سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۲۱:۵۴May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 26 مرداد 1396 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1396 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 تیر 1396 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 30 مهر 1396 بانکداری ایرانی 30 آبان 1396 بانکداری ایرانی 30 آذر 1396 بانکداری ایرانی 1 دی 1396 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 2 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 3 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 4 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 5 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 6 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 7 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 8 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 9 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 10 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 11 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 12 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 13 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 14 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 15 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 16 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 17 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 18 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 19 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 20 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 21 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 22 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 23 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 24 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 25 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 26 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 27 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 28 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 29 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 30 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 مرداد 1396 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۳:۲۵    
عباس آخوندی با کسب رای اعتماد از مجلس وزیر راه و شهرسازی دولت دوازدهم شد. به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز( یکشنبه) مجلس با 188 رای موافق ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۲۰:۲۴    
بانک مرکزی هر سال گزارشی را از وضعیت بودجه خانوار منتشر می کند که نشان می دهد خانوارهای ایرانی، چقدر درآمد دارند و هزینه زندگی آنها چقدر است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۲۰:۱۸    
امیدوارم که مجموعه دولت هماهنگ باشد و بتواند در مسیر این مطالبات حرکت کند تا مردم در دوره دوم رییس جمهور اعتماد بیشتری نسبت به آقای روحانی برای حل و فصل مشکلات کشور داشته باشند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۲۰:۱۵    
این نخستین بار است که یک رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به سفر خارجی می رود و در عین حال با رئیس جمهوری ترکیه نیز دیدار می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۲۰:۱۲    
بورس تهران در هفته جاری با گام هایی کُند و محتاط در جهت صعود حرکت کرد تا با رشد 0.2 درصدی در مقیاس هفتگی، میزان بازدهی متوسط بازار سهام از ابتدای سال به مرز 6 درصد برسد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۳:۱۸    
دفتر سردار سعید منتظرالمهدی، سخنگوی ناجا، به اخبار منتشرشده درباره ادامه فعالیت یک مؤسسه مالی غیرمجاز در ساری و تبریز واکنش نشان داد و اعلام کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۱:۲۴    
جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه پست بانک ایران که براساس اطلاع رسانی های قبلی در روزنامه های دنیای اقتصاد و اطلاعات مقرر بود در 29 مردادماه(یکشنبه پیش رو)برگزار شود لغو گردید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۱:۰۳    
دکتر نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در مراسم جشن گرامیداشت پنجاه و هفتمین سالروز تاسیس بانک رفاه گفت: سازمان تأمین اجتماعی یک نهاد اجتماعی متکی به اعتماد اجتماعی و سرمایه های اجتماعی است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۹:۴۲    
بانک صنعت و معدن با پیگیری و هماهنگی اداره اعتبارات بانک مرکزی به سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج متصل شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۹:۳۶    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: در راستای اجرای هر چه بهتر طرح ضربتی اعطای وام ازدواج، از متقاضیان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه ناهماهنگی در اجرای این طرح ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۰:۴۸    
بانکداری ایرانی -در سالهای اخیر برای اینکه رکود اقتصادی از دامن اقتصاد رخ بربندد دولت تاکید زیادی بر حمایت از بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط کرده است این بنگاه ها که کمتر از 100 نفر نیرو دارند به ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۲۰:۴۰    
مهم ترین سوال کاربران اندرویدی برای انتخاب گوشی پرچم دار این است که نوکیا 8 چه چیزهایی دارد که سایر رقبا ندارند؟
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۹:۱۰    
حذف درج قیمت فقط در کارخانه است و واحدهای صنفی همچنان ملزم به نصب برچسب قیمت هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۳:۱۷    
بانکداری ایرانی -جدیدترین تحولات مهم بازارسهام با انتقال بانک شهر و 10 شرکت معروف و قدیمی از جمله پیام،پتروشیمی اصفهان، تولی پرس، کف و.. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۳:۱۷    
در جریان جلسه دیروز مجلس برای بررسی برنامه ها و صلاحیت وزیران پیشنهادی ، چند نماینده در مورد کرباسیان نکاتی را به عنوان موافق و مخالف اعلام کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۱:۴۸    
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی طی دو سال اخیر 16 بیمارستان و مرکز درمانی در نقاط مختلف کشور ساخته است و در توسعه مراکز درمانی همواره مناطق محروم در اولویت قرار دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۰:۵۴    
فناوری های پیشرفته روز به روز انسان ها را به خود وابسته تر کرده و فراگیر شده است تا جایی که بین غنی و فقیر تفاوتی نمی بیند و خود را بی ادعا در اختیار همه قرار می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۰:۵۴    
شگرد سرقتشان هرچند نخ نما و تکراری بود، اما ابزاری که برای سرقت استفاده می کردند تا حدودی خاص و منحصر به فرد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۰:۵۱    
به دلیل برخورد هواپیمای جت خطوط هوایی دلتا با بوئینگ 757،در فرودگاه بین المللی جان اف کندی آمریکا،صدها مسافر از پرواز خود جا ماندند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۰:۴۲    
فردو که نامش برگرفته از "فردوس" به معنای بهشت است، بیش از آنکه "بهشت هسته ای قم" نام بگیرد، زادگاه "بهشتیان ایران" بوده است و نامگذاری مرکز تاسیسات هسته ای فردو در بهمن 1390 به نام دانشمند شهید ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۰:۲۱    
به دنبال برخی شایعات درباره دستگیر شدن مدیرعامل شرکت هواپیمایی زاگرس در فرودگاه مشهد، وی اعلام کرد که شخص دستگیر شده رییس ایستگاه این شرکت هواپیمایی بوده و در صورت ادامه چنین رفتارهایی امکان توقف ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۰:۱۸    
عضو هئیت علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با بیان اینکه هر هکتار سطح زیر کشت برنج حدود 20 هزار مترمکعب آب در سال مصرف می کند، گفت: با کشت برنج ضمن مصرف مسرفانه آب ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۵۹    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - دوپینگ دسته جمعی بازیکنان یک تیم لیگ برتری! عنوان کارتون امروز محمدرضا میر شاه ولد در خبر ورزشی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۵۶    
فناوری اطلاعات سخت افزار - پرچمدار 2017 نوکیا به طور رسمی رونمایی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۴۷    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - بانک مرکزی با بررسی نتایج بودجه خانوار در مناطق شهری ایران در سال 95 درآمد ماهیانه هر خانوار را 3 میلیون و 269 هزار تومان و هزینه را 3 میلیون و 275 هزار اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۴۴    
براساس آمار گمرک در چهار ماهه نخست سال جاری حدود 13 هزار و 911 تن کره از کشورهای مختلف وارد کشور شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۴۱    
با توجه به نزدیکی هر چه بیشتر به زمان واریز سود سهام عدالت فرآیند ارائه سود به وراث متوفیان سهام عدالت نیز درحال بررسی و اجرایی شدن است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۴۱    
ارزش اونس جهانی طلا نسبت به روز گذشته با افزایش قیمت همراه بود و با رقم هزار و 287 دلار و 50 سنت مورد معامله قرار گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۳۸    
برای خرید یک واحد 80 متری در منطقه گوهردشت کرج باید در حدود 165 میلیون تومان هزینه کنید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۳۵    
رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه با اشاره به ممنوعیت فروش بن سای و بامبو از اول شهریور ماه گفت: ممنوع شدن فروش گیاهان پرطرفداری ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۲۹    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، از رده بندی تمامی مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین استان تهران تا پایان شهریور امسال خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۲۶    
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: به ازای 111 هزار و 800 میلیارد ریال گندم خریداری شده تا امروز، 7 هزار و 300 میلیارد ریال به گندم کاران پرداخت شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۲۶    
کارشناسان اقتصادی بلومبرگ اعلام کردند، به دلیل اعمال تحریم های عربی علیه قطر، رشد اقتصادی این کشور در سال جاری میلادی با ضعیف ترین سرعت ممکن از سال 1995 میلادی به بعد پیش می رود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۲۱    
عراق برای حمل و نقل و ذخیره سازی محصولات نفتی خود، با یک شرکت کشتیرانی متعلق به اتحادیه عرب، سرمایه گذاری مشترک انجام داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۱۸    
با ابلاغ بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، حق بیمه نامه شخص ثالث افزایش یافته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۱۵    
خطیبی مدیر شعب استان مازندران بانک قرض الحسنه مهر ایران در رابطه با نقش بازاریابی در جذب منابع جدید و افزایش سهم بانک از بازارهای هدف بیان داشت: در بازاریابی هدف نهایی مشتری است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۱۵    
در آستانه ایام با شکوه حج ابراهیمی، آیین بدرقه نخستین گروه از حجاج حج تمتع استان خوزستان با حضور توحیدی مدیرشعب این استان، مسئولان سازمان حج و زیارت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۵۴    
بانک مرکزی امروز نرخ برابری 39 ارز عمده را در برابر ریال اعلام کرد که براساس آن ارزش 22 ارز از جمله دلار آمریکا افزایش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۵۴    
طبق آمار منتشر شده توسط گمرک در یک ماهه نخست سال 96 قریب به 2 تن انواع پوکه آمپول ویال ، از کشور صادر شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۵۱    
معاون طرح های آماری و آمارهای ثبتی مرکز آمار ایران گفت: آمارهای ساخت و ساز، علائم خروج از رکود در بخش ساختمان را تائید می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۵۱    
چهار ایستگاه تزریق گاز شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، به دلیل انجام پاره ای تعمیرات پیشگیرانه دوره ای در تاسیسات مرتبط با منابع تامین گاز، به طور موقت از سرویس خارج شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۴۸    
امروز با گذر موجی از نوار شمالی کشور در استانهای ساحلی دریای خزر و برخی مناطق غربی کشور ابرناکی و بارش باران پیش بینی می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۴۸    
سود سهام عدالت به همه مشمولان تعلق می گیرد و تفاوت بین افراد وجود ندارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۳۹    
رشد حاشیه نشینی یا سکونت گاه های غیر رسمی از معضلاتی است که مهار،کنترل و مدیریت آن جز با به کار بستن تدابیر اقتصادی امکان پذیر نمی باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۳۶    
بانک های اروپایی به دلیل داشتن مراودات با آمریکا دستورالعمل های صادره از جانب آنها را اجرایی خواهند کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۳۶    
در حالی که بسیاری از مسئولان از کنترل قیمت ها در بازار اجاره خبر می دهند،گزارش های میدانی حاکی از افزایش بیش از 40 درصدی اجاره ها در برخی از مناطق تهران خبر می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۳۰    
منتخب پنجمین دوره شورای شهر اهواز گفت: نقش بانک شهر در اجرا و تکمیل پروژه های شهری در کلان شهرها طی چند سال گذشته غیرقابل انکار است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۲۷    
در راستای ارتقای سطح دانش شغلی کارکنان این بانک، بهره مندی آنان از دستاوردهای علمی جدید، جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات مطلوب تر ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۰۶    
مدیرعامل شرکت عمران پردیس خواستار تسریع خدمات رسانی به واحدهای آماده افتتاح مسکن مهر این شهر شد و گفت: 130 میلیارد تومان از محل اوراق خزانه اسلامی برای پروژه های مسکن مهر هزینه شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۰۳    
تیر ماه امسال تولید چند مدل سواری در خودروسازان داخلی متوقف شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۰۰    
وزارت راه و شهرسازی دولت تدبیر و امید طی چهار سال گذشته برنامه هایی را برای ساماندهی به جمعیت 19 میلیون نفری بدمسکن در ایران انجام داد که تشکیل ستاد ملی بازآفرینی شهری با حضور 22 دستگاه از جمله این ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۰۰    
افزایش امنیت غذایی و توسعه بهره وری و کاهش مصرف آب در بخش کشاورزی در چهار سال گذشته به خوبی دنبال شد و در برنامه های آینده وزارت جهاد کشاورزی نیز از اولویت های اساسی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۵۴    
ارائه برنامه های وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات به مجلس و اظهارات نمایندگان در موافقت و مخالفت با وی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۵۴    
مهمترین اخبار حوزه کار و تعاون در هفته جاری به برگزاری هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان، بررس صلاحیت وزیر پیشنهادی کار و شرکت مهارت آموزان ایرانی در مسابقات جهانی مهارت اختصاص داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۵۴    
شاخص بورس تهران در هفته گذشته 162 واحد رشد کرد اما علی رغم این موضوع شاخص آزاد شناور با افت 123 واحدی همراه شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۵۴    
بهای معاملات نفت در اواسط ژوئیه به طرز چشمگیری افزایش یافت و شاخص جهانی نفت برنت نیز بالاتر از 50 دلار در هر بشکه ثابت ماند اما قیمت نفت هنوز برای رسیدن به 60 دلار تا پایان سال جاری میلادی راه زیادی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۱:۱۲    
روز چهارشنبه، سکه و دلار برای پنجمین روز متوالی در جهت مخالف یکدیگر حرکت کردند. در پنجمین روز هفته، شاخص بازار ارز با 3 تومان افزایش به بهای 3 هزار و 819 تومان رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۱:۰۹    
دنیای اقتصاد: دو اهرم کاهشی و یک اهرم افزایشی باعث شد که قیمت اونس طلا تا بعدازظهر روز چهارشنبه تغییر چندانی نکند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۱:۰۹    
الحاق به سازمان تجارت جهانی (WTO) فراموش شده است؟ رئیس سازمان توسعه تجارت در جدیدترین اظهارنظر خود اعلام کرده که اولویت ایران پیوستن به سازمان تجارت جهانی نیست، بلکه توسعه پیوندهای منطقه ای است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۱:۰۶    
تغییر مواضع رئیس جمهور آمریکا در محکومیت خشونت های راهپیمایی شارلوتزویل موج جدیدی از اعتراض های خیابانی و انتقادها را به دنبال داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۱:۰۳    
بیماری مقابل ما روی تخت خوابیده که دقایقی قبل، سکته کرده و در راه انتقال به بیمارستان دچار سانحه شده و کمرش هم آسیب دیده است و ما در اتاق عمل فهمیده ایم او تنگی نفس هم دارد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۱:۰۰    
نرخ مالکیت در آمریکا تحت تاثیر 3 عامل به پایین ترین سطح نیم قرن اخیر رسید
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۰:۱۲    
بانکداری ایرانی -بانک انصار آخرین گزارش مدیریتی و حاکمیت شرکتی خود را منتشر و در این گزارش اعلام شده است که تمامی موارد قانون گذار اعم ازبانک مرکزی ، سازمان بورس ...