دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۲:۲۵May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 1 خرداد 1395 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 31 فروردین 1395 عصر امروز 31 اردیبهشت 1395 عصر امروز 31 تیر 1395 عصر امروز 31 مرداد 1395 عصر امروز 31 شهریور 1395 عصر امروز 30 مهر 1395 عصر امروز 30 آبان 1395 عصر امروز 30 آذر 1395 عصر امروز 30 دی 1395 عصر امروز 30 بهمن 1395 عصر امروز 1 اسفند 1395 عصر امروز 1 خرداد 1395 عصر امروز 2 خرداد 1395 عصر امروز 3 خرداد 1395 عصر امروز 4 خرداد 1395 عصر امروز 5 خرداد 1395 عصر امروز 6 خرداد 1395 عصر امروز 7 خرداد 1395 عصر امروز 8 خرداد 1395 عصر امروز 9 خرداد 1395 عصر امروز 10 خرداد 1395 عصر امروز 11 خرداد 1395 عصر امروز 12 خرداد 1395 عصر امروز 13 خرداد 1395 عصر امروز 14 خرداد 1395 عصر امروز 15 خرداد 1395 عصر امروز 16 خرداد 1395 عصر امروز 17 خرداد 1395 عصر امروز 18 خرداد 1395 عصر امروز 19 خرداد 1395 عصر امروز 20 خرداد 1395 عصر امروز 21 خرداد 1395 عصر امروز 22 خرداد 1395 عصر امروز 23 خرداد 1395 عصر امروز 24 خرداد 1395 عصر امروز 25 خرداد 1395 عصر امروز 26 خرداد 1395 عصر امروز 27 خرداد 1395 عصر امروز 28 خرداد 1395 عصر امروز 29 خرداد 1395 عصر امروز 30 خرداد 1395 عصر امروز 31 خرداد 1395 
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۲۰:۱۴    
هویج را فراموش نکنید که مانند یک لودر قوی چربی ها را از بین می برد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۲۰:۰۹    
اتحادیه اروپا درباره لغو مصونیت ده ها نفر از نماینده های پارلمان ترکیه ابراز نگرانی جدی کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۹:۱۶    
زمین لرزه ای به بزرگی 3.2 ریشتر برای سومین بار طی 24 ساعت گذشته فاریاب واقع در جنوب استان کرمان را لرزاند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۹:۱۳    
تلویزیون اسرائیل با پخش فیلمی اعلام کرد که سامانۀ دفاع موشکی " گنبد آهنین " را در دریا آزمایش کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۹:۰۵    
ائتلاف متجاوز سعودی همچنان به نقض آتش بس در مناطق مختلف یمن ادامه می دهد و این در حالی است که شهروندان یمنی عزمشان را جزم کرده اند تا با این تجاوز مقابله کنند و سرزمینهایشان را از لوث اشغالگران ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۸:۵۶    
حمله جنگنده های ائتلاف بین المللی داعش به روستایی در ریف شمالی حلب، منجر به کشته و زخمی شدن شماری از شهروندان سوری شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۸:۳۶    
این مراسم به دعوت ائتلاف 14 فوریه در راستای تأکید بر پایبندی عملی به مشی اهل بیت "علیهم السلام" و مقابله با نظام ظلم و طغیان و فساد برگزار می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۸:۱۵    
تحقیقات محققان نشان می دهد که امواج اکترومغناطیسی، سلامت استفاده کنندگان از اینترنت وای فای و حتی اطرافیان آنها را تهدید می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۸:۱۲    
نیروهای ارتش سوریه قرار است از چندین محور از جمله از اثریا و ریف شرقی حلب به محل اصلی تجمع داعش یعنی رقه حمله و آن را پاکسازی کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۸:۰۹    
شب نیمه شعبان، شبی است که خداوند به ذات مقدس خود سوگند یاد کرده است که سائلی را از درگاه خویش با دست خالی بازنگرداند، مادامی که انجام معصیتی را درخواست نکند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۸:۰۹    
گروه مسلح بوکو حرام با حمله به شهر بوسو در جنوب شرق نیجر حداقل 6 نفر را کُشت که 4 نفر از این افراد به روش داعش سوزانده شدند .
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۷:۵۴    
منابع امنیتی عراق اعلام کردند که نیروهای حشد شعبی (بسیج مردمی عراق) با استقرار در محورهای مختلف فلوجه آماده عملیات پاکسازی عناصر داعش در این شهر هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۷:۵۱    
نیروهای عشایر اهل سنت عراق، 25 خانواده را که بیشترشان زن و کودک بودند، از محاصره داعش در استان الانبار خارج کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۷:۴۸    
کسی که دوست دارد با صد و بیست هزار پیامبر مصافحه کند، باید در نیمه شعبان قبر امام حسین (علیه السلام) را زیارت کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۷:۴۵    
تروریست ها تا هفته پیش 5 کیلومتر با زینبیه و 7 کیلومتر با فرودگاه دمشق فاصله داشتند، اما پاکسازی 40 کیلومتر از نوار جنوبی غوطه شرقی باعث شد تا امنیت به این مناطق بازگردد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۷:۳۹    
سخنگوی دولت اعلام کرد با ابلاغ بودجه سال 95، افزایش حقوق و مزایای کارکنان دولت و معوقه 2 ماه نخست امسال در فیش حقوقی خردادماه اعمال و پرداخت می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۷:۳۳    
ایهود باراک نخست وزیر و وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی تاکید کرد که استعفای یعلون چراغ خطری برای همه اسرائیلی هاست.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۷:۲۷    
بزرگترین نیروگاه خورشیدی دنیا دچار آتش سوزی شد و جالب اینکه چینش نادرست آینه ها عامل اصلی بروز این حادثه بوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۷:۱۲    
'بی بی سی'، در جلسه رسیدگی به این پرونده در دادگاه اولد بیلی لندن اعلام شد، ناصر تاج 26 ساله و اهل 'بدفورد' خود را آماده کرده بود با سفر به سوریه با یک زن تروریست ازدواج کرده و دست به عملیات انتحاری ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۷:۰۳    
قیمت نفت در روز جمعه کاهش یافت چراکه تقویت ارزش دلار سرمایه گذاران را بر آن داشت تا در دومین هفته افزایش ها ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۷:۰۰    
در حالی که نیروهای مشترک نظامی و مردمی عراق ٬ آماده آزادی فلوجه می شدند،
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۷    
گروهی که کاخ سفید به تازگی تأیید کرده برای عرضه توافق هسته ای با ایران با آن ارتباط داشته است، سال گذشته به رادیو ملی آمریکا 100 هزار دلار داده تا برای گزارش دهی درباره این توافق و موضوعات مربوط به ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۴    
اشرف غنی صبح روز دوشنبه وارد تهران می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۱    
کدام مؤمنان در زمان ظهور شایستگی نصرت حضرت صاحب الزمان(ع) را خواهند داشت و از قبرها رجعت خواهند کرد؟
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۱    
پالایشگاههای هندی در آستانه سفر نخست وزیر این کشور به تهران 750 میلیون دلار از 6.4 میلیارد دلار بدهی های نفتی خود به ایران را به یورو تسویه کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۶:۴۸    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، پاسخ حضرت آیت الله خامنه ای به سوالی درباره سه بار شستن صورت در وضو را منتشر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۶:۳۳    
به گزارش سرویس تاریخ و حماسه عصر امروز امام مهدی (عج) در سپیده دم جمعه، نیمه شعبان سال 255 ه.ق (869 م) در شهر سامرا در عراق دیده به جهان گشود ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۶:۲۷    
فعالیت های تروریستی گروه داعش موج ویرانگری را در مقصد های توریستی جهان به راه انداخته است؛ مقاصدی که هر کدام یکی از پرترددترین کشورها در تابستان های گذشته بوده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۶:۲۴    
مراد الکراوی 21 ساله که یکی از بهترین تکواندوکاران جوان در دنیا به شمار می رود و به عنوان نماینده کشور بلژیک در بازی های تابستانی المپیک حضور خواهد یافت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۶:۱۵    
شرکت فیسبوک به اتهام نقض قوانین حریم شخصی در دادگاه شمال کالیفرنیا تحت پیگرد قضایی قرار گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۶:۱۰    
یک مقام مسئول در شرکت نفت اعلام کرد: حبس گاز دلیل انفجار در یکی از خطوط لوله انتقال گاز در مناطق نفت خیز جنوب و کشته شدن یک نفر شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۶:۰۷    
منابع لبنانی با افشای عملیات دقیق حزب الله پشت خطوط جبهة النصره در حلب و اسارت دو افسر اطلاعاتی آمریکایی و فرانسوی، زوایای پنهان عملیات ترور شهید بدرالدین را تشریح کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۶:۰۱    
منتخب مردم تهران در مجلس دهم با بیان اینکه اعضای فراکسیون امید برای ریاست عارف جدی هستند، گفت: هر چند بحث رسمی در فراکسیون نشده است ولی به احتمال قوی عارف گزینه نهایی برای کاندیداتوری ریاست مجلس دهم ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۵:۵۹    
منتخب مردم قم در مجلس دهم با بیان اینکه دیپلماسی دولت موفقیت آمیز نبوده است، گفت: با برخی کشورهای منطقه به دلیل شیطنت آمریکا با مشکل مواجهیم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۵:۵۶    
گفت وگوی حزب حاکم اسرائیل با حزبی راستگرا به ریاست وزیر خارجه پیشین، در حالی به موفقیت نزدیک می شود، که بر اساس آن یکی از افراطی ترین کابینه های رژیم اسرائیل شکل می گیرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۵:۵۳    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار تهران در جریان معاملات امروز شنبه 35 واحد مثبت شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۵:۴۷    
به گزارش عصر امروز، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در نشست خبری مشترک با موری مک کولی وزیر خارجه نیوزلند با تبریک میلاد حضرت ولیعصر (عج) و اظهار خوشحالی از اینکه برای دومین بار در 2 سال اخیر ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۹    
لایحه ضد جنبش تحریم اسرائیل که در یکی از ایالات کانادا ارائه شده بود، رای نیاورد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۰۲    
محمد باقر سعادت با بیان اینکه نمایندگان اعتدالگرا مجلس دهم با دبیرکل حزب اعتدال و توسعه دیدار کردند، به تشریخ آخرین وضعیت فراکسیون اعتدال در پارلمان آینده پرداخت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۰۲    
رئیس جمهوری، قانون بودجه سال 1395 کل کشور را برای اجرا به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ابلاغ کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۳:۵۰    
طرفداران مقتدا صدر روز جمعه با یورش به منطقه سبز پایتخت عراق که ساختمان های نخست وزیری، وزارتخانه ها و مجلس در آن قرار دارد، وارد دفتر نخست وزیری شدند ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۳:۴۴    
در جریان مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در یکی از مبارزات حبیب اخلاقی، حریف او با گرفتن گلویش در حال خفه کردن او بود که این صحنه از دید دوربین ها مخفی نماند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۳:۱۴    
هیئت عمومی دیوان عدالت اداری بند شش ماده 18 دستورالعمل شورای عالی پول و اعتبار مبنی بر ممنوعیت اخذ دسته چک به مدت هفت سال برای اشخاص دارای چک برگشتی را مغایر قانون دانست و ابطال کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۳:۱۱    
شورای نگهبان در بررسی صحت مرحله دوم انتخابات مجلس در 55 حوزه انتخابیه، صحت انتخابات در 52 حوزه را تأیید و انتخابات بندر لنگه را باطل کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۳:۰۸    
گرمای شدید بالای 51 درجه در ایالت پنجاب و سند پاکستان موجب جان باختن بیش از 20 نفر شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۳:۰۸    
فعالیت های سیاسی در فضای سایبری از بحث های تند و تیز در فیس بوک تا جمع آوری کمک های مالی برای نامزدها یا برنامه های تلویزیونی که در یوتیوب پربازدید می شوند ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۳:۰۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است بیانیه 1+5 در حمایت از ایران برای ارتباط اقتصادی با سایر کشورها صرفا در حد کاغذ بوده و در میدان عمل به دلیل سنگ اندازی ها امکان پذیر نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۳:۰۳    
رئیس مرکز مدیریت و اطلاعات حوادث سازمان مدیریت بحران گفت: نیروهای مدیریت بحران در 9 استان کشور به دلیل رگبار باران، وزش باد شدید، احتمال وقوع سیل و صاعقه در آماده باش کامل قرار دارند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۳:۰۰    
وزیر خارجه نیوزیلند با حضور در وزارت امور خارجه با وزیر خارجه کشورمان دیدار و رایزنی کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۳:۰۰    
احتمال دارد شب نیمه شعبان نیز شب قدر باشد، چنانچه در روایات به برخی اعمال لیالی قدر در این شب نیز سفارش گردیده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۵۷    
سازمان حمل و نقل هوایی فرانسه گزارش داد هواپیمای مسافربری مصری که روز پنجشنبه گذشته سقوط کرده پیش از این حادثه، دچار آتش سوزی شده و دود از آن خارج شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۵۷    
تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی آماده می کند، درحالی به مصاف مقدونیه می رود که این تیم در 11 بازی گذشته تنها در یک مسابقه به برتری رسیده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۰۹    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب از ایجاد گودال 5 متری در خیابان مولوی، ترافیک سنگین و در ادامه ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در این محدوده خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۱    
با استعفای علی اصغر توفیق از سمت معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، رمضانعلی صادق زاده طی حکمی از سوی نعمت زاده به عنوان سرپرست این معاونت منصوب شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۶    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به وضعیت مطلوب ترافیکی و بارش باران در محورهای مواصلاتی 2 استان، از یکطرفه شدن محورهای هراز و چالوس از عصر روز یکشنبه خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۶    
حجت الاسلام موسوی با یادآوری توصیه های مکرر قبلی بزرگان و دلسوزان به آیت الله هاشمی رفسنجانی بابت تذکر به دختر خود گفت: آقای هاشمی در پاسخ عنوان کرد بود که دخترم از من حرف شنوی ندارد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۳    
بیش از 10 هزار مترمربع از اراضی غیرمجاز منطقه حسن دره از توابع رودبار قصران (فشم) قلع و قمع و بیت المال بازگشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۰    
فقیه گفت: زمانی کارهای عروسکی ما در اوج بود، اما حالا که به سن 70 سالگی رسیده ام کسی سراغی از من نمی گیرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۳۴    
نیمه شعبان، سالروز ولادت امام زمان (عج) است. روزی که در ذهن همه شیعیان به عنوان یکی از بزرگ ترین اعیاد ثبت شده است ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۰۱    
تزیین 6 خودرو لیموزین برای مراسم ختم مادر مرد ثروتمند یک چینی با هزینه 500 هزار دلار
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۰:۴۷    
وزارت دفاع نیجر از کشته شدن 6 تن در حمله شبه نظامیان بوکوحرام در روستایی در جنوب این کشور خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۰:۴۷    
رئیس بانک مرکزی ایران گفت: موانعی که باعث می شوند بانک های ایرانی نتوانند به نظام مالی جهان متصل شوند نشان می دهند که آمریکا و اتحادیه اروپا نتوانسته اند به طور کامل به تعهداتشان تحت "برجام" عمل کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۰:۴۴    
یوسف القرضاوی معروف به شیخ فتنه با اظهار نگرانی از وضعیت تروریست ها در سوریه، خواستار اتحاد تروریست ها علیه ارتش سوریه شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۰:۳۲    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز لاله افتخاری نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص ارزیابی دیدار اخیر فائزه هاشمی با سران بهائیت بیان کرد: این ملاقات قطعا بی هدف انجام نشده است ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۴۳    
در ادامه صفحه نخست روزنامه های صبح شنبه اول خرداد را مشاهده کنید:
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۴۰    
بیش از 350 گروه در سراسر قاره سبز، از اتحادیه اروپا خواستند تا به کمپین جهانی برای تحریم محصولات ساخت اسرائیل بپیوندد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۴۰    
در پی حذف ارز مبادله ای برای واردات کره، مدیرکل مرکز اصلاح نژاد دام وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که واردکنندگان کره، سود سرشاری از این محصول می برند و علی رغم کاهش قیمت های جهانی ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۷    
یکی از عناصر سعودی تبار گروه تکفیری جبهه النصره در استان حلب سوریه به هلاکت رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۷    
شهر کربلای معلی در آستانه فرارسیدن نیمه شعبان، آماده استقبال از میلیون ها زائر از داخل و خارج عراق می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۴    
افضل اعمال در دوران غیبت،انتظار فرج است. در روایت داریم اگر کسی بمیرد در حالتی که منتظر است مثل کسی است که در خیمه امام زمان(عج) و همراه امام است ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۴    
فصل امتحانات خرداد رسید و در پی آن تعطیلی مدارس و دوباره روزهای طولانی و گرم تابستان در پیش است. بسیاری از خانواده ها از هم اکنون برای فرزندان خود برنامه هایی را پیش بینی کرده اند تا این تعطیلات و ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۱    
کرامت مردم ایران فراتر از عزیمت به حج در شرایط نامناسب است و برگزاری مراسم حج در شرایطی که ایرانیان تحت انواع اهانت ها از سوی آل سعود قرار می گیرند و هیچ تضمینی برای حفظ امنیت آنها وجود ندارد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۱    
یافت شدن بقایای اجساد برخی از سرنشینان هواپیمای ساقط شده مصری در مدیترانه، کاهش بهای مسکن در انگلیس در صورت خروج این کشور از اتحادیه اروپا و مشاهده اولین مورد ابتلا به ویروس زیکا در آفریقا ازجمله ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۱    
مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در آمریکا، سی دی سی، اعلام کرد حدود 157 زن باردار در این کشور به ویروس زیکا آلوده شده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۲۸    
ترامپ در مصاحبه ای با شبکه ام اس ان بی سی آمریکا انجام داد افزود هیچ نیروی آمریکایی به عراق و یا لیبی اعزام نخواهد کرد و در خارج از سوریه باقی خواهد ماند و به نفع یا بر ضد بشار اسد جنگ نخواهد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۲۸    
دبیرکل شورای اسلامی کار کشور گفت: هنوز تکلیف افزایش حق مسکن کارگران مشخص نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۲۵    
بوشهر - لنج باری که از دبی به مقصد بندر خرمشهر در حال حرکت بود در بوشهر غرق شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۱۹    
قانون جدیدی در اتحادیه اروپا به تصویب رسیده است که بر اساس آن تمام کارخانجات تولید سیگار و دخانیات ملزم هستند محصولات خود را با بسته بندی جدیدی عرضه کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۱۶    
رژیم سعودی که با فشارهای سیاسی ، امنیتی ، اقتصادی و رسانه ای آن نتوانسته است به حزب الله و مقاومت ضد تروریسم صهیونیستی و تکفیری ضربه ای کاری وارد کند ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۱۶    
سه سالی می شود که تنش زدایی با آمریکا برای جلب اعتماد کاخ سفید، از طریق تضعیف توانمندی های هسته ای کشورمان، شده دغدغه دولت یازدهم آن هم با شعار تدبیر و امید ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۱۰    
آمار و ارقام سلامت جهانی نشان می دهد امید به زندگی بین سال های 2000 تا 2015 به میزان 5 سال افزایش یافته است که این رقم از دهه 1960 تاکنون بالاترین میزان افزایش را نشان می دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۰۷    
دورهمی دیشب مهران مدیری با موضوع فرزندسالاری و با حضور عارف لرستانی و علیرضا حیدری روی آنتن رفت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۰۷    
ائتلاف حاکم و قائد السبسی به من اعلام نکرده اند که قصد دارند من را به استعفا وادارند، بنابراین توافق فعلی ادامه دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۰۴    
ویزای تحصیلی فوری در امریکا، پذیرش دبیرستان های استرالیا بدون مدرک زبان و اخذ تضمینی ویزا برای مقطع دبیرستان، شرایط تحصیل و کار در اروپا ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۰۴    
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در دیدار نهایی رقابتهای جام جهانی 2016 شیراز برابر روسیه به بردی قاطعانه دست یافت تا عنوان نخست این دوره از رقابتهای جام جهانی را از آن خود کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۸:۵۸    
رئیس جمهور آمریکا در یادداشتی خطاب به سه وزیر این کشور مدعی شده که واشنگتن سیاست کاهش خرید نفت و محصولات نفتی از ایران را دنبال نمی کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۸:۵۸    
سید علی بدرالدین، فرزند شهید سید مصطفی بدرالدین در حاشیه مراسم هفتمین روز شهادت پدر شهیدش
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۸:۵۰    
به گزارش عصر امروز پس از روانه شدن سیل انتقادات نسبت به حضور فرزند هاشمی رفسنجانی در محفل عنصر بهایی ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۸:۴۲    
کازابلانکا یا سرای سفید که به عربی دار البیضاء هم گفته می شود، به عروس شهرهای آفریقا شهرت دارد و دیدنی های بسیاری را در خود نهفته دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۸:۴۲    
مراسم هفتمین روز شهادت سید مصطفی بدرالدین عصر جمعه در مجمع سید الشهدا (ع) در ضاحیه جنوبی بیروت برگزار شد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۸:۳۹    
به گزارش عصر امروز در بخش میز نقد برنامه هفت فیلم دلبری آخرین ساخته سید جلال اشکذری با حضور کارگردان، مسعود فراستی و وحید جلیلی مورد نقد و بررسی قرار گرفت. ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۸:۳۰    
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز چندی است که شهروندان تهرانی در فضای شهر، شاهد تابلوهایی با موضوع معرفی آثار هنری موجود در موزه های جهان هستند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۸:۰۵    
به گزارش عصر امروز، وزارت خارجه مالدیو، بامداد چهارشنبه هفته گذشته در بیانیه ای ضمن تکرار اتهامات عربستان سعودی علیه ایران، اعلام کرد روابط دیپلماتیک با تهران را قطع کرده است. ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۷:۵۶    
سرویس مخفی آمریکا به سمت یک نفر در نزدیکی کاخ سفید شلیک کرد و وی را از ناحیه سینه زخمی کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۷:۳۵    
خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس، جزئیات تازه ای به گزارش قبلی یک رسانه آمریکایی دیگر درباره زد و بند کاخ سفید با رسانه ها برای کمک به جلب حمایت عمومی برای برجام فراهم کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۷:۱۴    
مسجد مقدس جمکران در آستانه نیمه شعبان و جشن ولادت منجی عالم بشریت حال و هوای دیگری دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۶:۳۱    
این هفته در بخشی از گزارش خود می آورد :" عجب حکایتی شده است ؛ حسن روحانی در حالی که سال آخر ریاست جمهوری اش را با امیدهای فراوانی آغاز کرده وتصور می کرد با حمایت لشگری از حامیان خود از به استقبال ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۵:۱۱    
هنوز هیچ چیز معلوم نیست. اصلا سپاهان من را بخواهد یا شرایط فراهم باشد که من در این تیم بمانم. آنچه مسلم است سپاهان در قلب من جا باز کرده و به این تیم علاقه مند هستم ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۱:۰۴    
دبیرکل حزب کارگزاران در اظهارنظری مغالطه آمیز، به توجیه ملاقات عضو مرکزیت این حزب با یکی از سران شبکه صهیونیستی- انگلیسی بهائیت پرداخت و مدعی شد مسئولان زندان که فائزه هاشمی را کنار زندانی بهایی ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۰:۴۹    
نابسامانی های موجود در میان طیف افراطیون مدعی اصلاحات موجب شده تا پدرخوانده های این جریان در ماجرای ریاست مجلس پا به عرصه بگذارند و مدیریت فراکسیون موسوم به امید از خارج مجلس را علنی کنند.
  • ۱