جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۹:۳۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 15 مرداد 1397 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 31 فروردین 1397 عصر امروز 31 اردیبهشت 1397 عصر امروز 31 خرداد 1397 عصر امروز 31 تیر 1397 عصر امروز 31 شهریور 1397 عصر امروز 30 مهر 1397 عصر امروز 30 آبان 1397 عصر امروز 30 آذر 1397 عصر امروز 30 دی 1397 عصر امروز 30 بهمن 1397 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 1 مرداد 1397 عصر امروز 2 مرداد 1397 عصر امروز 3 مرداد 1397 عصر امروز 4 مرداد 1397 عصر امروز 5 مرداد 1397 عصر امروز 6 مرداد 1397 عصر امروز 7 مرداد 1397 عصر امروز 8 مرداد 1397 عصر امروز 9 مرداد 1397 عصر امروز 10 مرداد 1397 عصر امروز 11 مرداد 1397 عصر امروز 12 مرداد 1397 عصر امروز 13 مرداد 1397 عصر امروز 14 مرداد 1397 عصر امروز 15 مرداد 1397 عصر امروز 16 مرداد 1397 عصر امروز 17 مرداد 1397 عصر امروز 18 مرداد 1397 عصر امروز 19 مرداد 1397 عصر امروز 20 مرداد 1397 عصر امروز 21 مرداد 1397 عصر امروز 22 مرداد 1397 عصر امروز 23 مرداد 1397 عصر امروز 24 مرداد 1397 عصر امروز 25 مرداد 1397 عصر امروز 26 مرداد 1397 عصر امروز 27 مرداد 1397 عصر امروز 28 مرداد 1397 عصر امروز 29 مرداد 1397 عصر امروز 30 مرداد 1397 عصر امروز 31 مرداد 1397 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۰:۱۵    
عضو اتاق بازرگانی با بیان اینکه کارت بازرگانی باید در آینده حذف شود که البته درخصوص آن نتایجی حاصل شده است گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۵۴    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک گفت: صحت و سقم احتکار انبار میلیاردی لوازم خانگی کشف شده در شهرستان آبیک در دست بررسی قرار دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۵۴    
رئیس جمهور با بیان اینکه کسی که به مذاکره پشت کرده ترامپ است، گفت: مذاکره همزمان با تحریم معنایی ندارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۴۹    
به گزارش عصر امروز مجلس خبرگان رهبری طی بیانیه ای بهبود اوضاع اقتصادی کشور و حل مشکلات معیشتی مردم از سران قوا را مطالبه کرد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۱:۰۹    
وزیر راه مدعی شد: کاری که ما در این جاده ها انجام دادیم قابل قیاس با 26سال گذشته نیست. ! اما این ژست کار برای مردم و ادعای انجام اقدامات بی سابقه جقدر با واقعیت همخوانی دارد؟
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۰:۴۹    
به گزارش عصر امروز در این اردو جهادگران اقداماتی مانند محوطه سازی برای خانه عالم، ساخت چهار چشمه سرویس بهداشتی، ساخت دو حمام، برگزاری کلاس احکام و قرآن، کلاس های ورزشی ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۰:۳۹    
سخنگوی وزارت خارجه کانادا در اظهاراتی به اخراج سفیر این کشور توسط ریاض واکنش نشان داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۰:۲۹    
برادر ناتنی سرکرده گروهک تروریستی القاعده اعلام کرد که پسر اسامه بن لادن با دختر هواپیماربای حملات 11 سپتامبر ازدواج کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۰:۱۹    
در آمریکا هر سه روز یک بار، یکی از شهروندان این کشور بر اثر شلیک پلیس کشته می شوند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۰:۰۹    
رئیس کمیته بین الملل دومای روسیه از یک سناتور آمریکایی درخواست کرد تا در روند آزادی فعال حقوق بشر روس، بازداشت شده در آمریکا کمک کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۵۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه بر بلوکه شدن دارایی ایران از سوی آلمان را تکذیب کرد و گفت: در بحث انتقال پول شیطنت هایی برای ممانعت از انجام این کار وجود داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۴۴    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران ضامن امنیت منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز است و بنا نیست جز ما کسی در خصوص امنیت این منطقه صحبت کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۳۹    
به گزارش عصر امروز به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت الله آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی با اشاره به توصیه های اخیر جمعی از مراجع معظم تقلید، علما، فضلا ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۳۴    
غلامعلی حداد عادل در وضعیت عادی جسمانی به سر می برد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۳۴    
همسر شهید حسن زاده شهید مدافع حرم، ماجرای غافلگیری خانواده شهید از حضور سرزده رهبرانقلاب در منزلشان را بازگو کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۲۹    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز روحانی به مجلس فرا خوانده شده است. این تیتر و مبحث چند روز گذشته رسانه های مکتوب و مجازی کشور بوده است ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۱۰    
به آقای خاتمی پیشنهاد می کنم در اعتراضات خیابانی کنار مردم باشند تا از نزدیک شعارها را بشنوند. برای او و جریان متبوع وی خوب نیست که پیشنهادشان برای خروج از وضع موجود تا این میزان متفاوت از خواست مردم ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۰۵    
به گزارش عصر امروز، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توییتر درباره مشکلات مردم و هجمه های قدرت های خارجی نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۵۰    
روز گذشته با استفاده از یک پهپاد انتحاری، به محل سخنرانی رئیس جمهور ونزوئلا حمله شد. در این گزارش، عملکرد تیم حفاظت از نیکلاس مادورو در این حمله را مورد بررسی قرار داده ایم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۳۵    
رئیس پلیس فتا استان زنجان از دستگیری چند باند فیشینگ حرفه ای یا برداشت از حساب های مردم با درگاه های جعلی اینترنتی خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۳۰    
اخیراً برخی از واردکنندگان سودجو بعد از اخذ ارز با قیمت دولتی، یا اصلا کالایی متناسب با حرفه خود وارد نکرده اند یا اینکه بعد از ورود کالا با ارز دولتی ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۳۰    
سیر نزولی قیمت خودرو با بسته ارزی دولت ادامه یافت، به طوری که قیمت برخی خودروها در بازار امروز هم یک تا دو میلیون تومان کاهش یافت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۳۰    
قیمت طلا در بازارهای جهانی با 5.01 دلار کاهش 1209.89 دلار فروخته شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۲۴    
به گزارش عصر امروز، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه با اشاره به 11 شهید امنیت پایدار که اخیرا در منطقه مریوان توسط تروریست ها به شهادت رسیدند ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۲۴    
فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: مردم مشهد اجازه سوءاستفاده ضدانقلاب را ندهند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۲۴    
معاون وزیر بهداشت درباره استفاده مجدد از کوپن توضیحاتی ارائه کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۱۹    
بخش دوم گفت و گوی تسنیم با مجید تخت روانچی حاوی نکات مهم و جالبی است، معاون سیاسی دفتر روحانی به سؤالات متعددی از موضوع مذاکره با آمریکا و و آینده رابطه ایران با عربستان و... پاسخ می دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۱۹    
همزمان با آغاز سیر نزولی قیمت ها در بازار طلا و ارز، حباب سکه باز هم کمتر شد و به مرز 3میلیون و 400هزار تومان رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۱۴    
دادستان قزوین گفت: مدیرکل سابق تربیت بدنی استان قزوین و معاون پیشین وی به اتهام اختلاس دستگیر شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۱۴    
مدیرکل خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: تا پایان دیروز 8 میلیون و 200 هزار تن گندم از سراسر کشور به صورت تضمینی خریداری شده که 50 درصد بهای آن را پرداخت کرده ایم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۰۹    
کنفدراسیون فوتبال آسیا 5 تغییر اساسی را در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در آینده درنظر گرفته است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۰۹    
نماینده مردم جیرفت در مجلس اعلام کرد: به زودی تشکیلات جدیدی زیرنظر قوه قضائیه برای مبارزه با مفاسد اقتصادی به صورت منسجم تشکیل می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۰۴    
به گزارش عصر امروز، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای سخنگوی دستگاه قضا در حاشیه جلسه امروز مسئولان عالی قضایی در رابطه با مباحث مطرح شده در این جلسه اظهار کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۰۴    
به گزارش عصر امروز، سردار ناصر شعبانی صبح امروز در دوره طرح ولایت که در اردوگاه دشت بهشت شاندیز برگزار شد، گفت: قرآن کتاب آسمانی ما و کتاب تکوین نظام هستی است، به این معنا که طبق نص قرآن ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۴۸    
عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی گفت: در جلسه روز گذشته مهمترین اخبار کشور مورد بررسی قرار گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۳۸    
یکی از نمایندگان درحالی از طرح سربازی دختران در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس صحبت می کند که رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح چنین موضوعی را بیشتر شبیه یک شوخی می داند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۲۸    
آمریکا به دنبال باز کردن پرونده ترورهای سیاسی جهت ایجاد تنش در آمریکای لاتین است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۱۸    
شاهین فتحی، معاون عملیات سازمان امداد و نجات در ارتباط با جزئیات واژگونی خودروی سمند در اصفهان اظهار داشت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۵۹    
مهاجم نیجریه ای تیم فوتبال پرسپولیس تا پایان نیم فصل رقابت های لیگ برتر در این تیم ماندنی شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۴۹    
دیپلمات های اروپایی در گفت وگو با خبرگزاری آسوشیتدپرس هدف تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران را براندازی توصیف کرده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۳۹    
بر اساس گزارش عملکرد بودجه درامدهای مالیاتی کشور در سه ماهه نخست سال جاری، با عبور از 22.5 هزار میلیارد تومان با رشد 24 درصدی مواجه شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۲۹    
به گزارش عصر امروز، مدیریت جدید شهری از شهریور سال 96 کار خود را در شهرداری تهران آغاز کرد. عملکرد شورای شهر اول پایتخت همچون تیری بر پیکره اصلاح طلبان بود و دمینوی شکست آنها را در چند انتخابات ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۱۹    
یک نماینده مجلس نسبت به بی برنامگی دولت برای تقویت نظارت بر بازار اجاره بهای مسکن انتقاد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۰۹    
به گزارش عصر امروز، لارس نوردروم سفیر نروژ در ایران در نشست برجام و ژئوپلیتیک انرژی که عصر دیروز (یکشنبه) به میزبانی سایت شورای راهبردی روابط خارجی برگزار شد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۳۴    
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند ترور دانشمند موشکی سوریه حامل این پیام به دمشق است که دیگر دانشمندان و پژوهشگران سوریه نیز در معرض خطر قرار دارند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۵۴    
رئیس جمهور آمریکا با انتشار یک پیام توئیتری ادعا کرد که قصد و نیت اصلی پسرش از دیدار با روسها در سال 2016، کسب اطلاعات علیه رقیب انتخاباتی وی بوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۳۴    
قرار است که از فردا(سه شنبه) با بازگشایی رسمی عملیات کار صرافی، دلار وضعیت قیمتی متعادل تری را تجربه کند؛ اما دیشب دلالان مشغول فروش شبانه ارزهایی بودند که 4 ماه بازار را بهم ریخته بود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۱۹    
رئیس شورای عالی انقلاب یمن به دنبال اخراج شدن سفیر کانادا از عربستان سعودی، از اتاوا خواست سفارت خود در صنعا را افتتاح کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۰۹    
بختیاری ها با بهره گیری از دنیای مدرن و زنده نگهداشتن سبک سنتی خود مراسم عروسی را جشن می گیرند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۵۴    
24 نفر از افراد خاص علی رغم ممنوعیت براساس دستور العمل و شیوه نامه استخدامی وزیر نفت به شرکت نفت به صورت قرارداد مدت معین استخدام شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۵۴    
سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر درباره ادامه کار افشانی نمی توان به طور قاطع نظر داد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۴۹    
معاون اجتماعی شهرداری تهران در خصوص جمع آوری متکدیان در تهران گفت: شهرداری تهران طرح جامعی دراین باره تهیه کرده است و تاکید می کنم شهرداری فقط وظیفه جمع آوری و غربالگری دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۴۴    
بازداشت معاون ارزی بانک مرکزی؛ واردات طلای خام معاف از مالیات؛ روحانی به مجلس می رود و چراغ سبز بازار سرمایه به بسته جدید ارزی؛ از مهم ترین عناوین صفحه اول روزنامه های امروز کشورند.