جمعه ۱۸ خردادساعت ۰۲:۵۰Jun 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 30 دی 1400 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 31 فروردین 1400 عصر ایران 31 اردیبهشت 1400 عصر ایران 31 خرداد 1400 عصر ایران 31 تیر 1400 عصر ایران 31 مرداد 1400 عصر ایران 31 شهریور 1400 عصر ایران 30 مهر 1400 عصر ایران 30 آبان 1400 عصر ایران 30 آذر 1400 عصر ایران 30 بهمن 1400 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 1 دی 1400 عصر ایران 2 دی 1400 عصر ایران 3 دی 1400 عصر ایران 4 دی 1400 عصر ایران 5 دی 1400 عصر ایران 6 دی 1400 عصر ایران 7 دی 1400 عصر ایران 8 دی 1400 عصر ایران 9 دی 1400 عصر ایران 10 دی 1400 عصر ایران 11 دی 1400 عصر ایران 12 دی 1400 عصر ایران 13 دی 1400 عصر ایران 14 دی 1400 عصر ایران 15 دی 1400 عصر ایران 16 دی 1400 عصر ایران 17 دی 1400 عصر ایران 18 دی 1400 عصر ایران 19 دی 1400 عصر ایران 20 دی 1400 عصر ایران 21 دی 1400 عصر ایران 22 دی 1400 عصر ایران 23 دی 1400 عصر ایران 24 دی 1400 عصر ایران 25 دی 1400 عصر ایران 26 دی 1400 عصر ایران 27 دی 1400 عصر ایران 28 دی 1400 عصر ایران 29 دی 1400 عصر ایران 30 دی 1400 
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۵:۵۳    
تیم فنی و پشتیبانی شاد از کاربران خواسته است به منظور جلوگیری از کلاهبرداری، از نصب نسخه های جعلی شاد، نظیر شاد مخصوص امتحانات یا هرگونه اپ دیگری خودداری کرده و نسخه جدید را فقط از طریق سایت shad ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۱    
پوست شما علاوه بر اینکه تحت تاثیر عوامل داخلی مانند بیماری، تغذیه است به همان میزان تحت تاثیر عوامل بیرونی مانند عادت های اشتباه روزمره نیز است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۹:۱۳    
اگر ورم را در لثه یا صورت خود مشاهده کردید، می توانید با یک عدد یخ یا کمپرس سرد، التهاب را از بین ببرید و محل درد را آرام کنید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۵:۴۰    
وزیر خارجه فرانسه نیز گفت: مذاکرات نمی تواند با روند آهسته کنونی ادامه پیدا کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۳:۲۴    
وزیر بهداشت با اشاره به شیوع سویه اومیکرون در جهان، نسبت به غالب شدن این سویه جدید در کشور هشدار داد. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۳:۱۸    
رئیس اداره سلامت گوش و شنوایی وزارت بهداشت و سرپرست مرکز همکارسازمان جهانی بهداشت از ترسیم نقشه شنوایی کشور، سلامت شنوایی در ایران و کشورهای منطقه خبر داد. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۱:۵۶    
اردوغان که ماه آینده 68 ساله خواهد شد، در سال 2011 تحت عمل جراحی لاپاراسکوپی دستگاه گوارش قرار گرفت، اما هیچ گزارشی از وضعیت سلامتی وی ارائه نشده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۰۹:۱۴    
شعار این رزمایش با هم برای صلح و امنیت است و پیام آن، رسیدن هر سه کشور به سطح معنادار و قابل توجهی از روابط نظامی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۰۳:۰۴    
در اسلام، از مال به ستون فقرات یک ملت تعبیر شده، چرا که گاهی مشکلات اقتصادی باعث می شود حتی یک حکومت بزرگ سقوط کند.. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۰۲:۴۵    
منبع: بهداشت نیوز
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۰۲:۴۰    
دانشمندان آمریکایی در تحقیقات خود دریافتند که شیر مادر می تواند ویروس کرونا را غیر فعال کند. یه گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دو سال از همه گیری کرونا در جهان می گذرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۰۲:۳۸    
نظرات کاربران
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۰۲:۲۵    
خبرورزشی - علیرضا دبیر در ارومیه گفت: هیچ توجهی به حواشی رخ داده ندارم و تمام تلاشم را برای پیشرفت و ارتقای کشتی انجام می دهد. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۰۲:۲۱    
پزشکان ایرانی نخستین مورد یک عارضه نادر ناشی از لخته شدن خون در وریدهای عمقی آلت تناسلی یک مرد پس از ابتلا به کرونا گزارش کردند. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۲:۵۰    
بر اساس این آیین نامه که با هدف ترغیب پرمصرف ها برای مصرف بهینه و در چارچوب الگوی برق اجرا می شود، تعرفه مشترکانی که در چارچوب الگوی برق انرژی مصرف می کنند با یارانه کامل و بدون تغییر محاسبه خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۲:۴۹    
در شرایط فعلی امکان بازگشایی نیست باید منتظر ماند تا وضعیت جوی کمی آرام تر شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۷    
وزیر امور خارجه روسیه نیز در این ملاقات سفر رئیس جمهور اسلامی ایران به روسیه را تحول مهمی در روابط دو کشور دانست و تاکید کرد هم اکنون زمینه جهت گسترش تعاملات فیمابین بیش از پیش فراهم شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۰    
استاندار کرمان: به صورت اضطراری درحال ترمیم سیل بندها و لایروبی رودخانه ها هستیم زیرا احتمال بارندگی در روزهای آینده نیز وجود دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۱:۲۸    
با توجه به عبور فعالیت سامانه بارشی از منطقه شاهد بارش برف هستیم که تا صبح جمعه ادامه خواهد داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۱:۲۷    
این مرکز پنجشنبه شب در اطلاعیه دیگری اعلام کرد که برنامه بازگشایی تونل نشل و انسداد جاده هراز لغو شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۰    
پیگیری ها نشان می دهد این تجهیزات در یک کامیون فوتون در منطقه فلاح تهران، میدان بهاران، خیابان بهاران جنوبی سرقت شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۰:۴۶    
انسداد محور هراز از دوم تا ششم بهمن ماه سال جاری به دلیل انجام عملیات بازگشایی تونل نشل بوده که فعلا لغو و به تاریخ دیگری موکول شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۷    
تیم ملی هندبال ایران در مرحله مقدماتی در گروه B با هند، استرالیا و عربستان همگروه بود. ایران مقابل استرالیا ، هند و مقابل عربستان به پیروزی رسیدند و اول گروه شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۰:۲۶    
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا نیز گفت که ایالات متحده آمریکا چهار فرد مرتبط با فعالیت های تحت نفوذ روسیه را برای بی ثبات کردن اوکراین، تحریم کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۰:۱۰    
بارش شدید برف که از غروب امروز در استان البرز آغاز شده است ، لغزندگی محورهای مواصلاتی و کندی و اختلال در تردد خودروها را به دنبال داشته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۲    
ضرورت دارد استانداران با بسیج امکانات استانی راه های ارتباطی به شهرها و روستاهایی که به علت برف سنگین مسدود شده اند؛ هر چه سریعتر بازگشایی و حمایت های لجستیکی و معیشتی لازم به عمل آید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۰    
زهره کودایی، بهناز طاهرخانی، غزاله بنی طالبی، فاطمه عادلی، ملیکا متولی، ثنا صادقی، ملیکا محمدی، زهرا سربالی، هاجر دباغی، سمانه چهکندی و نگین زندی ترکیب اولیه تیم ایران در این دیدار بودند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۴    
وزیر خارجه آمریکا: ارزیابی شخصی من پس از گفتگو با همه همکارانم این است که بازگشت به پایبندی مشترک [به برجام] همچنان ممکن است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۱    
باشگاه نفت مسجد سلیمان پس از دریافت برنامه از این مربیان و بررسی گزینه ها، در نهایت با محمود فکری به توافق رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۶    
منبع مذکور گفت، پایگاه هوایی عین الاسد شاهد فرایند خروج نیروهای آمریکایی نبوده و نیروهای آمریکایی در داخل این ساختمان بدون هیچ گونه تغییری حضور دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۰    
این شامل مشمولانی می شود که حداقل 5 سال از غیبت آن ها گذشته باشد. آن ها می توانند با پرداخت 15 هزار یورو نسبت به خرید خدمت سربازی اقدام کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۰    
وضعیت ویروس اومیکرون در جهان بسیار بحرانی است و آمریکا و بسیاری از کشورهای اروپایی با درگیری شدید سویه جدید بیماری کرونا مواجه هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۸:۵۲    
مشکل ما چگونگی رساندن پیام هایمان به جوانان است که برگزاری این نوع همایش ها می تواند جوانان را بیشتر با مهدویت و انقلاب آشنا کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۸:۴۲    
گردنه های گاماسیاب و گشور در شهرستان دلفان به طور کامل بر اثر بارش سنگین برف مسدود شده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۶    
ماموران در بازرسی از قسمت بار این خودرو تعداد 73 دستگاه ماینر ، 60 دستگاه پاور ماینر و سه دستگاه خنک کننده ماینر قاچاق را کشف کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۸:۲۸    
وزیر دفاع استرالیا ادعا کرد که استرالیا و انگلیس در برابر حملات سایبری که از سوی ایران، روسیه و چین انجام می گیرد مقابله خواهند کرد .
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۸:۱۸    
در 24 ساعت گذشته شهرستان چالدران کمترین دمای استان به میزان منفی 12 سانتی گراد و شهرستان اشنویه گرم ترین دما به میزان مثبت پنج درجه سانتی گراد را داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۸:۱۶    
انفجار روز پنجشنبه در بازار انار کلی لاهور مرکز ایالت پنجاب در شرق پاکستان منجر به زخمی شدن دست کم 20 نفر شد و دو نفر نیز جان خود را از دست دادند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۷    
در سفر رئیس جمهوری مانده بودیم چه هدیه معنوی به روسیه ببریم؛ گفتم آیا چهل حدیث درباره زنان داریم؟ گفتند نه
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۱    
اخذ دیر کرد تسهیلات توسط بانک ها را به عنوان ربای حرام مطرح کردیم و خواستیم دیرکرد را بردارند، اما نشد و نتوانستند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۴    
ما در خصوص خودرو دو بازار و دو قیمت داریم، یکی قیمتی است که بازار آزاد است که التهاب دارد؛ دیگری قیمتی است که خودروسازان می دهند که فاصله زیادی است و یک رانت 20 تا 150 میلیون تومانی وجود دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۸    
عزت اللهی مرداد سال 99 با باشگاه ویل بولدکلوب قرارداد بست و 56 بار با پیراهن این تیم به میدان رفت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۵    
ما ضمانت های عینی می خواهیم که اطمینان یابیم ایالات متحده دیگر نمی تواند زیر توافق بزند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۲    
فروش بلیت فیلم های جشنواره امسال، بدون هیچ محدودیتی و تنها به شرط وجود ظرفیت باقیمانده در سینماها و سانس های نمایش دهنده فیلم ها ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۳    
مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه بانک نباید تاجر باشد بلکه باید امانت دار مردم باشد، گفت: پول فراوان انسان را فریب می دهد، رئیس و کارمندان بانک باید واقعاً امین باشند تا شاهد اختلاس در کشور نباشیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۷    
تازه ترین نظرسنجی نشان می دهد که اعتماد آمریکایی ها به بایدن در مدیریت پاندمی کرونا بیش از پیش تحلیل رفته است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۶    
ساعد سهیلی بازیگر سینما و تلویزیون است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۲    
باقری با اشاره غرق شدن دو کودک 5 و 8 ساله در روستای ناصرآباد چاه ملک ریگان ابراز داشت: این منطقه هیچگونه بارندگی نداشته است و متاسفانه این دو برادر دوشنبه 27 دی ماه به دلیل بی احتیاطی و حضور در کنار ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۲    
این برنامه با حضور جمعی از هنرمندان تئاتر و سینما برگزار می شود و در همین راستا هنرمندان حاضر نامه ای را هم به مجلس شورای اسلامی ارایه خواهند کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۷    
سحر قریشی می گوید: آقای "طارمی" از اقواممون هستند و صدای کلمه طارمی را حذف کرده اند! واقعا سانسور سانسور که می گفتن، این بود؟!
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۳    
سازمان هواشناسی توصیه کرده است که بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان از تردد غیرضروری خودداری کرده و مسئولین نیز تمهیدات لازم را به کار گیرند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۸    
پلیس محلی اعلام کرد که انفجار در بیرون بانکی در منطقه انارکلی روی داد و دو نفر از جمله یک کودک 9 ساله کشته و 22 نفر زخمی شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۳    
برای حل این مشکل بانک های مرکزی جمهوری اسلامی ایران و روسیه می توانند توافق کنند بانک های ایران و روسیه در هر دو کشور فعال شوند تا فعالان اقتصادی با سهولت مبادلات پولی و مالی خود را انجام دهند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۱    
آن دسته از مشمولان غایب خارج از کشور که پنج سال از زمان فراخوان آنان به خدمت زیر پرچم می گذرد، در سال آینده تسهیلاتی جهت خرید خدمت سربازی آنان در نظر گرفته شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۹    
او در کنار رئیس کمیسیون اروپا و بانک مرکزی یکی از سه زنی است که بالاترین مراتب شغلی در اتحادیه اروپا را در اختیاردارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۵    
در حال حاضر بیش از هفت میلیار دلار از دارایی های ایران به دلیل تحریم های آمریکا در بانک های کره جنوبی بلوکه شده است. تهران بارها از سئول خواسته است تا بدهی خود به ایران را پرداخت کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۳    
لیندا می گوید که شوهرش ماجرای به حراج گذاشته شدنش را از دوستانش شنیده و به این ماجرا خندیده است. پیشنهاد فروش این شوهر با 12 درخواست خرید همراه شده و قیمت آن تاکنون به 100 دلار افزایش یافته است اما ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۷    
تصاویری از پشت صحنه تیزر سریال مشهور ارباب حلقه ها در شبکه های اجتماعی منتشر شده که نشان می دهد تمامی تکنیک های استفاده شده در این مجموعه جذاب و پربیننده در واقعیت رخ داده و با آنچه که در صنعت سینما ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۶    
هرکس که قصد دارد در این بازار دوام بیاورد و سود کسب کند بایستی دائم در حال یادگیری باشد. یکی از روش های تحلیل، تحلیل تکنیکال می باشد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۲    
برای اولین بار تصاویر حمله پهپاد آمریکایی به یک خودرو در یک خانه در کابل که منجر به کشته شدن 10 غیرنظامی افغان شد منتشر شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۰    
در هفت دستگاه از 9 دستگاه باقی مانده نیز با توجه به بررسی های کارشناسی به عمل آمده و تحلیل اطلاعات موجود، به طور قطع بازنشدن ایربگ مورد تایید و مطابق با استاندارد است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۹    
روز دوشنبه انصارالله یمن در قالب عملیات نظامی موفقیت آمیز "توفان یمن" در عمق خاک امارات، پالایشگاه نفت منطقه المصفح و فرودگاه ابوظبی را هدفگیری کرد که به انفجار سه نفتکش منجر شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۲    
سیاست مداران واقعی در تصمیمات و مواضع خود تابع جوّ نمی شوند و منافع ملی و بلندمدت را در نظر دارند ولو انگ خیانت متوجه آنان شود اگرچه بعدتر روشن می شود خیانت نبوده عین خدمت و دوراندیشی بوده
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۵    
سه استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بوشهر در جنوب کشور، تنها استان های بدون یخبندان در شبانه روز گذشته کشور بودند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۲    
قرار است طی 9 سال دیگر اولین زیر دریایی تحویل داده شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۹    
مهلت ایجاد اتصال بین دستگاه های کارتخوان و درگاه های اینترنتی پرداخت با پرونده مالیاتی تا پایان بهمن ماه سال 1400 تمدید می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۷    
این کارگردان کره ای هم اکنون مشغول ساخت یک مینی سریال بر اساس فیلم موفق اَنگل با همکاری آدام مک کی برای شبکه HBO است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۱    
مهارت پخت نان (فتیر ترته- تورتا) / مهارت پخت خوراک قرمه شور در عید قربان / مهارت چولی بافی / آیین نوروزی تعیین قوانین یکساله روستای راستقان / مهارت تهیه شیره انگور
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۹    
با توجه به شدت کولاک رانندگان حتی امکان دیدن یک متری خود را هم ندارند بنابراین تیم های پلیس راه از ساعت 12 امروز اقدام به بازگرداندن خودروها و جلوگیری از ورود آنها به سه محور منتهی به سنندج ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۴    
بعد از ابلاغ این حکم، آموزش و پرورش داورزن با مبلغ پرداخت شده 50 بسته ملزومات پوشاک را تهیه و پس از بسته بندی بین پنجاه دانش آموز محروم و نیازمند این شهرستان توزیع کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۱    
بارش شدید برف از اولین ساعات بامداد امروز در شهرستان گیلانغرب شروع شده و همراه با کولاک و یخبندان ادامه دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۶    
رضا فیاضی، بازیگر: آقایان تهیه کننده شما را به خدا پولمان را بدهید!
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۷    
طاووس پرنده ای است که در بیشتر فرهنگ ها با نام زیباترین پرنده و نماد شکوه و جلال خوانده شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۱    
تجمع های بالا در این اماکن ، استفاده از قلیان مشترک و همچنین رعایت نکردن بهداشت فردی، علاوه بر گرایش به سایر مواد دخانی احتمال شیوع این ویروس در این اماکن را افزایش داده بنابراین لازم است که با ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۰    
در هفته گذشته محدودیت های کرونایی در هلند برای سالن های زیبایی و حرفه های مرتبط با کار جنسی لغو شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۲    
بستن مغازه های فروش حیوانات خانگی در هنگ کنگ پس از ابتلای صدها "همستر" به کرونا/ رویترز پرواز هلی کوپتر اسراییلی در نزدیکی سواحل غزه/ رویترز ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۴    
در مورد سرمای هوا نیز تا فردا در نیمه غربی و نواحی مرکزی کشور و همینطور برای روزهای جمعه و شنبه در نیمه شرقی به طور محسوسی هوا سردتر می شود و حدود 5 تا 10 درجه کاهش دما را تجربه خواهیم کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۰    
شبکه نسل پنجم تلفن همراه در سایر کشورها نیز وجود دارند اما تفاوت های کلیدی در نحوه عملکرد شبکه آمریکا می تواند احتمال ایجاد مشکل برای خطوط هوایی را افزایش دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۳    
جاده های اصلی استان اردبیل باز بوده اما با توجه به ریزش برف در اکثر آنها، داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان الزامی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۱    
جمشید گرگین بازیگر و هم بازی جمشید مشایخی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۱    
این روز ها شبکه های اجتماعی دارند به کارخانه تولید انبوه انسان های بی تمایز تبدیل می گردند. جامعه شناسان بیش از حد به رسانه های جدید و انسان قرن بیست و یکم خوشبین بودند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۷    
هم اکنون پوشش روسری برای ورزشکاران فوتبال زنان فرانسوی ممنوع است و اصلاحیه جدید قرار است این ممنوعیت را به تمامی فدراسیون های ورزشی فرانسه تعمیم دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۳    
دبیرخانه مذکور باید آسیب ها را رصد کرده و تمهیداتی برای حل آسیب ها بیاندیشد، روانشناسان و مشاوران را آموزش داده تا بتوانند در مواقع بحرانی به کمک مسئولین و مردم آیند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۴    
هدف از برگزاری این رزمایش تحکیم امنیت و مبانی آن در منطقه و گسترش همکاری های چند جانبه میان سه کشور و نشان دادن حسن نیت و توانایی سه کشور در جهت حمایت مشترک از صلح جهانی ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۳    
شهردار لواسان در حال حاضر پرونده اش در دادگاه باز و در حال محاکمه است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۴    
اطیابی: امیدوارم قشر مذهبی تحملش بیشتر شود؛ یک آدم عادی کمتر به تمسخر گرفته می شود تا کسی که لباس خاصی به تن دارد یا از قشر خاصی است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۰    
اکنون دادگاهی در رم بار دیگر حکم اصلی را تایید کرده و علاوه بر این روبینیو باید 60 هزار یورو غرامت هم به قربانی بپردازد که بخشی از حکم سال 2017 نیز بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۷    
تیم ملی هندبال ایران در سومین بازی خود امروز از ساعت 18:30 به مصاف عربستان می رود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۴    
از سوی دیگر 500 هزار خانوار نیز شناسایی شده اند که پشت نوبت برای دریافت مستمری هستند که در مجموع معادل یک میلیون خانوار دیگر باید به جمع مستمری بگیران سازمان بهزیستی اضافه شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی: آتش در حال سرایت به مغازه های اطراف بود که خوشبختانه با عملیات خوب آتش نشانان، آتش تحت کنترل قرار گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۰    
حنا کردن کف پا عث لطیف شدن کف پا شده وبوی بد پا را از بین خواهد برد و باعث تقویت نیروی جنسی خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۰    
سناتور های فرانسوی گفتند که همه شهروندان در انجام فرائض دینی خود آزادند و اگر حجاب ممنوع نباشد، می توانیم شاهد ظهور باشگاه های ورزشی اجتماعی باشیم که برخی از علائم مذهبی را تبلیغ می کنند
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۹    
دفتر سیاسی، دستور بازنگری در اقدامات اعتمادسازی و بررسی سریع موضوع از سرگیری کلیه فعالیت های موقتاً تعلیق شده را صادر کرد و در عین حال خواستار تقویت فوری ابزارهای فیزیکی قوی تر شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۱    
جاده ترانزیتی ریگان - ایرانشهر - چابهار نیز طی چهارروز گذشته همچنان مسدود است گفت که تلاش ها برای بازگشایی این محور مهم ارتباطی ادامه دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۰    
تا حالا برداشتن اجسام سنگین رو از منظر فیزیک بررسی کردین؟
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۸    
خبازی ها هم در حال خدمت به مردم هستند و مشکلی از لحاظ تامین نان و آرد در مریوان وجود ندارد، ضمن اینکه در صورت نیاز، آرد برای ساکنان روستاهایی که راه ارتباطی شان مسدود است، تامین خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۸    
سازمان امور مالیاتی این اطمینان خاطر را به دارندگان کارتخوان داده که الزام اتصال کارتخوان هایشان به پرونده های مالیاتی صرفا به منظور انضباط و ساماندهی مبادلات مالی فعالان اقتصادی و مشاغل است و جنبه ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۰۸:۳۳    
بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری 1.5 درصد صعود کرد و به 1840 دلار و 91 سنت رسید. در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا 30 دلار و 80 سنت معادل 1.7 درصد افزایش یافت و در 1843 دلار و 20 سنت بسته شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۰۸:۲۸    
در ابتدا و در مرحله آزمایشی آلفا، تنها 10 تولیدکننده محتوای آمریکایی به این قابلیت دسترسی خواهند شد تا اینستاگرام بازخورد علاقمندان و تولیدکنندگان محتوا را درباره این قابلیت دریافت کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۰۸:۱۸    
ثروت میلیاردرها از زمان آغاز پاندمی رشد بیشتری در مقایسه با 14 سال گذشته داشته است. این رشد تحت تاثیر مداخله دولتی در سراسر جهان روی داده که به رشد اقتصادها تحرک بخشیده و قیمت سهامها را افزایش داده ...
  • ۱