پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۸:۰۴Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 30 مهر 1400 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 31 فروردین 1400 عصر ایران 31 اردیبهشت 1400 عصر ایران 31 خرداد 1400 عصر ایران 31 تیر 1400 عصر ایران 31 مرداد 1400 عصر ایران 31 شهریور 1400 عصر ایران 30 آبان 1400 عصر ایران 30 آذر 1400 عصر ایران 30 دی 1400 عصر ایران 30 بهمن 1400 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 1 مهر 1400 عصر ایران 2 مهر 1400 عصر ایران 3 مهر 1400 عصر ایران 4 مهر 1400 عصر ایران 5 مهر 1400 عصر ایران 6 مهر 1400 عصر ایران 7 مهر 1400 عصر ایران 8 مهر 1400 عصر ایران 9 مهر 1400 عصر ایران 10 مهر 1400 عصر ایران 11 مهر 1400 عصر ایران 12 مهر 1400 عصر ایران 13 مهر 1400 عصر ایران 14 مهر 1400 عصر ایران 15 مهر 1400 عصر ایران 16 مهر 1400 عصر ایران 17 مهر 1400 عصر ایران 18 مهر 1400 عصر ایران 19 مهر 1400 عصر ایران 20 مهر 1400 عصر ایران 21 مهر 1400 عصر ایران 22 مهر 1400 عصر ایران 23 مهر 1400 عصر ایران 24 مهر 1400 عصر ایران 25 مهر 1400 عصر ایران 26 مهر 1400 عصر ایران 27 مهر 1400 عصر ایران 28 مهر 1400 عصر ایران 29 مهر 1400 عصر ایران 30 مهر 1400 
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۲۰:۳۳    
زنان بیش از مردان به علائم غیرمعمول حمله ی قلبی از جمله حالت تهوع مبتلا می شوند. بعضی از زنان به دلیل مشاهده ی علائمی مثل تنگی نفس و خستگی گمان می کنند که دچار آنفولانزا شده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۱۶:۴۹    
سرمایه و درآمد کشور خوب و مناسبت است لیکن متاسفانه این درآمد تبدیل به تولید نمی شود. اصلاح ساختار بودجه باید صورت بگیرد تا درآمدها واقعی و حقیقی شود و با شفاف سازی در این زمینه مردم آن را لمس کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۴:۵۳    
هالینا هاچینز مدیر فیلمبرداری بر اثر شلیک گلوله از اسلحه الک بالدوین بر سر صحنه فیلمبرداری کشته شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۴:۴۴    
فیلتر و مسدودسازی راه حل نیست بلکه ما باید در کمیسیون مشترک به دقت این را بررسی کنیم و به یک راهکار عملیاتی برسیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۳:۲۰    
برخی از بازیگران فیلم های هالیوود گریم های سنگینی انجام می دهند که برای خیلی ها عجیب و حیرت آور است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۷    
هر فردی که در طول روز غذاهای چرب بخورد در کمتر از 10 سال دچار ریزش مو شدید می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۰:۴۳    
هفته گذشته نیز کانال 12 تلویزیون اسراییل گزارش داد که اسراییل برای حمله احتمالی به ایران 1.5 میلیارد دلار به بودجه نظامی خود افزوده است
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۸    
زاویه این نگاره با جاده اصلی محل اجرا، 109 درجه بوده که به عدد تعداد گل های ملی علی دایی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۰۹:۵۳    
بیتکوین پس از رکوردشکنی تاریخی جدید خود با یک ریزش سنگین مواجه شد و در این ریزش بیشتر ارزهای دیجیتالی مهم دیگر را نیز به همین سرنوشت دچار کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۰۹:۳۳    
زنی که جان باخته، هالینا هاچینز 42 ساله و مسئول عکاسی فیلم بوده است. مرد زخمی جویل سوزا، 48 ساله کارگردان فیلم 'راست' به معنی زنگ زدگی یا پوسیدگی.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۰۸:۵۹    
معاون فنی مرکز سلامت وزارت بهداشت: از امروز همه سازمانها از حضور کارمندانی که حداقل یک دُز واکسن دریافت نکرده اند، در محل کار جلوگیری خواهند کرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۰۸:۳۰    
مهم ترین میدان های مشترک کشور در استان خوزستان و در منطقه غرب کارون است که برای توسعه تا چهار سال آینده به 11 میلیارد دلار منابع مالی نیاز دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۰۸:۲۷    
منبع اصلی ویتامین D نور خورشید بوده که یک ماده مغذی بسیار ضروری است و می تواند افسردگی را در کنار بسیاری از بیماری های دیگر درمان کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۸    
یکی از معاونین استانداری بوشهر توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) (وزارت اطلاعات) بازداشت شد. خبرگزاری فارس نوشت: یک منبع آگاه قضایی ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۵    
جوادی آملی با اشاره به ضرورت هماهنگی میان قوای سه گانه کشور خاطرنشان کردند:
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۵    
ایران فورا فعالیت های خطیری را که در نقض توافق انجام می دهد متوقف کند و فورا همکاری های تمام و کمال با آژانس بین المللی انرژی اتمی را ازسربگیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۸    
این عکس مربوط به محرم 15 سال قبل است؛ زمانی که حجه الاسلام شهاب مرادی سخنران مراسم عزاداری امام حسین(ع) در کویت بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۷    
هالک بانک اتهامات پول شویی و تبانی برای دور زدن تحریم های آمریکا علیه ایران در ترکیه و امارات متحده عربی را رد کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۹    
10 خوشه به تعبیر 10 ورزشگاه میزبان در این لوگو استفاده شده است
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۶    
مرحوم سیروس پور 8 مهر به دلیل ابتلا به کرونا و در حالی که 60 درصد ریه وی درگیر این ویروس شده بود، در بیمارستان بستری شد و شدت بیماری باعث آسیب مغزی این پیشکوست خوشنام کشتی ایران شده بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۴    
مهران غفوریان با انتشار تصویری از خود پس از عمل جراحی گفت:خیلی شاکر خدا هستم و خیلی ممنونم که اجازه داد زنده بمانم که این همه عشق مردم و دوستان و نگرانی هایشان را ببینم. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۸    
برای پرسپولیس در این دیدار رضا اسدی در دقیقه 61، حامد پاکدل در دقیقه 73 و عیسی آل کثیر در دقیقه 83 گلزنی کردند و تک گل فولاد را نیز پریرا در دقیقه 77 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۵    
یکی از مخاطرات زندگی خزندگان دشت کاشان، ورود آفرود سواران و موتورسوارانی است که بنا به میل و علاقه خود خارج از مسیرهای مشخص در ماسه های بادی رانندگی می کنند و با حرکت بی ضابطه در ریگزارها ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۵    
با توجه به بیان مقام معظم رهبری، انتظار داریم این مجلس الگویی باشد برای مجلس در طراز انقلاب اسلامی.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۹    
طی چند روز آینده رنکینگ ملی در اختیار نادو قرار خواهد گرفت و این مرکز اقدام به انجام نمونه گیری خون از تعدادی از افراد معرفی شده به صورت تصادفی خواهد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۴    
رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران نیز در توییتی نوشت: در پاریس با جونگ کوی چوی، معاون اول وزیر خارجه جمهوری کره داشتم ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۸:۰۸    
به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید؛ مبادا که ترک بردارد، چینی نازک تنهایی من!
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۷:۵۲    
رئیس جمهوری روسیه گفت: دیدگاه های موافقی میان روسیه و اسرائیل در پرونده سوریه به ویژه در زمینه "مبارزه با تروریسم" وجود دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۲    
در شرایط کنونی قانون مدیریت خدمات کشوری تنها برای معلمان و شماری از کارکنان سازمان جهاد کشاورزی باقی مانده است و سایر دستگاه ها سیستم حقوق خاص خود دارند که در نتیجه این وضعیت هرچه بودجه تزریق می شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۳    
آزادراه تهران - شمال (قطعه یک - مسیر رفت و برگشت) نیز تا ساعت 24 روز دوشنبه (سوم آبان ماه) مسدود است
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۵    
مذاکراتی برای واگذاری و فروش به فعالان بخش آموزش و یا سلامت جهت جذب توریست نیز انجام پذیرفته است که پس از قطعیت موضوع اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۲    
وزیر میراث فرهنگی امروز در برج میلاد در مراسم شرکت کنندگان کنفرانس وحدت سخنرانی می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۶    
سفر استانی رئیس جمهوری و هیات همراه به استان اردبیل از صبح روز جمعه آغاز شد ، این سفر یک روزه است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۷    
سلام دوستان، اگر به موقع و درست درمان نمی شدم تمام عمر فلج می ماندم. پستی که گذاشتم نجاتم داد نه شکایت. اگر فقط شکایت کرده بودم همیشه فلج می ماندم!
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۰    
ژنرال لوید آستین: همانطور که دولت های قبلی آمریکا نیز عمل کرده اند، ما به تایوان از طریق منابع و ظرفیت های مورد نیاز برای دفاع از خودش، کمک می کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۷    
سازمان هواشناسی لهستان از وزش باد شدید و وقوع طوفان طی عصر روز جمعه در مناطق شمالی این کشور خبر داده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۳    
سوال این است که چرا هیچ شرکتی حاضر به همکاری با سازمان لیگ نشده است و البته با چه منطق و اصولی و با چه کارنامه ای، خود سازمان لیگ در مقام کارگزار، امور تبلیغات محیطی را اداره می کند؟
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۸    
بیماری های واگیردار در سال های گذشته مانند سرخک، سرخجه و فلج اطفال شیوع زیادی در ایران داشت که این بیماری ها با واکسیناسیون همگانی و افزایش سطح بهداشت جامعه در مرحله حذف و یا ریشه کنی قرار دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۰    
رقابت های بوکس قهرمانی جهان 2021 صربستان از روز صبح دوشنبه سوم آبان 1400 با برگزاری مراسم قرعه کشی و وزن کشب آغاز می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۸    
از سوی دیگر اما، قیمت طلا بر خلاف سکه، مطابق افزایش قیمت های جهانی و نوسانات افزایشی ارز، با افزایش قیمت همراه شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۰    
این مقام مسئول روس همچنین گفت: ناتو به دنبال تبدیل کردن دریای سیاه به یک منطقه درگیری است و این مساله ای خطرناک است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۳    
به گفته سخنگوی جمعیت هلال احمر امدادگران سرانجام ظهر امروز این افراد را پیدا کردند و در حال انتقال آنان به محلی امن هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۹    
نماز جمعه این هفته تهران پس از 20 ماه تعلیق به علت شیوع ویروس کرونا، جمعه 30مهرماه به امامت حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری در دانشگاه تهران برگزار شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۴    
تایر های سواری رادیال و ون مجموعاً 30 درصد افزایش، مرحله اول 20 درصد و مرحله دوم 10 درصد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۲    
ظلی پور گفت: ما منتظر می مانیم تا حال مهران غفوریان بهتر شود و ادامه کار را بگیریم. پزشک معالج ایشان گفته است که به امید خدا تا یک ماه دیگر بهتر می شوند و برای ادامه کار بازمی گردد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۲    
مشکوف، سفیر روسیه هشدار داد که استقرار زیرساخت های نظامی قدرت های هسته ای در قلمرو استرالیا خطری برای امنیت منطقه به همراه دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۱    
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای 23 درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۰    
وی با اشاره به فعالیت مجتمع فرهنگی ورزشی خورشید خمین اضافه کرد: تعرفه های این مجموعه باید به گونه ای یاشد که سرمایه گذار متضرر نشده و چراغ این ورزشگاه در شهر امام روشن بماند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۴    
تیم فوتبال امید ایران در رقابت های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا با تیم های نپال، لبنان و تاجیکستان هم گروه است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۳    
شایعه امروز خیلی خوب بود. اجمالا فهمیدم خیلی ها نگران من هستند. امشب برای مهمانان خارجی در برج میلاد سخنرانی دارم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۵    
سید احسان خاندوزی امروز 30 مهر در جلسه شورای اداری شهرستان مرزی بیله سوار اظهار کرد: ما به دنبال تغییر و تحول در وضعیت اقتصادی کشور هستیم و این کار با تمرکز زدایی در بودجه 1401 انجام خواهد گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۴:۱۰    
بیش از 11 هزار بیمار در شبانه روز گذشته شناسایی شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۴    
در ویدیوی منتشر شده لوگوی پرسپولیس در سمت چپ پیراهن وجود داشت، اما در تصاویر منتشر شده این لوگو در مرکز پیراهن است. باید دید در جدال مقابل فولاد کدام یک درست خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۸    
وزیر میراث فرهنگی امروز در برج میلاد در مراسم شرکت کنندگان کنفرانس وحدت سخنرانی می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۳    
نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: این گناه با استغفار هم برطرف نمی شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۰    
حاج علی اکبری در خطبه دوم نماز جمعه به میهمانانی که در هفته وحدت به ایران آمدند، خیرمقدم گفت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۵    
فیلم دیگر نوروزیان لئو در بخش مسابقه جشنواره تورنتو و همچنین بخش مسابقه فستیوال لندن به نمایش درآمده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۴    
پیاز به دلیل جذب بو و بهبود کیفیت هوا نیز معروف است. با قرار دادن یک پیاز در جوراب قبل از خواب، باکتری ها جذب پیاز می شوند و خون انسان پاک می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۳:۲۹    
برای انجام فرایند انتقال مالکیت، کاربران می توانند کد دستوری #7777* را شماره گیری کرده و عدد 3 که گزینه انتقال مالکیت است را شماره گیری کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۳:۲۴    
جاسیندا آردرن نخست وزیر نیوزلند برای نماینده های پارلمان سخنرانی می کرد که با زمین لرزه غافلگیر شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۹    
جشنواره جهانی فیلم پارسی استرالیا با دبیری امین پلنگی در حوزه سینمای کوتاه، داستانی و مستند در استرالیا برگزار می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۸    
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان : طوفان شن سبب شد تا صبح امروز کمینه دید افقی در فرودگاه زابل به 700 متر و در هواشناسی زهک به 800 متر کاهش یابد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۶    
اژدهای زرد که زمانی با جمعیت فراوان، گرسنگی و قحطی، اعتیاد به تریاک، تسلیم و شکست در برابر حملات ژاپنی ها و سخت گیری حزب کمونیست به نظر آینده ای تاریک داشت حالا حتی برای آمریکا تعیین تکلیف می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۹    
الیزابت دوم روز چهارشنبه سفر خود به ایرلند شمالی را لغو کرده بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۹    
مرکز افکارسنجی گالوپ در مقاله خود نوشته است: اعتماد مردم ایران به دولت خود پس انتصاب رئیسی افزایش پیدا کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۱    
در این مطالعه محققان نسبت زنان واکسینه شده ای که در سه ماهه اول بارداری سقط جنین را تجربه کرده بودند و زنانی که در پایان سه ماهه اول هنوز باردار بودند، مقایسه کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۷    
روح الله پرازیده فرزند شهید گل محمد پرازیده در اثر خودسوزی فوت کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۳    
نمایندگانی از افغانستان، پاکستان، ایران، چین و هند در نشست فرمت مسکو حضور داشتند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۲:۰۸    
رئیس جمهور ترکیه : اقدامی که صورت گرفته اشتباه بود. اما به نظر می رسد که دولت جدید ایران تنش را ادامه نخواهد داد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۰    
ترافیک از روز گذشته تاکنون در جاده کرج - چالوس سنگین شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۹    
لوکا دی مئو، مدیرعامل رنو در ژوئیه ابراز خوش بینی کرده بود که از شدت بحران کمبود تراشه در نیمه دوم سال کاسته خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۵    
فرستاده ویژه آمریکا در امور یمن همچنین مدعی شد: همانطور که گفتم حمایت ها و آموزش هایی که ایران به حوثی ها می دهد به طور کامل امری منفی است و در واقع این مساله به تشدید تنش ها کمک می کند بنابراین ما ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۹    
آنگونه که وزارت خارجه عربستان اعلام کرده همچنین در این دیدار درخصوص آنچه که "حمایت های ایران از فعالیت های تروریستی خواندنده شده" رایزنی و خواستار توقف این حمایت ها شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۷    
رویترز در اوایل ماه جاری گزارش داد که ترکیه درخواست خرید 40 فروند جنگنده "اف-16" و نزدیک به 80 کیت نوسازی برای هواپیما های جنگی خود را داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۵    
رئیس قوه قضاییه گفت: حل بسیاری از مشکلات بدون کمک مردم و استفاده از ظرفیت های مردمی غیرممکن یا سخت و پرهزینه خواهد بود. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۸    
در سوی دیگر، فولادی ها به دلیل مشکلات مدیریتی، کار خود را بسیار دیرتر از سایر رقیبان آغاز کردند. آن ها دیگر نه سعید آذری را به عنوان مدیرعامل دارند و نه خبری از حضور جواد نکونام روی نیمکت این تیم است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۰    
رسانه روسی چمپیونات حالا در گزارشی به انتقاد از بازیکن ایرانی زنیت، نوشت: آزمون در لیگ قهرمانان اروپا نشان داد برای زنیت فایده ای نداشته است و با این عملکرد ضعیف باید رفتن به بوندسلیگا را فراموش کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۴    
ضمن این که جوئل سوزا کارگردان فیلم نیز مجروح شده و هم اکنون تحت مراقب پزشکی در بیمارستان است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۱    
نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: احتمال اوج گیری مجدد بیماری کرونا یک هشدار است که همه ما باید آن را در ذهن داشته باشیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۵    
عادل فردوسی پور برابر تیم صدا و سیما در جام حِرَف دبل کرد. تیم رسانه ورزش توانست در دومین هفته مسابقات جام حِرَف با نتیجه 3 بر 2 تیم صدا و سیما را شکست دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۰:۱۵    
گل زیبای اللهیار صیادمنش در دیدار زوریا با زسکا سوفیا در لیگ کنفرانس اروپا را ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۰:۱۰    
پوتین: نقش پاکستان در سازش افغانستان اهمیت زیادی دارد و اسلام آباد یکی از بازیگران اصلی در منطقه محسوب می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۸    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، گفت: طی روز های جمعه و شنبه در سواحل دریای خزر روند افزایش نسبی دما حاکم می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۷    
در ماه اوت، یکی از مقامات دولت بایدن گفت که سیاست آمریکا در قبال تایوان درخصوص اینکه بایدن، رئیس جمهوری آمریکا پیشتر اعلام کرده بود که در صورت حمله چین، به تایوان کمک خواهد کرد، تغییری نکرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۲    
نهم مهر تا نهم آبان به عنوان ماه اطلاع رسانی از سرطان پستان نامگذاری شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۹:۳۹    
پورتو فردا شب در لیگ پرتغال در زمین توندلا به میدان خواهد رفت و باید دید مهدی طارمی می تواند بار دیگر تاثیر خود را در تیمش داشته باشد یا خیر.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۹:۳۱    
اجرای طرح بزرگراه پارس آباد - اردبیل بطول 222 کیلومتر از سال 93 آغاز شده و تاکنون 47 کیلومتر آن به بهره برداری رسیده ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۹:۰۵    
جماعتی با بیان اینکه این کار به نوعی غربالگری هوشمند است، گفت: وقتی هم بر اساس غربالگری مبتلا پیدا شد، فرد قرنطینه شده و مورد بررسی قرار می گیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۹:۰۳    
جانشین رییس پلیس راهور ناجا به موضوع راه و ایمنی وسایل نقلیه نیز اشاره کرده و می گوید: ما به راه های استاندارد و وسایل نقلیه استاندارد نیاز داریم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۹:۰۱    
انتظار می رود که طی چهار تا پنج هفته آینده کشور به لحاظ دمایی در شرایط نرمالی قرار بگیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۸:۵۷    
سرپرست دفتر خدمات بازرگانی معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهادکشاورزی افزود: این محموله وارد گمرک شده، ولی هنوز وارد کشور نشده است. در هر صورت چه مشکلات حقوقی حل شود چه نشود قابلیت ترخیص ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۸:۵۵    
دینامو زاگرب هم در اوکراین با نتیجه 2 بر یک از راپید وین شکست خورد. صادق محرمی از دقیقه 78 برای تیمش بازی کرد.