جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۱:۲۵Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 26 مرداد 1397 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 31 فروردین 1397 عصر امروز 31 اردیبهشت 1397 عصر امروز 31 خرداد 1397 عصر امروز 31 تیر 1397 عصر امروز 31 شهریور 1397 عصر امروز 30 مهر 1397 عصر امروز 30 آبان 1397 عصر امروز 30 آذر 1397 عصر امروز 30 دی 1397 عصر امروز 30 بهمن 1397 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 1 مرداد 1397 عصر امروز 2 مرداد 1397 عصر امروز 3 مرداد 1397 عصر امروز 4 مرداد 1397 عصر امروز 5 مرداد 1397 عصر امروز 6 مرداد 1397 عصر امروز 7 مرداد 1397 عصر امروز 8 مرداد 1397 عصر امروز 9 مرداد 1397 عصر امروز 10 مرداد 1397 عصر امروز 11 مرداد 1397 عصر امروز 12 مرداد 1397 عصر امروز 13 مرداد 1397 عصر امروز 14 مرداد 1397 عصر امروز 15 مرداد 1397 عصر امروز 16 مرداد 1397 عصر امروز 17 مرداد 1397 عصر امروز 18 مرداد 1397 عصر امروز 19 مرداد 1397 عصر امروز 20 مرداد 1397 عصر امروز 21 مرداد 1397 عصر امروز 22 مرداد 1397 عصر امروز 23 مرداد 1397 عصر امروز 24 مرداد 1397 عصر امروز 25 مرداد 1397 عصر امروز 26 مرداد 1397 عصر امروز 27 مرداد 1397 عصر امروز 28 مرداد 1397 عصر امروز 29 مرداد 1397 عصر امروز 30 مرداد 1397 عصر امروز 31 مرداد 1397 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۰:۲۶    
پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه هایی را ارائه کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۱:۵۹    
عزت الله ضرغامی با اننشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود به کمپین فرزندت کجاست پیوست.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۱:۴۹    
در حاشیه دیدار تیم های هندبال ایران و مالزی در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۹:۴۵    
رییس کل بانک مرکزی در یادداشتی برخی اقدامات و سیاست های جدید بانک مرکزی را تشریح کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۹:۲۵    
یک روزنامه حامی دولت از سکوت ادامه دار دولت درباره فهرست دریافت کنندگان رانت ارزی انتقاد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۹:۱۵    
یک کارشناس اقتصادی حامی دولت تصریح کرد دولت در تسخیر گروه های رانتی است و گویا عده ای با آمریکا عقد اخوت بسته اند که زمینه ساز آشوب در کشور شوند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۹:۰۵    
به گزارش عصر امروز آمریکا خود کاری کرده که شرایط مذاکره را از بین برده؛ با روند خوبی داشتیم مذاکره می کردیم اما خودش آن را تخریب کرده و پل را خراب کرده و آن طرف ایستاده و می گوید باید چگونه عبور ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۳:۲۰    
بیست و یکمین جمعه راهپیمایی بازگشت در حالی آغاز شد که نظامیان صهیونیست همچون دفعات قبلی به سمت شهروندان فلسطینی گلوله جنگی شلیک کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۳:۱۵    
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه ای به حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور قانون اصلاح قانون مبارزه با تأمین مالی تروریسم را برای اجرا به دستگاه های اجرایی ابلاغ کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۳:۰۰    
در هفته چهارم لیگ برتر دیدار تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با تیم نفت مسجدسلیمان با تساوی به پایان رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۲:۵۵    
وزیر خارجه چین می گوید کشورش برای روابط با ایران ارزش قائل است و پکن با درنظر گرفتن آخرین تحولات بین المللی، تصمیم خود را برای افزایش روابط با تهران گرفته است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۲:۱۱    
به گزارش عصر امروز سردار محمدرضا مقیمی، در واکنش به تاثیراتی که افزایش قیمت ها و طبعاً کاهش قدرت خرید در جرائم خرد و خشن خواهد داشت اظهار کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۱:۵۶    
در پرتو دستاوردهای نوین صنعت دفاعی، اکنون جمهوری اسلامی ایران جایگاه شایسته خود را به عنوان" قدرت برتر" تثبیت کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۱:۵۱    
دادگاهی در ترکیه برای سومین بار درخواست آزادی "اندرو برانسون" کشیش آمریکایی را که به اتهام همکاری با شبکه فتح الله گولن در حبس خانگی به سر می برد، رد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۱:۴۶    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس گفت: وقتی می گوییم مردم سالاری دینی یعنی مردم 5 حق دارند که شامل حق انتخاب، حق مشارکت در تمام امور، حق نظارت و همچنین حق بازخواست و مطالبه گری است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۱:۴۶    
سفیر عربستان سعودی در ایالات متحده آمریکا ایران را متهم به دخالت در امور یمن کرد و گفت که تهران به دنبال تکثیر نمونه حزب الله در یمن است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۱:۴۱    
فرمانده محور شمال نیروهای الحشد الشعبی می گوید برخی چهره های سیاسی عراق دنبال عقب نشینی این نیروها از مناطق غربی و شمالی این کشورند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۸:۱۰    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس به صراحت گفت: مخالف 100 درصد واردات هستیم و معتقدیم مجوز واردات برای برخی محصولات از جمله برنج ایجاد رانت دولتی و بازارهای انحصاری برای آنهایی است که مجوز می گیرند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۸:۴۰    
حجم تملک اوراق دارایی دلاری ترکیه طی دو ماه می و ژوئن سال جاری 12 درصد کاهش یافته است، چرا که دولت ترکیه به دنبال فاصله گرفتن از دلار است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۸:۳۰    
مدیر سابق دفتر ارتباطات عمومی کاخ سفید دیروز فایل صوتی را منتشر کرد مبنی بر اینکه عروس رئیس جمهور آمریکا برای جلوگیری از افشاگری هایش به وی پیشنهاد پرداخت مبلغی ماهانه معادل حقوق دوران حضور او در کاخ ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۸:۲۰    
در بررسی اقدامات نظامی سپاه تفاوتی بین سیاست های اعمالی و اعلامی آن وجود ندارد. بررسی عملکرد نظامی این نهاد نشان می دهد که به تمامی تهدیدات در سطح ملی و بین المللی پاسخ متناسب با شرایط داده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۷:۵۵    
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور از احاله پرونده سقوط هواپیمای آسمان به تهران خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۷:۴۵    
"مایک پمپئو" وزیر خارجه آمریکا (رئیس پیشین CIA ) دیروز، از گروه اقدام ایران به ریاست برایان هوک و با هدف هماهنگی امور مرتبط با ایران رونمایی کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۷:۳۵    
تیم ملی هندبال ایران در بازی های آسیایی مقابل تیم چند ملیتی قطر شکست خورد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۷:۲۵    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اکثر افرادی که اکنون در وزارت نفت مشغول به کارند، به درد شرایط تحریمی نمی خورند و تصمیماتی را خواهند گرفت که به زیان کشور خواهد بود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۷:۰۵    
نمایندگان پارلمان جدید پاکستان عمران خان رهبر حزب تحریک انصاف را به عنوان نخست وزیر برگزیدند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۶:۵۰    
معاون سیاسی، امنیتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی از شناسایی عامل برداشت های غیرقانونی از برخی حساب های دولتی در مشهد خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۶:۲۵    
تیم فوتبال امید ایران در دومین دیدار خود در گروه ششم بازی هایی آسیایی مقابل کره شمالی به پیروزی رسید و صدرنشین شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۶:۲۰    
به گزارش عصر امروز، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد خطیب نمازجمعه تهران در خطبه های خود خطاب به رئیس کل بانک مرکزی اظهار داشت: آقای مدیرکل! با دستور و امر ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۵:۰۰    
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از اعلام رنکینگ جدید فیفا مطلبی را از طریق صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۴:۵۰    
زارعی با بیان اینکه مردم یمن بیش از دویست هزار بار مورد حمله قرار گرفته اند، اظهار کرد امروز سواحل یمن در سیطره انصارالله قرار دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۴:۴۰    
بلال فروشی با خودروی لاکچری در تهران
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۴:۲۰    
رئیس جمهور آمریکا بر این باور است که ایالات متحده برای آزادی کشیش آمریکایی بازداشت شده، هیچ چیزی به ترکیه پرداخت نخواهد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۴:۱۰    
معاون هماهنگ کننده وزیر دفاع با بیان اینکه دقت و سرعت موشک های ما روز به روز در حال افزایش است ، گفت: جمهوری اسلامی از نظر قدرت دفاعی و نظامی در سطح "بازدارندگی" است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۳:۵۶    
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: کسانی که می خواهند سلیقه ای عمل کنند و دوباره مذاکره با آمریکا را پیگیری کنند، نباید در مسئولیت های اجرایی قرار بگیرند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۳:۴۱    
پس از آنکه دوشنبه هفته گذشته و در پی تشدید مناقشه آمریکا با ترکیه ارزش لیر به 7.24 واحد در برابر دلار سقوط کرد، اجرای برخی سیاست ها باعث شد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۳:۳۱    
به گزارش عصر امروز محمد فلاحی، با اشاره به درگیری میان نیروهای مرزبانی و گروه های ضدانقلاب در منطقه مرزی این شهرستان اظهار داشت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۳:۲۱    
به گزارش عصر امروز، چهارشنبه گذشته مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در واکنش به انتشار خبر" عبور هواپیماهای آمریکایی از آسمان ایران با مجوز سازمان هواپیمایی " اعلام کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۳:۱۶    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در 4 ماهه امسال اوضاع درآمد فروش نفت خوب بوده و میانگین 2.5 میلیون بشکه در روز فروش داشتیم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۳:۰۱    
سیدضیاءالدین دری کارگردان سینما و تلویزیون پس از تحمل یک دوره بیماری درگذشت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۳:۰۱    
عزت الله انتظامی از اسطوره های تئاتر، سینما و تلویزیون ایران صبح امروز به علت بیماری در سن 94 سالگی درگذشت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۰:۴۶    
به گزارش عصر امروز، 25 مرداد ماه بار دیگر فریاد الله اکبر، جانم فدای رهبر ، روحانیت هم درد و همراه مردم و رئیس بی کفایت، مایه ننگ ذلت از مدرسه فیضیه، خاستگاه انقلاب بلند شد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۰:۳۱    
نماینده اصلاح طلب در توئیتی جنجال ساز از واگذاری سهم ایران در رژیم حقوقی دریای خزر سخن گفت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۰:۰۱    
منابع خبری جزئیات داستان جالب یک دختر ایزدی با رباینده داعشی او در آلمان را منتشر کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۰۹:۵۶    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفته است که 1.5 میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال پایدار در روستاها اختصاص یافته است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۰۹:۴۶    
به گزارش عصر امروز، بر اساس آمارهای تجارت خارجی کشور که توسط وزارت صنعت منتشر شده است در 4 ماهه نخست سال جاری صادرات مربوط به حوزه خودرو و نیرو محرکه نسبت به مدت مشابه سال قبل به لحاظ ارزش 571 درصد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۰۹:۳۶    
وزارت دفاع آمریکا در یک گزارش سالانه مدعی شده چین احتمالاً در حال تمرین برای توسعه توانمندی های خود جهت حمله به مواضع آمریکا است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۰۹:۳۱    
در 5 سال گذشته وزارت نفت برای بالابردن فروش نفت ایران تخفیف های قابل توجهی به مشتریان نفتی می داد و اکنون نیز در شرایطی که هنوز تحریم ها آغاز نشده است بیشترین تخفیف را در طول 14 سال اخیر به مشتریان ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۰۹:۲۶    
مدافع تیم ملی ایران در جام جهانی به لیگ بلژیک پیوست.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۰۹:۱۶    
نور آبی ساطع شده از نمایشگرهای دیجیتال، تلویزیون های مسطح و لامپ های ال ای دی می توانند موجب مشکلات بیولوژیک و زیست محیطی متعدد از جمله ضعف قوه بینایی شوند.