شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۰۸:۲۵May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 10 بهمن 1396 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 31 فروردین 1396 عصر امروز 31 اردیبهشت 1396 عصر امروز 31 خرداد 1396 عصر امروز 31 تیر 1396 عصر امروز 31 مرداد 1396 عصر امروز 31 شهریور 1396 عصر امروز 1 مهر 1396 عصر امروز 30 آبان 1396 عصر امروز 1 آذر 1396 عصر امروز 30 دی 1396 عصر امروز 2 اسفند 1396 عصر امروز 1 بهمن 1396 عصر امروز 2 بهمن 1396 عصر امروز 3 بهمن 1396 عصر امروز 4 بهمن 1396 عصر امروز 5 بهمن 1396 عصر امروز 6 بهمن 1396 عصر امروز 7 بهمن 1396 عصر امروز 8 بهمن 1396 عصر امروز 9 بهمن 1396 عصر امروز 10 بهمن 1396 عصر امروز 11 بهمن 1396 عصر امروز 12 بهمن 1396 عصر امروز 13 بهمن 1396 عصر امروز 14 بهمن 1396 عصر امروز 15 بهمن 1396 عصر امروز 16 بهمن 1396 عصر امروز 17 بهمن 1396 عصر امروز 18 بهمن 1396 عصر امروز 19 بهمن 1396 عصر امروز 20 بهمن 1396 عصر امروز 21 بهمن 1396 عصر امروز 22 بهمن 1396 عصر امروز 23 بهمن 1396 عصر امروز 24 بهمن 1396 عصر امروز 25 بهمن 1396 عصر امروز 26 بهمن 1396 عصر امروز 27 بهمن 1396 عصر امروز 28 بهمن 1396 عصر امروز 29 بهمن 1396 عصر امروز 30 بهمن 1396 
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۲۱:۰۶    
بهای طلا در معاملات امروز جمعه بازار فلزات گرانبهای لندن، افزایش یافت.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۹:۰۸    
پنجمین روز از بررسی بودجه سال 97 در مجلس در حالی آغاز شد که 88 نفر از وکلای ملت در صحن حضور نداشتند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۷:۱۵    
برخی از بهترین مکمل ها برای پاکسازی کبد شامل خار مریم، زردچوبه، و ریشه قاصدک می شوند. این مکمل ها به حفظ سلامت بافت کبد کمک می کنند، دیواره های سلولی در کبد را تقویت می کنند ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۰:۲۶    
هوای تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 8 مورخ 12 بهمن ماه با شاخص 144 در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۱:۳۰    
به گزارش عصر امروز، میثم مطیعی مداح معروف در اینستاگرام خود درباره کمک های مردمی به مردم زلزله زده کوهبنان نوشت.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۱:۲۱    
من می خواستم پیام روشنی به قاسم سلیمانی بفرستم که آمریکا، غرب، بریتانیا و دیگران در این منطقه دارای منافعی هستند و باید متوجه باشد که حمله به این منافع با مقابله به مثل روبرو خواهد شد ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۱:۱۵    
دونالد ترامپ در بیانیه ای که 12 ژانویه برای تمدید تعلیق تحریم های هسته ای ایران منتشر کرد، رسما اعلام کردبرای آنکه از برجام خارج نشود شروطی دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۱:۰۶    
مجری انگلیسی شبکه آی تی وی که به تازگی مصاحبه ای با دونالد ترامپ داشت، جزئیات جالبی از رفتارها و خصوصیات رئیس جمهوری آمریکا فاش کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۰:۰۰    
گزارش رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر از برخی سودجویی ها در ترانسفرهای فرودگاهی در روزهایی که مردم سرگردان، معطل و شاکی از پروازهای کنسل شده و تاخیرهای طولانی هستند، حکایت دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۹:۵۷    
معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه روند پرداخت نرخ خرید برق به سرمایه گذاران خارجی، برغم تضمین دولت منجر به بر باد رفتن حیثیت ایران در خارج از کشور شده است، گفت: دو سرمایه گذار به همین دلیل انصراف دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۰:۰۰    
زمین لرزه 4 ریشتری استان فارس حوالی کنارتخته را لرزاند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۰:۰۰    
نشست گفتگو های ملی سوریه در شهر سوچی روسیه امروز سه شنبه با کمی تاخیر از موعد اصلی آن یعنی بیش از دو ساعت تاخیر آغاز شد و این به سبب اختلافاتی بود که به خروج هیات معارضان سوری که از آنکارا آمده ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۰:۰۰    
گروه خبری شبکه تلویزیونی پرس تی وی در نزدیکی مرز ترکیه با سوریه هدف حمله ارتش ترکیه قرار گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۵۷    
برخلاف ادعای اخیر معاون وزیر خارجه، فعالان اقتصادی و محافل رسانه ای حامی دولت، از ادامه مشکلات بانکی و نقل و انتقال ارزی خبر می دهند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۵۷    
برخلاف تبلیغات پوپولیستی برخی مدیران اجرایی و رسانه های همسو، بودجه کشور در کنترل و اختیار دولت است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۵۴    
سیدعباس عراقچی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه دوشنبه شب در برنامه جهان آرا حاضر شد و حدود دو ساعت درباره برجام صحبت کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۵۴    
درحالی که رئیس مجلس می گوید کسی مانع سؤال از رئیس جمهور نشده، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت رئیس مجلس مخالف طرح سؤال از رئیس جمهور است!
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۵۱    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: 20 میلیارد دلار منابع ارزی خارح از نظام بانکی نگهداری می شود که به اقتصاد کشور صدمه می زند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۳۹    
مقام ارشد نظامی سابق رژیم اسرائیل در سخنانی مدعی شد، اشتباه فاحشی بود که ایران به عنوان بخشی از راه حل مقابله با تهدید داعش در نظر گرفته شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۲۷    
سفیر فرانسه در آمریکا با تکرار مواضع پیشین کشورش گفت پاریس خواستار پرداختن به چالش های چندگانه ایران علیه ثبات منطقه است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از صعود تیمش به فینال جام حذفی گفت: شکست تیم صنعت نفت و صعود به فینال را تقدیم قائدی می کنیم.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۱۸    
رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: فیلم کشته شدن یکی از بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر، در جریان بازدید جمعی از نمایندگان از اوین برای آنها پخش شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۱۵    
معاون درمان بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: از صبح امروز نشانه های خوبی برای ادامه بهبود مهدی قائدی در این بیمارستان دیده شد و از بعد از ظهر امروز نیز علائم حیاتی وی نرمال و پایدار گزارش شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۳:۱۲    
رئیس سازمان سیا در گفت وگو با شبکه خبری بی. بی. سی با تکرار اتهامات همیشگی علیه ایران، گفت آمریکا هر کجا بتواند به ایران فشار می آورد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۷:۲۰    
خودروی گرانقیمت مرسدس بنز ( SL500) که بدنه ای با کاور چرم دارد .
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۷:۵۰    
پوتین در واکنش به فهرست وزارت خزانه داری آمریکا موسوم به گزارش کرملین که در آن نام تعدادی از مقامات روس قرار دارد گفت ما فعلا از اقدامات متقابل خودداری خواهیم کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۷:۴۱    
به گزارش عصر امروز، عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان در واکنش به بحث دختر خیابان انقلاب در توئیتر خود نوشت: روسری بر سر نیزه ادامه همان داغ دویست ساله بر پیشانی ماست.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۷:۳۲    
به گزارش عصر امروز، علی علیزاده تحلیلگر سیاسی مقیم لندن در واکنش به بحث "نه به حجاب اجباری" توسط برخی اشخاص در شبکه های مجازی ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۷:۱۱    
به گزارش عصر امروز، عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان در واکنش به نامه کروبی به رهبری انقلاب در توییتی نوشت: نامه سراسر از حقد و کینه شخصی ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۶:۵۰    
بارش برف در روزهای شنبه و یکشنبه باعث ایجاد مشکلات متعددی در سیستم حمل ونقل کشور شد و مسافران زیادی را در بخش های هوایی، جاده ای و ریلی دچار مشکل جدی کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۶:۴۱    
سیبوه سرکیسیان اسقف اعظم ارامنه نسبت به اغتشاشات دی ماه 96 واکنش نشان داد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۶:۴۱    
به گزارش سرویس تاریخ و حماسه عصر امروز امشب بنا بر روایتی شب شهادت بانوی دو جهان صدیقه اطهر فاطمه زهرا سلام الله علیها می باشد همان کسی که چنان ذات و مقامات معرفتی معنویتی دارد که غیر از انسان کامل ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۶:۳۲    
معاون حمل ونقل شورای شهر تهران گفت: اگر شهروندی بعد از 10 صبح وارد محدوده شده و قبل از ساعت پیک از محدوده خارج شود، 13هزار و 400 تومان پرداخت خواهد کرد و سقف هزینه روزانه 36هزار تومان خواهد بود.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۶:۲۰    
خبرنگاران حوزه شهری در پی عدم توجه تعدادی از اعضای شورای شهر تهران به سختی شغل خبرنگاری و در فرآیند بررسی لایحه طرح ترافیک 97، صحن جلسه را ترک کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۶:۰۸    
علی لاریجانی گفت که کسی مانع طرح سؤال از رئیس جمهور نیست. این در حالی است که در ماه های گذشته برخی نمایندگان اعلام کردند رئیس مجلس مانع سؤال از روحانی است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۵:۵۶    
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به مناقشه بین فوتبال ایران و عربستان گفت: به AFC نامه زدیم و گفتیم که خودش را از این مهلکه نجات دهد چون این موضوع ته ندارد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۵:۴۷    
به گزارش عصر امروز، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در سخنرانی خود در جمع مدیران کل پدافند غیرعامل استان های سراسر کشور در سالن شهید آبشناسان سازمان پدافند غیرعامل ضمن سلام و درود ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۵:۳۵    
رئیس سابق شورای شهر تهران نسبت به طرح ترافیک جدید شهرداری تهران انتقاد کرد و گفت: این طرح قطعاً باعث افزایش آلودگی هوا خواهد شد و این در حالی است که شهرداری در این طرح تنها به دنبال افزایش درآمد است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۵:۲۳    
منابع اسرائیلی می گویند، حزب الله به رژیم صهیونیستی هشدار داده در صورتی که به ساخت دیوار حائل در مرز با لبنان ادامه دهد، نیروهای این رژیم را هدف قرار می دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۵:۲۰    
پس از اینکه مهران مدیری از اجرای برنامه هفت کنار کشید، رضا رشیدپور اجرای این برنامه سینمایی را برعهده گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۵:۱۷    
به گزارش عصر امروز حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: آمریکایی ها علاوه بر توطئه هایی که در سطح منطقه دارند در صدد ایجاد اخلال در داخل کشور ما نیز هستند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۵:۱۷    
2 کودک تهرانی که از روز 10 آذر ماه سال جاری ربوده شده و از طریق مرز زمینی به ترکیه برده شده بودند، با تلاش پلیس ایران و همکاری پلیس بین المللی اینترپل در آنکارا رها شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۵:۱۴    
شورای شهری ها امروز سرنوشت آرم طرح ترافیک 97 را تعیین کردند. با وجود اینکه این طرح معایب و مخالفت برخی اعضا را داشت، در نهایت بعد از کش و قوس های فراوان تصویب و سرنوشت سهمیه بگیران مشخص شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۵:۱۱    
شبه نظامیان تحت حمایت امارات با تصرف تعدادی از مراکز امنیتی در عدن، کنترل بیشتر مناطق آن را در دست خود گرفته اند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۴:۵۹    
وزیر خارجه انگلیس در مصاحبه با شبکه خبری العربیه وابسته به رژیم سعودی با اشاره به موضوع یمن و تحولات منطقه، اظهارات و ادعاهای جدیدی علیه ایران مطرح کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۲:۲۰    
به گزارش عصر امروز به نقل از ونچربیت، این گوشی ها از امکاناتی مانند اسکنر هوشمند چهره، برچسب های سه بعدی و حالت جدید تصویربرداری موسوم به تگ شات برخوردار هستند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۲:۰۵    
منابع اسرائیلی امروز از بازگشایی سفارت رژیم صهیونیستی در اردن بدون تغییر سفیر این رژیم خبر دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۱:۵۶    
عضو شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد داد که از خودروهایی که به تهران می آیند عوارض گرفته شود.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۱:۴۷    
شهردار تهران در خصوص عملکرد مدیریت شهری در زمان بارش برف گفت: عملکرد شهرداری در این مورد را خودم ارزیابی نمی کنم، اما استانداری تهران از نمره 20 به ما 18 داده است. بنابراین عملکرد ما قابل قبول بود.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۱:۳۵    
در پی حکم دادستانی ترکیه، یازده نفر از یکی از انجمن های پزشکی این کشور به دلیل انتقاد از عملیات ارتش در عفرین بازداشت شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۱:۲۶    
رئیس شورای شهر تهران گفت: هنوز تعیین نرخ ورود به محدوده طرح ترافیک به تصویب نرسیده است ولی به نظر بنده با ضرایب تخفیف قیمت ورود به محدوده طرح ترافیک از 13 تا 40 هزار تومان خواهد بود.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۱:۱۷    
نماینده آمریکا در سازمان ملل مدعی شد، اقدام جامعه بین الملل علیه برنامه موشکی ایران می تواند رئیس جمهوری کشورش را متقاعد کند که همچنان در برجام باقی بماند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۱:۰۲    
به گزارش عصر امروز، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (سه شنبه) در ابتدای جلسه درس خارج فقه با ابراز تأسف عمیق از کشتار مردم بی گناه در حوادث تروریستی اخیر افغانستان ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۰:۳۵    
خانم مجری دهه شصتی ها چه ماشینی سوارمی شود؟
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۰:۲۶    
سناتور آمریکایی گفت: ترامپ امروز از دروغ هایش معذرت خواهی نخواهد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۰:۱۴    
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز ماجراهای اخیر شهر تهران و نگاه اصلاح طلبان به مردم از یک حقیقت تلخ پرده بر می دارد و آنهم اینکه دوران نیاز به رای مردم تمام شده است و اهمیت آنها فعلا احساس نمی ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۰:۱۱    
خدمات شهرداری خارج بهتر است یا تهران؟! اصلاح طلبان پاسخ می دهند...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۰۹:۴۷    
به گزارش عصر امروز، بعد از ظهر امروز از ساعت 14 و 45 دقیقه در جریان مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه های کشور تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال به مصاف یکدیگر خواهند رفت. ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۰۹:۴۱    
یک اندیشکده آمریکایی برآورد کرده که میزان کسری بودجه دولت آمریکا در سال 2019 از رقم یک تریلیون دلار تجاوز خواهد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۰۹:۳۲    
بانک مرکزی تعداد مجوزهای فعالیت تعاونی های اعتبار را از 263 به 255 تعاونی کاهش داد که بر همین اساس 8 تعاونی اعتبار لغو مجوز شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۰۹:۲۶    
عضو شورای شهر تهران با اشاره به سند تحویل و تحول شهرداری تهران،گفت: این گزارش با قصد و قرض و ضربه زدن به مدیریت شهری سال های پیش تهیه شده ضمن اینکه نجفی با ارائه این گزارش خود را نیز زیر سوال برده ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۰۹:۱۷    
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه دریای نقدینگی باید به کویر تولید وصل شود گفت: مسئولان دولتی پاسخی برای دلیل وصل نشدن نقدینگی چند برابر شده به تولید ندارند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۰۹:۰۸    
به گزارش عصر امروز حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به رد کلیات لایحه بودجه سال 97 در پارلمان ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۰۸:۵۹    
یکی از دغدغه های انقلابی علامه مطهری، مبتلا شدن انقلاب اسلامی به استحاله ی درونی بود؛ به این معنی که انقلاب اسلامی پس از مرحله ی پیروزی، به تدریج و گاه به صورت نامحسوس ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۰۸:۵۶    
به تازگی شاهد ورود ماده مخدر جدیدی با عنوان دستمال به بازار هستیم. ماده ای که از ریشه مواد مخدر قبلی است اما سود جویان این صنعت با تغییر نام آن، این ماده را با عنوانی جدید وارد بازار کرده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۰۸:۴۷    
منابع یمنی از شلیک یک فروند موشک بالستیک برکان اچ2 به سمت فرودگاه ملک خالد در ریاض خبر دادند.