شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۹:۵۵Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 31 شهریور 1400 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 31 فروردین 1400 عصر ایران 31 اردیبهشت 1400 عصر ایران 31 خرداد 1400 عصر ایران 31 تیر 1400 عصر ایران 31 مرداد 1400 عصر ایران 30 مهر 1400 عصر ایران 30 آبان 1400 عصر ایران 30 آذر 1400 عصر ایران 30 دی 1400 عصر ایران 30 بهمن 1400 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 1 شهریور 1400 عصر ایران 2 شهریور 1400 عصر ایران 3 شهریور 1400 عصر ایران 4 شهریور 1400 عصر ایران 5 شهریور 1400 عصر ایران 6 شهریور 1400 عصر ایران 7 شهریور 1400 عصر ایران 8 شهریور 1400 عصر ایران 9 شهریور 1400 عصر ایران 10 شهریور 1400 عصر ایران 11 شهریور 1400 عصر ایران 12 شهریور 1400 عصر ایران 13 شهریور 1400 عصر ایران 14 شهریور 1400 عصر ایران 15 شهریور 1400 عصر ایران 16 شهریور 1400 عصر ایران 17 شهریور 1400 عصر ایران 18 شهریور 1400 عصر ایران 19 شهریور 1400 عصر ایران 20 شهریور 1400 عصر ایران 21 شهریور 1400 عصر ایران 22 شهریور 1400 عصر ایران 23 شهریور 1400 عصر ایران 24 شهریور 1400 عصر ایران 25 شهریور 1400 عصر ایران 26 شهریور 1400 عصر ایران 27 شهریور 1400 عصر ایران 28 شهریور 1400 عصر ایران 29 شهریور 1400 عصر ایران 30 شهریور 1400 عصر ایران 31 شهریور 1400 
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۰:۵۰    
تنها مکان هایی که ماموران صلاح بدانند برای بازدید انتخاب می شود و این یعنی گشت و گذار در تبت حتی از کره شمالی هم سخت تر است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۴:۰۹    
درخواست پرواز اختصاصی از فرودگاه بین المللی همدان با وزیر راه و شهرسازی مطرح شده که امیدواریم با قول های داده شده شاهد برقراری پرواز اربعین از فرودگاه همدان باشیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۲    
همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، روابط عمومی اسنپ از استقبال گسترده کاربران در طرح نیکوکاری حمایت از تحصیل دانش آموزان سیستان و بلوچستان خبر داد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۴    
پمپ های بنزین جدیدی که در خودروها به کار می روند توسط بنزین موجود در باک خنک می شوند بنابراین زمانی که بنزین موجود در باک کم است پمپ نمی تواند به درستی حرارت خود را دفع کند و همین مورد باعث آسیب دیدن ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۰    
این مؤسسه می گوید هیچ شواهدی نیز وجود ندارد که نشان دهنده تداخل استفاده از واکسن های کووید-19 و آنفلوآنزا باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۴    
اختلاف خانوادگی بود که باعث شده مرد جوانی، همسر خود که حدود 36 سال سن داشته است را با ضربات چاقو به قتل برساند، وی پس از قتل ماجرا را به برادر خود اطلاع می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۵    
اعضای صندوق اعتباری هنر با پرداخت بخشی از حق بیمه، مشمول بهره مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی خواهند شد و مابقی هزینه توسط صندوق، تأمین و پرداخت می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۹    
چنانچه منطق هر مذاکره و توافقی ایجاب می کند، خواست ایران عمل در برابر عمل و راستی آزمایی تعهدات غرب است و زیر بار تعهدات یک طرفه و مطالبات زیاده خواهانه نخواهد رفت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۰:۴۱    
از صدرنشینی رئال مادرید تا شکست منچستر یونایتد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۰:۴۰    
بعضی افراد یا سازمان ها در ازای مبالغی، نامه یا کارت کاغذی، پلاستیکی یا دیجیتال به زبان انگلیسی خارج از سیستم وزارت بهداشت صادر می کنند که فاقد اعتبار است
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۰:۳۲    
در این دولت به آن صورت سیاست گذاری نشده است و هر چه رخ می دهد تبعات و برنامه های دولت قبل است و شاید تا یک سال دیگر نیز هر چه رخ می دهد احتمالاً تبعات دولت قبل باشد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۰۹:۴۲    
الکس سال 90 و بعد از دیپورت شدن از دوبی، به همراه مادر و یک دختر دیگر معروف به مانلی اقدام به تأسیس باند اسکورت دختران ایرانی کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۰۸:۳۸    
حریق جنگل مرزی ارمنستان توسط تیم آتش نشانان ایران اطفا شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۰۰:۰۴    
این مطلب در بیانیه مشترکی که روز چهارشنبه، در ژنو توسط تدروس آدهانوم، مدیرکل سازمان بهداشت جهانی (WHO) و احمد المندری، مدیر منطقه ای سازمان بهداشت جهانی در مدیترانه شرقی صادر شده، تاکید شده شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۳:۵۶    
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه واکسیناسیون دانش آموزان زیر 12 سال نیاز نیست، گفت: در هیچ جا واکسیناسیون دانش آموزان زیر 12 سال توصیه نشده و انجام هم نشده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۳:۴۹    
افرادی که بیماری حاد تب دار دارند، مبتلا به کرونا هستند و یا حساسیت شدید به تخم مرغ دارند باید از تزریق واکسن سینوفارم اجتناب کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۳:۴۴    
این واکسن ها جهت واکسیناسیون مادران باردار و در صورت کافی بودن تعداد واکسن وارد شده به عنوان دوز بوستر برای کادر درمان استفاده خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۳:۳۲    
بر اساس این گزارش، اولین محموله سوخت ایران روز پنجشنبه گذشته وارد لبنان شد و با جشن و استقبال مردم این کشور همراه بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۳:۳۰    
گزارش فرانسوی ساخته وس اندرسون ، فیلم افتتاحیه این دوره از جشنواره فیلم شیکاگو خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۳:۲۴    
وزیر امور خارجه کشورمان در این نشست با بیان اینکه بازسازی روابط دوجانبه نیازمند اقدامات جدی است، بر لزوم عملیاتی شدن بازپرداخت بدهی چهار دهه ای انگلیس به ایران تأکید کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۳:۱۹    
ماموران با کارهای اطلاعاتی متهم را در سطح استان شناسایی و دستگیر کردند که به جرم خود اعتراف کرد و به مراجع ذیصلاح معرفی شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۳:۱۰    
الجزایر در 24 اوت گذشته (دوم شهریور) اعلام کرد که به دلیل اتخاذ اقدامات خصمانه از سوی رباط مناسبات دیپلماتیک خود با مغرب را قطع کرده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۳:۰۲    
اظهارات فرهاد قائمی با برخی رسانه ها در پی قرار نگرفتن در فهرست نهایی بازی های المپیک توکیو منجربه جریحه دار شدن خاطر اعضای تیم ملی و جامعه والیبال کشور و همچنین ایجاد حواشی برای تیم ملی والیبال پیش ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۲:۵۹    
رسانه های آمریکایی گزارش داده اند جنگنده اف-16 نیروی هوایی آمریکا یک هواپیمای نظامی را بر فراز ساختمان سازمان ملل در نیویورک رهگیری کرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۲:۵۶    
برپایه این آمارها، بیشترین میزان واردات واکسن در شهریورماه امسال تاکنون با 33 میلیون و 643 هزار و 996 دز است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۲:۴۹    
تأیید شدن ابتلای افراد به قارچ سیاه یک سری مراحل تشخیصی خاص دارد که در وهله اول با بروز برخی علائم و تظاهرات غیرمعمول در بیمار از جمله نکروز یا از بین رفتن مخاط سطح بینی و راه های تنفسی فوقانی پزشک ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۲:۴۷    
در پی این نامه، امروز معاون اول رئیس جمهور در نامه ای به آقای میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که اقدامات لازم برای تخصیص اعتبار به خزانه داری کل کشور جهت پرداخت پاداش پایان خدمت ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۲:۴۲    
ما بیش از 300000 مهاجر افغانستانی داریم و دیگر نمی توانیم از پذیرش پناهجویان این کشور در ترکیه استقبال کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۲:۴۱    
این نشست هفته گذشته از طریق ویدیو کنفرانس به ریاست جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا و ایال هولاتا همتای صهیونیستی اش برگزار شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۲:۲۲    
اگر زنان تحت فشار قرار بگیرند و نگذاریم به مسائل خانواده برسند، به آن ها ظلم کرده ایم/ برای حجاب باید اجرای برنامه ها از ادارات و دانشگاه ها آغاز شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۲:۱۴    
وزیر خارجه ونزوئلا گفت: روابط میان دو کشور نشان داد که فاصله جغرافیایی نمی تواند مانع همکاری کشورهای مستقل باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۲:۱۲    
اما تلویزیون اسرائیل اعلام کرد، تحقیقاتی درباره درز اطلاعات از این پهپاد در جریان است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۲:۰۷    
همه احتمالات تردد او به کشور مدنظر قرار گرفت و پس از چندین ماه کار اطلاعاتی فشرده، به محض ورود متهم به کشور و حضور مخفیانه او در استان، بعد از هماهنگی با مقام قضائی ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۲:۰۳    
معاون وزیر اطلاع رسانی و فرهنگ دولت موقت طالبان: ما شرایطی را برای تحصیل زنان آماده می کنیم. زنان موضوعات مشابه مردان ریاضیات، شیمی، تاریخ ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۱:۵۹    
از روز شنبه مورخ 3 مهر، روزانه حداقل 400 اتوبوس در مرز مهران برای بازگشت زائران آماده و مستقر شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۱:۵۶    
روبرت لواندوفسکی در سال 2015 در چنین روزی و در دیدار بایرن مقابل ولفسبورگ به تنهایی 5 گل در 9 دقیقه به ثمر رساند تا رکوردی تاریخی را ثبت کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۱:۵۲    
قائدی بهترین بازیکن هفته چهارم شد و نخستین جایزه خود را در لیگ امارات کسب کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۱:۴۸    
در مواجه با آمبولانس در خیابان چه کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۱:۴۷    
امروزه زنان دو سه فرزند یا اگر هنر کنند چهار فرزند به دنیا می آورند که جای تاسف است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۱:۳۷    
فیصل المقداد همچنین با اشاره به سفر اخیر دکتر امیرعبداللهیان به دمشق، برای عملیاتی کردن توافقات صورت گرفته در آن سفر اعلام آمادگی کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۱:۳۵    
در این ویژه برنامه که از ساعت 11 تا 13 و با اجرای مرضیه شراهی و فاطمه شاه حسینی روی آنتن می رود، بخش های متنوعی از جمله با حضور مجید قناد و گروه برنامه ساز لوبیا ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۱:۳۲    
احمد وحیدی: اولویت ما فردی است که مسائل استان را جلو ببرد و اگر بین این افراد، بومی هم باشد اولویت با چنین فردی است. در واقع فرد بومی اولویت خواهد بود که توانمندی داشته باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۱:۱۶    
من به عنوان یک شرکت کننده در مذاکرات می توانم صحت این مطلب را تأیید کنم. ایده بد ترکیب مسائل هسته ای ، مسئله موشکی و امنیت منطقه قبل از آغاز مذاکرات در وین کنار گذاشته شد و روسیه قاطعانه آن را رد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۱:۱۳    
اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی نیز راهکارهای تحقق منابع بودجه سال جاری کشور را بررسی کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۱:۰۸    
متصدی دامداری، در حین ورود و در ابتدای کار از ورود ماموران جلوگیری کرد که نهایتاً بازدید از محل با رعایت حقوق شهروندی و تفهیم حکم قضائی انجام و موارد مذکور کشف شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۱:۰۵    
وزیر نفت در حکمی، محسن خجسته مهر را به عنوان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران منصوب کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۰:۵۶    
بر اساس بیانیه وزارت خارجه ایران، شرکت کنندگان در این دیدار توافق کردند در تاریخ دیگری در کشور اردن با یکدیگر دیدار کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۰:۴۴    
بررسی مشکلات مردم، دیدار با اقشار آسیب پذیر جامعه و نشست در شورای اداری استان از مهم ترین برنامه های رئیس جمهور به استان ایلام خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۸    
آمریکا و انگلیس باید استانداردهای دوگانه و دورویی را متوقف کنند و از به خطر انداختن تعهدات خود ذیل ان. پی. تی به ویژه ماده 3 آن تحت بهانه "نگرانی های راهبردی" ساختگی، خودداری کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۰:۲۹    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره دیدار با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه توییترش نوشت ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۰:۲۶    
سفیر ژاپن در ایران حمایت و توانمندسازی اتباع افغانستانی را زمینه همکاری مناسبی با جهاد دانشگاهی عنوان کرد و گفت ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۰:۱۹    
با توجه به افزایش تقاضا، از روز گذشته تعداد هواپیماها جهت انتقال مسافران عزیز در مسیر شهرهای عراق فزایش یافت تا زائرانی که روادید خود را دریافت کرده اند بتوانند در تاریخ مدنظر خود بلیتشان را تهیه ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۹:۵۹    
در پی اعلام محرومیت فرهاد مجیدی به دلیل اظهاراتش درباره آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات به این موضوع واکنش نشان داد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۹:۵۷    
شبکه طلوع نیوز گزارش داد، گروهی مسلح در منطقه پایگاه نیروهای مرزی دولت سابق آتش گشودند که سه کشته برجای گذاشت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۹:۴۹    
امیرعبداللهیان با استقبال از بازگشایی قریب الوقوع سفارت ایرلند در تهران، رشد روابط میان دو کشور را خوب توصیف نموده اما بر لزوم ارتقا این روابط تأکید کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۲    
صندوق توسعه قطر در صفحه توییتر خود اعلام کرد که از طریق حمل ونقل هوایی سه ونیم تن مواد و تجهیزات پزشکی به منظور مقابله با ویروس کرونا به جمهوری اسلامی ایران ارسال کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۹:۲۵    
هدایت الریان را لوران بلان برعهده دارد. این تیم در فصل جاری لیگ ستارگان قطر عملکرد خوبی نداشته است و در دو بازی خود تنها دو تساوی کسب کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۹:۱۲    
با افزوده شدن 158 مورد جدید کرونا در سیستان و بلوچستان در 24 ساعت گذشته شمار مبتلایان این ویروس در استان به 122 هزار و 982 نفر رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۹    
این محدودیت تاکنون توسط هیچ بانکی اعمال نشده است و حسب دستور ریاست کل بانک مرکزی برای حمایت از کسب و کار های خرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۶    
تاکنون دو آژانس مسافرتی و دفتر فروش بلیت هواپیما که بلیت اربعین را با نرخ بالاتر از مصوب به فروش رسانده بودند پلمب شده و این دو آژانس فعلاً تعطیل شده اند تا تخلف آن ها بررسی و حکم مربوطه صادر شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۳    
ادعا های عجیب و غریب سپیده قلیان از زندان بوشهر منجر به شکایت برخی از زندانبانان، زندانیان وخانواده آن ها شده که وفق مقررات رسیدگی می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۸:۵۴    
با تصویب این قانون معلم از حیث مهارت ها، توانمندی ها و دانشی که دارد، ارزیابی و رتبه بندی می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۸:۵۱    
مطالعات نشان می دهد در ایران هر سال حدود 40 هزار نفر در کشور به دلیل مواجهه با غلظت آلایندگی ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون (PM2.5 ) در هوا جان خود را از دست می دهند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۸:۳۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه: طبیعی است اینگونه برخوردها به هیچوجه قابل قبول نیست و انتظار می رود مقامات گرجستان این مشکلات را در اسرع وقت حل و فصل نمایند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۸:۲۵    
مجیدی از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است و فعالیت وی صرفا پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکانپذیر خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۸    
منبع امنیتی پایگاه کریدل می گوید ویلیس و اسمان هر دو در اربیل عراق در جریان عملیات علیه افراد دخیل در ترور [سردار] سلیمانی و المهندس کشته شده اند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۳    
اشرافی که ایران در 20 سال گذشته بر افغانستان داشته بی نظیر است. طالبان چند سال، بسیاری از مناطق افغانستان را در دست داشته اند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۹    
در حال حاضر 800 هزار دُز واکسن آنفلوآنزای 4 ظرفیتی وارد شده و به معاونت بهداشتی وزارت بهداشت تحویل داده شده است که به صورت رایگان برای گروه های پرخطر نظیر مادران باردار ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۶    
مراسم تحویل حکم اصنافی بعنوان شهردار شیراز عصر امروز چهارشنبه در تهران انجام خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۷:۵۷    
با توجه به ارتقای شرایط بهداشتی و کنترل شیوع بیماری کووید19 تصمیم بر آن شد که از آبانماه امسال طول دوره آموزش سربازان از چهار هفته یا همان یک ماه به شش هفته افزایش پیدا کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۷:۴۱    
نماینده چین در این سفر بر این نکته تأکید کرده که چین سیاست عدم مداخله در امور داخلی افغانستان را دنبال می کند و همواره به دنبال ایفای نقش سازنده در حل و فصل سیاسی مسئله افغانستان خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۹    
با شتاب سریع ذوب یخچال های رشته کوه های آلپ پیش بینی می شود که یخچال طبیعی فورنی احتمالاً تا سال 2050 میلادی تنها 20 درصد از حجم فعلی خود را حفظ خواهد کرد
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۳    
طرح ساماندهی صنعت خودرو که چند باری در تردد بین مجلس و شورای نگهبان بود، امروز بررسی شد؛ آخرین ایراد باقی مانده از این طرح راجع به ماده 4 درباره واردات خودروهای برقی و هیبریدی بود که البته مجلس متن ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۴    
درحالیکه مرد هلندی به خوبی از توانایی های 6بار برنده توپ طلا آگاه است اما سرسختی وی در تمرینات، کومان را در زمان همکاری با وی متعجب کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۴    
ملاک ما عمل طرفهای مقابل است و نه اظهار نظر آنها. دولت جدید در حال مرور و مطالعه پرونده مذاکرات انجام شده است
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۵    
عباس عبدی با انتشار تصویری که سخنان آیت الله طالقانی و علم الهدی را مقایسه می کند، در توئیتی با 4221 لایک نوشته است: این تصویر تفاوت 1357 تا 1400 را به بهترین وجهی به تصویر کشیده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۰    
مجیدی از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است و فعالیت وی صرفا پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکان پذیر خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۲    
فطرت انسان در وضعیت بالقوه قرار دارد و بیدار کردن آنها و سختر از امور غریزی است. موفقیت تمدن غرب در این است که آنها امور نقد و در دسترس را تبلیغ می کنند در حالی که انبیای الهی بدنبال بیدار کردن فطرت ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۹    
در 24 ساعت گذشته ورامین با 38 درجه سانتیگراد و فیروزکوه با 7 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین شهرهای استان تهران بودند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۲    
ر این نمایشگاه نمایندگانی از پنج کشور اسپانیا، ایتالیا، آلمان، برزیل، ترکیه و هلند حضور دارند، فرآورده ها و محصولات غذایی و ماشین آلات و تجهیزات مرتبط به این صنعت به نمایش گذاشته شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۱    
رقبای اصلی قهرمان در شاخه بهترین فیلم بین الملی سال (فیلم غیرانگلیسی زبان)، فیلم های کوپه شماره 6 (فنلاند)، تیتان (فرانسه)، بدترین آدنم دنیا (نروژ) و دست خدا (ایتالیا) هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۷    
مدیر کل مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی: شهریه هر مدرسه بسته به شرایط و هزینه های آن مدرسه دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۶    
هفته پیش نیز شماری از زنان با پوشش کاملا سیاه، بدون اینکه چهره آنها معلوم باشد به راه پیمایی در خیابان های کابل آمدند و حمایتشان را از گروه طالبان اعلام کردند و شعار مرگ بر دموکراسی سر دادند
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۸    
ماموران پلیس در طول تعطیلات آخر هفته حدود 10 هزار هکتار از زمین های این منطقه را با هلیکوپتر، پهپاد و سگ های آدم یاب برای یافتن یافتن ردی از دختر مفقود شده جستجو کردند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۵    
زهره کودایی، غزاله بنی طالبی، گلنوش خسروی، بهناز طاهرخانی، ملیکا محمدی، ملیکا متولی، ثنا صادقی، زهرا سربالی، هاجر دباغی، سمانه چهکندی و نگین زندی ترکیب تیم ایران مقابل بنگلادش بود
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۳    
زائران برنامه پروازی خود برای رفت و برگشت را بر اساس برنامه های پروازی تنظیم کنند تا مشکلی در این زمینه ایجاد نشود ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۹    
ما نزدیک به دو سال است که تنها ضرر داده ایم و این ضرر غیرقابل جبران است به طوری که اگر دولت گامی برای نجات سینمای کشور برندارد ما در شرایط بسیار بحرانی قرار خواهیم گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۶    
اماراتی ها پیش از این به تولید برق علاقه نشان داده بودند و انتظار می رود که مذاکرات بیشتری با سهیل المزروعی، وزیر انرژی امارات انجام شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۵    
آنگلا مرکل به مدت 16 سال صدراعظم آلمان بود. انتخابات سال 2021 به معنای پایان دوره صدارت او و انتخاب سیاستمداری دیگر برای برعهده گرفتن این مسئولیت خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۲    
برد پیت و آنجلینا جولی پیش از این به ترتیب سهم 60 و 40 درصدی از این خانه 162 میلیون دلاری داشتند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۱    
برنامه بدون خط خوردگی از ساعت 19 الی 20 بر روی موج اف ام ردیف 103.5 مگاهرتز پخش می شود و علاقه مندان می توانند از طریق نرم افزاری کاربردی رادیو گفت وگو در بستر ایرانصدا شنونده این مصاحبه باشند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۶    
علاقه مندان می توانند تا پایان مهرماه، با مراجعه به آدرس roytab.ir/mahak در دوره آموزشی آشنایی با وزارتخانه ها، سازمان ها ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۶    
این رشد جمعیت موجب شد برای فضا و نیروی انسانی چالش جدی داشته باشیم البته وضعیت درحال مدیریت است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۶    
عکاسان، خبرنگاران (مکتوب، مجازی و رادیو تلویزیون) و منتقدانی که تمایل دارند ما را در امر اطلاع رسانی جشنواره سی وچهارم همراهی کنند می توانند به پورتال جشنواره به نشانی www.portal.icff ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۲    
درکنار این مرکز 17 محل دیگر نیز از سوی شهرداری برای انجام واکسیناسیون آماده شده و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار داده شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۷    
علیزاده، معاون حقوقی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی: طبق قانون مالیات بر خانه های خالی، هر واحد مسکونی اگر در یکسال شخصی، بیش از 120 روز خالی بماند، به عنوان خانه های خالی محسوب می شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۷    
جای نگرانی نیست، واکسیناسیون انجام شده و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مدارس و مراکز آموزشی می توان سال تحصیلی جدید را آغاز کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۴    
دکتر برد می گوید: سلول های کشنده طبیعی یا لنفوسیت ها فقط با یک پیاده روی کوتاه به طور چشمگیری افزایش پیدا می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۹    
تصاویر، حاکی از لحظه وقوع زمین لرزه 6 ریشتری در استودیو تلویزیون استرالیا و پیست اسکی ویکتوریا است. مردم شرق ملبورن از قطع شدن جریان برق خبر می دهند حال آنکه در برخی مناطق ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۶    
بخشنامه جدید امور اسناد را مبنی بر قبول برگ سبز به جای گواهی نقل و انتقال تلقی کرده اند در حالی که چنین نیست و بخشنامه صادره ارتباطی به برگ سبز ندارد.
  • ۱