جمعه ۱۸ خردادساعت ۰۳:۰۰Jun 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 31 خرداد 1400 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 31 فروردین 1400 عصر ایران 31 اردیبهشت 1400 عصر ایران 31 تیر 1400 عصر ایران 31 مرداد 1400 عصر ایران 31 شهریور 1400 عصر ایران 30 مهر 1400 عصر ایران 30 آبان 1400 عصر ایران 30 آذر 1400 عصر ایران 30 دی 1400 عصر ایران 30 بهمن 1400 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 1 خرداد 1400 عصر ایران 2 خرداد 1400 عصر ایران 3 خرداد 1400 عصر ایران 4 خرداد 1400 عصر ایران 5 خرداد 1400 عصر ایران 6 خرداد 1400 عصر ایران 7 خرداد 1400 عصر ایران 8 خرداد 1400 عصر ایران 9 خرداد 1400 عصر ایران 10 خرداد 1400 عصر ایران 11 خرداد 1400 عصر ایران 12 خرداد 1400 عصر ایران 13 خرداد 1400 عصر ایران 14 خرداد 1400 عصر ایران 15 خرداد 1400 عصر ایران 16 خرداد 1400 عصر ایران 17 خرداد 1400 عصر ایران 18 خرداد 1400 عصر ایران 19 خرداد 1400 عصر ایران 20 خرداد 1400 عصر ایران 21 خرداد 1400 عصر ایران 22 خرداد 1400 عصر ایران 23 خرداد 1400 عصر ایران 24 خرداد 1400 عصر ایران 25 خرداد 1400 عصر ایران 26 خرداد 1400 عصر ایران 27 خرداد 1400 عصر ایران 28 خرداد 1400 عصر ایران 29 خرداد 1400 عصر ایران 30 خرداد 1400 عصر ایران 31 خرداد 1400 
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۴/۰۵ - ۱۲:۰۴    
رئیس اداره امور تعاونی های اداره کل عشایری خراسان شمالی گفت: دلالان در بازار دام زنده وارد شده و با ترفندهای مختلف دسترنج دامداران را با قیمت کمتری خریداری می کنند. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۴/۰۴ - ۱۸:۵۵    
معاونت بهداشت وزارت بهداشت از هموطنان عزیز تقاضا دارد اخبار و اطلاعیه های پیرامون واکسیناسیون کووید 19 را فقط از طریق رسانه های رسمی کشور و پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت پیگیری کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۱۱:۱۶    
نمایشگاهی از حیوانات عجیب و غریب در کراکوف لهستان برپا شده که مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. در این نمایشگاه انواع رتیل ها، مارها، عقرب ها ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۶:۱۳    
مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق درباره قطعی برق های اخیر، توضیح می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۴:۳۴    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۱:۵۷    
عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران با تشریح آسیب های اقتصادی ایران گفت: فعالیت های سوداگرانه جایگزین فعالیت تولیدی شد و دولت بزرگ و پرهزینه با درآمد فراوان نفتی در دهه 80 نتوانست به تولید کمک ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۱:۵۵    
اولین نشست خبری سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب ملت ایران در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری بعد از ظهر امروز دوشنبه برگزار شد. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۸:۵۰    
مدیرعامل بانک رفاه کارگران با تاکید بر ضرورت نهادینه ساختن فرهنگ کار و تلاش در جامعه، برگزاری جشنواره ها و مسابقات عکاسی با موضوع " کار و اشتغال" را در این زمینه بسیار تاثیرگذار توصیف کرد و خاطرنشان ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۸:۳۸    
لوکس ترین محصول مدیران خودرو ، تیگو8 پرو پس از مدتها بالاخره قرار است وارد بازار کشور شده و به زودی در طی چند ماه آینده رونمایی از این خودروی شاسی بلند 7 نفره با طولی بیش از 4 ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۵:۰۰    
طباطبایی: مرحوم منصوری یا توسط سرویس های امنیتی بیگانه کشته شده یا اینکه ذی نفعان در پرونده دست به این جنایت زدند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۴:۱۶    
منصور جهانی فیلم مستند نان مقدس به کارگردانی زنده یاد رحیم ذبیحی و به تهیه کنندگی تورج اصلانی، تقدیر ویژه اعضای هیئت داوران جایزه اصلی فیلم هایی که اهمیت دارند در هفدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۳:۰۲    
کانال pwnisher در ماه گذشته بزرگترین چالش طراحی سه بعدی را راه انداخت و از طراحان دعوت کرد تا با یک طرح و اسکلت پایه، انیمیشن خود را طراحی کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۰:۱۳    
فرهاد مجیدی: هرکاری کنید تیم من می برد!
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۰۹:۵۷    
مرد شرور که بعد از طلاق همسرش کینه او را به دل گرفته بود در اقدامی جنون آمیز وی را هدف شلیک 5 گلوله قرار داد و فرار کرد، اما با ردیابی های پلیسی در تهران دستگیر شد. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۰۹:۴۱    
تاکنون حضور 74 شرکت از 13 استان کشور در این نمایشگاه قطعی شده و قرار است نمایندگانی از کشورهای آلمان، عمان و ایتالیا در این نمایشگاه حضور یابند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۰۸:۳۵    
آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره خاموشی موقت نیروگاه بوشهر بیانیه ای صادر کرد. به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۰۷:۴۸    
مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر 1330 میلیارد دلار برآورد می شود که این رقم نسبت به روز قبل 8.49 درصد کمتر شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۳:۵۶    
به گزارش خبرگزاری رویترز، این منابع گفتند که گفت وگوها میان ائتلاف به رهبری سعودی و جنبش انصارالله یمن بر گام هایی متمرکز است که بر اساس آن محاصره بنادر یمن و فرودگاه بین المللی صنعا برداشته شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۳:۵۴    
تبلیغ سایت های شرط بندی و قمار جرم است و با تبلیغ کنندگان برخورد قانونی خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۳:۴۵    
در این مدت، 3 هزار و 730 فقره انواع سرقت، بیش از 330 کیلوگرم انواع موادمخدر و حدود 94 هزار عدد انواع کالای های ممنوعه و قاچاق کشف شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۳:۱۸    
سند تحول، سندی است که در قوه قضاییه لازم الاجراست. ریل گذاری شده و قائم به شخص نیست
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۶    
ما همچنان میخواهیم که روابط خوبی با هر دو طرف [ایران و عربستان] داشته باشیم و حسن همجواری را با همه آنان رعایت کنیم، و تا زمانی که آنها با ما ارتباط دارند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۲    
کشته شدن الناحر بر اساس اطلاعات دقیق میدانی صورت گرفت و قتل او ضربه کمرشکنی به گروه های داعش به ویژه در حوض حمرین دیالی وارد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۶    
در پایان این مسابقه مسوول روابط عمومی هیات فوتبال استان تهران ضمن عذرخواهی از بینندگان تلویزیونی این بازی، دلیل قطع برق ورزشگاه آزادی را خرابی یکی از تابلوهای این ورزشگاه اعلام کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۸    
این دولت ها نمی توانند از حقوق بشر حرف بزنند و همزمان رفتاری متوحش(توهین، ضرب و شتم) را در بی تفاوتی پلیس خود، به نمایش بگذارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۰    
بیشترین آمار کرونا در روسیه در مسکو گزارش شده است که در شبانه روز اخیر 7 هزار و 584 نفر به کرونا مبتلا شده و حدود 80 نفر نیز جان باخته اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۲:۱۴    
به گفته کارشناسان ایجاد این پوشش های تار عنکبوتی تاکتیکی برای بقا است که عنکبوت ها برای جابجایی و صعود به زمین های مرتفع تر از آن استفاده می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۲:۱۳    
رهبران اتحادیه اروپا نیز تصمیمی سیاسی در خصوص تحریم های بخش های خصوصی اقتصاد بلاروس را خواهند گرفت و بعد از اجلاس سران اروپا ماهیت فنی به بسته تحریم های اقتصادی اضافه خواهد شد و رسانه ای می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۲:۱۲    
شاگردان فرهاد مجیدی با دو گل آرمان رمضانی و مهدی قایدی تیم پدیده را شکست دادند تا فاصله خود را با صدر جدول کمتر کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۱:۵۸    
تقریبا کار شمارش و اعلام اسامی شوراها به اتمام رسیده است و تنها نتیجه شهر اهواز باقی مانده که اعلام نشده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۱:۵۱    
تروریست مذکور در چند عملیات تروریستی ازجمله انفجار یک بمب در جریان گشت زنی ارتش عراق، ربودن شهروندان عراقی، حمله به منطقه آمرلی با سلاح های مختلف و همچنین جنایت های دیگر دست داشته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۴    
با این نتیجه، شاگردان مجیدی 40 امتیازی شدند و جایگاه خود در رده سوم جدول را تثبیت کردند. پدیده هم با 28 امتیاز در رده هشتم جدول باقی ماند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۱    
در جریان بازی دو تیم استقلال و پدیده برق استادیوم آزادی قطع شد. به گزارش ایسنا، در جریان بازی معوقه هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۱:۳۶    
دلیلی ندارد که باور کنم رئیس جمهوری جدید ایران بخواهد موضع متفاوتی را در قبال مذاکراتی که به نفع کشور و مردم ایران است اتخاذ کند
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۵    
برای تسریع در این مرحله، تعداد کاربران دوبرابر شده و از 20 نفر به 40 نفر افزایش یافت و کار به صورت شبانه روزی در حال انجام است که توانستیم بخش زیادی از کار را تمام کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۱:۱۰    
تیم های استقلال و پدیده مشهد در چهارچوب لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۱:۰۵    
در اطلاعیه ای که دیشب روی تارنمای سازمان اتمی ایران منتشر شد آمده است که این نیروگاه ظرف چند روز آینده مجددا به شبکه سراسری برق خواهد پیوست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۰:۵۱    
شوراهای منتخب بعد از طی مراحل و جلسات آموزشی باید بر سر کار بروند و قبل از کار رسمی گواهی های لازم آموزشی را کسب کرده باشند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۹    
بر اساس اعلام فرمانداران غرب استان تهران نتایج منتخبین انتخابات شورای اسلامی شهرهای شهریار، رباط کریم، ملارد، بهارستان و قدس اعلام شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۰:۲۷    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور نتایج شمارش آراء در سه حوزه انتخابیه دومین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مشهد، قم و مازندران را اعلام کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۰:۲۲    
محققان در میان آن دسته از شرکت کنندگان که بهبودیافته بودند، اثراتی مانند از بین رفتن ماده خاکستری در مناطقی از مغز مشاهده کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۶    
امروز خبرگزاری رسمی قطر قنا آل ثانی با آرزوی موفقیت برای سفیر جدید عربستان تاکید کرد که قطر از پیشبرد روابط دوجانبه بین دو کشور و همکاری نزدیکتر در زمینه های مختلف پشتیبانی می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۰:۰۹    
در 10 روز گذشته منتهی به انتخابات، نیروی زمینی سپاه موفق به شناسایی و انهدام سه تیم تروریستی در شمال غرب کشور شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۰:۰۴    
مهلت بازپرداخت اعتبار اعطایی به تشخیص موسسه اعتباری حداکثر 18 ماه است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۹:۵۰    
در بیانیه وزارت خارجه اسرائیل آمده است: گسترش روابط امارات و تل آویو از اهمیتی بالا برخوردار است؛ امری که نه تنها به نفع شهروندان دو کشور، بلکه به سود کل خاورمیانه خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۹:۳۶    
وزارت خارجه انگلیس با صدور بیانیه ای سفیر جدید این کشور در ایران را معرفی کرد. به گزارش ایسنا، وزارت خارجه انگلیس روز دوشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که سایمون شرکلیف از ماه اوت جایگزین رابرت ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۹:۲۷    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب: تهرانی ها روزانه به اندازه حجم آب دریاچه چیتگر، آب مصرف می کنند. امسال بدترین سال آبی در طول 50 سال گذشته است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۹:۲۳    
پس از ارزیابی و استماع نظرات موافقان و مخالفان ، کلیات لایحه مبارزه با قاچاق انسان و اعضای بدن انسان به خارج از کشور با اکثریت آرا به تصویب اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۵    
قرار است امشب معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه ای این قیمت را به ستاد تنظیم بازار اعلام و ستاد تنظیم بازار نیز فردا آن را ابلاغ کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۴    
نظام الدین موسوی به عنوان سخنگوی هیات رییسه مجلس انتخاب شد. به گزارش ایسنا، در نشست بعدازظهر امروز (دوشنبه) هیات رییسه مجلس محسن پیر هادی به عنوان ناظر اداری ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۰    
دو تیم فوتبال استقلال و پدیده از ساعت 19:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می روند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۸    
این حادثه در ساعت 10 و 50 دقیقه صبح امروز رخ داد و در ساعت 14 و 20 دقیقه ماموریت به پایان رسید و پیکر 2 معدنچی کشف شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۱    
طبق تعریف؛ از کار افتادگی جزیی ناشی از کار عبارت است از کاهش قدرت کار بیمه شده به نحوی که با اشتغال به کار سابق یا کار دیگر فقط قسمتی از درآمد خود را به دست آورد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۸:۱۹    
پاکستان آبزرور نوشت: تهران و اسلام آباد در حال تقویت همکاری های مشترک برای جلوگیری از قاچاق انسان و تردد غیرقانونی در مرزهای یکدیگر هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۸:۰۰    
در این انتخابات غلامحسین کرمی و ولی الله فرزانه نیز به عنوان دبیران کمیسیون انتخاب شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۹    
احتمال دارد در درون هسته سخت قدرت، شکافی ایجاد شود، شکافی مهیب و پرهزینه هم برای کشور و هم برای حاکمیت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۰    
پس از شش سال وقفه، برنامه "پرانتز باز" که از سوی مخاطبان به عنوان یکی از پرطرفدارترین برنامه های رادیویی شناخته شده بود به آنتن رادیو نمایش بازگشت. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۶    
تمام اقداماتی که در مدت مسئولیتم به عنوان قاضی انجام دادم همواره در جهت دفاع از حقوق بشر بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۲    
از هفته سوم خرداد روند کاهشی متوقف شده و در هفته چهارم 3.3 درصد در مراجعین سرپایی افزایش داشته ایم
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۰    
مسئولان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده اند تا پایان تیرماه 35 هزار واحد دیگر نیز بهره برداری می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۷    
این تصمیم به دلیل عقد نشدن قرارداد میان باشگاه استقلال و سازمان لیگ و انتفاع نداشتن باشگاه استقلال از این درآمد اتخاذ شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۶    
عصر روز یک شنبه براثر سقو یک فروند هواپیمای آموزشی وابسته به شرکت فراسپهر در هنگام بازگشت از شهر کلاله در استان گلستان در 50 مایلی فرودگاه بجنورد و در روستای رباط قره بیل شهرستان گرمه سقوط کرد
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۲    
صاحب آراء باطله مائیم؛ درد داریم ودراین سالها کسی نبود که حرف های ما را خوب گوش کند؛ همه خوب حرف می زنند. خودم به خودم رای دادم تا همدرد خودم باشم وبا خودم بسوزم. اما رای من طبق قانون باطله اعلام شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۷    
فیلمی آرشیویی از اولین آزمایش بمب هیدروژنی شوروی در سال 1953 میلادی ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۳    
سخنگوی صنعت برق گفت: از روز گذشته نیروگاه اتمی بوشهر به ظرفیت 1000 مگاوات به دلیل نقص فنی از مدار خارج شد و احتمالا چهار یا پنج روز زمان برای اتمام کارهای عملیاتی لازم است و بعد از آن این نیروگاه ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۹    
نخستین نشست خبری سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب، بعدازظهر دوشنبه (31 خرداد) برگزار شد. رئیسی در انتخابات 28 خرداد امسال با حدود 18 میلیون رأی به عنوان رئیس دولت سیزدهم انتخاب شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۴    
استاندار تهران گفت: منتظر هستیم واکسن هایی که برای گروه 70 سال به بالا در نظر گرفته شده، به ما تحویل داده شود تا بتوانیم تزریق مجدد واکسن را در مراکز شروع کنیم. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۹    
معاون اول قوه قضاییه گفت: مردم در این انتخابات به شخص رأی ندادند بلکه به شخصیتی با کارنامه که سابقه خدمتی او را دیده و شنیده بودند رأی دادند. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۹    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: این شرکت از روز گذشته برای مشترکان پرمصرف و بدمصرف تهرانی نامه هشدار قطع آب صادر کرده است. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۸    
رئیس مجلس: روز جمعه یک بار در نوبت صبح و آغاز رأی گیری و یک نوبت در نیمه روز قبل از ساعت 10:30 دو اشکال جدی در فرآیند رأی گیری ایجاد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۳    
یک منبع امنیتی عراق از سفر هیئت بلند پایه نظامی عراق به ریاض در پایان هفته خبر داد. به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۱    
رئیس جمهور منتخب: رسانه ها گمانه زنی نکنند، مستقل وارد میدان شدم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۹    
شدت و حجم کاری رزیدنت ها بعضا منجر به افسردگی، خودکشی و انواع مشکلات مادی و جسمی و روحی ایشان شده به نحوی که خرداد سال 98 رزیدنت سال 2 ارتوپدی تهران بنام دکتر رسول قائدی بر اثر فشار کاری وارده فوت ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۶    
تمام اقداماتی که در مدت مسئولیتم به عنوان قاضی انجام دادم همواره در جهت دفاع از حقوق بشر بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۴    
رئیس جمهور منتخب: آمار و ارقام وضعیت کشور روشن است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۲    
رئیس جمهور منتخب:گزارش های سیاست خارجی توسط تیم خودم در حال بررسی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۱    
اگر چه همواره سعی می کردم مواظب رفتارهای کودکانه فرزندم باشم و از او در برابر برخی حوادث ناخواسته یا اتفاقات شیطانی دیگر حفاظت کنم ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۴    
رییسی در اولین نشست خبری گفت: آمریکا به برجام برگردد و به تعهد خود عمل کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۲    
عدم شرکت (بی سابقه) بالای پنجاه درصد از مردم و وجود بالاترین درصد رأی های باطله اگر نشانه دلسردی و نومیدی مردم و فاصله آنان با حکومت نیست، نشان چیست؟
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۷    
انتخابات این دوره شکوه خاصی داشت چرا که در طول این سال ها بی سابقه بود که خارجی ها بخواهند مردم را از حضور از پای صندوق های رای منصرف کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۱    
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری هفتادوچهارمین افتتاح طرح های ملی در دولت خود اظهار کرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۴    
آیین کلنگ زنی دو مدرسه در روستاهای مگسان سفلی بخش اشترینان از توابع شهرستان بروجرد و بگ وردی علیا بخش خاوه از توابع شهرستان دلفان با حضور مدیرعامل بنیاد نیکوکاری یاس و جمعی از مقام های محلی برگزار ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۴    
ابوالفضل شاه کرم، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون بامداد امروز، دوشنبه 31 خرداد ماه درگذشت. سمانه شاه کرم ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۳    
وزیر بهداشت:واکسن پاستور روی گونه افریقای جنوبی و برزیلی 62 درصد، یعنی حدود 6 برابر واکسن آسترازنیکا اثرگذاری دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۱    
وی با اشاره به شیب ملایم و رو به بالای تعداد مبتلایان خاطرنشان کرد: تعداد موارد خانوادگی ابتلا دچار روند افزایشی شده که حاکی از قدرت واگیر ویروس و احتمال شیوع کرونای هندی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۹    
معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران گفت: از اول اردیبهشت حذف تدریجی یا چاپ دفترچه آغاز شده و تا پایان تیر ماه دفترچه ای صادر نمی شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۱    
خطیبب زاده در پاسخ به این سوال که امکان توافق در همین دولت وجود دارد، ابراز داشت: دیپلمات ها خوشبین هستند ولی برای قضاوت زود است. باید دید آیا تصمیم های سیاسی در همه طرف ها گرفته می شود یا خیر ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۸    
به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه گفت: همکاران ما در دستگاه قضایی در سراسر کشور همت کردند و پرونده های مربوط به مبارزه با فساد را بر اساس حق و عدل ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۲    
به گزارش ایسنا، این مسافران با مجوز Fan ID و بلیت بازی های جام ملت های اروپا به روسیه سفر کرده بودند، اما در فرودگاه شرمیتووا ی روسیه از ورود آن ها به خاک این کشور جلوگیری شد
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۱    
شرکت کشت و صنعت روژین تاک به عنوان واحد نمونه برقراری الزامات نظام مدیریت ایمنی موادغذایی انتخاب شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۰    
رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به مذاکره با گزینه های جدید برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال گفت: هنوز زمان داریم و همه باید لذت ببرند . ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۳:۲۷    
صحبت های اسکوچیچ درباره عدم میزبانی در بازی های برگشت ؛ از کارشکنی ها علیه تیم ملی در AFC ناراحت بودم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۵    
سرمایه گذاری تامین اجتماعی، بانک تجارت، گروه مپنا، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل فولاد مبارکه اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۵    
تخمین ها حاکی از ذخیره 200 میلیون بشکه ای نفت و میعانات گازی آماده فروش ایران در روی زمین و دریا است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۰    
سخنگوی سازمان غذا و دارو از رونمایی از واکسن اسپوتنیک وی تولید ایران در هفته آینده خبر داد. به گزارش ایسنا ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۶    
مدافع کروات تیم استقلال تهران مشخصا دست کم در سال جاری دریافتی از استقلال نداشته و طبق نامه هایی به باشگاه هم هشدار داده بود که می تواند قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کند.
  • ۱