دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۳:۵۱May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 3 خرداد 1395 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 31 فروردین 1395 عصر امروز 31 اردیبهشت 1395 عصر امروز 31 تیر 1395 عصر امروز 31 مرداد 1395 عصر امروز 31 شهریور 1395 عصر امروز 30 مهر 1395 عصر امروز 30 آبان 1395 عصر امروز 30 آذر 1395 عصر امروز 30 دی 1395 عصر امروز 30 بهمن 1395 عصر امروز 1 اسفند 1395 عصر امروز 1 خرداد 1395 عصر امروز 2 خرداد 1395 عصر امروز 3 خرداد 1395 عصر امروز 4 خرداد 1395 عصر امروز 5 خرداد 1395 عصر امروز 6 خرداد 1395 عصر امروز 7 خرداد 1395 عصر امروز 8 خرداد 1395 عصر امروز 9 خرداد 1395 عصر امروز 10 خرداد 1395 عصر امروز 11 خرداد 1395 عصر امروز 12 خرداد 1395 عصر امروز 13 خرداد 1395 عصر امروز 14 خرداد 1395 عصر امروز 15 خرداد 1395 عصر امروز 16 خرداد 1395 عصر امروز 17 خرداد 1395 عصر امروز 18 خرداد 1395 عصر امروز 19 خرداد 1395 عصر امروز 20 خرداد 1395 عصر امروز 21 خرداد 1395 عصر امروز 22 خرداد 1395 عصر امروز 23 خرداد 1395 عصر امروز 24 خرداد 1395 عصر امروز 25 خرداد 1395 عصر امروز 26 خرداد 1395 عصر امروز 27 خرداد 1395 عصر امروز 28 خرداد 1395 عصر امروز 29 خرداد 1395 عصر امروز 30 خرداد 1395 عصر امروز 31 خرداد 1395 
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۱:۴۵    
روانشناسان بر این باورند که دو نوع تیپ شخصیت ضد اجتماعی و بیکاره را هرگز برای ازدواج نباید انتخاب کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۱:۴۵    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با مانوئل والس نخست وزیر فرانسه گفت که من برای تشکیل دولت فلسطین خلع سلاح شده ای که اسرائیل را به رسمیت بشناسد تلاش خواهم کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۱:۴۲    
صدیقه حکمت همسر شهید سرلشکر خلبان بابایی عصر امروز در بیمارستان نمازی شیراز به همسر شهیدش پیوست.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۱:۲۱    
جنبش حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای انفجارهای تروریستی امروز دوشنبه در دو شهر جبله و طرطوس در استان لاذقیه سوریه که منجر به کشته و زخمی شدن ده ها نفر شد را محکوم کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۱:۱۸    
مهمات داعشی ها در منطقه الصقلاویه در شمال فلوجه از توابع استان الانبار عراق در حال اتمام است و آنها از طریق بیسیم درخواست کمک کرده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۱:۱۸    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهو روسیه، در پیامی، انفجارهای اخیر سوریه را به بشار اسد رئیس جمهور این کشور تسلیت گفت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۱:۱۵    
جانشین فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) گفت: رهبر انقلاب با اینکه ایستاده بودند از همه خواستند به خودشان نزدیک تر شوند و بنشینند که این اقدام از حس پدرانه ایشان به دانشجویان نشأت می گیرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۱:۱۵    
خطوط هواپیمایی ترکیه موجب تخلیه هواپیما از خدمه و مسافران شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۰:۳۵    
آقای نارندرا دامورداس مودی نخست وزیر هندوستان عصر امروز (دوشنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۰:۳۳    
روزنامه اسپانیایی زبان ای بی سی از قول برخی از متخصصین مبارزه با تروریسم نوشت که داعش کمپ های متعددی در سوریه برای آموزش سربازان زن خود تاسیس کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۰:۲۲    
ترور ملا اختر منصور، رهبر طالبان، که آخرین حلقه از تلاش های اوباما برای ترور رهبران گروه های تروریستی است، شاید نتایج وارونه به دنبال داشته باشد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۰:۱۹    
وزیر منابع شیلات یمن وابسته به عبدربه منصور هادی، مدعی شد 7 کشتی ایرانی قصد ماهیگیری غیر قانونی در آب های یمن را داشته اند که به وسیله مسئولان یمنی توقیف شده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۰:۱۰    
معاون اول رئیس جمهور، رئیس سازمان مدیریت را مکلف کرد هرچه سریعتر تمهیدات لازم برای ساماندهی پرداخت حقوق مدیران دولتی را به منظور تصویب به هیات وزیران ارسال کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۰:۰۴    
رقابت نظامی رژیم صهیونیستی در برهۀ اخیر به رسانه های اسرائیلی اجازه داده که روابط مخفیانۀ تل آویو و ریاض را فاش کنند و این اقدام ظاهرا با چراغ سبز مسؤولان امنیتی و سیاسی تل آویو صورت می گیرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۰:۰۱    
آندرس فوگ راسموسن دبیرکل سابق سازمان پیمان آتلانتیک شمالی در یک مصاحبه گفته که شرایط کنونی در روابط غرب و روسیه شبیه به وضعیت جنگ سرد است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۹:۵۳    
نشریه ایندیپندنت در مقاله ای عنوان کرد که کشته شدن ملا اختر منصور در حمله یک پهپاد آمریکایی ضمن آنکه ضربه ای به دوستان وی در نهادهای امنیتی و نظامی پاکستان است ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۹:۱۲    
مذاکرات گروه های یمنی در کویت امروز دوشنبه بعد از 6 روز وقفه در پی کارشکنی های هیئت ریاض، زیر نظر سازمان ملل متحد از سرگرفته شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۹:۰۶    
بنیامین نتانیاهو امروز دوشنبه بار دیگر ضمن مخالفت با طرح فرانسه درباره برگزاری کنفرانس بین المللی جهت احیای مذاکرات به بن بست رسیده صلح با فلسطینیان ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۹:۰۳    
پس از کنار رفتن احمد داوود اوغلو از نخست وزیری ترکیه، پیام هایی از سوی مسئولان این کشور با مضمون عادی سازی روابط با سوریه منتشر شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۹:۰۰    
رئیس پلیس اماکن عمومی ناجا، از شناسایی 8 هزار واحد صنفی عرضه قلیان در کشور خبر داد و گفت: قطعا، تعداد اماکنی که قلیان عرضه می کنند، بیشتر از این تعداد است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۸:۴۲    
امروز (دوشنبه) همزمان با ورود شیخ احمد الطیب، شیخ الازهر مصر به کاخ محل دیدارش با پاپ فرانسیس، رهبر مسیحیان کاتولیک جهان در شهر واتیکان، پاپ اظهار داشت ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۸:۳۹    
رئیس جمهور با اشاره به امضای سند چابهار میان ایران، افغانستان و هندوستان گفت: این سند علیه هیچ کشوری نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۸:۳۹    
گمرک روسیه اعلام کرد تهران و مسکو چند سند همکاری امضا کردند که از آن جمله پروتکلی در زمینه مبادله اطلاعات اولیه گمرکی در خصوص نقل و انتقال کالا بین دو کشور است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۸:۱۵    
همزمان با ورود به خرداد ماه، برای مالکان خودروهای سنگین و گازوئیل سوز فاقد بیمه شخص ثالث هشدار پایانی درباره قطع سهمیه سوخت در زمان سوخت گیری در جایگاه ها صادر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۸:۱۲    
اخیرا دستگاه نظامی رژیم صهیونیستی به رسانه های عبری زبان اجازه داده روابط محرمانه میان تل آویو و ریاض را رسانه ای کنند موضوعی که از دستورات صادره از سوی مسئولان امنیتی و سیاسی تل آویو با هدف نمایش ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۸:۰۶    
معاون نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح گفت: خوشبینی ما برای حل مشکل بازیکنان سرباز تیم ملی در چارچوب قوانین و مقررات است و همه دوست دارند که قوانین اجرا شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۸:۰۳    
یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد: جنگنده های اف 16 عراق یک کارخانه ساخت مواد منفجره داعش که تحت اداره تروریست های خارجی داعش بود را منهدم کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۸:۰۰    
شهرام لامسی گفت: شرایط کاری خوبی ندارم. درگیر مشکلات مالی و فشارهای روحی هستم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۷:۵۱    
رئیس سازمان زندان ها گفت: 40 تا 46 درصد زندانیان مجددا بعد از آزادی با همان جرم اولیه و یا جرم دیگر به زندان باز می گردند که امیدواریم با روش های پیشگیرانه کمک کنیم میزان جرم و تخلف در جامعه کاهش ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۷:۵۱    
معاون وزیر امور خارجه گفت: رژیم صهیونیستی با برخورداری از زرادخانه بزرگ سلاح های کشتار جمعی، و خودداری از پیوستن به سازوکارهای خلع سلاح و منع اشاعه تهدیدی جدی برای منطقه و صلح و امنیت بین الملل است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۷:۴۸    
سردار قاسم سلیمانی پیش از ظهر دوشنبه در همایش حوزه انقلابی، بیم ها و امیدها که در سالن اجلاس مدرسه علمیه دارالشفاء قم و با حضور حضرت آیت الله نوری همدانی برگزار شد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۷:۴۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مواضع عربستان در مقابل ایران در چند سال اخیر، گفت: مسئولان کشور باید از حالت صبر و انتظار در قبال عربستان بیرون بیایند و باور کنند که عربستان با این صبر و ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۷:۴۲    
اسامی برخی نمک های واحدهای تولیدی مواد غذایی که به دلیل جعل یا فاقد اسناد بهداشتی از سوی اداره کل فرآورده های غذایی سازمان غذا و دارو، غیرمجاز شناخته شده اند، اعلام شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۷:۳۹    
رؤسای جمهوری اسلامی ایران و افغانستان راه ها و موانع توسعه همه جانبه روابط دو کشور را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داده و بر ایجاد شتاب در تعمیق و گسترش روابط برادرانه و دوستانه تهران – کابل تأکید ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۷:۳۹    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همکاری ایران و روسیه در سوریه بسیار مهم است و سناریوهایی که آمریکایی ها و برخی متحدین برای منطقه و از جمله رفتن بشار اسد و یا تجزیه سوریه طراحی ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۷:۳۶    
چند ساعت پس از صدور دستور حیدر العبادی نخست وزیر عراق برای آغاز عملیات آزادسازی فلوجه، نیروهای عراق موفق شدند وارد این شهر شده و مناطقی از آن را آزاد کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۷:۱۵    
رئیس اتاق بازرگانی بصره، مواد غذایی را از جمله مهمترین کالاهایی مورد نیاز بازار عراق عنوان کرد و گفت:به تجار ایرانی که از طریق کنسولگری ایران در عراق معرفی می شوند، خدمات ویژه می دهیم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۷:۱۲    
مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش بیشترین و کمترین میزان شهریه مدارس غیردولتی را تشریح کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۷:۰۰    
در پی موفقیت اصغر فرهادی و شهاب حسینی در کن، رسانه های جهان گزارش های مختلفی در این مورد منتشر کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۵۴    
شهاب حسینی شب گذشته توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره کن را به خودش اختصاص دهد. جایزه ای که می تواند فقط آغازی برای یک حضور موفق در فصل جوایز امسال باشد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۵۱    
افخمی هفته پیش با روزنامه وطن امروز، مصاحبه ای کرد و حرفهای جنجالی در مورد جشنواره فیلم کن زد که حاشیه های دنیای مجازی را بدنبال داشت ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۴۵    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به حضور مدیران ایرباس برای ادامه مذاکرات قراردادی در ایران، گفت: احتمالا قرارداد خرید هواپیماهای ایرباس تا نیمه خرداد نهایی می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۴۵    
روند ستاره شدن حسینی، برخلاف بسیاری از بازیگران دیگر، با یک فیلم زده نشد. او خود را پله پله از اکسیژن به فیلم های تهمینه میلانی و احمد امینی رسانده بود و در تمام این مدت، مردم او را می دیدند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۲۱    
مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و جوانان وزارت بهداشت از افزایش 6 تا 4 سال سن ازدواج در کشور خبر داد و گفت: در برخی از مناطق سن ازدواج تا 10 سال نیز افزایش یافته است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۶:۱۸    
به مناسبت اعیاد فرخنده ی شعبانیه و همچنین فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات 669 نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۵۷    
حجم بارش های کشور از ابتدای سال آبی جاری تاکنون به 225 میلی متر رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۴۵    
مشاور رئیس جمهور با بیان این که نرخ سود بین بانکی باید به کمتر از 10 درصد برسد گفت: تا زمانی که نرخ بهره بالا است، هیچ کسب و کاری قدرت رقابت با بانک ها را نخواهد داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۴۲    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به آمارهای اشتغال زایی دولت در 3 سال گذشته گفت: دولت اگر مدعی ایجاد اشتغال بیش از یک میلیون نفر است ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۳۳    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر این که بسیاری از رشته های تحصیلی در سال جدید بازنگری می شوند، گفت: در حال حاضر بیش از 600 رشته تحصیلی که سرفصل برخی از این رشته ها 10 سال پیش تدوین شده بود ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۲۲    
رئیس قوه قضاییه با اشاره به این مطلب که شروط ایرانی ها برای طرف سعودی بسیار معقول است گفت: حاکمان عربستان نشان دادند که نمی توانند امنیت حجاج بیت الله الحرام را تامین کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۲۲    
ترکمن صحرا منطقه ای در شمال شرقی ایران است. ازغرب به دریای خزر، ازشمال به جمهوری ترکمنستان، از شرق به خراسان و منطقه نیمه خشک بجنورد و دره گز و از جنوب به کوهپایه های جنگلی البرز شمالی محدود است ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۰۳    
سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان گفت: مأموریتم در استقلال خوزستان تمام شد و دیگر نمی توانستم در این تیم بمانم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۰۰    
قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابتهای جام جهانی 2016 شیراز در کنار لحظات شاد و افتخارآفرین، اتفاقات عجیب و تاسف آوری را نیز به همراه داشت که بخشی از آنها از سوی سرمربی تیم ملی رخ داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۳:۴۰    
نهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران بمناسبت سوم خرداد با حضور معاون اول رییس جمهور صبح امروز برگزار شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۳:۳۱    
فرمانده نیروی زمینی ارتش از برگزاری رزمایش آتی نزاجا پس از ماه مبارک رمضان در جنوب شرق کشور خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۳:۱۷    
آقای عراقچی بالای قبری عزاداری می کند که در درون آن مرده ای نیست و این موضع ایشان از دو منظر تأمل برانگیز است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۲:۴۴    
مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش کمترین و بیشترین میزان شهریه مدارس غیردولتی در تهران را اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۲:۲۳    
با ریاست لاریجانی بر مجلس دروغ بزرگ اصلاح طلبان در مورد ترکیب اکثریت مجلس افشا می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۲:۲۳    
در این گزارش نگاهی داریم به اقداماتی که تاکنون در راستای افزایش جمعیت انجام گرفته و طرح هایی که در این زمینه ارایه شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۲:۲۰    
به گزارش عصرامروز مجلس دهم در راه است و این روزها مهمترین موضوع، مربوط به انتخابات هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی است ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۲:۲۰    
انتخابات مجلس دهم این روزها بالاخره به نقطه پایانِ اصلی خود نزدیک می شود. پس از برگزاری انتخابات دور دوم، مسئله ی انتخابِ هیئت رئیسه برای هر دو طیف سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۲:۱۷    
فریده اولاد قباد گفت : بعید می دانم عارف از انتخابات ریاست مجلس کناره گیری کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۲:۱۴    
شنیده های خبرنگار شمانیوز حکایت از آن دارد که اصلاح طلبان در حمایت از عارف برای کاندیداتوری در انتخابات هیات رییسه مجلس به دو دسته تقسیم شده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۲:۱۱    
گسترده شدن دامنه اختلافات میان مدیران رده بالای باشگاه الاهلی باعث شده تا آینده ستاره ایرانی این تیم در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۲:۱۱    
در ادامه صفحه نخست روزنامه های صبح سه شنبه سوم خرداد را مشاهده کنید:
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۲:۰۳    
سیراف ، جدیدترین پهپاد نیروی زمینی ارتش در حاشیه برگزاری رزمایش بیت المقدس 28 و با حضور فرمانده نزاجا رونمایی شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۲:۰۰    
عبدالله المحیسنی تروریست سعودی با فتوای جهاد مال خواستار جایگزینی لیره ترکیه به جای لیره سوریه در مبادلات مناطق تحت اشغال تروریست ها شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۰:۴۷    
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: قاتل زن جمی که به انگیزه سرقت زیورآلات اقدام به قتل کرده بود ساعتی قبل دستگیر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۰:۳۳    
درپی موفقیت شهاب حسینی و اصغر فرهادی در جشنواره کن بسیاری از چهره ها برای این دو هنرمند پیام تبریک فرستادند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۰:۳۳    
وزیر دفاع ژاپن اعلام کرد: پنتاگون بابت تجاوز و قتل زن 20 ساله ژاپنی به دست یکی از نظامیان آمریکایی مستقر در جزیره اوکیناوا عذرخواهی کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۰:۲۷    
برنامه های ویژه برای کاهش قیمت اینترنت ؛ این خبر را بارها و بارها از زبان مسوولان مختلف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت فعلی و دو دولت گذشته شنیده ایم ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۰:۲۷    
شهر را تماشا می کردم. بغض سنگینی مرا خفه می کرد. زدم زیر گریه و زار زار گریه می کردم. با خرمشهر صحبت می کردم و بنی صدر خائن را نفرین می کردم که نیروی کمکی به خرمشهر اعزام نکرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۰:۲۴    
مددجویی به دلیل بی دقتی در تاب دادن دوستش باعث آسیب دیدگی وی از نخاع شد و از سال 93 در یکی از زندان های خوزستان به سر می برد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۰:۲۲    
ایده کمک به فرایند یادگیری در خواب اگر چه عجیب به نظر می رسد اما ظاهرا پایه هایی علمی دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۰:۲۲    
به گزارش عصرامروز در حالی که برخی از جریان های سیاسی با انتشار شایعات و خبر سازی های مغرضانه درصدد ایجاد اختلاف بین نیروها و جریان انقلابی خبرگان هستند ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۰:۱۹    
به گزارش عصرامروز؛در اقدامی غیرمنتظره وزارت دارایی آمریکا میزان سرمایه گذاری های عربستان سعودی در این کشور را رسانه ای کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۰:۱۷    
به گزارش عصرامروز ؛شغل بی واسطه و بلافصل آقای سنمو ، پیش از انتصاب به عنوان سفیر در ایران، مدیر دایره اطلاعات در اداره کل اطلاعات خارجی جمهوری فرانسه و کارشناس برجسته مسایل غرب آسیا و منطقه شامات ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۰:۱۴    
به گزارش عصرامروز به نقل از دیار آفتاب ؛ شرکت آلومینیم سازی ایران در اراک(ایرالکو) این روزها بیش از اینکه به عنوان یک شرکت بزرگ تولیدی مطرح باشد با حاشیه هایی خارج از متن تلاش در عرصه تولید ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۰:۰۵    
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز شهروندان تهرانی طی روزهای اخیر شاهد اجرای پروژه جدیدی در سطح این کلانشهر به عنوان ام القرای اسلامی در مقیاس وسیع می باشند که تحلیل و بررسی آن به عنوان یک رویداد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۰۹:۵۹    
به گزارش عصرامروز به نقل از عصرهامون، ایران و هند در سال 2003 میلادی توافق کردند بندر اقیانوسی چابهار را در استان سیستان و بلوچستان را گسترش دهند اما به دلیل تحریم های غرب علیه ایران ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۰۹:۴۲    
به گزارش عصرامروز اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد 30 اردیبهشت ماه در مراسم سالگرد تأسیس این دانشگاه گفت: کسانی هستند که در دانشگاه آزاد کار می کنند ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۰۹:۳۹    
صبحانه خیلی مهم است و چشم پوشی از آن در طولانی مدت آسیب های جدی به سلامتی می زند. در این مطلب به بررسی نتایج پژوهش های انجام شده در خصوص آسیب های صبحانه نخوردن می پردازیم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۰۹:۳۶    
در کنار اولویت قرار دادن زیارت و محرومان، وظایف آستان قدس در مسائل فرهنگی نیز نیاز به توجه ویژه تولیت محترم آستان قدس دارد چرا که ظرفیتی بس عظیم در این زمینه به دلیل وجود بارگاه منور و مطهر رضوی وجود ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۰۹:۳۰    
کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و ترکیه می خواهند امریکا در عملیاتی نظامی حکومت بشار اسد در سوریه را سرنگون کند بدون این که توجه چندانی برای جانشین آن، داعش یا القاعده، کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۰۹:۳۰    
فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزش های اسلامی است. این جمله بنیانگذار انقلاب اسلامی به عقیده من پیامد دکترینی است که اگر آن دکترین را امروز به ویراست 95 به روز رسانی کنیم ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۰۹:۲۷    
تصویری که می بینید، ابوعلی خلیل محافظ سید حسن نصرالله است که به اعتقاد برخی، برای اولین بار در برابر دوربین لبخند زده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۰۹:۲۴    
پس از بازی در روز سوم نقش رضا را بهترین نقش کارنامه خودم می دانستم و همیشه در مصاحبه ها به آن اشاره می کردم ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۰۹:۱۸    
معاون آموزشی دانشگاه تهران و رییس دانشکده معماری این دانشگاه در خصوص انتشار خبری مبنی بر عدم پذیرش دانشجو در برخی رشته های این دانشگاه و نگرانی دانشجویان از این امر توضیحاتی ارائه کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۰۹:۱۲    
کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی در واکنش به توهین جدید جان کری به ظریف شکست های آمریکا در مقابل با ایران را به وی یادآوری کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۰۹:۰۳    
نارندرا مودی نخست وزیر هند عصر یکشنبه با استقبال علی طیب نیا وزیر اقتصاد وارد تهران شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۰۹:۰۳    
یلدریم جانشین احمد داوود اوغلو نخست وزیر مستعفی ترکیه می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۰۹:۰۰    
ایوان کریستانوویچ مهاجم بلند قامتی است که به نظر می رسد با نظر برانکو ایوانکوویچ جایگزین احتمالی مهدی طارمی در فصل آتی لیگ برتر برای قرمز پوشان پایتخت باشد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۰۹:۰۰    
شهاب حسینی برای بازی در فیلم فروشنده موفق به کسب نخل طلایی بهترین بازیگر مرد جشنواره شد.