نقل از کردهای سوریه از ورود ارتش ترکیه به داخل خاک سوریه و ایجاد مواضع نظامی در نزدیکی اعزاز و عفرین خبر دادند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۴۰    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز یکی از سلوک امام بزرگوار ما که بر روی همه اقشار مردم کشورمان و شخصیتهای سیاسی جهان تاثیر گذار بود ساده زیستی ایشان بود که به نماد اسلام پابرهنگان تبدیل شده بود. ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۱۳    
کمیته تحقیق فرانسه تایید کرد که جعبه سیاه هواپیمای مصری که در دریای مدیترانه سقوط کرده بود پیدا شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۱۳    
بر اساس آمارهای ارایه شده از سوی سایت فدراسیون جهانی والیبال، تیم ملی ایران در دفاع و سرویس برتری کاملی برابر ژاپن داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۰۱    
رئیس سازمان سینمایی از خاطره دیدن فروشنده برای اولین بار با اصغر فرهادی سخن گفت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۵۸    
نیروی انتظامی به مناسبت ماه مبارک رمضان بیانه ای را صادر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۵۲    
تروریست های داعش در محورهای مختلف شهر فلوجه، در چندین مرتبه علیه نیروهای عراقی، اقدام به ضد حمله کرده اند و سرسختانه می جنگند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۵۲    
دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: حکم اعدام مرد ژله ای به اتهام افساد فی الارض فردا در ملاءعام اجرا می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۴۹    
با وجود حملات علیه داعش این گروه تروریستی پارسال 2.4 میلیارد دلار درآمد داشته و تا حدودی درآمد از دست رفته نفتی خود را با افزایش مالیات جبران کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۴۳    
معاون تیم امنیتی دبیرکل سازمان بدر عراق، معروف به سرهنگ جاسم به وسیله تک تیراندازان داعش، در فلوجه مجروح شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۴۰    
تولیدکنندگان روغن برای چندین بار درخواست افزایش قیمت ها را به سازمان حمایت ارسال کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۴۰    
یک تازه داماد روس، تنها یک هفته پس از برگزاری مراسم عروسی، همسر خود را به قتل رساند. اما دیری نگذشت که مجبور شد به جنایت خود اعتراف کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۳۷    
دبیر کل سابق اتاق ایران و عراق در مورد اجباری شدن گواهی مبدأ برای صادرات کالا به عراق، گفت: این گواهی دو سال پیش نیز دریافت می شد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۳۲    
مدیر کل دفتر روابط اقتصادی خارجی سازمان سرمایه گذاری در کنفرانسی در استانبول ترکیه اعلام کرد شبکه سوئیفت بین بانک های مرکزی ایران و ترکیه برقرار شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۲۹    
رئیس قوه قضاییه بر ضرورت تتبع، بررسی و واکاوی اندیشه سیاسی- دینی حضرت امام خمینی(ره) از سوی اندیشمندان و محققان و ارائه این اندیشه به جهان امروز تاکید کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۰۳    
نظامیان اسرائیل خبرنگار العالم، شبکه تلویزیونی عربی زبان ایران را در بلندی های جولان دستگیر کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۴۹    
اولین جلسه تحقیق از قاتل ستایش قریشی امروز در شعبه 7 دادگاه کیفری برگزار شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۳۱    
الهه راستگو عضو شورای شهر تهرا گفت که منتخبین مردم متوجه شده اند که نباید از اعتماد مردم برای انتفاع شخصی برخی سوء استفاده کرد و این رای نه تنها خیانت آنها به لیست امید نیست بلکه نشان از بلوغ سیاسی و ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۲۸    
گزارشی جدید نشان می دهد که گروه تروریستی داعش برای جبران کاهش درآمد خود از فروش نفتِ مناطق تحت اشغالش، مالیات ها را افزایش داده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۲۲    
رشد تولید ناخالص داخلی کشور هند در ماه مارچ 7.9 درصد اعلام شد که این رقم سریع ترین رشد را در میان کشورهای جهان نشان می دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۲۲    
تهیه کننده برنامه "خندوانه" با اشاره به اینکه برای اجرای بخش دوم مسابقه "لباهنگ" در این برنامه در حال برنامه ریزی هستند، از احتمال ورود عروسک هایی دیگر در کنار "جناب خان" سخن گفت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۰۴    
علی نصیریان با اشاره به موفقیت های اخیر فیلم فروشنده در جشنواره کن فرانسه تاکید کرد خوشحال است که عمر او کفاف داد تا این افتخارها را ببیند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۵:۵۰    
وزیر انرژی ونزوئلا با بیان این که تولید جهانی نفت طی چهار ماه گذشته ثابت باقی مانده است گفت: اوپک عملا تولید خود را فریز کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۵:۵۰    
تولید نفت ایران در ماه می به 3.55 میلیون بشکه در روز رسید که از 3.50 میلیون بشکه سال 2011 بیشتر است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۵:۴۷    
در پی انتشار خبری مبنی بر فوت بیماری به دلیل سقوط از تخت در کرمانشاه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی این استان ضمن رد این خبر گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۵:۴۱    
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز این روزها مد شده است که هرکسی بدون اینکه منبعی را برای ارائه آمارهای خویش مشخص نماید ادعاهایی را بر زبان جاری می کند که متاسفانه بازتابهای بسیار مخربی در جوامع ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۵:۴۱    
اروینگ بنسن یکی از کمدین های روزهای وادویل و بارلسک که بارها نیز در برنامه شوی امشب جانی کارسون ظاهر شد و شخصیت زرنگ و شوخ کمدی های میلتون برل در منزلش در نیویورک درگذشت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۵:۳۸    
معامله گران بازار سهام امروز پابه پای بازارگردان های سهام در حالی شاهد حمایت سهام در گروه های پیشرو به ویژه در گروه خودرویی ها بود که در مجموع معاملات بازار سهام در آخرین روز معاملاتی این هفته در ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۴:۰۳    
آیت الله مکارم شیرازی گفت: برنامه درست این است که حرمین شریفین زیر نظر جمعی از علمای همه کشورهای اسلامی اداره شود و ملک آل سعود نباشد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۴:۰۰    
در پی اقدامات و بی تدبیری های اخیر رژیم آل سعود در قبال جامعه جهانی مسلمانان به ویژه ایرانی ها، علمای اهل سنت کردستان این رژیم را محکوم کرده و انزجار خود را از اقدامات آن اعلام کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۳:۵۴    
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین و توزیع امکانات باید به طور متوازن و عادلانه در شهرستانها انجام شود و تمرکز آنها در مرکز استان منطقی نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۳:۴۵    
مدیرکل حمایت های اجتماعی کمیته امداد از ارائه تسهیلات معافیت سربازی به 28 هزار و 118 مددجوی تحت حمایت این نهاد در سال 94 خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۳:۴۲    
معاون ادار کل حمل و نقل و پایانه های لرستان از اختصاص 190 دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران مرقد امام(ره) در این استان خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۳:۴۲    
سید محمود دعایی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات، نماینده سابق مجلس و از همراهان امام در نجف و پاریس در گفت وگویی به خاطره هایی از امام درباره نوشته های بنی صدر، توطئه علیه شریعتی ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۳:۳۶    
پارلمان عربی در اقدامی خصمانه حمایت خود را از امارات متحده عربی در ادعایش مبنی بر مالکیت جزایر سه گانه اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۳:۳۰    
مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با اشاره به طراحی سه بسته سفر به عتبات عالیات ویژه ماه رمضان هزینه بسته های مختلف را اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۳:۳۰    
روزنامه شهروند نوشت: مسمومیت معتادان به تریاک های آلوده به سرب، ایران را به دردسر انداخت. اواسط اردیبهشت ماه بود که سخنگوی ستاد مبارزه با موادمخدر از آلودگی تریاک ها به سرب خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۳:۲۷    
سید حسین نقوی حسینی عضو فراکسیون ولایت (به رهبری لاریجانی) در مجلس شورای اسلامی در مورد احتمال جداشدن بخشی از اصولگرایان از فراکسیون ولایت و تشکیل فراکسیون جدید در مجلس دهم گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۳:۲۴    
رضا نقی زاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی به دلیل آنچه که بی اطلاعی از اجرای حکم مجازات شلاق کارگران معدن طلای آق دره عنوان شده است؛ با حکم وزیر کار از سمت خود برکنار شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۳:۲۴    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی ویژه بیست و هفتمین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی را تشریح کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۳:۱۸    
دولت پاکستان اعلام کرد، جسد رهبر طالبان افغانستان به بستگان درجه یک وی تحویل و برای دفن به افغانستان منتقل شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۳:۱۵    
معاون فرماندار نهاوند بابیان اینکه باید برای رفع آسیب های اجتماعی وارد عرصه شد و این امر با نسخه های عامیانه قابل درمان نیست، گفت: باورهای مذهبی به کمک رفع آسیب های اجتماعی بیاید.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۳:۰۹    
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر خود به سوئد با نخست وزیر این کشور به رایزنی پرداخت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۳:۰۶    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: جامع ترین فیلمی که درباره حضرت امام خمینی (ره) ساخته شده با نام مستند" روح الله" در کاروان اعزامی از فارس نمایش داده می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۳:۰۳    
منابع سوری گزارش دادند: در حملات موشکی تروریست های تکفیری داعش به مناطق القصور و الجوره در دیرالزور سوریه دو نفر کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۳:۰۳    
رئیس کل دادگستری استان مرکزی بر لزوم تقویت زیرساخت های فرهنگی در مراکز قضایی استان تاکید کرد و گفت: متولیان مجموعه دادگستری در سطح استان، توجه به مباحث فرهنگی را دغدغه خود قرار دهند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۳:۰۳    
فرماندار شهرستان بوشهر گفت: وحدت امت اسلامی را در دوستی و الفت و برادری که بین اهل تشیع و تسنن در جزیره خارگ برقرار شده است را به وضوح می توان مشاهده کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۲:۳۹    
واشنگتن پست در گزارشی با اشاره به تناقض امپراطوری تجاری جهانی دونالد ترامپ با وظایف ریاست جمهوری آمریکا، درصورت رسیدن به چنین پستی به پروژه های تجاری وی در جمهوری آذربایجان ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۲:۳۶    
رئیس بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)از سرمایه گذاری یک هزار میلیارد ریالی این بنیاد درسال جاری در استان کردستان خبرداد و گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۲:۳۶    
تحلیلگر و استاد برجسته دانشگاه چین گفت: مطالعه در مورد ایران بدون تحقیق و بررسی پیرامون اندیشه های امام خمینی (ره) امکان پذیر نیست و چنانچه فردی به دنبال درک تغییرات اساسی تحقق یافته در ایران باشد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۲:۳۰    
سرانجام عملیات فلوجه به رغم سرو صداهای فراوان برخی دولت های عرب منطقه، از حدود 10 روز پیش آغاز شد و نیروهای عراقی و بویژه الحشدالشعبی در حفاظت از غیرنظامیان ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۲:۳۰    
مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران گفت: این صندوق در بخش انرژی افزون بر یک میلیارد و 800 میلیون دلار اعتبار خریدار ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۲:۳۰    
نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که تعداد رای دهندگان مردد در آستانه همه پرسی ماندن یا خروج انگلیس از اتحادیه اروپا افزایش یافته است و تصمیم نهایی این افراد می تواند نقش تعیین کننده ای در سرنوشت همه ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۲:۲۷    
خانه ی تاریخ رینه و لاریجان عصر فردا (پنجشنبه 13 خردادماه) افتتاح می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۲:۲۴    
سخنگوی ائتلاف تحت امر آمریکا با بیان این که داعش 45 درصد راضی خود در عراق را از دست داده تاکید کرده که بغداد یکسال قبل آماج حمله حیوانات وحشی بود که ما آن ها به خانه هایشان بازگرداندیم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۲:۲۱    
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از ورود موج جدید آلودگی به آسمان استان خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۲:۲۱    
فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 2200 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی 72 ساعت گذشته در این استان خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۲:۱۸    
رئیس جمهوری ترکیه هشدار داد که رای گیری درباره کشتار ارامنه در سال 1915 در پارلمان آلمان می تواند روابط برلین - آنکارا را برهم بزند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۲:۱۵    
تولیت آستان امام خمینی (ره) با بیان اینکه گفتمان امام (ره) هیچ گاه اجازه ترور و خشونت را صادر نکرده است، گفت: صدور انقلاب اسلامی ایران در جهان نیز با تفکر بود نه با سلاح.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۲:۱۵    
در ادامه صفحه نخست روزنامه های صبح چهارشنبه دوازدهم خرداد را مشاهده کنید:
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۲:۱۵    
مرد شیاد که به بهانه پرداخت کمک هزینه سفرهای زیارتی از شهروندان کلاهبرداری می کرد، در زندان شناسایی شد. کلاهبرداری های چند میلیونی این مرد با شکایت 20 مرد فریب خورده در دادسرای یافت آباد مطرح شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۲:۱۵    
باز شدن در خودرو هنگام واژگونی، مانع از سقوط پراید به داخل کانال آب شد!
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۲:۱۵    
دادگاه تجدیدنظر بحرین حکم اعدام سه شهروند این کشور و حبس ابد شش تن دیگر را به اتهام قتل یک افسر و دو نیروی پلیس تأیید کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۲:۰۵    
لگانس تیمی که مشتری پر و پا قرص مهدی طارمی است یک هفته مانده به پایان رقابت های سگوندالیگای اسپانیا شانس خود را برای حضور در رقابت های فصل آینده لالیگا افزایش داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۲:۰۲    
معاون وزیر اقتصاد به تشریح جزییات لایحه قانون بانک مرکزی پرداخت و گفت: نحوه استقراض دولت از بانک مرکزی شفاف می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۵۹    
فتنه رای آوری اصلاح طلبان درهفتم اسفند نیز مانند فتنه88 در تهران اتفاق افتاده است.این در حالی است که در شهرستان های دیگر مردم به اصولگرایان رای داده اند و در سراسر کشور منتخبان اصولگرا بیشتر از اصلاح ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۵۹    
برنامه ریزی در خصوص ارایه سحری و افطاری به دانشجویان خوابگاهی در ایام ماه مبارک رمضان برعهده دانشگاه ها است
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۵۶    
چک پول های کهنه جای اسکناس های فرسوده در برخی خودپردازهای بانکی را گرفته و بانکی ها هم با کسر مبلغی، چک پول های کهنه را تعویض می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۵۶    
بازی تیم ملی فوتبال این کشور برابر عربستان در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه به جای ایران در مالزی برگزار خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۵۳    
یک رسانه انگلیسی در چرایی اهمیت عراق برای ایران، ضمن اذعان دوباره به قدرتمندتر شدن ایران در عراق در نتیجه اشتباهات آمریکا، نوشت که عملیات فلوجه شاهد دیگری بر تقویت ایران در عراق است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۵۳    
بانک مسکن با ارسال پیامکی به متقاضیان مسکن مهر نسبت به عدم پرداخت اقساط واحد تحویل نشده، اخطار و از شروع اقدام قانونی علیه آنها خبر داده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۵۰    
روزنامه های ورزشی چهارشنبه 12 خرداد
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۳۹    
این روزها که اعدام های متنوع داعشی مو را به تن راست می کند، اعدام های وحشیانۀ غربی ها و به ویژه فرانسوی ها، از خاطر رسانه ها رفته است، اما از خاطر تاریخ نخواهد رفت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۳۹    
مدیرکل سیاسی و امنیت بین المللی وزارت امور خارجه با بیان اینکه برخی ادعا می کنند، ناراحتی گروه های سیاسی موجود در کشور، از تحقق برجام به دست دولت یازدهم است ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۳۶    
پزشکی قانونی می گوید در 10 سال گذشته تاکنون 11 هزار شهروند بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست داده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۳۶    
در روزهای پس از نمایشگاه کتاب تهران شاهد رخوت بازار نشر هستیم که علل مختلفی داشته و این علت ها جای بررسی و مطالعه دارند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۳۳    
وقتی که رئیس کل نظام پزشکی به افزایش 10 درصدی تعرفه های پزشکی معترض شد، به ناگاه تمامی اخبار مربوط به دستمزد مدیران دولتی و غیر دولتی از جلوی چشمم گذر کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۳۰    
انتشار خبر مسلمان شدن دختر یکی از سیاستمداران ایتالیایی مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی این کشور قرار گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۲۷    
هیلاری کلینتون گفت که وی و برنی سندرز به عنوان نامزدهای حزب دموکرات تلاش خود را برای ممانعت از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری به کار خواهند بست.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۰۹    
جدی ترین پرونده دستگیری اعضای شوراهای اسلامی شهرها به شهر تبریز مرتبط بود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۰۰    
خانواده های فراری از دست داعش در شهر تحت محاصره فلوجه گفتند که عناصر داعش برای شکنجه جسمی و روحی اهالی این شهر به فجیع ترین شیوه ها متوسل شده و از اهالی به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۰:۴۸    
پلیس فرانسه، 10 روز قبل از شروع جام ملتهای اروپا، با شبیه سازی عملیات حمله به استادیوم دو فرانس در پاریس و چند منطقه دیگر، خود را برای حملات احتمالی در روزهای برگزاری جام، آماده می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۰:۳۴    
دبیر کمیته هوانوردی عمومی ستاد توسعه علوم و فناوری های هوا و هوانوردی با اشاره به توسعه هوانوردی عمومی، گفت: ما قصد داریم در معاونت علمی به خریداران هواپیماهای شخصی 2، 4 و 6 نفره تسهیلاتی ارائه کنیم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۰:۳۱    
مربی پیشین استقلال در خصوص احتمال حضورش به عنوان سرمربی در استقلال اظهار داشت :مشکلی برای حضور در استقلال ندارم و خیلی دوست دارم به این تیم خدمت کنم ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۰:۱۹    
آخرین آیتم بسته حقوقی 95کارگران افزایش 20 هزار تومانی حق مسکن در سال جاری بود که هنوز اجرایی نشده ولی اخبار رسیده حاکی از این است که افزایش حق مسکن کارگران به دلیل ترس دولت از تورم انتظاری از دستور ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۰۹:۵۶    
تیم ملی فوتبال ایران فرداشب در دیداری تدارکاتی به مصاف مقدونیه خواهد رفت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۰۹:۴۱    
صفحه اینستاگرام منتسب به سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصویری جدید از وی را درشهر فلوجه منتشر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۰۹:۲۹    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت:در دو روز آینده سامانه کم بارشی وارد کشور می شود.
  • ۱