دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۲:۲۸May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 8 خرداد 1395 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 31 فروردین 1395 عصر امروز 31 اردیبهشت 1395 عصر امروز 31 تیر 1395 عصر امروز 31 مرداد 1395 عصر امروز 31 شهریور 1395 عصر امروز 30 مهر 1395 عصر امروز 30 آبان 1395 عصر امروز 30 آذر 1395 عصر امروز 30 دی 1395 عصر امروز 30 بهمن 1395 عصر امروز 1 اسفند 1395 عصر امروز 1 خرداد 1395 عصر امروز 2 خرداد 1395 عصر امروز 3 خرداد 1395 عصر امروز 4 خرداد 1395 عصر امروز 5 خرداد 1395 عصر امروز 6 خرداد 1395 عصر امروز 7 خرداد 1395 عصر امروز 8 خرداد 1395 عصر امروز 9 خرداد 1395 عصر امروز 10 خرداد 1395 عصر امروز 11 خرداد 1395 عصر امروز 12 خرداد 1395 عصر امروز 13 خرداد 1395 عصر امروز 14 خرداد 1395 عصر امروز 15 خرداد 1395 عصر امروز 16 خرداد 1395 عصر امروز 17 خرداد 1395 عصر امروز 18 خرداد 1395 عصر امروز 19 خرداد 1395 عصر امروز 20 خرداد 1395 عصر امروز 21 خرداد 1395 عصر امروز 22 خرداد 1395 عصر امروز 23 خرداد 1395 عصر امروز 24 خرداد 1395 عصر امروز 25 خرداد 1395 عصر امروز 26 خرداد 1395 عصر امروز 27 خرداد 1395 عصر امروز 28 خرداد 1395 عصر امروز 29 خرداد 1395 عصر امروز 30 خرداد 1395 عصر امروز 31 خرداد 1395 
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۰:۳۹    
دهقان و حاجی بابایی در جلسه عصر امروز فراکسیون ولایت مجلس به عنوان گزینه های این فراکسیون برای نایب رئیسی مجلس دهم انتخاب شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۰:۳۹    
منتخب مردم بروجرد به عنوان رئیس شعبه 10 بررسی اعتبارنامه های منتخبان مجلس دهم برگزیده شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۰:۳۹    
گروهی از فعالان فضای مجازی در تکریم شعائر دینی و برائت از حرمت شکنان، کمپین #سلام_بر_اهلبیت را در شبکه های اجتماعی راه اندازی کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۹:۳۰    
رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه آمریکا در سوریه در موقعیت اشتباهی قرار گرفته است، حزب PYD سوریه را بار دیگر تروریستی خواند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۹:۲۷    
سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه تخلف در حوزه ساخت کلیپ خوانندگان در حوزه فعالیت وزارت ارشاد قرار دارد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۹:۲۱    
عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: اکنون به اینکه کسی از 8 صبح تا 9 شب کار کند، شاغل گفته می شود، در صورتی این اشتغال نیست، مرگ است. اشتغال 3 تا 4 ساعت کار کردن پربازده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۹:۱۰    
غلامعلی حدادعادل در مراسم اختتامیه اولین نوبت از دوره های تربیت مدرس زبان فارسی به غیر فارسی زبانان که در ساختمان بنیاد سعدی برگزار شد، اظهار کرد: قدرت های نوظهور در اقتصاد جهان همچون چین ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۸:۲۸    
سرتیپ احمد بن حسن عسیری سخنگوی فرماندهی به اصطلاح ائتلاف ضد داعش گفت در صورتیکه ائتلاف بین المللی تصمیم بگیرد عربستان سعودی آماده است برای مقابله با گروه تروریستی داعش نیروی زمینی به سوریه اعزام کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۸:۲۸    
سفیر دمشق در مسکو از احتمال آغاز دور جدید مذاکرات صلح سوریه از اوایل ماه جولای خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۸:۲۶    
باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا، پس از پایان دوران ریاست جمهوری اش در نزدیکی یکی از بزرگ ترین مساجد و مراکز اسلامی نیم کرۀ غربی ساکن خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۸:۲۰    
برنامه متن، حاشیه امشب با حضور سخنگوی وزارت امور خارجه ساعت 20:30 روی آنتن شبکه سه سیما می رود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۸:۰۸    
گزارش ها حاکی است که امارات عربی متحده در طرح یهودی سازی قدس شریف با رژیم صهیونیستی همکاری می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۸:۰۲    
به گزارش عصر امروز، در پی برگزاری مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور هولوکاست ، طی پیامی از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی از این رویداد هنری قدردانی شد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۸:۰۲    
خودکشی همیشه یکی از اتفاق هایی است که به راحتی می تواند نگاه آدم های دور و بر را به سمت خود جلب کند.کسانی که سراغ این کار می روند همیشه برای انجامش انگیزه ها و اشکال متفاوتی دارند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۷:۴۱    
واردات چوب ام.دی.اف با ضخامتی نه بیش از 5 میلیمتر (ردیف تعرفه 24)، بیش از پنج میلیمتر (ردیف تعرفه 25) و بیش از 9 میلیمتر (ردیف تعرفه 26) با نرخ پایه 15-10 درصد، با کاهش تعرفه 5 درصدی روبرو شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۷:۴۱    
وزیر امور خارجه کشورمان و لیناس لینکه ویچیوس، وزیر امور خارجه لیتوانی آخرین راه های گسترش همکاری های دوجانبه و مسائل منطقه را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۷    
سعد الحدیثی، سخنگوی دولت عراق اعلام کرد که ساخت این دیوار دلیل سیاسی ندارد و هدف از آن ایجاد تغییر در بافت قومی-مذهبی بغداد نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۷    
جسد غرق در خون پسر جوانی که بر اثر اصابت چندین ضربه تیغ موکت بری به گردنش جان خود را از دست داده بود، در پارک سوهانک تهران کشف شد
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۷:۰۹    
برخی اوقات عدم تمرکز باعث می شود تا آدامسی را که می جویم قورت بدهیم اما سوال اینجاست پس از قورت دادن آدامس چه اتفاقی در بدن می افتد؟
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۷:۰۶    
محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان، فردا (یکشنبه) برای دیدار با مقامات لهستان، سوئد، فنلاند و لتونی عازم پایتخت این کشورها خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۷:۰۳    
وزیر امورخارجه عربستان در گفتگویی ضمن تکرار اظهارات مداخله جویانه، ایران را به صلح با همسایگانش دعوت کرد!
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۷:۰۰    
گمرک ایران میزان تجارت خارجی کشور در فروردین و اردیبهشت ماه را حدود 12 میلیارد و 400 میلیون دلار اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۶:۵۷    
به گزارش عصر امروز رقابت ها بین محمدرضا عارف و علی لاریجانی برای کسب ریاست مجلس به آخرین مرحله خود رسیده است ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۶:۵۷    
عربستان برای جبران کمبود خطیبان جمعه ، پاداش جداگانه برای هر خطیب تعیین کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۶:۵۲    
به گزارش عصر امروز کمتر از دو هفته به آغاز ماه مبارک رمضان باقی مانده و برخلاف هر سال که دولت بازار ماه مبارک را در دست داشت ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۶:۴۹    
سرمربی تیم ماشین سازی تبریز گفت که دروازه بان های برزیلی در فوتبال ایران جواب می دهند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۶:۴۹    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ما حتی زودتر از زمان موعد به تعهدات خود عمل کردیم یادآور شد: اروپا و آمریکا باید وادار شوند که تعهدات خود را عمل کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۶:۴۳    
عضو شورای عالی فضای مجازی با اشاره به سهم 14.7 تریلیون دلاری اینترنت از تولید ناخالص دنیا گفت: با فراگیری اینترنت، باید در عنوان وزارت ارتباطات نیز بازنگری صورت گیرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۶:۴۰    
در حالی که این روزها اخباری از حملات هکری به سایت های ایرانی و دولتی توسط منتسبان به داعش یا عربستان به گوش می رسد، درنهایت هک شدن سایت مرکز آمار ایران توسط مسئولان تایید شده ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۶:۲۲    
معاون وزیر خزانه داری آمریکا که به بیروت رفته، تاکید کرده که قانون جدید تحریم حزب الله، وزرا و نمایندگان پارلمان عضو محور مقاومت در این کشور را هم دربرخواهد گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۶:۱۶    
عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران گفت: در سال های اخیر مرگ و میر در گروه سنی 18 تا 35 سال کشور روند رو به رشدی داشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۶:۱۳    
پایگاه آمریکایی در گزارشی با تاکید بر دیوانگی سلطان اردوغان نوشت: اعتیاد رئیس جمهور ترکیه به قدرت، بیماری است که کشورش دیگر نمی تواند آنرا تحمل کند .
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۵:۵۱    
آتش بس موجب شد تا گروه های تروریستی تجدید قوا کنند و حجم سنگینی از تجهیزات بروز را از مرز ترکیه دریافت کنند و سرانجام خان طومان اشغال شد. اما خان طومان چقدر مهم است؟
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۵:۴۸    
5 هزار نیروی عراقی تازه نفس با ادوات جنگی و مهمات برای عملیات آزادسازی فلوجه وارد مناطق اطراف این شهر شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۵:۴۲    
معاون اول رئیس جمهوری حکم انتصاب عبدالناصر همتی به سمت رئیس کل بیمه مرکزی را برای اجرا ابلاغ کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۹    
مدیر خبرگزاری النخیل عراق طبق آمار 80 درصد کشته شدگان داعش در فلوجه عراقی نیستند و از کشورهای دیگر به عراق آمده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۴:۱۴    
دومین دوره مسابقات آفرود دو دیفرانسیل مهارتی انتخابی استان تهران عصر روز جمعه در پیست اتومبیلرانی وسکاره واقع در رودهن با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۳:۳۸    
تکرار می کنم شادی صدر و هم پالکی هایش تکرار می کنم همه شان دچار بحران دیده شدن هستند. در این بحران مهم نیست که کسی زیر پست او به به و چه چه کند (که البته اینان موجودات عجیب تری هستند) یا به او فحاشی ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۳:۳۲    
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در حوزه سلامت تعرفه ها به شکل نامتعارف افزایش پیدا کرده است ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۳:۳۲    
در زمین خودت و با قواعد خودت باش و با هردشمنی با قاعده خودت عمل کن که اگر دشمن مجبورت کرد در زمینش به قاعدش تن بدهی این اولین شکست است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۳:۲۹    
قدیری ابیانه افزود: آقای روحانی می خواهند رئیس مجلس کسی باشد که خودش را طلبکار دولت نداند بلکه در مقابل ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۳:۲۶    
حدود 100 خانواده ایرانی که برای ملاقات با فرزندان، برادران و خواهران خود عازم کمپ لیبرتی شده بودند، با پرتاب سنگ و چوب از سوی منافقین زخمی شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۳:۲۶    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: در شرایط کنونی آقای لاریجانی برای تصدی ریاست مجلس امتیازاتی قابل توجه بیشتری از افراد دیگری که برای این سمت مطرح هستند ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۳:۲۳    
احمد مازنی عضو فراکسیون امید مجلس دهم: وزن واقعی فراکسیون های مجلس در روز انتخابات هیات رییسه مشخص می شود
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۳:۲۳    
عضو فراکسیون امید مجلس دهم گفت:"آقای عارف نیز بر تکلیف خود برای شرکت در انتخابات هیأت رئیسه تأکید می کنند."
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۳:۲۰    
چنان چه جریان دفاع از حقوق زنان نسبت خود را با این افراد مشخص نسازد و نشان ندهد که راهش از این افراد به کلی جداست ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۳:۱۵    
پروژه عبور ثقل اصلاحات از روحانی همچون پروژه رحم اجاره ای از قبل شکست خورده است و البته امروز ثقل اصلاحات نگران است که نکند همچون پروژه رحم اجاره ای به عکس خود تبدیل شود و همان گونه که اصلاحات رحم ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۳:۱۲    
همزمان با آشکار شدن واقعیت های انتخابات 7 اسفند و درست در روزهای منتهی به آغاز به کار مجلس دهم، امید اصلاح طلبان برای در اختیار گرفتن ریاست مجلس دهم در حال فروکش کردن است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۳:۰۹    
خوزستانیهای مهاجر از جنگ ، مقیم شهرک شهید بهشتی مشهد مقدس
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۵۱    
آیت الله سیستانی پیروزی های ارتش عراق را در فلوجه تبریک گفت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۴۲    
کمیساریای عالی پناهجویان سازمان ملل می گوید از وضعیت پناهجویانی که اخیراً در یونان به اردوگاه هایی با شرایط غیر استاندارد منتقل شده اند، به شدت نگران است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۴۲    
وکیل دادگستری که پسردایی خود را به قتل رسانده بود پس از 10 روز بازداشت به جرم خود اعتراف کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۳۹    
دستگاه ها سال گذشته 97 درصد بودجه پژوهش را صرف پرداخت حقوق کارکنان کردند
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۳۹    
روزنامه های ورزشی شنبه 8 خرداد
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۳۹    
با دستگیری چهارمین متهم پرونده قتل فجیع 3 عضو یک خانواده در 3 کیلومتری مرز افغانستان و اعتراف وی به قتل هولناک 2 کودک خردسال، این پرونده جنایی به طور ویژه و خارج از نوبت در دادسرا رسیدگی می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۳۶    
کارشناس ارشد حوزه مبارزه با داروهای تقلبی گفت: هر 1000 دلار سرمایه گذاری در زمینه داروهای تقلبی حداقل 250 هزار دلار سود دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۳۳    
امبر هرد در حالی سمت راست صورتش سرخ و کبود به نظر می رسید در برابر دوربین خبرنگاران ظاهر شد
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۳۳    
در ادامه صفحه نخست روزنامه های صبح شنبه هشتم خرداد را مشاهده کنید:
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۳۰    
قصه دنباله دار تبلیغ محصولات فرهنگی در شبکه های ماهواره ای به جایی رسیده که آنها علاوه بر تبلیغ تئاترهای روی صحنه ، به نقد آنها هم می پردازند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۳۰    
منتخب مردم مشهد در مجلس دهم، از انتخاب علی لاریجانی به عنوان رئیس فراکسیون ولایت خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۲۷    
نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز به صورت گسترده به منطقه باب حطه واقع در قدس اشغالی یورش بردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۳۹    
صبح روز بعد، یک دستگاه جیپ لندکروز، نزدیک قرارگاه گروهان، توقف کرد و دو افسر ارشد ارتش، از آن پیاده شدند. یکی از آن ها، درجه ی سرگردی داشت و افسر اطلاعات لشکر بود. دستور دادند همه به صف بشویم ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۳۹    
بعد از اختلاف بر سر 5 بند تفاهمنامه حج 95 با سعودی ها، هیأت ایرانی امروز به ایران بازگشت تا بنابر اعلام رئیس سازمان حج و زیارت ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۳۶    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به باز بودن دفاتر خارج از کشور این کمیته، توضیحاتی در خصوص تامین هزینه های این دفاتر ارائه کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۳۳    
این خمپاره ها که گفته می شود از سوریه شلیک شده است دیروز به حیاط یک خانه و زمین های خالی در شهر البِیلی اصابت کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۳۳    
در نیجریه حیوانات وحشی و خطرناک را رام کرده و از آنها مانند حیوانات خانگی نگهداری می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۴۳    
منتخبین مجلس دهم در اولین جلسه علنی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی سوگند یاد کرده و متن قسم نامه را امضا کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۴۰    
بزودی بانک ها تصمیمات تازه ای را درباره کاهش دوباره نرخ سود بانکی خواهند گرفت و اینبار خود بانکداران در اینباره پیشقدم شده اند؛ اما برخی کارشناسان معتقدند زمینه کاهش نرخ سود فراهم نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۳۴    
اتحادیه اروپا تحریم های تجاری و ممنوعیت سفر برای مقام های کره شمالی را در واکنش به آزمایش اخیر هسته ای و پرتاب موشک، افزایش داده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۲۹    
به گزارش عصرامروز؛ حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مراسم افتتاحیه دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با سپاس از حضور حماسی مردم در انتخابات مجلس قانون گذاری ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۲۳    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: مسافران خطوط شبانه مورد بررسی قرار می گیرند تا در صورت لزوم سال آینده پیشنهاداتی در خصوص تخفیف به مسافرانی که از این خطوط استفاده می کنند، داده شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۲۳    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نهم و نماینده مجلس دهم، از وجود 10 میلیون سیگاری در کشور خبر داد و گفت: سالانه 50 میلیارد نخ سیگار در ایران دود می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۲۰    
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه معتقد است کشورهای اتحادیه اروپا باید تلاش های خود را برای حل مشکل آوارگان به هم پیوند بزنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۲۰    
به تازگی تصاویری از هند وجیه عثمان، اولین دختر مصری که به عنوان محافظ فعالیت می کند، در فضای مجازی منتشر شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۲۰    
همانطور که ماهیت و اهداف انقلاب اسلامی توسط غرب به صورت یک طرفه و نانوشته ضمیمه توافقات برجام شده است، حج ابراهیمی نیز که بخشی از آن ماهیت است، در معرض دستخوش مهره های منطقه ای آمریکاست.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۱۷    
بر اثر واژگون شدن یک دستگاه نیسان حامل تخم مرغ و برخورد سه دستگاه خودرو دیگر ترافیک سنگینی از ساعت 10 دقیقه بامداد امروز در جاده قم-تهران گزارش شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۱۷    
دیدار تیم های والیبال ایران و استرالیا
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۱۴    
در اولین هفته خردادماه، دلار عمدتا در مسیر افزایشی قرار داشت. شنبه گذشته، دلار معاملات خود را با قیمت 3 هزار و 447 تومان آغاز کرد که افزایشی 2 تومانی نسبت به قیمت روز پنج شنبه داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۱۱    
نزدیکای عصر بود و حال هممون گرفته که عراقیا اومدن تو و شروع کردن به کتک کاری ، عصبانی بودم و کاری از دستم بر نمیومد ، دستامونو بستن و بردن تو حیاط ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۰۸    
روزنامه ایران ورزشی با قرار دادن عکس دراگان اسکوچیچ، مظلومی و منصوریان در کنار یکدیگر، از این سه مربی به عنوان گزینه های مربیگری در استقلال نام برده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۰۵    
فوق ستاره بارسلونا امروز در دیدار تیم ملی آرژانتین مقابل هندوراس مصدوم شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۹:۲۵    
اگر چه در آن سالها امکانات امروزی برای عکس خود انداز (سلفی) وجودنداشت، ولی وقتی عکاس هم می خواست در عکس باشد، از هیچ تلاشی دریغ نمی کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۹:۲۲    
سخنگوی ائتلاف بین المللی ضد داعش از هلاکت سرکرده تروریست های تکفیری در حملات هوایی جنگنده های این ائتلاف به شهر فلوجه در استان الأنبار خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۹:۲۲    
رئیس جمهور روسیه گفت: تهدید هسته ای ایران از بین رفته ولی سامانه سپر موشکی در اروپا تهدیدی برای این کشور است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۹:۱۶    
به گفته شاهدان پس از پایان مراسم خاکسپاری، میهمانان عزادار در خانه مرحوم جمع شده بودند که ناگهان 9 مرد مسلح وارد شده و بدون هیچ حرفی حاضران را به رگبار گلوله بستند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۹:۱۳    
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در راه کسب سهمیه المپیک ریو موفق شد با نتیجه قاطعانه 3 بر صفر از سد استرالیا بگذرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۹:۱۳    
گردهمایی کلوپ مرسدس بنز ایران روز جمعه در مجموعه کارتینگ آزادی برگزار شد./ عکس: محسن کرامت
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۹:۱۰    
دستور کار اولین جلسه علنی مجلس دهم از سوی سیده فاطمه حسینی دبیر هیأت رئیسه سنی قرائت شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۹:۰۵    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز سردرگمی از شکست، این روزها کار اصلاح طلبان و فتنه گران را بجایی رسانده است که بجای فکر در مورد عواقب دروغشان به مردم به فکر رهایی از شکست هاشمی در انتخابات ریاست مجلس ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۸:۲۱    
منتخب مردم تهران در مجلس دهم از تشکیل کمیته تعامل با حضور 3 نفر از فراکسیون امید و 5 نفر از فراکسیون فراگیر خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۸:۰۶    
سه سال از طراحی هفت اولویت راهبردی و هشت ابرپروژه وزارت اقتصاد می گذرد در حالی که از سونوشت آنها اطلاعی در دست نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۷:۵۱    
نامزد پیشتاز حزب جمهوری خواه در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در انتقادی از رئیس جمهور فعلی این کشور گفته که وی باید در جریان اغتشاشات سال 2009 (1388) کار ایران را یکسره می کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۶:۵۱    
تیم فوتبال استقلال روز یکشنبه در فینال جام حذفی در شهر خرمشهر به مصاف ذوب آهن اصفهان می رود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۶:۳۱    
این اتوبوس قابلیت جابجایی 1200 مسافر را در یک زمان دارد. به گفته تلویزیون چین این مدل اتوبوس ها از ژوئیه یا اوت سال جاری کار خود را آغاز می کنند. این اتوبوس بر روی ریل حرکت می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۶:۱۰    
به گزارش عصر امروز، روز گذشته تعدادی از منافقین به دستور مژگان پارسایی مسئول فعلی منافقین در اردوگاه لیبرتی برای جلوگیری از دیدار فریب خوردگان این فرقه با خانواده های خود ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۵:۱۶    
بررسی تعداد اعضای فراکسیون اصلاح طلبان در مجلس دهم و ناهمراهی برخی از همان ها، وضعیت بغرنجی را در انتظار این فراکسیون در جریان انتخاب رئیس مجلس نشان می دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۴:۵۴    
یک اصلاح طلب فراری با اشاره به زیاده گویی های مدعیان اصلاح طلبی نوشت آنها با تناقض رفتار می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۴:۳۰    
سهم جریان اصلاح طلبان در هیئت رئیسه خبرگان صفر است و ریاست [آیت الله[ جنتی به معنای شکست این جریان است.
  • ۱